Omdat? De OPO heeft Lollipop. Ik tik dit nu op een OPO met Lollipop. Dat het niet OTA of CM is, is een ander verhaal. Het draait in ieder geval prima.Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:25:
Ik vind het een zeer goedkoop argument om te wijzen op de lage prijs, contractsbreuk met een andere fabrikant of dat concurrenten ook nog geen Lollipop hebben.
Die houding levert je hier echt punten op, mensen die tijd steken in telefoonsoftware freaks noemen. Misschien had je dan beter moeten opletten en dan had je geweten dat deze telefoon meer gericht is op 'freaks' dan tienermeisjes en huismoeders die even een appje willen sturen naar oma, huishoudbeurs foto's delen op hyves of lekker willen instagrammen. Refereer naar wat ik je eerder al heb verteld. Overigens, wie heeft jou voor je 300 euro de snelste service van alle providers beloofd?Ik betaal 300 euro voor een toestel en dan mag je optimale service verwachten. Dat betekent snel diensten leveren en niet maanden moeten wachten op een update. Dat je bepaalde updates online kunt downloaden en via allerlei ingewikkelde manieren op je telefoon kunt zetten, is voor een normale gebruiker geen optie. We zijn niet allemaal freaks die de hele dag met hun telefoon bezig zijn. Updates horen gewoon op de gebruikelijke manier geleverd te worden .
Oh nee, moet je wel een hele maand wachten op een updaten. Nu verstoot je hele vriendengroep je natuurlijk gelijk, want zonder 5.x hoor je niet meer bij de stoere jongens. Je hebt allang de keuze weer vet hip te zijn als je Oxygen installeert. In alle tijd dat je hier hebt lopen drammen en eisen loopt te stellen als een een zeurende kleuter in de supermarkt, had je allang naar Lollipop kunnen flashen.Dat andere concurrenten nog geen update hebben, is juist een extra motivatie om nog sneller de updates aan te leveren. Dat is niet een excuus om voorlopig ook maar niet te leveren, want dat is afschuiven van je verantwoordelijkheid. Ik verwacht dat uiterlijk eind deze maand Android 5.0 op de OPO, want iedereen om mij heen heeft dit al. Dan vind ik het erg vervelend als ik het maar moet doen met Android 4.4, terwijl ik maandenlang heb lopen verkondigen hoe goed dit toestel wel niet is. Ik kom nu van een koude kermis thuis.
Alsjeblieft zeg...