Het is een camera, geen telefoon. 
Volgens mij liepen we in 2007 niet met zulke koelkasten rond.
Volgens mij liepen we in 2007 niet met zulke koelkasten rond.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik denk dat veel mensen die niet één van de aangemerkte telefoons zoiets hebben gedaan, je haalt een tweedehands Z10 of S3 en rammen maar.Joosie200 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 22:05:
Ik heb gewoon de BB Z10 aangevinkt die ik wel wil vernaggelen met een waterpomptangNiet dat ik een Z10 atm heb (ik wou al te graag mijn ZTE Blade ervoor opofferen) maar een Z10 kost €210 nieuw en voor minder haal ik er wel een tweedehands mocht ik uitgekozen worden.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Chindi op 26-04-2014 07:20 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Compleet mee eens. Als je een auto besteld word ook aangeven hoeveel maanden je moet wachten.reiker schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 10:29:
Ze zouden ook gewoon duidelijkheid kunnen geven over grootte van productiebatches, tijden dat batches klaar zijn, etc.. Het is natuurlijk flauwekul om te beweren dat ze dat nu niet weten
Een pre-order met een duidelijk vooruitzicht van batches en data was naar mijn idee veel beter geweest dan dit vage gedoe. Maar goed, it's getting old, dit is ook al tig keer gezegd
Verwijderd
Maakt niet uit. Je kan beter een indicatie hebben dan wachten tot je ineens wat hoort.Chindi schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:58:
En de praktijk volgt nooit de theorie. Ik ken veel mensen die langer hebben moeten wachten op hun auto dan aangegeven. Het is en blijft een schatting wanneer je auto/foon, ... wordt geleverd, geen vaststaand feit.
Iedere productie heeft ergens wel een kink in de kabel, staking bij een leverancier, leverancier die failliet gaat, ontwerpfout gevonden, ...
Je krijgt een invite als je bij de "smashers" hoort, of door een van hun uitgenodigd wordt(oneplus.net/smash) of als je actief kijkt/reageert op het forum van hun, als je mee doet aan de promoties op Twitter. Zo makkelijk als pre-order is het waarschijnlijk niet, maar persoonlijk heb ik het er wel voor over. Naar mijn mening een bloedmooie smartphone voor een nog betere prijs.Chindi schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 12:50:
OK, daar kan ik je in volgen. Nu heb je totaal geen indicatie wanneer je in aanmerking komt voor een invite.
Iemand die Chinees kan en wilt de tekst bij de foto's vertalen?? http://forums.oneplus.net...van-de-one-plus-one.5469/
[ Voor 95% gewijzigd door Willian40 op 26-04-2014 13:46 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Wow dat wordt inderdaad met handschoenen werken(Of de batterij er uit latenFamous schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:38:
Ik had iets opgegeven van "Welder and other tools to break the phone apart" tenminste, iets in die richting.
Wordt nog oppassen als ik word uitgekozen (batterij).
[ Voor 60% gewijzigd door Willian40 op 26-04-2014 14:27 ]
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Ik vind 't een goed idee maar vraag 't dan eerst even aan 'n modje anders wordt je topic toch maar verwijderd.Willian40 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 15:50:
Ik wil eventueel er wel een los topic voor maken(Met verwijzing naar dit topic erbij), het is voor mij nu vakantie, dus aan tijdgebrek zal het niet liggen. Het lijkt me dat dit een rommelig topic wordt als hier alle invites gedropt worden... Hoe dan ook, het is een goed idee om alle tweakers die interesse hebben van een uitnodiging te voorzien! Ik hoop dat ik door Oneplus tot 1 van de 100 eerste zal gekozen worden (Hoewel ik nog nooit met matches geluk heb gehad)
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2014 17:38 ]
Mensen in China zijn vaak onzeker, ook bij verwachte verkoopcijfers.Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 17:35:
Beetje raar om te zeggen dat ze niet verwacht hadden dat zoveel mensen een 1+1 willen.
Zelfs als het 350 euro 64 GB zou zijn was het nog goedkoop.
100.000 stuks in voorraad zou meteen uitverkocht zijn.
Ze zijn gewoon slim. "De verkopen zijn zoveel beter dan verwacht!! Bedankt lieve fans xoxo"D-TECH schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 17:36:
[...]
Mensen in China zijn vaak onzeker, ook bij verwachte verkoopcijfers.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Willian40 op 26-04-2014 18:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij weten nauwelijks 100000 personen dat deze mobiel überhaupt bestaat. Laat staan dat al die mensen bereid zijn om hun mobiel kapot te maken.Skizzik0 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:57:
Dat 100.000 getal is onzin, je kunt je zo vaak aanmelden als je wilt zolang je e-mail adressen hebt (of gewoon plusjes blijven toevoegen). Als ik de fanboys op dat forum zie zou 't me niks verbazen als sommigen zich honderden keren hebben aangemeld.
Ik hoop dat ze kijken of er meerdere x op 1 IP gereageerd wordt en dat ze diegene uitsluiten dan is de kans dat Ik me xperia z mag molesteren meteen 50%Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 20:47:
[...]
Volgens mij weten nauwelijks 100000 personen dat deze mobiel überhaupt bestaat. Laat staan dat al die mensen bereid zijn om hun mobiel kapot te maken.
[ Voor 16% gewijzigd door Willian40 op 26-04-2014 20:58 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Verwijderd
Dat kan ook niet anders.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2014 11:18 ]
[ Voor 6% gewijzigd door DutchJudge op 27-04-2014 11:18 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Haha, en dan te bedenken dat ik al een kleine 2 weken gemiddeld 2 uur per dag aan deze phone besteed....CLB schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:20:
Die staan al dagen zo online
Het zou aannemelijk kunnen klinken ware het niet dat er een mega groot prijs verschil in zit ($300-500, €269-399). De materiaalkeuze en dergelijke wijzigingen laten hem ook meer premium aanvoelen als de Oppo Find 7, grotere accu, keuze backcover.
[ Voor 19% gewijzigd door Willian40 op 27-04-2014 13:29 ]
De 1+1 heeft een magnesium frame en voelt zeker even premium aan (Diverse reviewers vinden het zelfs meer premium aanvoelen!) De Find is niet (verwaarloosbaar/0,3 mm) kleiner, 0,4 mm dikker en even breed. (Bijna) Hetzelfde formaat.418O2 schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:28:
De find heeft wel een metalen of titanium frame en is iets kleiner toch?
Waarom zou je een zelfde telefoon met dezelfde prijs op de markt brengen? Dat zou dom zijn.
Vanuit de marketing point of view snap ik het wel
[ Voor 16% gewijzigd door Qurius op 27-04-2014 17:42 ]
Hoe kon het ook anders,denk dat deze phone snel zal verdwijnen als ze er niet veel van weten te maken.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik vrees ook dat ze de hype niet waar kunnen maken, alhoewel alle nieuws nog overwegend positief blijft. Maar ik blijf toch met de gedachte 'if it seems to good to be true...'Amaze86 schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:17:
[...]
Hoe kon het ook anders,denk dat deze phone snel zal verdwijnen als ze er niet veel van weten te maken.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Yup dat zie je pas echt wanneer hij een reboot doet. Als je de telefoon uitdoet staat hij dan niet meer in een soort van hibrinate stand ? Best handig wel.FrankGuthrie schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:43:
Die boot, dat is fake.... Fastboot trucje. Als je dat ding reboot is ie net so traag/snel als de N5.
Verwijderd
Inderdaad, waarschijnlijk hetzelfde idee als de One X had. Die was eigenlijk nooit echt uit, en daarom startte hij retesnel op.FrankGuthrie schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:43:
Die boot, dat is fake.... Fastboot trucje. Als je dat ding reboot is ie net so traag/snel als de N5.
Gebeurt wel vaker in het bedrijfsleven.dutchgio schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:17:
Reactie van OnePlus op de Oppo geruchten:
Today, OnePlus emailed us a statement on the situation.
“We understand the confusion as many people are just finding out about OnePlus. But as we’ve said from the beginning, OnePlus is a separately run company that does share common investors with OPPO.
One of those investors is OPPO Electronic. OPPO Electronic is an investment company and is not the same as OPPO Mobile. OnePlus is also in talks with other investors.”
Is alsnog een beetje een rare uitleg. OPPO Electronic is uiteraard ook investeerder in OPPO Mobile, dus in hoeverre ze dan geen band hebben met OPPO zelf....
Erg goede camerafloriz87 schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:01:
Nieuwe foto's (gemaakt met OPO):
http://forums.oneplus.net...s-one-camera-photos.6466/
Waarschijnlijk toch wel geleverd inclusief oplader:
http://oneplus.net/press-...ip-killer-the-oneplus-one
Alhoewel deze lijst geen melding maakt van een oplader:
http://oneplus.net/one#specifications
Dat wel ja, software bug denk ik.Skizzik0 schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:57:
Behoorlijk lelijke HDR af en toe.
Linkje?Willian40 schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:34:
Ik heb opgezocht en dat quikboot is ook als een root app beschikbaar (appsapk.com zoekterm: root)
Me smartphone start nu binnen 4 seconde op, dus het is niks speciaals en iedereen kan het hebben!
[ Voor 32% gewijzigd door Thijs_g op 28-04-2014 22:10 ]
A world without gadgets is no world ;)
Ik verwacht dat die in juli via invite aardig goed verkrijgbaar is.MauSS schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 02:22:
Hoe enthousiast we ook zijn omtrent de OnePlusOne, ik ben erg bang dat de levertijd in Nederland nog even zal duren... sterker nog, ik denk uberhaupt dat hij super slecht leverbaar zal worden....
Er is voor NL nog niets bevestigd,.. (wel tijdens Press-event) maar niets concreets...
[ Voor 13% gewijzigd door Willian40 op 29-04-2014 06:39 ]
Denk meer richting late zomer. Och, klein half jaartje nog. We zitten wel bij de belangrijkste launch landenMauSS schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 02:22:
Hoe enthousiast we ook zijn omtrent de OnePlusOne, ik ben erg bang dat de levertijd in Nederland nog even zal duren... sterker nog, ik denk uberhaupt dat hij super slecht leverbaar zal worden....
Er is voor NL nog niets bevestigd,.. (wel tijdens Press-event) maar niets concreets...
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 29-04-2014 08:53 ]
En dan wacht ik toch liever op de Nexus 6 als die komt. Klinkt me toch allemaal wat prettiger dan dit "start-upje".alwaysleft schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:50:
[...]
Denk meer richting late zomer. Och, klein half jaartje nog. We zitten wel bij de belangrijkste launch landen![]()
Probleem is dat dan waarschijnlijk een LG G3 er al is en heel misschien een nieuwe Galaxy S5 variant volgens de geruchten. Maar dan nog is de prijs heel veel bang for bucks
Ik snap die vergelijking niet zo met de G3 en de N6. Hun voorlopers waren bij introductie >400 euro of waren niet/nauwelijks te verkrijgen in NL. Dat laatste kan vermoedelijk ook gezegd gaan worden van de OPO, maar een prijs van € 270,- is wel fors lager dan € 400,-.alwaysleft schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:50:
[...]
Denk meer richting late zomer. Och, klein half jaartje nog. We zitten wel bij de belangrijkste launch landen![]()
Probleem is dat dan waarschijnlijk een LG G3 er al is en heel misschien een nieuwe Galaxy S5 variant volgens de geruchten. Maar dan nog is de prijs heel veel bang for bucks
Vermoed dat de prijs wat hoger is als ie 'in stock' zou zijn, geen ongewoonte bij chinashops om lagere prijzen te hanteren zolang je niet kunt bestellen, dat zou jij toch moeten wetenkrissie100 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:10:
Dit zou wel een hele mooie Prijs zijn
www.1949deal.com/oneplus-...-screen-nfc-4g-black.html
Waarom zou je in hemelsnaam bij zo'n shop bestellen als je hem ook direct bij oneplus voor hetzelfde bedrag kan krijgen (Als je douanekosten meerekent)?krissie100 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:10:
Dit zou wel een hele mooie Prijs zijn
www.1949deal.com/oneplus-...-screen-nfc-4g-black.html
Jep, maar ze zeggen dat dit dé Prijs isdutchgio schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:12:
[...]
Vermoed dat de prijs wat hoger is als ie 'in stock' zou zijn, geen ongewoonte bij chinashops om lagere prijzen te hanteren zolang je niet kunt bestellen, dat zou jij toch moeten weten![]()
De 16gb versie zou toch ook wit zijn, en niet zwart?!
Net zoals OnePlus zei dat de telefoon niet groter breder zou zijn dan een Z1?
[ Voor 9% gewijzigd door reiker op 29-04-2014 10:47 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik heb een headset met vergelijkbare technologie. zit in elke oorschelp een microfoon op de buitenkant.tweaker2010 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:07:
[afbeelding]
Vraag me af in hoeverre die extra microfoon wat toevoegt, maar goed...
and we put this phone a whole night around 8 hours standby, just consume 3% of battery life
[ Voor 31% gewijzigd door floriz87 op 29-04-2014 16:12 ]
Kan nou niet zeggen dat de batterij "statistieken" die zij geven goed zijn. 9% per 30 min video kijken. Goed, weten natuurlijk niet in wat voor omstandigheden ze dat getest hebben (geen/wel sim kaart, helderheid etc.).floriz87 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:08:
http://www.gizmochina.com...-killer-with-cyanogenmod/
Deze heb ik hier nog niet gezien.
Interessant:
[...]
Dat doet mijn LG G2 ook al.floriz87 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:08:
http://www.gizmochina.com...-killer-with-cyanogenmod/
Deze heb ik hier nog niet gezien.
Interessant:
[...]
En gelukkig maar, mijns inziens hoort het ook zo te zijn. Maar over de Oppo Find 7 heb ik gelezen dat deze een battery drain van 10% heeft op stand-by overnacht. Aangezien ik de OPO in hetzelfde straatje plaats gaf dat even te denken.
Verwijderd
Wat opvalt is dat met HDR aan er een gloed om het object komt.Majesty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:31:
[...]
Dit topic is ook al langs gekomen hier, maar de maker (Photomania Contest winnaar) heeft het onlangs weer geüpdatet. Staan erg mooie/goede foto's bij:
http://forums.oneplus.net...ll-resolution-glory.1508/
Viel me ook al op inderdaad. Wordt voor de rest weinig tot niets over gezegd in de reacties en ook niet door de fotograaf. Inderdaad jammer van de levertijd, maar goed, ik heb er wel even wachten voor over. Ben zeer benieuwd naar de eerste reviews over screen on time en of de camera echt zo goed is.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:08:
[...]
Wat opvalt is dat met HDR aan er een gloed om het object komt.
Vooral op de laatste foto goed te zien met de 2 personen.
http://forums.oneplus.net....1508/page-25#post-300596
3% standby in de nacht is zeker niet slecht.
Erg jammer dat de 1+1 niet snel verkrijgbaar is. Tegenover de concurrenten is het onverslaanbaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Majesty op 29-04-2014 18:23 ]
Verwijderd
Is met andere fotos wel eerder opgevallen door forumleden. Ook hebben ze er wat van gezegd.Majesty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:22:
[...]
Viel me ook al op inderdaad. Wordt voor de rest weinig tot niets over gezegd in de reacties en ook niet door de fotograaf. Inderdaad jammer van de levertijd, maar goed, ik heb er wel even wachten voor over. Ben zeer benieuwd naar de eerste reviews over screen on time en of de camera echt zo goed is.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 19:06 ]
Had het al gezien bij de vorige updates van 'm inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:55:
[...]
Is met andere fotos wel eerder opgevallen door forumleden. Ook hebben ze er wat van gezegd.
Maar de huidige forumleden zijn zo blind of nemen alles voor lief.
De rest van de fotos zijn wel mooi. Ook al ben ik geen pro in camera fotos beoordelen.
https://forums.oneplus.ne...lution-glory.1508/page-23
Front face ziet er wel goed uit. ook de beauty mode.
Verwijderd
Ik ken anders zat meiden die denken dat ze er met een dichtgeplamuurd gezicht er heel goed uit zienMajesty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:34:
[...]
Had het al gezien bij de vorige updates van 'm inderdaad.
Als de beauty mode is toegepast op de die front facing camera foto's vind ik het niet mooi, alsof ze beide flink geplamuurd zijn. Had wel graag een vergelijking tussen beauty mode on en off gezien wat dat betreft.
Rest van de foto's ziet er erg goed uit.
Link klopt niet.PaulAM schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:46:
https://forums.oneplus.ne...lution-glory.1508/page-23 Dat zijn best leuke plaatjes voor een mobieltje.
Maakt niet uit, is dezelfde link als die hier al meerdere keren is gepost.
Je bent naief als je verwacht dat dat de uiteindelijke prijs is! Een samsung of htc kost $230/240 om te maken, hoe wil je dan een smartphone voor $260 krijgen!? Hun hebben vaste kosten zoals; vervoerskosten, onderhoudskosten voor centra waarvan ze verzonden worden, loonkosten aan personeel, een marketing team (Die de laatste tijd heel actief is geweest oneplus.net/smash), onderhoudskosten van server en ga zo maar door. Het zou ook meteen hun hele invite-systeem om zeep brengen.
Verwijderd
beauty mode kan je uitzetten.Majesty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:34:
[...]
Had het al gezien bij de vorige updates van 'm inderdaad.
Als de beauty mode is toegepast op de die front facing camera foto's vind ik het niet mooi, alsof ze beide flink geplamuurd zijn. Had wel graag een vergelijking tussen beauty mode on en off gezien wat dat betreft.
Rest van de foto's ziet er erg goed uit.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 22:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq