'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
V&A aangeboden: Gamescom ticket
Er wordt er daar 1 aangeboden (tweakers veiling)
Nu ff goed weer afwachten!
Oh dat hebben we! Morgen ff (ver)bouwen!
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Je gaat een alu-hoedje maken?Macchill schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:59:
Zo, rol aluminiumfolie is binnen, evenals het plakband!
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Eéntje maar?Macchill schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:59:
Zo, rol aluminiumfolie is binnen, evenals het plakband!
* ShitHappens net teruggekomen van de AH met 10 rollen
Als je dan toch bezig bent kun je beter industrieel aanpakken...ShitHappens schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:46:
[...]
Eéntje maar?
* ShitHappens net teruggekomen van de AH met 10 rollen
Wikkel wikkel wikkel....
Yeah!Zorian schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:21:
* Zorian is bezig met aluminiumfolie en moet ineens denken aan een 'briljante' parodie op dit nummer.
Wikkel wikkel wikkel....

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verder vroeg ik mij ook af of er ergens een mooi overzicht is van wat welke uitgever heeft staan. Heb bij gamescom site zelf gekeken en daar vond ik zelf weinig. Ubisoft gamescom 2014 levert ook weinig op (op een cosplay contest na)
[ Voor 72% gewijzigd door Gropah op 04-08-2014 18:31 ]
Verwijderd
Ik heb gelijk al mijn kaartje gekocht puur omdat het me super gezellig/leuk/tof/epic/gaaf/awesome leek maar..
ik ken dus helemaal niemand
Kijk zelf alleen op tweakers voor onderdelen etc.
Maarrr misschien leuke mensen uit Eindhoven die ik mag joinen?

Ik ben ook alleen op Tweakers voor onderdelen, pricewatch en t laatste nieuws.
Dus je bent echt niet de enige.
Eindhoven.Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:04:

De hele trein zit natuurlijk vol met allemaal leuke tweakers.
Ligt natuurlijk aan je instelling.NMe schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:59:
[...]
Eindhoven.
De hele trein zit natuurlijk vol met allemaal leuke tweakers.Gewoon in de trein zelf even kijken of er mensen zijn waarmee je het kan vinden.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Er is maar één instelling voor mij op dat tijdstip en dat is koeffieee
Formerly known as Ragdoll
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 04-08-2014 23:23 ]
Bedacht me net... Is er al contact geweest met de (landelijke) pers? Ik zie dit best nog wel een item worden voor Hart van Nederland of Editie NL oid
Ja, daar zitten we op te wachten hor. Met je kop op SBS6...ShitHappens schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:42:
Komt er dan een soort kaart/polsbandcontrole op het perron? Zou wel superawesome zijn
Bedacht me net... Is er al contact geweest met de (landelijke) pers? Ik zie dit best nog wel een item worden voor Hart van Nederland of Editie NL oid
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik weet het niet maar ik kan me niet voorstellen dat het praktisch is om in de korte tijd die er op elk station is tijd genoeg is om de kaartjes te controleren als dat niet vooraf al gedaan is.ShitHappens schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:42:
Komt er dan een soort kaart/polsbandcontrole op het perron? Zou wel superawesome zijn
Pas op wat je zegt, straks reist Piet Paulusma nog mee. Oant moarn!Bedacht me net... Is er al contact geweest met de (landelijke) pers? Ik zie dit best nog wel een item worden voor Hart van Nederland of Editie NL oid
[ Voor 6% gewijzigd door InFamous op 05-08-2014 00:10 ]
Ja maar moet upgradenFiresphere schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:47:
[...]
Ja, daar zitten we op te wachten hor. Met je kop op SBS6...
Waar en hoe we controleren, dat merk je vanzelf. En ja, uiteraard is onze afdeling marketing druk bezig met het genereren van (pers)aandacht.ShitHappens schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:42:
Gaan we dat laatste kaartje nou nog verkopen of niet?
Ochtendhumeur? Ligt aan de hoeveelheid koffie die ik heb gehadVerwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:10:
[...]
Dat komt wel goed, gelukkig geen last van een ochtendhumeur
Oh dus jij bent diegene die voor alle tweakers koffie en thee bij de StarBucks gaat bestellenNMe schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:23:
De mijne is normaal gesproken "snooze". Maar ik moet mogelijk zelfs nog wat vroeger op station Eindhoven zijn dan strikt noodzakelijk is voor de trein zelf.![]()
Gelukkig zit er op station Den Bosch ook een goed tentje voor koffie.
*empty*
Ehhh ... jullie worden geacht om voor ons koffie mee te nemen. Wie is hier nou de crew, gij of ik?MR_VIPER schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 07:57:
[...]
Oh dus jij bent diegene die voor alle tweakers koffie en thee bij de StarBucks gaat bestellen
Gelukkig zit er op station Den Bosch ook een goed tentje voor koffie.
Ik zet wel een thermosje koffie. Wel eerlijk delen dan.zeef schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:33:
[...]
Ehhh ... jullie worden geacht om voor ons koffie mee te nemen. Wie is hier nou de crew, gij of ik?
P.S. Ik heb in geen jaren een kan koffie gezet. Dus weet niet hoe het smaakt
*empty*
Ik twijfel nog even of het agenda technisch kan maar misschien dat ik dat kaartje wel ga overnemenzeef schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:33:
[...]
Waar en hoe we controleren, dat merk je vanzelf. En ja, uiteraard is onze afdeling marketing druk bezig met het genereren van (pers)aandacht.
Kiswum Elmo fan is.
Ik en Kiswum! NMe is niet leukVerwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:04:
Je hebt het al door gekregen als het goed is maar die laatste ticket is weer verkochtzeef schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:33:
[...]
Waar en hoe we controleren, dat merk je vanzelf. En ja, uiteraard is onze afdeling marketing druk bezig met het genereren van (pers)aandacht.
True. Precies het tegenovergestelde van wat Piet zegt.InFamous schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:09:
Weten we iniedergeval wat het weer die dag doet
De rest van de trein misschien wel.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:10:
[...]
Dat komt wel goed, gelukkig geen last van een ochtendhumeur
MR_VIPER schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 07:57:
[...]
Oh dus jij bent diegene die voor alle tweakers koffie en thee bij de StarBucks gaat bestellen

Ik hoef niet leuk te zijn, ik heb een rooie nick.
[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 05-08-2014 11:34 ]
En zo te lezen op 16 augustus een blauw oogNMe schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:34:
[...]
True. Precies het tegenovergestelde van wat Piet zegt.
[...]
De rest van de trein misschien wel.
[...]
[...]
Ik hoef niet leuk te zijn, ik heb een rooie nick.
Ik schat mijn kansen gezien de doelgroep hoog genoeg in om dat te voorkomen.Firesphere schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:51:
[...]
En zo te lezen op 16 augustus een blauw oog
Niemand die het ziet!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
We zullen het vragen aan de winnaars, maar daar bij vermelden dat het geen plicht is.
Fixedzeef schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:48:
Formeel: Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
We zullen het vragen aan eisen van de winnaars, maar en daar bij vermelden dat het geen een plicht is.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Gevaarlijke opmerking.. Hoe ga jij straks 500 kopjes koffie drinken?zeef schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:33:
[...]
Ehhh ... jullie worden geacht om voor ons koffie mee te nemen. Wie is hier nou de crew, gij of ik?
1 voordeel uwerzijds: ze komen in 5 fases binnen...
Ben volgens mij alleen vergeten te omschrijven wat de relatie/rol is van hoe dat in de Tweakers Express past.
ssstt!!PcDealer schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:37:
[...]
Kiswum Elmo fan is.
[...]
Ik en Kiswum! NMe is niet leuk
Mijn zoon is fan, niet ik...
@NMe, heb je je naam straks ook in het rood op een naambordje
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik heb zat van die tags liggen maar ik denk niet dat ik er een opspeld, nee.Kiswum schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:56:
[...]
@NMe, heb je je naam straks ook in het rood op een naambordje
Wij hebben hier ook de tent verbouwd... Hopen op de meelij van de dames/heren jury leden...Zorian schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:03:
Mijn aluminium inzending is voltooid.
Ben volgens mij alleen vergeten te omschrijven wat de relatie/rol is van hoe dat in de Tweakers Express past.Oh well.
Zeef? Starbucks koffie goed de 16e augustus vanaf Utrecht? Zal rond half 8 zijn ok?
Vraag maar aan Zeef.
Ja zeg, ksst.Macchill schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:03:
[...]
Wij hebben hier ook de tent verbouwd... Hopen op de meelij van de dames/heren jury leden...
Zeef? Starbucks koffie goed de 16e augustus vanaf Utrecht? Zal rond half 8 zijn ok?
Heb niet voor niets me ..... Wacht, daar had ik het bijna verklapt.

[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 06-08-2014 00:18 ]
Oeh... maak me gek.Macchill schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:03:
[...]
Wij hebben hier ook de tent verbouwd... Hopen op de meelij van de dames/heren jury leden...
Nee, laten we dat niet doen. Hou lekker je centen in je zak en ga er in Keulen een biertje/frisje van drinken. Ik red mezelf wel.
En al zou het al zo zijn, jullie verdienen het!
Nee, we drinken dezelfde koffie als iedereen aan boord.Nakebod schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 07:20:
Lees: De sponsoren en organisatie hebben een eigen exclusieve voorraad
En al zou het al zo zijn, jullie verdienen het!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Nog wel een vraag over de kortingsvoucher van Philips die erbij zit. Ik neem aan dat deze alleen geldig is bij inlevering en niet als je alleen de code die erop staat doorgeeft?
Had snel een foto op Facebook geplaatst maar die er maar meteen afgehaald aangezien ik niet wil dat iemand anders er met mijn korting vandoor gaat.
[ Voor 91% gewijzigd door Wahloh op 07-08-2014 11:24 ]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Een impressie van de contents:

[ Voor 103% gewijzigd door batumulia op 07-08-2014 11:54 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik heb wel een hint gekregen over de bag met goodies!

Same ach nog even wachten
Even wat anders: Wat te doen als dat ding niet binnenkomt? /aluhoedjemodus
[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2014 13:21 ]
Hier ook nog niet binnen. maar zendingen naar tukkerland doen er vaker wat langer over.
Post NL heeft hengelo ook nog niet gevonden vandaag.
Daar liggen ze dan. 500 kaartjes voor de #tweakersexpress. Gaan vandaag nog op de bus! pic.twitter.com/b92TPt7w2n
— Frederik Zevenbergen (@zeefNL) August 6, 2014
[ Voor 70% gewijzigd door NMe op 07-08-2014 13:55 ]
Nice.NMe schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:54:
Wat verwacht je wel niet allemaal te krijgen dat je denkt aan een pakket?
Volgens mij is het gewoon een envelop.
[html]<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Daar liggen ze dan. 500 kaartjes voor de <a href="https://twitter.com/hashtag/tweakersexpress?src=hash">#tweakersexpress</a>. Gaan vandaag nog op de bus! <a href="http://t.co/b92TPt7w2n">pic.twitter.com/b92TPt7w2n</a></p>— Frederik Zevenbergen (@zeefNL) <a href="https://twitter.com/zeefNL/statuses/497019588635533312">August 6, 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html]
Van aluminiumfolie.batumulia schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:56:
Het is inderdaad een envelop. Zodra je hem opent transformed hij echter in een trein
BTW brief is hier binnen.
*empty*
Mooi ingescande handtekening trouwens

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Ik heb er zin in, zijn er overigens nog mensen die net als ik een beetje Blizzard fanboy zijn? ^^
Ik was met Kiswum op pad, dus die van hem zal wel voor hem klaar liggen.
[ Voor 18% gewijzigd door PcDealer op 07-08-2014 14:34 ]
Idd je kunt echt ridicule praktijken verwachtenNostordici schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:18:
Vervelend, hoorde net dat zaterdag is uitverkocht. Zal zaterdag dus lekker druk worden hehe

Is er informatie die jullie tweakers graag op voorhand zouden willen weten t.o.v. Gamescon zelf (locatie e.d.) om jullie beter voor te kunnen bereiden? Ik ga zelf namelijk woensdag en wil jullie graag helpen om zo goed mogelijk voorbereid de drukte te overleven.
Ik heb helemaal geen TV, dus ik hoop stiekem ook 1 te winnen.PcDealer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:34:
Ook binnen. Mijn tv staat bij de reparatiedienst. Misschien win ik wel een tv, anders hopen dat het weinig kost om te repareren en in uiterste nood nieuwe ambilight
Ik was met Kiswum op pad, dus die van hem zal wel voor hem klaar liggen.
Enig idee hoe lang de wachtrijen zullen zijn om uberhaupt naar binnen te kunnen?eL_Jay schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:34:
[...]
Idd je kunt echt ridicule praktijken verwachten [afbeelding].
Is er informatie die jullie tweakers graag op voorhand zouden willen weten t.o.v. Gamescon zelf (locatie e.d.) om jullie beter voor te kunnen bereiden? Ik ga zelf namelijk woensdag en wil jullie graag helpen om zo goed mogelijk voorbereid de drukte te overleven.
Ik hou er zelf al rekening mee dat van gamen weinig van komt. Heb eens gehoord dat 2 uur in de rij staan om een nieuwe game te kunnen aanraken heel gewoon is.
Wat er nog meer te doen is heb ik geen idee van. Wellicht kun je daar wat over vertellen?
Gadgets fan
Verwijderd
Vorig jaar heb ik twee games kunnen spelen, maar er is genoeg te zien en te winnen. Bij de booth van Nvidia bijvoorbeeld werden er gedurende dag een aantal gpu's uit de 700 series weggegeven. Bij de meeste andere booths zijn natuurlijk ook dingen te winnen en natuurlijk genoeg boothbabes om mee op de foto te gaan.johanm3 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:46:
[...]
Enig idee hoe lang de wachtrijen zullen zijn om uberhaupt naar binnen te kunnen?
Ik hou er zelf al rekening mee dat van gamen weinig van komt. Heb eens gehoord dat 2 uur in de rij staan om een nieuwe game te kunnen aanraken heel gewoon is.
Wat er nog meer te doen is heb ik geen idee van. Wellicht kun je daar wat over vertellen?
De kortste weg naar de Wargaming standeL_Jay schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:34:
[...]
Hebben ze nog die bezoekersdagtickets? Kans dat ik wel even langskom met de fiets.Ardana schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:22:
Pfff, ik weet pas woensdag of we onze kaartjes ontvangen hebben. Spannend!
Zitten tot die tijd op Campzone
De temperatuureL_Jay schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:34:
[...]
Idd je kunt echt ridicule praktijken verwachten [afbeelding].
Kaartjes hier ook binnen !
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Nou... 21 graden, 4 uur zonneschijn, 40% kans op neerslag, gemiddeld 0.9mm/uur.nickko schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:54:
[...]
De temperatuur. Ivm wel of geen korte broek haha...
Maar ach, de Tweakers dag op vrijdag de 13e is ook goed afgelopen moet ik maar denken
Ik heb er in ieder geval veel zin in en als de beurs (voor mij) écht te druk is ga ik in de stad wel lekker op een terrasje zitten. Zeef weet al wat leuke locaties als ik het goed begrijp.
Verwijderd
Haha geweldig! Heb er zo'n zin in!NMe schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:54:
Wat verwacht je wel niet allemaal te krijgen dat je denkt aan een pakket?
[html]<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Daar liggen ze dan. 500 kaartjes voor de <a href="https://twitter.com/hashtag/tweakersexpress?src=hash">#tweakersexpress</a>. Gaan vandaag nog op de bus! <a href="http://t.co/b92TPt7w2n">pic.twitter.com/b92TPt7w2n</a></p>— Frederik Zevenbergen (@zeefNL) <a href="https://twitter.com/zeefNL/statuses/497019588635533312">August 6, 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html]
Haha:DNMe schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:59:
[...]
Nou... 21 graden, 4 uur zonneschijn, 40% kans op neerslag, gemiddeld 0.9mm/uur.
Maar is het ook 21 graden binnen? Of loopt dat meer richting de 30 ...
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Als het goed is heb je een kaartje over of een tweaker heeft er 1 te veel want ik mis er namelijk 1
Had er 2 besteld en er maar 1 ontvangen.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Dit topic is gesloten.
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.