Er staat toch al tientalle hands on videos op Youtube ondertussen?
Marques Brownlee is wel 1 van de betere wat er is op het WWW qua hands-ons, wacht ook met smart op dat filmpjeFabianNL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:38:
[...]
Er staat toch al tientalle hands on videos op Youtube ondertussen?
Verwijderd
En 1 mln abonnees. Ik kijk er wel naar uit want hij heeft een paar dagen geleden de find 7a uitgebreid gereviewd.
Even een kopietje uit het Oneplus forum mbt 4G.
Verschil van 8Mbps op de 800 MHz band, 42Mbps op de 3G, en 50Mbps op de 4G.
couple of months ago, we started OnePlus with the goal of creating the best phone within our ability for as many people around the world as possible. The work we’ve done has been made more fun and meaningful by the global support we’ve already received. Starting a company is a rollercoaster ride with plenty of ups and downs, and your support has certainly made the downs much easier to endure!
During the past weekend, there’s been a lot of discussion regarding the lack of the OnePlus One’s band 20 LTE and we feel we need to clarify the situation.
First of all, how does this affect you? 800MHz is used in some rural areas of Europe. So if you don’t live close to a city, or if you travel outside urban areas, you may lose LTE signal and fall back to 3G. But all LTE is not created equal. 800MHz LTE speeds are only up to 50 Mbps while regular HSPDA+ (3G) can go up to 42 Mbps. OnePlus One supports 3G flawlessly in Europe, so depending on the location and situation, the difference may not actually be all that great. It’s possible that signal strength inside buildings even in non-rural areas may improve, but this is less relevant because our signal strength is some of the industry’s strongest to begin with. Many of today’s flagships fail to pass our rigid signal testing standards.
Some companies create five versions of their flagship devices for different regions of the world. To maximize the impact with our resources, we initially created one SKU that would allow users from as many countries as possible to enjoy this product.
We have received a lot of attention as of late, and due to that, it may be easy to mistake us for a big corporation. We’re not. Though we plan to put out a world-class product, we are still just a few-months old startup with very limited resources in comparison to more established company.
Transparency and honesty with our fans is something we strongly believe in, so let’s lay our choices on the table:
Continue as things are
Change the bands
Create a separate EU version
We are not pursuing choice #2 because the OnePlus One is already in production. Stopping the production would involve discarding some supplies and waiting for replacements, which means wasting resources and time. This would also mean the removal of another band, which still affects some users and ultimately doesn’t solve the problem.
We’ve decided to pursue choice #1 while hoping that enough people support this choice to help us get through and survive the initial sales period. If we are successful in the first few months, we may be able to simultaneously pursue choice #3 when we have the resources to create a new SKU that includes band 20 LTE.
For the most part, OnePlus One is going to have great 4G LTE connectivity and perfect 3G support. If this is something you can get behind, then we thank you for the support. If not, we’re sorry to have disappointed you, and hope we’ll be successful enough to produce a product that can satisfy your needs in the future.
Jij snapt hetalwaysleft schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:41:
[...]
Marques Brownlee is wel 1 van de betere wat er is op het WWW qua hands-ons, wacht ook met smart op dat filmpje
Ja die smoesjes van Carl kennen we wel, feit blijft dat je als Nederlander beter af was geweest mét band 20 op die telefoon.Koriel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:47:
Even een kopietje uit het Oneplus forum mbt 4G.
[...]
Het verschil is overigens niet alleen in bandbreedte maar ook in latency en dekking (vooral binnenshuis).
Waarom smoesjes? Het lijkt mij een goed duidelijke uitleg waarom er besloten is om band 20 niet te ondersteunen. Zo min mogelijk impact met deze keuze, wereldwijd gezien dan.Skizzik0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 19:22:
[...]
Ja die smoesjes van Carl kennen we wel, feit blijft dat je als Nederlander beter af was geweest mét band 20 op die telefoon.
Het verschil is overigens niet alleen in bandbreedte maar ook in latency en dekking (vooral binnenshuis).
Ben absoluut geen fanboi, ik vind de designkeuzes ook niet denderend. Maar gezien de prijsstelling en wat je er daadwerkelijk voor krijgt vind ik de One+ toch een goede optie voor velen. Zeker gezien de toch beperkte databundels in NL ( Ik zou het liefst onbeperkt zien) maakt het mij persoonlijk niet uit dat het iets minder snel binnenkomt. Met een goede 3G kan ik ook uitstekend skypen.
Deels offtopic, heeft iemand een linkje naar die wallpaper die er standaard op staat?
Verwijderd
Ben ik er ook niet mee eens. Als je het aantal "klagers" leest die toch band 20 willen, voornamelijk het Europees gebied. Ik vermoed dat ze gewoon niet toe willen geven dat het wellicht een kostenkeuze is geweest. Wat zeggen ze na een aantal maanden wanneer ze wel band 20 gaan ondersteunen? We luisteren wel naar jullie? en Carl's mooi verhaal over de keuze dan?Koriel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 19:30:
[...]
Waarom smoesjes? Het lijkt mij een goed duidelijke uitleg waarom er besloten is om band 20 niet te ondersteunen. Zo min mogelijk impact met deze keuze, wereldwijd gezien dan.
Ben absoluut geen fanboi, ik vind de designkeuzes ook niet denderend. Maar gezien de prijsstelling en wat je er daadwerkelijk voor krijgt vind ik de One+ toch een goede optie voor velen. Zeker gezien de toch beperkte databundels in NL ( Ik zou het liefst onbeperkt zien) maakt het mij persoonlijk niet uit dat het iets minder snel binnenkomt. Met een goede 3G kan ik ook uitstekend skypen.
Steeds meer gaten vallen in hun verhaal.
1. Peter Lau wekte de suggestie dat de 1+1 minder breed is dan de xperia z1
2. Invite vind ik niet better than pre orders
3 mysterious tech? Nog niet verklaard bij de presentatie. Of typten ze maar wat om het interessanter te maken?
4. Wel een afneembaar achterkant maar geen verwisselbaar accu. Raar
5 Wat is er zo moeilijk aan een deel met band 20 te verkopen als het hardwarmatig is? Oppo doet dat toch ook met de find 7? Heeft dezelfde processor en komt notabene uit dezelfde fabriek.
Qua prijs is het zeker interessant maar nu de storm geluwd is hoor en lees ik de admins bij OP niet meer.
Terwijl er wel nog heel veel vragen zijn. Wanneer is het beschikbaar bijv. Hoe krijg je invites?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2014 20:21 ]
Ik snap best dat ze maar 9 banden kunnen ondersteunen en 't is lullig dat dan net 20 buiten de boot valt maar om dan te gaan roepen "3g is ook best goed #neversettle", dat vind ik inderdaad smoesjes maken.Koriel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 19:30:
[...]Waarom smoesjes? Het lijkt mij een goed duidelijke uitleg waarom er besloten is om band 20 niet te ondersteunen. Zo min mogelijk impact met deze keuze, wereldwijd gezien dan.
Sterker nog, hier zegt hij dat ze 'n 5.5" scherm in een 5.0" telefoon hebben gepast en dan blijkt dat de One ongeveer even groot is als een Note3 met een 5.7" scherm.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:10:1. Peter Lau wekte de suggestie dat de 1+1 minder breed is dan de xperia z1
"So, why not fit a 5.5” screen into a 5.0” handset? After a lot of trial and error, our engineers figured it out. Need proof? Believe it or not, there’s a OnePlus One under that Sony Xperia Z1, a 5” screen phone that many people have said great things about."
Kennelijk maakt 'n centimeter langer of korter niet uit voor meneer Lau.
[ Voor 53% gewijzigd door Skizzik0 op 24-04-2014 20:21 ]
Het past misschien net, maar ze laten natuurlijk expres de lengte niet zien..
Verwijderd
Er zit er wel een onder, hij steekt alleen nog een aantal cm uit aan de ander kant van de foto
Maar goed, hetzelfde verhaal als Oppo dus, die OPO. Ik heb het wel weer gezien 
Sowieso, wat is dit voor een bullshit-redenatie:

Maak dan gewoon de telefoon zelf kleiner en hou het scherm 5''.When we first started our journey, we thought users wanted a 5” screen, as it tends to be most people’s reported comfort limit when holding a device. At the same time, other users have been demanding larger screens, so we also understood a bigger screen offers users a better experience when it comes to reading, watching videos and gaming. So, why not fit a 5.5” screen into a 5.0” handset?
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2014 20:32 ]
Lijkt mij persoonlijk meer 'n gevalletje "Oppo heeft deze schermen toch al groot ingekocht voor de 7a dus konden wij er goedkoop aankomen". Dit vind ik verder geen probleem maar dan moet je niet liegen dat je zo'n scherm in een 5" telefoon hebt gepropt.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:30:
[...]
Maak dan gewoon de telefoon zelf kleiner en hou het scherm 5''.
Had gehoopt op een echte handson. Hij is heel enthousiast, en terecht..die specs voor deze prijs blijft geweldig.Untouchablezz20 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:46:
YouTube: OnePlus One Impressions!
Staat online van MKBHD
Zojuist zat ik toch weer even op dat forum van Oneplus en ik ben van mening dat Oneplus het toch niet op de juiste manier heeft aangepakt.
In eerste instantie hebben ze erg leuke marketing gevoerd door middel van het hypen van een potentieel erg interessante telefoon. Zowel in hun thuismarkt als in de westerse landen hadden veel mensen erg veel interesse in de telefoon. Lekker opbouwen van de hype, zoals het hoort.
Na de release waren erg veel mensen teleurgesteld. Fout 1: niet beloven wat je niet waar kunt maken. Daarmee verlies je erg veel (belangrijke) early adopters. Reageren op vragen over o.a. invites doen ze niet. Fout 2: hoogtepunt had de aankondiging moeten zijn, daarna gewoon open kaart spelen. Nu frustreer je mensen alleen.
Fout 3: volgens mij is er geen goed marktonderzoek gedaan. Als je de mobiele markt in Europa wilt veroveren, moet je dan beginnen met een Phablet (die groter is dan alle andere flagships)? Lijkt alsof ze de wens van de thuismarkt op de rest van de wereld willen projecteren. Binnen marketing een van de grootste fouten die je kunt maken.
Momenteel zijn er op dat forum alleen nog jochies van 16 bezig die zo graag de telefoon willen. Echter zullen die gozertjes nooit zorgen voor een grote verspreiding van Oneplus. Het kan dat dat niet het doel van Oneplus is, maar dan is de kreet "Flagship Killer 2014" ook een beetje misplaatst. Nee, Apple, Samsung, Sony en HTC gaan hier echt niet wakker van liggen. En dat vind ik jammer. Weer een bedrijf dat geen invloed kan uitoefenen op de telefoonmarkt.
Het was te mooi om waar te zijn. En ja, ik baal er best wel een beetje van. Had veel verwacht. Vond de initiële marketing erg goed. En dan eindigt het in (voor velen) zo'n domper.
In eerste instantie hebben ze erg leuke marketing gevoerd door middel van het hypen van een potentieel erg interessante telefoon. Zowel in hun thuismarkt als in de westerse landen hadden veel mensen erg veel interesse in de telefoon. Lekker opbouwen van de hype, zoals het hoort.
Na de release waren erg veel mensen teleurgesteld. Fout 1: niet beloven wat je niet waar kunt maken. Daarmee verlies je erg veel (belangrijke) early adopters. Reageren op vragen over o.a. invites doen ze niet. Fout 2: hoogtepunt had de aankondiging moeten zijn, daarna gewoon open kaart spelen. Nu frustreer je mensen alleen.
Fout 3: volgens mij is er geen goed marktonderzoek gedaan. Als je de mobiele markt in Europa wilt veroveren, moet je dan beginnen met een Phablet (die groter is dan alle andere flagships)? Lijkt alsof ze de wens van de thuismarkt op de rest van de wereld willen projecteren. Binnen marketing een van de grootste fouten die je kunt maken.
Momenteel zijn er op dat forum alleen nog jochies van 16 bezig die zo graag de telefoon willen. Echter zullen die gozertjes nooit zorgen voor een grote verspreiding van Oneplus. Het kan dat dat niet het doel van Oneplus is, maar dan is de kreet "Flagship Killer 2014" ook een beetje misplaatst. Nee, Apple, Samsung, Sony en HTC gaan hier echt niet wakker van liggen. En dat vind ik jammer. Weer een bedrijf dat geen invloed kan uitoefenen op de telefoonmarkt.
Het was te mooi om waar te zijn. En ja, ik baal er best wel een beetje van. Had veel verwacht. Vond de initiële marketing erg goed. En dan eindigt het in (voor velen) zo'n domper.
Je bent gewoon meegegaan met de flow van alle teasers en de hele hype, precies wat OnePlus wilde 
En of HTC, Samsung en de rest daar wakker van gaat liggen moet nog blijken. Als OnePlus zijn distributie
en productie goed op peil heeft / gaat krijgen, ben ik toch echt benieuwd wat dit betekend voor de rest.
En of HTC, Samsung en de rest daar wakker van gaat liggen moet nog blijken. Als OnePlus zijn distributie
en productie goed op peil heeft / gaat krijgen, ben ik toch echt benieuwd wat dit betekend voor de rest.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik ben idd meegegaan met de flow. Ze hebben alleen niet kunnen "leveren"... Uiteindelijk dus toch een faal. En daar ben ik niet de enige in.
En die paar fanboys gaan echt niet zorgen voor een grote verspreiding van Oneplus als merk.
Oneplus is (in mijn ogen) niets anders meer dan al die andere goedkope merken uit China. Niet noemenswaardig voor het grote publiek, dus geen concurrentie voor de grote namen als HTC, Apple en Samsung.
En die paar fanboys gaan echt niet zorgen voor een grote verspreiding van Oneplus als merk.
Oneplus is (in mijn ogen) niets anders meer dan al die andere goedkope merken uit China. Niet noemenswaardig voor het grote publiek, dus geen concurrentie voor de grote namen als HTC, Apple en Samsung.
Tsjaa zo werkt het veelal met zulke gehypte producten, helaas.
Een nieuwe start-up kan gewoon geen 10 miljoen telefoons op de planken hebben liggen.
Voor de rest heeft het te maken met de aankomende tijd, loopt alles op rolletjes, OnePlus = interessant.
Produceren ze maar 1000 toestellen per maand, blijft dat invite-systeem een half jaar gelden = failure.
We zien het wel, eerst maar is m'n adres doorgeven voor 'n review-exemplaar
Een nieuwe start-up kan gewoon geen 10 miljoen telefoons op de planken hebben liggen.
Voor de rest heeft het te maken met de aankomende tijd, loopt alles op rolletjes, OnePlus = interessant.
Produceren ze maar 1000 toestellen per maand, blijft dat invite-systeem een half jaar gelden = failure.
We zien het wel, eerst maar is m'n adres doorgeven voor 'n review-exemplaar
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
@Tim wat was nu de mystery tech voor de batterij?
Vaag antwoord. Opnieuw een teaser?quote: TimNog steeds een groot mysterie. Gezien het continu verbeteren van het eindproduct nog steeds door gaat, kan ik op dit moment niet zeggen wat dit is.
[ Voor 10% gewijzigd door floriz87 op 25-04-2014 12:26 ]
Verwijderd
Ook ik geloof niet dat je alleen met internet je product kan promoten.CLB schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:26:
Je bent gewoon meegegaan met de flow van alle teasers en de hele hype, precies wat OnePlus wilde
Zie hoe samsung gigantisch veel geld in marketing pompt. Je kan er niet omheen en in de winkels kan je het nog proberen ook. Alleen de techies kennen OPPO/OP. Ga naar MM en noem de naam OPPO bij de klanten en ze kijken je raar aan.
Zal wel eenzelfde hype zijn als die 5'5 in een 5' inch behuizing, en waar dan van blijkt dat het ook niet helemaal waar is...
Ik geloof best dat zonder een gigantisch marketingbudget via word-of-mouth je een succes kunt zijn. Maar dan moet je wel de juiste mensen ambassadeur laten zijn en niet een paar fanboys. Zet geen zoden aan de dijk...
Iemand die weet wat dat smash the past betekend ?
http://oneplus.net/smash
Krijg je op dat moment te horen of je geinvite bent of niet?
Neehoorfloriz87 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:41:
Vaag antwoord. Opnieuw een teaser?
Veel informatie is gewoonweg niet te geven, specificaties zijn aangepast vanwege redenen zoals de politiek en geld, soms zelfs op het laatste moment. Volgens de info die ik heb zal OnePlus zelf ook geen accessoires uitgeven zoals bumpercases, dit omdat ze het zonde vinden om het design te verbergen... Zullen natuurlijk wel 33 thirdparty-accessoire-makers stapels accessoirs gaan maken voor deze telefoon. Prijzen van de Styleswap-covers zijn ook nog niet bekend, zal 'wat elektronica inzitten', zeer waarschijnlijk nodig voor NFC-shizzle.
Whatabout het toestel.... persoonlijk vind ik hem wel erg mooi.
Hardware is natuurlijk op en top, altijd leuk, software ziet er erg slick uit (geen CM-ervaringen hier, shame on me) Prijs is natuurlijk ook geweldig en al met al lijkt het wel een telefoon voor mij. Beperkte 4G is gewoonweg zonde, jammer, maar omdat ik Vodafone-gebruiker bent, nog enigszins te gebruiken dus dat zou ik nog voor lief nemen. Styleswap-covers zijn echt heel horny, maar ook daar koop ik geen telefoon voor, net niet dat wel.
Het formaat vind ik groot, misschien wel te groot... Loop regelmatig met zulke schermen op zak en ben er nog steeds niet uit of ik het nou prettig vind of niet. M'n huidige telefoon een Sony Xperia ZL is 69,3mm en dat vind ik eigenlijk meer dan genoeg. Om de lengte gaat het me ansich niet zo, maar de breedte van de OnePlus One is 75,9mm, dat wordt gewoonweg wel un-handy geloof ik. Eerst maar is een review-model proberen te char- teren, zodat we zelf eens kunnen bevoelen en aan kunnen kijken hoe of wat, want ik ben toch benieuwd.
Met een filmpje op Youtube van OnePlus waarin ze een telefoon kapot maakten zelf wekten ze de indruk dat je met "Smash the past" dat ook moest doen, zodat je "the past" kon "smashen" en een OnePlus kon kopen voor $1. Dat was alleen niet helemaal de bedoeling blijkbaar. Wat het nou echt is is mij ook niet duidelijk.mprkooij schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:55:
Iemand die weet wat dat smash the past betekend ?
Overigens waren er wel een paar actievelingen;
HTC one M7:
http://youtu.be/AY_6P-fXXMQ
IPhone 5S
http://youtu.be/9gN4EeyMopc
En hier de video van OnePlus zelf:
http://youtu.be/dkUKKP4aSgk
"Hi,
Happy Friday! Just wanted to send a bit of information about the OnePlus "Smash the Past" contest. The contest and site will launch at 8:00 pm, Hong Kong time (approx. 50 minutes from the time I'm sending this).
Fans can go to oneplus.net/smash to apply to smash their phone and send it to OnePlus. 100 applicants will be chosen to participate. They will win a 16GB OnePlus One for just $1 and receive it in the beginning of May along with 3 invites to give to friends.
The OnePlus will be available for those with invites starting mid-late May on our e-commerce site. For those who aren't interested or are not chosen for "Smash the Past", more invites will be available through OnePlus forum and social media contests, media giveaways and other channels.
Let me know if you have any other questions and I hope you have a lovely weekend."
Happy Friday! Just wanted to send a bit of information about the OnePlus "Smash the Past" contest. The contest and site will launch at 8:00 pm, Hong Kong time (approx. 50 minutes from the time I'm sending this).
Fans can go to oneplus.net/smash to apply to smash their phone and send it to OnePlus. 100 applicants will be chosen to participate. They will win a 16GB OnePlus One for just $1 and receive it in the beginning of May along with 3 invites to give to friends.
The OnePlus will be available for those with invites starting mid-late May on our e-commerce site. For those who aren't interested or are not chosen for "Smash the Past", more invites will be available through OnePlus forum and social media contests, media giveaways and other channels.
Let me know if you have any other questions and I hope you have a lovely weekend."
Verwijderd
Met invites willen ze de focus op hun product dus houden.
Wie elk dag op hun forum kijkt maakt dus een groter kans.
Wie elk dag op hun forum kijkt maakt dus een groter kans.
Lekker. De smash pagina is down nu hij op 0 stond
lol, hier staat ie nog op 1 minuut...
edit na een refresh down...
edit na een refresh down...
[ Voor 29% gewijzigd door cypher21 op 25-04-2014 14:02 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Bah, je kan enkel de 16GB versie kopen/winnen daarmee. Jammer, maar je krijgt wel 3 invites, dus met 1 onmiddellijk een 64GB bestellen
Hopelijk is de telefoon stabieler dan de website
Jammer weer dit. Voor $1 heb ik nog wel een oude Samsung liggen om te vermorzelen
1ste generatie Xperia Mini Pro 
Zelfs nog een dumb phone Samsung F210, kleinste phone ooit waarschijnlijk
Zelfs nog een dumb phone Samsung F210, kleinste phone ooit waarschijnlijk
Haha, wat is nu de bedoeling?
Ik kan de site niet eens op
Ik kan de site niet eens op
Wel echt een goeie xiaomi clone zo...
daar gaat het altijd hetzelfde als de bestellingen open gaan en tegen de tijd dat de website weer fatsoenelijk werkt is alles natuurlijk al weg
daar gaat het altijd hetzelfde als de bestellingen open gaan en tegen de tijd dat de website weer fatsoenelijk werkt is alles natuurlijk al weg
hij doet t! 
edit: shit, je moet nog een bepaald merk ook hebben om te smashen..
edit: shit, je moet nog een bepaald merk ook hebben om te smashen..
[ Voor 72% gewijzigd door Schoutse op 25-04-2014 14:10 ]
Samsung galaxy gio die stuk mag hier 
In ruil voor een OnePlus wel een goede deal dacht ik zo, maar dat gaat tegenvallen als het niet lukt...
Edit: na een paar keer proberen toch gelukt.
Alleen stond de samsung galaxy gio er niet tussen.
In ruil voor een OnePlus wel een goede deal dacht ik zo, maar dat gaat tegenvallen als het niet lukt...
Edit: na een paar keer proberen toch gelukt.
Alleen stond de samsung galaxy gio er niet tussen.
[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 25-04-2014 14:11 ]
Alleen beetje jammer dat je geen echt oud mobile mag dumpen
Apart, blijkbaar mag je een S1 of S2 niet kapotslaan, maar pas vanaf de S3...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Lijkt erop dat er alleen wat nieuwere toestellen mee mogen doen, helaas voor iedereen met crap phones
Ja zijn voornamelijk recente modellen helaas..
Ja heb me aangemeld 
Hopenlijk krijg ik nu al een invite haha
Ben ik al blij.
Hopenlijk krijg ik nu al een invite haha
[ Voor 58% gewijzigd door alwaysleft op 25-04-2014 14:11 ]
De telefoon die ik op het moment gebruik is blijkbaar niet nieuw genoeg
Haha, ik hoop wel gewoon op een invite, om nu een telefoon aan te schaffen (2e hands) om stuk te slaan is ook weer zo wat
Exact... ik wou net hetzelfde zeggen, mijn note 1 staat er niet eens bij haha..MvdPM schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:10:
Alleen beetje jammer dat je geen echt oud mobile mag dumpen
Stuk voor stuk telefoon die qua nieuwwaarde ruim boven de OPO liggen. Zelfs 2ehands zijn ze nauwelijks goedkoper.
Kapsones, staan alleen recente telefoons in de lijst
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Nu ga ik extra aardig tegen je doen alwaysleft
.
Je moet tussen de 100 gelukkigen horen
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 25-04-2014 14:16 ]
Ik verwacht dat ze een random verdeling aanhouden, waarbij ze alle telefoons ongeveer evenveel gecovered willen zien. Er staat overigens nergens wanneer de inschrijving sluit, toch?alwaysleft schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:15:
[...]
Je moet tussen de 100 gelukkigen horenMaar denk wel dat je al iets meer kans heb om een invite te hebben.
Nope. Als ik invites heb deel ik ze random uit natuurlijk aan tweakers. Neem aan dat we elkaar zo allemaal kunnen helpen!floriz87 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:17:
[...]
Ik verwacht dat ze een random verdeling aanhouden, waarbij ze alle telefoons ongeveer evenveel gecovered willen zien. Er staat overigens nergens wanneer de inschrijving sluit, toch?
Als je een invite krijgt en je koopt het toestel dan krijg je toch een nieuwe invite om weg te geven? Of is dat niet gegarandeerd? Want het zal toch als wildvuur snel spreiden? of zit er toch een limiet aan?
Ik heb me aangemeld met een S3 en een Lumia 920. Njah, ik en mijn broertje.
[ Voor 21% gewijzigd door G33st op 25-04-2014 14:21 ]
Wedstrijd loopt tot 5 mei, lees de wedstrijdvoorwaarden
"To enter, please submit the form found on the main contest site. All submissions must be received by May 5th, 2014."
"To enter, please submit the form found on the main contest site. All submissions must be received by May 5th, 2014."
They will win a 16GB OnePlus One for just $1 and receive it in the beginning of May along with 3 invites to give to friends.MrGeek schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:21:
Wedstrijd loopt tot 5 mei, lees de wedstrijdvoorwaarden
Dat gaat ze dan niet lukken lijkt me.
Vind het maar een vage actie eerlijk gezegd. Mensen lijken wel gestoord om hun 'oude' telefoon kapot te slaan.
Verwijderd
Ik vind het maar raar. Dus je moet je oude telefoon kapot maken om een kans te maken om deze telefoon te "mogen" kopen? Wat een onzin.
Edit: wat hierboven staat dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2014 14:24 ]
In de FAQ staat 2 mei.
How long will I have to submit my application?
The Phone Smash application period will be from April 25th, 2014 to May 2nd, 2014.
Volkomen gestoorde actie. Marketing technisch geniaalVerwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:23:
Ik vind het maar raar. Dus je moet je oude telefoon kapot maken om een kans te maken om deze telefoon te "mogen" kopen? Wat een onzin.
Best vaag allemaal inderdaad. Maar ach, de hype leeft wel onder de freaks. (Ik reken mezelf hier wel bij)
Ik denk dat als je gekozen wordt gewoon je telefoon moet kapot maken. (dus als je gekozen bent en m kapot maakt krijg je sowieso de oneplus).Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:23:
Best wel stom dat 't alleen toptelefoons zijn in dat lijstje...
Niet echt.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:23:
Je moet je opgeven via dat formulier.
Daaruit zullen 100 mensen worden geselecteerd.
Vervolgens aan de geselecteerden de taak om hun telefoon te smashen en er een video van te maken.
EDIT: Thmz159 was me net voor
[ Voor 3% gewijzigd door Shazjia op 25-04-2014 14:29 ]
Verwijderd
Kan wel zijn, maar ik denk dat je gestoord bent als je hieraan meedoet. Als je bijvoorbeeld een 5s hebt, die verkoopt voor 600, kan je de OPO kopen voor 300, heb je 300 winst. Als je je 5s kapot maakt en dan ( in het gunstigste geval) voor 1 dollar een OPO koopt, heb je dus eigenlijk 600 betaald voor die OPO. Daar gaat de prijs/kwaliteit verhouding.alwaysleft schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:24:
[...]
Volkomen gestoorde actie. Marketing technisch geniaal
Wat is er zo geniaal aan?alwaysleft schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:24:
[...]
Volkomen gestoorde actie. Marketing technisch geniaal
Als ik wordt uitgekozen heb ik wel een Tweaker nodig die zijn Xperia Z beschikbaar stelt om te crushen, want uit de lijst van telefoons die je kon kiezen had ik er geen... uiteraard staat daar wel wat tegenover...
Verwijderd
Er staat htc one m7 m8 en gewoon one, aan een gewone one is voor weinig wel aan te komen toch?
En eentje die al kapot is is niet toegestaan:Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:30:
[...]
Kan wel zijn, maar ik denk dat je gestoord bent als je hieraan meedoet. Als je bijvoorbeeld een 5s hebt, die verkoopt voor 600, kan je de OPO kopen voor 300, heb je 300 winst. Als je je 5s kapot maakt en dan ( in het gunstigste geval) voor 1 dollar een OPO koopt, heb je dus eigenlijk 600 betaald voor die OPO. Daar gaat de prijs/kwaliteit verhouding.
.All submitted videos must be shot in one frame with no cutting or editing. The applicant must show that their phone does turn on and use the phone that was chosen by the applicant in their initial application. The phone must suffer significant and visible damage to qualify for the OnePlus One purchase code. The applicant must show evidence of the damage in the video following the smash.
Dus mocht er een tussen zitten met een 5S, dan is deze of van OP zelf, of van iemand die is omgekocht door OP of van een volslagen idioot.
Ik heb mezelf ook maar opgegeven. Me huidige iPhone is ook wel erg beschadigt dus ja.
En de kans dat je wordt gekozen lijkt me erg klein.
En de kans dat je wordt gekozen lijkt me erg klein.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Ik ga voor de volslagen idioot, want dat is deze actie. Naar mijn bescheiden mening. Kan je niet beter je oude verkopen, in de tussentijd met een goedkoop prul lopen, en dan een OPO kopen? In 9/10 gevallen ben je dan goedkoper uit. Tenzij je een smartphone hebt die al half kapot is of zo, maar dan moet je maar net zien dat je uitgekozen word.floriz87 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:44:
[...]
En eentje die al kapot is is niet toegestaan:
[...]
.
Dus mocht er een tussen zitten met een 5S, dan is deze of van OP zelf, of van iemand die is omgekocht door OP of van een volslagen idioot.
Waarschijnlijk is het goede reclame is iemand bereid is een werkende telefoon kapot te slaan om een nieuwe te kopen.
Levert wat clicks op, publiciteit voor OPO en laat zien dat de rest eigenlijk maar rotzooi is.
Hoewel het natuurlijk een domme actie blijft. Ik maak liever iemand anders blij met mijn oude telefoon.
Levert wat clicks op, publiciteit voor OPO en laat zien dat de rest eigenlijk maar rotzooi is.
Hoewel het natuurlijk een domme actie blijft. Ik maak liever iemand anders blij met mijn oude telefoon.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Wat een idioten. Hoe zonde is het om goede apparaten te gaan slopen, pure kapitaalvernietiging en verspilling van de grondstoffen..
En jij recyclet alles, maar dan ook echt alles?ReinTheMan schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:53:
Wat een idioten. Hoe zonde is het om goede apparaten te gaan slopen, pure kapitaalvernietiging en verspilling van de grondstoffen..
Je hoeft er niet aan mee te doen en mensen die het wel doen zullen er vast een goede reden voor hebben. Telefoon die half kapot is, niet meer (goed) werkt, etc.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Ach je meld je aan met een HTC One whatever en je koopt hem op marktplaats.
Hij moet alleen wel opstarten,vervolgens ram je die in elkaar, hoeft niet hoop geld te kosten,tis maar een idee:-)
Hij moet alleen wel opstarten,vervolgens ram je die in elkaar, hoeft niet hoop geld te kosten,tis maar een idee:-)
Ik heb me ook maar opgegeven.
Heb nu een HTC One X die aan vervanging toe is en niet meer verkoop waardig is.
Als ik die mag slopen, en ik krijg daar voor een klein bedrag de OnePlus one voor.
Dan is dat geen verkeerde deal dacht ik zo.
Als ik die mag slopen, en ik krijg daar voor een klein bedrag de OnePlus one voor.
Ik heb me ook opgegeven, wel moet ik dan nog ergens een zeer goedkope S3 op de kop tikken die ik kan smashen :-)
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Heb me ook maar aangemeld, heb nog een kapotte HTC One (M7) liggen
Het toestel moet wel werkenkronolith schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:17:
Heb me ook maar aangemeld, heb nog een kapotte HTC One (M7) liggen
Doet 'ie ook

Hij boot in ieder geval. Daarna gebeurd er weinig meer
[ Voor 16% gewijzigd door kronolith op 25-04-2014 15:24 ]
Had ook wel interesse in de OnePlus One. Zelf ben ik ook niet altijd "de meest groene persoon" als het om recycling of vervoer gaat, maar een volledig functionerende telefoon moeten kapotslaan gaat me toch echt wel een brug te ver..
Sorry OnePlus, voor mij hoeft het niet meer als dit de manier is om in de kijker te komen. Ik wacht wel netjes op de Nexus 6.
Sorry OnePlus, voor mij hoeft het niet meer als dit de manier is om in de kijker te komen. Ik wacht wel netjes op de Nexus 6.
Volledig mee akkoord!aproxx schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:30:
Had ook wel interesse in de OnePlus One. Zelf ben ik ook niet altijd "de meest groene persoon" als het om recycling of vervoer gaat, maar een volledig functionerende telefoon moeten kapotslaan gaat me toch echt wel een brug te ver..
Het principe dat 100 mensen de telefoon eerst krijgen en dan 3 invites kunnen uitdelen, is nog wel oke. Maar doe dat toch niet door werkende telefoons kapot te slaan. Ik snap dat ze hiermee een boodschap willen sturen naar de huidige 'overpriced high-end telefoonmakers'. Ze konden dit volgens mij op een betere manier doen. Waarom niet gewoon je huidige telefoon opsturen om dan te recyclen?
One X doet niet meeT-T schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:08:
Ik heb me ook maar opgegeven.
Welke telefoon(s) bedoelen ze dan met 'HTC One' als de HTC One M7 en HTC One M8 apart op de lijst staan?
En de Galaxy S3 staat wel op de lijst en die is van dezelfde generatie als de HTC One X.
HTC One Mini? Ik heb geen flauw idee, misschien wel de X, maar dan zou ik OP ff een mailtje sturen ter bevestiging.T-T schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:51:
[...]
Welke telefoon(s) bedoelen ze dan met 'HTC One' als de HTC One M7 en HTC One M8 apart op de lijst staan?
En de Galaxy S3 staat wel op de lijst en die is van dezelfde generatie als de HTC One X.
Ik denk zelf dat ik toch maar voor de Galaxy Note 3 zal gaan. is wat duurder, maar dan heb ik wel echte 4G (en ik ga bijna zeker naar KPN/Hi) en MultiWindow. Toch wel dingen die ik liever niet wil missen.
Maar je kan het spul toch alsnog inleveren als oude electronica, behalve dan in.....stukjesReinTheMan schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:53:

[ Voor 3% gewijzigd door Monkeydancer op 25-04-2014 19:01 ]
Ligt er ook aan hoe je ze vernietigd.Monkeydancer schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:00:
[...]
Maar je kan het spul toch alsnog inleveren als oude electronica, behalve dan in.....stukjes. Wordt toch wel gerecycled
.
Het hoeft natuurlijk niet allemaal in een Blentech Blender. Met een hamer kan ook.
En de gasten van Will It Blend hebben zelfs al een keer geprobeert om een tot poeder vermalen telefoon terug te brengen naar de winkel voor garantie
[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 25-04-2014 19:07 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.