[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.747 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:25:
Ik vind het een zeer goedkoop argument om te wijzen op de lage prijs, contractsbreuk met een andere fabrikant of dat concurrenten ook nog geen Lollipop hebben.
Omdat? De OPO heeft Lollipop. Ik tik dit nu op een OPO met Lollipop. Dat het niet OTA of CM is, is een ander verhaal. Het draait in ieder geval prima.
Ik betaal 300 euro voor een toestel en dan mag je optimale service verwachten. Dat betekent snel diensten leveren en niet maanden moeten wachten op een update. Dat je bepaalde updates online kunt downloaden en via allerlei ingewikkelde manieren op je telefoon kunt zetten, is voor een normale gebruiker geen optie. We zijn niet allemaal freaks die de hele dag met hun telefoon bezig zijn. Updates horen gewoon op de gebruikelijke manier geleverd te worden .
Die houding levert je hier echt punten op, mensen die tijd steken in telefoonsoftware freaks noemen. Misschien had je dan beter moeten opletten en dan had je geweten dat deze telefoon meer gericht is op 'freaks' dan tienermeisjes en huismoeders die even een appje willen sturen naar oma, huishoudbeurs foto's delen op hyves of lekker willen instagrammen. Refereer naar wat ik je eerder al heb verteld. Overigens, wie heeft jou voor je 300 euro de snelste service van alle providers beloofd?
Dat andere concurrenten nog geen update hebben, is juist een extra motivatie om nog sneller de updates aan te leveren. Dat is niet een excuus om voorlopig ook maar niet te leveren, want dat is afschuiven van je verantwoordelijkheid. Ik verwacht dat uiterlijk eind deze maand Android 5.0 op de OPO, want iedereen om mij heen heeft dit al. Dan vind ik het erg vervelend als ik het maar moet doen met Android 4.4, terwijl ik maandenlang heb lopen verkondigen hoe goed dit toestel wel niet is. Ik kom nu van een koude kermis thuis.
Oh nee, moet je wel een hele maand wachten op een updaten. Nu verstoot je hele vriendengroep je natuurlijk gelijk, want zonder 5.x hoor je niet meer bij de stoere jongens. Je hebt allang de keuze weer vet hip te zijn als je Oxygen installeert. In alle tijd dat je hier hebt lopen drammen en eisen loopt te stellen als een een zeurende kleuter in de supermarkt, had je allang naar Lollipop kunnen flashen.

Alsjeblieft zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:52
Cm12 installeren kost je een uurtje inc inlezen. Je moet echt wel een freak zijn om zoveel tijd met je telefoon bezig te zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:46
Nouja, goed, laten we wel eerlijk zijn, voor de gemiddelde persoon is "iets flashen" best wel bijzonder. Uberhaupt erachter komen dat er onder de skin nog een diepere laag is die de skin aanstuurt is best heftig voor velen. Dus in die zin vind ik zijn reactie niet eens zo vreemd. Alleen:
1) Je zit op tweakers, dus wat voor reacties verwacht je hier? Op fok.nl of kieskeurig.nl vind je wellicht een beter klankbord voor jouw anti freak/nerd verhaal.
2) Je koopt een chinese import telefoon, waarvan bekend is dat deze minder customer-friendly zijn (of wel in gebruik, of wel in service of anderzins).

Wanneer je een leek bent, een high-end toestel voor een lage prijs wilde, altijd als eerste de nieuwste updates wilt, kleine irritaties niet zelf op wilt lossen; dan heb je voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en kom je er nu achter dat je op rij 2 zit.

Accepteer dat er geen toestel is die én én én levert, anders zou iedereen daarvoor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tierelier
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01-2022
StephanO1990 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:50:
Ik gebruik zelf sinds een week de CameraNextModV22.apk. Het is een verbeterde versie van de stock camera. Ik heb er sindsdien betere foto's mee kunnen schieten!

De app is zonder root te gebruiken.

http://forum.xda-develope...ameranext-modded-t2999275
O ja? En had jij eerst ook foto's in tweeen gedeeld en nu niet meer? Dan is het wel interessant namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

Even een vraag voor mijn eigen beeld. Als er een Over the air update komt, wordt dan eerst oude OS verwijderd en de nieuwe er op gezet, of wordt deze gewoon er over heen geschreven.

Ben namelijk benieuwd of je dan beter af bent met een schone installatie of niet (zoals bv bij Windows, als er nieuwe versie is doe ik meestal en nieuw schone installatie)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Wordt er overheen geschreven.
Ik ga bij CM12S maar weer eens voor een schone installatie. Heb de telefoon sinds juli en merk toch dat deze wat trager wordt, Staat een hoop zooi op, whatsapp is niet vooruit te branden (dankzij al die onzinberichten in groepschats gok ik)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Mijn whatsapp is ook wel eens traag ja. Het helpt wel om af en toe in groepsgesprekken de hele chatgeschiedenis weg te flikkeren. En ook af en toe je whatsapp images folder, want na een paar weken in een groepsapp staan er weer een paar duizend foto's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Ik vind mijn hele telefoon een beetje laggy worden, vooral de dialer met ophangen.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:56

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Elke keer hopen dat de update er is, maar nee hoor :'(

[ Voor 76% gewijzigd door BlackEyedAngel op 09-04-2015 14:42 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:35:
Hier een screenshot:

[afbeelding]

Ik vind dit echt heel vaag en heb geen idee waar dit vandaan komt..
Ik heb hetzelfde. Behoorlijke accudrain door 'Android OS'. Heb van alles geprobeerd maar de drain blijft. Ik vermoed dat het iets met locatiebepaling te maken heeft, maar ook het uitzetten van de Google locatie servics helpt niet. In de details lees ik dat het OS de telefoon ongeveer de helft van de idle-tijd wakker houdt.

Behoorlijk irritant, ik heb zo een drain van 3% per uur, terwijl ik voorheen slechts ongeveer 0,25% per uur had :/

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 09-04-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 21:07
Heb je root? Installeer is een wakelock detector of BBS en kijk wat precies je telefoon wakker houdt.

Tevens doe ik dit ook altijd.

[ Voor 21% gewijzigd door DrNizeGuy op 09-04-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:47
BlackEyedAngel schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:32:
Elke keer hopen dat de update er is, maar nee hoor :'(
https://forums.oneplus.ne...ully-from-steve-k.289448/

Update staat op het punt van uitkomen:
UPDATE 04/09
FORGOT MY PAST UPDATE... THIS IS THE REAL UPDATE FROM CYANOGEN:

I have an important update from a Cyanogen dev (it's real, i can confirm). I just received this:

I am from Cyanogen and I would like you to remove today's update on the thread. I will explain why:

You know... The Oneplus One (bacon) is not the only Cyanogen OS device...
And more: if you look on the topic in gerrit of the commit... Then you see
RENDANG-152.

This is a Jira Code (bugtracking) for our internal jira (jira.cyngn.com).

So now please tell me why do you think that RENDANG is the same as BACON.

You are allowed to publish this message or parts of this message in your thread, but please do not publish my name/username.

Thank you!

And don't worry, I am preparing Release right now

SO GUYS BE READY TO OTA (today? tomorrow? I don't know!)!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:19
"You are allowed to publish this message or parts of this message in your thread, but please do not publish my name/username.

Thank you!

And don't worry, I am preparing Release right now"

Wat een load of ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

And don't worry, I am preparing Release right now

SO GUYS BE READY TO OTA (today? tomorrow? I don't know!)!!!
Kom op zeg, ff teasen met een release, maar dan net zo 'concreet' zijn als we nu al zijn met al dat wachten :')

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
DrNizeGuy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:18:
Heb je root? Installeer is een wakelock detector of BBS en kijk wat precies je telefoon wakker houdt.

Thx, ik heb de XDA oplossing gekozen en aangepast, nu kijken of het werkt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DrNizeGuy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:18:

Ja al dat soort dingen al meerdere malen geprobeerd. Ik kreeg overigens net een ingeving: ik heb de Facebook app verwijderd en nu lijkt het OS een stuk minder bezig. Herinnerde me van een vorig toestel dat Facebook daar al eens voor problemen zorgde. Blijkbaar is de app nog steeds even brak. :X

Wat dat betreft is Android trouwens een ramp. Er kunnen over om de meest vage redenen battery drains optreden. Maargoed, dat gaat hier offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucamasira
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-08 20:54
Toch bedacht om mn oneplus one te rooten. Heb er nu wat muziek & spelletjes op, nog niet erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
RoD schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:51:
[...]

Ja al dat soort dingen al meerdere malen geprobeerd. Ik kreeg overigens net een ingeving: ik heb de Facebook app verwijderd en nu lijkt het OS een stuk minder bezig. Herinnerde me van een vorig toestel dat Facebook daar al eens voor problemen zorgde. Blijkbaar is de app nog steeds even brak. :X

Wat dat betreft is Android trouwens een ramp. Er kunnen over om de meest vage redenen battery drains optreden. Maargoed, dat gaat hier offtopic.
https://play.google.com/s...anvelazco.fbwrapper&hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 09:06

glashio

C64 > AMIGA > PC

Drwho1 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:16:
2 dagen en 13u op een lading, 28% screentime en nog 20% batterij over. Toegegeven, niet het meest intensieve gebruik, maar toch mooi resultaat!
Wel onlangs de Google play wakelockbug eruit gehaald, die kneep de batterij behoorlijk af.
Dat viel me ook op. En door jou post heb ik 'Method 2' toegepast. En ja hoor; Na 1 dag/24uur is me batterij duur weer terug zoals hij was met CM11 :) Thanx man!

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Denken jullie dat de uitstel ook gedeeltelijk te maken heeft dat ze meteen een hogere versie van Lollipop gaan gebruiken dan de 5.0 versie? zou toch wel fijn zijn ipv weer een millennium moeten wachten op de volgende versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:45:
Denken jullie dat de uitstel ook gedeeltelijk te maken heeft dat ze meteen een hogere versie van Lollipop gaan gebruiken dan de 5.0 versie? zou toch wel fijn zijn ipv weer een millennium moeten wachten op de volgende versie :P
Hogere versie? Waar heb jij het over?

CM12 is gebaseerd op 5.0 en nog niet op 5.1 (die ook al uit is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-10 15:07
Het wordt wel tijd dat ze hem eens gaan uitbrengen! Man man, dit is echt slecht gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
[sarcasme]
GOEDE POST!
Laten we met z'n allen onzinnig gaan posten dat we het belachelijk vinden dat CM12 er nog niet is en dat we die zsm willen en heel ongeduldig zijn!
[/sarcasme]

Zie topicwaarschuwing
"Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd."

[ Voor 16% gewijzigd door cypher21 op 10-04-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 11:28
Probleem is gewoon de situatie tussen CM inc. en OnePlus. Steve Kondik / CM inc. zijn gewoon behoorlijk arrogant en denken dat de hele Android Community op hun zit te wachten. Toppunt vond ik zijn opmerking mbt het overnemen van Android.

Leuke telefoon, maar ik hoop dat OnePlus geleerd heeft, dat zaken doen met dit soort bedrijven niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:14
Wat mij vooral stoort is dat er gewoon helemaal geen communicatie is.
Waarom wordt er ons niet gewoon gezegd wat er precies aan de hand is? Welke stappen moeten precies nog genomen worden, voordat de OTA er komt?
Ik heb het dan vooral over de communcitatie CM Inc.

De release was al ontzettend lang uitgesteld, 30maart zou hij er dan eindelijk komen. Daarna werd ons gezegd dat er nog een paar dagen vertraging was. Die paar dagen zijn ook al lang om. Het begint nu gewoon genoeg te worden.

Ik merk het ook aan de sfeer op de fora van OPO. Eerst was er een ongeduldige sfeer voor CM12S, die steeds meer begint om te slaan in "houdt de update maar bij, voor mij hoeft het al lang niet meer". Xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 11:28
Ja, klopt. Dit geeft dus vooral de arrogantie aan van die lui. Van professionalietit is weinig te vinden. Merendeel gaat ook gewoon custom roms draaien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 16:12
Eindelijk..CM12s komt er nu aan.
Dit net gepost door Carl Pei op twitter (https://twitter.com/getpeid)

"CM12s just passed certification today. Thanks for the patience, expect rollout in the next few days"

Live long and Prosper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

HNies schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:33:

"CM12s just passed certification today. Thanks for the patience, expect rollout in the next few days"
Iedereen moet gewoon rustig kalm en stil blijven tot dat de update komt.
Die komt er vanzelf een keer aan, of dit nou morgen over volgende week is. geduld is een schone zaak O+ .

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 18:30
Schoonvader draait met zijn Motorola G van vorig jaar al Lollipop.
Wij met ons "high end" telefoon nog niet.
Ik vind het nu toch ook wel lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 06:41

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: http://www.spacetimestudios.com/attachment.php?attachmentid=15419&d=1345255984

:+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

HNies schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:33:

Blijkbaar na het weekend zoals ik het lees. Zie hier.
Carl Pei schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 6:35:
@OptimisticGamer @jorgepenteado it's weekend, not everyone works all the time like OnePlus people so let's see...
En nu even on topic:
Dus zulke video's (4K) kan je dus ook met de OPO maken:
Summer in croatia

[ Voor 10% gewijzigd door Salmon op 10-04-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coob schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:48:
Schoonvader draait met zijn Motorola G van vorig jaar al Lollipop.
Wij met ons "high end" telefoon nog niet.
Ik vind het nu toch ook wel lang duren.
Stock Lollipop != CM12. Jouw schoonvader heeft straks half de features die CM12 heeft ;)

Als je echt Lollipop wil, kun je dit allang op je OPO zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Laatst online: 04-10 18:30
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:01:
[...]

Stock Lollipop != CM12. Jouw schoonvader heeft straks half de features die CM12 heeft ;)

Als je echt Lollipop wil, kun je dit allang op je OPO zetten.
Weet ik maar ik heb geen zin om te flashen.
Ik wacht nog wel even.
Ik had alleen niet verwacht dat het allemaal zo lang zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coob schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:05:
[...]

Weet ik maar ik heb geen zin om te flashen.
Ik wacht nog wel even.
Ik had alleen niet verwacht dat het allemaal zo lang zou duren.
Tja, en zoals al tien keer eerder gezegd zijn de mensen in dit topic dat gezeik over de CM12 releasedatum ook al spuugzat, dat hield jou ook niet tegen. We hebben allemaal wel eens ergens geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Haha ja, hoe moeilijk is om even een rom te flashen.. unlocked bootloader + root is sowieso handig met je OPO..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Wat verwacht je overigens van lollipop? Zo bijzonder is het niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:De discussie over de update mag gestaakt worden. Zolang er geen nieuws is hebben gefrustreerde reacties over het uitblijven van de update geen enkele toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 14:11

Phntm

Tlingelingeling

Dus een paar dagen terug kreeg ik plots last van Google PLay Services die teveel batterij aan het zuipen was. Na 2 dagen was het probleem zelf weggegaan. Ik heb absoluut niks uitgehaald of anders gedaan met mijn telefoon. Nog velen hier die er nog last van ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeDubaku99
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2020
Phntm schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 00:37:
Dus een paar dagen terug kreeg ik plots last van Google PLay Services die teveel batterij aan het zuipen was. Na 2 dagen was het probleem zelf weggegaan. Ik heb absoluut niks uitgehaald of anders gedaan met mijn telefoon. Nog velen hier die er nog last van ondervinden?
Ik had dit probleem ook een tijdje terug. Gezien de ervaringen die ik online hier en daar heb gelezen is dit een bekend probleem (niet alleen bij de One Plus One, maar ook bij andere Androidtoestellen). Ik moest om dit probleem op te lossen spelen met de privacyinstellingen van Google Play Services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Bij alle custom ROMs heb je dit probleem. Heeft iets te maken met dat hij updates zoekt, maar die zijn er niet ofzo. Ik weet het niet zeker.
Zou wel nice zijn als dit eens wordt opgelost, omdat als je Gplay service drain hebt is je batterij na een dag al op én hij wordt nogal heet.

En omdat OPO geleverd wordt met een custom ROM heb je dit probleem dus automatisch op alle devices. Lijkt me écht verwarrend en irritant voor nieuwe gebruikers

[ Voor 21% gewijzigd door jimmy_dg op 11-04-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik had de Play Services drain ook. Wat hielp was om terug te gaan naar de factory instellingen van de app. En daarna de updates installeren via de Play Store. Mocht het zich weer doen hetzelfde trucje herhalen. Ideaal is het niet, maar het werkt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandaahl
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Vandaahl

de Verderver

RoD schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:35:
Ik had de Play Services drain ook. Wat hielp was om terug te gaan naar de factory instellingen van de app. En daarna de updates installeren via de Play Store. Mocht het zich weer doen hetzelfde trucje herhalen. Ideaal is het niet, maar het werkt in ieder geval.
Bij mij hielp de cache van de app te legen en de opo opnieuw te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vandaahl schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:49:
[...]

Bij mij hielp de cache van de app te legen en de opo opnieuw te starten.
Dat hielp bij mij dan weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:33

GurbY{nl}

GurbY{nl}

418O2 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 18:36:
Wat verwacht je overigens van lollipop? Zo bijzonder is het niet hoor
Ben ik eigenlijk wel met je eens. Ik heb een aantal youtube filmpjes gezien en wat specs gelezen en er zitten beslist handige en nieuwe features in maar het is niet van zeg maar een 3e hands Fiat Panda naar een nagelnieuwe Audi A6 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_pack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 16:59
Ook nu op oneplus blog de bevestiging,

For those you who are waiting for CM12s, we’re happy to announce that it just passed certification, and the OTA will be arriving in the coming days. Oxygen or CM12s? The best ROM is the one that works best for you. It’s your choice. - See more at: https://blog.oneplus.net/...ing/#sthash.N6Dy41Os.dpuf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 14:11

Phntm

Tlingelingeling

ferronf schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:08:
Ook nu op oneplus blog de bevestiging,

For those you who are waiting for CM12s, we’re happy to announce that it just passed certification, and the OTA will be arriving in the coming days. Oxygen or CM12s? The best ROM is the one that works best for you. It’s your choice. - See more at: https://blog.oneplus.net/...ing/#sthash.N6Dy41Os.dpuf
See more at RoD in "[OnePlus One] Ervaringen & Discussie"

Geen gedoe meer over CM12S en OxygenOS. Denk sowieso dat het een stuk verstandiger is als men een OPO update topic aanmaken en daar hun reposts van "KIJK JONGENS" gaan posten.
RoD schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:03:
[...]

Dat hielp bij mij dan weer niet :)
Ik had dus ook iets gedaan als hem en het werkte niet. Achteraf bleek het wel gewerkt te hebben, maar het duurde gewoon een dikke dag of twee. Nu heb ik telkens dat Google play services crasht, ook al boeit dat mij geen zak. Het beïnvloed mijn telefoon niet op een negatieve manier. Batterij leven is nog steeds goddelijk en heb verder geen last aan ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
  • Laatst online: 05-10 12:36
Hebben anderen dit probleem meegemaakt? Ik heb nu sinds twee dagen dat mijn telefoon in een keer "half uit" gaat. Het scherm staat dan op zwart en je moet de power button inhouden om de telefoon (opnieuw) op te starten.

Wanneer ik dan bij de batterij statistieken krijg zie je een flinke drop, zoals op onderstaande afbeelding.

De grootverbruikers zijn screen (27%), Android OS (17%) en Android System (12%).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xL91eR3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Preventie accidental wakeup uitzetten helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

Waarschijnlijk is de uitrol nu begonnen, zie de Twitter van Carl Pei:
We've learned it's irresponsible to give ETA's when we're not sure. Let's do probabilities (rollout start): today 75%, Tue 15%, Wed 10%
5:22am - 13 Apr 15
Dus nu even afwachten totdat wij een zipje van de OTA ergens krijgen en flashen! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Salmon op 13-04-2015 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-01-2023
Kan ik de nieuwe installeren zonder de laatste update te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:58
Salmon schreef op maandag 13 april 2015 @ 07:45:
Waarschijnlijk is de uitrol nu begonnen, zie de Twitter van Carl Pei:

[...]

Dus nu even afwachten totdat wij een zipje van de OTA ergens krijgen en flashen! :D
Komt in de loop van vandaag of morgen vast wel online.
qwerty1 schreef op maandag 13 april 2015 @ 07:53:
Kan ik de nieuwe installeren zonder de laatste update te installeren?
Wat bedoel je precies?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiskam
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:55
Ik heb sinds kort helaas de bug die mijn telefoon soms spontaan opnieuw opstart. Ik weet dat meer mensen hier last van hebben, maar hebben mensen ook al ontdekt hoe dit het beste opgelost kan worden?

Op dit moment draai ik nog gewoon CM11, en heb ik weinig meer dan de standaard versie en opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

418O2 schreef op zondag 12 april 2015 @ 01:35:
Preventie accidental wakeup uitzetten helpt
Dat helpt bij nog meer dingen: ik had vorige week spontaan ghost touches en een irresponsive screen. Na booten was het weer over, tot het na verloop van tijd gewoon weer begon. Eerst preventie a.w. uitgezet, dat hielp eerst. Kwam toch weer terug, maar minder. Nu ook dubbeltikken voor wakeup uitgezet en helemaal geen last meer.

Ik zat even tegen een fabrieksstartje aan te hikken maar laat em zo maar even totdat de OTA komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 16:59
Gezocht maar geen specifieke oplossing kunnen vinden: op zowel Skype als Whatsapp bellen hebben anderen ontzettend last van mijn echo. Kan ik ze dat besparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hailfall
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-04-2015
Ik heb op een andere telefoon ook problemen met Whatsapp bellen, dat geeft een mega echo. Ik geloof niet dat het telefoon gerelateerd is in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-01-2023
Quad schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:00:

[...]

Wat bedoel je precies?
Ik heb de laatste update: xnph05q incremental niet geïnstalleerd omdat ik begreep dat sommige wat last hadden van bugs. Kan ik wel cm12s installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jiskam schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:22:
Ik heb sinds kort helaas de bug die mijn telefoon soms spontaan opnieuw opstart. Ik weet dat meer mensen hier last van hebben, maar hebben mensen ook al ontdekt hoe dit het beste opgelost kan worden?

Op dit moment draai ik nog gewoon CM11, en heb ik weinig meer dan de standaard versie en opties.
Ik heb op dit moment hetzelfde. Ondertussen anderhalf week geleden een ticket aangemaakt maar tot nu toe heb ik nog gewoon reboots ongeacht of ik mijn toestel gebruik of niet.

Een paar tips die je van de 'helpdesk' krijgt zijn:
  • Deze fix proberen (zie het als een schone installatie die alle problemen zou moeten oplossen) - https://s3.amazonaws.com/...EPLUS+ONE-FIX-Windows.zip
  • Niet OTA updaten naar 05Q nadat je de installatie compleet is. (Kreeg direct na het beginscherm al een reboot waarna men zei dat ik wel moest updaten)
  • Enable per-app profiles uitzetten.
Ik kan je wel vertellen dat het probleem wel minder is geworden sinds ik weer terug ben gegaan naar CM12 nightlies met de Franco Kernel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Zijn er mensen die Spotify gebruiken op de OnePlus One?
Ik heb een probleem dat spontaan mijn muziek begint af te spelen.

Waar het aan ligt geen idee, het is vaak bij het oppakken of net bij het neerleggen.
Zijn er meer mensen die dit ervaren en mogelijk een idee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

webgangster schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:35:

Waar het aan ligt geen idee, het is vaak bij het oppakken of net bij het neerleggen.
Ja gebruik Spotify. En zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Lijkt wel of het getriggerd wordt door de koptelefoon aansluiting. Auto play on headphone connect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik gebruik geen spotify maar wel mycloudplayer en soundcloud. Daar gebeurt het ook af en toe bij. Had ook het idee bij muziek die gewoon op telefoon stond dat dit gebeurde. Heel vaag, kon er ook geen verklaring voor vinden...

Het kan wel kloppen dat het vaak bij neerleggen gebeurde / slaapmodus. Dan schrok ik me soms rot als dat ding opeens begon te spelen

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 22:50
Nohead schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:39:
[...]

Ja gebruik Spotify. En zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Lijkt wel of het getriggerd wordt door de koptelefoon aansluiting. Auto play on headphone connect?
Merk het hier niet. Wel als mijn Pebble disconnect, maar niet als mijn bluetooth oortjes connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danler
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-09 22:28

Ik heb hetzelfde probleem. Het lijkt erop dat het gebeurt nadat er weer verbinding is met het thuis Wifi netwerk, al heb ik Spotify wel afgesloten voordat ik het huis verliet. Voor de rest ook nog geen idee hoe ik dit kan voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Mu.siQ schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:40:
[...]

Ik gebruik geen spotify maar wel mycloudplayer en soundcloud. Daar gebeurt het ook af en toe bij. Had ook het idee bij muziek die gewoon op telefoon stond dat dit gebeurde. Heel vaag, kon er ook geen verklaring voor vinden...

Het kan wel kloppen dat het vaak bij neerleggen gebeurde / slaapmodus. Dan schrok ik me soms rot als dat ding opeens begon te spelen
danler schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:42:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Het lijkt erop dat het gebeurt nadat er weer verbinding is met het thuis Wifi netwerk, al heb ik Spotify wel afgesloten voordat ik het huis verliet. Voor de rest ook nog geen idee hoe ik dit kan voorkomen.
Dit is een gesture waarschijnlijk die dit triggert, je kan dit uitzetten in het instelling menu:
Settings -> Gesture -> het vinkje bij music uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Brilsmurfffje schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:52:
[...]

[...]

[...]

Dit is een gesture waarschijnlijk die dit triggert, je kan dit uitzetten in het instelling menu:
Ik denk dat jij het gevonden hebt! Vinkje staat inderdaad aan, en bij het omschrijving staat: Twee vingers verticaal voor afspelen/pauzeren. Dat is wel een beweging die je makkelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 13:46
Ik denk dat het inderdaad aan de Gestures voor muziek ligt. Heb ik destijds de eerste dag al uitgezet, sindsdien nooit meer een probleem met Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-09 19:38
Ik gebruik heel zelden een case voor mijn OPO (bv bij fietsen), ik merk op dat het scherm dan soms iets minder responsief is, alsof die case (PU) contact maakt met de randen van het scherm. Vreemd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Die gestures zitten meer in de weg dan ze gebruikt worden. Bij mij en wat ik lees althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:32:
Die gestures zitten meer in de weg dan ze gebruikt worden. Bij mij en wat ik lees althans
Same, vond het erg hatelijk dat de muziek soms aanging omdat ik het toestel in m'n hand had en dan sta je met iemand op t werk te praten en gaat je EDM playlist ineens aan :P ik heb alleen het double-tap wake nog aan en de flashlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Salmon schreef op maandag 13 april 2015 @ 07:45:
Waarschijnlijk is de uitrol nu begonnen, zie de Twitter van Carl Pei
Even later heeft hij verduidelijkt dat dat de kansen zijn dat de uitrol überhaupt vandaag, morgen of woensdag begint, het is dus helaas nog niet begonnen. Het is dus niet de distributie in percentages zoals ik eerst las :+

[ Voor 8% gewijzigd door Ram0n op 13-04-2015 14:04 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
"We've learned it's irresponsible to give ETA's when we're not sure. Let's do probabilities (rollout start): today 75%, Tue 15%, Wed 10%"

Wat? 75% kans dat het vandaag is, 15% morgen, en 10% kans woensdag?? Ik snap dat het bij elkaar 100% is maar ik zie de logica niet in zijn bericht.

Kan ook zijn dat hij bedoelt dat er 75% kans is dat het vandaag niet komt, waardoor woensdag de kleinste kans heeft dat het niet komt waardoor woensdag de grootste kans heeft dat het dan wel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Hij bedoelt dat de kans 75% is dat de uitrol vandaag begint, 15% dat het morgen begint en 10 procent woensdag.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-09 11:43

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Je kan het altijd dieper bekijken, puur om de speculatie wat op gang te houden :P. Wat denken jullie van 75% van de telefoons vandaag, 15% morgen, waarna de laaste 10% woensdag hem zal downloaden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:00

HaTe

haat niet

Nee dat slaat nergens op DeXXoR. Het is hoe Ram0n het zegt, dat staat er gewoon. "De waarschijnlijkheid dat de uitrol gaat beginnen". Gaat niks over de verdeling van de devices.

[ Voor 37% gewijzigd door HaTe op 13-04-2015 15:11 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:00
DeXXoR schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:08:
Je kan het altijd dieper bekijken, puur om de speculatie wat op gang te houden :P. Wat denken jullie van 75% van de telefoons vandaag, 15% morgen, waarna de laaste 10% woensdag hem zal downloaden? ;)
Ik denk dat dat een hele rare volgorde van uitrollen is ;) Dat zou ook zijn inleidende tekst tegenspreken "We've learned it's irresponsible to give ETA's when we're not sure."

In dit geval zou je het andersom doen; beginnen met 10% uitrol om grote problemen op tijd af te vangen en bij sussces langzaamaan de uitrol vergroten toch?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Eerst maar eens zien hoe het gaat, niet de eerste keer dat ze zeggen dat het komt om het dan opeens weer uit te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Laatst online: 13:27
qwerty1 schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:14:
[...]

Ik heb de laatste update: xnph05q incremental niet geïnstalleerd omdat ik begreep dat sommige wat last hadden van bugs. Kan ik wel cm12s installeren?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
En weer zijn we aan het speculeren over CM12S ;)

Ik zit even met een ander probleempje. Mijn touchscreen slaat regelmatig, compleet willekeurig, op hol. Hij registreert dan mijn touch niet meer of juist op hele rare plekken. Een welbekend probleem. Vaak kan ik dan ook niets anders meer doen dan mijn OPO geforceerd opnieuw opstarten (10sec aan/uitknop). Dat was eerst nog wel te doen, maar het gebeurt nu zo vaak dat ik er klaar mee ben. Verschillende ROMS en of Kernels gedraaid, het maakt allemaal geen verschil. Dus ticket aangemaakt bij OnePlus. Vrij snel reactie:
Please follow these steps:
1. Press Settings > About Phone > Build number.
2. Now Tap the Build number eight times to enable the Developer Options.
3. Press the back button, and now you should see the Developer options available under System.

Now you can use the Screencast app to record the issue:
1. Open the Screencast app.
2. Select ‘Start Screencast’.
3. Once it begins to record, please go to Settings > Developer Options > Launch Tools > Pointer Location
4. You can try to draw lines on your screen to illustrate the issue.

To stop the Screencast, go back to the Screencast app and stop the recording.

Thank you in advance!
Prima. Wanneer mijn telefoon gewoon functioneert lukt bovenstaande best. Maar wanneer de boel weer eens op hol slaat, krijg ik dat onmogelijk voor elkaar. Wanneer ik dat uitleg in een reply krijg ik doodleuk terug "vraag dan even een vriend/of vriendin om het te filmen" maar je snapt, die zijn nét niet in de buurt wanneer zoiets gebeurt. Iemand tips wat ik nu het beste kan doen? Of is er wellicht een single-click-macro te maken van bovenstaande instructies? Wellicht kan ik die na 1000000x 'mis' touchen nog wel geactiveerd krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

@ smurf; awesome, dankje!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

wtf m'n telefoon maakte net een soort 'swoooosh' geluid, terwijl ik niks open heb staan op de achtergrond, geen notificatie/sms wat dan ook, en nog een ander geluidje dan ik heb ingesteld voor die dingen? Ligt gewoon naast me op het bureau, ik deed er niks mee :? lekker vaag? :D
Anton.net schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:37:
Oneplus heeft via hun support account op twitter laten weten dat de update vandaag niet uitkomt.
Goh verassing :')

[ Voor 44% gewijzigd door BlackEyedAngel op 13-04-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 15:14
Oneplus heeft via hun support account op twitter laten weten dat de update vandaag niet uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

pimsaint schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:24:
En weer zijn we aan het speculeren over CM12S ;)

Ik zit even met een ander probleempje. Mijn touchscreen slaat regelmatig, compleet willekeurig, op hol. Hij registreert dan mijn touch niet meer of juist op hele rare plekken. Een welbekend probleem. Vaak kan ik dan ook niets anders meer doen dan mijn OPO geforceerd opnieuw opstarten (10sec aan/uitknop). Dat was eerst nog wel te doen, maar het gebeurt nu zo vaak dat ik er klaar mee ben. Verschillende ROMS en of Kernels gedraaid, het maakt allemaal geen verschil. Dus ticket aangemaakt bij OnePlus. Vrij snel reactie:

[...]

Prima. Wanneer mijn telefoon gewoon functioneert lukt bovenstaande best. Maar wanneer de boel weer eens op hol slaat, krijg ik dat onmogelijk voor elkaar. Wanneer ik dat uitleg in een reply krijg ik doodleuk terug "vraag dan even een vriend/of vriendin om het te filmen" maar je snapt, die zijn nét niet in de buurt wanneer zoiets gebeurt. Iemand tips wat ik nu het beste kan doen? Of is er wellicht een single-click-macro te maken van bovenstaande instructies? Wellicht kan ik die na 1000000x 'mis' touchen nog wel geactiveerd krijgen...
Na herstart is het issue weer (even) weg. Dan zou je het kunnen doen. Wat mij geholpen heeft is
- gestures uit
- dubbelklik to wake uit
- prevent accidental wake up uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
GurbY{nl} schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:48:
Na herstart is het issue weer (even) weg. Dan zou je het kunnen doen. Wat mij geholpen heeft is
- gestures uit
- dubbelklik to wake uit
- prevent accidental wake up uit
Nummer 1 en 3 heb ik al uit staan. Ik ben ontzettend gehecht aan nummer 2, maar zal het eens proberen. Dank je wel!

Het is me opgevallen dat veel OPO-eigenaren (direct) van een Galaxy S3 af komen, vaak voorzien van CM. Zijn er in dit topic ook mensen bij wie de OPO een LG G2 opvolgt? Ik ben erg benieuwd hoe die de batterij van de OPO ervaren in vergelijking met de G2. In aanloop naar een evt RMA heb ik een G2 op de kop getikt als tijdelijke telefoon, omdat deze accu qua capaciteit het dichtste in de buurt komt van de OPO (en CM er ook lekker op draait).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
pimsaint schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:46:
[...]

Nummer 1 en 3 heb ik al uit staan. Ik ben ontzettend gehecht aan nummer 2, maar zal het eens proberen. Dank je wel!

Het is me opgevallen dat veel OPO-eigenaren (direct) van een Galaxy S3 af komen, vaak voorzien van CM. Zijn er in dit topic ook mensen bij wie de OPO een LG G2 opvolgt? Ik ben erg benieuwd hoe die de batterij van de OPO ervaren in vergelijking met de G2. In aanloop naar een evt RMA heb ik een G2 op de kop getikt als tijdelijke telefoon, omdat deze accu qua capaciteit het dichtste in de buurt komt van de OPO (en CM er ook lekker op draait).
Mij is verteld dat de G2 een redelijk goede batterij heeft. Sowieso beter dan de G3, mijn vorige toestel, en dat was redelijk bagger altijd. Volgens mij ligt het niet zo zeer meer aan de capaciteit van de batterij, maar vooral het scherm. De G3 had een, compleet overbodig, 2K (Of 4K, iig hoog) scherm en dat kostte veel batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Laatst online: 04-10 17:14
Al mensen hier die de bamboo cover hebben gedurende wat langere tijd? Hoe is de duurzaamheid van dat ding? Blijft hij mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
  • Laatst online: 05-10 12:36
Brammos85 schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:12:
Al mensen hier die de bamboo cover hebben gedurende wat langere tijd? Hoe is de duurzaamheid van dat ding? Blijft hij mooi?
Heb de Bamboo cover nu ongeveer 2 maanden en ben er erg tevreden mee. Het is wel een beetje een ellende om er in eerste instantie op te krijgen, maar als hij eenmaal zit is het een mooi en fijn achterkantje. Ook zie je er weinig op, geen vingerafdrukken of krasjes. dit hoort eigenlijk wel in ander topic over accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
BlackEyedAngel schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:36:
wtf m'n telefoon maakte net een soort 'swoooosh' geluid, terwijl ik niks open heb staan op de achtergrond, geen notificatie/sms wat dan ook, en nog een ander geluidje dan ik heb ingesteld voor die dingen? Ligt gewoon naast me op het bureau, ik deed er niks mee :? lekker vaag? :D
Staat NFC aan?
Instellingen->draadloos en netwerken->NFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danler
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-09 22:28
Brilsmurfffje schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:52:
[...]

[...]

[...]

Top! Zoals altijd zijn het de kleine dingen die het doen. Staat nu uit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

En we hebben een flashable zip:
Hier

Voor meer info en plaatjes (bron van zip), zie Android Police.

Edit: Gedownload en alles flashte gewoon over mijn huidige CM11S rom. Hij draait goed _/-\o_

@hieronder:
CWM gaf dit ook aan en flashte hem gewoon voor mij :)

[ Voor 26% gewijzigd door Salmon op 14-04-2015 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Voor je de ZIP file flasht, zorg ervoor dat je de recentste superSU hebt, deze moet je direct na de zip file weer flashen, zodat je geen gezeur met DPI of andere instellingen krijgt eventueel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:11
Welke Gapps gebruiken jullie? Sinds dat er geen PA gapps meer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:00
Net de update O.T.A. gedownload en geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:35
Jefrim schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:03:
Net de update O.T.A. gedownload en geïnstalleerd.
Ben je root toegang dan kwijt? Anders moet ik eerst maar even een Nandroid backup maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:00
weertenaar schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:21:
[...]

Ben je root toegang dan kwijt? Anders moet ik eerst maar even een Nandroid backup maken
Ik had hem niet geroot, dus zal het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ugh gaan we weer. Ota geeft foutmeldingen. Maar ff het update script aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

@Cypher, (ik heb de OTA nog niet overigens): zit em dat wellicht in een andere dan stock-kernel? Ik heb de Franco erop en staat me bij dat bij de vorige OTA ik ook problemen kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
GurbY{nl} schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:41:
@Cypher, (ik heb de OTA nog niet overigens): zit em dat wellicht in een andere dan stock-kernel? Ik heb de Franco erop en staat me bij dat bij de vorige OTA ik ook problemen kreeg...
Ja zou kunnen. Enige wat ik aangepast heb is Franco Kernel en DPI settings. Zou een van die twee dingen moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ow ja, dpi staat bij mij ook anders. Dan lijkt wachten op de OTA me sowieso al niet handig, dus dan maar even wachten op de zip met aangepaste script. Zal wel op XDA komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
GurbY{nl} schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:45:
Ow ja, dpi staat bij mij ook anders. Dan lijkt wachten op de OTA me sowieso al niet handig, dus dan maar even wachten op de zip met aangepaste script. Zal wel op XDA komen?
http://forum.xda-develope...0yl-updated-twrp-t3081675
Dat zou m moeten zijn, kan op het werk de zip niet editten.
Ga nu ff die proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
GurbY{nl} schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:45:
Ik kon de vorige update wel via OTA updaten, was wel root en dus DPI kwijt. Rebooten, rooten en DPI weer instellen en was weer gefixt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Dat moment dat er weer een OTA update op je staat te wachten.
Blijft altijd leuk. ;)
Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.