Dus binnen 2 maanden moet iedereen zijn 64 GB zwarte Oneplus one wel hebben, eerder dan gedacht!Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:11:
Zoals het naar uit ziet 64gb model algemeen beschikbaar in juni ook met invites
We zullen het maar zien
http://forums.oneplus.net...2-production-update.6854/
Hoeveel ze gaan produceren is niet bekend
Juni pas maar ze lopen nu al te hypen met hun 100 smash the past onzin gevallen.
Vervolgens gaan ze éérst de 16 GB modellen uitbrengen, hadden ze echt niet kunnen bedenken dat voor een meerprijs van €30 de grotere veel populairder zouden zijn?! Marktonderzoek (of gezond verstand) ho maar.
Valt me best tegen dat het nog zo lang gaat duren, iets als een Xiaomi Mi3 wordt nu wel een aantrekkelijk alternatief.
Ach ja, even roze brilletje op en dan zeg ik maar dat we dan gelukkig eerst reviews af kunnen wachten van de mensen met een 16 GB model.
Vervolgens gaan ze éérst de 16 GB modellen uitbrengen, hadden ze echt niet kunnen bedenken dat voor een meerprijs van €30 de grotere veel populairder zouden zijn?! Marktonderzoek (of gezond verstand) ho maar.
Valt me best tegen dat het nog zo lang gaat duren, iets als een Xiaomi Mi3 wordt nu wel een aantrekkelijk alternatief.
Ach ja, even roze brilletje op en dan zeg ik maar dat we dan gelukkig eerst reviews af kunnen wachten van de mensen met een 16 GB model.
[ Voor 19% gewijzigd door Skizzik0 op 29-04-2014 23:04 ]
Dat is juist de bedoeling.Skizzik0 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:58:
Juni pas maar ze lopen nu al te hypen met hun 100 smash the past onzin gevallen.
Vervolgens gaan ze éérst de 16 GB modellen uitbrengen, hadden ze echt niet kunnen bedenken dat voor een meerprijs van €30 de grotere veel populairder zouden zijn?!
Je creëert een hype door die smash te past marketing actie. Er zijn nog gekken zo dom het te doen ook
Vervolgens heb je door marketing, goede specificaties en lage prijzen een gewild product.
Ze bieden eerste de 16gb versie aan. Die gaan als broodjes over de toonbank, want iedereen wil er 1.
Dat je minder geheugen hebt neem je dan voor lief, daar zou ik zelf ook niet zo'n heel groot probleem mee hebben

Pas de echte die-hards wachten heel lang tot de 32gb versie, die misschien dan ook nog wel duurder wordt, door vraag-aanbod werking.
Als ze bij Mi/Xiaomi nou met de Mi3s komen en de Mi3 aanbieden voor de prijs van de OnePlus, en wel leverbaar, heb je een nieuwe killer.
De Nexus lijn verdwijnt waarschijnlijk dus die toestellen voor 300-350 van google verdwijnen waarschijnlijk
Dat laatste is wel een hele voorbarige conclusie 
Of het gaat verder als de Silver-line, of de GPE's worden vast en zeker goedkoper.
Of het gaat verder als de Silver-line, of de GPE's worden vast en zeker goedkoper.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mi3 64GB zit al op €281, 16GB op €253 (recent in prijs gezakt). Ik ben alleen niet zo happig op 't importeren uit China, als de douane 'm pakt is ie meteen zo'n 60-70 euro duurder. Lijkt me ook heel lastig als de telefoon een defect heeft.dutchgio schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:04:
[...]Als ze bij Mi/Xiaomi nou met de Mi3s komen en de Mi3 aanbieden voor de prijs van de OnePlus, en wel leverbaar, heb je een nieuwe killer.
De Nexus lijn verdwijnt waarschijnlijk dus die toestellen voor 300-350 van google verdwijnen waarschijnlijk
Eerst maar eens wachten op goede reviews van de 1+1 in plaats van 'n "hands-on" en dan is Juni al weer om de hoek.
[ Voor 9% gewijzigd door Skizzik0 op 29-04-2014 23:20 ]
Daarom moeten ze ook nog iets zakken, dan kun je het incalculeren en is het goedkoper dan de OnePlus. En betaal je niets extra's, dan is het helemaal mooi meegenomen 
Ik denk dat het wat betreft een defect bij de Oneplus ook wat lastig blijft. Ze willen het versoepelen, maar ik verwacht dat je m alsnog op moet sturen, mogelijk naar het buitenland, al zou dat wel binnen Europa blijven, waar je bij de Xiaomi terug naar China moet...
De potentie van de 1+1 is er, maar het blijft afwachten op een echt kritische review
Ik denk dat het wat betreft een defect bij de Oneplus ook wat lastig blijft. Ze willen het versoepelen, maar ik verwacht dat je m alsnog op moet sturen, mogelijk naar het buitenland, al zou dat wel binnen Europa blijven, waar je bij de Xiaomi terug naar China moet...
De potentie van de 1+1 is er, maar het blijft afwachten op een echt kritische review
http://forums.oneplus.net...ressions-of-the-opo.6988/
Kan een interessant draadje zijn om te volgen
.
Kan een interessant draadje zijn om te volgen
Verwijderd
van de CM event zijn ook youtube filmpjes gemaaktfloriz87 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:05:
http://forums.oneplus.net...ressions-of-the-opo.6988/
Kan een interessant draadje zijn om te volgen.
YouTube: OnePlus One: Hands-on and Comparison
YouTube: Hands-on with OnePlus One and CyanogenMod 11s
YouTube: OnePlus One Quick Look from the Cyanogen Lead Designer
Verwijderd
Die OPO ziet er toch verrekte goed uit,maar om nu mijn One te gaan vergriepen gaat mij iets te ver.
Heb me wel aangemeld maar kijken hoe ik dat ga oplossen
moet ik er wel uitgepikt worden zeer kleine kans
Heb me wel aangemeld maar kijken hoe ik dat ga oplossen
Verwijderd
Willian40 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:05:
[...]
Chinesen hebben de neiging om je te bedonderen qua prijs.
Als je daadwerkelijk mijn bericht had gelezen had je gezien dat ik dat zelf ook vermeldde. Ben alleen benieuwd naar de verschillen tussen beauty mode aan en uit, als 'ie bij de front camera foto aan stond, weet ik zeker dat ik 'm liever uit heb namelijk
Zie je d'r van jezelf als zó knap uit dan?Majesty schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:31:
[...]
Als je daadwerkelijk mijn bericht had gelezen had je gezien dat ik dat zelf ook vermeldde. Ben alleen benieuwd naar de verschillen tussen beauty mode aan en uit, als 'ie bij de front camera foto aan stond, weet ik zeker dat ik 'm liever uit heb namelijk.
Ben 't overigens wel met je eens, je krijgt er echt 't gevoel van dat je naar een of andere Japanse reclamefoto zit te kijken.
[ Voor 13% gewijzigd door Skizzik0 op 30-04-2014 23:15 ]
Haha, jij snapt 'm!Skizzik0 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:13:
[...]
Zie je d'r van jezelf als zó knap uit dan?
Ben 't overigens wel met je eens, je krijgt er echt 't gevoel van dat je naar een of andere Japanse reclamefoto zit te kijken.
Maar inderdaad, precies zoals die Japanse stock foto's er vaak uit zien.
Overigens misschien ook wel handig om te vermelden in dit topic ipv alleen in het levertijden topic:
Skizzik0 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:08:
[...]
16 GB komt eind mei, 64 GB begin juni. En dan moet je nog meer 'n invite te pakken hebben.
http://forums.oneplus.net...2-production-update.6854/
Ze zijn toch zo slim geweest om mensen de kans te geven hun oude mobiel te doneren i.p.v. kapot te slaan.
Nog winnaars hier trouwens?
Nog winnaars hier trouwens?
Verwijderd
140.000 inschrijvingen. Kleine kans dus.
Als dat een indicatie is dan hebben ze aan 100.000-150.000 toestellen voldoende.
Als dat een indicatie is dan hebben ze aan 100.000-150.000 toestellen voldoende.
Het aantal inschrijvingen zegt mij niks, één persoon kon zo vaak inschrijven als 'ie wilde.Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:04:
De meeste telefoons op het lijstje leveren 2e hands meer op dan de €268 die je als winnaar zou krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:04:
De meeste die zich opgeven hebben, kopen een goedkope blackberry z10 of xperia z en gebruiken die bij de smash actie! Morgen weten we het, of er iemand op het tweakers forum in de ''prijzen'' gevallen is.RocketKoen schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:28:
[...]
De meeste telefoons op het lijstje leveren 2e hands meer op dan de €268 die je als winnaar zou krijgen.
Ik heb ook een Xperia Z aangegeven inderdaad, terwijk ik die niet heb 
Nu nog even zien te winnen
Nu nog even zien te winnen
Blijkbaar nietVerwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 15:40:
Dat weten we vandaag al,om 17.00 oneplus forum staat nu al op exploderen
Ik ben wel benieuwd wanneer de eerste echte review te vinden zal zijn van een enigsinds onpartijdige bron.
T'zal mij benieuwen
Verwijderd
Er is voorlopig geen tweaker die ervaringen met de 1+1 heeft. Ik zie het probleem dan ook niet.RoD schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:16:
[modbreak]Dit topic is niet bedoeld voor marketingacties en dergelijke zaken.[/]
Moet er dan een aparte forum over marketing komen?
Soms zijn de moderators bij tweakers echt te streng.
Inderdaad om er nou een apart topic er voor aan te makenVerwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:25:
[...]
Er is voorlopig geen tweaker die ervaringen met de 1+1 heeft. Ik zie het probleem dan ook niet.
Moet er dan een aparte forum over marketing komen?
Soms zijn de moderators bij tweakers echt te streng.
[ Voor 23% gewijzigd door Willian40 op 03-05-2014 19:18 ]
Boehoe...RoD schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:16:
[modbreak]Dit topic is niet bedoeld voor marketingacties en dergelijke zaken.[/]
Enne, ik heb dus niet gewonnen, dus ik wacht op de 64GB. Of een andere telefoon.
[ Voor 17% gewijzigd door barrymossel op 03-05-2014 19:57 ]
[Verkeerd account was ingelogd]
[ Voor 87% gewijzigd door mdimitri op 04-05-2014 13:17 ]
Ik heb gewonnen, maar heb geen toestel dat in de lijst stond. Daarom maar een sgs 3 gekozen omdat een kameraad die nog had liggen. Nu blijkt dat die spoorloos verdwenen is
wat een gemiste kans...
Heb daar ook al aan gedacht. Hier in de buurt vind ik er alleen rond de € 250 wat natuurlijk de prijs van de 1+1 al bijna is. Of ik moet er al 100 km voor gaan rondrijden, waar ik niet veel goesting in heb. Mensen in mijn directe omgeving hebben er geen of weten niemand die er een heeft dus ook daar niet veel gelukVerwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:29:
[...]
Koop er 1 2e hands voor weinig. Of sluit een deal met iemand anders
Stuur de win-mail maar door naar mij. Ik had een sgs3 opgegeven.mdietger schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:58:
[...]
Heb daar ook al aan gedacht. Hier in de buurt vind ik er alleen rond de € 250 wat natuurlijk de prijs van de 1+1 al bijna is. Of ik moet er al 100 km voor gaan rondrijden, waar ik niet veel goesting in heb. Mensen in mijn directe omgeving hebben er geen of weten niemand die er een heeft dus ook daar niet veel geluk. En buiten dat alles moet het filmpje dinsdag op youtube staan vanaf morgen zit ik alweer in München voor het werk, dus zou ik er vandaag nog 1 moeten scoren
Kan je mij even een PM sturen met je facebook/skype whatever naam zodat ik dit even met je kan bekijken, zo moeten we hier niet gaan chattenbarrymossel schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:02:
[...]
Stuur de win-mail maar door naar mij. Ik had een sgs3 opgegeven.
https://account.oneplus.net/invite/overviewmdietger schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:18:
Ik heb gewonnen, maar heb geen toestel dat in de lijst stond. Daarom maar een sgs 3 gekozen omdat een kameraad die nog had liggen. Nu blijkt dat die spoorloos verdwenen iswat een gemiste kans...
Kijk even hier, misschien dat je nog wat invites kan weggeven aan medetweakers.
Van harte gefeliciteerd! Ik zou de mail anders ook even doorsturen als je er zelf niets mee kan. Wellicht toch handig om hier een apart draadje voor aan te maken, als we die invites hier binnen tweakers rondsturen heeft iedereen een dergelijke invite in een week tijd... zonder dit draadje te spammen... want ik wil ook dolgraag een invite (als ik daarmee tenminste een 64gb kan bestellen).
Enkel de 16Gb.DutchJudge schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:55:
Van harte gefeliciteerd! Ik zou de mail anders ook even doorsturen als je er zelf niets mee kan. Wellicht toch handig om hier een apart draadje voor aan te maken, als we die invites hier binnen tweakers rondsturen heeft iedereen een dergelijke invite in een week tijd... zonder dit draadje te spammen... want ik wil ook dolgraag een invite (als ik daarmee tenminste een 64gb kan bestellen).
Ik heb zelf geen e-mail gehad en kan ook niet inloggen meer met mijn e-mailadres. Blijkbaar hebben ze mijn account verwijderd want kan ook geen wachtwoord meer opvragen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Wat voor filmpje? Je moet het toch opsturen?mdietger schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:58:
[...]
Heb daar ook al aan gedacht. Hier in de buurt vind ik er alleen rond de € 250 wat natuurlijk de prijs van de 1+1 al bijna is. Of ik moet er al 100 km voor gaan rondrijden, waar ik niet veel goesting in heb. Mensen in mijn directe omgeving hebben er geen of weten niemand die er een heeft dus ook daar niet veel geluk. En buiten dat alles moet het filmpje dinsdag op youtube staan vanaf morgen zit ik alweer in München voor het werk, dus zou ik er vandaag nog 1 moeten scoren
Wat staat hierboven nou?
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 04-05-2014 17:59 ]
*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 04-05-2014 17:59 ]
@ RoD: Valt er een discussie met jou aan te gaan mbt je modbreak? (niet aanvallend bedoeld)
Ja en wel hier Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile
Dat, of stuur even een DM. Nu graag ontopic
Idd offtopic, en voor ervaringen met dit toestel niet relevant
[ Voor 90% gewijzigd door 13art op 05-05-2014 11:49 ]
Moeten dergelijke reacties dan hier in het levertijden topic of is hier nergens plaats voor?
Verwijderd
Goed nieuws. Eind mei large batch 64GB versie ipv begin juni.
Ik snap nog werkelijk niet waarom er een 16GB versie bestaat. Het prijsverschil is te klein.
Ik snap nog werkelijk niet waarom er een 16GB versie bestaat. Het prijsverschil is te klein.
Toch lees ik van een paar mensen dat ze de 64GB te duur vinden.
Verwijderd
300 euro voor 64Gb versie en dat is te duur?barrymossel schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:46:
Toch lees ik van een paar mensen dat ze de 64GB te duur vinden.
Die mensen zijn niet realistisch.
Voor hen ja. Een nieuwe Ferrari voor 45.000 Euro is voor mij ook te duur.Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:26:
300 euro voor 64Gb versie en dat is te duur?
Nickname does not reflect reality
Je bekijkt het verkeerd.
Ze vragen niet te veel geld voor de 64gb versie, maar sommigen hebben het er gewoon niet voor over aka kleiner budget. Dan vind je m dus 'te duur'.
Ze vragen niet te veel geld voor de 64gb versie, maar sommigen hebben het er gewoon niet voor over aka kleiner budget. Dan vind je m dus 'te duur'.
Niet iedereen heeft ook 64GB nodig. En als je dan €30 kan betalen is dat weer mooi meegenomen.
Mensen met geld teveel kopen wel een iphone of S5
Mensen met geld teveel kopen wel een iphone of S5
Verwijderd
heb je het over een heel ander bedrag. En ik verzeker je dat voor 45.000 heel veel mensen een Ferrari gaan kopen. Wat is 30 euro? met zijn 4en naar de mc Donalds.Brad Pitt schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:27:
[...]
Voor hen ja. Een nieuwe Ferrari voor 45.000 Euro is voor mij ook te duur.
Als dat bedrag al weinig op te brengen is moet je je afvragen of je zo een duur toestel wel moet kopen
Dit is een discussie over levertijden & prijzen.
Hiervoor hebben we een appart topique: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Moderator RoD heeft dit al meerdere keren aangegeven.
Voor mij te overzien. Kan niet voor een ander spreken.Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:59:
Wat is 30 euro?
Dan zou een 128GB versie voor 30 Euro meer of een 256GB versie voor weer 30 Euro meer ook een no-brainer zijn dus? Zo kan je wel aan de gang blijven. Mensen hebben over het algemeen een bepaald budget.Als dat bedrag al weinig op te brengen is moet je je afvragen of je zo een duur toestel wel moet kopen
Terechte opmerking. Laten we het ontopic houden, zodat een mod dit topic niet tijdelijk dicht gooit. Dat zou zonde zijn.W.Zijlstra. schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:00:
Dit is een discussie over levertijden & prijzen.
Ontopic: Techradar hands-on video op youtube. Is hier nog niet gepost, dus wellicht hebben mensen deze nog niet gezien. Ze zijn tamelijk positief. En Techradar is niet de minste, wat mij betreft.
YouTube: OnePlus One: Nexus killer? In-depth hands on
Al is dit wel, imho, een extreem nietszeggend filmpje. Paar homescreen wipes, punt. Vette hands-onfloriz87 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:34:
[...]
En Techradar is niet de minste, wat mij betreft.
Iedereen heeft een ander budget.Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:26:
[...]
300 euro voor 64Gb versie en dat is te duur?
Die mensen zijn niet realistisch.
[ Voor 2% gewijzigd door barrymossel op 06-05-2014 17:17 . Reden: Beetje overbodig aangezien iedereen dezelfde opmerking maakte. ]
Is eigenlijk al een afbeelding gepubliceerd van de zwarte opo? In alle hands on zie je de witte versie
Gewoon even Googlen op 'black Oneplus One'.
Prachtig!!!Brad Pitt schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:27:
[...]
Voor hen ja. Een nieuwe Ferrari voor 45.000 Euro is voor mij ook te duur.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
We wisten al hoe die uitzag
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 06-05-2014 21:41 ]
Verwijderd
DutchJudge schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:00:
Is eigenlijk al een afbeelding gepubliceerd van de zwarte opo? In alle hands on zie je de witte versie
Hier een review met 'echte' beelden van de zwarte OPO: http://www.gizmochina.com...-killer-with-cyanogenmod/
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hier leuke video over de extra features van de fone YouTube: Top 5 OnePlus One Features! (Cyanogenmod 11S)
Vreemd hoe ze de lowlight van het toestel toejuichen. DE oppo 7a die dezelfde camera module gebruikt wordt door GSMarena gezien als adequaat:l3art schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:43:
Hier een review met 'echte' beelden van de zwarte OPO: http://www.gizmochina.com...-killer-with-cyanogenmod/
http://www.gsmarena.com/oppo_find_7a-review-1073p8.php
Android Authority vond de camera in het donker ook middelmatig. Niet goed, niet slecht:
YouTube: OnePlus One: Camera Shootout
[ Voor 22% gewijzigd door FrankGuthrie op 07-05-2014 09:49 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
De Oppo 7a is ook wel even een 300 euro duurder hè (prijs/kwaliteit verhouding)FrankGuthrie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:46:
[...]
Vreemd hoe ze de lowlight van het toestel toejuichen. DE oppo 7a die dezelfde camera module gebruikt wordt door GSMarena gezien als adequaat:
http://www.gsmarena.com/oppo_find_7a-review-1073p8.php
Android Authority vond de camera in het donker ook middelmatig. Niet goed, niet slecht:
YouTube: OnePlus One: Camera Shootout
Volgens mij zie je mijn link van android authority niet..... En ik begrijp je redenatie niet helemaalW.Zijlstra. schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:51:
[...]
De Oppo 7a is ook wel even een 300 euro duurder hè (prijs/kwaliteit verhouding)Daarnaast - zelfde module betekend niet per direct dat het dezelfde resultaten opleverd.

Beetje misleidend:
YouTube: What is underneath this Xperia Z1? - Fitting more into less
De Oneplus is breder, maar vanaf een een schuine hoek, alhoewel erg subtiel, kan je het moi doen alsof ie kleiner is dan de Z1. Ook handig de onderkant niet laten zine. Voor mij een beetje ozin verkondigen.
Nietemin hou ik dit toestel in de gaten.
[ Voor 38% gewijzigd door FrankGuthrie op 07-05-2014 16:36 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dank! Mooie close ups, kan niet wachten haha...l3art schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:43:
Goede video's!
Het enige wat mij nu eigenlijk nog doet twijfelen is de 4G support.. Ik ben van plan om over een maandje of 3 terug te gaan naar T-Mo Sim only, dus dan zou ik er weer over beschikken..
Misschien moet je het filmpje even afkijken, dan zie je de onderkant van beide telefoons.
FrankGuthrie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:04:
[...]
Volgens mij zie je mijn link van android authority niet..... En ik begrijp je redenatie niet helemaal
Beetje misleidend:
YouTube: What is underneath this Xperia Z1? - Fitting more into less
De Oneplus is breder, maar vanaf een een schuine hoek, alhoewel erg subtiel, kan je het moi doen alsof ie kleiner is dan de Z1. Ook handig de onderkant niet laten zine. Voor mij een beetje ozin verkondigen.
Nietemin hou ik dit toestel in de gaten.
Ja ik heb het filmpje gezien, het ging me er dus om dat ze op die foto de onderkant weg lieten. Maar wel van de hoogste toren roepen dat ze een 5.5 inch sherm in chassis van een 5.0 inch scherm hebben weten te proppen. Ten eerste is het toestel breder. En ten tweede hij is langer.... Dus een beetje onzin wat ze hebben lopen verkopen...bartje885 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:32:
Misschien moet je het filmpje even afkijken, dan zie je de onderkant van beide telefoons.
[...]
Russian Blue Neji
Kate Bush
De telefoon is inderdaad gigantisch, maar scheelt niet heel erg veel van de Z1. Dat zie je goed op het filmpje. En ja, dat gegeven hebben ze gebruikt om marketing te voeren: lees: de waarheid enigszins te buigenFrankGuthrie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:43:
[...]
Ja ik heb het filmpje gezien, het ging me er dus om dat ze op die foto de onderkant weg lieten. Maar wel van de hoogste toren roepen dat ze een 5.5 inch sherm in chassis van een 5.0 inch scherm hebben weten te proppen. Ten eerste is het toestel breder. En ten tweede hij is langer.... Dus een beetje onzin wat ze hebben lopen verkopen...
Verwijderd
gigantisch zou ik het niet noemen.barrymossel schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:51:
[...]
De telefoon is inderdaad gigantisch, maar scheelt niet heel erg veel van de Z1. Dat zie je goed op het filmpje. En ja, dat gegeven hebben ze gebruikt om marketing te voeren: lees: de waarheid enigszins te buigen
Mijn Galaxy Note is pas groot. De LG G3 heeft trouwens maar 1.15 mm bezel. Helaas zal die veel duurder worden dan de 1+1.
Nou ja, voor een telefoon wel. Phablet-wise is ie niet groot nee.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:24:
gigantisch zou ik het niet noemen.
OnePlus One review Engadget, conclusie...wat een geweldig apparaat voor het geld:
http://www.engadget.com/2014/05/08/oneplus-one-review/
Verwijderd
Ik heb nog een vraagje. FM Radio zit er niet op, maar ik hoor veel mensen zeggen dat dit gewoon in de 801 SoC zit inbegrepen maar dat het onder CM standaard niet wordt ondersteund, weet iemand hier meer over?
Verwijderd
Ik blijf sceptisch, laten ze eerst überhaupt maar eens goed verkrijgbaar zijn. En dan de 64GB natuurlijk.alwaysleft schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:09:
OnePlus One review Engadget, conclusie...wat een geweldig apparaat voor het geld:
Over die review van Engadget: op zich een aardige review, maar ik vraag me wel af waarom producten van Apple altijd een hogere score dan de rest krijgen. Gdgt, die nu opgenomen is in Engadget, deed dat ook. Echt raar.
Ik vind de review eigenlijk vrij matig. Dat het voor het geld een prima telefoon is - dat is inmiddels wel duidelijk. Maar, is het een goeie telefoon ?Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:28:
[...]
Ik blijf sceptisch, laten ze eerst überhaupt maar eens goed verkrijgbaar zijn. En dan de 64GB natuurlijk.
Over die review van Engadget: op zich een aardige review, maar ik vraag me wel af waarom producten van Apple altijd een hogere score dan de rest krijgen. Gdgt, die nu opgenomen is in Engadget, deed dat ook. Echt raar.
Weinig nadelen gehoord, mag van mij echt wel wat kritischer. Wachten op de reviews die er iets meer tijd aan hebben besteed.
Ik zou zelf de telefoon in her echt willen zien - het formaat is echt een lomp risico. Als dat niet bevalt dan is het einde verhaal. Hij komt dus in de buurt van een Note 3, dat is echt een huge phablet
Verwijderd
Ach, het is meer een uitgebreide opsomming van de specs dan een echte review, maar goed ze willen het natuurlijk zo snel mogelijk online hebben. Groot is ie inderdaad wel, voor mij ook de reden om hem niet eens te overwegen.W.Zijlstra. schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:38:
[...]
Ik vind de review eigenlijk vrij matig. Dat het voor het geld een prima telefoon is - dat is inmiddels wel duidelijk. Maar, is het een goeie telefoon ?
Weinig nadelen gehoord, mag van mij echt wel wat kritischer. Wachten op de reviews die er iets meer tijd aan hebben besteed.
Ik zou zelf de telefoon in her echt willen zien - het formaat is echt een lomp risico. Als dat niet bevalt dan is het einde verhaal. Hij komt dus in de buurt van een Note 3, dat is echt een huge phablet
daar ben ik het nou mee eens toen ik de lijst van sensoren zag met een vergelijking van de oneplus one met de z2 ben ik er toch achter gekomen tenmisnte een beetje wat voor de lage prijs zorgt.W.Zijlstra. schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:38:
[...]
Ik vind de review eigenlijk vrij matig. Dat het voor het geld een prima telefoon is - dat is inmiddels wel duidelijk. Maar, is het een goeie telefoon ?
het is natuurlijk wel een prima toestel voor de lage prijs.

was echt verbaasd
links z2 rechts oneplus one natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door izzet3838 op 08-05-2014 21:59 ]
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Aan de andere kant kan je je ook afvragen wat je op je telefoon met een barometer zou moeten. Zo'n stepcounter is denk ik geen aparte sensor maar meer iets wat gebruik maakt van een sensor zoals de accellerometer icm de gyroscoop. Het geeft denk ik een wat vertekend beeld.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Qua formaat lijkt ie idd erg veel op de Note(s): http://www.phonearena.com...hones/8603,7984,7254,6116. Marginaal langer en wat minder breed. De Note 3 lijkt me daarom een prima indicatie: als je die te groot vindt, dan vind je dat ook van de 1+1, lijkt mij.W.Zijlstra. schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:38:
In dat verband verbaasde ik me eigenlijk een beetje over onderstaande quote.
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:24:
gigantisch zou ik het niet noemen.
Mijn Galaxy Note is pas groot.
Verwijderd
de 1+1 is 75.9 mm breed en de note 83 mm. Dat scheelt veel.elian0 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 06:36:
[...]
Qua formaat lijkt ie idd erg veel op de Note(s): http://www.phonearena.com...hones/8603,7984,7254,6116. Marginaal langer en wat minder breed. De Note 3 lijkt me daarom een prima indicatie: als je die te groot vindt, dan vind je dat ook van de 1+1, lijkt mij.
In dat verband verbaasde ik me eigenlijk een beetje over onderstaande quote.
[...]
Dat de 1+1 langer is vind ik minder erg dan breder.
Daar ben ik het dan niet mee eens. Lengte scheelt heel veel als je hem in je broezak stopt.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:27:
[...]
de 1+1 is 75.9 mm breed en de note 83 mm. Dat scheelt veel.
Dat de 1+1 langer is vind ik minder erg dan breder.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Zoveel mensen, zoveel meningen, lengte maakt mij ook niet uit, breedte wel degelijk
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Engadget heeft een review van de OnePlus One geplaatst en is erg positief! http://www.engadget.com/2014/05/08/oneplus-one-review/
Verwijderd
Kijk eens een paar posts boven jeVerwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:41:
Engadget heeft een review van de OnePlus One geplaatst en is erg positief! http://www.engadget.com/2014/05/08/oneplus-one-review/
Verwijderd
Inderdaad. Ik heb het nooit in mijn broekzak.CLB schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:31:
Zoveel mensen, zoveel meningen, lengte maakt mij ook niet uit, breedte wel degelijk
Maar breed in je broekzak lijkt mij ook niet lekker zitten.
Mijn max is tot nu toe 5.5 inch. Mijn note kan ik met 1 hand nog wel bedienen maar is gewoon onhandig.
Bediening hangt ook sterk af van hoe de telefoon in de hand ligt. Twee toestellen kunnen dezelfde afmetingen hebben, maar heel anders in de hand liggen. Dus een vergelijking met een Note 3 kan als indicatie gebruikt worden, maar zegt lang niet alles (los gezien van het feit dat de Note 3 inderdaad significant breder is).
Binnenkort een review. Hij is besteld
Hoop dat ie volgende week binnenkomt!
Breedteverschil met Note 3 is 3,3 mm, vind je dat al zo significant? Het hierboven aangehaalde verschil van 7,1 mm is met de Note 1.floriz87 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:32:
Bediening hangt ook sterk af van hoe de telefoon in de hand ligt. Twee toestellen kunnen dezelfde afmetingen hebben, maar heel anders in de hand liggen. Dus een vergelijking met een Note 3 kan als indicatie gebruikt worden, maar zegt lang niet alles (los gezien van het feit dat de Note 3 inderdaad significant breder is).
Voor mijn gevoel wel in elk geval. Ik heb in de winkel zowel de G2, de Xperia Z1 en 2 en de Note 3 vastgehouden en hoewel sommigen maar enkele millimeters breder waren dan de ander, voelde het toch behoorlijk verschillend.elian0 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:46:
[...]
Breedteverschil met Note 3 is 3,3 mm, vind je dat al zo significant? Het hierboven aangehaalde verschil van 7,1 mm is met de Note 1.
OK, gevoel is waar het uiteindelijk om gaat.floriz87 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:15:
[...]
Voor mijn gevoel wel in elk geval. Ik heb in de winkel zowel de G2, de Xperia Z1 en 2 en de Note 3 vastgehouden en hoewel sommigen maar enkele millimeters breder waren dan de ander, voelde het toch behoorlijk verschillend.
En bedieningsgemak. Kan hij nog zo goed in de hand liggen, hij moet wel te bedienen zijn. En in je (broek)zak passen.
Maar dat ligt weer aan jouw handen en broek. Persoonlijk dus.
Maar dat ligt weer aan jouw handen en broek. Persoonlijk dus.
Update over het invite systeem:
Dus eind deze maand invites voor de 64GB, eindelijkUpdate 3 (May 9, 2014): There are a few commonly asked questions regarding the invite system that I can help clear up:
How do I get an invite?
The main method of getting invites will be through others. In the beginning, when not a lot of other people have the device, you'll be able to get invites through contest and raffles. We have planned ways so our early fans, as well as people who weren't here from the beginning will be able to obtain invites.
When do the next batch of invites roll out?
The first real batch of invites roll out late May, and will be of the 64GB Sandstone Black version. Any invites that you might have been promised before this, will be sent during this time.
How long are invites valid for?
For invites that you receive, they are typically valid for 24 hours. If they expire, they get returned to sender so someone else can get a chance to buy it. Alternatively, you can ask for the sender to resend it to you. For invites that you can give away, they are usually valid for longer, usually 1-2 weeks.
How many invites can I give away?
This varies. In the beginning, the quantities will be smaller, but increased as time goes by. You will frequently receive new invites to give away as production ramps up.
When do I receive invites to give away?
You do not automatically receive invites when you purchase a phone. We will need to manually roll them out according to our operations situation.
Verwijderd
blijft toch de vraag wanneer ze zonder invites te koop zijn.Chindi schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:11:
Update over het invite systeem:
[...]
Dus eind deze maand invites voor de 64GB, eindelijk
Met invites zullen ze altijd nog gelimiteerd blijven
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.