Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hopelijk is hij net zo groot als de z1 maar als je de laatste geruchten mag geloven is hij groter , maar laten we het hopen dat dit niet het geval is.l3art schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:05:
Tja met een 5,5"scherm zit je vast aan een groot toestel. Voor mij hoeft het persoonlijk allemaal niet zo heel groot. Maar als je ziet dat dit toestel toch weer kleiner is dan de Z2 (of was het de Z1) van sony, terwijl die een kleiner scherm heeft, dan doen ze het weer niet zo heel erg slecht.
http://www.xperiablog.net...ia-z2-for-half-the-price/
Artikel is van 4 dagen geleden.Despite the 5.5-inch sized display, the OnePlus One is expected to be smaller than the 5-inch Xperia Z1.
En dit is een tweet van de makers zelf:
https://twitter.com/onepl...43402284328710145/photo/1
[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 19-04-2014 17:13 ]
Dan kunnen die foto's die verschenen zijn dus ook nooit echt zijn gelukkig ! Als het eerst maar woensdag is kan niet wachtenl3art schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:12:
Dit is wat ik even snel kon vinden:
[...]
Artikel is van 4 dagen geleden.
Verwijderd
Het kan wel smaller dan de z1 zijn maar zeker wel langer.l3art schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:12:
Dit is wat ik even snel kon vinden:
[...]
Artikel is van 4 dagen geleden.
Anders hadden ze wel een foto laten zien waar de gehele 1+1 kleiner is dan de Z1.
Persoonlijk vind ik 5.5 niet te groot. Mijn galaxy Note is veel breder.
Dat zijn toch duidelijke woorden lijkt mij.
[ Voor 10% gewijzigd door reinierkramer op 19-04-2014 17:21 ]
Maar smaller betekend in het engels, kleiner, en niet smaller, zoals in het nederlands. Dus tja we zullen moeten afwachten wat de afmetingen precies gaan worden.Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:16:
[...]
Het kan wel smaller dan de z1 zijn maar zeker wel langer.
Anders hadden ze wel een foto laten zien waar de gehele 1+1 kleiner is dan de Z1.
Persoonlijk vind ik 5.5 niet te groot. Mijn galaxy Note is veel breder.
En of 5.5"niet te groot is, ja dat is per individu verschillend natuurlijk. Blijkbaar is er wel genoeg vraag naar aangezien het meer de tendens is. Ik zal dus wel in de minderheid zijn
[ Voor 32% gewijzigd door 13art op 19-04-2014 17:21 ]
Verwijderd
Geloof ik niet. Er zitten ook nog stereo speakers in. Die hebben ruimte nodig.l3art schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:21:
[...]
Maar smaller betekend in het engels, kleiner, en niet smaller, zoals in het nederlands. Dus tja we zullen moeten afwachten wat de afmetingen precies gaan worden.
En of 5.5"niet te groot is, ja dat is per individu verschillend natuurlijk. Blijkbaar is er wel genoeg vraag naar aangezien het meer de tendens is. Ik zal dus wel in de minderheid zijn
Aan de hand van eerder gegeven tekeningen zullen de speakers aan de randen van boven en onderkant zitten.
Het is dat ik nogal ongeduldig van aard ben, maar ik zit steeds meer te twijfelen of ik niet op de Nexus 6 moet wachten (als die komt). De andere high-end telefoons heb ik een beetje afgeschreven vanwege de hoge prijs. Vind het niet (meer) aan mezelf te verkopen dat ik een telefoon koop die twee keer zo duur is als een andere telefoon die precies hetzelfde kan... Ik kan erg veel leuke dingen doen voor 300-400 euro
Tja wat heet ruimte nodig. Al zou je twee speakers strak tegen elkaar aan zetten dan heb je al stereo speakers. Stereo zegt volgens mij niks over de afstand tussen speakers.Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:30:
[...]
Geloof ik niet. Er zitten ook nog stereo speakers in. Die hebben ruimte nodig.
Aan de hand van eerder gegeven tekeningen zullen de speakers aan de randen van boven en onderkant zitten.
Lastige is dat we gewoon nog erg weinig weten en het allemaal speculeren is, en dat we moeten afgaan op hetgeen wat zo nu en dan naar buiten druppelt.

Verwijderd
De Mi3s, de Hongmi/ Redmi 2, en nog wat andere dingen las ik laatst.dutchgio schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:26:
Bij Xiaomi gaan ze 'toevallig' ook op de 23e iets aankondigen..
[afbeelding]
Verwijderd
Natuurlijk dienen ze aan weerszijden te zijn anders heb je geen stereo effect. Zou wederom een faal en misleiding zijn. Deze auto heeft 4 wielen maar 2 zijn tegen elkaar geplakt.l3art schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 19:53:
[...]
Tja wat heet ruimte nodig. Al zou je twee speakers strak tegen elkaar aan zetten dan heb je al stereo speakers. Stereo zegt volgens mij niks over de afstand tussen speakers.
Lastige is dat we gewoon nog erg weinig weten en het allemaal speculeren is, en dat we moeten afgaan op hetgeen wat zo nu en dan naar buiten druppelt.
De Oppo 7 heeft ook twee speakers, maar beide zitten onderaan in het toestel. Ik denk niet echt dat je daar een super stereo effect van hebt, maar het zijn toch echt twee (stereo) speakers.
CLB schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 06:38:
De screenshots van CM die als eerste lekten kloppen, wat mij betreft primaBron: OnePlus-forum
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
De meeste verdedigen met hand en tand de keuzes van het bedrijf terwijl ze niet eens het toestel gezien hebben en de voorwaarden van de invite weten. Begint op een soort apple fanbase te lijken.
Verwijderd
En de invite is niet meer dan een totale controle over de verkopen.
Of je met pre orders werkt of invite je kan niet meer verkopen dan je voorraad.
Maar met invite hebben ze een extra laag tussen gezet.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2014 17:14 ]
4k video: YouTube: OnePlus One 4K Video Test
Nog wat foto's waaronder een panorama: http://forums.oneplus.net....1508/page-15#post-148238
Die foto's (en video overigens) zijn echt ongelofelijk goed, voor een smartphone. In combinatie met de hardware specificaties en dergelijken kan dit nog weleens mijn volgende toestel worden.Skizzik0 schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:41:
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in de camera van de 1+1, hier wat samples.
Nog wat foto's waaronder een panorama: http://forums.oneplus.net....1508/page-15#post-148238
Het zou mooi zijn als het scherm nu ook nog van acceptabele kwaliteit is en de accu ook een gemiddelde tijd mee gaat.
[ Voor 13% gewijzigd door Majesty op 20-04-2014 23:53 ]
Foto's zijn belachelijk goed, ook deze vergelijking spreekt boekdelen. De Opo kan meedoen met een DSLRSkizzik0 schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:41:
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in de camera van de 1+1, hier wat samples.
http://forums.oneplus.net...t-find-5-and-a-dslr.2105/
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Die foto's zijn echt welalwaysleft schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:32:
[...]
Foto's zijn belachelijk goed, ook deze vergelijking spreekt boekdelen. De Opo kan meedoen met een DSLR![]()
http://forums.oneplus.net...t-find-5-and-a-dslr.2105/
Ik heb mijn iNew nog maar een paar maanden maar ben echt meer en meer aan het twijfelen om me deze aan te schaffen.
Nog 1 dag en 14,5 uur, en we weten allesChindi schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:21:
[...]
Die foto's zijn echt welen ook wel een beetje
![]()
Ik heb mijn iNew nog maar een paar maanden maar ben echt meer en meer aan het twijfelen om me deze aan te schaffen.
Dat zijn ze zeker. Ik hoop echt dat ze het allemaal waar kunnen maken. Door dit topic en de artikelen op Androidworld ben ik erg geïnteresseerd geraakt in de OnePlus One. Mijn One X is eigenlijk wel aan vervanging toe. Uiteindelijk heb ik me toch ook maar aangemeld op het forum van OnePlus. Meegedaan aan het "Countdown Madness"-topic en wonder boven wonder nog gewonnen ook.alwaysleft schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:27:
[...]
Nog 1 dag en 14,5 uur, en we weten allesWat zijn de mensen achter de Oneplus goed in het hypen zeg
Ik kan niet wachten en zodra ik de telefoon ontvangen heb, zal ik uiteraard wat meer ervaringen posten.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Zo, netjes! Welk post nummer had je? Ik was 50.001Vozze schreef op maandag 21 april 2014 @ 20:33:
[...]
Dat zijn ze zeker. Ik hoop echt dat ze het allemaal waar kunnen maken. Door dit topic en de artikelen op Androidworld ben ik erg geïnteresseerd geraakt in de OnePlus One. Mijn One X is eigenlijk wel aan vervanging toe. Uiteindelijk heb ik me toch ook maar aangemeld op het forum van OnePlus. Meegedaan aan het "Countdown Madness"-topic en wonder boven wonder nog gewonnen ook.
Ik kan niet wachten en zodra ik de telefoon ontvangen heb, zal ik uiteraard wat meer ervaringen posten.

Na de hertelling kreeg ik 50000. Dan is 50001 wel erg zuur.Majesty schreef op maandag 21 april 2014 @ 20:51:
[...]
Zo, netjes! Welk nummer had je? Ik was 50.001, om te janken.
Al met al denk ik dat dit een prima telefoon gaat worden. De wijze waarop ze de spanning opbouwen vind ik al geweldig.
Ja, erg hard balen.Vozze schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:01:
[...]
Na de hertelling kreeg ik 50000. Dan is 50001 wel erg zuur.
Al met al denk ik dat dit een prima telefoon gaat worden. De wijze waarop ze de spanning opbouwen vind ik al geweldig.
Ik verwacht ook wel dat het een prima telefoon gaat worden, als het scherm net zo verbluffend gaat worden als de camera helemaal.
Maar ik zie dat jij ook 2 invites krijgt..
Maar jij zeker gefeliciteerd @Vozze !
Is het nou zo dat je met een invite ook weer andere kunt uitnodigen, of is dat een gerucht? Aangezien er natuurlijk wel maar een beperkt aantal invites zijn.Majesty schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:07:
[...]
Maar ik zie dat jij ook 2 invites krijgt..haha.
[ Voor 63% gewijzigd door Schoutse op 21-04-2014 22:17 ]
Verwijderd
Wij verwachten natuurlijk een uitgebreide reviewVozze schreef op maandag 21 april 2014 @ 20:33:
[...]
Dat zijn ze zeker. Ik hoop echt dat ze het allemaal waar kunnen maken. Door dit topic en de artikelen op Androidworld ben ik erg geïnteresseerd geraakt in de OnePlus One. Mijn One X is eigenlijk wel aan vervanging toe. Uiteindelijk heb ik me toch ook maar aangemeld op het forum van OnePlus. Meegedaan aan het "Countdown Madness"-topic en wonder boven wonder nog gewonnen ook.
Majesty schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:07:
[...]Maar ik zie dat jij ook 2 invites krijgt..haha.
Hee Vozze, schatje!Vozze schreef op maandag 21 april 2014 @ 20:33:
[...]Meegedaan aan het "Countdown Madness"-topic en wonder boven wonder nog gewonnen ook.

Haha, maar veel plezier met je telefoon natuurlijk. Hopelijk kunnen we wat invites rondspelen hier op Tweakers.
[ Voor 3% gewijzigd door Skizzik0 op 21-04-2014 22:58 ]

http://forums.oneplus.net...-photos-from-france.1930/

[ Voor 64% gewijzigd door CLB op 21-04-2014 22:59 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mocht het toestel er zo uitzien zoals bovenstaande screenshots dan count me in! Ben alleen erg benieuwd hoe ze de levering gaan doen (even los van het invite systeem).
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Die viel toen erg tegen. Ik hoop dat dit toestel meevalt. Ik kan niet wachten op de eerste reviews. Aan de andere kant, als ik een invite zou hebben zou ik hem vanwege de schaarste ook nog wel blind bestellen.
Dat doen ze goed.
En dat voor een merk wat buiten hun Opo Find ervaringen nog geen enkel toestel heeft gemaakt. Bizar als je er over nadenkt. Gun ze het eventuele succes wel.arene schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:51:
De buzz doet me denken aan die van de tablet van Notion Ink van een paar jaar geleden.
Die viel toen erg tegen. Ik hoop dat dit toestel meevalt. Ik kan niet wachten op de eerste reviews. Aan de andere kant, als ik een invite zou hebben zou ik hem vanwege de schaarste ook nog wel blind bestellen.
Dat doen ze goed.
Verwijderd
Volgens mij haal je wat dingen door elkaaralwaysleft schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:22:
[...]
En dat voor een merk wat buiten hun Opo Find ervaringen nog geen enkel toestel heeft gemaakt. Bizar als je er over nadenkt. Gun ze het eventuele succes wel.
Oppo zelf heeft behalve de Find 5 wel degelijk een heel aantal mobieltjes gemaakt, die kwamen alleen niet uit op de Europese markt. Maar ze hebben zelfs nog dumbphones en een lading andere smartphones gemaakt. En na de Find 5 hebben ze de R819 en de N1 gemaakt, die dus wel in Europa uit kwamen.
Tot zover deze geschiedenisles

Klopt maar er is zeker wel een band tussen 1+ en Oppo. Behalve dat de 1+1 sterk lijkt afgeleid van de Oppo Find 7 wordt ie ook gewoon door Oppo gemaakt/geassembleerd. Is echt geen toeval dat de 1+1 hetzelfde scherm heeft als de 7a, zelfde camera sensor die 50 MP foto's doet, waarschijnlijk rapid charging etc.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:35:
[...]Volgens mij haal je wat dingen door elkaarAls ik het goed begrijp is de CEO van 1+1 de ex-CEO van Oppo. Oppo staat dus behalve dat los van 1+1: officieel heeft 1+1 dus nog helemaal geen telefoon gemaakt.
Rooten, GPE Rom erop, klaar.streelder schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:46:
Als iemand nog een invite over heeft <----!
Ben mijn note 3 nu al zat. Dat touchwiz is toch om te huilen.
Rooten als je je launcher zat bent? Ik zou zeggen: ga gewoon naar de Play Store en zoek een andere. Daar hoef je je device toch niet voor te kraken. Het is geen iPhone.
Touchwiz is veel meer dan alleen een launcher.Amanoo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:30:
[...]
Rooten als je je launcher zat bent? Ik zou zeggen: ga gewoon naar de Play Store en zoek een andere. Daar hoef je je device toch niet voor te kraken. Het is geen iPhone.
Het is geen iPhone, en daarom kun je alles naar wens aanpassen.
Mixed feelings met deze foto. Ziet er wel prachtig uit maar volgens mij zal er gemakkelijk vuil kruipen tussen de randjes van het scherm.
Volgens mij begint het morgen om 08:30. (zie: http://forums.oneplus.net...iling-live-coverage.2031/)
Verwijderd
Je zou je bijna afvragen waarom ze niet gewoon samen die telefoon maakten, of waarom die CEO uberhaupt opstapte.Skizzik0 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:30:
[...]
Klopt maar er is zeker wel een band tussen 1+ en Oppo. Behalve dat de 1+1 sterk lijkt afgeleid van de Oppo Find 7 wordt ie ook gewoon door Oppo gemaakt/geassembleerd. Is echt geen toeval dat de 1+1 hetzelfde scherm heeft als de 7a, zelfde camera sensor die 50 MP foto's doet, waarschijnlijk rapid charging etc.
Je zou je bijna afvragen of dat niet gewoon zo is.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:17:
[...]
Je zou je bijna afvragen waarom ze niet gewoon samen die telefoon maakten, of waarom die CEO uberhaupt opstapte.
Verwijderd
Waarom dan twee verschillende bedrijven?418O2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:19:
[...]
Je zou je bijna afvragen of dat niet gewoon zo is.
Omdat je met een clean sheet begint? Je kan een volkomen nieuw, fris, imago aannemen en je hebt niet van doen met het juk dat je merk met zich meedraagt.
Ik zeg niet dat het zo is, maar er zijn redenen te bedenken om een sub-merk in de markt te zetten.
Chinese video live-stream van de persconferentie kun je hier volgen:floriz87 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:49:
Iemand die weet of de persconferentie gestreamed gaat worden? Of wellicht een Twitter-kanaal (oid) waarin het wordt bijgehouden?
http://c.youku.com/oneplus
[ Voor 5% gewijzigd door Gsus86 op 22-04-2014 16:56 ]
Dat gezegd hebbende kun je inderdaad ook gewoon hun Twitter-stream volgen voor updates of de fora.
Chinese streams in Nederland kijken moet toch kunnen? Andersom is misschien lastiger.
(DXTakamina van oneplus forum hier
[ Voor 33% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 22-04-2014 17:33 ]
Dance Dance Revolution
Verwijderd
CM 11 erop. Je zal verbaasd staan.streelder schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:46:
Als iemand nog een invite over heeft <----!
Ben mijn note 3 nu al zat. Dat touchwiz is toch om te huilen.
Dat zou wel erg sneu zijn. Je (dure) telefoon mollen om geld te mogen uitgeven??418O2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:17:
YouTube: Smash the Past
Wreck je phone voor een invite?
Pak een oude telefoon. Maar uberhaupt onzin, telefoons kunnen prima gerecycled worden en aan zulke onzin zou ik niet meedoen. Maar dit terzijde.barrymossel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:57:
[...]
Dat zou wel erg sneu zijn. Je (dure) telefoon mollen om geld te mogen uitgeven??
In het filmpje sluiten ze af met April 25. Foutje of trap ik in een van hun vele allerlei-verwachtingen-schep vallen?
Misschien is de 25e de datum waarop ze beginnen met het uitdelen van invites?floriz87 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:04:
[...]
Pak een oude telefoon. Maar uberhaupt onzin, telefoons kunnen prima gerecycled worden en aan zulke onzin zou ik niet meedoen. Maar dit terzijde.
In het filmpje sluiten ze af met April 25. Foutje of trap ik in een van hun vele allerlei-verwachtingen-schep vallen?
HTC deed ook zoiets (daar kon je blind - mits je werd uitgekozen - je telefoon ruilen tegen de HTC One). Daar mocht je telefoon maximaal twee jaar oud zijn. Stuk beter verhaal tenminste, dan wat ik nu verwacht.floriz87 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:04:
[...]
Pak een oude telefoon. Maar uberhaupt onzin, telefoons kunnen prima gerecycled worden en aan zulke onzin zou ik niet meedoen. Maar dit terzijde.
Overigens vind ik het sowieso een heel vreemd filmpje. Overdreven en komt erg als "spoiled kids" op mij over.
Dat kan beter418O2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:17:
YouTube: Smash the Past
Wreck je phone voor een invite?
De OnePlus One is zo lang, die past er niet eens in
Verwijderd
Ze hebben niks over gratis gezegd. Is misschien wel logisch maar ik ga er niet van uit. Duidelijk zijn doen ze sowieso niet aan, ze willen alleen maar weten wat voor gereedschap ik heb.
[ Voor 16% gewijzigd door Skizzik0 op 22-04-2014 23:30 ]
Met de noorderzon verdwijnen, de noorderzon...BPP schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:46:
[...]
Wel lachen als er miljoenen mensen een pre-order hebben geplaatst en die Lau daarna met de horizon is verdwenen.

Dat is een kwestie van wat geduld hebben. Ze leggen de 'actie' nog wel uit. Vind het ook niet de fijnste manier van marketing, maar als het voor ze werkt: prima. En tot die tijd: afwachten.Skizzik0 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:29:
[...]
Ze hebben niks over gratis gezegd. Is misschien wel logisch maar ik ga er niet van uit. Duidelijk zijn doen ze sowieso niet aan, ze willen alleen maar weten wat voor gereedschap ik heb.
Met de noorderzon vertrekken, vertrekken...Clubbtraxx schreef op woensdag 23 april 2014 @ 00:14:
[...]
Met de noorderzon verdwijnen, de noorderzon...

loopt anderhalf uur voor op onze onplus.net klok
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat was ook al bekend, beetje oplettenSchoutse schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:34:
de chinese stream is al begonnen http://c.youku.com/oneplus
loopt anderhalf uur voor op onze onplus.net klok

Lekker 4G, als het in half Europa (beetje overdrijven) niet werkt...2.5GHz Snapdragon 801 - 3GB RAM - 2014 4G Flagship
[ Voor 69% gewijzigd door janvanduschoten op 23-04-2014 08:46 ]

The OnePlus One has no front facing logo

[ Voor 63% gewijzigd door spartacusNLD op 23-04-2014 08:44 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Middelste: Samsung Galaxy S5?
Rechte: Sony Xperia Z1?
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Dit topic is gesloten.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.