[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.643 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Het is een camera, geen telefoon. ;)
Volgens mij liepen we in 2007 niet met zulke koelkasten rond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb gewoon de BB Z10 aangevinkt die ik wel wil vernaggelen met een waterpomptang :+ Niet dat ik een Z10 atm heb (ik wou al te graag mijn ZTE Blade ervoor opofferen) maar een Z10 kost €210 nieuw en voor minder haal ik er wel een tweedehands mocht ik uitgekozen worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 11:58
Joosie200 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 22:05:
Ik heb gewoon de BB Z10 aangevinkt die ik wel wil vernaggelen met een waterpomptang :+ Niet dat ik een Z10 atm heb (ik wou al te graag mijn ZTE Blade ervoor opofferen) maar een Z10 kost €210 nieuw en voor minder haal ik er wel een tweedehands mocht ik uitgekozen worden. :P
Ik denk dat veel mensen die niet één van de aangemerkte telefoons zoiets hebben gedaan, je haalt een tweedehands Z10 of S3 en rammen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:41
IMO zijn ze er nu wel helemaal over gegaan qua marketing. Al die verspilling van flagships. Uiteindelijk heeft OPO er ook geen baat bij dat die vernield worden. Tja, consumisme...

Genoeg video's trouwens te vinden van mensen die hun telefoon al verrot hebben geslagen...(http://www.androidauthori...e-past-gone-wrong-372672/ ) (veel van de vids zijn weer verwijderd door de auteurs, was een beetje te genant waarschijnlijk :p )

Heb eigenlijk nog het gevoel dat het uiteindelijk helemaal flopt. Te groot voor veel mensen, geen 4G op 800 Mhz, marketing die uiteindelijk afstotend werkt... Ze hadden misschien beter twee keer nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Publiciteit is publiciteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Kan ook een doordachte actie zijn.. veel mensen die 2dehands een s3 of z10 kopen en zo de prijzen misschien kunnen laten zakken.

ook al is er geen band 20.. in belgië is er sowieso niet overal 4g en dit voor zo een klein land.. toch zou ik er graag 1 willen aanschaffen..
alleen het invite systeem is het enige min punt Imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja nu moet je weer tot 3 mei wachten en dan weer hopen dat ze ergens invites delen.
Nee dat wachten en niet weten hoe en wanneer maakt het niet leuker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik vind het raar dat er zoveel mensen vanuit gingen dat onmiddellijk na de launch er 100.000'en telefoons gingen liggen wachten op een nieuwe eigenaar en ze onmiddellijk gingen kunnen bestellen en na 3 dagen hadden ze hun 1+1 phone. Je mag gerust in sprookjes geloven, maar een beetje realisme kan ook geen kwaad.

Just my 2 cents!

Diene Joseph Hindy zegt het hier het beste :)

[ Voor 16% gewijzigd door Chindi op 26-04-2014 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

reiker

dan jij!

Niet zo gek toch, als ze iets "beter dan pre-order" beloven? Bij een pre-order bestel je iets en moet je wachten, en het wacht gedeelte is dan het vervelendste. Dus ligt het wat mij betreft voor de hand dat áls je iets belooft wat beter is dan pre-order, dat je dan het wacht-gedeelte verbetert hebt. En als ze dan werkelijk helemaal niks uitleggen over wat ze dan zo ontzettend verbeterd hebben, tja, krijg je dit. Ik vind het niet raar eigenlijk :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Goed gelovig noem ik dat :p

Met gewone preorder bestel je iets en weet je niet wanneer het uiteindelijk zal geleverd worden. Ik heb 6 maanden geleden zo'n Zopo ZP998 gepreorderd. Na 2 maanden aan het lijntje te zijn gehouden en zelfs specs die veranderd werden tijdens die 2 maanden, heb ik dan uiteindelijk mijn preorder gecancelled en een iNew V3 gekocht.

Met die invites willen ze, volgens mij, maken dat eens je besteld hebt je ook je telefoon binnen een aanvaardbare peroide zult krijgen. Plus, zo weten ze perfect hoeveel stuks ze zullen verkopen en kunnen ze hun stock binnen de perken houden. Geen stock wilt zeggen geen stockage kosten die ze moeten doorrekenen aan de klanten.

Nu, ik wacht liever op een invite om dan een week later ook exact de telefoon te krijgen die ik heb besteld dan om te preorderen en te hopen dat hij binnen de 2 maanden wordt geleverd en er niets is veranderd aan het toestel dat ik besteld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Ze zouden ook gewoon duidelijkheid kunnen geven over grootte van productiebatches, tijden dat batches klaar zijn, etc.. Het is natuurlijk flauwekul om te beweren dat ze dat nu niet weten :)
Een pre-order met een duidelijk vooruitzicht van batches en data was naar mijn idee veel beter geweest dan dit vage gedoe. Maar goed, it's getting old, dit is ook al tig keer gezegd :z

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reiker schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 10:29:
Ze zouden ook gewoon duidelijkheid kunnen geven over grootte van productiebatches, tijden dat batches klaar zijn, etc.. Het is natuurlijk flauwekul om te beweren dat ze dat nu niet weten :)
Een pre-order met een duidelijk vooruitzicht van batches en data was naar mijn idee veel beter geweest dan dit vage gedoe. Maar goed, it's getting old, dit is ook al tig keer gezegd :z
Compleet mee eens. Als je een auto besteld word ook aangeven hoeveel maanden je moet wachten.
Je hebt iig een indicatie en dat kan je makkelijk doorgeven. Ze weten welk nummer jij bent en hoeveel batches ze produceren. Produceren gaat altijd met een planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
En de praktijk volgt nooit de theorie. Ik ken veel mensen die langer hebben moeten wachten op hun auto dan aangegeven. Het is en blijft een schatting wanneer je auto/foon, ... wordt geleverd, geen vaststaand feit.

Iedere productie heeft ergens wel een kink in de kabel, staking bij een leverancier, leverancier die failliet gaat, ontwerpfout gevonden, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chindi schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:58:
En de praktijk volgt nooit de theorie. Ik ken veel mensen die langer hebben moeten wachten op hun auto dan aangegeven. Het is en blijft een schatting wanneer je auto/foon, ... wordt geleverd, geen vaststaand feit.

Iedere productie heeft ergens wel een kink in de kabel, staking bij een leverancier, leverancier die failliet gaat, ontwerpfout gevonden, ...
Maakt niet uit. Je kan beter een indicatie hebben dan wachten tot je ineens wat hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
OK, daar kan ik je in volgen. Nu heb je totaal geen indicatie wanneer je in aanmerking komt voor een invite.

Iemand die Chinees kan en wilt de tekst bij de foto's vertalen?? http://forums.oneplus.net...van-de-one-plus-one.5469/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Mezelf opgegeven met me bijna 1 1/2 jaar oude xperia z, ik heb als "tools" een sterke boor uitgekozen. Dus benieuwd of ik bij de gelukkige hoor ;)

Als ik bij de gelukkige hoor, verdeel ik me invités op Tweakers.net, degene die als één van de 1e 3 een DM stuurt heeft dan prijs :)
Chindi schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 12:50:
OK, daar kan ik je in volgen. Nu heb je totaal geen indicatie wanneer je in aanmerking komt voor een invite.

Iemand die Chinees kan en wilt de tekst bij de foto's vertalen?? http://forums.oneplus.net...van-de-one-plus-one.5469/ :)
Je krijgt een invite als je bij de "smashers" hoort, of door een van hun uitgenodigd wordt(oneplus.net/smash) of als je actief kijkt/reageert op het forum van hun, als je mee doet aan de promoties op Twitter. Zo makkelijk als pre-order is het waarschijnlijk niet, maar persoonlijk heb ik het er wel voor over. Naar mijn mening een bloedmooie smartphone voor een nog betere prijs.

Wat betreft 4g-support, jammer dat ze niet band 20 supporten, maar 99% van de(mogelijke) kopers zal er niet van wakker liggen.

Van het formaat zelf ook niet, als je ziet hoe makkelijk iedereen overstapt op een grotere smartphone elk jaar zal dat geen grote schade aan de verkopen veroorzaken!

[ Voor 95% gewijzigd door Willian40 op 26-04-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Ik had iets opgegeven van "Welder and other tools to break the phone apart" tenminste, iets in die richting.
Wordt nog oppassen als ik word uitgekozen (batterij).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Famous schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:38:
Ik had iets opgegeven van "Welder and other tools to break the phone apart" tenminste, iets in die richting.
Wordt nog oppassen als ik word uitgekozen (batterij).
Wow dat wordt inderdaad met handschoenen werken(Of de batterij er uit laten ;), ik heb als tools het volgende opgegeven; ''Strong'' drill, saw, and after that some fun :D

Dat ''some fun'' gaat sowieso fun worden! Ik heb heel wat leuke ideeën hoe ik me Xperia Z zijn levenseinde kan laten beleven ;) Wellicht kan ik de overblijfsels met een katapult direction moon schieten
Ik ben heel benieuwd welke rare methodes er uitgekozen gaan worden! Iemand die zijn smartphone gaat grillen op de barbecue :+ ?

Voor degene die geen smartphone hebben die in de lijst staat, je kan een blackberry z10/xperia z kopen voor 200-220 nieuw (Bespaart toch weer 50-70 euro en je hebt dan i.i.g. een 1+1 als je 3 mei bericht krijgt ;) O-) of goedkoper op marktplaats voor circa 100-150 (Bespaart nog meer geld)
Ik weet alleen zeker dat dit de ''consumptiemaatschappij'' niet ten goede komt :+

Persoonlijk ben ik wel bang dat Oneplus toch ten onder gaat, er is mega veel interesse. Dat band 20 er niet is, dat die groter dan verwacht is gaat het probleem niet vormen(Bekijk de nog steeds onafneembare belangstelling op forum's en de tientallen lovende hands-ons maar.) Maar het invite systeem wel! Hoe willen hun mensen overhalen om te kopen?! Het hele invite systeem snap ik wel, hun kunnen dan rustig een grote voorraad bij elkaar produceren, maar als het invite systeem langer dan 3 maanden blijft gaat Oneplus het nog moeilijk krijgen!

Ik voorspel nu al(In me glazen bol kijkend ;) ), dat die invites door degene die op de een of andere manier er en gekregen hebben, voor veel geld op marktplaats verkocht gaan worden zodat de tweedehands/nieuw waarde van de oneplus one op veilingssites omhoog schiet naar een euro of 400.

[ Voor 60% gewijzigd door Willian40 op 26-04-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Ach dat Invité system gaat wel meevallen. Net zoals met Gmail destijds ging dat prima.

Iedereen die er écht een wou kwam wel er wel aan, of had mensen in hun kringen die de invite niet nodig hadden, eentje extra kregen na aankoop etc.

We zijn hier allemaal Tweakers, ik denk dat als ook maar 10% van ons een invite ontvangt, we dit mega snel kunnen groeien zoals met het Dell kortingscode topic.

Tweaker A krijgt invite, Tweaker A koopt telefoon of staat invite af, Tweaker B krijgt de invite en koopt een 1+1, krijgt daarbij weer een invite die Tweaker C aan een telefoon helpt.

Theoretisch - als slecht één van ons hier een invite krijgt kunnen we in een seriele lijn iedereen stuk voor stuk voorzien.

(Al dan niet in een los topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik wil eventueel er wel een los topic voor maken(Met verwijzing naar dit topic erbij), het is voor mij nu vakantie, dus aan tijdgebrek zal het niet liggen. Het lijkt me dat dit een rommelig topic wordt als hier alle invites gedropt worden... Hoe dan ook, het is een goed idee om alle tweakers die interesse hebben van een uitnodiging te voorzien! Ik hoop dat ik door Oneplus tot 1 van de 100 eerste zal gekozen worden (Hoewel ik nog nooit met matches geluk heb gehad ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Er is ook al een lijstje op het forum, het idee is dat iedereen een invite doorgeeft. Dan moeten we een aardig eind komen denk ik. Qua marketing is het genial; ethiek gezien twijfelachtig maar ach welkom in 2014 toch?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Willian40 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 15:50:
Ik wil eventueel er wel een los topic voor maken(Met verwijzing naar dit topic erbij), het is voor mij nu vakantie, dus aan tijdgebrek zal het niet liggen. Het lijkt me dat dit een rommelig topic wordt als hier alle invites gedropt worden... Hoe dan ook, het is een goed idee om alle tweakers die interesse hebben van een uitnodiging te voorzien! Ik hoop dat ik door Oneplus tot 1 van de 100 eerste zal gekozen worden (Hoewel ik nog nooit met matches geluk heb gehad ;) )
Ik vind 't een goed idee maar vraag 't dan eerst even aan 'n modje anders wordt je topic toch maar verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
3 invites is nog best veel; als het eenmaal op gang is dat een aantal tweakers er 1 hebben komt het vanzelf wel. Ik mag toch ook hopen dat systeem alleen bij het begin gebruiken en op een gegeven moment overgaan op losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Er zouden al 100.000 mensen zich hebben aangemeld voor die smash contest: Update van de production plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje raar om te zeggen dat ze niet verwacht hadden dat zoveel mensen een 1+1 willen.
Zelfs als het 350 euro 64 GB zou zijn was het nog goedkoop.
100.000 stuks in voorraad zou meteen uitverkocht zijn.

edit: de 16GB versie wordt eerst verkocht en is nu niet duidelijk wanneer de 64GB versie beschikbaar is.
Ze hadden de 16GB versie moeten skippen. Prijsverschil is te weinig.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 17:35:
Beetje raar om te zeggen dat ze niet verwacht hadden dat zoveel mensen een 1+1 willen.
Zelfs als het 350 euro 64 GB zou zijn was het nog goedkoop.
100.000 stuks in voorraad zou meteen uitverkocht zijn.
Mensen in China zijn vaak onzeker, ook bij verwachte verkoopcijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
D-TECH schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 17:36:
[...]

Mensen in China zijn vaak onzeker, ook bij verwachte verkoopcijfers.
Ze zijn gewoon slim. "De verkopen zijn zoveel beter dan verwacht!! Bedankt lieve fans xoxo"

"Sorry dat we niet kunnen leveren, met deze verkoopcijfers hadden we geen rekening gehouden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tis een beetje wat je bij Xiaomi merkt, te veel vraag, te weinig aanbod dus je gaat lang wachten of flink betalen. Wat dat betreft is Opo niet anders dan andere Chinese fabrikanten van chinaphones. Ze hebben een beperkte capaciteit om exemplaren van de band te laten rollen. Dat is op voorhand bekend. Dus of je dan zoals Xiaomi een loterij houdt of zoals Opo, met uitnodigingen gaat werken > komt op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom neem ik de bewoordingen van Carl maar als ter kennis geving aan.
Zolang ze niet snel en genoeg leveren blijft het bij mooie woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
100.000... Dan heb ik 0.1% winkans, ik had niet verwacht dat zoveel hun smartphone zouden slopen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Willian40 op 26-04-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Waarschijnlijk ook wel heel veel dubbele of meer aanmeldingen :)
Ergens in die thread zegt er ene dat er maar 25000 mensen zijn geregistreerd op 't forum waarvan 1/4, schat ik, niet eens een telefoon heeft om mee te doen aan die actie. Dan lijkt 100.000 mensen wel extreem veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen telefoon om mee te smashen.
Word ik het dan zie ik wel hoe ik er eraan kom.
Zullen de meeste zo ook wel gedacht hebben.
In ergste geval verkoop ik gewoon mijn inzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niet iedereen die meedoet met die actie heeft ook een forum account natuurlijk..
Andersom ook, niet iedereen met een forum account doet mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Toch, pakt nu eens dat 1/5 van het forum niet meedoet aan die smash, dat wil zeggen dat 80.000 mensen hun huidige 'flagship' willen kapot slaan om een telefoon te kopen maar ze zitten niet op het forum van die telefoon.
Logisch lijkt het me niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Dat 100.000 getal is onzin, je kunt je zo vaak aanmelden als je wilt zolang je e-mail adressen hebt (of gewoon plusjes blijven toevoegen). Als ik de fanboys op dat forum zie zou 't me niks verbazen als sommigen zich honderden keren hebben aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skizzik0 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:57:
Dat 100.000 getal is onzin, je kunt je zo vaak aanmelden als je wilt zolang je e-mail adressen hebt (of gewoon plusjes blijven toevoegen). Als ik de fanboys op dat forum zie zou 't me niks verbazen als sommigen zich honderden keren hebben aangemeld.
Volgens mij weten nauwelijks 100000 personen dat deze mobiel überhaupt bestaat. Laat staan dat al die mensen bereid zijn om hun mobiel kapot te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 20:47:
[...]

Volgens mij weten nauwelijks 100000 personen dat deze mobiel überhaupt bestaat. Laat staan dat al die mensen bereid zijn om hun mobiel kapot te maken.
Ik hoop dat ze kijken of er meerdere x op 1 IP gereageerd wordt en dat ze diegene uitsluiten dan is de kans dat Ik me xperia z mag molesteren meteen 50% ;)

Als ik niet kan deelnemen koop ik hem alsnog, €269 is geen prijs!

[ Voor 16% gewijzigd door Willian40 op 26-04-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 19:55
Wow, iemand heeft toch al alles uit elkaar gehaald van de oneplus. Goed spul zit erin zeg, en de accu is wel gemakkelijker te vervangen. Geen soldeerwerk komt er aan te pas.

http://forums.oneplus.net...van-de-one-plus-one.5469/

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zou best kunnen, sub-merken zie je wel vaker in China. Pakken ze het toch slim aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan ook niet anders.
Je kan geen bedrijf in 6 maanden hebben opgebouwd waarbij je
1. meteen een high end smartphone heb ontwikkeld
2. Het fabricage proces op orde heb
3 de logistiek
4 de investering
5 de juiste mensen
6 marketing en communicatie. Want je ziet dat ze daar best wel veel tijd en geld hebben geïnvesteerd.

Daarvoor lijkt de 1+1 intern en extern teveel op de find 7.
Ook heb ik ergens gelezen dat Lau de zoon is van de investeerder/eigenaar van Oppo.
We zullen zien wat dat voor effect heeft op beide toestellen want ze hebben natuurlijk maar een beperkt capaciteit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:00
http://oneplus.net/one#specifications

Oneplus heeft de site een opknapbeurt gegeven. Nu hebben we een overzichtelijk geheel van specs. Geen bluetooth 4.1 zoals totaltechwars in een video van 2u geleden zegt. Wel helaas usb 2.0 ipv 3.0... Blijft evenwel een toppertje!

[ Voor 6% gewijzigd door DutchJudge op 27-04-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Die staan al dagen zo online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
CLB schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:20:
Die staan al dagen zo online
Haha, en dan te bedenken dat ik al een kleine 2 weken gemiddeld 2 uur per dag aan deze phone besteed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
http://m.techradar.com/re...neplus-one-1244307/review
Techradar zegt ook dat de opo bluetooth 4.1 heeft?!

"There's plenty of connectivity options as well, with the OnePlus One being 4G enabled and offering Wi-Fi, Bluetooth 4.1, GPS and NFC."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Het zou aannemelijk kunnen klinken ware het niet dat er een mega groot prijs verschil in zit ($300-500, €269-399). De materiaalkeuze en dergelijke wijzigingen laten hem ook meer premium aanvoelen als de Oppo Find 7, grotere accu, keuze backcover.

Er zijn zeer weinig redenen om voor een Oppo find 7 te kiezen. De meeste zullen de voordelen niet vinden opwegen tegenover de nadelen en de prijs. Waarom zouden ze in G*dsnaam een kloof aan prijsverschil er tussen doen!?

Dat ze zo snel klaar zijn verrast me niet eens. Ze hebben toen ze van Oppo zijn weg gegaan, een aantal leveranciers die ze ook al bij Oppo hadden contact mee opgenomen(o.a. display) en het uiterlijk konden ze er ook op inspireren omdat ze zelf ook bij Oppo gewerkt hadden en ongetwijfeld ook de ontwerp tekeningen ingezien hadden.

[ Voor 19% gewijzigd door Willian40 op 27-04-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
De find heeft wel een metalen of titanium frame en is iets kleiner toch?

Waarom zou je een zelfde telefoon met dezelfde prijs op de markt brengen? Dat zou dom zijn.

Vanuit de marketing point of view snap ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:28:
De find heeft wel een metalen of titanium frame en is iets kleiner toch?

Waarom zou je een zelfde telefoon met dezelfde prijs op de markt brengen? Dat zou dom zijn.

Vanuit de marketing point of view snap ik het wel
De 1+1 heeft een magnesium frame en voelt zeker even premium aan (Diverse reviewers vinden het zelfs meer premium aanvoelen!) De Find is niet (verwaarloosbaar/0,3 mm) kleiner, 0,4 mm dikker en even breed. (Bijna) Hetzelfde formaat.

Waar het mij uiteindelijk om gaat is; Dat Oppo zich zelf in de vingers zou snijden als ze een 2de smartphone uitbrengen die op diverse gebieden beter is. Al hadden ze hem 2 i.p.v. 3 GB gegeven en i.p.v. een 64 GB model voor €299/$350 een 32 GB model was de schade mee gevallen, als dit hun nieuwe strategie is, kunnen ze het 'originele' Oppo wel opdoeken als de 1+1 goed verkoopt(Naar mijn verwachting).

Het laatste vreemde punt is het invite systeem! Als er een merk is die goede en grote voorraden had (i.t.t. xiaomi) is het oppo wel! Zo'n invite systeem zou niks voor hun zijn. Dit bij elkaar maakt het onwaarschijnlijk dat 1+1 een soort van 2de poging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Vergeet niet dat de vraag naar de 1+1 wss veel groter is dan naar de Oppo vanwege het prijspunt. Ze kunnen dus gelijke voorraden hebben, maar nog steeds te kort hebben om te voldoen aan de marktvraag. Oppo is nooit een echte prijsvechter geweest, maar probeerde eerder een premium brand te zijn (a la Sony).

Verder moeten we niet vergeten dat (moest het waar zijn van het "tweede merk" van Oppo) het een langetermijn strategie is. Dit toestel van 1+1 is natuurlijk in de markt gezet om ook het merk snel een grote bekendheid te laten genereren. Als straks iedereen Oppo en 1+1 kent, zou de strategie uitgebouwd kunnen worden met meer luxe toestellen voor Oppo en meer prijsbewuste toestellen voor 1+1.

http://www.phonearena.com...the-answer-is-yes_id55560

[ Voor 16% gewijzigd door Qurius op 27-04-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Het enige wat voor mij het prijsverschil tussen de 1+1 en Oppo Find 7a kan verklaren is het gebrek aan oplader en quickcharge (aanpassingen aan de telefoon en licentiekosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd even boven je ook al gepost ;) Maar alles wijst erop ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:18
Hoe kon het ook anders,denk dat deze phone snel zal verdwijnen als ze er niet veel van weten te maken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:03
Amaze86 schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:17:
[...]

Hoe kon het ook anders,denk dat deze phone snel zal verdwijnen als ze er niet veel van weten te maken.
Ik vrees ook dat ze de hype niet waar kunnen maken, alhoewel alle nieuws nog overwegend positief blijft. Maar ik blijf toch met de gedachte 'if it seems to good to be true...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

nieuws: Gerucht: smartphonemaker OnePlus is dochterbedrijf van Oppo
Het staat inmiddels ook op Tweakers. Geslaagde marketingactie dit, einde hype hopelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
Hadden jullie deze al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Die boot, dat is fake.... Fastboot trucje. Als je dat ding reboot is ie net so traag/snel als de N5.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
FrankGuthrie schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:43:
Die boot, dat is fake.... Fastboot trucje. Als je dat ding reboot is ie net so traag/snel als de N5.
Yup dat zie je pas echt wanneer hij een reboot doet. Als je de telefoon uitdoet staat hij dan niet meer in een soort van hibrinate stand ? Best handig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:43:
Inderdaad, waarschijnlijk hetzelfde idee als de One X had. Die was eigenlijk nooit echt uit, en daarom startte hij retesnel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Reactie van OnePlus op de Oppo geruchten:

Today, OnePlus emailed us a statement on the situation.

“We understand the confusion as many people are just finding out about OnePlus. But as we’ve said from the beginning, OnePlus is a separately run company that does share common investors with OPPO.
One of those investors is OPPO Electronic. OPPO Electronic is an investment company and is not the same as OPPO Mobile. OnePlus is also in talks with other investors.”

Is alsnog een beetje een rare uitleg. OPPO Electronic is uiteraard ook investeerder in OPPO Mobile, dus in hoeverre ze dan geen band hebben met OPPO zelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
dutchgio schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:17:
Reactie van OnePlus op de Oppo geruchten:

Today, OnePlus emailed us a statement on the situation.

“We understand the confusion as many people are just finding out about OnePlus. But as we’ve said from the beginning, OnePlus is a separately run company that does share common investors with OPPO.
One of those investors is OPPO Electronic. OPPO Electronic is an investment company and is not the same as OPPO Mobile. OnePlus is also in talks with other investors.”

Is alsnog een beetje een rare uitleg. OPPO Electronic is uiteraard ook investeerder in OPPO Mobile, dus in hoeverre ze dan geen band hebben met OPPO zelf....
Gebeurt wel vaker in het bedrijfsleven.

Als je de nummer 2 bent in een bedrijf zijn er nog maar 3 manieren om hogerop te komen.
1) Ergens anders gaan werken
2) De CEO/eigenaar eruit werken en zijn positie pakken.
3) Je eigen bedrijf starten.

Je nummer 2 een eigen bedrijf te laten starten waar jij (voor een groot deel) eigenaar van ben is een goede compromis. Zeker als de CEO en de nummer 2 verschillende meningen hebben over welke kant het bedrijf op moet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:12
Nieuwe foto's (gemaakt met OPO):
http://forums.oneplus.net...s-one-camera-photos.6466/

Waarschijnlijk toch wel geleverd inclusief oplader:
http://oneplus.net/press-...ip-killer-the-oneplus-one

Alhoewel deze lijst geen melding maakt van een oplader:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
floriz87 schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:01:
Nieuwe foto's (gemaakt met OPO):
http://forums.oneplus.net...s-one-camera-photos.6466/

Waarschijnlijk toch wel geleverd inclusief oplader:
http://oneplus.net/press-...ip-killer-the-oneplus-one

Alhoewel deze lijst geen melding maakt van een oplader:
Erg goede camera :) Echt zeer goed lijkt het qua camera O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Behoorlijk lelijke HDR af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Skizzik0 schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:57:
Behoorlijk lelijke HDR af en toe.
Dat wel ja, software bug denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik heb opgezocht en dat quikboot is ook als een root app beschikbaar (appsapk.com zoekterm: root)
Me smartphone start nu binnen 4 seconde op, dus het is niks speciaals en iedereen kan het hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Willian40 schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:34:
Ik heb opgezocht en dat quikboot is ook als een root app beschikbaar (appsapk.com zoekterm: root)
Me smartphone start nu binnen 4 seconde op, dus het is niks speciaals en iedereen kan het hebben!
Linkje?
Ik ben wel benieuwd;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Het enige moment waarop mijn smartphone uit staat is als hij plat is. Ik zie dus eigenlijk geen enkel voordeel van quickboot..

Edit: ik herinner mij trouwens dat zoiets ook standaard op mijn huawei honor 2 stond. Dus echt vernieuwend is het niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Thijs_g op 28-04-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 23:49
Ben benieuwd hoe dit toestel het op de markt doet, ben erg benieuwd en heb mezelf ingeschreven.
Samsung Galaxy S2 mag nu wel de deur uit na zoveel jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Hoe enthousiast we ook zijn omtrent de OnePlusOne, ik ben erg bang dat de levertijd in Nederland nog even zal duren... sterker nog, ik denk uberhaupt dat hij super slecht leverbaar zal worden....

Er is voor NL nog niets bevestigd,.. (wel tijdens Press-event) maar niets concreets...

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
MauSS schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 02:22:
Hoe enthousiast we ook zijn omtrent de OnePlusOne, ik ben erg bang dat de levertijd in Nederland nog even zal duren... sterker nog, ik denk uberhaupt dat hij super slecht leverbaar zal worden....

Er is voor NL nog niets bevestigd,.. (wel tijdens Press-event) maar niets concreets...
Ik verwacht dat die in juli via invite aardig goed verkrijgbaar is.

Edit: dutchgio, volgens mij is het deze app, bij gerelateerde apps onderaan staan er eventueel meer.
http://www.appsapk.com/fast-reboot-app/

[ Voor 13% gewijzigd door Willian40 op 29-04-2014 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
MauSS schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 02:22:

Denk meer richting late zomer. Och, klein half jaartje nog. We zitten wel bij de belangrijkste launch landen :)

Probleem is dat dan waarschijnlijk een LG G3 er al is en heel misschien een nieuwe Galaxy S5 variant volgens de geruchten. Maar dan nog is de prijs heel veel bang for bucks

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 29-04-2014 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
alwaysleft schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:50:
[...]

Denk meer richting late zomer. Och, klein half jaartje nog. We zitten wel bij de belangrijkste launch landen :)

Probleem is dat dan waarschijnlijk een LG G3 er al is en heel misschien een nieuwe Galaxy S5 variant volgens de geruchten. Maar dan nog is de prijs heel veel bang for bucks
En dan wacht ik toch liever op de Nexus 6 als die komt. Klinkt me toch allemaal wat prettiger dan dit "start-upje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
alwaysleft schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:50:
[...]

Ik snap die vergelijking niet zo met de G3 en de N6. Hun voorlopers waren bij introductie >400 euro of waren niet/nauwelijks te verkrijgen in NL. Dat laatste kan vermoedelijk ook gezegd gaan worden van de OPO, maar een prijs van € 270,- is wel fors lager dan € 400,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
De vergelijking is natuurlijk wel te maken op gebied van wat de telefoon kan. Veel mensen betalen net zo lief dat aanzienlijke bedrag meer, zodat ze wel sneller een telefoon hebben dan bij de OPO (waarvan sommigen verwachten dat de telefoon pas ergens in de zomer makkelijk te krijgen is). Daarbij komt dat de OPO gemaakt wordt door een "klein" bedrijfje met een stuk minder ervaring in Europa dan de grote spelers als Samsung en LG. Veel mensen vragen zich dan ook, terecht, af hoe het zit met zaken als support. In de winkel omwisselen voor een dode pixel is wel erg moeilijk ;)

Persoonlijk heb ik onlangs de beslissing gemaakt geen telefoon van €600+ te kopen. Had me ook nooit in een Nexus verdiept - nu wel. En voor mij is ook de LG nog wel een alternatief qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:40
Dit zou wel een hele mooie Prijs zijn
www.1949deal.com/oneplus-...-screen-nfc-4g-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vermoed dat de prijs wat hoger is als ie 'in stock' zou zijn, geen ongewoonte bij chinashops om lagere prijzen te hanteren zolang je niet kunt bestellen, dat zou jij toch moeten weten ;)
De 16gb versie zou toch ook wit zijn, en niet zwart?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Waarom zou je in hemelsnaam bij zo'n shop bestellen als je hem ook direct bij oneplus voor hetzelfde bedrag kan krijgen (Als je douanekosten meerekent)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:40
dutchgio schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:12:
[...]

Vermoed dat de prijs wat hoger is als ie 'in stock' zou zijn, geen ongewoonte bij chinashops om lagere prijzen te hanteren zolang je niet kunt bestellen, dat zou jij toch moeten weten ;)
De 16gb versie zou toch ook wit zijn, en niet zwart?!
Jep, maar ze zeggen dat dit dé Prijs is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

krissie100 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:37:
[...]

Net zoals OnePlus zei dat de telefoon niet groter breder zou zijn dan een Z1? :+

edit:
Special price for you, my friend! :)

[ Voor 9% gewijzigd door reiker op 29-04-2014 10:47 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is China, geen Spanje ;)
Is natuurlijk wel zonder btw, dus 21% op 200 euro, en boven de 150 moet je ook nog meer betalen, dus dat zou opsich best kunnen dat ze m lokaal in china kopen en doorverkopen.
Moet je wel de internationale versie krijgen, de chinese versie komt niet met cyanogenmod maar met Color OS, van Oppo......

Ik ben wel benieuwd hoe ze hier aan willen komen, want als ze ook invites nodig hebben zal de levering niet sneller gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Afbeeldingslocatie: http://www.1949deal.com/media/wysiwyg/2014-4/oneplus-plus/5.jpg
Vraag me af in hoeverre die extra microfoon wat toevoegt, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
tweaker2010 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:07:
[afbeelding]
Vraag me af in hoeverre die extra microfoon wat toevoegt, maar goed...
Ik heb een headset met vergelijkbare technologie. zit in elke oorschelp een microfoon op de buitenkant.
Dat werkt eigenlijk verrassend goed. De microfoon voor spraak pikt echt alleen mijn stem op en niks van omgevingsgeluid.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
http://www.gizmochina.com...-killer-with-cyanogenmod/

Deze heb ik hier nog niet gezien.

Interessant:
and we put this phone a whole night around 8 hours standby, just consume 3% of battery life

[ Voor 31% gewijzigd door floriz87 op 29-04-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kan nou niet zeggen dat de batterij "statistieken" die zij geven goed zijn. 9% per 30 min video kijken. Goed, weten natuurlijk niet in wat voor omstandigheden ze dat getest hebben (geen/wel sim kaart, helderheid etc.).

Dit topic is ook al langs gekomen hier, maar de maker (Photomania Contest winnaar) heeft het onlangs weer geüpdatet. Staan erg mooie/goede foto's bij:
http://forums.oneplus.net...ll-resolution-glory.1508/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Dat doet mijn LG G2 ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Hoiz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:03:
[...]

Dat doet mijn LG G2 ook al.
En gelukkig maar, mijns inziens hoort het ook zo te zijn. Maar over de Oppo Find 7 heb ik gelezen dat deze een battery drain van 10% heeft op stand-by overnacht. Aangezien ik de OPO in hetzelfde straatje plaats gaf dat even te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majesty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:31:
[...]

Dit topic is ook al langs gekomen hier, maar de maker (Photomania Contest winnaar) heeft het onlangs weer geüpdatet. Staan erg mooie/goede foto's bij:
http://forums.oneplus.net...ll-resolution-glory.1508/
Wat opvalt is dat met HDR aan er een gloed om het object komt.
Vooral op de laatste foto goed te zien met de 2 personen.
http://forums.oneplus.net....1508/page-25#post-300596

3% standby in de nacht is zeker niet slecht.
Erg jammer dat de 1+1 niet snel verkrijgbaar is. Tegenover de concurrenten is het onverslaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:08:
[...]

Wat opvalt is dat met HDR aan er een gloed om het object komt.
Vooral op de laatste foto goed te zien met de 2 personen.
http://forums.oneplus.net....1508/page-25#post-300596

3% standby in de nacht is zeker niet slecht.
Erg jammer dat de 1+1 niet snel verkrijgbaar is. Tegenover de concurrenten is het onverslaanbaar.
Viel me ook al op inderdaad. Wordt voor de rest weinig tot niets over gezegd in de reacties en ook niet door de fotograaf. Inderdaad jammer van de levertijd, maar goed, ik heb er wel even wachten voor over. Ben zeer benieuwd naar de eerste reviews over screen on time en of de camera echt zo goed is.

[ Voor 6% gewijzigd door Majesty op 29-04-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majesty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:22:
[...]

Viel me ook al op inderdaad. Wordt voor de rest weinig tot niets over gezegd in de reacties en ook niet door de fotograaf. Inderdaad jammer van de levertijd, maar goed, ik heb er wel even wachten voor over. Ben zeer benieuwd naar de eerste reviews over screen on time en of de camera echt zo goed is.
Is met andere fotos wel eerder opgevallen door forumleden. Ook hebben ze er wat van gezegd.
Maar de huidige forumleden zijn zo blind of nemen alles voor lief.
De rest van de fotos zijn wel mooi. Ook al ben ik geen pro in camera fotos beoordelen.
https://forums.oneplus.ne...lution-glory.1508/page-23
Front face ziet er wel goed uit. ook de beauty mode.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:55:
[...]

Is met andere fotos wel eerder opgevallen door forumleden. Ook hebben ze er wat van gezegd.
Maar de huidige forumleden zijn zo blind of nemen alles voor lief.
De rest van de fotos zijn wel mooi. Ook al ben ik geen pro in camera fotos beoordelen.
https://forums.oneplus.ne...lution-glory.1508/page-23
Front face ziet er wel goed uit. ook de beauty mode.
Had het al gezien bij de vorige updates van 'm inderdaad.
Als de beauty mode is toegepast op de die front facing camera foto's vind ik het niet mooi, alsof ze beide flink geplamuurd zijn. Had wel graag een vergelijking tussen beauty mode on en off gezien wat dat betreft.
Rest van de foto's ziet er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majesty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:34:
[...]

Als de beauty mode is toegepast op de die front facing camera foto's vind ik het niet mooi, alsof ze beide flink geplamuurd zijn. Had wel graag een vergelijking tussen beauty mode on en off gezien wat dat betreft.
Ik ken anders zat meiden die denken dat ze er met een dichtgeplamuurd gezicht er heel goed uit zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 16:13
https://forums.oneplus.ne...lution-glory.1508/page-23 Dat zijn best leuke plaatjes voor een mobieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
PaulAM schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:46:
https://forums.oneplus.ne...lution-glory.1508/page-23 Dat zijn best leuke plaatjes voor een mobieltje.
Link klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Maakt niet uit, is dezelfde link als die hier al meerdere keren is gepost. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
krissie100 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:37:
[...]

Je bent naief als je verwacht dat dat de uiteindelijke prijs is! Een samsung of htc kost $230/240 om te maken, hoe wil je dan een smartphone voor $260 krijgen!? Hun hebben vaste kosten zoals; vervoerskosten, onderhoudskosten voor centra waarvan ze verzonden worden, loonkosten aan personeel, een marketing team (Die de laatste tijd heel actief is geweest oneplus.net/smash), onderhoudskosten van server en ga zo maar door. Het zou ook meteen hun hele invite-systeem om zeep brengen.

De reden dat ze een invite systeem hebben, is dat het opbouwend is. 100 Invites (á la smash your old phone) worden verzonden, minimaal 1/3 van de uitnodigingen wordt door verstuurd en ga zo maar door. Zo kunnen ze bij Oneplus de voorraad opbouwen.

Het lijkt me sterk dat ze bij Oneplus een contract hebben, zoals ik hierboven zei zou dat hun hele invite-systeem om zeep helpen. Want iedereen die ongeduldig wordt, besteld bij 1949deal.com, die kan de vraag niet verwerken want Oneplus produceert te weinig (domino effect). Misschien krijgen de medewerkers een bonus als ze zich opgeven voor de smash actie :+ Dan hebben ze snel een grote voorraad ;)

Chinesen hebben zoals Dutchgio al zei, de neiging om je te bedonderen qua prijs. If it seems to good to be true..Then it is to good to be true! Net zoals destijds de pre-order prijs bij de xiaomi mi3 van $320 die opeens in $390 veranderde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majesty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:34:
[...]

beauty mode kan je uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals het naar uit ziet 64gb model algemeen beschikbaar in juni ook met invites
We zullen het maar zien
http://forums.oneplus.net...2-production-update.6854/
Hoeveel ze gaan produceren is niet bekend

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 22:15 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.