[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.683 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:46
Pierre schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:23:
[...]

De DPI hoe heb je die terug gezet met welke app als ik vragen mag. Hier lees ik dat textdroider niet goed werkt.
Met Textdroider. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:10
Of BuildProp Editor

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:07

Pierre

Van nature lui!

Aha thanks, die doet het gewoon dus ;)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 23:55

BPP

Begrijp ik goed dat er dus nog niet echt een mogelijkheid is om CM12s (zip) te installeren zonder root te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Als je het simpel wil houden flash je ineens root erbij

http://forum.xda-develope...ooted-yng1tas0yl-t3082598

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zie ik wat over het hoofd of is de standaard zaklamp app verdwenen? Ik kan wel en V tekenen om hem aan te zetten als de telefoon in slaapstand staat.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
Hoe moet ik dit precies doen? Ik wil mijn toestel rooten en nu kan het in 1 keer. Alleen snap ik niet echt welke handelingen je moet verrichten. Wil je de DPI aanpassen dan moet je root hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Binnetie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 22:14:
[...]

Hoe moet ik dit precies doen? Ik wil mijn toestel rooten en nu kan het in 1 keer. Alleen snap ik niet echt welke handelingen je moet verrichten. Wil je de DPI aanpassen dan moet je root hebben toch?
Via TWRP eerst CM12 flashen, dan laatste SuperSU flashen, opnieuw opstarten, textdroider installeren, dpi aanpassen, opnieuw opstarten.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:35
Ben de mijne nu handmatig aan het updaten naar 12S met de guide die op het Oneplus forum stonden, is nu bezig met apps optimaliseren...

EDIT: Kan ik ook weer terug naar 4.4.4? Wat is 5 lelijk zeg :|

1) Het toetsenbord niet fijn, is nu ineens volledig wit zonder randen om de toetsen. Dit zal nog wel te wijzigen zijn. Toetsenbord inmiddels donker gekregen, nog steeds zonder randen langs de toetsen.
2) Van die blije kleurtjes rondom pictogrammen van apps Aangepast door stock Android thema in te schakelen, maar nu is het instellingen menu ineens fel wit...
3) De achtergrond van het app-overzicht volledig wit.

4a) Boxer (e-mail app) heeft niet de mogelijkheid om meer dan 5 mailtjes in Postvak IN te laten zien (ik wil gewoon alles tot aan een maand terug kunnen zien).
4b) Laat tevens ook alleen mailtjes zien van 6 april en ouder, niet mail die ik vandaag of gister gekregen heb.

4c) Synced mijn Hotmail contacten niet (contactgroepen wel, maar die haalt ie niet van Hotmail geloof ik)
4d) Accountkleur instellen werkt niet in Boxer
5) Eerst moeten swypen voor je je patroon in geeft, had de iPhone 6 ook, drama!
6) In mijn meldingenpaneel wil ik de keus hebben om snel GPS ("Locatie") in te kunnen schakelen, die heb ik ook toegevoegd als tegel maar wordt niet weergegeven.
6a) Accubesparing wordt weergegeven, maar staat niet ingesteld

Ik vind er morgen vast nog wel meer... Zal er dan nog eens wat induiken of ik een aantal issue's met bepaalde instellingen kan oplossen.

EDIT: 4a en 4b hebben zich opgelost, app had behoorlijk wat tijd nodig om te syncen.

EDIT: punt 1 ik opgelost met SwiftKey. Punten 2 en 3 opgelost met Nova Launcher. Punt 6 en 6a opgelost na een kwartiertje graven door menu's in instellingen.

[ Voor 97% gewijzigd door FastFred op 16-04-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik krijg de update nog steeds niet OTA door. Hebben meer mensen hier last van?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
SirLenncelot schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:33:
https://forums.oneplus.ne...ion-based-stop-it.296889/

[ Voor 19% gewijzigd door anessie op 15-04-2015 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
SirLenncelot schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:33:
Ik heb hem ook nog niet.. We zullen geduld moeten hebben denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:07

Pierre

Van nature lui!

Als ik hem flash via Recovery ben ik dan alles kwijt, whatsapp history en zo

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Pierre schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:49:
Als ik hem flash via Recovery ben ik dan alles kwijt, whatsapp history en zo
Nee, alles blijft. Flashen doet het zelfde als OTA. Máár een schone installatie is wel het beste, lekker snel en minder (mogelijke) bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Sandyman538 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 22:21:
[...]

Via TWRP eerst CM12 flashen, dan laatste SuperSU flashen, opnieuw opstarten, textdroider installeren, dpi aanpassen, opnieuw opstarten.
Mijn telefoon is nog helemaal stock.
Dus eerst moet ik hem rooten en dan recovery flashen en SuperSU flashen? Daarna de ROM van de link zodat ik root behoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Heb wel een klein beetje het gevoel dat de batterij wat langer meegaat met deze versie.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is de battery drain door de Google Play Services opgelost in de nieuwe versie?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-09 20:14
Ik heb een vreemd probleem. Ik kon mijn OPO in de eerste instantie prima met mijn navigatie pairen, maar ineens wil de telefoon niet meer een verbinding opzetten. Ik heb alles verwijderd dat met het pairen te maken heeft, maar na opnieuw proberen blijft het probleem. Ik zie de OPO wel in mijn navigatie verschijnen, maar bij het koppelen verschijnt 'verbinding maken mislukt'. Ik heb een Pioneer F900BT. Omdat het wel een week prima heeft gewerkt, ben ik benieuwd waar het aan kan liggen. Ik heb qua software etc niks veranderd. Bij mijn navigatie is alles ook hetzelfde.

Heeft iemand wel eens met een niet correct werkende bluetooth verbinding te maken gehad met zijn OPO? Is er in de telefoon iets dat ik kan resetten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Binnetie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:12:
[...]

Mijn telefoon is nog helemaal stock.
Dus eerst moet ik hem rooten en dan recovery flashen en SuperSU flashen? Daarna de ROM van de link zodat ik root behoud?
nee, CM12S zip flashen vanuit recovery, en de nieuwste supersu zip erachteraan flashen.
Bor schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:33:
Is de battery drain door de Google Play Services opgelost in de nieuwe versie?
geen last meer van
GustavSan schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:36:
Ik heb een vreemd probleem. Ik kon mijn OPO in de eerste instantie prima met mijn navigatie pairen, maar ineens wil de telefoon niet meer een verbinding opzetten. Ik heb alles verwijderd dat met het pairen te maken heeft, maar na opnieuw proberen blijft het probleem. Ik zie de OPO wel in mijn navigatie verschijnen, maar bij het koppelen verschijnt 'verbinding maken mislukt'. Ik heb een Pioneer F900BT. Omdat het wel een week prima heeft gewerkt, ben ik benieuwd waar het aan kan liggen. Ik heb qua software etc niks veranderd. Bij mijn navigatie is alles ook hetzelfde.

Heeft iemand wel eens met een niet correct werkende bluetooth verbinding te maken gehad met zijn OPO? Is er in de telefoon iets dat ik kan resetten oid?
Ik heb de zip gewoon eroverheen geflasht, geen problemen met bluetooth. Carkit werkt meteen, bluetooth speaker vindt de telefoon meteen. Heb het idee dat de apparaten sneller verbinden nu.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik ben nu bezig met het instellen van een profiel. Nu kun je diverse triggers instellen, maar is het ook mogelijk om dit op tijd in te stellen?

Dus dat 's avonds om 23 uur, het profiel slapen in gaat: wifi-uit, bluetooth uit, 3G uit (data). Dat ik alleen bereikbaar ben. Nu is dit in te stellen maar niet dat het om 23 uur gebeurd.
Als ik op mijn werk ben dan gaat het profiel werk in met als trigger het wifi-netwerk op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Binnetie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:57:
Ik ben nu bezig met het instellen van een profiel. Nu kun je diverse triggers instellen, maar is het ook mogelijk om dit op tijd in te stellen?

Dus dat 's avonds om 23 uur, het profiel slapen in gaat: wifi-uit, bluetooth uit, 3G uit (data). Dat ik alleen bereikbaar ben. Nu is dit in te stellen maar niet dat het om 23 uur gebeurd.
Als ik op mijn werk ben dan gaat het profiel werk in met als trigger het wifi-netwerk op mijn werk.
Heb ik niet kunnen vinden (ook niet in Cm11s). Ik zet de telefoon altijd zelf op het nachtprofiel. De wekker smorgens triggert het thuis profiel, bluetooth in de auto het auto profiel en wifi op het werk het werk profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
De zaklamp is ook gevonden ;) Hij staat niet meer als losse app in je systeem tussen de apps, maar je kan hem activeren via de pulldown van de statusbalk zeg maar.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
FastFred schreef op woensdag 15 april 2015 @ 22:34:
EDIT: Kan ik ook weer terug naar 4.4.4? Wat is 5 lelijk zeg :|

1) t/m 6a) klacht klacht
Wat slecht dat ze de welbekende MiFare bug in NFC ook in CM12S niet baas kunnen. Met de sensor is niets mis; in zowel ColorOS als OxygenOS wordel alle classic MiFare chips moeiteloos uitgelezen. Maar Cyanogenmod geeft geen kick.. Of ja, trouwens wel. De sensor hangt en werkt pas weer na een reboot.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:16:
De zaklamp is ook gevonden ;) Hij staat niet meer als losse app in je systeem tussen de apps, maar je kan hem activeren via de pulldown van de statusbalk zeg maar.
Dat was in CM11 ook al mogelijk ;) ook kun je als het scherm uit staat een V tekenen met je vinger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:19:
[...]

Dat was in CM11 ook al mogelijk ;) ook kun je als het scherm uit staat een V tekenen met je vinger
Ik activeerde hem juist altijd via de app ;)

Dat V tekenen heb ik uitgezet, ik heb mijn telefoon wel is weggelegd waardoor spontaan de zaklamp aanging.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 20:03
1) Het toetsenbord niet fijn, is nu ineens volledig wit zonder randen om de toetsen. Dit zal nog wel te wijzigen zijn. Toetsenbord inmiddels donker gekregen, nog steeds zonder randen langs de toetsen.
Het toetsenbord heeft ook een donker thema.
Bovendien vind ik je punt van kritiek nogal overbodig vermits je heel eenvoudig een ander toestenbord kan intalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Nog een kleine update m.b.t. het niet kunnen schakelen van data: eigenlijk wil ik data/wifi/bt/sync uit in de nacht, maar dat werkt dus niet. Data blijft aan en dat vreet batterij.
Vannacht geprobeerd wat er gebeurt met bt/sync uit en data/wifi allebei aan laten. Dat scheelt nogal. Verloor ik gisterennacht 16% van de batterij, was het vannacht maar 4%.

Ik wist eigenlijk al dat wifi minder stroom vreet dan 3G/H+, maar had niet gedacht dat het zoveel zou schelen. Kortom: hij mag gewoon aan blijven en dan gooi ik 's nachts wel alleen BT en autosync uit. Dat werkt voor mij goed genoeg.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Een groot aantal problemen met Android 5 zijn voor mij opgelost met de Nova Launcher.

Ben alleen nog op zoek naar een applicatie voor mijn email (Hotmail.com), maar die ook mijn contactpersonen van mijn Hotmail account overneemt in het Telefoonboek
GigaPixels schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:44:
[...]

Bovendien vind ik je punt van kritiek nogal overbodig vermits je heel eenvoudig een ander toestenbord kan intalleren.
Een donker thema, met exacht hetzelfde probleem: geen randen rond de toetsen. Issue is inmiddels opgelost met Swiftkey :)

[ Voor 48% gewijzigd door FastFred op 16-04-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
crap, double post

[ Voor 94% gewijzigd door FastFred op 16-04-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Grootste minpunt vind ik vooralsnog de headsup notificaties, die zijn wel uit te schakelen maar dan krijg je helemaal geen notificaties van die app meer binnen. :')

Ik kan er wel mee leven maar irritant is het wel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
GigaPixels schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:44:
[...]

En het gebrek aan randen rond de toetsen zorgt (wetenschappelijk getest) voor minder typefouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 17:33
Pas 20% van alle Oneplus one toestellen Heeft de ota pas binnen dus het kan nog wel 2 weken duren voordat iedere Oneplus het heeft.
Gewoon sideloaden als Je niets wil wachten.
Ik heb het vanochtend ook gedaan en draai nu probleemloos op 5.02. En nee niet geroot of een andere recovery.😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik wacht wel. Die drang om te updaten...
Bovendien wil ik eerst maar eens zien of er niet vervelende kinderziektes in zitten.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Net ook de update manueel geflasht. Kan je de pull down balk niet meer aanpassen? En hoe krijg je het app overzicht in een donkere kleur of in de zelfde achtergrond als je front page?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:21:
Ik wacht wel. Die drang om te updaten...
Bovendien wil ik eerst maar eens zien of er niet vervelende kinderziektes in zitten.
Dat heeft weinig te maken met nu updaten of later. Er zijn genoeg tijden geweest waar de meest kritieke dingen pas tig versies later werden gevonden. Tot vandaag de dag is CM11 voor OnePlus ook niet bepaald zonder bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Is er een mogelijkheid om het geluid en trilstand uit te krijgen terwijl je toch notificaties via de LED blijft zien?
Dit mis ik toch behoorlijk moet ik zeggen. In deze stand stond mijn OPO praktisch altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Darkwolf_1982 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:07:
Is er een mogelijkheid om het geluid en trilstand uit te krijgen terwijl je toch notificaties via de LED blijft zien?
Dit mis ik toch behoorlijk moet ik zeggen. In deze stand stond mijn OPO praktisch altijd.
Die is er. Het vereist root, een installatie van Xposed Framework en dan de module 'True Silent Mode'.

____

Tot op dit moment heeft CM12s (Of Cyanogen OS 12..) mij nog niet echt tevreden weten te stellen. Batterijduur is toch wel stuk minder dan Exodus..

[ Voor 15% gewijzigd door Luca op 16-04-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Darkwolf_1982 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:07:
Kan je serieus geen LED-notificaties meer krijgen als je je telefoon in stille modus hebt? Dat vind ik juist het fijne eraan? Laat die hele update dan maar zitten. Wat een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:53

Chakotay

Lick here to continue

BPP schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:18:
[...]

Kan je serieus geen LED-notificaties meer krijgen als je je telefoon in stille modus hebt? Dat vind ik juist het fijne eraan? Laat die hele update dan maar zitten. Wat een grap.
Welkom bij Android 5.0 :P Heeft Google daar eigenlijk ooit een verklaring voor gegeven? In 5.1 is het wel gefixt, dus als CM12.1 uitkomt zou het ook op de One weer met LEDjes moeten kunnen.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik had stille hoop dat 5.0 de touchscreen issues op zou lossen, maar helaas. Na aanzetten van double tap to wake en prevent acc. wakeup in no-time de ellende weer terug. Booten, uitzetten die boel en het is weer ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubkeh01
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:45
ik heb de update naar lollipop nog niet binnen. zou dit komen door dat ik cyanogenmod 11 heb draaien? zo heb ik m namelijk geleverd gekregen. build datum zou t ook nog aan kunnen liggen heb ik gelezen? dat de updates verspreid worden op volgorde van build datum? wie kan me hier antwoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De build datum maakt niets uit. Het is compleet random maak ik uit meerdere posts op het oneplus forum op. De update komt vanzelf mensen. Wees geduldig en voor wie dan niet wil / kan is er een mogelijkheid om te sideloaden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Rubkeh01 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:35:
ik heb de update naar lollipop nog niet binnen. zou dit komen door dat ik cyanogenmod 11 heb draaien? zo heb ik m namelijk geleverd gekregen. build datum zou t ook nog aan kunnen liggen heb ik gelezen? dat de updates verspreid worden op volgorde van build datum? wie kan me hier antwoord geven?
Zoals bij alle OTA's: gewoon even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:14
CCM12s doet geen 5GHz DFS kanalen (kanaal 100 tot 136) op mijn OPO. Dat is geen kleine bug. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 11:03
Rubkeh01 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:35:
Als je CM11 ipv CM11S hebt draaien dan acht ik de kans zeer groot dat hij niet OTA binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:52
AndRo555 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:19:
CCM12s doet geen 5GHz DFS kanalen (kanaal 100 tot 136) op mijn OPO. Dat is geen kleine bug. :(
Ik weet niet wat dat inhoudt, kun je me dat uitleggen?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

418O2 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:23:
[...]

Als je CM11 ipv CM11S hebt draaien dan acht ik de kans zeer groot dat hij niet OTA binnen komt.
Waar kan je zien of je CM11 of CM11s heb draaien? Ik zie bij about phone staan bij Cyanogen OS version 11.0-XNPH5Q, het lijkt dan CM11. :?

Ik dacht dat CM11S standaard geleverd werd toen ik m'n toestel kreeg, ca 2 maanden geleden :? Heb nooit iets handmatig geflashed of zo, alleen de vorige OTA gedaan

[ Voor 8% gewijzigd door BlackEyedAngel op 16-04-2015 16:31 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
wwwhizz schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:24:
[...]

Ik weet niet wat dat inhoudt, kun je me dat uitleggen?
Alle 5GHz netwerken op kanalen 36,40,44 of 48 kan je zonder problemen mee verbinden. Echter op al de andere kanalen (die in europa DFS, dynamic frequency selection, vergen) kan de OPO niet meer mee overweg, iets in de drivers van de wifi.
Waarom is dat een probleem? Als je wifi ac gebruikt, dan heb je 80MHz brede kanalen. Dus dan zit kanaal 36 tot 48 in een keer al vol. Als je dan andere acces points heb wil je die liefst op andere kanalen laten werken en dan is DFS support handig want dan kan je nog 4 keer 80MHz kwijt zonder te moeten overlappen in kanaalgebruik.

Onder 5GHz:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_WLAN_channels

[ Voor 4% gewijzigd door AndRo555 op 16-04-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

BlackEyedAngel schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:28:
[...]

Waar kan je zien of je CM11 of CM11s heb draaien? Ik zie bij about phone staan bij Cyanogen OS version 11.0-XNPH5Q, het lijkt dan CM11. :?

Ik dacht dat CM11S standaard geleverd werd toen ik m'n toestel kreeg, ca 2 maanden geleden :? Heb nooit iets handmatig geflashed of zo, alleen de vorige OTA gedaan
de OPO komt met CM11s. CM11 heeft een google apps standaard. Die moet je los installeren als je dat wilt.
Jij hebt dus gewoon CM11s en moet, net als nog vele, wachten op de OTA voor CM12s

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:52
AndRo555 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:32:
[...]

Alle 5GHz netwerken op kanalen 36,40,44 of 48 kan je zonder problemen mee verbinden. Echter op al de andere kanalen (die in europa DFS, dynamic frequency selection, vergen) kan de OPO niet meer mee overweg, iets in de drivers van de wifi.
Waarom is dat een probleem? Als je wifi ac gebruikt, dan heb je 80MHz brede kanalen. Dus dan zit kanaal 36 tot 48 in een keer al vol. Als je dan andere acces points heb wil je die liefst op andere kanalen laten werken en dan is DFS support handig want dan kan je nog 4 keer 80MHz kwijt zonder te moeten overlappen in kanaalgebruik.

Onder 5GHz:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_WLAN_channels
Ah, wifi ac dus. Enig idee hoe kan ik zien of die het nog doen bij mij? (Ik draai CM12 nightlies) Hoe weet jij dat ze stuk zijn in CM12S?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

BlackEyedAngel schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:28:
[...]

Dat is gewoon CM11s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
Het kan ook gelden voor wifi n en wifi a, alleen is het daar niet echt een probleem omdat de routers en accespoints die a of n doen meestal geen DFS support hebben en enkel kanalen 36-48 doen. Wat niet zo erg is als een wifi a 20MHz in neemt en n 40MHz bandbreedte.

Ik merkte het omdat de twee wifi netwerken hier thuis kanaal 100 en het ander kanaal 132 hebben. Die vindt mijn OPO niet meer. Na wat googlen:
http://forum.xda-developers.com/oneplus-one/themes-apps/cm12-enable-dfs-5ghz-wi-fi-channels-t3075067/post60128516#post60128516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tierelier
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01-2022
AndRo555 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:39:
Het kan ook gelden voor wifi n en wifi a, alleen is het daar niet echt een probleem omdat de routers en accespoints die a of n doen meestal geen DFS support hebben en enkel kanalen 36-48 doen. Wat niet zo erg is als een wifi a 20MHz in neemt en n 40MHz bandbreedte.

Ik merkte het omdat de twee wifi netwerken hier thuis kanaal 100 en het ander kanaal 132 hebben. Die vindt mijn OPO niet meer. Na wat googlen:
http://forum.xda-developers.com/oneplus-one/themes-apps/cm12-enable-dfs-5ghz-wi-fi-channels-t3075067/post60128516#post60128516
Ik kan sinds de CM12 nightlies alleen nog maar thuis met WIFI verbinden. Het zou mooi zijn als dit het antwoord is voor mij. Kan iemand uitleggen hoe ik de zip in bovenstaande link flash? Zet ik het in een willekeurige dir en dan via de recovery opstarten? En er naartoe browsen of zo? en dan install kiezen? Dit wil ik graag proberen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Ik mis nog wel een paar dingen:

* De statusbalk kan niet constant in beeld gezet worden.
* Apps die ik beveiligd wil hebben verdwijnen zomaar ineens van het springboard en van het overzicht van apps. Dit terwijl ze nog wel geïnstalleerd staan. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sypie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:11:
Ik mis nog wel een paar dingen:

* De statusbalk kan niet constant in beeld gezet worden.
Dit is volgens mij standaard wel zo in CM11 en 12. Kan me in ieder geval niet herinneren of nu zien dat ie ooit weg is, behalve tijdens fullscreen filmpje kijken. Heb je hier ooit mee geprutst? Gebruik je een custom launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Die statusbalk stond bij mij altijd boven in beeld. Handig want zo kon ik zien welke apps mij iets wilden vertellen, wat de batterij nog had én of ik wifi of 3G verbinding had. Vooral dit laatste is voor mij wel handig: op mijn werkplek duurt het verbinden met de wifi nogal lang.

Verder geen gepruts met custom launchers en andere dingen. Het was een instelling die ik destijds kon maken.

[ Voor 16% gewijzigd door sypie op 16-04-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:02
sypie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:38:
Die statusbalk stond bij mij altijd boven in beeld. Handig want zo kon ik zien welke apps mij iets wilden vertellen, wat de batterij nog had én of ik wifi of 3G verbinding had. Vooral dit laatste is voor mij wel handig: op mijn werkplek duurt het verbinden met de wifi nogal lang.

Verder geen gepruts met custom launchers en andere dingen. Het was een instelling die ik destijds kon maken.
Expanded desktop aanstaan misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen last van touchscreen problemen op mijn OnePlus One. Ik heb de telefoon nu 3 weken in mijn bezit, geen enkele problemen ondervonden in die tijd. Maar vooral sinds gisteren toen ik de telefoon een paar uur buiten heb gebruikt, reageert het touchscreen laggy en unresponsive, en geeft multitouch problemen. Als ik de telefoon voor 5 minuten in een zip bag laat afkoelen in de vriezer reageert het touchscreen weer erg goed, totdat de telefoon weer is opgewarmd waarnaar de problemen zich weer voordoen. De afgelopen 2 weken is het OnePlus forum overspoeld met mensen die hetzelfde probleem hebben. (Doordat het natuurlijk warmer weer is geworden in veel landen) OnePlus heeft het probleem nog niet erkend als een hardwarematig probleem en sturen alleen software fixes die dus niet helpen. Hebben meer mensen hier last van? Ik zit er over te denken om een nieuw topic hierover te starten of is er hier al een van? Baal enorm, het voelt echt als budget toestel nu met die laggy input :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Heb hem vanmiddag ook maar even zelf geflashed naar cm12s.
Heb nu alleen het gevoel dat de batterij juist sneller leegloopt maar kan niet echt een duidelijke oorzaak aanwijzen. De verhoudingen bij het kopje 'accu' zijn namelijk nog redelijk hetzelfde als voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:29
DigitalError schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:07:
Heb nu alleen het gevoel dat de batterij juist sneller leegloopt maar kan niet echt een duidelijke oorzaak aanwijzen. De verhoudingen bij het kopje 'accu' zijn namelijk nog redelijk hetzelfde als voor de update.
Heb CM12S nu ook sinds dat hij uit is gekomen. Als ik naar het verbruik kijk, dan valt het op dat Android OS en Google services opeens veel meer begint te gebruiken dan bij CM11S, of bij CM12 (dus zonder 'S'). Hebben meer mensen dit? Vraag mij ook af of er een makkelijke manier is om het verbruik te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

yeth3119 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:21:
[...]

Heb CM12S nu ook sinds dat hij uit is gekomen. Als ik naar het verbruik kijk, dan valt het op dat Android OS en Google services opeens veel meer begint te gebruiken dan bij CM11S, of bij CM12 (dus zonder 'S'). Hebben meer mensen dit? Vraag mij ook af of er een makkelijke manier is om het verbruik te verminderen.
Zoals al meerdere malen is voorgekomen in dit topic is er nog steeds een drain. Maar je kan gewoon via de privacy guard Google services minder rechten geven, onder andere wake up declinen etc. Ik had die drain ook sinds het flashen van de OTA, maar nu ik dat heb veranderd komt Android OS niet meer bovenaan. Voor meer info even de zoekfunctie gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
renem schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:58:
[...]

Expanded desktop aanstaan misschien?
Dat was 'm. Bedankt.

Ik zal eens opzoeken wat dat uitgebreide bureaublad doet en waar het goed voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Hm, ik mis de optie stille uren, of wat er op lijkt. Ik kon in CM11S/Android 4.4 de telefoon instellen dat er tussen 1u snachts en bijvoorbeeld 's ochtends 7u geen trilfunctie, LED etc gebruikt mocht worden. Dat was prettig zodat ik er 's nachts of 's ochtends vroeg er niet door wakker kan worden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:19:
Hm, ik mis de optie stille uren, of wat er op lijkt.
Instellingen -> Systeemprofielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Maar daar is de led niet uit te schakelen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Had je daar ook geen andere software voor zoals Profile Scheduler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Dat was in CM11s ingebakken, werkte echt perfect. Ik zit me ook dood te zoeken naar de cLock instellingen, die waren in CM11s ook verstopt in instellingen, maar ook nu kan ik deze niet terug vinden. Zoekfunctie levert niets op.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
cLock widget van je honescreen verwijderen. Dan een nieuwe cLock widget toevoegen en tadaa: de instellingen die je zoekt.

En in CM11 zat dat inderdaad ook verstopt, bij de instellingen voor je lockscreen. In CM12 heb je niet zo'n widget op je lockscreen, dus ik zocht me ook al een ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
Hoe krijgt men het uitroepteken weg bij netwerk status? Heb al verschillende thema's geprobeerd maar dit blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
DigitalError schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:07:
Ja. Hier precies hetzelfde probleem.
Sinds de update nu voor het eerst vanaf een volle batterij aan het testen en merk het zowel met idle als gebruik.
Google Play Services komt niet eens voor door wat praktische instelingen in de Privacyguard.
(Alleen Android OS maar die staat op dit moment zeer laag in het lijstje.)
Lollipop zou juist batterij duur moeten verbeteren. Tegenvaller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizar.. Ik doe merkbaar langer met een volle lading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

leducw schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:44:
Hoe krijgt men het uitroepteken weg bij netwerk status? Heb al verschillende thema's geprobeerd maar dit blijft.
Niet. Blijkbaar is je bereik niet zo denderend, anders krijg je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
Eric_Cantona schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:29:
[...]

Raar, netwerk status is bijna volledig vol gekleurd & staat op 3g ipv lte.

Meerdere mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Vannacht ben ik 30% batterij verloren...
Kennelijk ergens toch nog iets niet lekker.
Telefoon stond in airplane mode .Android OS als grootste verbruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 18:46
Eric_Cantona schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:29:
[...]

Heeft niks met bereik te maken maar is een bug in de nieuwe update. Ik heb er ook regelmatig last van terwijl ik voorheen met CM11s dat niet heb. Op t moment dat er zo'n uitroepteken staat kun je ook niet bellen. Rete irritant dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Trestry schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:06:
[...]

Heeft niks met bereik te maken maar is een bug in de nieuwe update. Ik heb er ook regelmatig last van terwijl ik voorheen met CM11s dat niet heb. Op t moment dat er zo'n uitroepteken staat kun je ook niet bellen. Rete irritant dus
Heeft wel met bereik te maken, ik heb het alleen als ik in de trein zit. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polleke-01
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-08 08:53
Ik was het drukken, dus maar manueel cm12S geflashed.
Ik was al geroot en heb wel eens met kernels zitten experimenteren, maar had uiteindelijk gewoon Stock 11S en stock kernel draaien.
Eerste flash via TWRP lukte niet (device is not bacon of zoiets melding), maar googlen vertelde me dat ik de laatste TWRP nodig had... Via flashify erop gezet en toen was het direct goed. Alleen wipe cache en dalvik gedaan omdat ik te weinig tijd had om alles na een system wipe weer terug te zetten naar mn wensen.

Eerste bevindingen: prima. Tis als gebruiker geen wereldschokkende vernieuwing, maar veel kleine details die het allemaal net wat mooier, netter en "sexyer" maken.
1 dingetje krijg ik echter niet aan de praat:
Ik had een auto profiel (getriggerd door bluetooth) en een thuis profiel (wifi trigger) waarbij ik de beveiliging had staan op "geen wachtwoord of pin" (Dus alleen een swipe om te openen).
Dit werkt niet meer. Met die profielen actief moet ik nog steeds de eerste swipe doen gevolgd door mijn wachtwoord (of pin of patroon, heb ze alledrie geprobeerd).
Het enige dat werkt is schermbeveiliging helemaal uit zetten, dan kom je na een dubbel tap direct op je homescreen. Dit is een weliswaar alternatief maar ik vroeg me af of iemand weet hoe ik toch weer die optie "geen wachtwoord of pin" actief krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@hierboven
Meer mensen hebben problemen met profielen, Hier ook met dat geen wachtwoord vragen.
Kennelijk nog wat bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Werkt bij jullie smart lock ook? Leek me wel handig om op de thuislocatie geen pin in te hoeven voeren, maar als ik het adres toevoeg en daarna vergrendel en ontgrendel wil hij toch een pincode zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 18:46
Frozen schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:26:
[...]

Heeft wel met bereik te maken, ik heb het alleen als ik in de trein zit. :)
Dan heb jij waarschijnlijk geen last van de bug. Bij jou komt het uitroepteken tevoorschijn wanneer het zou moeten: als je geen bereik hebt.

Ik heb thuis altijd vol bereik gehad. Nu heb ik dat er op random momenten een uitroepteken tevoorschijn komt terwijl ik een paar seconden later weer vol bereik heb.
Sandyman538 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:59:
Werkt bij jullie smart lock ook? Leek me wel handig om op de thuislocatie geen pin in te hoeven voeren, maar als ik het adres toevoeg en daarna vergrendel en ontgrendel wil hij toch een pincode zien.
Nope, werkt bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tierelier
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01-2022
Komt mij bekend voor. Bij mij werkt smartlock ook niet. Precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt bij mij prima via Profiles :)

Waar je wel op moet letten dat als de trigger is "Connect to <wifi>" en je al op dat netwerk zit, dat de trigger niet afgaat. Deze werkt enkel als je niet op het gespecificeerde netwerk zit en er later weer mee connect.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:20
cypher21 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:06:
Vannacht ben ik 30% batterij verloren...
Kennelijk ergens toch nog iets niet lekker.
Telefoon stond in airplane mode .Android OS als grootste verbruiker.
Heb ik ook last van inderdaad! Accuduur lijkt inderdaad achteruit gegaan te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door FDMK op 17-04-2015 12:39 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:14
Trestry schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:21:
[...]

Dan heb jij waarschijnlijk geen last van de bug. Bij jou komt het uitroepteken tevoorschijn wanneer het zou moeten: als je geen bereik hebt.

Ik heb thuis altijd vol bereik gehad. Nu heb ik dat er op random momenten een uitroepteken tevoorschijn komt terwijl ik een paar seconden later weer vol bereik heb.

[...]

Nope, werkt bij mij ook niet.
Het uitroepteken bij wifi komt bij mij alleen als ik (nog) niet geautoriseerd ben maar wel verbinding heb met het netwerk. Het uitroepteken bij mijn telefoonnetwerk verschijnt wanneer ik geen wifi heb/wanneer wifi nog niet geautoriseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:39

crashtestdummy

Ajoeto member

Een vervelende bug in Google Play Services, de dienst die veel onderliggende technologieën regelt binnen Android, zorgt ervoor dat CyanogenMod 12 en 12S veel meer energie verbruiken dan normaal.
http://www.androidplanet.nl/nieuws/play-services-bug/

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zelf toch maar handmatig geinstalleerd. Appletje eitje, na het updaten van de Apps werkt Lolipop als een zonnetje.
Voorlopig zeer content met de update dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
In dat screenshot is de belangrijkste reden dat hij zoveel stroom verbruikt de 'Keep awake'. Precies die functie die we op onze OPO's al tijdens CM11s hadden geblokkeerd in de privacy settings.

Ergo: ik merk helemaal niks van extra stroomverbruik door Play Services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
Voor Smart Lock moet de laatste versie van Google Service geïnstalleerd zijn. Als Play Store geen update geeft moet je handmatig even de APK installeren.

Link naar APK: *knip*. Linken naar APK file is niet toegestaan.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 25-10-2016 15:09 ]

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
Iemand anders hier ook last van Bluetooth hikjes sinds de update?
Voorheen had ik geen last van Bluetooth in mijn auto en na de update nu dus wel. Om de 20 seconden lijkt het alsof Bluetooth zich reset, tijdens het luisteren van muziek dus een korte onderbreking om de 20 seconden.
Ik heb al een reboot gedaan, Opnieuw apparaat gekoppeld (dus ook verwijderd zowel op de OPO als in mijn auto) maar de hik blijft :(

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 13:46
Lees toch wel erg veel negatieve ervaringen na de update. Ik heb overigens mijn OTA nog steeds niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Mr-Music schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:16:
Zelf toch maar handmatig geinstalleerd. Appletje eitje, na het updaten van de Apps werkt Lolipop als een zonnetje.
Voorlopig zeer content met de update dus!
Welke rom heb je gebruikt als ik vragen mag, deze?
http://forum.xda-develope...ooted-yng1tas0yl-t3082598

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
  • Laatst online: 15-07 09:44
EeePC schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:54:
Lees toch wel erg veel negatieve ervaringen na de update. Ik heb overigens mijn OTA nog steeds niet binnen.
Inderdaad, ik denk dat ik even wacht met het updaten van mijn OPO. Heb nu nergens last van en vind hem zo goed genoeg draaien.

Geen zin dat ik dalijk in de auto ook met de zelfde hikjes zit als hierboven beschreven.

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:07:
[...]

Werkt bij mij prima via Profiles :)

Waar je wel op moet letten dat als de trigger is "Connect to <wifi>" en je al op dat netwerk zit, dat de trigger niet afgaat. Deze werkt enkel als je niet op het gespecificeerde netwerk zit en er later weer mee connect.
Ok check, maar dat is wat anders dan de smart unlock die op GPS gaat. Maar met jouw manier zou ik het ook kunnen gebruiken met een wifi trigger. Verder begrijp ik dat meer mensen problemen hebben met smart lock. Misschien dat ik zo nog even de nieuwste google service apk installeer zoals getipt.
HNies schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:43:
[...]

Voor Smart Lock moet de laatste versie van Google Service geïnstalleerd zijn. Als Play Store geen update geeft moet je handmatig even de APK installeren.

Link naar APK: *knip*
Toch dit geprobeerd en dit werkt voor mij, dank daarvoor. :)

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 25-10-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Laatst online: 15:15
Ligt dat nu aan mij of had Lollipop *EIGENLIJK* al niet op mijn OnePlus one via OTA moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
HyperBart schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:26:
Ligt dat nu aan mij of had Lollipop *EIGENLIJK* al niet op mijn OnePlus one via OTA moeten staan?
Hoe vaak moeten we hier nog zeggen dat je gewoon even geduld moet hebben? Het is bij elke OTA hetzelfde. Niet iedereen krijgt op dezelfde tijd de software binnen.
defixje schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:08:
[...]

Inderdaad, ik denk dat ik even wacht met het updaten van mijn OPO. Heb nu nergens last van en vind hem zo goed genoeg draaien.

Geen zin dat ik dalijk in de auto ook met de zelfde hikjes zit als hierboven beschreven.
Ik wacht ook met updaten. Sowieso heb ik nog nooit meegemaakt dat een OTA helemaal goed ging. Er gaat altijd wel wat kapot. Ik durf het dus ook nog niet aan.

[ Voor 40% gewijzigd door RoD op 17-04-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-08 16:33

hrt

HyperBart schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:26:
Weet je zeker dat je hem wel wilt? Als je hierboven alles leest..... ;(

En idd gewoon geduld, alhoewel mijn dochter hem wel een paar dagen heeft... :-)

24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Laatst online: 15:15
Ik heb zonet voor het eerst eens een vraag gesteld zonder het topic of de laatste responses te lezen ;) .
Toch maar even doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:08:
[...]

Ok check, maar dat is wat anders dan de smart unlock die op GPS gaat. Maar met jouw manier zou ik het ook kunnen gebruiken met een wifi trigger. Verder begrijp ik dat meer mensen problemen hebben met smart lock. Misschien dat ik zo nog even de nieuwste google service apk installeer zoals getipt.

[...]

Toch dit geprobeerd en dit werkt voor mij, dank daarvoor. :)
Net SmartLock even aangezet op het werk. Pakt ie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Dattack schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:12:
Die is er. Het vereist root, een installatie van Xposed Framework en dan de module 'True Silent Mode'.
Is het overigens mogelijk om Lollipop te rooten zonder dat je alles kwijt bent? Want dan ga ik toch echt heel snel deze oplossing toepassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Als je jouw bootloader nog niet unlocked hebt dan helaas niet en moet je overnieuw beginnen.

Vmu

Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.