[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.678 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Vmu schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:10:
Als je jouw bootloader nog niet unlocked hebt dan helaas niet en moet je overnieuw beginnen.
Weet jij dat zeker? Ik heb hem toch echt via het omzetten van een bit een aantal maanden geleden geunlocked. Niet bekend voor mij of het met CM12S ook werkt, maar het is het proberen waard..

Zie XDA-tread hier.

Dit was mijn install guide post.

Ik zou hem als ik t nu zou doen gewoon lekker op een normale manier doen, het kost je weer een aantal uurtjes instellen. Maar een clean install helpt altijd de goede richting op :)

[ Voor 12% gewijzigd door Salmon op 17-04-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:58:
[...]

Is het overigens mogelijk om Lollipop te rooten zonder dat je alles kwijt bent? Want dan ga ik toch echt heel snel deze oplossing toepassen!
Als je gewoon nog volledig stock draait (updates tellen mee, dus ook Cyanogen OS 12) dan zul je eerst je bootloader moeten unlocken zodat je een custom recovery kunt installeren. Dan ben je wel alles kwijt ja. Heb je een al unlockte bootloader (en custom recovery) dan is er geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:55
Bij mij werkt de update perfect. Heb het idee dat alles een stuk beter werkt dan op 4.4. Even een positieve reactie tussen alle negatieve brengt wat meer nuance ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Is er manier om snel je geluid op trillen of uit te zetten zoals dit vroeger mogelijk was in het pull down menu. Nu krijg ik dit alleen via volume up of down te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:55

BPP

Gisteren ook maar handmatig geflashed en uiteindelijk maar snel weer teruggezet naar KK via mijn backup. Apps crashten als een malle waarschijnlijk doordat ik geen clean install heb uitgevoerd. Maar het meest vervelende vond ik dat ik allemaal stappen moest uitvoeren om de stille modus terug te krijgen en dat de boxer mail app schijnbaar bij mijn hotmail accounts geen push ondersteunde. Wat ze wel doen bij de standaard kitkat mail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeDubaku99
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2020
Ik wacht nog steeds op de update, maar ik speel wel met de gedachte om die update er zelf op te zetten. Al ben ik wel bang dat ik iets verkeerd zal doen. Daarom wacht ik liever op de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Kartmans1 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:57:
Bij mij werkt de update perfect. Heb het idee dat alles een stuk beter werkt dan op 4.4. Even een positieve reactie tussen alle negatieve brengt wat meer nuance ;).
Volledig mee eens. Geen problemen hier, veel overzichtelijker dan KK en ook een stuk soepeler.

Overigens ook zelf geflashed, wel met clean install.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoppa! op 17-04-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:55
Hoppa! schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:16:
[...]

Volledig mee eens. Geen problemen hier, veel overzichtelijker dan KK en ook een stuk soepeler.

Overigens ook zelf geflashed, wel met clean install.
Hier ook zelf geflashed, maar zonder een clean install. Maar ik heb op KK dan ook geen fratsen uitgehaald met root of custom kernels. Gewoon standaard 4.4 naar 5.0.2. Op KK werkte mijn 5ghz WiFi nooit goed, viel continu weg. Nu op Lollipop werkt het perfect! Heel mooi, want op 2.4 ghz is het hier in het drukke Rotterdam niet echt mogelijk om hoge WiFi snelheden te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update nog niet gehad, nog meer mensen bij wie dat zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb het maar even opgelost door Google Play Services te blokkeren met de privacyguard. Anders kan ik niets met de telefoon, want als ik deze niet gebruik is ie zelfs dan binnen een halve dag compleet leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Ik heb wat doms gedaan. Voor het sporten koppel ik mijn jabra oordopjes altijd via bluetooth met mijn tel. Nu had ik hem gisteren per ongeluk ontkoppeld maar nu ziet de one plus one de oordopjes niet meer. Hoe kan k dit terug draaien? Klinkt op nieuwe apparaat zoeken en mijn oordopjes zijn gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 20:03
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:31:
RoD schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:27:
[...]

Hoe vaak moeten we hier nog zeggen dat je gewoon even geduld moet hebben? Het is bij elke OTA hetzelfde. Niet iedereen krijgt op dezelfde tijd de software binnen.

[ Voor 15% gewijzigd door GigaPixels op 17-04-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Versteegrob schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:46:
Ik heb wat doms gedaan. Voor het sporten koppel ik mijn jabra oordopjes altijd via bluetooth met mijn tel. Nu had ik hem gisteren per ongeluk ontkoppeld maar nu ziet de one plus one de oordopjes niet meer. Hoe kan k dit terug draaien? Klinkt op nieuwe apparaat zoeken en mijn oordopjes zijn gewoon aan.
Boekje van je oordopjes raadplegen zodat je die opnieuw kunt paren

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBlue
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08-2024

FlashBlue

nog altijd een bèta versie ...

Ik volg het topic al een tijdje, maar in het geval het al gevraagd is, en ik erover heb gelezen, apologies :)

Case: ik heb de gewoonte om voor veel apps de led notificatie uit te zetten, en gewoon af en toe scherm aan te zetten en te kijken naar de icons in de statusbalk. Wel zo handig, zie je direct aan icon welke "low priority" apps zonder led-notificatie toch iets willen zeggen tegen je.

Change: Update naar lollipop.

Result: Geen icon notifaties meer in statusbalk op lockscreen, alleen nog providernaam.

Question: Is dit inherent aan Lollipop en alleen te "vervangen" door het aanzetten van lockscreen notificaties, of kan ik op een of andere manier toch die statusbalk-icoontjes-van-apps-met-meldingen terug krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Heeft iemand enig idee met dit volgende probleem. Sinds de cm12s update heb ik, zodra de wifi aan gaat, geen verbinding meer met KPN. Ik kan niet meer gebeld e worden of SMS ontvangen. Hij geeft wel aan dat ik gewoon signaal overigens. Zodra ik de wifi uit zet, komt er een uitroepteken bij de signaal bar en krijg ik het pas weer aan de gang als ik handmatig van 3g > 2g >3g ga. Ik heb alle apns gecontroleerd, volledige Factory reset gedaan maar niets helpt. Iemand enig idee?

Update: lijkt er op dat er dikke problemen zijn bij KPN. Mijn Nexus 4 vertoont dezelfde kuren. Iemand anders dezelfde issues?

[ Voor 11% gewijzigd door ZFLaSH op 17-04-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Deze:https://www.androidfilehost.com/?fid=95916177934554968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:32

Pierre

Van nature lui!

Al gelukt vind het alleen jammer dat ik nu op het lockscreen geen weersvoorspelling en geen afspraken meer zie, of doe ik iets verkeerds

Wil hem ook wel gaan flashen via twrp alleen als ik de rom gedaan heb moet ik dan DalvikCache en Cache wipen en dan SuperSU flashen en weer een wipe doen van die 2 en dan een reboot

[ Voor 30% gewijzigd door Pierre op 18-04-2015 11:56 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Random Hajile
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-01 15:52
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:31:
Yep. Ik wil de update juist specifiek via OTA doen om iets te testen, maar deze is bij mij ook nog niet binnen.

Het gaat nu eenmaal niet overal tegelijk, even geduld dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Random Hajile op 18-04-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat is Cyanogen OS 12 een unpolished update zeg, veel Engelse teksten in de menu's te vinden, ik zag ook regelmatig wat grafische corruptie in het volume aanpassen schermpje. En bovendien ook die hardnekkige Play Services wakelock er nog in. In mijn ogen een waardeloze update, hoe dit ooit door QA heeft kunnen komen weet ik niet.

Ik heb nu CyanogenMod 12.1 (official nightly) er op staan (met Hexo theme want die vind ik wel mooi) en dat is al stukken beter: alles is netjes vertaald, geen wakelocks dus goede accuduur, veel soepeler/sneller en net zo stabiel, zo niet stabieler. Ik mis alleen Camera Next en MaxxAudio een beetje, maar dat is er vast wel op te flashen. Benieuwd of COS 12.1 beter is.

[ Voor 6% gewijzigd door Frietsaus op 18-04-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik heb de update nog niet binnen. Ik wacht als ik het over the air krijg. Ik weet niet hoe ik het anders erop moet krijgen. Weet iemand of het nog lang gaat duren totdat de update over the air word aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 20:03
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SddZUHGl.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YJjiRBwl.png

Ik zit nu niet de hele tijd te kijken naar mijn batterij, maar dit lijken mij toch redelijk goede resultaten.

CM 12.1 Nightlies.

[ Voor 36% gewijzigd door GigaPixels op 18-04-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
GigaPixels schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:02:
[afbeelding][afbeelding]

Ik zit nu niet de hele tijd te kijken naar mijn batterij, maar dit lijken mij toch redelijk goede resultaten.

CM 12.1 Nightlies.
Leuk, maar volgens mij moet dit in [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
wilke77 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:37:
Ik heb de update nog niet binnen. Ik wacht als ik het over the air krijg. Ik weet niet hoe ik het anders erop moet krijgen. Weet iemand of het nog lang gaat duren totdat de update over the air word aangeboden?
Hier nog iemand, Mijn vrouw kreeg de update dinsdagavond meteen al binnen. Op mijn werk waar in navolging van mij veel 1+1 bezitters zijn heeft niemand de update binnen. Gezien de problemen met CM12 begin ik te vermoeden dat ze de uitrol van deze update gestopt hebben. Ik wacht geduldig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domistroy
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 22:23
pandit schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 22:41:
[...]

Hier nog iemand, Mijn vrouw kreeg de update dinsdagavond meteen al binnen. Op mijn werk waar in navolging van mij veel 1+1 bezitters zijn heeft niemand de update binnen. Gezien de problemen met CM12 begin ik te vermoeden dat ze de uitrol van deze update gestopt hebben. Ik wacht geduldig af...
Op het forum van oneplus one staat dit topic.
In de gelinkte pagina van de eerste post staat "rollout_percentage": 5.
Dus het lijkt er op dat de update misschien nog niet echt snel wordt uitgerolled, waarschijnlijk omdat er met de update toch wel de nodige issues zijn, zoals hier kan worden bekeken.

Wie overigens meer over het principe van de OTA's (Over the air updates) wilt lezen kan hier terecht.

[ Voor 9% gewijzigd door Domistroy op 18-04-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Laatst online: 08-08 14:23
ZFLaSH schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:56:
Heeft iemand enig idee met dit volgende probleem. Sinds de cm12s update heb ik, zodra de wifi aan gaat, geen verbinding meer met KPN. Ik kan niet meer gebeld e worden of SMS ontvangen. Hij geeft wel aan dat ik gewoon signaal overigens. Zodra ik de wifi uit zet, komt er een uitroepteken bij de signaal bar en krijg ik het pas weer aan de gang als ik handmatig van 3g > 2g >3g ga. Ik heb alle apns gecontroleerd, volledige Factory reset gedaan maar niets helpt. Iemand enig idee?

Update: lijkt er op dat er dikke problemen zijn bij KPN. Mijn Nexus 4 vertoont dezelfde kuren. Iemand anders dezelfde issues?
Wel wat van dit soort problemen met KPN, tenminste, raar gedrag mbt verbinding.

Overigens draai ik nog 11s. Werktelefoon, dus kan me geen brick veroorloven bij dit apparaat (het niet bereikbaar zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Ik heb 2 kleine probleempjes met mijn one+one (ik zie nog op 4.4.4).

Alhoewel ik Chrome browser geïnstalleerd heb kan ik geen starticoon vinden, Ik heb alle updates ge deinstalleerd maar dat gaf geen oplossing. Ik wil gewoon een Chrome button op mijn foon.

Tweede probleem is het volume. Ik heb het volume normaal vrij zacht staan (op ongeveer 25%) ook zo ingesteld in de settings. Tijdens vergaderingen zet ik de foon altijd voor de duur van het overleg stil met de app Shush. Na het aflopen van het overleg is het volume van de telefoon op 75%, dus heel hard. dit probleem had ik mijn vorige Samsung niet. Iemand een idee waarom het volumes niet vastgehouden wordt?

Gr Pandit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Spanky79 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:47:
[...]

Wel wat van dit soort problemen met KPN, tenminste, raar gedrag mbt verbinding.

Overigens draai ik nog 11s. Werktelefoon, dus kan me geen brick veroorloven bij dit apparaat (het niet bereikbaar zijn).
Ik heb contact gehad met de KPN en 3 verschillende telefoons in huis hebben ditzelfde gedrag. Op 2g werkt alles overigens gewoon prima. Het is helaas weekend, dus de TD vond dit blijkbaar geen hoge prio om nu op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:14
pandit schreef op zondag 19 april 2015 @ 09:43:
Ik heb 2 kleine probleempjes met mijn one+one (ik zie nog op 4.4.4).

Alhoewel ik Chrome browser geïnstalleerd heb kan ik geen starticoon vinden, Ik heb alle updates ge deinstalleerd maar dat gaf geen oplossing. Ik wil gewoon een Chrome button op mijn foon.

Tweede probleem is het volume. Ik heb het volume normaal vrij zacht staan (op ongeveer 25%) ook zo ingesteld in de settings. Tijdens vergaderingen zet ik de foon altijd voor de duur van het overleg stil met de app Shush. Na het aflopen van het overleg is het volume van de telefoon op 75%, dus heel hard. dit probleem had ik mijn vorige Samsung niet. Iemand een idee waarom het volumes niet vastgehouden wordt?

Gr Pandit
Heb je Chrome mischien toegevoegd aan je protected apps? Ik meen me te herinneren dat ik dit probleem ook gehad heb met een andere app en ik ook maar niet snapte waarom het icoon verdwenen was, totdat ik me realiseerde dat ik die betreffende app protecred had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanky79 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:47:
[...]

Waarom zou je device spontaan gebrickt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Mr-Music schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:42:
[...]

Deze:https://www.androidfilehost.com/?fid=95916177934554968
tnx!

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucamasira
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-08 20:54
Heb zojuist de laatste nightly gedownload en geupdate maar nu mis ik een paar apps die waarschijnlijk met play services te maken hebben. Nu wil ik die wel updaten maar ik heb geen playstore app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 22:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

lucamasira schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:12:
Heb zojuist de laatste nightly gedownload en geupdate maar nu mis ik een paar apps die waarschijnlijk met play services te maken hebben. Nu wil ik die wel updaten maar ik heb geen playstore app?
Hier een andere link:
http://primehowto.com/dow...apps-google-apps-package/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesvho
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 11:47
lucamasira schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:12:
Ik had hetzelfde probleem. Update van de nightly gedaan met cyandelta deze ochtend en mijn gapps waren ook verdwenen. Gapps opnieuw geflasht en alles was terug in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucamasira
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-08 20:54
Ah dat heeft het opgelost. Thanks!

Mn eerste android telefoon dus ff wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:21
Alles wat buiten CM12s valt -> [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Net als Flashen, rooten, custom ROMS, recoveries etc.

Niet in de main topic bespreken svp.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

lucamasira schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:58:
[...]

Ah dat heeft het opgelost. Thanks!

Mn eerste android telefoon dus ff wennen.
Top! Zijn jullie er van op de hoogte dat je met de nightly versie niet de officiële OTA binnen krijgt? Je moet deze handmatig flashen. Gapps hoef je namelijk dan niet te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Gapps horen niet in dit topic thuis ;)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
renem schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:12:
[...]

Heb je Chrome mischien toegevoegd aan je protected apps? Ik meen me te herinneren dat ik dit probleem ook gehad heb met een andere app en ik ook maar niet snapte waarom het icoon verdwenen was, totdat ik me realiseerde dat ik die betreffende app protecred had gemaakt.
Ik doe niet aan app protection. Ik maak gebruik van de Trebuchet launcher, als ik gebruik maak van de google launcer zie ik hem wel. vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_DB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:24
Hallo,

Ik heb gisteren een rare battery drain gehad

Afbeeldingslocatie: https://drive.google.com/open?id=0B6TVObEqGLWUd3JIRzZUNzRFQ2M&authuser=0

Is er iemand die mij kan vertellen wat sdcard juist is? Aangezien er geen sdcard slot op het toestel aanwezig is.
Of zou dit het intern geheugen zijn dat de batterij leegtrekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
Even googlen: https://www.google.nl/sea...&q=sdcard+battery+android
http://forums.androidcent...ard-using-41-battery.html
http://androidforums.com/...-drain-on-battery.575965/
http://gs3.wonderhowto.co...ia-battery-usage-0148462/

Men zegt dat het formatteren van de SD-kaart niet helpt. Waarschijnlijk komt het omdat er iets schrijft naar de SD-kaart (ik neem aan Netflix in dit geval, die schrijft volgens mij cache naar de internal storage). De enige oplossing die werkt volgens die linkjes is een factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de OnePlus-helpdesk, en dit is hier dus offtopic.

[ Voor 158% gewijzigd door RoD op 19-04-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:38:
[...]

Waarom zou je device spontaan gebrickt worden?
Uiteraard gebeurt dat bricken niet zomaar en de kans dat het gebeurt is klein.

Omdat ik via activesync wel outlook gebruik en er ook confidential spul bij zit een er beveiliging wordt afgedwongen ga ik geen zaken unlocken. Ik installeer ook geen vage apps etc.

Al met al betekent het dat ik toch iets anders omga met mijn telefoon dan als hij 100 procent privé was geweest.

Kortom :ik wacht braaf op de ota van cm12s...

Ik ben overigens best tevreden met de telefoon zoals hij is.

[ Voor 9% gewijzigd door Spanky79 op 19-04-2015 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanky79 schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:05:
[...]

Uiteraard gebeurt dat bricken niet zomaar en de kans dat het gebeurt is klein.

Omdat ik via activesync wel outlook gebruik en er ook confidential spul bij zit een er beveiliging wordt afgedwongen ga ik geen zaken unlocken. Ik installeer ook geen vage apps etc.

Al met al betekent het dat ik toch iets anders omga met mijn telefoon dan als hij 100 procent privé was geweest.

Kortom :ik wacht braaf op de ota van cm12s...

Ik ben overigens best tevreden met de telefoon zoals hij is.
Wat zou je moeten unlocken dan? Ik denk dat ik je niet helemaal volg. Je hoeft je device niet te rooten om CM12 te installeren (buiten OTA om).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:10:
[...]

Wat zou je moeten unlocken dan? Ik denk dat ik je niet helemaal volg. Je hoeft je device niet te rooten om CM12 te installeren (buiten OTA om).
Oh, dat wist ik niet, dacht dat alleen ota kon zonder bootloader unlock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort het eerste probleempje met mijn oneplus one. Laden lukt vaak niet meer of ontzettend traag, ik probeerde verschillende laders (originele + samsunglader), verschillende stopcontacten, maar dat haalt allemaal niets uit.

Als ik hem insteek geeft hij vaak aan dat het 19u duurt vooraleer hij vol is, maar na een nacht is er meestal maar 10% bijgekomen. 1 op de 5 keer, is hij wel volledig opgeladen na een nacht. Ik merk wel op de accupagina dat het toestel tijdens het opladen ingeschakeld blijft...die twee balkjes zijn identiek Is dit normaal, of ligt daar het probleem?

Nog iemand die dit probleem kent, of evt een oplossing weet, of is het gewoon een hardware fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Heb wel iets positiefs gevonden sinds de Update. Mijn wifi snelheden zijn beduidend hoger dan op CM11S.

Kwam eerst niet verder dan 35mbit, en dat is nu steady 160, waar 200 mijn max is op de 5Ghz band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Laatst online: 06:10
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:56:
Sinds kort het eerste probleempje met mijn oneplus one. Laden lukt vaak niet meer of ontzettend traag, ik probeerde verschillende laders (originele + samsunglader), verschillende stopcontacten, maar dat haalt allemaal niets uit.

Als ik hem insteek geeft hij vaak aan dat het 19u duurt vooraleer hij vol is, maar na een nacht is er meestal maar 10% bijgekomen. 1 op de 5 keer, is hij wel volledig opgeladen na een nacht. Ik merk wel op de accupagina dat het toestel tijdens het opladen ingeschakeld blijft...die twee balkjes zijn identiek Is dit normaal, of ligt daar het probleem?

Nog iemand die dit probleem kent, of evt een oplossing weet, of is het gewoon een hardware fout?
Ben er ook tegen aan gelopen, maar met de originele lader laadt hij wel nog "snel" op. Staat nu op 47% maar duurt nog twee uur voor hij vol is, terwijl voor de update, hij binnen 1,5 uur helemaal vol was.

Met HTC opladers duurt het ook meerdere uren en voor de update niet.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Laatst online: 10-09 19:07
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:56:

Bij mij laadt hij met de originele lader en een LG lader zeker in 1,5u volledig op. Maak je gebruik van een custom kernel/ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 22:05
Sinds twee dagen werkt mijn touchscreen erg slecht. Met moeite kan ik woorden typen. Restart helpt even, maar lost het probleem niet op. Voorheen geen problemen met de one gehad. Overweeg een update naar laatste versie van 11s maar kreeg daarmee eerder spontane reboots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pgs010 schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:35:
Sinds twee dagen werkt mijn touchscreen erg slecht. Met moeite kan ik woorden typen. Restart helpt even, maar lost het probleem niet op. Voorheen geen problemen met de one gehad. Overweeg een update naar laatste versie van 11s maar kreeg daarmee eerder spontane reboots.
Hier hetzelfde. Mijn touchscreen is ook moeilijk beginnen doen en typen is een drama.
Gans in het begin ging alles perfect, met welke rom dan ook (kitkat/lollipop). Een paar dagen geleden dan de officiele update naar CM12s gedaan en daar was het echt verschrikkelijk. In de hoop het probleem op te lossen ben ik terug naar Kitkat gedaan maar ook dat lijkt het probleem niet echt op te lossen. Ik heb de indruk dat het wel beter is maar lang niet goed genoeg. Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
pgs010 schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:35:
OnePlus heeft daar een 'fix' voor, wanneer je een ticket aanmaakt is dat dan ook het eerste dat ze je vragen om te doen (Nadat ze een video hebben ontvangen van jouw toch issues. Tot die tijd doen ze namelijk helemaal niets).

Dit is de link naar die fix maar let op, deze overschrijft echt álles op je telefoon. Je bent dus alles kwijt en terug naar stock CM11S. Iets met kernel, drivers, etc.. weet het fijne er niet van maar bij een vriend me van loste het van de week zijn touch problemen op (16GB silk white). Ik heb vandaag dezelfde link gekregen en heb net een back-up gemaakt en de fix geflashed. Vooralsnog lijkt het scherm beter te reageren maar mijn touch problemen duiken altijd random op. Even afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
fastboot oem unlock
fastboot reboot-bootloader
fastboot erase persist
fastboot flash persist persist.img
fastboot erase reserve4
fastboot flash reserve4 reserve4.img
fastboot erase oppostanvbk
fastboot flash oppostanvbk static_nvbk.bin
fastboot flash boot boot.img
fastboot flash userdata userdata_64g.img
fastboot flash system system.img
fastboot flash recovery recovery.img
fastboot flash cache cache.img
fastboot flash modem NON-HLOS.bin
fastboot flash sbl1 sbl1.mbn
fastboot flash dbi sdi.mbn
fastboot flash aboot emmc_appsboot.mbn
fastboot flash rpm rpm.mbn
fastboot flash tz tz.mbn
fastboot flash LOGO logo.bin
fastboot oem lock
fastboot reboot
Dit is wat die batch files doen..
Eigenlijk alles wat lost en vast zit flashen naar de originele staat :P

[ Voor 9% gewijzigd door Pistolebob op 19-04-2015 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Pistolebob schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:32:
[...]
Dit is wat die batch files doen..
Staat in de bat, maar wat wil je daar mee zeggen?
edit:
Oh dat schreef je er later bij ;)

[ Voor 25% gewijzigd door pimsaint op 19-04-2015 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
pimsaint schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:39:
[...]

Staat in de bat, maar wat wil je daar mee zeggen?
Was benieuwd wat die 'fix' deed..
Omdat het gewoon een .bat is kan je er zelf voor zorgen dat je niet al je data kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:14
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:56:
[...]

Hier hetzelfde. Mijn touchscreen is ook moeilijk beginnen doen en typen is een drama.
Gans in het begin ging alles perfect, met welke rom dan ook (kitkat/lollipop). Een paar dagen geleden dan de officiele update naar CM12s gedaan en daar was het echt verschrikkelijk. In de hoop het probleem op te lossen ben ik terug naar Kitkat gedaan maar ook dat lijkt het probleem niet echt op te lossen. Ik heb de indruk dat het wel beter is maar lang niet goed genoeg. Erg vervelend.
Ook ik heb touchscreen issues sinds afgelopen zaterdagmiddag. Ik heb mijn One sinds vorig jaar Augustus en er nooit problemen mee gehad. De Lollipop update, met het aangepaste script, heb ik afgelopen dinsdagavond handmatig geflasht.
Nu kan ik vaak mijn Unlock patern niet eens fatsoenlijk ingeven. SwiftKey denkt vaak dat ik swipe (dus die optie heb ik uitzet), double tap to wake en zoom doet het vaak niet, ik moet vaak een 2e keer tappen voordat het toestel het registreert. Kortom knap vervelend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanky79 schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:12:
[...]

Oh, dat wist ik niet, dacht dat alleen ota kon zonder bootloader unlock...
Je kan het toestel relocken na de installatie. Dan staat deze enkel een paar minuten open in jouw handen. Dus ja hoeft deze niet unlocked te laten. Op een Nexus zorgt een unlock relock met custom firmware ervoor dat je geen ota kan doen, omdat het geen OEM image(dat is stock Android) is. Maar aangezien de OPO CM out of the box draait voorzie ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmy_dg schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:53:
[...]

Bij mij laadt hij met de originele lader en een LG lader zeker in 1,5u volledig op. Maak je gebruik van een custom kernel/ROM?
Gewoon custom ja. Onlangs lollipop geïnstalleerd maar dat heeft niets verholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 20:10
Zelf nog geen update gehad, maar nu kwam het ergens ter sprake dat de standaard mail app van Android verdwijnt bij de lollipop update. Kan iemand dat bevestigen? Ik gebruik hem namelijk dagelijks en vind hem erg fijn (Inbox van Google ook geprobeerd, maar Is het toch net niet)

En mocht het zo zijn dat de mail app van Android verdwijnt, Is deze dan alsnog handmatig te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
Dennis H schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:32:
Zelf nog geen update gehad, maar nu kwam het ergens ter sprake dat de standaard mail app van Android verdwijnt bij de lollipop update. Kan iemand dat bevestigen? Ik gebruik hem namelijk dagelijks en vind hem erg fijn (Inbox van Google ook geprobeerd, maar Is het toch net niet)

En mocht het zo zijn dat de mail app van Android verdwijnt, Is deze dan alsnog handmatig te downloaden?
Ik heb niet geupdated maar clean install gedaan. Ik heb ipv de standaard exchange mail client nu iets van boxer als mailclient. Werkt best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis H schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:32:

Outlook voor Android is een nog betere oplossing dan 4.4 integrated mail trouwens. Is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Paar dagen geleden CM12S geflashed. Ik hou altijd de accu redelijk in de gaten, en mij valt op dat in idle de prestaties vooruit zijn gegaan. 's nachts heb ik sync uit en wifi aan, dan verbruikt ie echt maar ~0.2%/uur soms zelfs nog minder. Da's wel een vooruit gang, maar buitenom dat heb ik wel het idee dat de accu bij gebruik wel sneller leeg loopt, maar dat is een slechts een gevoel (misschien ook omdat ik er mee heb zitten klooien om CM12s uit te vogelen).

Zoals eerder al vermeld hiero, de profielen werken nog alles behalve lekker. M'n hele bel-/berichtentoon instellingen werken niet meer echt lekker. Soms gaat ie automatisch op priority, dat moet ik nog ff uitvinden. Echt belachelijk natuurlijk dat je niet gewoon meer je geluid helemaal uit kan zetten. Ongelofelijk imo!
Ik kreeg ook dat dagdromen (ofzo?) niet uit als ik op een bepaald profiel zat, als je een melding heb gaat je scherm soms ff kort aan, en dat hoeft van mij niet, maar ik heb dat dagdromen gewoon uit gezet. Naja, zal nog ff wat tijd kosten dat ik overal achter ben of het aan mij ligt, of aan CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahallow schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:18:
Echt belachelijk natuurlijk dat je niet gewoon meer je geluid helemaal uit kan zetten. Ongelofelijk imo!
Hoe bedoel je dat het geluid niet uit kan? Ik heb de telefoon 's nachts geheel stil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:44:
[...]

Hoe bedoel je dat het geluid niet uit kan? Ik heb de telefoon 's nachts geheel stil :/
ik bedoel, geen geluid, geen trillen. Zoals voor update, gewoon met je volume knop ff snel op helemaal stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
jahallow schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:00:
[...]

ik bedoel, geen geluid, geen trillen. Zoals voor update, gewoon met je volume knop ff snel op helemaal stil.
Is idd balen ja. Maar wat wel werkt is prioriteit selecteren.
klote is alleen dat er dan ook geen LED notificatie zichtbaar is

Ff wachten op 12.1 dan is t weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Je kan toch gewoon none kiezen bij de interruption options?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
jahallow schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:00:
[...]

Het enige minpuntje inderdaad. Voorheen kon je met de volumeknop het geluid helemaal uit zetten, als je hem dan nog een keer indrukte dan ging hij van stil naar trilstand. Dat wil ik graag terug.

Verder vind ik Lollipop echt een enorme verbetering. 1 kleine bug gehad, heel soms bij het uitzetten tijdens het browsen verschijnt (bij opnieuw inschakelen) de laatst geopend website tijdelijk als background. Verdwijnt vanzelf weer, maar iets dat onder 4.4 nooit gebeurde.

Verder is Lollipop gewoon veel soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
Hoppa! schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:27:
[...]

Het enige minpuntje inderdaad. Voorheen kon je met de volumeknop het geluid helemaal uit zetten, als je hem dan nog een keer indrukte dan ging hij van stil naar trilstand. Dat wil ik graag terug.

Verder vind ik Lollipop echt een enorme verbetering. 1 kleine bug gehad, heel soms bij het uitzetten tijdens het browsen verschijnt (bij opnieuw inschakelen) de laatst geopend website tijdelijk als background. Verdwijnt vanzelf weer, maar iets dat onder 4.4 nooit gebeurde.

Verder is Lollipop gewoon veel soepeler.
vind ik ook ja. De tap 2 wake werkt ook weer flitsend, dat was laatste tijd wel irritant soms. Dan moest je 2 of 3 x proberen. Dat lijkt nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBlue

FlashBlue

Sandyman538 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:59:
Werkt bij jullie smart lock ook? Leek me wel handig om op de thuislocatie geen pin in te hoeven voeren, maar als ik het adres toevoeg en daarna vergrendel en ontgrendel wil hij toch een pincode zien.
Heb je meerdere Google accounts?
Bij mij was het probleem dat hij smart lock locaties koppelde aan de verkeerde google account.
Eens dat ik hem switchte (op smart lock page zelf, bovenaan), en terug de locaties instelde, werkte het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
FlashBlue schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:55:
[...]

Heb je meerdere Google accounts?
Bij mij was het probleem dat hij smart lock locaties koppelde aan de verkeerde google account.
Eens dat ik hem switchte (op smart lock page zelf, bovenaan), en terug de locaties instelde, werkte het gewoon :)
dit kan je toch ook met profielen fixen? Stel in dat als ie verbind met je thuis wifi schakelt ie over naar 'onveilig lockscreen'. Of bedoel je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
jahallow schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:59:
[...]

dit kan je toch ook met profielen fixen? Stel in dat als ie verbind met je thuis wifi schakelt ie over naar 'onveilig lockscreen'. Of bedoel je iets anders?
Klopt, kun je via profielen instellen. Echter werkt dat momenteel nog niet met CM12s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
cypher21 schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:03:
[...]

Klopt, kun je via profielen instellen. Echter werkt dat momenteel nog niet met CM12s.
huh, bij mij wel. Zodra ik naar buiten loop en de wifi verbinding van werk/thuis wegvalt schakelt ie over op patroon (pin weet ik niet).

De CM versies hiervoor liep het switchen nooit echt geweldig, die eerste keer dat je je telefoon aan zet nadat er is geswitched naar een ander profiel (dan zie je bijv. het patroon scherm, terwijl je die gewoon naar beneden kan trekken als een CM11 onveilig lockscreen. Of je zet scherm nog n keer aan/uit, en dan krijg je wel gewoon de juiste lockscreen bij je profiel). Maar das dus n kleinigheidje, verder werkt t gewoon bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
jahallow schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:10:
[...]

huh, bij mij wel. Zodra ik naar buiten loop en de wifi verbinding van werk/thuis wegvalt schakelt ie over op patroon (pin weet ik niet).

De CM versies hiervoor liep het switchen nooit echt geweldig, die eerste keer dat je je telefoon aan zet nadat er is geswitched naar een ander profiel (dan zie je bijv. het patroon scherm, terwijl je die gewoon naar beneden kan trekken als een CM11 onveilig lockscreen. Of je zet scherm nog n keer aan/uit, en dan krijg je wel gewoon de juiste lockscreen bij je profiel). Maar das dus n kleinigheidje, verder werkt t gewoon bij mij.
Hmm apart. Bij mij werkt het niet meer sinds de update naar CM12s. heb de profielen al geschoond en opnieuw aangemaakt, maar werkt nog steeds niet.
Moet iedere x als ik thuis verbonden ben met wifi gewoon de pincode intoetsen

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 20-04-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBlue

FlashBlue

jahallow schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:59:
[...]

Ik heb geen behoefte aan die profielen eigenlijk, omdat het enige wat ie voor mij moet doen, is thuis en op kantoor netjes niet vragen naar een swipe code.
Voeg daar het feit aan toe dat op kantoor geen wifi voorhanden is, en dan is smart lock plots een handige optie.

Ik deelde mijn ervaring met het meerdere-google-accounts gevalletje gewoon omdat het misschien iemand anders ook kan verder helpen. Had het zelf namelijk eerst niet gezien, dat ie fijntjes met een google account bezig was die niet als primair aan het device gekoppeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:18
Ik heb een ticket aangemaakt, sinds een weekje het touchscreen probleem, zie ook onderstaand filmpje :(
eerst 3 vingers, dan bij 00:15 2 vingers en bij 00:35 met 5 vingers
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2rWdGuVCsnk]

nog een extra filmpje gemaakt, zodat je kan zien dat horizontaal overlappen problemen geeft, terwijl verticaal geen problemen geeft.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=P1GIuFHnStE]

probleem zowel om cm11 , oxygen en cm12s

[ Voor 8% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 20-04-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Laatst online: 12-08 14:36
06:40 van de lader af.
13:30 en nog maar 21 procent over.
Dit met 2 uur onscreen time en het installeren van 110 apps over WiFi.

Ben namelijk helemaal schoon begonnen omdat ik de boot loader nog niet unlocked had en hoopte dat mijn batterij toch wat beter mee ging.
Nu is 110 apps over WiFi installeren wellicht ook een boos doener, maar met normaal gebruik haal ik tegenwoordig ook niet meer dan 3-4 uur on screen time meer sinds Lollipop.

Op CM11S haalde ik op z'n tijd minstens 5-6 uur on screen time... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Darkwolf_1982 schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:35:
06:40 van de lader af.
13:30 en nog maar 21 procent over.
Dit met 2 uur onscreen time en het installeren van 110 apps over WiFi.

Ben namelijk helemaal schoon begonnen omdat ik de boot loader nog niet unlocked had en hoopte dat mijn batterij toch wat beter mee ging.
Nu is 110 apps over WiFi installeren wellicht ook een boos doener, maar met normaal gebruik haal ik tegenwoordig ook niet meer dan 3-4 uur on screen time meer sinds Lollipop.

Op CM11S haalde ik op z'n tijd minstens 5-6 uur on screen time... :/
Vergelijk eerst eens een normale dag :P Dit slaat nergens op natuurlijk. Als 110 apps gedownload moeten worden en worden geinstalleerd kost je dat redelijk wat stroom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke app is de grote afnemer dan? Bij mij ging ie 03:30 van de lader af en is met 2-2.5 uur screen time nu op 66% beland. 6% Screen en 6% Google Services en 3% Chrome zijn de grootste boosdoeners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
418O2 schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:43:
Vergelijk eerst eens een normale dag :P Dit slaat nergens op natuurlijk. Als 110 apps gedownload moeten worden en worden geinstalleerd kost je dat redelijk wat stroom natuurlijk.
Sure, maar dan gaat het nog steeds pittig achteruit. Dit merkte ik al tijdens een half uurtje gebruik voor dat ik die 110 apps ging installeren.
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:45:
Welke app is de grote afnemer dan? Bij mij ging ie 03:30 van de lader af en is met 2-2.5 uur screen time nu op 66% beland. 6% Screen en 6% Google Services en 3% Chrome zijn de grootste boosdoeners.
Screen 9%, Android OS 7%, Google Services, 6%, Android System 6%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan neem ik aan dat scherm volle sterkte staat en die Android OS / System dan die 110 apps zijn, want die heb ik < 1% staan. Dus 13% kun je daar al aan wijten, meer als je het scherm aan had staan tijdens install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
Afbeeldingslocatie: https://blog.oneplus.net/wp-content/uploads/2015/04/farewell_Blog.png

+ 75% off OnePlus Flip Covers and Premium Screen Protectors. Today Only.

[ Voor 30% gewijzigd door floriz87 op 20-04-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:58:
Dan neem ik aan dat scherm volle sterkte staat en die Android OS / System dan die 110 apps zijn, want die heb ik < 1% staan. Dus 13% kun je daar al aan wijten, meer als je het scherm aan had staan tijdens install.
Scherm stond grotendeels uit. Meer in gebruik tijdens Whatsapp / Telegram alleen voor en na het installeren van al die apps.
Scherm staat maximaal op 50 procent brightness met adaptive brightness aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
gebruik de telefoon eerst eens een dag normaal, hier kun je toch niets mee qua vergelijking... Wie installeert er nu 115 apps per dag op zijn telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-06 22:11

shwam

okdoei

floriz87 schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:06:
[afbeelding]

+ 75% off OnePlus Flip Covers and Premium Screen Protectors. Today Only.
Meteen maar even een screen protector en een flipcover besteld voor 10 euro incl shipping :)
Thanks voor de tip!

| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

shwam schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:42:
[...]

Meteen maar even een screen protector en een flipcover besteld voor 10 euro incl shipping :)
Thanks voor de tip!
Hier ook! voor ongeveer 8,60 een flipcover besteld! Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:34
hadden ze die bamboo style cover maar in de aanbieding :P

ik doe eigenlijk nooit meer dan een dag met mijn batterij....meestal na 12 uur is die wel leeg.
praten we wel over ongeveer 4 uur per dag een spelletje spelen :p

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:57

BlackEyedAngel

Just a decent guy

grmbl volgens mij mogen we al blij zijn als hij komt voor de jaarwisseling :(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waardeloos begint dit toestel te worden .

Vorige maand werd de accu helemaal leeg getrokken door het Android besturingssysteem, en sinds afgelopen vrijdag is het de Mediaserver. Die staat sinds vrijdag op 32% in mijn acculijst!! Ik heb geen update uitgevoerd via zip bestanden, OTA etc. Ik heb mijn cache geheugen constant geleegd, maar niets helpt.
Screentime is echt dramatisch geworden. Loopt gewoon met 35% terug.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
Ik ben een noob verder, dus liever geen advies in jargon taal .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Is Android 5 nu al officieel uit? Mijn toestel is up-to-date, al een keer gereset, en google maps crashed altijd bij dezelfde acties; super irritant.

Ik dacht altijd: ik wacht wel op Android L updates, maar die blijven uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Laatst online: 11-09 19:37
Sinds een paar dagen werkt mijn touchscreen ook heel slecht, zelfs zo slecht dat ik vaak niet eens meer een fatsoenlijk berichtje kan sturen. Soms werkt die even wat beter, maar zelfs dan maak ik continue typo's in bijvoorbeeld whatsapp. Weet iemand of zich dit oplost als ik de OTA update installeer van 5.0? Ik heb namelijk geen zin om een ticket aan te maken oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:29
Vanmiddag had ik LTE op het KPN netwerk in Nijmegen. Is KPN aan het uitbreiden? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Darkwolf_1982 schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:53:
[...]
Sure, maar dan gaat het nog steeds pittig achteruit. Dit merkte ik al tijdens een half uurtje gebruik voor dat ik die 110 apps ging installeren.
Wanneer je een hele wipe hebt gedaan of clean install duurt het een paar cycles voordat de battery manager de juiste waardes aan gaat geven. Dus geef het even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP4G
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-12-2015
Wellicht is dat al vaker aan de orde gekomen in dit forum maar ik heb de mobiel nu 3 weken. En sinds vandaag last van ghost touches! Ik heb sterk vermoeden dat het met het warme weer te maken heeft. (lees ik ook op andere forums). Hebben jullie hier ook last van? Hoe hebben jullie dit verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Weet er iemand hoe je in CM12 de sliders naast WIFI - Bluetooth - Mobiele netwerken in het instellingenmenu zichtbaar kan maken. Ik mis deze sliders want in CM11 zaten deze er wel nog in. Heb me al suf zitten zoeken zowel op de telefoon als op internet maar ik vind het niet. Misschien is deze optie er gewoon uitgelaten in CM12 :-) Als jullie niet begrijpen over welke sliders ik het heb, zal onderstaande foto dit wel duidelijk maken (het zijn de sliders die omcirkeld zijn):
Afbeeldingslocatie: http://developer.android.com/design/media/settings_master_on_off_2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippypower
  • Laatst online: 06-09-2017
Beetje jammer dat ze de OTA gepauzeerd hebben om "functionaliteit" toe te voegen. Ik weet dat ik hem ook zelf kan installeren, maar daar heb ik geen tijd voor gehad. Trouwens: de CEO zijn tweet lijkt verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:35
Maditude schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 04:49:
Weet er iemand hoe je in CM12 de sliders naast WIFI - Bluetooth - Mobiele netwerken in het instellingenmenu zichtbaar kan maken. Ik mis deze sliders want in CM11 zaten deze er wel nog in. Heb me al suf zitten zoeken zowel op de telefoon als op internet maar ik vind het niet. Misschien is deze optie er gewoon uitgelaten in CM12 :-) Als jullie niet begrijpen over welke sliders ik het heb, zal onderstaande foto dit wel duidelijk maken (het zijn de sliders die omcirkeld zijn):
[afbeelding]
Ik zit op CM 12.1 (nightly) en zie die sliders gewoon. Ik zou zweren dat ik ze bij CM12 ook had maar dat kan ik niet meer met zekerheid zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb ze op cm 12 ook gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Wellicht een thema geïnstalleerd zonder sliders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Jij
pimsaint schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:20:
Wellicht een thema geïnstalleerd zonder sliders?
Dat dacht ik eerst ook maar heb dan een paar thema's geprobeerd waar je duidelijk op de screenshots kon zien dat de aanwezig waren maar bij mij komen ze niet tevoorschijn. Ik vind het zelf heel raar
Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.