Het begint om 16 uur en duurt tot 18.30.D4NG3R schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:36:
18:30 is krapminder als een half uur later vertrekt de trein weer.
[...]
F.West leren drinken, who's with me

Het begint om 16 uur en duurt tot 18.30.D4NG3R schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:36:
18:30 is krapminder als een half uur later vertrekt de trein weer.
[...]
F.West leren drinken, who's with me
[ Voor 40% gewijzigd door Cilph op 29-07-2014 15:50 ]
Klopt, claim ik anders? Doodzonde om halverwege weg te moeten, en dan is het nog maar de vraag hoe ver je van de ingang af zit en hoe snel je daar kan komen. Het is zaterdag druk, heel - erg - druk.
[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 29-07-2014 15:52 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ons schema was onder voorbehoud, en dat is bij alle berichten duidelijk vermeld. Uiteindelijk gaan ProRail en Deutsche Bahn over de tijden die we toegewezen krijgen op de baanvakken, niet wij. Daarbij moeten we rekening houden met werkzaamheden rond Utrecht en het reguliere NS/Deutsche Bahn verkeer. Daarom staan we wat langer stil in Venlo dan we zouden willen, omdat een reguliere intercity van DB voorrang heeft.Cilph schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:49:
Aankomst 11:30? Hebben we nu opeens een uur minder? 10:30 was toch het plan? Hoe raak je nou opeens een heel uur kwijt?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Lijkt me geen issue? Waarom zou je mensen waarmee je niet de hele dag wil optrekken terug willen vinden voordat je in de trein moet stappen? Daarbij: het is augustus (dus korte mouwen) en iedereen heeft een polsbandje nodig om in de trein te komen. Lost zichzelf op.Benjamin- schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:28:
Misschien/waarschijnlijk is het al gevraagd, maar is er iets waarmee we elkaar kunnen herkennen, we zullen hier en daar natuurlijk heel wat opsplitsen, wel zo handig dat we elkaar kunnen terug vinden.
Volg de meest witte mensen en dan zit je vrij veilig denk ikNMe schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:33:
[...]
Lijkt me geen issue? Waarom zou je mensen waarmee je niet de hele dag wil optrekken terug willen vinden voordat je in de trein moet stappen? Daarbij: het is augustus (dus korte mouwen) en iedereen heeft een polsbandje nodig om in de trein te komen. Lost zichzelf op.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik ken vrijwel niemand van de site, echter ga ik er vanuit dat je vanzelf wel wat mensen leert kennen. Echter zal je niet allemaal naar dezelfde plekken willen gaan, dus dan zal je toch weer opsplitsen, dan is het toch wel leuk als je op een andere plek kom dat je gelijk een groepje tweakers kan herkennen.NMe schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:33:
[...]
Lijkt me geen issue? Waarom zou je mensen waarmee je niet de hele dag wil optrekken terug willen vinden voordat je in de trein moet stappen? Daarbij: het is augustus (dus korte mouwen) en iedereen heeft een polsbandje nodig om in de trein te komen. Lost zichzelf op.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Toevallig in IV2A gezeten op de HU?ShitHappens schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:52:
Mij herken je sowieso aan dit shirt/hoofd:
[afbeelding]
Het is ook niet alsof tweakers het alleenrecht hebben op nerdwit oid. Daarnaast ben ik tijdens mijn vakantie toch redelijk gebruind.Benjamin- schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:15:
[...]
@BM volg de witte mensen? Waar denk je dat Gamescom is? Zuid-Afrika?
Haha. Zat je dus bij mij in de klasShitHappens schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:18:
Collegejaar '11-'12 als ik het mij goed herinner ja
Zoals ik al zei: we hebben straks allemaal een polsbandje om en vast vrijwel allemaal een t-shirt aan (eventuele cosplayers uitgezonderd) waardoor je dat bandje goed kan zien.Benjamin- schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:15:
[...]
Ik ken vrijwel niemand van de site, echter ga ik er vanuit dat je vanzelf wel wat mensen leert kennen. Echter zal je niet allemaal naar dezelfde plekken willen gaan, dus dan zal je toch weer opsplitsen, dan is het toch wel leuk als je op een andere plek kom dat je gelijk een groepje tweakers kan herkennen.
[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 29-07-2014 19:25 ]
Ik dacht dat het duidelijk was dat ik een grapje maakte, maar dan bij deze alsnog -->Benjamin- schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:15:
[...]
@BM volg de witte mensen? Waar denk je dat Gamescom is? Zuid-Afrika?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
MueR schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:59:
Vroegah kon je tenminste nog zeggen dat de nerds te herkennen waren aan de bleke huid en aanwezigheid van laptop/pda/grafische rekenmachine.. Tegenwoordig loopt iedereen ons na te apen.
Moet ik nou foto's gaan maken van mezelf? Jullie hebben mij maar te herkennen aan m'n warrige kop, hoge agressie gehalte en dat blauwe oog bij jezelf links, in de spiegel rechts.ShitHappens schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:52:
Mij herken je sowieso aan dit shirt/hoofd:
[afbeelding]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Firesphere schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:33:
[...]
Moet ik nou foto's gaan maken van mezelf? Jullie hebben mij maar te herkennen aan m'n warrige kop, hoge agressie gehalte en dat blauwe oog bij jezelf links, in de spiegel rechts.
De foto in je profiel heeft al genoeg geholpen, daarvoor heb ik geen blauw oog nodigFiresphere schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:33:
[...]
Moet ik nou foto's gaan maken van mezelf? Jullie hebben mij maar te herkennen aan m'n warrige kop, hoge agressie gehalte en dat blauwe oog bij jezelf links, in de spiegel rechts.
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Zoals gemeld heeft het gewone verkeer voorsprong. Bij Geldermalsen zie je al vaker dat ze even inhouden om een Intercity voor te laten. Kan dus zijn dat dat hier ook gebeurt.DaantjeeuhMe schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:50:
Begin me onderhand af te vragen wat voor trein die Tweakers Express is...
Ik kom namelijk uit Apeldoorn, waar ik de eerste trein moet hebben richting Utrecht. Daar kom ik om 7:26 aan, 10 minuten om de T-express te halen dus... mocht dat niet lukken kan ik een trein die LATER vertrekt dan de T-express naar Den Bosch of Eindhoven nemen, om hier 10 of bijna 30 min te wachten op de T-express...
Wut
*empty*
Dat klopt, we moeten het normale verkeer voorrang geven. Wegens werkzaamheden hier en daar is het wat drukker dan normaal.MR_VIPER schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:52:
[...]
Zoals gemeld heeft het gewone verkeer voorsprong. Bij Geldermalsen zie je al vaker dat ze even inhouden om een Intercity voor te laten. Kan dus zijn dat dat hier ook gebeurt.
Druk bezig met de #Tweakersexpress #zinin pic.twitter.com/zZgWKf7qEM
— Frederik Zevenbergen (@zeefNL) July 31, 2014
[ Voor 193% gewijzigd door zeef op 31-07-2014 12:04 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
*empty*
Zou mooi zijn als het logo de voorkant verweven zou zijn met de voorkant van een trein
De post die je wist dat zou komen is eindelijk hier.PcDealer schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:44:
[...]
Zou mooi zijn als het logo de voorkant verweven zou zijn met de voorkant van een trein.
Opdruk voor de goodiebag? Of gaan we in mooie witte shirts? (
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
audio.gio schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:19:
Oh is vandaag niet de dag dat de polsbandjes verstuurd gaan worden?
staat op de actiepaginaBij je toegangsbewijs tot de Tweakers Express, dat je ongeveer 10 dagen voor vertrek zal ontvangen, zit een voucher
[ Voor 20% gewijzigd door Mortum op 01-08-2014 13:40 ]
Staat er tochMortum schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:38:
Overigens, die actiepagina is wat lastig te vinden, is een linkje in de warning hieronder niet handiger?
Xbox
*empty*
Nu denk ik dat het wel goed gaat.. maar wat als je je enveloppe niet (op tijd) ontvangt? Rond de 12e maar eens contact met jullie opnemen om een oplossing te zoeken?Geen polsbandje om = niet mee.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
zeef schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:37:
- Werknemers en vrijwilligers van Tweakers zijn uitgesloten van deelname.
Ook als ze een kaartje hebben. Sry guys.
Wanneer jij wil. Heenweg of terugweg.MR_VIPER schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:41:
Wat ik mis. Moet je goodiebag al op heenweg halen of mag dat ook op de terugweg?
[ Voor 4% gewijzigd door ShitHappens op 01-08-2014 17:45 ]
Gezien je niet zomaar de trein kan binnen lopen en je met andere treinen zit waar je op moet wachten, verwacht ik wel dat je in ieder geval wel 5 minuten stil sta per stop.D4NG3R schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:31:
Even een korte vraag: Hoe lang duurt het ongeveer op elk station? Zoals aangegeven zitten we ruim 4u (nouwja ik stap op Utrecht in dus iets korter) in de trein. Ik vraag me af hoe leuk m'n nicotineverslaving dit gaat vinden.
Het is geen must, maar is er ergens tijd voor een sigaret? Ik zal vast niet de enigste met deze vraag zijn.
Ah klopt ja, en idd is elektronisch roken wel toegestaan? Wettelijk gezien mag je dit in openbare ruimtes doen, het is echter aan jullie om hier ja of nee op te antwoorden.ShitHappens schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:44:
@D4NG3R, sowieso in Venlo ivm het wisselen van de loc. Is dampen/vapen wel toegestaan trouwens?
* D4NG3R zit al te wachten op aluhoedjes in de vorm van een trein.
[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 01-08-2014 17:51 ]
Bij de wet is het dus nog geen roken, maar zelfs als roker vind ik het ook niet nodig om die dingen te zien waar je een normale sigaret ook niet mag opstekendarkangel456 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:52:
Het is en blijft roken. (roken is niet toegestaan)
[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 01-08-2014 17:56 ]
Hoe wordt hoe jij de reis gaat beleven bedoeld? Beetje lastig om dat te laten zien met aluminiumfolie?zeef schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:37:
De opdracht is simpel: design met aluminiumfolie de trein of hoe jij de reis gaat beleven.
Dat is de uitdaging toch?Donool schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:09:
[...]
Hoe wordt hoe jij de reis gaat beleven bedoeld? Beetje lastig om dat te laten zien met aluminiumfolie?
Da's toch gewoon een hoedje?Donool schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:09:
[...]
Hoe wordt hoe jij de reis gaat beleven bedoeld? Beetje lastig om dat te laten zien met aluminiumfolie?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
3 à 4 minuten, in Venlo langer. Over e-peuken moet ik even nadenken.D4NG3R schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:31:
Even een korte vraag: Hoe lang duurt het ongeveer op elk station? Zoals aangegeven zitten we ruim 4u (nouwja ik stap op Utrecht in dus iets korter) in de trein. Ik vraag me af hoe leuk m'n nicotineverslaving dit gaat vinden.
Het is geen must, maar is er ergens tijd voor een sigaret? Ik zal vast niet de enigste met deze vraag zijn.
Dat spul ruik je sowieso nauwelijks en blijft ook niet echt hangen, maar het zou idd handig zijn als er bijv achteraan de trein een hokje komt waar je e-cigs mag gebruikenShitHappens schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:11:
Wellicht ergens een apart hokje voor te claimen, met een raampje dat ietwat open kan? Is de damp iig vlug buiten
[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 01-08-2014 21:18 ]
Suggestie niet toestaan. Of het wel of niet goed is, is niet bewezen, ook meeroken is niet bewezen. Ikzelf vind het spul stinken. Sommige mensen kunnen dus ook niet tegen de geur ervan. Binnen bedrijven worden ze ook als sigaretten gezien en ik zou dat dus in dit geval ook doen. Sorry nicotine verslaafden voor het tegen de benen schoppen.zeef schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:55:
[...]
3 à 4 minuten, in Venlo langer. Over e-peuken moet ik even nadenken.
*empty*
Geloof me: in een middelgrote auto er 3 tegelijk gebruiken gaf in no-time toch wel een mistig effect. En bepaalde liquids schijnen voor buitenstaanders te ruiken te zijn (bij mijn ouders thuis mag ik die met tabakssmaak en Red Bullsmaak niet meer gebruiken want 'die stinken')D4NG3R schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:16:
[...]
Dat spul ruik je sowieso nauwelijks en blijft ook niet echt hangen, maar het zou idd handig zijn als er bijv achteraan de trein een hokje komt waar je e-cigs mag gebruiken. 3 a 4 minuten is te kort om fatsoenlijk een peuk te roken.
Ach het is mijn (onze) keuze om verslaafd te raken aan die rommel, ik zal dan ook niet verder klagen. Ik ben allang blij dat er serieus over word nagedacht.
Zeker zo 's morgens vroeg kan menig roker het met mij eens zijn dat een bak koffie en een sigaret heerlijk zijn. Alleen niet zo heerlijk voor mensen die niet roken en het ontzettend vinden stinken![]()
E-Smoking is volgens de wet geen rokenNegaiido schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 23:10:
Je mag toch ook niet in een normale trein roken? Dan lijkt het me meer dan logisch dat je ook niet in deze trein mag roken.
Formerly known as Ragdoll
[ Voor 56% gewijzigd door ShitHappens op 02-08-2014 01:03 ]
Ah nice!ShitHappens schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 01:01:
Heh cool, bij de 4e keer al een pass voor Fifa te pakken
Overigens zonder moeite te doen met scriptjes enzo, kun je ook gewoon Privenavigatie/Incognito/InPrivate browsing starten en na 5x proberen dichtklikken.
Ik ben natuurlijk geen plaatselijke mod dus als die er anders over denken mag je mij negeren, maar normaal worden we niet zo vrolijk van het omzeilen van beveiligingen en tools die daarmee helpen. Zelfs als die "beveiliging" ronduit achterlijk in elkaar zit.Tim14ww schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 00:56:
Het enige waar ik nu nog mee zit is of dat ik deze scripts hier zo maar mag neergooien, dus daarvoor graag een reactie van een mod..
Met de mensen die in die 3-4 minuten ook nog moeten instappen lijkt het me redelijk onpraktisch als alle rokers dan juist in de tegengestelde richting lopen.
[ Voor 23% gewijzigd door NMe op 02-08-2014 01:15 ]
Ja dan heb je m 1 keer te pakken en de 2e en 3e zijn een bestaande cookie.ShitHappens schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 01:08:
Net zelfs voor De Sims gewoon de URL naar de pagina 5x ingevoerd en enter gedrukt... Bij 3 van de 5 een pass te pakken maar geen enkele doorgekomen
Begrijpelijk, vandaar dat ik het eerst vraagNMe schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 01:13:
[...]
Ik ben natuurlijk geen plaatselijke mod dus als die er anders over denken mag je mij negeren, maar normaal worden we niet zo vrolijk van het omzeilen van beveiligingen en tools die daarmee helpen. Zelfs als die "beveiliging" ronduit achterlijk in elkaar zit.
[ Voor 24% gewijzigd door Tim14ww op 02-08-2014 01:15 ]
Haha jep, hij kan geloof ik maximaal 30 requests per minuut aan, al heb ik het idee dat ze dat vandaag ergens teruggeschroefd hebbenShitHappens schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 01:19:
Ben inmiddels gebokkeerd zelfsEen macro opgenomen die CTRL+SHIFT+N en dan 5x CTRL+T en CTRL+V deed, ging wellicht iets te snel.
[ Voor 12% gewijzigd door Tim14ww op 02-08-2014 01:22 ]
Duidelijkzeef schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 00:23:
Ik ben uitgedacht. Niet roken is niet roken. Dus ook geen e-sigaretten. In Venlo is er tijd genoeg om te roken, daar staan we +/- 15 minuten.
Ik zou het zekere voor 't onzekere nemen en een hardcopy/print meenemen.saidddd93 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 03:07:
Ik neem aan dat je de fastpasses gewoon op je mobiel kan laten zien bij de ingang en dat ze hem dan scannen? Ooit bij een evenement geweest en die weigerde het te scannen en wouden perse een print hebben...
Vorig jaar was een uitgeprinte versie inderdaad verplicht.. En ach, hoeveel moeite is het om 1 A4tje uit te printen.. kan ook gewoon in zwart/wit.zeef schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:51:
[...]
Ik zou het zekere voor 't onzekere nemen en een hardcopy/print meenemen.
Ik print altijd alles in kleur.Tim14ww schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:14:
[...]
Vorig jaar was een uitgeprinte versie inderdaad verplicht.. En ach, hoeveel moeite is het om 1 A4tje uit te printen.. kan ook gewoon in zwart/wit.
Firesphere schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:43:
[...]
Ik print altijd alles in kleur.
Op de printer op kantoor. Geen idee hoe ik dat stomme ding zo ver krijg dat'ie Z/W print, als ik grijstinten zeg, doet'ie alsnog alles in kleur. Nou, dan niet hoor.
Ja, er komt een reserveertool voor de LAN party.Firesphere schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:44:
Kunnen we ons voorinschrijven op games die we in de trein willen spelen?
Is het misschien handig om daarbij rekening te houden waar iemand instapt? Iemand die in Amsterdam instapt heeft natuurlijk veel langer de mogelijkheid om even te gamen als iemand die pas in Venlo instapt.zeef schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 15:06:
[...]
Ja, er komt een reserveertool voor de LAN party.De consoles zijn first come, first serve. We vragenw el een beetje redelijkheid van iedereen. Een uurtje in je eentje gamen is er niet bij.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq