[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.747 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:41

Sandyman538

SandstorM [148839]

cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:49:
[...]

Die random unlock screen staat gewoon tussen de opties.
Inderdaad, instellingen -> vergrendelscherm -> lay-out husselen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

Chakotay schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:51:
[...]

Tikje op de search-bar boveaan doen, dan verschijnt googlenow na een seconde oid :)
Probleem is dat ik juist die search bar niet in beeld heb, had ik daarvoor ook niet.
Werk wel, maar is eigenlijk niet wat ik wil.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Rooke schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:19:
[...]

Hier ook zelfde buildnr. Gisteren het zipje toch maar even op de telefoon gezet voor wanneer ik het echt zat ben van het wachten :9
Net gechecked bij een collega: zelfde buildnummer, ook nog geen OTA. Met andere woorden: het zou zo maar eens per build kunnen gaan, de uitrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GurbY{nl} schreef op woensdag 15 april 2015 @ 06:51:
Nog steeds geen OTA hier. Meer mensen met dezelfde build die em ook niet hebben? (KTU84Q)
Dan gaat het waarschijnlijk op buildnr?
Ik heb ook dit buildnr, maar nog niets voorbij zien komen. Duurt allemaal erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:40
GurbY{nl} schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:38:
[...]

Ja ik heb de zip er ook wel opstaan. Kan em zo flashen maar wil gewoon eens een keer een OTA krijgen. Om verder geen enkele reden eigenlijk...
Kon niet meer wachten :+ staat nu te updaten als het goed is

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Rooke schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:09:
[...]

Kon niet meer wachten :+ staat nu te updaten als het goed is
Hier ook zelfde buildnummer en ik heb alle tijd, dus ik wacht rustig af op de OTA.

p.s. Staat of ligt?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

@Cypher21, welk buildnr heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:49:
[...]
Bij mij werkt mijn thuis profiel niet goed. Heb ingesteld dat wanneer er verbinding is met mijn WiFi thuis dat er geen code ingevoerd hoeft te worden, werkte op cm11s prima, maar nu niet meer.
Er gaat meer mis met de profielen. Ik heb een 'nacht' profiel dat wifi, sync, bt en data uitschakelt. Maar de dataverbinding blijft gewoon actief. Dat kost me 's nachts iets te veel van de batterij.

En geen bug, maar gewoon een feature die er niet meer is: in CM11 kon je instellen hoe de knoppen zich moesten gedragen in het vergrendelscherm. Home-knop lang indrukken zette bij mij de zaklamp aan. Dat kan niet meer - en dat mis ik wel een beetje als ik in het donker naar bed ga en mijn vriendin al ligt te slapen (als in: best vaak dus).

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
GurbY{nl} schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:16:
@Cypher21, welk buildnr heb jij?
Build nummer veranderd met de software, geen idee welke ik had op CM11S
nu LRX22G

Ik heb geen idee op welke manier de OTA uitrolt, ik heb de OPO sinds eind juli vorig jaar, een van de eerste versies
dreamscape schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:27:
[...]

Er gaat meer mis met de profielen. Ik heb een 'nacht' profiel dat wifi, sync, bt en data uitschakelt. Maar de dataverbinding blijft gewoon actief. Dat kost me 's nachts iets te veel van de batterij.

En geen bug, maar gewoon een feature die er niet meer is: in CM11 kon je instellen hoe de knoppen zich moesten gedragen in het vergrendelscherm. Home-knop lang indrukken zette bij mij de zaklamp aan. Dat kan niet meer - en dat mis ik wel een beetje als ik in het donker naar bed ga en mijn vriendin al ligt te slapen (als in: best vaak dus).
Klopt, ik had alle data ook uit staan in het nachtprofiel. Inmiddels ingesteld dat deze maar in airplane mode gaat. Dat werkt gelukkig wel :P

Die knopakties zijn er nog wel, maar de zaklamp staat er inderdaad niet meer tussen.

[ Voor 56% gewijzigd door cypher21 op 15-04-2015 08:31 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:15:
[...]

Hier ook zelfde buildnummer en ik heb alle tijd, dus ik wacht rustig af op de OTA.
Hier ook hetzelfde buildnummer en nog geen OTA. Ligt gelukkig dus niet aan mijn telefoon dat ik nog geen OTA heb. Dan blijf ik nog even afwachten. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:32:
[...]

Hier ook hetzelfde buildnummer en nog geen OTA. Ligt gelukkig dus niet aan mijn telefoon dat ik nog geen OTA heb. Dan blijf ik nog even afwachten. :-)
Het gaat niet op build nummer. Iedereen met de 05Q versie heeft het zelfde build nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, ok. Hoe dan ook, ik heb nog even geduld. :-) Blijven je profielen trouwens behouden na de update of moet je alles opnieuw instellen (door die veranderde silent mode ed)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:35:
Oh, ok. Hoe dan ook, ik heb nog even geduld. :-) Blijven je profielen trouwens behouden na de update of moet je alles opnieuw instellen (door die veranderde silent mode ed)?
hier bleven de profielen en triggers netjes staan.
De instellingen waren al zo dat je het volume veranderde, dus dat werkt ook nog
GurbY{nl} schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:38:
[...]

Ja ik heb de zip er ook wel opstaan. Kan em zo flashen maar wil gewoon eens een keer een OTA krijgen. Om verder geen enkele reden eigenlijk...
Ik was ff aan het kijken waarom de OTA faalde bij mij.
Kwam ik dit tegen:
http://www.androidpolice....fail-system-modified-way/

Er is een nieuwe manier van controleren of de telefoon aangepast is of niet. Dus als je ook maar 1 ding aangepast hebt (custom recovery, root, kernel oid) dan faalt de OTA keihard.

[ Voor 43% gewijzigd door cypher21 op 15-04-2015 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:28:
Klopt, ik had alle data ook uit staan in het nachtprofiel. Inmiddels ingesteld dat deze maar in airplane mode gaat. Dat werkt gelukkig wel :P
Ja, maar dan ben ik helemaal niet meer bereikbaar. Ik wil 's nachts niet wakker worden als er via Whatsapp, mail of Facebook iets gebeurt, maar wil wel gebeld kunnen worden. Als mijn bejaarde pa een herseninfarct heeft, gaat mijn moeder me vast niet appen, maar belt ze meteen.

Ach, het zal wel een bugje zijn dat wordt opgelost. In de tussentijd zet ik de data wel handmatig uit of probeer ik een ander tooltje voor profielen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
dreamscape schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:52:
[...]

Ja, maar dan ben ik helemaal niet meer bereikbaar. Ik wil 's nachts niet wakker worden als er via Whatsapp, mail of Facebook iets gebeurt, maar wil wel gebeld kunnen worden. Als mijn bejaarde pa een herseninfarct heeft, gaat mijn moeder me vast niet appen, maar belt ze meteen.

Ach, het zal wel een bugje zijn dat wordt opgelost. In de tussentijd zet ik de data wel handmatig uit of probeer ik een ander tooltje voor profielen...
Snap ik. Wij hebben voor die dingen nog een huistelefoon :P
Je kunt wel die prioriteitsmeldingen instellen, dan zal een telefoontje van een bepaald nummer wel gewoon te horen zijn, en de rest niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:54:
[...]

Snap ik. Wij hebben voor die dingen nog een huistelefoon :P
Je kunt wel die prioriteitsmeldingen instellen, dan zal een telefoontje van een bepaald nummer wel gewoon te horen zijn, en de rest niet
Maar dat werkt toch niet in flight mode? Het gaat er mij om dat ik (op een of andere manier) de data wil uitschakelen, maar telefoontjes wel nog mogen doorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 00:25
Je kan toch gewoon die Downtime instellen? (Settings > Sounds > Interruptions) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:37:
[...]

hier bleven de profielen en triggers netjes staan.
De instellingen waren al zo dat je het volume veranderde, dus dat werkt ook nog

[...]

Ik was ff aan het kijken waarom de OTA faalde bij mij.
Kwam ik dit tegen:
http://www.androidpolice....fail-system-modified-way/

Er is een nieuwe manier van controleren of de telefoon aangepast is of niet. Dus als je ook maar 1 ding aangepast hebt (custom recovery, root, kernel oid) dan faalt de OTA keihard.
Heeft iemand met aangepaste DPI al een OTA update uitgevoerd? Zo ja, moest je de DPI terug naar origineel zetten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
jahallow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:26:
[...]

Heeft iemand met aangepaste DPI al een OTA update uitgevoerd? Zo ja, moest je de DPI terug naar origineel zetten of niet?
Die gaat met elke flash terug. Ik heb de L zip geflashed en daarna gelijk supersu en mijn DPI Zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Ik wil graag over naar cm12s, maar ik kom vanaf cm12 nightly, wat is dan het meest handig?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
418O2 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:19:
Je kan toch gewoon die Downtime instellen? (Settings > Sounds > Interruptions) ?
Dat schakelt mijn dataverbinding toch niet uit? Daar gaat het nou juist om. Van 01:00 tot Twekker moeten data, wifi en bluetooth uit. Dat scheelt veel stroom (en nachtrust). Telefoon mag gewoon blijven werken.

Flightmode of downtime lossen dat dus niet op. De oplossing moet zijn: gewoon in een profiel 'Nacht' instellen dat data uit gaat.

En juist dat werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:50
dreamscape schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:30:
[...]

Dat schakelt mijn dataverbinding toch niet uit? Daar gaat het nou juist om. Van 01:00 tot Twekker moeten data, wifi en bluetooth uit. Dat scheelt veel stroom (en nachtrust). Telefoon mag gewoon blijven werken.

Flightmode of downtime lossen dat dus niet op. De oplossing moet zijn: gewoon in een profiel 'Nacht' instellen dat data uit gaat.

Kun je het niet oplossen met een system profile? Ik heb er hier een die schakelt als mijn Pebble disconnect (lockscreen aan). Dat moet toch ook wel te doen zijn voor het uitschakelen van data, wifi en bluetooth uit van 1 tot Twekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Er zijn trouwens mensen (o.a een collega van mij) welke via de OTA updaten, maar dan na de reboot vervolgens nog steeds op 11S zitten.
Als ze checken voor een nieuwe update, dan krijgen ze melding dat het OS gewoon up to date is...

[ Voor 40% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 16-04-2015 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
jahallow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:26:
[...]

Faalt vanwege nieuwe checks, zie eerdere post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korntrae
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
heb na een week met oxygen, nu CM12s erop gezet, ok, veel features, maar oxygen is toch wel een stukje responsiever en sneller, ik wacht even de bugfix af en dan byebye CM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Zandpad schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:36:
[...]

Kun je het niet oplossen met een system profile? Ik heb er hier een die schakelt als mijn Pebble disconnect (lockscreen aan). Dat moet toch ook wel te doen zijn voor het uitschakelen van data, wifi en bluetooth uit van 1 tot Twekker.
Dat is een system profile. Wifi, Bluetooth en autosync worden netjes geschakeld. Het uitschakelen van data met behulp van een profile, dat werkt niet meer. Ook al stel je in dat data uitgeschakeld wordt, dan laat hij hem aan staan. En dat moet dus een bugje zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
smart lock en face unlock zit er niet op geloof ik? ik heb het nergens kunnen vinden.

Het eerste unlock screen is niet uit te zetten, dit is wat ik erover heb gevonden tot nu toe:
http://android.stackexcha...roid-lollipop-lock-screen

"" Trusted location: Phone will not challenge user with the pattern lock if the user is present at the location added in this setting. Home and Work locations will be present by default, more locations could be added.
Trusted devices: One can add bluetooth devices such as Android wear or bluetooth headsets etc. Phone will recognize those devices and will bypass pattern unlocker."

[ Voor 77% gewijzigd door Wii4all op 15-04-2015 09:58 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
dreamscape schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:52:
[...]

Dat is een system profile. Wifi, Bluetooth en autosync worden netjes geschakeld. Het uitschakelen van data met behulp van een profile, dat werkt niet meer. Ook al stel je in dat data uitgeschakeld wordt, dan laat hij hem aan staan. En dat moet dus een bugje zijn...
Snel even getest en inderdaad alles gaat uit behalve data. Misschien dat je met Tasker iets kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Zoiets gaat het worden. Ik wil hem nog steeds de andere dingen laten schakelen via system profiles, want dan gaat de boel weer aan als mijn wekker gaat. En dan laat ik Tasker of een ander profielen-appje gewoon tussen 01:00 en 07:00 data uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Smart lock kan je aanzetten, je gaat dan naar je vergrendelscherm, dan naar trusted agents, en daar staat de optie smart lock van google. Die zet je aan en dan komt er een smart lock optie bij de vergrendelscherminstellingen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 05-10 19:31
dreamscape schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:30:
[...]

Ik zit nog op CM11s, maar heb altijd deze app gebruikt voor de opties die je noemt:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tryagent
en een tijdje deze https://play.google.com/s...ls?id=com.cabooze.buzzoff

ze doen wat ze moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Die kunnen allebei geen dataverbinding schakelen, wat ik zo snel zie.

Vroeger gebruikte ik SmartConnect van Sony hiervoor, maar die schakelt in zijn laatste versie ook geen data meer. Ik ga dus maar eens met Tasker aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-10 15:07
Hmm afgelopen nacht is 50 procent van mij accu af gegaan.
Bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Die notificaties op lockscreen zorgen ervoor dat het scherm steeds aan gaat bij iedere notificatie.
Vond op zich die notificaties wel prettig op het lockscreen, maar het scherm hoeft van mij niet aan te gaan.
Is kennelijk niet mogelijk... Dan maar al die meldingen uit gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Ik heb nog even wat verder gezocht en het probleem is volgens mij niet simpel op te lossen. Data toggle (dus switchen tussen 2G/3G/LTE) door een app werd in KitKat volgens mij al niet meer ondersteund.
Bij Lollipop is nu ook de toggle Aan/Uit niet meer ondersteund.

Er is een oplossing: http://www.xda-developers.com/toggle-data-5-lollipop/
Nou moet ik een toestel gaan rooten alleen maar omdat ik 's nachts niet 20% van mijn accu wil kwijtraken. :X

[ Voor 9% gewijzigd door dreamscape op 15-04-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
dreamscape schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:24:
Ik heb nog even wat verder gezocht en het probleem is volgens mij niet simpel op te lossen. Data toggle (dus switchen tussen 2G/3G/LTE) door een app werd in KitKat volgens mij al niet meer ondersteund.
Bij Lollipop is nu ook de toggle Aan/Uit niet meer ondersteund.

Er is een oplossing: http://www.xda-developers.com/toggle-data-5-lollipop/
Nou moet ik een toestel gaan rooten alleen maar omdat ik 's nachts niet 20% van mijn accu wil kwijtraken. :X
Lijkt erop dat die gehele feature eruit is in Lollipop. Eventueel dat appje plus Tasker zou wel moeten werken. let op! Root wist je hele telefoon, zorg dus voor goede back ups!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Zandpad schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:28:
[...]

Lijkt erop dat die gehele feature eruit is in Lollipop. Eventueel dat appje plus Tasker zou wel moeten werken. let op! Root wist je hele telefoon, zorg dus voor goede back ups!
Bootloader unlocken wist de telefoon. Rooten niet ;)
Mocht hij die al unlocked hebben dan is er niets aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:30:
[...]

Bootloader unlocken wist de telefoon. Rooten niet ;)
Mocht hij die al unlocked hebben dan is er niets aan de hand
Uh ja ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:45:
[...]

Faalt vanwege nieuwe checks, zie eerdere post
dus voor de OTA dpi terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
jahallow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:34:
[...]

dus voor de OTA dpi terug zetten?
Dan faalt ie alsnog omdat je root custom recovery e.d. hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:22:
Die notificaties op lockscreen zorgen ervoor dat het scherm steeds aan gaat bij iedere notificatie.
Vond op zich die notificaties wel prettig op het lockscreen, maar het scherm hoeft van mij niet aan te gaan.
Is kennelijk niet mogelijk... Dan maar al die meldingen uit gezet
Ga naar opties, Scherm & Verlichting, toggle Omgevingsdisplay aan of uit.

Iets anders nu. Mijn accu status overzichtje werkt niet meer goed na de update. Het grafiekje is nog prima maar de percentages die de afzonderlijke apps of services gebruikt zouden hebben slaan nergens op. Elke app of functie heeft een percentage van 1% of 2% of 3% in willekeurige volgorde.
Hoe krijg ik dit weer goed?

Stock CM12s, geen root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:35:
[...]

Dan faalt ie alsnog omdat je root custom recovery e.d. hebt
wait... iedereen met root/custom recovery kan zijn telefoon dus niet OTA updaten? Zit ik voor niks te wachten dus? :|
Moet ik sowieso de zip flashen dan, of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
jahallow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:37:
[...]

wait... iedereen met root/custom recovery kan zijn telefoon dus niet OTA updaten? Zit ik voor niks te wachten dus? :|
Ik verwees al eerder naar mijn vorige post, maar lees dit eens:
www.androidpolice.com/201...fail-system-modified-way/

Ja, zip met aangepast update script die ik ook al een keer eerder heb gepost werkt wel prima :)
PsycoHero schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:36:
[...]

Ah. thanks
Handig... Had die optie eigenlijk bij de meldingen verwacht

[ Voor 19% gewijzigd door cypher21 op 15-04-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
jahallow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:37:
[...]

Ow, dat is idd ook het eerste wat ik hier van hoor en zit ook te wachten op OTA update maar krijg hem niet. Betekend dus ook zelf flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:36
cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:39:
[...]

Ik verwees al eerder naar mijn vorige post, maar lees dit eens:
www.androidpolice.com/201...fail-system-modified-way/

Ja, zip met aangepast update script die ik ook al een keer eerder heb gepost werkt wel prima :)

[...]

Ah. thanks
Handig... Had die optie eigenlijk bij de meldingen verwacht
Would you mind om hem nog een keer te posten ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
vinom schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:04:
[...]

Would you mind om hem nog een keer te posten ?:)
Hierbij ;)
Die zip kan vanuit TWRP geflasht worden (OTA NIET!) en daar zitten die checks niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:36
Thanks! Kan ik ermee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 08:20
Frozen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:48:
Mijn bevindingen van L:
  1. Het is vloeiender
  2. De witte appdrawer is lelijk
  3. Ik mis de "random" cijfer unlockscreen (dat hij elke keer de cijfertjes door elkaar gooit als je opnieuw wilt unlocken)
  4. Tap to unlock werkt weer goed
  5. Mobiele data staat automatisch aan, opletten dus!
  6. Batterijduur lijkt er beter op te zijn geworden.
Ik hoop echt zo dat dat "dubbeltikken om te ontwaken" nu dus wel goed werkt, dat is zo'n uitkomst. In de periodes dat ik die optie ingeschakeld had krijg ik aan de lopende band sms'jes van de politie, of ik toch asjeblief wil stoppen met het bellen van 112. En ja, ik heb "per ongeluk ontwaken voorkomen" ingeschakeld.

Ik ga het nog sterker vertellen, ik schakel de optie "dubbeltikken om te ontwaken" dus uit, maar die schakelt zichzelf na verloop van tijd gewoon weer in!

Hier nog gewoon 11S trouwens, nog altijd geen update gehad... De mijne is van oktober vorig jaar.

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 15-04-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 05-10 19:31
Het is wel mogelijk om data en WiFi uit te zetten.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/htbi0z.png

Cm11s werkt het, maar durf niet te zeggen of het werkt met 12s.

zelfde geldt voor die andere app

[ Voor 10% gewijzigd door SolarOrbiter op 15-04-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
PsycoHero schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:36:
[...]

Iets anders nu. Mijn accu status overzichtje werkt niet meer goed na de update. Het grafiekje is nog prima maar de percentages die de afzonderlijke apps of services gebruikt zouden hebben slaan nergens op. Elke app of functie heeft een percentage van 1% of 2% of 3% in willekeurige volgorde.
Hoe krijg ik dit weer goed?

Stock CM12s, geen root.
Batterij overzicht is hier ook fooked

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kyjAhHF0O49Xh5O0d6qKlWQt/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/dRR51KIO2MfGIwkZOeTfkSGZ/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
SolarOrbiter schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:27:
Het is wel mogelijk om data en WiFi uit te zetten.

[afbeelding]

Cm11s werkt het, maar durf niet te zeggen of het werkt met 12s.

zelfde geldt voor die andere app
Nope, die laatste optie is verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:33:
[...]

Het gaat niet op build nummer. Iedereen met de 05Q versie heeft het zelfde build nummer
Is dat zo? Mijn collega had nog een oudere versie (CM1138S volgens mij, nog niet 44R), dus geen 05Q versie, maar wel hetzelfde buildnummer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:06:
[...]

Hierbij ;)

[...]

Die zip kan vanuit TWRP geflasht worden (OTA NIET!) en daar zitten die checks niet in
Ik neem haast aan, ook via CWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
GurbY{nl} schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:43:
[...]

Is dat zo? Mijn collega had nog een oudere versie (CM1138S volgens mij, nog niet 44R), dus geen 05Q versie, maar wel hetzelfde buildnummer..
build nummer veranderd met iedere software versie, let maar op als je CM12s OTA krijgt
GurbY{nl} schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:54:
[...]

Ik neem haast aan, ook via CWM?
Gok van wel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Hier ook, tijd klopt ook voor geen meter. Gsam vertelt wel de goede gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 18:30
Ik heb zelf cm12s geflashed vanaf stock.
Nu blijft google play services zeuren dat ie geüpdatet wil worden.
Google play werkt wel gewoon.
Factoryreset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
coob schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:02:
Factoryreset?
Had ik ook last van na de update. Na een tijdje en een paar reboots kon play services wel geupdate worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coob schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:02:
Factoryreset?
Update em gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick.D
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08-2016
Hallo iedereen,

Ik ben hier een leek en wil ook graag wachten op een automatische update.
ik heb nu versie: 11.0-XNPH05Q lopen en door wat ik voorheen las zou ik de update al ontvangen moeten hebben.

ik heb echter ooit eens die opties voor ontwikkelaars + prestaties geopend. Kan het hierdoor zijn dat ik de update niet krijg? Dit is waarschijnlijk een zeer domme vraag maar ik wil liever niet prutsen en van die ZIP blijven.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesvho
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 09:26
Bij mij werkt na de update de haptische feedback van de fysieke knoppen niet meer. Weet iemand of je dit ergens kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:56
Nick.D schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:30:
Hallo iedereen,

ik heb nu versie: 11.0-XNPH05Q lopen en door wat ik voorheen las zou ik de update al ontvangen moeten hebben.

ik heb echter ooit eens die opties voor ontwikkelaars + prestaties geopend. Kan het hierdoor zijn dat ik de update niet krijg? Dit is waarschijnlijk een zeer domme vraag maar ik wil liever niet prutsen en van die ZIP blijven.

Wacht gewoon af, de update komt wel.
Als ik zo lees op de fora van OPO heeft nog geen 20% van de gebruikers de update al ontvangen.
De uitrol gebeurt overigens helemaal random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

DarkSide

theres no place like ::1

Nick.D schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:30:
Hallo iedereen,

Dat is de laatste versie van CM11s idd.
de uitrol zal in batches gaan. Ik heb de OTA ook niet niet ontvangen.
Verwacht deze week gewoon netjes een melding te krijgen dat er een update klaar staat.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:55:
[...]

build nummer veranderd met iedere software versie, let maar op als je CM12s OTA krijgt
Maar als dat zo is, zou ie met de 38R toch een ander buildnummer moeten hebben? En het is hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
GurbY{nl} schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:43:
[...]

Maar als dat zo is, zou ie met de 38R toch een ander buildnummer moeten hebben? En het is hetzelfde..
kan kloppen, volgens mij bleef het android 4.4.4 en waren er wat bugs gefixed.

factory image 5.0.2 is build LRX22G

zie deze lijst van Google Factory Images:
4.3 (JSS15Q)
4.3 (JSS15R)
4.4 (KRT16S)
4.4.2 (KOT49H)
4.4.3 (KTU84L)
4.4.4 (KTU84P)
5.0 (LRX21P)
5.0.1 (LRX22C)
5.0.2 (LRX22G)
5.1.0 (LMY47O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Na een fabrieksreset nu geen meldingen meer.
En de telefoon voelt en stuk sneller aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Hoe dan ook: ik was klaar met wachten en heb de signed eropgezet (tnx Cypher21).

Wel een vraag: ik krijg de dpi met Textdroider niet meer veranderd. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 20:58
Weet niet of het al besproken is hier, maar ik kon niet wachten op de OTA. Kwam gisteren toevallig op een youtube video terecht met een link naar de installatieinstructies voor CM12S, als je deze handmatig wilt installeren (zonder root). Supersimpel eigenlijk..

https://forums.oneplus.ne...y.296449/?hc_location=ufi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

FastFred schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:20:
[...]

Ik hoop echt zo dat dat "dubbeltikken om te ontwaken" nu dus wel goed werkt, dat is zo'n uitkomst. In de periodes dat ik die optie ingeschakeld had krijg ik aan de lopende band sms'jes van de politie, of ik toch asjeblief wil stoppen met het bellen van 112. En ja, ik heb "per ongeluk ontwaken voorkomen" ingeschakeld.

Ik ga het nog sterker vertellen, ik schakel de optie "dubbeltikken om te ontwaken" dus uit, maar die schakelt zichzelf na verloop van tijd gewoon weer in!

Hier nog gewoon 11S trouwens, nog altijd geen update gehad... De mijne is van oktober vorig jaar.
Ik flash zelf :) Ik ga niet wachten op een OTA.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
GurbY{nl} schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:07:
Hoe dan ook: ik was klaar met wachten en heb de signed eropgezet (tnx Cypher21).

Wel een vraag: ik krijg de dpi met Textdroider niet meer veranderd. Meer mensen last van?
Die werkte hier ook niet goed, handmatig aangepast.

En? Is je buildnummer veranderd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:14:
[...]

Die werkte hier ook niet goed, handmatig aangepast.

En? Is je buildnummer veranderd O-)
Zekers ;-)

Maarrrr... ik installeer Supersu nog een keer, maar als ik em wil openen is alles wat ik krijg een zwart scherm... ??

PS: waar/hoe heb je de dpi precies aangepast?

[ Voor 6% gewijzigd door GurbY{nl} op 15-04-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-10 18:13
hmm zit nog te twijfelen over geduld hebben of toch maar gaan flashen...

hoe zit het met root/bootloader als je custom recovery (TWRP) hebt en een OTA update doet?
blijft de root/recovery dan aanwezig of moet je alles weer opnieuw doen?

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Razenko schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:26:

hoe zit het met root/bootloader als je custom recovery (TWRP) hebt en een OTA update doet?
Optie "cyanogen recovery bijwerken" even uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Razenko schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:26:

OTA faalt met root. Zie eerdere posts met nieuwe "checks" in Lollipop.
gebruik de eerder geposte zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:31:
[...]

dan moet ik maar uit het zonnetje gaan en toch aan de slag :(

Thanks for the info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:31:
[...]

Cypher21 welke supersu gebruik jij? Het lijkt erop dat ik root kwijt ben maar met de supersu uit de playstore krijg ik het niet terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
GurbY{nl} schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:37:
[...]

Cypher21 welke supersu gebruik jij? Het lijkt erop dat ik root kwijt ben maar met de supersu uit de playstore krijg ik het niet terug..
Je moet de zip flashen in recovery, anders heb je idd geen root. Dat krijg je niet via de playstore.
http://download.chainfire.eu/supersu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:39:
[...]

Je moet de zip flashen in recovery, anders heb je idd geen root. Dat krijg je niet via de playstore.
http://download.chainfire.eu/supersu
En uiteraard had ik dat gedaan... en uiteraard met de oude supersu (...) Die werkt dus niet (meer). Deze erop, en klaar weer! tnx!

Via Romtoolbox ook de dpi al aan kunnen passen. Het begint er weer op te lijken. Heb wel de Nova launcher er weer op, die stock leek nergens op vind ik...

[ Voor 16% gewijzigd door GurbY{nl} op 15-04-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
GurbY{nl} schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:43:
[...]

En uiteraard had ik dat gedaan... en uiteraard met de oude supersu (...) Die werkt dus niet (meer). Deze erop, en klaar weer! tnx!

Via Romtoolbox ook de dpi al aan kunnen passen. Het begint er weer op te lijken. Heb wel de Nova launcher er weer op, die stock leek nergens op vind ik...
Ah...
Altijd de laatste versie van supersu zip gebruiken ja :P

Moet zeggen dat ik wel te spreken ben over het batterij verbruik in CM12s.
Vanmorgen van de lader en nu nog 71% over.
Dit met de standaard kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik had er even niet aan gedacht dat je je wekker opnieuw moet instellen na een reset.. Was gelukkig uit mezelf op tijd wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:00
Zojuist CM12S geflashed. Ging makkelijk en 't lijkt allemaal soepeltjes te draaien. Alleen zit ik met het volgende:

In CM11S had ik het custom lockscreen van CM uitgeschakeld en zodoende verschenen de bolletjes van mijn pattern lock meteen als ik 't scherm inschakelde. Maar nu in CM12S moet ik na het inschakelen van m'n scherm eerst een keer naar boven vegen voordat de bolletjes verschijnen. Iemand enig idee hoe ik die stap kan skippen?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
pimsaint schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:38:
Zojuist CM12S geflashed. Ging makkelijk en 't lijkt allemaal soepeltjes te draaien. Alleen zit ik met het volgende:

In CM11S had ik het custom lockscreen van CM uitgeschakeld en zodoende verschenen de bolletjes van mijn pattern lock meteen als ik 't scherm inschakelde. Maar nu in CM12S moet ik na het inschakelen van m'n scherm eerst een keer naar boven vegen voordat de bolletjes verschijnen. Iemand enig idee hoe ik die stap kan skippen?
Deze vraag is vaker voorbij gekomen en lees het ook op forum van oneplus maar daar lijkt geen oplossing voor te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
pimsaint schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:38:

welcome to the club.

Is al eerder gemeld en er is vooralsnog geen oplossing

Je kan the google smartlock aanzetten en dan zeggen op welke locatie je geen patroon hoeft in te geven.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Razenko schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:41:
[...]
Deze vraag is vaker voorbij gekomen en lees het ook op forum van oneplus maar daar lijkt geen oplossing voor te zijn
Sorry ik dacht dat ik aardig bij was met deze thread.
Wii4all schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:10:
[...]
Je kan the google smartlock aanzetten en dan zeggen op welke locatie je geen patroon hoeft in te geven.
Dank je. Even gechecked maar voor mij niet echt een oplossing, het is vooral op straat dat ik me er aan stoor.

Het lijkt erop dat ik Spotify ook niet meer kan bedienen vanaf het lockscreen. Feest joh, CM12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
pimsaint schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:18:
[...]

Het lijkt erop dat ik Spotify ook niet meer kan bedienen vanaf het lockscreen. Feest joh, CM12 :)
Geen enkele muziek app werkt op het lockscreen.
Poweramp en soundcloud iig ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Nu mogen we weer met z'n allen gaan wachten op 5.1 waarin deze problemen (hopelijk) worden opgelost ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-10 08:46

Chakotay

Lick here to continue

cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:28:
[...]

Dat is raar, spotify werkt prima hier op het lockscreen. Albumcover als background, en controls in de notification midden op het scherm onder de tijd.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:28:
[...]

Misschien heb je iets uitgeschakeld? Bij mij doen Soundcloud, Plex, ES FileExplorer en Google Play (local media) het prima met lock screen controls:

SoundCloud
http://i.imgur.com/STAVxvU.png

Plex
http://i.imgur.com/K0mBwIZ.png

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:42:
[...]

Misschien heb je iets uitgeschakeld? Bij mij doen Soundcloud, Plex, ES FileExplorer en Google Play (local media) het prima met lock screen controls:

SoundCloud
http://i.imgur.com/K0mBwIZ.png

Plex
http://i.imgur.com/STAVxvU.png
Vaag...
Gisteravond werkte het niet met soundcloud. Nu wel.

Heb niets veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:42:
[...]

Ik had notificaties op het lockscreen uitgeschakeld in de hoop dat dit een swipe zou schelen bij het inschakelen. Helaas pindakaas.

De spotify 'remote' blijkt zich in CM12S als een notificatie te manifesteren op het lockscreen. Dus na het inschakelen van notificaties kon ik spotify weer bedienen vanaf het lockscreen... maar ik wil helemaal geen notificaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
pimsaint schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:05:
[...]

Ik had notificaties op het lockscreen uitgeschakeld in de hoop dat dit een swipe zou schelen bij het inschakelen. Helaas pindakaas.

De spotify 'remote' blijkt zich in CM12S als een notificatie te manifesteren op het lockscreen. Dus na het inschakelen van notificaties kon ik spotify weer bedienen vanaf het lockscreen... maar ik wil helemaal geen notificaties!
Ahhh Dat moet het idd wel zijn.
Dat heb ik ook weer aangezet...

Dan moet je gaan klooien met alle apps uitschakelen behalve degene die je wel op je lockscreen wilt zien... handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimsaint schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:05:
[...]

Settings > Notification Manager > Filter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-dude
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 18:24
Hmm blijkbaar niet meer mogelijk om het volume in te kunnen stellen via de notification drawer ?
Voordien kon ik zo bv enkel telefoon op stil zetten, maar de rest niet.

Edit: ook geen optie om een volume optie toe te voegen.

[ Voor 14% gewijzigd door C-dude op 15-04-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 08:20
Pffff, ik wilde toch een tijd terug de Slim Sluimeren functie van Samsung's Touchwiz op mijn One hebben, daar gebruikte ik dus SmartStay+ voor. Die hield er een tijdje terug mee op en slim sluimeren werkte dus niet meer. Dus ik weer zoeken op Google voor Smart Stay mogelijkheden met de One.

Ik had ook al tijden problemen met mijn camera app die consequent crashte. Kom ik tijdens de zoektocht naar een nieuwe Smart Stay applicatie op een topic in het Oneplus forum, dat SmartStay+ er voor zorgt dat de camera app vast slaat en de camera niet meer te gebruiken is....

Ook gefixed dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C-dude schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:37:
Hmm blijkbaar niet meer mogelijk om het volume in te kunnen stellen via de notification drawer ?
Voordien kon ik zo bv enkel telefoon op stil zetten, maar de rest niet.

Edit: ook geen optie om een volume optie toe te voegen.
Wat bedoel je precies? Als ik op Vol + of - druk aan de zijkant van de telefoon, kan ik het volume van Chromecast, Wekker, Media en Notificaties aanpassen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TAj9AV1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tierelier
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01-2022
Kent iemand het probleem dat programma's soms niet verschijnen in het menu met lopende programma's? (het linker knopje waar je de lopende apps kunt zien en [selectief] kunt afsluiten)? Poweramp blijft bij mij bijv. gewoon draaien als ik het afsluit. De muziek bijft gewoon lopen tenzij ik een reboot doe. Iemand een oplossing hiervoor? Zou fijn zijn... thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-dude
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 18:24
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:43:
[...]

Wat bedoel je precies? Als ik op Vol + of - druk aan de zijkant van de telefoon, kan ik het volume van Chromecast, Wekker, Media en Notificaties aanpassen:

[afbeelding]
Ja, maar voordien kon ik dit tevoorschijn halen door een Volume icon (of dergelijke) te placeren op de notification balk, wat net iets gemakkelijker is. Nu moet ik met mijn ander hand op een volume knop drukken terwijl ik voordien met 1 swipe en klik hetzelfde kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:33
Zo, ik heb mijn DPI en root eindelijk weer terug, werkt stukken prettiger zo, 380DPI ipv 480.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47

Pierre

Van nature lui!

Quad schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:02:
Zo, ik heb mijn DPI en root eindelijk weer terug, werkt stukken prettiger zo, 380DPI ipv 480.
De DPI hoe heb je die terug gezet met welke app als ik vragen mag. Hier lees ik dat textdroider niet goed werkt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.