Ai ai, hier is de post wat traag. Nog niets gezien
Mail even naar express@tweakers.net als je wil.wimstradamus schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:06:
Beste Zeef,
Als het goed is heb je een kaartje over of een tweaker heeft er 1 te veel want ik mis er namelijk 1
Had er 2 besteld en er maar 1 ontvangen.
Kan natuurlijk ook zijn dat 1 van de 2 enveloppes nog onderweg is. * Hooglander1 heeft ook niets ontvangen vandaag.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Lijkt me onwaarschijnlijk want ik kreeg de twee kaartjes in 1 envelop.
Doe ik, thanx.zeef schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:11:
[...]
Mail even naar express@tweakers.net als je wil.
Hier 3 kaartjes ontvangen in 2 enveloppen. Het is bijna zover
Ik kreeg overigens 3 kaartjes in 3 enveloppen, waar hangt het eigenlijk van af of de kaartjes apart of samen in 1 envelop zitten?
3 losse bestellingen toevallig?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
In Enschede heeft de postbode wel z'n werk gedaan. Tenminste. Mijn postbode, voor de rest van de postbodes durf ik m'n hand niet in het vuur te steken.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Pure willekeur!
Kun je als je wint de prijzen naar een ander adres laten sturen dan van het kaartje? 
Heb er trouwens best wel zin in!
Heb ook nog een VIP sessie bij Borderlands gewonnen dus wordt vast wel leuk
Heb er trouwens best wel zin in!
Heb ook nog een VIP sessie bij Borderlands gewonnen dus wordt vast wel leuk
Je moet sowieso met je lot naar de infobalie dus ik neem aan dat ze daar het adres wel regelen indien nodig.Rikkert. schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:21:
Kun je als je wint de prijzen naar een ander adres laten sturen dan van het kaartje?
Okay 
Ben vooral benieuwd wat er nou in die geheime goodiebag zit.............:p
Ben vooral benieuwd wat er nou in die geheime goodiebag zit.............:p
Verwijderd
Envelop binnen, Vielen alleen een hoop plastic onderdeeltjes uit de envelop en heb een lintje.
Gok dat dit de bevestiging was en niet zo erg is voor het instappen van de trein?
Gok dat dit de bevestiging was en niet zo erg is voor het instappen van de trein?
Een hoop plastic onderdeeltjes???
Er zit 1 ringetje om 1 bandje. Het bandje is je toegangsbewijs, dus als je die ring niet wil gebruiken, leg je een knoop, gok ik.
Of is het ringetje een belangrijk onderdeel van de toelating op de trein Zeef?
Er zit 1 ringetje om 1 bandje. Het bandje is je toegangsbewijs, dus als je die ring niet wil gebruiken, leg je een knoop, gok ik.
Of is het ringetje een belangrijk onderdeel van de toelating op de trein Zeef?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Daar zit toch de tracking chip en microfoon in om ons 24/7 te kunnen volgen
.
[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2014 21:53 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dat ringetje zorgt ervoor dat je het bandje, wanneer je deze om je pols hebt gedaan, niet meer af kunt doen. Althans, dat is bij veel festivals het nut van zo'n ringetje. Geen idee of de Tweakers Express hier bewust voor gekozen heeft. Zo niet dan denk ik dat een knoop voldoende is.
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Verwijderd
Nu je het zegt lijkt het inderdaad zo'n ringetje te zijn...

@Zeef: Is dit verplicht of kunnen we de postNL deze fout vergeven?

@Zeef: Is dit verplicht of kunnen we de postNL deze fout vergeven?
Je moet het bandje iig hebben om de trein in te komen, dus het is wel handig als je hem niet kwijtraakt. Maar ome zeef kennende heeft hij wel een paar reserve-bandjes
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
... Voor mensen die beweren hun bandje kwijt te zijn?MueR schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 22:16:
Je moet het bandje iig hebben om de trein in te komen, dus het is wel handig als je hem niet kwijtraakt. Maar ome zeef kennende heeft hij wel een paar reserve-bandjes
Ik zou't niet doen.
Ik doelde meer op het kunnen omruilen van het defecte bandje voor een die wel blijft zitten..Firesphere schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 22:17:
[...]
... Voor mensen die beweren hun bandje kwijt te zijn?
Ik zou't niet doen.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Met een knoopje of nietje erin blijft 'ie ook wel zitten.
Oftewel alle crew heel de dag verplicht met een nietmachine in de kontzak!
Formerly known as Ragdoll
Verwijderd
Wij hebben ook een bestelling van 3 toegangskaartjes in 2 enveloppen gekregen.Hooglander1 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:14:
Kan natuurlijk ook zijn dat 1 van de 2 enveloppes nog onderweg is. * Hooglander1 heeft ook niets ontvangen vandaag.
/me vraagt zich af waarom iedereen in 3rd-person praat.
Ik heb geen polsbandje gehad... heb iig gemaild om het op te kunnen lossen. Ik heb wel de vouchers gehad..
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Zijn die dingen dan zo zwak, of zijn ze zo ruw behandeld? Die van mij is heel, maar ik niet hem denk ik voor de zekerheid ook nog even dicht.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Geen idee of het zwakheid is of ruwe behandeling. Zo zag het eruit toen ik de enveloppe opende...
Ik heb tot nu toe 1 polsbandje in 1 envelop gehad. Te hopen dat de rest vandaag volgt!
Het heeft mij wel een slapeloze nacht bezorgd, maar nu ik lees dat meer mensen meerdere enveloppen hebben gehad, ben ik weer wat geruster.
Het heeft mij wel een slapeloze nacht bezorgd, maar nu ik lees dat meer mensen meerdere enveloppen hebben gehad, ben ik weer wat geruster.

Hier ook 3 losse enveloppen met 1 kaartje per enveloppe.. was 1 bestelling gewoon
Maargoed ik ben happy want ik heb ze binnen
Gelukkig hier wel alles heel
On a different note, het is weer vrijdag! Dus weer lekker de hele dag wachten tot Zeef de update plaatst
On a different note, het is weer vrijdag! Dus weer lekker de hele dag wachten tot Zeef de update plaatst
Hoop niet dat hij iets ver-ast.. zou zonde zijn om alleen maar verbrand koolstof te zienjeroenICT schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:21:
Ik ben benieuwd wat voor verassingen hij nu weer heeft!
[ Voor 48% gewijzigd door Puc van S. op 08-08-2014 09:23 ]
Ik ben benieuwd wat voor verassingen hij nu weer heeft!
Kunnen er nog verrassingen komen?!!
Omg wat een reis, wat een reis!!!
Can't wait!
Van m'n lieve 'kleine' broertje gehoord dat onze tickets en bandjes binnen zijn! Jeuj!
Omg wat een reis, wat een reis!!!
Can't wait!
Van m'n lieve 'kleine' broertje gehoord dat onze tickets en bandjes binnen zijn! Jeuj!
Hij lag gisteren mooi op me te wachten. Ik mag ook mee.PcDealer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:34:
Ook binnen. Mijn tv staat bij de reparatiedienst. Misschien win ik wel een tv, anders hopen dat het weinig kost om te repareren en in uiterste nood nieuwe ambilight
Ik was met Kiswum op pad, dus die van hem zal wel voor hem klaar liggen.
Mijn pakketje is wel netjes heel gebleven.
Als ze daarmee "legaal" een nietje door het bandje+arm mogen nieten, ik denk niet ze het erg vindenInFamous schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:20:
Oftewel alle crew heel de dag verplicht met een nietmachine in de kontzak!
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Het probleem is dat dat plastic keihard is. Bij mij kwam 'ie heel aan maar wilde het ringetje niet over het bandje schuiven, hij ging niet voor- of achteruit. Ik heb 'm dus maar eraf geknipt met een tangetje, en een beetje druk erop was genoeg om het ding uit elkaar te laten spatten.D4NG3R schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 02:39:
Zijn die dingen dan zo zwak, of zijn ze zo ruw behandeld?
En Postnl drukt die dingen plat ergens in hun proces, daar kan het ook niet heel goed tegen gok ik zo.
Bij mij is het ringetje al best ver doorgeschoven. En gezien het one-way dingen zijn.. hoop dat ik hem uberhaupt omkrijgNMe schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:22:
[...]
Het probleem is dat dat plastic keihard is. Bij mij kwam 'ie heel aan maar wilde het ringetje niet over het bandje schuiven, hij ging niet voor- of achteruit. Ik heb 'm dus maar eraf geknipt met een tangetje, en een beetje druk erop was genoeg om het ding uit elkaar te laten spatten.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Moet hij perse om de polsNakebod schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:38:
[...]
Bij mij is het ringetje al best ver doorgeschoven. En gezien het one-way dingen zijn.. hoop dat ik hem uberhaupt omkrijg
*empty*
Dan wel met dezeKiswum schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:16:
[...]
Als ze daarmee "legaal" een nietje door het bandje+arm mogen nieten, ik denk niet ze het erg vinden

Echt one-way zijn ze niet. Heb ze wel vaker compleet los kunnen krijgen, zelfs terwijl ze rond mijn pols zaten.Nakebod schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:38:
[...]
Bij mij is het ringetje al best ver doorgeschoven. En gezien het one-way dingen zijn.. hoop dat ik hem uberhaupt omkrijg
Rietje in de lengterichting doorknippen, en die vanuit de binnenkant eromheen schuiven. Volgens mij komt hij dan wel losNakebod schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:38:
[...]
Ervaren festivalbandjesfraudeur?Hooglander1 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:05:
[...]
Rietje in de lengterichting doorknippen, en die vanuit de binnenkant eromheen schuiven. Volgens mij komt hij dan wel los
[ Voor 8% gewijzigd door zeef op 08-08-2014 16:03 ]
Niet ervaren, wel over nagedacht
Als je een fatsoenlijke fraudeur bent dan doe je een chipszak binnenstebuiten om je pols en schuif je hem daaroverheen.
Maar reservebandjes zoals zeef zegt gaat ook prima. Of leg er een knoop in.
Laat me raden, daar kun je ook een reserve "Zeef" afhalen voor alle briljante oplossingen.
Verwijderd
Tsja ga nu niet proberen of ie past
Want dan krijg je hem er zeeeeeer moeilijk ( Edit: dus NOOIT) meer af.
( wanneer je het zwarte
strak aantrekt) Edit: Vriendinnetje kwam langs
geprobeerd om mij te helpen ( Hilarisch) Item zit nog steeds om mijn rechterpols
Ach ,die 7 dagen met links douchen en wassen overleef ik ook wel
Dus mede-tweakers...
Grt, Wimmie.
Edit:
Gelukkig kunnen we dan altijd nog naar Zeef : Quote : Modbreak:
We hebben reservebandjes bij de infobalie in de trein liggen. Neem je kapotte bandje mee, en we ruilen hem bij de infobalie om voor een nieuwe . Topppie
( wanneer je het zwarte
Grt, Wimmie.
Edit:
Gelukkig kunnen we dan altijd nog naar Zeef : Quote : Modbreak:
We hebben reservebandjes bij de infobalie in de trein liggen. Neem je kapotte bandje mee, en we ruilen hem bij de infobalie om voor een nieuwe . Topppie
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 15:02 ]
We zitten allemaal met ingehouden adem te wachten op jouw update.
Vrijdag updatedag.
Nog een week en een wake up en we gaan rijden! De enveloppen zijn allemaal verzonden en zijn gisteren en vandaag bij jullie binnengekomen. We horen klachten over de sluitingen van de polsbandjes, die de post niet hebben overleefd. Geen probleem. Knoop het bandje dicht en draag ‘m zo. We kunnen –zo lang de voorraad strekt- je kapotte bandje bij de infobalie omruilen voor een nieuwe.
Vergeet je bandje en je vouchers/lot niet de 16e!
HTC actie
De HTC actie loopt nog steeds. Maak een design van aluminiumfolie van de trein of de reis en stuur een foto op naar htcactie@tweakers.net Zie de vorige update (zeef in "Tweakers Gamescom express. 16 augustus gaan we!") voor meer informatie en de spelregels.
Nickname
We zijn op zoek naar jullie nicknames voor de eindcredits in de aftermovie. Heb je je nickname nog niet doorgegeven? Doe dat snel als je vermeld wil worden. De inzending sluit maandag 18 augustus! Mailen naar express@tweakers.net
Prijzen prijzen prijzen
We mogen de 10 keyboards en 10 muizen van SteelSeries die we bij de LAN gaan gebruiken weggeven. Natuurlijk poetsen we ze na de LAN netjes op en krijg je de volle garantie. Welke het precies zijn, zie je aanstaande zaterdag bij de LAN-party.
LAN-party
Over de LAN-party gesproken, we verwachten dat het druk gaat worden. Daarom is NMe zo vriendelijk geweest om een reserveertool te maken. Daar kun je een plek reserveren voor de LAN-party. Geef het station door waar je opstapt en je krijgt een tijd toegewezen. De crew in de trein wijst je dan aan op welke plek je kan gaan zitten. Reserveren is niet verplicht, maar we geven dan geen garantie dat je aan de beurt komt. We kunnen helaas geen rekening houden met groepen, dat zal je onderling moeten regelen. Inschrijven kan vanaf maandag. We maken de link in dit topic bekend.
De trein
De indeling van de trein. Als we uit Amsterdam vertrekken, dan is de trein alsvolgt ingedeeld:

klik voor vergroting
De trein is in Amsterdam toegankelijk vanaf 06:50. Hij kan zijn dat de Tweakers Express al eerder klaarstaat aan het perron. Jullie worden vriendelijk doch dringend verzocht om dan nog niet in te stappen. Dit omdat we nog bezig zijn met de laatste voorbereidingen en checks.
Dat was het voor nu, tot volgende week!
Nog een week en een wake up en we gaan rijden! De enveloppen zijn allemaal verzonden en zijn gisteren en vandaag bij jullie binnengekomen. We horen klachten over de sluitingen van de polsbandjes, die de post niet hebben overleefd. Geen probleem. Knoop het bandje dicht en draag ‘m zo. We kunnen –zo lang de voorraad strekt- je kapotte bandje bij de infobalie omruilen voor een nieuwe.
Vergeet je bandje en je vouchers/lot niet de 16e!
HTC actie
De HTC actie loopt nog steeds. Maak een design van aluminiumfolie van de trein of de reis en stuur een foto op naar htcactie@tweakers.net Zie de vorige update (zeef in "Tweakers Gamescom express. 16 augustus gaan we!") voor meer informatie en de spelregels.
Nickname
We zijn op zoek naar jullie nicknames voor de eindcredits in de aftermovie. Heb je je nickname nog niet doorgegeven? Doe dat snel als je vermeld wil worden. De inzending sluit maandag 18 augustus! Mailen naar express@tweakers.net
Prijzen prijzen prijzen
We mogen de 10 keyboards en 10 muizen van SteelSeries die we bij de LAN gaan gebruiken weggeven. Natuurlijk poetsen we ze na de LAN netjes op en krijg je de volle garantie. Welke het precies zijn, zie je aanstaande zaterdag bij de LAN-party.
LAN-party
Over de LAN-party gesproken, we verwachten dat het druk gaat worden. Daarom is NMe zo vriendelijk geweest om een reserveertool te maken. Daar kun je een plek reserveren voor de LAN-party. Geef het station door waar je opstapt en je krijgt een tijd toegewezen. De crew in de trein wijst je dan aan op welke plek je kan gaan zitten. Reserveren is niet verplicht, maar we geven dan geen garantie dat je aan de beurt komt. We kunnen helaas geen rekening houden met groepen, dat zal je onderling moeten regelen. Inschrijven kan vanaf maandag. We maken de link in dit topic bekend.
De trein
De indeling van de trein. Als we uit Amsterdam vertrekken, dan is de trein alsvolgt ingedeeld:

klik voor vergroting
De trein is in Amsterdam toegankelijk vanaf 06:50. Hij kan zijn dat de Tweakers Express al eerder klaarstaat aan het perron. Jullie worden vriendelijk doch dringend verzocht om dan nog niet in te stappen. Dit omdat we nog bezig zijn met de laatste voorbereidingen en checks.
Dat was het voor nu, tot volgende week!
Kan niet meer wachten tot dat het zover is!
Tja, dan heb je pech, want je zal toch echt moeten wachtenjeroenICT schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:17:
Kan niet meer wachten tot dat het zover is!
Elke avond vroeg naar bed gaan en zo laat mogelijk opstaan. Dit zorgt ervoor dat de dagen vrij kort lijken.
Bloed, zweet en tranen zeg ik je!!1zeef schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:12:
Daarom is NMe zo vriendelijk geweest om een reserveertool te maken.
Gaat me baas niet leuk vinden als ik pas om 4uur op kantoor verschijnKiswum schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:19:
Elke avond vroeg naar bed gaan en zo laat mogelijk opstaan. Dit zorgt ervoor dat de dagen vrij kort lijken.
Zeg gewoon dat je thuis werkt
Je bandje mag gewoon nat worden hoor, dat is geen enkel probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:40:
Tsja ga nu niet proberen of ie pastWant dan krijg je hem er zeeeeeer moeilijk ( Edit: dus NOOIT) meer af.
( wanneer je het zwartestrak aantrekt) Edit: Vriendinnetje kwam langs
geprobeerd om mij te helpen ( Hilarisch) Item zit nog steeds om mijn rechterpols
Ach ,die 7 dagen met links douchen en wassen overleef ik ook wel
Dus mede-tweakers...
Grt, Wimmie.
Begrijp ik goed dat de twee barrijtuigen om de lan-partij rijtuig heen zitten?
Dat gaat druk worden in het midden dan
[ Voor 10% gewijzigd door Hooglander1 op 08-08-2014 16:30 ]
Lekker update! Samenwerking met steelseries voor de loterij vind ik ook wel een mooie. Kan wel een nieuwe muis gebruiken
Jammer dat je als moderator niet mee mag doen met de loterijGropah schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:53:
Lekker update! Samenwerking met steelseries voor de loterij vind ik ook wel een mooie. Kan wel een nieuwe muis gebruiken

Niiiice, de winkansen vergroten zich met de vrijdag
Kijk er echt naar uit!
Moderators loten gewoon mee als ze een kaartje hebben gekocht. Mensen die alleen meereizen om te helpen mogen niet meedoen.Walance schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:08:
[...]
Jammer dat je als moderator niet mee mag doen met de loterij
Dit dus. Ik heb een kaartje gekocht. Dat ik dan toevallig ook onderweg help is omdat ik dat graag doe.NMe schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:19:
[...]
Moderators loten gewoon mee als ze een kaartje hebben gekocht. Mensen die alleen meereizen om te helpen mogen niet meedoen.
Maar ik zou het ook niet erg vinden als de helft van de prijzenpot word gebruikt voor een loterij voor crew
Ja maar, belangenverstrengeling lieve modjes. Wat als iemand besluit de lotterij te beinvloeden in jullie voordeel.
(niet serieus bedoeld)

Dan trek je het ringetje toch eerst er van af (in de "vast" richting?) of heb je het bandje al om je pols zitten?Nakebod schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:38:
[...]
Dat ringetje gaat er zonder probleem van af als je hem vast trekt en er zit niets door het bandje heen.
Signatures zijn voor boomers.
Die trein lijkt misschien groot, maar met ruim 450 reguliere tweakers in zo'n trein, wil je echt niet de boel belazeren.Cilph schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:43:
Ja maar, belangenverstrengeling lieve modjes. Wat als iemand besluit de lotterij te beinvloeden in jullie voordeel.(niet serieus bedoeld)
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Call of duty rijtuig lijkt me duidelijk, maar wat voor soort games zijn er te spelen in de overige game rijtuigen?
In een eerder post zijn genoemd: Watch Dogs, Wolfenstein New Order, Fifa 14, Trials Fusion (en meer)Nostordici schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:02:
Call of duty rijtuig lijkt me duidelijk, maar wat voor soort games zijn er te spelen in de overige game rijtuigen?
Ah thanks, het topic groeit heGropah schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:09:
[...]
In een eerder post zijn genoemd: Watch Dogs, Wolfenstein New Order, Fifa 14, Trials Fusion (en meer)
"en meer" is nog een verrassing voor volgende week?
Kan net zo goed op de dag zelf. Houd er wel rekening mee dat er zeer waarschijnlijk geen internet is onderweg en games zoals LoL of SC2 daarom zeer waarschijnlijk niet gespeeld kunnen wordenNostordici schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:20:
[...]
Ah thanks, het topic groeit he
"en meer" is nog een verrassing voor volgende week?
Wat onwijs gaaf dat dit definitief doorgaat en net zo vet gaat worden als helemaal aan het begin gesuggereerd werd! Helaas kan ik er niet bij zijn
Verwijderd
Ik heb nog wel een kaartje tegen een zacht prijsje. Ik heb er maar 1 besteld en kreeg er 2.wimstradamus schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:06:
Beste Zeef,
Als het goed is heb je een kaartje over of een tweaker heeft er 1 te veel want ik mis er namelijk 1
Had er 2 besteld en er maar 1 ontvangen.
Heb je wellicht ook twee kaartjes voor de zondag??? Hoop, hoop....
All your quantifications are belong to me!
Ik wel.
Houd er wel rekening mee dat je daar heel de beurs mee kan gaan lopen slepen, onbeheerd in de trein achterlaten lijkt mij niet zo slim.Zorian schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:24:
[...]
Ik wel.En HEEL misschien ook een laptop die wel een aardige game aankan.
Waarschijnlijk wel, maar heb volgens mij geen ad-hoc games. Neem ook mijn Vita mee, mogelijk wat adhoc Toukiden ofzo.
Moet ik nog even zien. Ik heb toch alleen Pokémon X tot zover, dus het is niet alsof ik veel te bieden heb wat betreft multiplayer.
Vandaar ook misschien.InFamous schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:30:
[...]
Houd er wel rekening mee dat je daar heel de beurs mee kan gaan lopen slepen, onbeheerd in de trein achterlaten lijkt mij niet zo slim.
Ik neem sowieso een tas mee voor de 3DS, eten/drinken, wat reservekleding just in case, noem het maar op. Dan kan ik voor 1 maatje groter gaan qua tas en de laptop erbij in stampen.
Ben sowieso benieuwd in hoeverre ik wat ga merken van de beurs als ik zie hoe druk het er is.

[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 08-08-2014 23:43 ]
Ik heb mijn kaartje nog niet ontvangen is er misschien iets mis gegaan ?
Heb wel bevestiging gehad dat ik betaald had...
Misschien al bekend, maar niet om over te zwijgen:
http://m.nos.nl/artikel/6...-werk-aan-utrecht-cs.html
zal voor de Express misschien niet uitmaken, maar voor de mensen die met de trein komen, check alles nog ff de komende dagen!!
http://m.nos.nl/artikel/6...-werk-aan-utrecht-cs.html
zal voor de Express misschien niet uitmaken, maar voor de mensen die met de trein komen, check alles nog ff de komende dagen!!
Je kunt altijd even contact opnemen met express@tweakers.net en kijken wat hun voor je kunnen betekenen?BW1985 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 00:23:
Ik heb mijn kaartje nog niet ontvangen is er misschien iets mis gegaan ?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Sterker nog, dat lijkt me de enige manier om wat te kunnen regelen.
Ja, en in de LAN wagon onze informatiebalie. Maar als we allemaal een beetje rekening met elkaar houden, en niet op hetzelfde moment de bar & goodiebags uitdeelpunt bestormen, dan komt het allemaal best goed.Hooglander1 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:27:
Begrijp ik goed dat de twee barrijtuigen om de lan-partij rijtuig heen zitten?
Dat gaat druk worden in het midden dan
All a board, the lan train!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ojs7U8rDPkg]
W00t w00t! Wooooooohoooooooooooooooooooooooooooot!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ojs7U8rDPkg]
[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 09-08-2014 17:17 ]
Ik neem zowel mijn 3DS als mijn Vita mee. Je krijgt echt belachelijk veel hits van bezoekers daar op je 3DS xD
Super dat dit nog steeds doorgaat! Twee makers van de game Star Citizen wilden ook ontzettend graag mee op de trein toen ik ze hierover vertelden, maar ze komen aan op een andere locatie dus de trein komt hen niet goed uit.. Ze vonden het wel een geweldig idee!
Zeg Zeef. Kunnen we niet vast een sneakpeak krijgen van de bestickering van de trein?
Is het vrijdag vandaag?geke-sulen schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 21:06:
Zeg Zeef. Kunnen we niet vast een sneakpeak krijgen van de bestickering van de trein?
Daar heb ik over nagedacht en het antwoord is: zaterdagmorgen om 06:50 uur ben je de eerste.geke-sulen schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 21:06:

Ja, het is altijd vrijdag

ik dacht meer aanPcDealer schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:16:
All a board, the lan train!
[video]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pVThw0EE_Jo]
Volgens mij zien een hele hoop mensen hem eerder.zeef schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:11:
[...]
Daar heb ik over nagedacht en het antwoord is: zaterdagmorgen om 06:50 uur ben je de eerste.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Valt wel mee denk ik. Bestickering is donderdagavond klaar. Trein rijdt in de nacht van vrijdag op zaterdag van Mönchengladbach naar Amsterdam.
Toch de claim dat hij de eerste is... 
Ik zeg 50 extra prijzen als hij niet de eerste is.
Ik zeg 50 extra prijzen als hij niet de eerste is.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.