Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik ben nu al weer zenuwachtig
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Nog even volhouden!
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
€75 per stuk, weet verder niet hoe ik die moet overzetten naar iemand anders' naam. Dus als iemand mij daarmee kan helpen?
http://www.gamespot.com/a...all-of-duty/1100-6421260/
In die bus is het natuurlijk niet zo knus als in onze Gamescom trein
Ben wel echt benieuwd naar Gamescom, ben nog nooit naar zoiets geweest. Ga er in ieder geval niet naartoe om te gamen, dat doet me dan weer niet zoveel.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Hij biedt geen snoep aan, dus't zal wel goed zijn.Benjamin- schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:54:
Wacht, zwart busje, knuffelen, geeft goodie bags... Is dit wel veilig?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Neem jij de taser mee?NMe schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:56:
Zeef, heb je "500 man de hand schudden" al op je persoonlijke agenda gezet?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Knock yourself out!Wahloh schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 01:04:
Dus... Wie laat er "I Love Zeef"-shirts drukken? Ik wil er twee!
(eerste plaatje wat in m'n gedachte opkwam)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
http://www.kavanah.nl/bas...nderdeel.asp?h=1&o=5&v=16
Welke dag is het vandaag ook alweer?
Vrijdag. Update dag.Nakebod schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:10:
Mijn geheugen is dan ook zo lek als een vergiet.
Welke dag is het vandaag ook alweer?

*empty*
[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 25-07-2014 13:24 . Reden: 8)7 ]
Verwijderd
zeef schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:03:
Het wordt een flinke lap tekst. Maar, met veel inhoud. Belangrijkste items: de bierprijs en definitieve vertrektijden van NS stations.
Waar gaan de stations heen?
En het merk bier ook neem ik aan?zeef schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:03:
Het wordt een flinke lap tekst. Maar, met veel inhoud. Belangrijkste items: de bierprijs en definitieve vertrektijden van NS stations.
En de hoeveelheid wagons waar het bier opgeslagen is?
En natuurlijk ook het aantal trechters in de raamkozijnen?
edit: maar er zitten geen mensen F5 te spammen...
[ Voor 6% gewijzigd door Macchill op 25-07-2014 13:19 ]
Nog belangrijker, waar gaan ze heen
En de hoeveelheden/locaties van de urinoirsMacchill schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:18:
[...]
En het merk bier ook neem ik aan?
En de hoeveelheid wagons waar het bier opgeslagen is?
En natuurlijk ook het aantal trechters in de raamkozijnen?
[ Voor 86% gewijzigd door ShitHappens op 25-07-2014 13:19 ]
Vroegah bij het scouting kamp: een trechter met een slang de bosjes/sloot in, voor de waterige boodschappen.ShitHappens schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:18:
[...]
[...]
En de hoeveelheden/locaties van de urinoirs
Nog onbekend, wel Duits.Macchill schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:18:
En het merk bier ook neem ik aan?
2En de hoeveelheid wagons waar het bier opgeslagen is?
Een WC per wagon.
Gadgets fan
We hebben Zeef!johanm3 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:56:
Zitten er ook boothbabes in de trein???
Nee. Wel 500 Tweakers.johanm3 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:56:
Zitten er ook boothbabes in de trein???
[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 25-07-2014 14:03 ]
Geil
Tenminste 4 daarvan zijn vrouwen!
Goed, AFAIK allevier bezet, maar hey.
Blij dat we weten wat je opwind..

Ik ga voor de games (en de beurs, goodiebag, ervaring, enz.)!
Mijn gok: daar voel je niks vanNMe schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:07:
[...]
Tenminste 4 daarvan zijn vrouwen!
Goed, AFAIK allevier bezet, maar hey.
Ok, en back ontopic...
[ Voor 35% gewijzigd door Macchill op 25-07-2014 14:09 ]
Behalve dat je door de wederhelft ter plekken wordt gecastreerd.
... zonder verdoving
... met een hamer

benieuwd wat de update gaat worden!
Alleen Duits bier zegt helaas niet zoveel (zie aanbod Lidl
Ik hoop positief verrast te worden op de terugrit
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Mortum schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:18:
[...]
... zonder verdoving![]()
... met een hamer![]()
Ja dan doe je het niet goed...

Het zegt genoeg. Ik ken geen enkel Duits bier dat van de tap geserveerd wordt dat niet lekker smaakt.Mortum schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:18:
Alleen Duits bier zegt helaas niet zoveel (zie aanbod Lidl)
Bam Schultenbrau JonguhMortum schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:18:
[...]
... zonder verdoving![]()
... met een hamer![]()
![]()
benieuwd wat de update gaat worden!
Alleen Duits bier zegt helaas niet zoveel (zie aanbod Lidl)

*empty*
Mag hopen dat de bar al open is op de heenritMortum schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:18:
[...]
Ik zit al om ongv. 7 uur in die trein heb dan meer trek in koffie dan in bier
Die Schultenbrau is idd wel goed te doen, alleen de Finkenbrau vind ik echt 3x niets
[ Voor 28% gewijzigd door Mortum op 25-07-2014 14:35 ]
http://tweakers.net/acties/tweakersexpress/LAN_party
Scherp en alert gebleven...
[ Voor 23% gewijzigd door Macchill op 25-07-2014 14:44 ]
Denk dat mijn vrouwbeest dat zelf wel doet, daar hoef ik niet eens te helpen..Mortum schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:18:
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Trzymaj swoje brudne łapy!
Zal vast verkeerd vertaald zijn..
Zeef had toch een taser bij zich?MueR schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:43:
[...]
Denk dat mijn vrouwbeest dat zelf wel doet, daar hoef ik niet eens te helpen..

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Hoeveel nachtjes slapen is het eigenlijk nog tot we gaan rijden? De afgelopen updates sloot ik er mee af, maar morgen is het t minus 3 weken. De Tweakers Express komt heel snel dichtbij. Dat wil zeggen dat de updates nu wat langer gaan worden, en voornamelijk over praktische zaken rondom onze reis gaan. Goed, laten we beginnen.
ID
Deze week kreeg ik de vraag of een rijbewijs voldoende ID is voor Duitsland. Ik geef hier maar het formele antwoord: “nee, dat is het niet”. Je hebt een paspoort of ID kaart nodig. Wij raden je met klem aan om een van de twee mee te nemen. Meer informatie lees je hier
Reisschema
Het schema is zo goed als definitief. We wachten nog op de Duitse spoorwegen voor bevestiging van aankomst en vertrektijden in Keulen. Het vorige schema was onder voorbehoud, hieronder staan de definitieve tijden. We hebben ons best gedaan bij ProRail om in de buurt te blijven van de oorspronkelijke tijden. Tegelijkertijd zijn we afhankelijk van de vrije ruimte op ’t spoor die ons wordt toebedeeld.
Heenreis
Station | Heenreis | Spoor |
Amsterdam CS | 07.01 (V) | 8 |
Utrecht C. | 07.36 (V) | 11a |
’s-Hertogenbosch | 08.16(V) | 6a |
Eindhoven | 08.52 (V) | 1 |
Venlo | 10.08 (V) | 3a |
Köln-Messe/Deutz | 11.30(A) | nnb |
Terugreis
Station | Heenreis | Spoor |
Köln-Messe/Deutz | 18.57 (V) | 7 |
Venlo | 20.23 (V) | 1b |
Eindhoven | 21.21(V) | 5 |
’s-Hertogenbosch | 21.55 (V) | 6a |
Utrecht CS | 22.35 (V) | 11a |
Amsterdam CS | 23.21(A) | 8a |
Het vertrekspoor kan nog wijzigen. Let op het station op de borden met actuele vertrekinformatie. De trein wordt aangekondigd als “Int. Trein” naar Köln-Messe/Deutz en op de perrons zelf staat “Tweakers Express – Gamescom” erbij.

Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: wees op tijd. We hebben een strak schema en gaan op de aangegeven tijd weg. In de trein zullen we vlak voor aankomst in Keulen de vertrektijd en het perron nog een keer doorgeven.
Verzekering
Jullie Tweakers kennende zullen er de nodige elektronica meegesjouwd worden. Zorg voor voldoende verzekering, ook in het buitenland. Tweakers en Railpromo zijn niet aansprakelijk voor verlies, beschadiging of diefstal aan boord van de Tweakers Express. Spullen laten liggen in de trein tijdens de beurs in Keulen kan, maar dat geschied op eigen risico!
Wie een doorlopende reisverzekering heeft, is vaak gedekt voor deze zaken. Controleer je polisvoorwaarden voor de zekerheid. Heb je geen doorlopende reisverzekering? Bij de meeste verzekeraars kun je kortlopende reisverzekeringen afsluiten.
Catering
Aan boord van de trein zijn een drietal barwagons. In de Call of Duty wagon en in de Philips wagon is de bar voor jullie open. De bar in de LAN wagon is niet in gebruik.
Wat kun je zoal kopen aan boord van de Tweakers Express?
Dranken | |
Koffie / thee; (melk / suiker) | € -- |
Frisdranken; bv coca cola / Fanta / Sprite per blikje | € -- |
Bieren; Duits bier van de tap | € -- |
Bieren; Corona op fles | € nnb |
Wijnen; Mini flesje rode & witte wijn | € -- |
Eten | |
Ronde witte en tarwe broodjes met kaas/ham/cervelaat | € -- |
Wit puntbroodjemet knakworst & mosterd cup | € -- |
Verse tosti | € -- |
Chips, diverse smaken | € -- |
Mueslireep, diverse smaken | € -- |
Neem wel enigszins gepast geld mee alsjeblieft. Er kan alleen met contant geld worden betaald en onderweg even stoppen voor wisselgeld wordt lastig. Het zelf meenemen van alcoholische dranken is niet toegestaan. Nee, er is geen frituur aan boord. Iets met een wiebelende trein in combinatie met kokend heet vet deed de treineigenaar besluiten om de frituur achterwege te laten.
Er is ook een optie om een ontbijtbox te kopen. Die bestaat uit twee broodjes, fruit en een drankje. De kosten zijn € 4,95. We gaan nu inventariseren of er animo is. Bij genoeg interesse zorgen we ervoor dat er een ontbijt is. Vul daarom de poll even in als je wil.
Poll: Ontbijt (€ 4,95) aan boord van de Tweakers Express?
• Ja, graag.
• Neen, dank u.
Tussenstand:
Prijzen, prijzen, prijzen
Deze week geen nieuwe prijs ... Maar laten we eens een overzicht maken van wat er nu in de prijzenpot zit:
Om te beginnen 3 Philips Ambilight tv's (47PFK7509) en drie Fidelio HTL9100 soundbars.. Win je de TV niet? Niet getreurd. Philips, de sponsor van de Ambilight TV’s en de Soundbars, geeft alle kaarthouders van de Tweakers Express, in samenwerking met BCC, een voucher voor 100€ korting op een Philips Ambilight TV.
Van Call of Duty hebben we ook veel mooie prijzen. Wat dacht je van een Call of Duty 'Play them All'-pakket met 7 games & Advanced Warfare (platform naar keuze). Twee keer de nieuwe Call of Duty-game Advanced Warfare (platform naar keuze). Vijf keer het next-gen gamingpakket, Call of Duty Ghosts & Advanced Warfare voor de Xbox One. Alsof dat nog niet genoeg is, doet Activison ook nog eens bij een van die next-gen pakketten een Xbox One-console voor één heel blije tweaker.
Daarnaast mogen we onder jullie 3 iiyama ProLite GB2488HSU monitoren verloten. Kingston doet nog een HyperX Cloud Gaming headset in de pot om weg te geven onderweg. Enne... dan zijn we er nog niet. Volgende week komt er nog iets bij.
Je krijgt je gewonnen prijs netjes thuisbezorgd, je hoeft dus niet als je uitstapt een eventueel gewonnen TV van de wand te schroeven. Het enige dat je hoeft te doen is het pakje aanpakken van de postbode, ervan genieten en een review achterlaten op Tweakers.
The aftermovie
We maken een film van de hele dag van de Tweakers Express. In de credits willen we graag iedereen vermelden, maar dan wel met je Tweakers nickname. Wil jij daar ook bij staan? Stuur je nickname naar [url="mailto:express@tweakers.net?subject=Nickname aftermovie&body=Mijn nickname is: "]onze mailbox[/url]. Dan wordt je vereeuwigd in onze epische Tweakers Express film. Wil je om wat voor reden liever niet in beeld: let er zelf even op. Je kan dit kenbaar maken aan de cameramensen. Het zou overigens zomaar kunnen dat er nog andere media een kijkje komen nemen bij ons.
Extra prijs
We hoorden van een aantal van jullie dat er plannen zijn om verkleed naar de Gamescom te gaan. Dat vonden we zo leuk dat we als Tweakers nog een extra prijs in de pot gooien. De leukste outfit wint een exclusief bezoek aan Tweakers HQ. Een rondleiding op ons kantoor, lunchen met de mannen en vrouwen van Tweakers. Gamen in onze gameroom en natuurlijk neem je wat goodies mee naar huis.
[ Voor 3% gewijzigd door Daantjeeuh op 25-07-2014 17:04 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dan wel in een afgesloten cabine. Die troep meurt als een gek, nee dankje, doe mij maar gewoon een bak goede koffie. Daar heb ik wel 1.50 voor over.D4NG3R schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:05:
Het word steeds beter! Van mij hoeft die ontbijtbox niet gezien de prijzen van losse broodjes. Iets anders wat mogenlijk mist: Energy drink! Zeker zo vroeg in de ochtend lust menig tweaker wel een blikje denk ik zo.
GOEDE koffie dus.
Anyway, de catering is door de vervoerder geregeld. Wij hebben daar verder geen invloed op. Dus of het GOEDE koffie is? Vast wel.
[ Voor 52% gewijzigd door zeef op 25-07-2014 17:15 ]
Oh of wil je zeggen dat je op 't Tnet HQ bruinig water krijgt?
Ehhhh, dan neem ik de koffie hier wel als vergelijkingsmateriaal, ok?zeef schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:11:
In vergelijking met de koffie op ons kantoor is alle koffie goed.
Jura met Mondriaan Espresso bonen.
Was het maar zo'n feest.Firesphere schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:13:
[...]
Ehhhh, dan neem ik de koffie hier wel als vergelijkingsmateriaal, ok?
Jura met Mondriaan Espresso bonen.
True grote kans dat ik op het station vooraf nog een bak koffie haal (AH to go heeft verassend goede koffie).Firesphere schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:06:
[...]
Dan wel in een afgesloten cabine. Die troep meurt als een gek, nee dankje, doe mij maar gewoon een bak goede koffie. Daar heb ik wel 1.50 voor over.
GOEDE koffie dus.
Maar.. ik drink bijna geen koffie...
Is het niet handig om je gebruikersnaam gecombineerd met bijvoorbeeld je ticketnummer te vermelden? Nu kan elke random Tweaker jullie mailen natuurlijkzeef schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:34:
Vrienden,
The aftermovie
We maken een film van de hele dag van de Tweakers Express. In de credits willen we graag iedereen vermelden, maar dan wel met je Tweakers nickname. Wil jij daar ook bij staan? Stuur je nickname naar [url="mailto:express@tweakers.net?subject=Nickname aftermovie"]onze mailbox[/url]. Dan wordt je vereeuwigd in onze epische Tweakers Express film. Wil je om wat voor reden liever niet in beeld: let er zelf even op. Je kan dit kenbaar maken aan de cameramensen. Het zou zomaar overigens zomaar kunnen dat andere media een kijkje komen nemen bij ons.
We gaan er maar even van uit dat de Tweakers die niet meegaan niet zo flauw zijn.Nostordici schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 18:33:
[...]
Is het niet handig om je gebruikersnaam gecombineerd met bijvoorbeeld je ticketnummer te vermelden? Nu kan elke random Tweaker jullie mailen natuurlijkOf komen jullie daar wel uit?
Verder prima prijzen voor de consumpties! Alles tot in de puntjes geregeld. Wordt een unieke ervaring!
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 21:01:
Mochten er nog 2 kaarten over zijn .... maak je 2 nerds heel blij!!
Geen idee of ze er nog zijnBinscow schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:21:
Ik heb 2 early bird kaartjes die ik helaas moet verkopen.
€75 per stuk, weet verder niet hoe ik die moet overzetten naar iemand anders' naam. Dus als iemand mij daarmee kan helpen?
3 soundbars
1 CoD pakket
2 CoD advanced warfare
5 next gen CoD (waarvan 1x met Xbox one)
3 monitoren
1 gaming headset
Dat zijn al 17 prijswinnaars. En daar komt volgende week nog iets bij?
Dat is dus buiten de goodiebag minstens 3,6% kans op een prijs zonder dat ik er iets voor hoef te doen? Sweeeeet!
En de dag zelf zal ook op zichzelf al een feestje zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door audio.gio op 25-07-2014 23:10 ]
Ik ben het helemaaaaaal met je eens. Maar de prijzen kunnen natuurlijk ook geen kwijt.audio.gio schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:09:

In NL mag ik niet drinken, in DE wel. Buiten een trein dan...
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Jij drinkt toch sowieso niet, dus who gives a flying f?F.West98 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:48:
Hoe zit het met de alcoholleeftijd aan boord?
3+3+1+2+5+3+1 = 18audio.gio schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:09:
3 ambilight tv's
3 soundbars
1 CoD pakket
2 CoD advanced warfare
5 next gen CoD (waarvan 1x met Xbox one)
3 monitoren
1 gaming headset
Dat zijn al 17 prijswinnaars. En daar komt volgende week nog iets bij?
Dat is dus buiten de goodiebag minstens 3,6% kans op een prijs zonder dat ik er iets voor hoef te doen? Sweeeeet!
Ik tel 18 eerlijk gezegd, maar dat is nitpicking
[ Voor 50% gewijzigd door Firesphere op 25-07-2014 23:52 ]
Jij mag in DE een bier bestellen. Dus ook in de trein als die in DE is.F.West98 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:48:
Ach als je het mij vraagt is die hele alcohol wet nogal cru, maar zo heel lang zijn we niet in NL en ik neem niet aan dat je direct om 7u aan het bier wilt gaanF.West98 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:48:
* D4NG3R heeft zich geregistreerd voor de aftermovie.
Komt dan enkel je username daar te staan, of Voornaam "username" Achternaam zoals ze vaak doen bij nicknames? E.G. Pietje "Henk" Hein
Edit: Even een andere vraag, kunnen we onze spullen veilig in de trein laten? Of houden jullie je hier absoluut niet verantwoordelijk voor? Ik ben zelf van plan om enkel een rugzak met spullen mee te nemen (en een jas indien ze regen verwachten) maar misschien dat er mensen zijn die toch graag hun tas en/of jas achter laten.
Edit2: En dan nog maar een vraag voor nu: Komt er ook een mooie reportage op de FP naderhand
[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 26-07-2014 01:09 ]
Dit krijg ik als response op een mailtje naar de link...Delivery to the following recipient failed permanently:
express@tweakers.net
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain tweakers.net by mx1.tweakers.net. [213.239.154.6].
The error that the other server returned was:
550 High probability of spam
Ik had gemakshalve al 1 prijs voor mezelf gerekendFiresphere schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:49:
3+3+1+2+5+3+1 = 18
Ik tel 18 eerlijk gezegd, maar dat is nitpicking
.
D4NG3R schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 01:02:
Edit2: En dan nog maar een vraag voor nu: Komt er ook een mooie reportage op de FP naderhand?
zeef schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:34:
The aftermovie
We maken een film van de hele dag van de Tweakers Express. In de credits willen we graag iedereen vermelden, maar dan wel met je Tweakers nickname. Wil jij daar ook bij staan? Stuur je nickname naar [url="mailto:express@tweakers.net?subject=Nickname aftermovie"]onze mailbox[/url]. Dan wordt je vereeuwigd in onze epische Tweakers Express film. Wil je om wat voor reden liever niet in beeld: let er zelf even op. Je kan dit kenbaar maken aan de cameramensen. Het zou zomaar overigens zomaar kunnen dat andere media een kijkje komen nemen bij ons.
[ Voor 65% gewijzigd door audio.gio op 26-07-2014 08:21 ]
Alleen je nick.D4NG3R schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 01:02:
Komt dan enkel je username daar te staan, of Voornaam "username" Achternaam zoals ze vaak doen bij nicknames? E.G. Pietje "Henk" Hein
Tweakers en Railpromo zijn niet aansprakelijk voor verlies, beschadiging of diefstal aan boord van de Tweakers Express. Spullen laten liggen in de trein tijdens de beurs in Keulen kan, maar dat geschied op eigen risico!Edit: Even een andere vraag, kunnen we onze spullen veilig in de trein laten? Of houden jullie je hier absoluut niet verantwoordelijk voor? Ik ben zelf van plan om enkel een rugzak met spullen mee te nemen (en een jas indien ze regen verwachten) maar misschien dat er mensen zijn die toch graag hun tas en/of jas achter laten.
Nee, we maken de Aftermovie voor niks.Edit2: En dan nog maar een vraag voor nu: Komt er ook een mooie reportage op de FP naderhand?
PlayStation 4:
Battlefield: Hardline
Bloodborne
CounterSpy
Driveclub
Surgeon Simulator
Middle Earth: Shadow of Mordor
Alien: Isolation
Diablo III: Reaper of Souls Ultimate Evil Edition
Lego Batman 3: Beyond Gotham
Far Cry 4
Guns Up!
WWE 2K15
NBA 2K15
Assault Android Cactus
Pix the Cat
Nom Nom Galaxy
Nuclear Throne
Galak-Z
Project Cars
Disney Infinity 2
Hohokum
Helldivers
Destiny
Until Dawn
The Unfinished Swan
The Order: 1886
The Last of Us Remastered
Super Exploding Zoo
SingStar
Minecraft PlayStation 4 Edition
LittleBigPlanet 3
Killzone: Shadow Fall Intercept
Journey
inFamous First Light
Hustle Kings
PlayStation Vita:
Super Exploding Zoo
Soul Sacrifice Delta
Futuridium
Hatsune Miku-Projekt DIVA-F 2
Flame Over
Frozen Synapse Tactics
Final Horizon
Dragon Fin Soup
Lego Ninjago Nindroids
The Sly Trilogy
The Ratchet & Clank Trilogy
PlayStation Vita Pets
Murasaki Baby
Minecraft PS Vita Edition
Invizimals: The Alliance
Hotline Miami 2: Wrong Number
Hohokum
Freedom Wars
Entwined
Big Fest
Verwijderd
Ik denk dat de Nederlandse alcoholgrens wordt gebruikt, aangezien we vanuit Nederland vertrekken.F.West98 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:48:
Zolang we in Nederland rijden wel. Als we over de grens zijn, dan mag F.Westnogwat zijn theeglas vullen met bier.Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:33:
[...]
Ik denk dat de Nederlandse alcoholgrens wordt gebruikt, aangezien we vanuit Nederland vertrekken.
Die aftermovie klinkt ook erg cool (mailtje is verstuurd), en 'k ben erg benieuwd wat er voor kleding aangetrokken gaat worden voor de beurs. Zelf zit ik te twijfelen of ik 'n beetje als Japanse Gothic Lolita zal gaan
Voor de verzekering: bij de ANWB heb je op dit dagje je computer-apparatuur verzekerd voor iets meer dan € 8 (tot een waarde van € 5.100). Ooit eens uitgezocht voor Campzone
Al met al, weer 'n onwijs leuke update!
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
We zijn al toe aan versie twee op kantoor.geke-sulen schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 22:13:
Nou Zeef misschien een leuke goodie. Een echte Tweakers Bierpul!
[ Voor 13% gewijzigd door zeef op 26-07-2014 23:08 ]
Zal anders wel gewoon eigen eten meenemen
Sssst...Firesphere schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:49:
[...]
Jij drinkt toch sowieso niet, dus who gives a flying f?
Ik drink wel thee. Daar is een theeglas toch voor?zeef schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:39:
[...]
Zolang we in Nederland rijden wel. Als we over de grens zijn, dan mag F.Westnogwat zijn theeglas vullen met bier.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Doe gerust suggesties en ik geef ze door. Frituren gaat helaas niet in verband met de veiligheid.Negaiido schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 23:12:
Zijn dat de enige etenswaren die je kan kopen ? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo dol ben op die broodjes .
Zal anders wel gewoon eigen eten meenemen
Daar kun je de tweakers bierpul ook voor gebruiken. Ik heb hem eens voor de gein meegenomen naar kantoor en er warme chocolademelk in getankt.F.West98 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 00:08:
[...]
Sssst...
[...]
Ik drink wel thee. Daar is een theeglas toch voor?
Inhoud is maar 400cc
Signatures zijn voor boomers.
Tweakers Team: wederom netjes geregeld. De vertrektijden in de ochtend zijn niet vroeger geworden (hulde!), en de vertrek uit Keulen is nog mooi op tijd. Zullen ze op de camping leuk vinden als ik om kwart voor 12 de camping op banjer..

Dus bijna 7.5 uur om me in Keulen te vervelen, bahzeef schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:03:
Aankomsttijd in Keulen is zojuist bevestigd: 11.30 uur. Vertrektijd ook, om 18.57 vanaf spoor 7.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Anders een Tweakers Trein Travelmug ? Ook later handig voor als je uren achter je pc doorbrengt. Of een Tweakers keycord eventueel met Tweakers memorystick eraan?zeef schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 23:06:
[...]
Maar helaas, niet geschikt voor de goodiebag. Te zwaar en breekbaar.
Je zal het vanzelf ontdekken als je je goodiebag krijgt.audio.gio schreef op maandag 28 juli 2014 @ 18:42:
[...]
Anders een Tweakers Trein Travelmug ? Ook later handig voor als je uren achter je pc doorbrengt. Of een Tweakers keycord eventueel met Tweakers memorystick eraan?
Het probleem is, ik ga niet naar Gamescom, dus misschien kan ik hier iemand mee blij maken? Ik moet registreren met mijn email adres, nu kan het zijn dat ik een pasje of dergelijk toegestuurd ga krijgen... Maar de eerste die me een PM stuurt, met de vraag of hij het krijgt, krijgt het ook. Dan regel ik daarna met hem wel de details.
Let vooral ook op de datum, 16 augustus, van 16:00-18:30, inclusief eten en hapjes. Wat een service eigenlijk, ik had er beter geld voor gevraagd
[ Voor 15% gewijzigd door X-Fighter op 28-07-2014 22:18 ]
F.West leren drinken, who's with me
Dit topic is gesloten.
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.