[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.641 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Arthur-M. schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:44:
[...]

Goed nieuws voor jou, want hij is ook nog eens goedkoper dan de Nexus 5. Ik heb de Nexus 5 een beetje te vroeg aangeschaft, maar ik ben er wel blij mee want de 1+1 vind ik gewoon te groot en de specs zijn ongeveer hetzelfde. :)
Hij is idd wat aan de grote kant , maar de specs zijn super.
Vond de specs vna de N5 ook erg goed, maar "net niet" vandaar de twijfel en uitstel. Wilde er een meenemen uit Amerika, maar dan zou 4g niet werken, en toen kwamen de geruchten van de 1+1

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
cypher21 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:53:
[...]

Hij is idd wat aan de grote kant , maar de specs zijn super.
Vond de specs vna de N5 ook erg goed, maar "net niet" vandaar de twijfel en uitstel. Wilde er een meenemen uit Amerika, maar dan zou 4g niet werken, en toen kwamen de geruchten van de 1+1
waar 4G dan ook niet goed zal werken ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ze hebben goed gekeken naar de concurrentie. De specs van Westerse merken, de prijs ala een Nexus, de marketing ala Xiaomi en hun invite-systeem eveneens. Als ze nu een 1+1 compact uitbrengen in 4,3 inch formaat zoals Sony/Xiaomi ook al doen heb ik zeker interesse. Xiaomi/Sony bieden namelijk allebei zowel de Mi3s/Z2 als flagship aan en daarnaast kan je nog steeds een prima compact alternatief van ze krijgen in de vorm van Mi2s/Z1c. Deze 1+1 moet concurreren met de Nexus 5, Sony Z2, Samsung Note, HTC M8, Xiaomi Mi3s. Geef ons dan ook een 1+1c die kan concurreren met een Sony Z1 compact en Xiaomi Mi2s :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
RocketKoen schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:55:
[...]

waar 4G dan ook niet goed zal werken ;)
Ja, dat is idd dan weer jammer. Maar zou voor de 32gb N5 uit de USA +/- €310 kwijt zijn geweest, en voor dat geld nu een 1+1 met (hopelijk) 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15:01
cypher21 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:56:
[...]

Ja, dat is idd dan weer jammer. Maar zou voor de 32gb N5 uit de USA +/- €310 kwijt zijn geweest, en voor dat geld nu een 1+1 met (hopelijk) 64gb
áls je geen douane krijgt. Vind het wel fijn dat dat is uitgesloten bij de 1+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb je ook een promotiefilmpje vondt de iMac wel wat grappig :D

https://www.youtube.com/watch?v=KP-5OlHINg0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:00:

Hoezo? Goede designers werken op Macs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds weten we niet hoe je een invite kan krijgen.
En het zal ook wel beperkt houdbaar zijn want ze leveren maar naar 16 landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
monnick schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:02:
[...]

8)7

Photoshop op een Mac en Windows is niet verschillend.. Maakt niet uit waar je werkt. Macs zien er alleen beter uit op je bureau..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:03:
Nog steeds weten we niet hoe je een invite kan krijgen.
En het zal ook wel beperkt houdbaar zijn want ze leveren maar naar 16 landen.
Nou, in ieder geval dus van degenen die vrijdag meedoen aan de smash the past contest.
Denk echt dat het wachten is tot de 25e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:02:
[...]

Ja ok kan ik akkoord mee gaan, maar om dit zo prominent in beeld te brengen vond ik wel grappig. Ze zijn namelijk technisch gezien wel concurrenten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:11:
[...]

Ja ok kan ik akkoord mee gaan, maar om dit zo prominent in beeld te brengen vond ik wel grappig. Ze zijn namelijk technisch gezien wel concurrenten. :)
Ja maar dat is een Windows machine dan toch ook? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:00:

Cool dat ze testen met waterdruppels. Hopelijk betekent dit dat ie enigzins waterresistant is.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jeroenneman schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:13:
[...]

Cool dat ze testen met waterdruppels. Hopelijk betekent dit dat ie enigzins waterresistant is.
Alle schermen zijn waterresistant. Is immers een plaat glas en glas is waterdicht.
Het gaat pas mis met de meeste telefoons als er water in de behuizing komt. Door bijvoorbeeld een niet waterdichte aansluiting met de back cover of een open USB poort.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
418O2 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:59:
[...]

áls je geen douane krijgt. Vind het wel fijn dat dat is uitgesloten bij de 1+1
Ik ging zelf die kant op, je mag €430 meenemen dus er zouden geen kosten bijgekomen zijn.
Maar idd wel prettig dat je daar geen last van hebt met de 1+1, en garantie dan ook gewoon via Nederland loopt (vaak wel nodig bij Chinese spullen:+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Leuk: om te zien hoe groot nou de Oneplus One is. Eerst even calibreren met je eigen telefoon. Vind hem toch wel groot, maar misschien te overzien.

http://www.phonearena.com/phones/size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-08 20:44
Klopt het dat hij net zo breed is als de Z2?
Hij ziet er enorm uit nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Scheelt een paar mm aan alle kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer, ze doen alles perfect en dan die grootte. Wat is er mis met een 5 inch toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 22:01
Leuke grootte vergelijking met de HTC M8: http://www.phonearena.com...C-One-M8/phones/8603,8242 Hierin is dus goed te zien dat de grootte bijna hetzelfde is maar dat er dan een 5.5 inch scherm in zit.

[ Voor 28% gewijzigd door kanem0chi op 23-04-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
kanem0chi schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:41:
Leuke grootte vergelijking met de HTC M8: http://www.phonearena.com...C-One-M8/phones/8603,8242 Hierin is dus goed te zien dat de grootte bijna hetzelfde is maar dat er dan een 5.5 inch scherm in zit.
Je kan hem vergelijken met elke andere telefoon hè ;)
Maar ik vind hem toch echt een stukje groter dan de M8 hoor.. Zowel in de breedte als in de hoogte..

Wat ik vooral schokkend vond, is toen ik hem vergeleek met m'n huidige Nexus 4... Wat is de One dan groot zeg! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
FabianNL schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:46:
[...]

Je kan hem vergelijken met elke andere telefoon hè ;)
Maar ik vind hem toch echt een stukje groter dan de M8 hoor.. Zowel in de breedte als in de hoogte..

Wat ik vooral schokkend vond, is toen ik hem vergeleek met m'n huidige Nexus 4... Wat is de One dan groot zeg! :o
Idd...
Ik heb (nog steeds) de galaxy nexus en die is net zo groot als de N4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 12:58
Ik kan het mis hebben maar ik vind dit wel een heel scherp geprijsd toestel, wellicht te scherp. Bovenop de kostprijs komen normaliter extra kosten, veel van deze kosten vallen weg door de gekozen wijze van vermarkten door 1+1. Denk aan retail, marketing, R&D, maar ook winst op het toestel.
Toch is het niet alleen vette winst van de gevestigde orde. Denk ook aan het in de lucht houden van eco-systeem, support, uitbrengen van updates, service punten, custom apps/launcher/skins, etc. Ik vraag me dan ook af welk addertje onder het gras ligt, het is namelijk bijna te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Blijkbaar is er een toezegging voor softwarematige ondersteuning van 2 jaar door CyanogenMod. Dus daar zit het addertje blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Miki schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:49:
Ik kan het mis hebben maar ik vind dit wel een heel scherp geprijsd toestel, wellicht te scherp. Bovenop de kostprijs komen normaliter extra kosten, veel van deze kosten vallen weg door de gekozen wijze van vermarkten door 1+1. Denk aan retail, marketing, R&D, maar ook winst op het toestel.
Toch is het niet alleen vette winst van de gevestigde orde. Denk ook aan het in de lucht houden van eco-systeem, support, uitbrengen van updates, service punten, custom apps/launcher/skins, etc. Ik vraag me dan ook af welk addertje onder het gras ligt, het is namelijk bijna te mooi om waar te zijn.
Maar juist op de punten die je noemt waar niet op bezuinigd wordt, wordt ook bezuinigd ;)
Om enkele voorbeelden te noemen:
  • de software wordt uitbesteed aan CyanogenMod, hier zal ongetwijfeld een vergoeding tegenover staan maar dit is vele malen lager dan alles zelf opknappen. Deze verzorgen ook de updates van de software, hier heeft OnePlus geen omkijken meer naar.
  • van een eco-systeem zal voorlopig nauwelijks sprake zijn. Op het gebied van hardware hebben ze covers, that's it. Op het gebied van software bieden ze verder geen eco-systeem... Daar is Google tenslotte ook veel beter (lees: goedkoper) in ;)
  • service punten zullen ze waarschijnlijk niet tot nauwelijks hebben, 1 lokaal punt in Europa die alles doorsteurt naar het thuisland... Alle garantie zal op deze manier worden afgehandeld, evenals de distributie.
  • custom apps/launcher/skins etc, is ook geen sprake van óf volledig via CyanogenMod
Enzovoorts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het is inderdaad een reusachtige telefoon. Zelf heb ik laatst naar de G2 gekeken, maar dat toestel is in vergelijking wel een stuk kleiner (en die vond ik al groot). Op deze pagina staan een hoop toptoestellen samen met de OnePlus One

http://www.phonearena.com...affordable-biggie_id55450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 19:55
Marketing is veelal gebruik van crowdsourcing en social media. Je wordt op dit moment niet echt doodgegooid met reclames op youtube, in tegenstelling tot bijv. samsung s5. Ook verkoopt het apparaat zichzelf wel door de scherpe prijs. Verkoop vind volgens mij alleen plaats via de website van oneplus. Geen tussenpersonen en of contracten met providers. De kosten voor R&D valt hoogstwaarschijnlijk lager uit, omdat er samengewerkt is met OPPO. Ik zie zoveel gelijkenissen in de find 7a en One, zoals de scherm. Zelfde leverancieer? Wat betreft de software: niks hoeft er inhouse ontwikkeld worden. Is uitbesteed aan cyanogenmod en is een zeer verstandig besluit geweest. Een aantal features waren overigens al ontwikkeld door OPPO zelf, zoals de gestures feature (zie find7a review). Hoogstwaarschijnlijk hebben ze toch nog connecties met OPPO personeel of zijn ze een samenwerkingsverband aangegaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Monkeydancer op 23-04-2014 15:01 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Qua grootte komt het eerder in de buurt van de Note 3, die zelfs een groter scherm heeft. Wat ze dus bedoelen met 5'5 scherm in een 5' inch behuizing klopt niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
FabianNL schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:56:
[...]

Maar juist op de punten die je noemt waar niet op bezuinigd wordt, wordt ook bezuinigd ;)
Om enkele voorbeelden te noemen:
  • de software wordt uitbesteed aan CyanogenMod, hier zal ongetwijfeld een vergoeding tegenover staan maar dit is vele malen lager dan alles zelf opknappen. Deze verzorgen ook de updates van de software, hier heeft OnePlus geen omkijken meer naar.
  • van een eco-systeem zal voorlopig nauwelijks sprake zijn. Op het gebied van hardware hebben ze covers, that's it. Op het gebied van software bieden ze verder geen eco-systeem... Daar is Google tenslotte ook veel beter (lees: goedkoper) in ;)
  • service punten zullen ze waarschijnlijk niet tot nauwelijks hebben, 1 lokaal punt in Europa die alles doorsteurt naar het thuisland... Alle garantie zal op deze manier worden afgehandeld, evenals de distributie.
  • custom apps/launcher/skins etc, is ook geen sprake van óf volledig via CyanogenMod
Enzovoorts...
Ik snap je betoog maar Cyanogenmod doet het ook niet meer gratis lees: opensource. Ik durf er vergif op in te nemen dat deze specifieke Cyanogenmod gesloten delen heeft. Verder is er naar alle waarschijnlijk een contract afgesloten voor het leveren van x aantal updates tot een bepaalde termijn. Daar zit echt geen liefdadigheidswerk meer in zoals vroeger :)
Wat betreft die service punten vind ik het wel een klein beetje tricky. Bij Apple betaal ik het volle pond maar heb ik na een uur testen door een Genius een nieuwe iPhone in mijn handen. Bij een kapotte Galaxy kan ik na het maken van een afspraak naar een service punt voor een reparatie ter plaatse. Als ze het toestel moeten opsturen ben ik heel benieuwd hoelang je het toestel dan kwijt bent.

Maar goed, ik ben uiteraard wel erg benieuwd naar de eerste ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Miki schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:09:
[...]

Ik snap je betoog maar Cyanogenmod doet het ook niet meer gratis lees: opensource. Ik durf er vergif op in te nemen dat deze specifieke Cyanogenmod gesloten delen heeft. Verder is er naar alle waarschijnlijk een contract afgesloten voor het leveren van x aantal updates tot een bepaalde termijn. Daar zit echt geen liefdadigheidswerk meer in zoals vroeger :)
*knip*

Maar goed, ik ben uiteraard wel erg benieuwd naar de eerste ervaringen :)
Absoluut! Details zijn (naar mijn weten) nog niet bekend, maar denk dat OnePlus ze hier prima voor betalen en inderdaad de service ook gewoon stopt na bijvoorbeeld 2 jaar. Echter, kan ik me voorstellen dat dit wel een stukje goedkoper is dan zelf 30 (?) man in dienst nemen om het OS te maken/optimaliseren, laat staan extra apps, opties of skins toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Aangezien de hype redelijk groot is, zullen ook developers dit toestel wel aanschaffen, en als ze bij OnePlus dan niet moeilijk doen met het vrijgeven van sources kun je na die 2 jaar ook gewoon android updates houden via Omni of Cyanogenmod zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnBudding
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 08:34
De afgelopen dagen met gezonde spanning op dit apparaat zitten wachten, en ondanks dat het echt een geweldige indrukwekkende telefoon is voor een geweldige prijs..... is hij gewoon té groot, en niet kleiner dan de Z1/Z2 ..... Ben benieuwd hoe groot de 1+2 zal worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:49:
Ik vind 600 gulden voor wat chips en wat glas niet echt goedkoop hoor. We zijn alleen gewend dat Apple en Samsung voor iets wat 160 euro kost maar liefst 1540 gulden vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:09:
[...]

Ik vind 600 gulden voor wat chips en wat glas niet echt goedkoop hoor. We zijn alleen gewend dat Apple en Samsung voor iets wat 160 euro kost maar liefst 1540 gulden vragen.
Ik vind vier ton voor wat stenen, glas en dakpannen ook heel veel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 16:13
Drie dingen staan me tegen in deze Phone, De baterij is te klein, op het KPN netwerk geen 4G en geen geheugen uitbreiding mogelijk. Jammer, Jammer maar ik houd het wel in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
PaulAM schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:20:
Drie dingen staan me tegen in deze Phone, De baterij is te klein, op het KPN netwerk geen 4G en geen geheugen uitbreiding mogelijk. Jammer, Jammer maar ik houd het wel in de gaten.
48GB erbij voor €30
Wat de batterij betreft zegt een cijfertje weinig. Ik ben vooral benieuwd naar hoe hij het doet in de accutests.
4G is wel erg jammer ja.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
[...]

Lief dat je wilt reageren maar ik probeer nog mijn mening te onderbouwen met argumenten, hetgeen bij jou totaal ontbreekt. Probeer het nog eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:40
gewoon allemaal overstappen naar tmobile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naar ben overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
krissie100 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:39:
gewoon allemaal overstappen naar tmobile ;)
Misschien gaan ze m wel in Nederland verkopen.
Exclusief bij t-mobile; met 4g ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

T-Mobile dekt toch alleen een deel van Zuid-Holland? Niet echt een geweldige optie voor je 4G :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Amanoo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:05:
T-Mobile dekt toch alleen een deel van Zuid-Holland? Niet echt een geweldige optie voor je 4G :P
Ze dekken een gedeelte van de randstad.
Tegen de tijd dat je OnePlus One hebt is er wel landelijke dekking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
[...]
No, you didn't! Gulden?! Ben je de Florijn al vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Topicstart is bijgewerkt, vragen, opmerkingen, DM bitte!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
CLB schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:31:
Topicstart is bijgewerkt, vragen, opmerkingen, DM bitte!
Complimenten voor de mooie TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik snap het verhaal van de 4G toch niet zo... waarom een toestel uitbrengen waarbij men qua specificaties duidelijk mikt op de high-end users maar dan zoiets als 4G beperkt ondersteunen? Ik bedoel dat zullen de kosten toch niet zijn want de snapdragon 801 ondersteund 4G op alle frequenteis, je hebt alleen de juiste antenne nodig om ook 800MHz te ontvangen?

Ik blijf het een zeer opmerkelijke keuze vinden, de prijs is absoluut een killer feature, maar het ontbreken van 4G is dat ook. Dan zou ik waarschijnlijk voor 350,- wel een Nexus 5 halen want ZO groot is dat prijsverschil dan ook weer niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 23-04-2014 23:01 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:12
Chaoss schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:57:
Ik snap het verhaal van de 4G toch niet zo... waarom een toestel uitbrengen waarbij men qua specificaties duidelijk mikt op de high-end users maar dan zoiets als 4G weglaten? Ik bedoel dat zullen de kosten toch niet zijn want de snapdragon 801 ondersteund 4G, je hebt alleen de juiste antenne nodig?

Ik blijf het een zeer opmerkelijke keuze vinden, de prijs is absoluut een killer feature, maar het ontbreken van 4G is dat ook. Dan zou ik waarschijnlijk voor 350,- wel een Nexus 5 halen want ZO groot is dat prijsverschil dan ook weer niet.
Ga dan voor de LG G2 ;) . Overigens is een prijsverschil van bijna 30% behoorlijk groot mijns inziens (€ 350 vs € 270). Wat ik ooit een keer voorbij heb zien komen is dat ze moesten kiezen welke bands ze zouden toevoegen. Aangezien je niet eindeloos bands kunt toevoegen, moesten ze keuzes maken (don't settle :9 ) en is de keuze niet op # 20 gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik snap het verhaal van de 4G toch niet zo... waarom een toestel uitbrengen waarbij men qua specificaties duidelijk mikt op de high-end users maar dan zoiets als 4G weglaten? Ik bedoel dat zullen de kosten toch niet zijn want de snapdragon 801 ondersteund 4G, je hebt alleen de juiste antenne nodig?

Ik vind t ook apart. Maar gezien het feit dat buiten de afmeting en software ALLES beter is dan bij de nexus 5 vind ik hem toch interessanter. Niet in de laatste plaats omdat ik weinig doe met mobiel internet en ik bij tele2 zit. Als ik aan een invite kan komen op een normale manier dan koop ik hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

floriz87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:02:
[...]

Ga dan voor de LG G2 ;) . Overigens is een prijsverschil van bijna 30% behoorlijk groot mijns inziens (€ 350 vs € 270). Wat ik ooit een keer voorbij heb zien komen is dat ze moesten kiezen welke bands ze zouden toevoegen. Aangezien je niet eindeloos bands kunt toevoegen, moesten ze keuzes maken (don't settle :9 ) en is de keuze niet op # 20 gevallen.
Nee dan zou ik zeker voor de N5 gaan puur op de vanilla android en de ondersteuning voor toekomstige android versies, bij een fabrikant moet je altijd maar afwachten of er ooit nog een update komt (heb ik nu wel gemerkt met mijn One S).

Ik snap niet precies waar die ondersteuning voor de frequenties precies in zit, het zal wel een hardware matig iets zijn met de antenne, maar dan vraag me ik me af of het zoveel extra kost om bijvoorbeeld 2 versies uit te brengen (zoals andere fabrikanten dat ook meestal doen). Ik ben ik bang dat de 1+1 nu echt heel veel potentiele klanten in Nederland laat lopen, om mij heen zie/hoor ik toch wel veel dat de gemiddelde consument zijn/haar huidige telefoon uitzoekt met als eis 4G ondersteuning.

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 23-04-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Chaoss schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:18:
[...]

Nee dan zou ik zeker voor de N5 gaan puur op de vanilla android en de ondersteuning voor toekomstige android versies, bij een fabrikant moet je altijd maar afwachten of er ooit nog een update komt (heb ik nu wel gemerkt met mijn One S).
Google ondersteunt Nexus apparaten ook maar 2 jaar hoor. Net als 1+1.
Ik snap het verhaal van de 4G toch niet zo... waarom een toestel uitbrengen waarbij men qua specificaties duidelijk mikt op de high-end users maar dan zoiets als 4G beperkt ondersteunen? Ik bedoel dat zullen de kosten toch niet zijn want de snapdragon 801 ondersteund 4G op alle frequenteis, je hebt alleen de juiste antenne nodig om ook 800MHz te ontvangen?
De snapdragon 801 heeft 8 inputs voor LTE antenne banden. En er zijn wereldwijd 14 banden in gebruik voor LTE.
6 daarvan over de hele wereld (en daar is band 20 er niet 1 van)

[ Voor 43% gewijzigd door RocketKoen op 23-04-2014 23:30 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Chaoss schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:18:
[...]

Ik snap niet precies waar die ondersteuning voor de frequenties precies in zit, het zal wel een hardware matig iets zijn met de antenne, maar dan vraag me ik me af of het zoveel extra kost om bijvoorbeeld 2 versies uit te brengen (zoals andere fabrikanten dat ook meestal doen). Ik ben ik bang dat de 1+1 nu echt heel veel potentiele klanten in Nederland laat lopen, om mij heen zie/hoor ik toch wel veel dat de gemiddelde consument zijn/haar huidige telefoon uitzoekt met als eis 4G ondersteuning.
Ik begrijp het ook niet precies. Voor mij is 4G niet echt een issue. Maar misschien wil Oneplus wel helemaal nog niet zoveel klanten.

Offtopic: wat betreft G2 vs N5 is het vooral accu/camera vs stock android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

RocketKoen schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:22:
[...]

Google ondersteunt Nexus apparaten ook maar 2 jaar hoor. Net als 1+1.
Dat ging over de LG G2 vs de N5, En volgens mij is het niet waar ook want de Galaxy Nexus (N3) is gereleased in November 2011 en draait nu op Android 4.3, een update die mid 2013 uitgekomen is.
floriz87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:25:
[...]

Ik begrijp het ook niet precies. Voor mij is 4G niet echt een issue. Maar misschien wil Oneplus wel helemaal nog niet zoveel klanten.
Ja right :P ze mogen dan wel lekker "ideologisch" over komen maar het is gewoon een commercieel bedrijf wat net als elk ander bedrijf gewoon zoveel mogelijk producten wil verkopen.

Aangezien het een startend bedrijf is kunnen ze niet veel apparaten op voorhand produceren (met de daarbij behorende risico's), dus wat hebben ze bedacht "bestellen op uitnodiging", pure marketing om iets negatiefs (te verwachten voorraad tekorten) een positief/exclusief tintje te geven.

[ Voor 48% gewijzigd door Chaoss op 24-04-2014 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Chaoss schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:29:
[...]

Dat ging over de LG G2 vs de N5, En volgens mij is het niet waar ook want de Galaxy Nexus (N3) is gereleased in November 2011 en draait nu op Android 4.3, een update die mid 2013 uitgekomen is.
November 2011 tot Mid 2013 < 2 jaar
En kitkat is niet meer voor de Galaxy Nexus uitgekomen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Google belooft 1.5 jaar/18 maanden, en geen 2 jaar/24 maanden.

"Waarom ontvangt de Galaxy Nexus de update naar Android 4.4 niet?
De Galaxy Nexus, die twee jaar geleden voor het eerst is uitgebracht, valt buiten de updateperiode van 18 maanden waarin Google en andere leveranciers apparaten gewoonlijk bijwerken."

https://support.google.com/nexus/answer/3468085?hl=nl

[ Voor 33% gewijzigd door dutchgio op 24-04-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dutchgio schreef op donderdag 24 april 2014 @ 00:06:
Google belooft 1.5 jaar/18 maanden, en geen 2 jaar/24 maanden.

"Waarom ontvangt de Galaxy Nexus de update naar Android 4.4 niet?
De Galaxy Nexus, die twee jaar geleden voor het eerst is uitgebracht, valt buiten de updateperiode van 18 maanden waarin Google en andere leveranciers apparaten gewoonlijk bijwerken."

https://support.google.com/nexus/answer/3468085?hl=nl
Nog korter.
En mensen maar klagen over Microsoft die XP maar 12,5 jaar bijwerkt. :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik zat gisteren toevallig even naar de Galaxy S CM support te kijken; zelfs CM11 wordt er nog voor gebouwd. Die is van 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
418O2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:27:
Ik zat gisteren toevallig even naar de Galaxy S CM support te kijken; zelfs CM11 wordt er nog voor gebouwd. Die is van 2010
CM 11 wordt volgens mij niet officieel ondersteund voor de galaxy S. Er zijn wat fanatiekelingen die de CM11 rom aanpassen voor de galaxy S (zelfde voor Nexus S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
cypher21 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:32:
[...]

CM 11 wordt volgens mij niet officieel ondersteund voor de galaxy S. Er zijn wat fanatiekelingen die de CM11 rom aanpassen voor de galaxy S (zelfde voor Nexus S)
Staat nog wel op de officiele site, vandaar dat ik dat dacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
418O2 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:33:
[...]

Staat nog wel op de officiele site, vandaar dat ik dat dacht :)
i stand corrected :)

http://download.cyanogenmod.org/
Data zijn idd de ondersteunde CM11 toestellen, daar staan beide nog tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
cypher21 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:32:
[...]

Ik draai inderdaad dezelfde Android versie op mijn Galaxy S als op mijn Nexus 7 (stock) dankzij CM. Dat terwijl Samsung zelf na 2.3.6 is gestopt en hun update-software echt heel slecht is.
Dus wat de ondersteuning betreft heb ik er wel vertrouwen in.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Voor degene die denken: hoe kan dit voor zo'n lage prijs, waar zit het addertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Plaatjes lijken ook niet eens op de telefoon. Die hele leverancier staat ook maar op 3 orders voor al zijn producten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Meeliften op de naam :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:08
Joosie200 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:57:
Voor degene die denken: hoe kan dit voor zo'n lage prijs, waar zit het addertje?
Heel kort uit te leggen, ze hoeven hun geld niet in zaken te steken wat Samsung en andere brands wel doen zoals ontwikkeling van hardware en reclame.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
En zoals geloof ik eerder gezegd: waarom je telefoon voor 300 euro verkopen als men ze ook kopen voor 700 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Quad schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:12:
[...]

Heel kort uit te leggen, ze hoeven hun geld niet in zaken te steken wat Samsung en andere brands wel doen zoals ontwikkeling van hardware en reclame.
Als je de kwartaalcijfers van Apple van gisteren bekijkt zie je dat ze bijvoorbeeld ook 23% winstmarge hebben.
barrymossel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:15:
En zoals geloof ik eerder gezegd: waarom je telefoon voor 300 euro verkopen als men ze ook kopen voor 700 euro?
lange termijn strategie. Eerst marktaandeel en bekendheid bouwen. En dan later de miljarden binnenharken.

[ Voor 30% gewijzigd door RocketKoen op 24-04-2014 11:21 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
barrymossel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:15:
Omdat ze marktaandeel willen opkopen door als prijsvechter je eerste product in de markt te zetten. Omdat ze nog geen gevestigd merk zijn en je dus niet betaald voor het merk wat prijkt op je toestel (zit er ook niet eens op de voorkant) Omdat ze genoegen nemen met 200 euro winst als blijkt dat de productiekosten 100 euro zijn? Dat ze iets voor 299 euro in de markt gooien wil niet zeggen dat ze verlies maken, kan prima dat hun kostprijs per 1+1 100/200 euro is en ze genoegen nemen met minder winstmarge. Je moet toch wat om voet aan grond te krijgen in een overvolle smartphonemarkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Nee, dat snap ik, maar daarom verkopen Sony, Samsung en HTC hun telefoons (nog) voor zo'n hoge prijs; ze worden toch wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
barrymossel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:23:
Nee, dat snap ik, maar daarom verkopen Sony, Samsung en HTC hun telefoons (nog) voor zo'n hoge prijs; ze worden toch wel gekocht.
Klopt en dikwijls netjes gespreid betaald middels telefoonabonnementen van 50+ euro/maand gedurende twee jaar. Ik vertik zoveel elke maand te moeten uitgeven dus ik heb altijd al de Sony/Samsung/HTC/Apple flagships gemeden en ben daarom frequent Chinaphone shopper ;) Ik doe niet mee aan de neiging: ja, maar anders heb ik geen flagship toestel :'( Die zijn er allang in China, je moet er alleen wat moeite voor doen.

OT: ik heb OnePlus per FB laten weten dat ik en menig ander graag wacht op een 1+1 compact en kreeg netjes 2 uur later reactie. Tuurlijk, een standaardreply: thanks for your reaction, we will take it into consideration, bladiebladiebla. Maar toch: Xiaomi vertikt het om op FB te reageren op een PM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:16:
lange termijn strategie. Eerst marktaandeel en bekendheid bouwen. En dan later de miljarden binnenharken.
Onder andere en via accessoires, 'ajoh zo'n styleswap-covertje voor twee tientjes, doe er maar twee', kost hun € 2,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:59
Joosie200 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:29:
[...]

Klopt en dikwijls netjes gespreid betaald middels telefoonabonnementen van 50+ euro/maand gedurende twee jaar. Ik vertik zoveel elke maand te moeten uitgeven dus ik heb altijd al de Sony/Samsung/HTC/Apple flagships gemeden en ben daarom frequent Chinaphone shopper ;) Ik doe niet mee aan de neiging: ja, maar anders heb ik geen flagship toestel :'( Die zijn er allang in China, je moet er alleen wat moeite voor doen.

OT: ik heb OnePlus per FB laten weten dat ik en menig ander graag wacht op een 1+1 compact en kreeg netjes 2 uur later reactie. Tuurlijk, een standaardreply: thanks for your reaction, we will take it into consideration, bladiebladiebla. Maar toch: Xiaomi vertikt het om op FB te reageren op een PM :P
Compact zou erg mooi zijn als ze die ooit maken,want deze 1+1 is gewoon een phablet,leuke prijs en specs maar te groot. Voordat ze gaan leveren is denk nexus 6 al aangekondigd en LG G3.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Amaze86 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:47:
[...]

Compact zou erg mooi zijn als ze die ooit maken,want deze 1+1 is gewoon een phablet,leuke prijs en specs maar te groot. Voordat ze gaan leveren is denk nexus 6 al aangekondigd en LG G3.
Klopt, maar het moet dan ook concurreren met een Samsung Note 3, HTC One M8, Sony Z2, Xiaomi Mi3s. Allen stuk voor stuk ook phablet size. Alleen Sony/Xiaomi leveren leuke specs in een kleiner jasje met de Xiaomi Mi2s/Sony Z1 compact. Ik verwacht dus wel dat er meerdere toestellen uit komen in de One Plus range, maar dan een andere naam. Tot die tijd kijk ik verlekkerd naar deze specs, maar blijf ik nog wel tevreden met mijn Xiaomi Mi2s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:52

BPP

RocketKoen schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:16:
[...]

Als je de kwartaalcijfers van Apple van gisteren bekijkt zie je dat ze bijvoorbeeld ook 23% winstmarge hebben.

[...]

Ik ben benieuwd. Zo'n strategie werkt normaal gesproken alleen maar als je als nieuwkomer een dikke vette portemonnee hebt en een hele lange adem of een paar grote investeerders achter je hebt staan. De S4 kostte zo'n 200 euro om te maken, zou de 1+ daar nou zover onder zitten? Desalniettemin kudos als ze dit vol kunnen blijven houden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
BPP schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:18:
[...]

Ik ben benieuwd. Zo'n strategie werkt normaal gesproken alleen maar als je als nieuwkomer een dikke vette portemonnee hebt en een hele lange adem of een paar grote investeerders achter je hebt staan. De S4 kostte zo'n 200 euro om te maken, zou de 1+ daar nou zover onder zitten? Desalniettemin kudos als ze dit vol kunnen blijven houden. _/-\o_
Dikke portemonee en lange adem hoeft alleen als je verlies maakt.
Microsoft en Sony op een console die net uit is bijvoorbeeld. of AMD.

Zolang ze winst maken kunnen ze het gewoon volhouden. met $10 winst per toestel ofzo zullen ze niet in de buurt van Apple's miljarden komen. Maar winst is winst :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:02
Hoe komt het eigenlijk dat die telefoon zo goedkoop is?

voor de 64GB 299,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
mprkooij schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:46:

voor de 64GB 299,-?
Omdat ie een brakke 4G heeft.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
mprkooij schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:46:

voor de 64GB 299,-?
Andere fabrikanten vragen €100 of €200 extra voor een 64GB versie ipv de 16GB.
1+1 vraagt €30 extra. Wat ongeveer de losse verkoopprijs is voor flash geheugen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
RocketKoen schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:55:
[...]

Andere fabrikanten vragen €100 of €200 extra voor een 64GB versie ipv de 16GB.
1+1 vraagt €30 extra. Wat ongeveer de losse verkoopprijs is voor flash geheugen.
andere fabrikanten trekken je een poot uit voor extra geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 13:15
Overigens vind ik het hele 4G verhaal en de moeite die iedereen ermee lijkt te hebben best overdreven. Tuurlijk is het jammer, alleen de iPhone 5 (dus niet de 5S) had hetzelfde probleem... En die verkocht als een gek, en Apple vroeg er de volle mep voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
revolised schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:57:
Tuurlijk is het jammer, alleen de iPhone 5 (dus niet de 5S) had hetzelfde probleem... En die verkocht als een gek, en Apple vroeg er de volle mep voor.
Als Apple een iTurd uitbrengt en daar 599 Euro voor vraagt liggen er al mensen voor de winkel te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
Brad Pitt schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:59:
[...]

Als Apple een iTurd uitbrengt en daar 599 Euro voor vraagt liggen er al mensen voor de winkel te wachten.
Klopt, maar dat is weer een hele andere discussie... Maar in een rij van een aantal uur gaan staan om een apparaat te kopen vind ik persoonlijk al redelijk belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
revolised schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:57:
Overigens vind ik het hele 4G verhaal en de moeite die iedereen ermee lijkt te hebben best overdreven. Tuurlijk is het jammer, alleen de iPhone 5 (dus niet de 5S) had hetzelfde probleem... En die verkocht als een gek, en Apple vroeg er de volle mep voor.
Toen was er ook nog weinig 4G dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Maar vodafone 4g werkt toch wel op deze telefoon toch, althans gedeeltelijk?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
barrymossel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:04:
[...]

Toen was er ook nog weinig 4G dekking.
Dat is inderdaad waar. Persoonlijk denk ik er niet veel last van te hebben. Ik woon en werk in de randstad en volgens het dekkingskaartje van Vodafone zit het met de 1800mhz band dekking wel goed in de gebieden waar ik me het meest bevind.

Ik vind het zelf een mooi toestel met een zeer schappelijke prijs. Ik twijfel echter nog of ik hem niet te groot vind. Nu een HTC One m7 en hij is zowel (veel) langer als (een beetje) breder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:08:
Maar vodafone 4g werkt toch wel op deze telefoon toch, althans gedeeltelijk?
Klopt. Als je dit kaartje bekijkt van Vodafone, en je zet alleen een vinkje bij 4G voor iPhone 5, dan zie je de dekking die je ook met de OnePlus 1 zou hebben.

https://www.vodafone.nl/s...kking/dekkingskaart.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Brad Pitt schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:47:
[...]

Omdat ie een brakke 4G heeft.
*in Nederland.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Was geen serieus antwoord, op een onmogelijk serieuze vraag* hoor :)
*al 1000x besproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Is de 1+1 ook vergelijkbaar met een note voor wat betreft gebruik met een stylus? Gezien het formaat zou ik dat een welkome toevoeging vinden, anders is een Note misschien toch de betere keuze.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Phusebox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:19:
Is de 1+1 ook vergelijkbaar met een note voor wat betreft gebruik met een stylus? Gezien het formaat zou ik dat een welkome toevoeging vinden, anders is een Note misschien toch de betere keuze.
Nee, voor zo'n stylus als de Note heb je een speciale digitizer nodig. En die zit er niet op.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
revolised schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:10:
Klopt. Als je dit kaartje bekijkt van Vodafone, en je zet alleen een vinkje bij 4G voor iPhone 5, dan zie je de dekking die je ook met de OnePlus 1 zou hebben.

Mooi, dat scheelt wikken en wegen over het eigenlijk iets te grote formaat. One is no-go. Spijtig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Staat ook een link in de TS naar een uitgebreid artikel over 4G en de OnePlus One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:52

BPP

RocketKoen schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:03:
[...]

Dikke portemonee en lange adem hoeft alleen als je verlies maakt.
Microsoft en Sony op een console die net uit is bijvoorbeeld. of AMD.

Zolang ze winst maken kunnen ze het gewoon volhouden. met $10 winst per toestel ofzo zullen ze niet in de buurt van Apple's miljarden komen. Maar winst is winst :P
Dan ga ik er ook één maken en hoef ik maar 5 euro winst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:57
revolised schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:10:
[...]

Blijft niet veel over van de 4G dekking dan...

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
bramv82 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:21:
[...]

Blijft niet veel over van de 4G dekking dan...
Zo goed als niks dus, daar schiet je niet veel mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Eind mei moet hij te bestellen zijn ieder geval op de website van OnePlus. Zonder invite, alleen wel in China eerst... http://forums.oneplus.net...tuff-chinese-source.3456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:27
MKBHD: Working on a pretty highly requested video; should be up later today. @OnePlus
Ben benieuwd.
Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.