[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.747 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ge-zip't en alles lijkt prima te werken.. Maar allejezus wat is het default theme afgrijselijk. Weet iemand hoe je het default Lollipop theme aan de praat krijgt? Zit in de Theme chooser te kijken, maar zie tot nu toe alleen de crappy defaults, en ze zijn nou niet echt bepaald mooi..

edit: laat maar, al gevonden.. default (Google) theme is stukken beter!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2015 08:56 . Reden: Default Google Theme in editor gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:41

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Gerald182 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:51:
Dat moment dat er weer een OTA update op je staat te wachten.
Blijft altijd leuk. ;)
Ik moet zeggen.... ik heb het nog nooit meegemaakt... :-(
Altijd de zip van XDA geplukt en een paar dagen voor de OTA al aan de slag. Maar wil eigenlijk nu wel eens wachten en de OTA proberen. Heb inmiddels de standaard zip en twrp flashable op de tel staan, dus kan zo los. Maar toch.. nog even wachten... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Die zip die ik eerder postte werkt prima hier.
Duurde ff voordat de telefoon opstartte, apps inmiddels bijgewerkt, zo maar weer DPI aanpassen en vanavond verder klieren.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Op basis waarvan wordt die OTA aangeboden? Imei of zo? Ik kan blijven drukken wat ik wil maar er komt niks. Dus toch dan die zip maar gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
GurbY{nl} schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:11:
Op basis waarvan wordt die OTA aangeboden? Imei of zo? Ik kan blijven drukken wat ik wil maar er komt niks. Dus toch dan die zip maar gaan doen...
Geen idee, ik controleerde op updates vanmorgen, en toen kreeg ik meteen de melding dat er een update was.

Geen idee wat de radio doet, maar heb ineens geen lte (4g) ontvangst meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09 14:18
Op basis van geduld! Niet iedereen krijgt de ota gelijk in 1 keer. Dus in de loop van de dag maak je steeds meer kans...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-06 22:11

shwam

okdoei

Zit ook als een gek op check for updates te drukken. I want it and i want it now!

| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

martijn_8519 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:22:
Op basis van geduld! Niet iedereen krijgt de ota gelijk in 1 keer. Dus in de loop van de dag maak je steeds meer kans...
Dat van die steeds groter wordende kans, dat begrijp ik.... ;-)
Maar gaat mij om de achterliggende logica; op basis waarvan zouden ze dit nu opzetten? Enige wat ik wat zou kunnen bedenken is IMEI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

Update via zip file geflashed en alles werkt perfect.

Wat ik alleen niet meer heb ik dat als ik op de home screen naar rechst swipe ik normaal Google now info heb (reis tijd naar werk enz)

kan nergens vinden hoe ik dit weer terug kan krijgen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
seninha schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:43:
Update via zip file geflashed en alles werkt perfect.

Wat ik alleen niet meer heb ik dat als ik op de home screen naar rechst swipe ik normaal Google now info heb (reis tijd naar werk enz)

kan nergens vinden hoe ik dit weer terug kan krijgen.
Je kan de launcher instaleren:
https://play.google.com/s...m.google.android.launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ok, wist niet eens dat ik android luncher had staan. Heb altijd stock CM11 gebruikt.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Laatst online: 08-03-2023
Quad schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:48:
[...]

Ik kon de vorige update wel via OTA updaten, was wel root en dus DPI kwijt. Rebooten, rooten en DPI weer instellen en was weer gefixt.
Kan iemand met aangepaste DPI bevestigen dat je gewoon deze OTA update kan doen? Ik heb ook m'n DPI aangepast, en ik kan me iets herinneren dat ik een keer daarmee in de problemen kwam. Wellicht DPI eerst terug zetten en dan de OTA doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:13
Kan iemand bevestigen of de "silent mode" in de nieuwe CM12 versie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Jantje_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:56:
nope

Geen, prioriteit of alle.
Geen is op zich gelijk aan silent, echter krijg je ook geen alarm meldingen...

[ Voor 22% gewijzigd door cypher21 op 14-04-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

Dat wordt nog weer een mooi gepuzzel. Ik weet nog dat mijn vriendin met de update van haar G3 naar 5.0 met flink wat gedoe eindelijk haar zogenoemde trilmodus weer fatsoenlijk werkende heeft gekregen.

| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
shwam schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:01:
[...]

Dat wordt nog weer een mooi gepuzzel. Ik weet nog dat mijn vriendin met de update van haar G3 naar 5.0 met flink wat gedoe eindelijk haar zogenoemde trilmodus weer fatsoenlijk werkende heeft gekregen.
Trilstand zit er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shwam

shwam

okdoei

cypher21 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:02:
[...]

Trilstand zit er gewoon in.
In dat geval ben ik tevreden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 13:46
Druk hier ineens ;)
Nog geen OTA hier, tot nu toe zat ik wel altijd bij de eerste die hem kregen, dus ik wacht geduldig af. Ik moet eigenlijk nog steeds een keer root acces regelen en m'n DPI instellen, maar nu geen zin en en tijd voor. Na deze update maar eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
Silent mode is toch wel gemis dan (voor mij dan ;) ) Zijn er roms die jullie adviseren die deze silent mode wel heeft? Slimsaber? Heb zelf altijd slimrom op mijn nexus 5 gedraaid naar volle tevredenheid vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jantje_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:27:
Silent mode is toch wel gemis dan (voor mij dan ;) ) Zijn er roms die jullie adviseren die deze silent mode wel heeft? Slimsaber? Heb zelf altijd slimrom op mijn nexus 5 gedraaid naar volle tevredenheid vandaar.
Ik zie onder Settings > Sys Profiles wel een Silent staan met een aantal triggeropties. Als je dan je Notification Drawer tiles aanpast, kun je daar System Profiles toevoegen, zodat je met 1 swipe + touch van profiel kan swappen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
Ik zie onder Settings > Sys Profiles wel een Silent staan met een aantal triggeropties. Als je dan je Notification Drawer tiles aanpast, kun je daar System Profiles toevoegen, zodat je met 1 swipe + touch van profiel kan swappen.
Heb ik dan weer 4 opties zoals normaal:
Geluid en trillen
Geluid
Trillen
Silent

(Edit)

Aha okay op zo'n manier, ik snap hem 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Jantje_ op 14-04-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 15:03
Zijn hier mensen met franco's kernel? Zo ja, was het de moeite?
Hebben jullie ingeboet voor features?

Ik ga binnenkort rooten, dus zal ik maar direct franco's kernel erbijzetten. >:)
Linkje naar XDA topic.

EDIT: Precies toch niet allemaal rozegeur en maneschijn?

[ Voor 40% gewijzigd door Nindustries op 14-04-2015 11:10 ]

~ beware of misinformation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-10 21:31

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ben momenteel de update aan het downloaden.

Nu wil ik graag een clean install doen op mijn OPO.
Dus alle data eraf en daarna pas de CM12S installeren (zodra hij uit is)

Alleen als ik alles wipe vanaf mn telefoon heb ik natuurlijk geen OS meer, en staat er echt niks meer op mijn OPO.

Kan ik nu gewoon de telefoon aansluiten in fastboot mode en dan via ADB het nieuwe OS flashen?
En op deze manier een clean install verzorgen zonder het risico te lopen dat er ook maar iets van oude data is achtergebleven?

Ja, ik weet dat ik op deze manier ook al mijn data wipe, dus mn downloads etc, maar dit is de bedoeling.

Ik wil graag vers beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 20:34
WishmasterNL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:06:
Ben momenteel de update aan het downloaden.

Nu wil ik graag een clean install doen op mijn OPO.
Dus alle data eraf en daarna pas de CM12S installeren (zodra hij uit is)

Alleen als ik alles wipe vanaf mn telefoon heb ik natuurlijk geen OS meer, en staat er echt niks meer op mijn OPO.

Kan ik nu gewoon de telefoon aansluiten in fastboot mode en dan via ADB het nieuwe OS flashen?
En op deze manier een clean install verzorgen zonder het risico te lopen dat er ook maar iets van oude data is achtergebleven?

Ja, ik weet dat ik op deze manier ook al mijn data wipe, dus mn downloads etc, maar dit is de bedoeling.

Ik wil graag vers beginnen :D
Als je gewoon een factory reset doet dan blijft de ROM gewoon op de telefoon staan hoor, dan is het gewoon net of je hem weer uit de doos haalt en voor het eerst aanzet. Je SD kaart (foto's etc) blijft dan nog wel intact, als je een custom recovery hebt kun je ook de data van je SD kaart wipen. Je hele ROM wipen kan niet en is ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jantje_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:59:
[...]

Heb ik dan weer 4 opties zoals normaal:
Geluid en trillen
Geluid
Trillen
Silent
Dan zul je daar zelf profielen voor moeten aanmaken als je iets bijzonders erbij wil. Maar het is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Bartske schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:11:
[...]

Als je gewoon een factory reset doet dan blijft de ROM gewoon op de telefoon staan hoor, dan is het gewoon net of je hem weer uit de doos haalt en voor het eerst aanzet. Je SD kaart (foto's etc) blijft dan nog wel intact, als je een custom recovery hebt kun je ook de data van je SD kaart wipen. Je hele ROM wipen kan niet en is ook niet nodig.
Ik dacht al dat dit voldoende moest zijn. Ik ga het ook maar zo uitvoeren ook ;)

Thnx voor je antwoord ;)

Ondanks dat ik het zelf wel weet is het altijd fijn dat iemand het nog even bevestigd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ter info:
Was hem aan het downloaden alleen je kan hem pas installeren als de telefoon volledig opgeladen is. Vroegah ;) bij
andere toestellen moest hij meer dan de helft opgeladen zijn. Nu dus volledig.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:46
Wii4all schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:21:
Ter info:
Was hem aan het downloaden alleen je kan hem pas installeren als de telefoon volledig opgeladen is. Vroegah ;) bij
Je kan ook gewoon zelf naar je recovery gaan en dan flashen vanuit je cache :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Wii4all schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:21:
Ter info:
70+% batterij
Dat is volgens mij altijd al zo geweest

Met een custom recovery kun je dat overrulen

[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 14-04-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:46
Ik zit nog rustig te wachten maar ik had een vraagje voor diegene die 'm al draaien.
Werkt je telefoonscherm casten op chromecast nu 'out of the box' of moet je nog zoals voorheen root hebben om het te aan te zetten.
Met de huidige/oude cm werkte het slechts 1x vandaar de vraag, dus probeer het minimaal 2x om het zeker te weten, liefst met een reboot ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Robert777 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:52:
Ik zit nog rustig te wachten maar ik had een vraagje voor diegene die 'm al draaien.
Werkt je telefoonscherm casten op chromecast nu 'out of the box' of moet je nog zoals voorheen root hebben om het te aan te zetten.
Met de huidige/oude cm werkte het slechts 1x vandaar de vraag, dus probeer het minimaal 2x om het zeker te weten, liefst met een reboot ertussen.
dat zit tegewoordig standaard in de chromecast app.

Ik kan het in ieder geval zonder root.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:46
Wii4all schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:58:
[...]

dat zit tegewoordig tandaard in de chromecast app.

Ik kan het in ieder geval zonder root.
Oja, idd, werkt ook op de oude i.s.m. de chromecast app, ik probeerde het via de telefoon-settings, dat werkte niet. Vrij nutteloos iets voor mij persoonlijk maar ik kan er niet tegen als iets niet werkt. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Sunrise op 14-04-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:18

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik snap niet helemaal hoe het werkt met de OTA, sommige hebben hem al, anderen zoals ik nog niet, hoe wordt zoiets verspreidt? Gaat dat per imei, of aanschafdatum of gewoon willekeurig x toestellen om de servers niet te overbelasten :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 21:22
Voor iedereen die de silend mode mist in CM12s is er een xposed module die het terug brengt. Werkt voor mij perfect.

http://forum.xda-develope...nt-mode-lollipop-t3042924

Zijn er trouwens meer mensen waarbij de oneplus pas na 10 seconden na opstarten om de pincode vragen voor het unlocken van de simkaart?

[ Voor 25% gewijzigd door Trestry op 14-04-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik had de update maar omdat de batterij niet vol genoeg was stopte hij na de download. Nu is de telefoon vol dus ik denk zet de Update aan en nu geeft hij aan dat er geen update is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

cypher21 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:47:
[...]

http://forum.xda-develope...0yl-updated-twrp-t3081675
Dat zou m moeten zijn, kan op het werk de zip niet editten.
Ga nu ff die proberen
Cypher21, nog even een vraag, jij hebt/had toch ook de franco kernel en verder stock CM11? Met andere woorden, wat ik wil vragen is, ondanks een andere kernel komt de OTA daar toch over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
cypher21 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:47:
[...]

Dat zou m moeten zijn, kan op het werk de zip niet editten.
Ga nu ff die proberen
Ik heb deze ZIP file gepakt, het installeren was wel letterlijk 10 seconden, dacht zelf even dat het niet goed gegaan was.. Maar blijkbaar wel. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 00:25
Trestry schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:46:
Voor iedereen die de silend mode mist in CM12s is er een xposed module die het terug brengt. Werkt voor mij perfect.

Zijn er trouwens meer mensen waarbij de oneplus pas na 10 seconden na opstarten om de pincode vragen voor het unlocken van de simkaart?
Ja, had ik al op cm12. Heb nu wel dat als hij aan de pc hangt dat hij elke 3 minuten (ofzo) een ploink geeft en opnieuw verbindt (en dus een verkenner-scherm opent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:11

Chakotay

Lick here to continue

Zo, CM12S ook geinstalleerd. Ik gebruik al tijdend de Google Now-launcher, dus heb die nu ook weer aangezet. Het valt me op dat alle icons die niet vierkant waren een solid color achtergrond gekregen hebben, heeft iemand toevallig een idee of dat ergens uit kan?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Hm, root is natuurlijk verdwenen, terwijl na het flashen wel aangegeven heb deze te installeren. Nu kan ik alleen geen SuperSu installeren, want de recovery is veranderd in CyanogenRecovery, en deze staat het installeren van SuperSU.zip niet toe.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Quad schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:23:
Hm, root is natuurlijk verdwenen, terwijl na het flashen wel aangegeven heb deze te installeren. Nu kan ik alleen geen SuperSu installeren, want de recovery is veranderd in CyanogenRecovery, en deze staat het installeren van SuperSU.zip niet toe.
Voor de update had je kunnen aangeven dat de recovery niet overschreven moet worden, dan behoud je gewoon je oude recovery (neem aan CM of TWRP). Vinkje uitzetten bij developer options, voor de volgende keer :) .

Nu kan je TWRP opnieuw flashen en dan superSU? Wellicht makkelijker om je bootloader te unlocken, dan behoud je sowieso je root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnmn
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-07-2015
Lukt het om de update te sideloaden (Oneplus met Root & TWRP) zonder al je apps & data te verliezen met volgende manier:

Root method
(To Install TWRP follow this step. http://www.ibtimes.co.uk/...all-twrp-recovery-1450708)
Download the .zip file at the link.
#Save .zip to internal SD Card.
#Power Off your device.
#Press Vol down and Power Button at the same time . (To reboot to TWRP or other custom recovery)
#Wipe data, cache, dalvik and system.
#Navigate to ROM.zip folder place.
#Install .zip file.
#Reboot Device.
P/S : First boot may take up 5-10 minutes. So just relax and get a life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
floriz87 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:26:
[...]

Voor de update had je kunnen aangeven dat de recovery niet overschreven moet worden, dan behoud je gewoon je oude recovery (neem aan CM of TWRP). Vinkje uitzetten bij developer options, voor de volgende keer :) .

Nu kan je TWRP opnieuw flashen en dan superSU? Wellicht makkelijker om je bootloader te unlocken, dan behoud je sowieso je root.
Die optie was niet voorbij gekomen in TWRP. Recovery kan ik wel weer opnieuw flashen uiteraard, heb alleen geen beschikking over een microUSB kabel, dus dat wordt hem vanavond pas een keer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
GurbY{nl} schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:49:
[...]

Cypher21, nog even een vraag, jij hebt/had toch ook de franco kernel en verder stock CM11? Met andere woorden, wat ik wil vragen is, ondanks een andere kernel komt de OTA daar toch over?
Yes, vanmorgen controleerde ik op updates en kreeg onderstaande te zien. Dit met root, Franco en DPI aangepast. Je krijgt gewoon OTA meldingen

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3HsamJDgEp5zu8aljSpY25hU/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DRXGJ4lV5YYNR62u2MmsWMgm/medium.png

Update faalde echter, kennelijk omdat die OTA zip niet via TWRP recovery te flashen is. Ik heb daarna deze zip zonder problemen geflasht via TWRP

Nu geen problemen, alleen dat ik inmiddels nog maar 36% batterij over heb en naar mijn idee niet veel met de telefoon heb gedaan... 4G werkt ook gewoon weer, kennelijk wat slecht ontvangst oid
Quad schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:23:
Flashen van de recovery had je uit kunnen zetten in CM11s ;)

[ Voor 14% gewijzigd door cypher21 op 14-04-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 08:20
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:23:
Ik snap niet helemaal hoe het werkt met de OTA, sommige hebben hem al, anderen zoals ik nog niet, hoe wordt zoiets verspreidt? Gaat dat per imei, of aanschafdatum of gewoon willekeurig x toestellen om de servers niet te overbelasten :?
Misschien op build-nummer, volgens mij is dat een nummer voor verschillende productiebatches, zodat ze updates per productiebatch kunnen uitrollen? Ik heb build KTU84Q van de OPO, en nog geen update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 09:44
FastFred schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:32:
[...]

Misschien op build-nummer, volgens mij is dat een nummer voor verschillende productiebatches, zodat ze updates per productiebatch kunnen uitrollen? Ik heb build KTU84Q van de OPO, en nog geen update gehad.
Ik heb die ook met CM: 11.0-XNP05Q

Is dit dan geen CM 11S ? En krijg ik dan ook geen update?

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
defixje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:33:
[...]

Daar heeft het niets mee te maken.

Wacht geduldig af, komt vanzelf of flash anders een zip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Quad schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:27:
[...]

Die optie was niet voorbij gekomen in TWRP. Recovery kan ik wel weer opnieuw flashen uiteraard, heb alleen geen beschikking over een microUSB kabel, dus dat wordt hem vanavond pas een keer.
Ik bedoel "update CM recovery" in onderstaande afbeelding.

http://img.wonderhowto.co...-one-even-better.w654.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
[...]

Ik stelde dezelfde vraag op het frontpage artikel, kreeg dit antwoord
op wikipedia heb ik volgende gevonden:

"The global OnePlus One is shipped with a variant of CM 11 M9 known as "CyanogenMod 11S". The latest version of CM 11S for the One is 11.0-XNPH05Q, based on CM 11 M12 and Android 4.4.4 "KitKat", and was released as an OTA update in February."

http://en.wikipedia.org/wiki/CyanogenMod#CyanogenMod_11

Lijkt dus inderdaad dat we de 11s hebben
XNPH05Q is 11s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
FastFred schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:35:
[...]

Ik stelde dezelfde vraag op het frontpage artikel, kreeg dit antwoord

[...]

XNPH05Q is 11s
Daar gaat het helemaal niet over.......... Lees even wat beter.
Hij vraagt zich af hoe/wat/wanneer/wie een OTA krijgt

Maar dan nog, kalm aan en geduld, zo niet flash een zip.

[ Voor 8% gewijzigd door cypher21 op 14-04-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
cypher21 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:37:
[...]

Dan moet jij beter lezen denk ik, hij vraagt zich duidelijk af of XNPH05Q misschien niet hetzelfde is als 11S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
FastFred schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:40:
[...]

Dan moet jij beter lezen denk ik, hij vraagt zich duidelijk af of XNPH05Q misschien niet hetzelfde is als 11S
Dan mag je het nog eens lezen...

hij vraagt zich af of XNPH05Q een update NAAR CM12S gaat krijgen. En die vraag was al beantwoord.
Mja, nvm teveel onzinnige posts hier

[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 14-04-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ik heb twee issues gevonden.
Eerste is dat ik bij een herstart melding krijg dat Berichten gestopt is.Ik maak voor SMS gebruik van Googles Messenger.
En daarnaast, krijg ik Xposed niet aan de praat. Kan het wel openen maar is volgens een melding niet actief.

Schijnt niet copatibel te zijn met Android SDK versie 21??

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
[...]

Alle versies waar de OPO tot nu toe mee is uitgekomen is CM11S. Er zijn verschillende builds, die worden aangegeven met een nummer (in het begin was dit het weeknummer na de eerste build volgens mij, of gewoon het jaar/weeknummer, dus 44 is dan week 44). Dus standaard staat er CM11S op. Er zijn echter mensen die een andere ROM hebben geflashed (zoals Oxygen) en voor deze mensen geldt de opmerking dat zij niet OTA kunnen updaten naar CM12S. Naar CM12S gaan met OTA kan dus alleen wanneer je CM11s draait.

Lijstje van CM11S builds:
  • cm-11.0-XNPH05Q
  • cm-11.0-XNPH44S
  • cm-11.0-XNPH38R
  • cm-11.0-XNPH33R
  • cm-11.0-XNPH30O
  • cm-11.0-XNPH25R
  • cm-11.0-XNPH22R
  • cm-11.0-XNPH22Q

[ Voor 13% gewijzigd door floriz87 op 14-04-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 21:22
seninha schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:45:
Ik heb twee issues gevonden.
Eerste is dat ik bij een herstart melding krijg dat Berichten gestopt is.Ik maak voor SMS gebruik van Googles Messenger.
En daarnaast, krijg ik Xposed niet aan de praat. Kan het wel openen maar is volgens een melding niet actief.

Schijnt niet copatibel te zijn met Android SDK versie 21??
Heb je xposed voor lollipop geinstalleerd?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3034811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 09:27
voor die gene die True Silent missen op de nieuwe Cm12s:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 18:13

shicomm

<***>

Sideload uitgevoerd , liep zonder problemen.

Enige issues die ik heb zijn het ! teken bij m'n gsm signaal icoontje ( gaat soms weg maar komt ook weer terug ) en het ontbreken van een snelle schakeling tussen 2g en 3g ( die 11 wel had maar ik nu niet meer kan plaatsen )

Loopt verder stukken soepeler dan cm11 ! :)

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Mijn one+1 begint ineens heel onaccuraat aan te slaan.
Stel ik typ dit bericht nog eens krijg ik dit:

Mije on+1 begunt inerbs hetk onnacurat aan tr slaab.

Alle toetsen mist die en hij zit continu te swipen. Hij begon dit ineens eeb uur geleden te doen.
Herkent iemand dit?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
cypher21 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:37:
[...]

Ik had twee vragen. 1 of het CM 11S was en als die niet zo was of ik dan ook geen update kreeg. ;)

Maar ik heb geduld, was alleen benieuwd of het CM11S was, ben maar een rookie op Android gebied.

iig thanks voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
floriz87 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:47:
[...]

Alle versies waar de OPO tot nu toe mee is uitgekomen is CM11S. Er zijn verschillende builds, die worden aangegeven met een nummer (in het begin was dit het weeknummer na de eerste build volgens mij, of gewoon het jaar/weeknummer, dus 44 is dan week 44). Dus standaard staat er CM11S op. Er zijn echter mensen die een andere ROM hebben geflashed (zoals Oxygen) en voor deze mensen geldt de opmerking dat zij niet OTA kunnen updaten naar CM12S. Naar CM12S gaan met OTA kan dus alleen wanneer je CM11s draait.

Lijstje van CM11S builds:
  • cm-11.0-XNPH05Q
  • cm-11.0-XNPH44S
  • cm-11.0-XNPH38R
  • cm-11.0-XNPH33R
  • cm-11.0-XNPH30O
  • cm-11.0-XNPH25R
  • cm-11.0-XNPH22R
  • cm-11.0-XNPH22Q
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Bedankt. dat was het. Had wel apk binnen gehaald en geïnstalleerd maar dat was dus niet voldoende.
Nu werkt alles weer

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garvin174
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-01 18:18
alaintje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:21:
Mijn one+1 begint ineens heel onaccuraat aan te slaan.
Stel ik typ dit bericht nog eens krijg ik dit:

Mije on+1 begunt inerbs hetk onnacurat aan tr slaab.

Alle toetsen mist die en hij zit continu te swipen. Hij begon dit ineens eeb uur geleden te doen.
Herkent iemand dit?
Dat zijn ghost touches en daar heeft mijn OPO sinds deze week ook erg last van. Het is nu heel hinderlijk om te moeten typen. Ik heb nog geen goede oplossing gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

FastFred schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:32:
[...]

Ah.. dat zou kunnen, ik heb dezelfe build... Iemand anders die de OTA al WEL heeft gehad, welke build..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 13:46
Garvin174 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:29:
[...]

Dat zijn ghost touches en daar heeft mijn OPO sinds deze week ook erg last van. Het is nu heel hinderlijk om te moeten typen. Ik heb nog geen goede oplossing gevonden...
Opnieuw opstarten moet helpen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 21:42
Jantje_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:56:
Zit in cm12.1 (Android 5.1 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Nu online
EeePC schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:54:
[...]

Opnieuw opstarten moet helpen?!
Heb ik gedaan. Hielp eenpaar seconden leek het.
Het kwam vanmiddag ineens... Ik dacht wat typ ik ruk... Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

alaintje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:57:
[...]

Heb ik gedaan. Hielp eenpaar seconden leek het.
Het kwam vanmiddag ineens... Ik dacht wat typ ik ruk... Haha
Bij mij ontstond het vorige week opeens. Heb nu gestures, double tap to wake en prevent acc. wakeup alle drie uitstaan en tot nu toe is het weggebleven. Als ik die weer aanzet kan het even duren maar het komt terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik kreeg een error "Could not save screenshot due to limited storage..". Dat heb ik opgelost met Fix Permission in de recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Nu online
GurbY{nl} schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:07:
[...]

Bij mij ontstond het vorige week opeens. Heb nu gestures, double tap to wake en prevent acc. wakeup alle drie uitstaan en tot nu toe is het weggebleven. Als ik die weer aanzet kan het even duren maar het komt terug.
Ik ben nu binnen en het lijkt ineens weg, nadat ik de telefoon een tijd binnen op tafel heb gelegd.
Misschien was het buiten te warm ofzo (waardoor er een slechte aarding kan ontstaan ofzo :? , ik noem maar iets...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-10 22:57

Tornado1.0

Work in progress

Ik heb sinds de update een paar onbekende wakelocks. In het overzicht van de accu zie ik dat mijn telefoon constant inschakelt is. Bij privacy zie ik dat NFC en Phone de telefoon wakker lijken te houden, maar ik kan dit niet uitzetten. NFC staat altijd uit, is het verstandig hem te stoppen?

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
  • Laatst online: 23-08 19:11
Draai nu ook CM12s (of hoe het ook genoemd mag worden).

Zitten een paar leuke nieuwigheden in waar ik wel blij van wordt. Om er een paar (die ik tot nu toe ben tegengekomen) te noemen:
- Tijdens opladen geeft hij op het lockscreen weer hoelang het duurt voordat de accu opgeladen is.
- Mooie animaties bij openen apps
- standaard automatisch lockscreen notifications (zonder extra app te hoeven downloaden)
- Zoals al gezegd de nieuwe e-mail app (Standaard). Deze biedt ook de mogelijkheid om berichten te archiveren als het geen @gmail.com account is, maar wel via gmail server loopt.
- Statusbar openen in twee stappen (of rechts boven naar beneden slepen). Voorheen wilde ik nog te vaak direct de quicksettings opentrekken in plaats van notificaties.

Oja, en het is lekker snel. Alleen kan ik niet beoordelen of het sneller is, heb mijn OPO nog niet zo lang, dus kan nog niet helemaal beoordelen of het sneller geworden is of niet.

Tot nu toe zeer te vreden!

[ Voor 10% gewijzigd door Wild_Snake op 14-04-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Had goede hoop op een oplossing in CM12s van dit issue: https://jira.cyanogenmod.org/browse/BACON-64

Helaas pindakaas... Mooi balen aangezien het festival seizoen weer is begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
cypher21 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:22:
Had goede hoop op een oplossing in CM12s van dit issue: https://jira.cyanogenmod.org/browse/BACON-64

Helaas pindakaas... Mooi balen aangezien het festival seizoen weer is begonnen...
Must.resist....

Maar het is waarschijnlijk een issue van de mic. Daar kan je dan niet gek veel aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
418O2 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:28:
[...]

Must.resist....

Maar het is waarschijnlijk een issue van de mic. Daar kan je dan niet gek veel aan doen.
Ja ben ik ook bang voor.
Toch erg slecht dat zelfs cheapo aldi telefoontjes beter audio opnemen op feestjes dan de oneplus. Geluid is echt totaal niet om aan te horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venomize
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-04 07:29
Chakotay schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:20:
Zo, CM12S ook geinstalleerd. Ik gebruik al tijdend de Google Now-launcher, dus heb die nu ook weer aangezet. Het valt me op dat alle icons die niet vierkant waren een solid color achtergrond gekregen hebben, heeft iemand toevallig een idee of dat ergens uit kan?
Had het ook voor (wel met een andere launcher). Als je Edit doet van het icoontje, stonden er bij mij telkens 2 dezelfde icoontjes waaruit je kon kiezen. 1 had de solid color background, en de ander was transparant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Chakotay schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:20:
Instellingen > Thema's >

Dan bij de huidige thema druk je op het moersleuteltje >

Icons > System > druk nu op je back knop > nu komt er rechtsonderin een vinkje te staan.
Hierop klikken, en alles is weer zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

WishmasterNL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:01:
[...]

Instellingen > Thema's >

Dan bij de huidige thema druk je op het moersleuteltje >

Icons > System > druk nu op je back knop > nu komt er rachtsonderin een vinkje te staan.
Hierop klikken, en alles is weer zoals het moet.
Ha, stuk beter zo inderdaad. Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 21:56
Hier heb ik de OTA nog niet gehad. Als ik hem straks niet heb, flash ik hem manueel. Welke dingen kunnen best gereset worden?
Ik wil zeker geen factory reset uitvoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:19
Anton.net schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:32:
Hier heb ik de OTA nog niet gehad. Als ik hem straks niet heb, flash ik hem manueel. Welke dingen kunnen best gereset worden?
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anton.net schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:32:
Je hoeft alleen de zip te sideloaden, handleidingen en zip staan op xda en androidpolice.
Je raakt niets kwijt
Waarom wel?

[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 14-04-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Wie heeft de nieuwe Whatsapp (material design) al gedownload? Het lijkt ineens alsof ik een kneus ben die niet meer kan typen.. Nog nooit ZO ontzettend veel typfouten gemaakt. Zou het wennen of calibratie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, eastereggje gevonden :)

Ga naar Settings -> About Phone en tik daar heel snel achter elkaar een paar keer op de Cyanogen OS version-regel. Je krijgt dat je background met een Cyanogenmod-lollipop erop in beeld, die van kleur verandert :P

Als dit al bekend was, disregard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Chakotay schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:03:

Ga naar Settings -> About Phone en tik daar heel snel achter elkaar een paar keer op de Cyanogen OS version-regel. Je krijgt dat je background met een Cyanogenmod-lollipop erop in beeld, die van kleur verandert :P

Dat zit al in Android sinds 4.0 :)
PetrCech_3 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:03:
Wie heeft de nieuwe Whatsapp (material design) al gedownload? Het lijkt ineens alsof ik een kneus ben die niet meer kan typen.. Nog nooit ZO ontzettend veel typfouten gemaakt. Zou het wennen of calibratie zijn?
Geen last van.

[ Voor 28% gewijzigd door cypher21 op 14-04-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

cypher21 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:09:
[...]

Dat zit al in Android sinds 4.0 :)

[...]
Oh, ik kende alleen de 7x tap op buildnummer een paar regels lager voor de developer-options :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Update verliep vrij vlekkeloos alleen een aantal zaken waar ik me aan stoor
Als ik mn telefoon aanzet dan moet ik eerst het vergrendeling scherm weghalen en daarna mn beveiligingspatroon kan de eerste swipe niet weg? Heb nu het gevoel alsof ik twee keer moet unlocken

Tweede als ik dan ontgrendeld heb opent hij default mijn contacten ipv mijn homescherm met tijd etc, kan je dit ook uitschakelen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Wii4all schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:40:
Update verliep vrij vlekkeloos alleen een aantal zaken waar ik me aan stoor
Als ik mn telefoon aanzet dan moet ik eerst het vergrendeling scherm weghalen en daarna mn beveiligingspatroon kan de eerste swipe niet weg? Heb nu het gevoel alsof ik twee keer moet unlocken

Tweede als ik dan ontgrendeld heb opent hij default mijn contacten ipv mijn homescherm met tijd etc, kan je dit ook uitschakelen?
Die dubbele unlock is vervelend inderdaad. Mist bij jou ook de optie om het weer op het lockscreen te krijgen? Spotify zit er hier nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die heb ik wel gezien maar of dat het ook doet betwijfel ik

Heb al geprobeerd geen snelkoppelingen op het ontgrendelen scherm te zetten maar dat haalde niks uit, zit dus nu elke keer dubbel te unlocken

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:19
cypher21 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:57:
[...]

Je hoeft alleen de zip te sideloaden, handleidingen en zip staan op xda en androidpolice.
Je raakt niets kwijt

[...]

Waarom wel?
Allicht omdat de transformatie van 4.4.4/Kitkat -> 5.x/Lollipop voor vrijwel niemand soepel is verlopen (over het algemeen, niet alleen OPO) en men alleen maar met "laggy" en trage smartphones/tablets zit? Het is ook niet raar omdat er blijkbaar veel is verandert (o.a. ART vs dalvik) en nog wel meer dingen in de core van Android.

En ook omdat al je informatie tóch op je Internal Storage staat. Je hoeft niet meer lastig te backuppen e.d. alleen maar wat apps via de play store opnieuw installeren en klaar.

Dus: waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ik krijg op dit moment TWRP of CWM helaas niet via fastboot geïnstalleerd, het lijkt goed te gaan maar na reboot in recovery kom ik steeds in de Cyanogenmod recovery. :/

Beetje vaag zo, een andere keer maar verder prutsen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb via de thema's de lelijke vierkantje apps uitgezet (waardoor je bijv bij de YouTube App een oranje achtergrond kreeg) en gekozen voor system dan krijg je zeg maar de standaard snelkoppelingen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
jimmy_dg schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:56:
[...]

Allicht omdat de transformatie van 4.4.4/Kitkat -> 5.x/Lollipop voor vrijwel niemand soepel is verlopen (over het algemeen, niet alleen OPO) en men alleen maar met "laggy" en trage smartphones/tablets zit? Het is ook niet raar omdat er blijkbaar veel is verandert (o.a. ART vs dalvik) en nog wel meer dingen in de core van Android.

En ook omdat al je informatie tóch op je Internal Storage staat. Je hoeft niet meer lastig te backuppen e.d. alleen maar wat apps via de play store opnieuw installeren en klaar.

Dus: waarom niet?
Factory reset kan zeker geen kwaad, maar het is gewoon een hoop geklooi alles weer goed en opnieuw in te stellen, dus daarom niet.
Savegames van spellen zijn vaak drama, ff net die ene instelling diende niet meer terug kunt vinden.
Ik begrijp volkomen dat iemand daar geen zin in heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 14:07
Chakotay schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:03:

Je vergeet de rest te noemen:

Na een paar rondjes draaien op de lollie kun je Flappy Bird spelen met het CM robotje.

Je kunt hetzelfde doen met de Andoid versie regel om met het Android robotje te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-09 19:38
Ik wacht weer wel eventjes op de CM12s versie van Calkulin van xda en doe dan hele phone wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Mijn bevindingen van L:
  1. Het is vloeiender
  2. De witte appdrawer is lelijk
  3. Ik mis de "random" cijfer unlockscreen (dat hij elke keer de cijfertjes door elkaar gooit als je opnieuw wilt unlocken)
  4. Tap to unlock werkt weer goed
  5. Mobiele data staat automatisch aan, opletten dus!
  6. Batterijduur lijkt er beter op te zijn geworden.

[ Voor 5% gewijzigd door Frozen op 14-04-2015 23:48 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nog steeds geen OTA hier. Meer mensen met dezelfde build die em ook niet hebben? (KTU84Q)
Dan gaat het waarschijnlijk op buildnr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:40
GurbY{nl} schreef op woensdag 15 april 2015 @ 06:51:
Nog steeds geen OTA hier. Meer mensen met dezelfde build die em ook niet hebben? (KTU84Q)
Dan gaat het waarschijnlijk op buildnr?
Hier ook zelfde buildnr. Gisteren het zipje toch maar even op de telefoon gezet voor wanneer ik het echt zat ben van het wachten :9

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Rooke schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:19:
[...]

Hier ook zelfde buildnr. Gisteren het zipje toch maar even op de telefoon gezet voor wanneer ik het echt zat ben van het wachten :9
Ja ik heb de zip er ook wel opstaan. Kan em zo flashen maar wil gewoon eens een keer een OTA krijgen. Om verder geen enkele reden eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ik heb nog geen Google launcher geïnstalleerd maar opeens zag ik dat ik een notificatie kreeg van reistijd naar mijn werk.
Als ik deze dan aanklik dan krijg ik de bekende google now scherm, dus blijkbaar zit het er nog op.

Alleen ik kan er niet op komen zolang ik geen notificatie krijg.
Iemand een idee hoe ik het weer kan openen door naar rechts te swipen?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Frozen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:48:
Mijn bevindingen van L:
  1. Het is vloeiender
  2. De witte appdrawer is lelijk
  3. Ik mis de "random" cijfer unlockscreen (dat hij elke keer de cijfertjes door elkaar gooit als je opnieuw wilt unlocken)
  4. Tap to unlock werkt weer goed
  5. Mobiele data staat automatisch aan, opletten dus!
  6. Batterijduur lijkt er beter op te zijn geworden.
Die random unlock screen staat gewoon tussen de opties.

Bij mij werkt mijn thuis profiel niet goed. Heb ingesteld dat wanneer er verbinding is met mijn WiFi thuis dat er geen code ingevoerd hoeft te worden, werkte op cm11s prima, maar nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

seninha schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:48:
[...]

Ik heb nog geen Google launcher geïnstalleerd maar opeens zag ik dat ik een notificatie kreeg van reistijd naar mijn werk.
Als ik deze dan aanklik dan krijg ik de bekende google now scherm, dus blijkbaar zit het er nog op.

Alleen ik kan er niet op komen zolang ik geen notificatie krijg.
Iemand een idee hoe ik het weer kan openen door naar rechts te swipen?
Tikje op de search-bar boveaan doen, dan verschijnt googlenow na een seconde oid :)

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.