[Tele2 Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 71 Laatste
Acties:
  • 544.170 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tv campagne is ook begonnen zie ik. Gooien er veel geld tegenaan, 3 spots achter mekaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nightofthegun
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 10:20
Mochten er mensen aanwezig zijn met een oud (in mijn geval 2015) sim-only abonnement, kijk voor de grap eens op de pagina overzicht producten-> Abonnement aanpassen. Ik heb nu een 'actieprijs' van 150 belminuten en onbeperkt internet voor 20 euro per maand. Hopelijk passen ze dit niet aan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:28
nightofthegun schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:38:
Mochten er mensen aanwezig zijn met een oud (in mijn geval 2015) sim-only abonnement, kijk voor de grap eens op de pagina overzicht producten-> Abonnement aanpassen. Ik heb nu een 'actieprijs' van 150 belminuten en onbeperkt internet voor 20 euro per maand. Hopelijk passen ze dit niet aan. _/-\o_
Ja deze combi had ik een paar pagina's terug ook met mijn abonnement gedaan! Hopen dat het geen fout is en we dit kunnen houden want bellen doe ik toch niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:33:
Beetje doemdenken. De concurrentie is nu moordend, en in Frankrijk heb je ook hele goede abonnementen voor een lage prijs. Nederland was altijd een beetje duur vond ik.
Zal vast ook komen door die dure veilingen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:51

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 07:39:
[...]
Zal vast ook komen door die dure veilingen gok ik.
Helemaal gelijk met 3G, maar met 4G heeft Nederland echt een verstandige keus gemaakt door een mooi blok aan een nieuwkomer verplicht te stellen. Het duurde even, maar heeft de markt nu echt opengebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:42
En ik kreeg net alweer 2 sms'jes dat ik op de laatste 500MB zat en meteen daarna dat de 5GB bundel op is, terwijl ik maar 300mb gebruikt heb sinds 7 uur vanmorgen.. In de App staat ook netjes dat ik nog ~4600MB over heb.

Ik heb nog niet gelezen dat mensen hier last van hebben, ben ik de enigste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:26

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

BlazeMuis schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:09:
En ik kreeg net alweer 2 sms'jes dat ik op de laatste 500MB zat en meteen daarna dat de 5GB bundel op is, terwijl ik maar 300mb gebruikt heb sinds 7 uur vanmorgen.. In de App staat ook netjes dat ik nog ~4600MB over heb.

Ik heb nog niet gelezen dat mensen hier last van hebben, ben ik de enigste?
Nee geen last van. Gisteren 1.2GB zonder problemen verstookt. Wat me aan je bericht vooral opvalt is dat jij schijnbaar in de app kunt zien wat je verbruikt? Bij mij staat daar geen data teller meer (iPhone)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 14:26
Tomba schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:35:
[...]

Nee geen last van. Gisteren 1.2GB zonder problemen verstookt. Wat me aan je bericht vooral opvalt is dat jij schijnbaar in de app kunt zien wat je verbruikt? Bij mij staat daar geen data teller meer (iPhone)
Android App is geupdate. Ik kan gewoon weer via de app zien hoeveel MB's ik nog heb.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Tomba schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:35:
[...]

Gister is de Android app geupdate. Gebruik een Galaxy S7 hier.

Wel apart dat ik blijkbaar de enigste ben die die sms'jes vrijwel meteen met weinig data verbruikt ontvangt. Had ik gister ook al. Als dit over een week nog zo is zal ik wel ff contact opnemen met Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ewivis schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:47:
[...]

Android App is geupdate. Ik kan gewoon weer via de app zien hoeveel MB's ik nog heb.
Ah kijk :) Dan zal die voor IOS snel volgen neem ik aan!
BlazeMuis schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:49:
[...]

Gister is de Android app geupdate. Gebruik een Galaxy S7 hier.

Wel apart dat ik blijkbaar de enigste ben die die sms'jes vrijwel meteen met weinig data verbruikt ontvangt. Had ik gister ook al. Als dit over een week nog zo is zal ik wel ff contact opnemen met Tele2.
Inderdaad vreemd ja, misschien even 1200 bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mijn vader heeft ook geluk gehad. Had een korting en heeft nu voor 22 euro per maand onbeperkt bellen en internet. Hulde voor Tele2.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/y9sqxukr7qxup.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tdem schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:02:

En iemand een idee hoe streng er gehandhaafd wordt op tethering via bijvoorbeeld laptop of iPad? Zal ik niet dagelijks doen, maar bijvoorbeeld wel in de trein, in het park of tijdens een weekendje weg.
Kassa heeft daar een heel interessant (pdf) document over online staan, is blijkbaar een keer een item geweest in het programma.

https://kassa.vara.nl/fil...ement_Tele2_Tethering.pdf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
Wolly schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:29:
[...]

Kassa heeft daar een heel interessant (pdf) document over online staan, is blijkbaar een keer een item geweest in het programma.

https://kassa.vara.nl/fil...ement_Tele2_Tethering.pdf
TL;DR:

Het kan en mag gewoon, ze kunnen (en mogen) het niet zien/monitoren. Aangezien wij nu een "Unlimited" Data bundel hebben kan je onmogelijk hogere kosten krijgen als je teveel data verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BlazeMuis schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:34:
[...]

TL;DR:

Het kan en mag gewoon, ze kunnen (en mogen) het niet zien/monitoren. Aangezien wij nu een "Unlimited" Data bundel hebben kan je onmogelijk hogere kosten krijgen als je teveel data verbruikt.
Lijkt me ook ja. Alleen als je iedere dag 50+ GB zou verbruiken kunnen ze wel eens contact met je gaan opnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
alwaysleft schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:36:
[...]

Lijkt me ook ja. Alleen als je iedere dag 50+ GB zou verbruiken kunnen ze wel eens contact met je gaan opnemen ;)
Niet om moeilijk te gaan doen maar ook dat zouden ze officieel niet mogen doen. Er is geen FUP op hoeveel je mag verbruiken, enigste is dat je telkens NOG 1GB moet sms'en of in de App 1GB extra moet bestellen.

Maar goed.. Zou ook niet weten wie er 50+GB per dag zou gaan verbruiken op z'n telefoon en hoe ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Als ik bij de aanvraag mijn huidige 06 nummer laat porteren, zegt Tele2 dan ook automatisch mijn huidige 1 maands abbo op bij de concurrent? Dat kan ik eigenlijk niet terugvinden. Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 4% gewijzigd door Lord_Dain op 19-05-2017 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 23:43
Lord_Dain schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:10:
Als ik bij de aanvraag mijn huidige 06 nummer laat porteren, zegt Tele2 dan ook automatisch mijn huidige 1 maands abbo op bij de concurrent? Dat kan ik eigenlijk niet terugvinden. Iemand hier ervaring mee?
Ja, dat doen zij dan ook. Tele2 vraagt dan aan je huidige provider of ze het nummer mogen ontvangen. Je oude abonnement eindigt daarmee vanzelf.
Gaat vaak goed, maar soms zijn er wat strubbelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Goed om te weten, thx, ik houd het iig in de gaten bij mijn 'oude' provider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
BlazeMuis schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:07:
[...]

Niet om moeilijk te gaan doen maar ook dat zouden ze officieel niet mogen doen. Er is geen FUP op hoeveel je mag verbruiken, enigste is dat je telkens NOG 1GB moet sms'en of in de App 1GB extra moet bestellen.

Maar goed.. Zou ook niet weten wie er 50+GB per dag zou gaan verbruiken op z'n telefoon en hoe ze dat doen.
Klantenservice heeft me dit verhaal 2 keer bevestigd die limiet van 50GB. Zie eerdere reacties van me in dit topic. Heb het moeten navragen voor mijn pa.

Snap het ook wel, ergens is er een limiet, 50GB is al veel per dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10 18:45
alwaysleft schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:28:
[...]

Klantenservice heeft me dit verhaal 2 keer bevestigd die limiet van 50GB. Zie eerdere reacties van me in dit topic. Heb het moeten navragen voor mijn pa.

Snap het ook wel, ergens is er een limiet, 50GB is al veel per dag ;)
Heb vandaag tot 108gb gesmst, is die 50gb limiet van echt gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:06
dutchnltweaker schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:46:
[...]

108GB op 1 dag? Het limiet waar ze het over hebben is geloof ik 50GB per dag, niet per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
[...]

Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Welke snelheden halen jullie eigenlijk met speedtest?

Ik heb een aantal testen gedaan in 2 steden met vol 4G+ bereik en ik haal zo rond de 30Mbps download en ~15Mbps upload in Almelo en rond de 60Mbps in Apeldoorn. Voorheen was dit stukken hoger toen ik nog 10GB data had.

Zou graag een paar screenshots willen zien van Speedtest.net met de naam van de stad erbij.

[ Voor 3% gewijzigd door BlazeMuis op 19-05-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
[...]

Maar je kunt dus 108Gb aanvragen zonder de limiet te hebben van 5Gb? Handig ;) Een bug dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
BlazeMuis schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:50:

Ik heb een aantal testen gedaan in 2 steden met vol 4G+ bereik en ik haal zo rond de 30Mbps download en ~15Mbps upload in Almelo en rond de 60Mbps in Apeldoorn. Voorheen was dit stukken hoger toen ik nog 10GB data had.

Zou graag een paar screenshots willen zien van Speedtest.net met de naam van de stad erbij.
Mij lijkt dat ze nu het netwerk terug schroeven en de komende weken het uittesten hoe het netwerk zich houdt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:12
Nee hoor.

140Mbit in Amsterdam...maar moet eerlijk zeggen dat het wel eens hoger is geweest.

Amsterdam:
Speedtest

[ Voor 21% gewijzigd door Devian op 19-05-2017 11:02 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Devian schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:02:
Nee hoor.

140Mbit in Amsterdam...maar moet eerlijk zeggen dat het wel eens hoger is geweest.

Amsterdam:
[afbeelding]
Dat is 60Mbit meer dan mijn VDSL verbinding :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
alwaysleft schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:51:
[...]

Maar je kunt dus 108Gb aanvragen zonder de limiet te hebben van 5Gb? Handig ;) Een bug dus?
Blijkbaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Probeer eens nog een paar smsjes te sturen ;)?

Zal wel handig zijn als het blijft, heeft Tmobile niet bij zijn Unlimited bundel ;)

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 19-05-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Devian schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:02:
Nee hoor.

Amsterdam:
[afbeelding]
Lekkere snelheid. Wel apart dat ik dat niet haal, maar ik zal eens testen vandaag zodra ik in Hengelo ben voor een ziekenhuisbezoekje (WiFi daar is traag.. Ben blij met mn Unlimited 4G, kan ik iig YouTube bekijken daar) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
alwaysleft schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:12:
[...]

Probeer eens nog een paar smsjes te sturen ;)?
Nee, niet doen, geen slapende honden wakker maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Lord_Dain schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:02:
[...]

Nee, niet doen, geen slapende honden wakker maken >:)
Ik zei :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:14
Hoe gaat dat bellen nu, val je echt van de aardkloot af in verhouding met BV Vodafone en KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Darkz0rs schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:33:
Hoe gaat dat bellen nu, val je echt van de aardkloot af in verhouding met BV Vodafone en KPN?
Hoe bedoel je? Dekking? Google eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
ja precies, google spreekt de waarheid he.. net als wikipedia. Uiteraard heb ik gekeken naar naar de dekking kaarten. Die absoluut overal het gras zo groen doen lijken dat het niet mis kan. Ook heb ik dit topic en ook het forum van Tele2 bekeken.

Maar ik zou graag de realiteit eens horen. Gewoon wat mensen die bij de A-grade providers vandaan komen. Zoals Vodafone en KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:06
Mijn situatie is misschien niet vergelijkbaar met de jouwe, maar ik kom van hollandsnieuwe (Vodafone) en met de overstap naar Tele2 is alles zo veel beter.. Ik had thuis geen enkel bereik en moest naar buiten lopen om een SMS of oproep te ontvangen, standaard kregen mensen voicemail als ik thuis was. Nu heb ik prima bereik (3-4 streepjes) en ook nog eens meer data.

Ik reis zelf dagelijks vanaf het eiland Tholen (Zeeland) naar Vlissingen en het enige dode punt wat ik tot nu toe ben tegengekomen, is bij de stationsbuurt bij station Rilland-Bath, al heeft volgens mij geen enkele provider daar goed bereik. Mijn bereik valt dan weg of downgrade naar GPRS/3G met één streepje, in de praktijk geen netwerk/dataverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Darkz0rs schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:42:
ja precies, google spreekt de waarheid he.. net als wikipedia. Uiteraard heb ik gekeken naar naar de dekking kaarten. Die absoluut overal het gras zo groen doen lijken dat het niet mis kan. Ook heb ik dit topic en ook het forum van Tele2 bekeken.

Maar ik zou graag de realiteit eens horen. Gewoon wat mensen die bij de A-grade providers vandaan komen. Zoals Vodafone en KPN.
Mijn vader heeft Tele2 en is over de dekking heel tevreden, maar het is allemaal afhankelijk van waar je woont. In de Randstad bv. zal je niet veel dekkingsproblemen ervaren.
Je kunt altijd maandabo nemen, en valt het echt tegen weer naar je oude provider gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ik kom van Vodafone af (al meer dan jaar geleden) en heb in principe overal 4G ontvangst. (Eindhoven, Tilburg, Amersfoort, Almere, Amsterdam kom ik geregeld) Enige uitzonderingen ;
Utrecht CS, daar val ik standaard terug naar 3G (en dus T-Mobile)
Stukje tussen Utrecht en Amersfoort (in trein); daar heb ik gewoon geen ontvangst
Stukje tussen eindhoven en Tilburg (in trein) heb ik geen ontvangst

Op die plekken heb ik wel Vodafone ontvangst (GSM vd zaak is Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ik heb zelf geen enkel probleem met de dekking van Tele2. Overal waar ik kom heb ik wel bereik. Ben er zeer tevreden mee iig. Ik zat eerst altijd bij Tmobile en ik moet zeggen dat ik daar altijd minder goed bereik had dan nu met Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:15
Mensen die gister hier via de "illegale" manier een abo hebben aangevraagd met 100 min/sms en unlimited data die problemen hebben gekregen? of nog steeds alles goed?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:22

RobertowNL

For your gear!

BlazeMuis schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:50:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YbhTlkIm.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5Jl9uIkm.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5booHV2m.png
Zwolle - Amsterdam - Almere

Pas een paar dagen over maar toch best onder de indruk. Had het zeker minder verwacht, maar het valt in de praktijk hier (vooralsnog) nog mee. Wanneer je bereik wegvalt val je terug op T-mobile 3G en ook dat gaat vooralsnog vaak nog prima.

Zal dit weekend eens testen in andere gebieden van KPN en Vodafone wat minder bereik hebben/hadden.

[ Voor 38% gewijzigd door RobertowNL op 19-05-2017 13:08 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dirk0s schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:02:
Mensen die gister hier via de "illegale" manier een abo hebben aangevraagd met 100 min/sms en unlimited data die problemen hebben gekregen? of nog steeds alles goed?
Ook benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Mijn Tele2 is down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
De app werkt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:59
Ik denk dat ze nu de site aan het aanpassen zijn.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
gielie schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:16:
[...]

Ik denk dat ze nu de site aan het aanpassen zijn.
Je bedoelt die truc van 100 minuten met onbeperkt internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:55

swv

Mijn order is geannuleerd. Maar aangezien de site nu down is en ik mobiel ben heb ik nog weinig informatie. Ook geen mail gehad oid, maar ik zag het in mijn bestelstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik heb een vreemd mailtje gehad en kan niet inloggen atm. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 18:39
Mijn test resultaat in Landgraaf. Het lijkt dat tele2 de snelheid inderdaad heeft terug geschroefd.. :O

Afbeeldingslocatie: https://i36.photobucket.com/albums/e35/kevin2296/tweakers/tempFileForShare_20170519-131924_zpswn6hshdv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
k---evi-n schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:28:
Mijn test resultaat in Landgraaf. Het lijkt dat tele2 de snelheid inderdaad heeft terug geschroefd.. :O
Was dit beter? van waar terug geschroefd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Tele2 website was ten tijde van de lancering wel een stuk langzamer. Ik vraag me af hoeveel mensen nu gaan spontaan wisselen van provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
Darkz0rs schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:32:
[...]

Was dit beter? van waar terug geschroefd?
Toen ze de 4g+ uit waren ut rollen kwam ik snelheden van 60mb/s of hoger. Laatste speedtest van februari gaf rond de 40mb/s.
Nu nog niet eens boven de 10mb/s... Vandaar het terug schroeven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
Er zijn geen snelheden teruggeschroeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
k---evi-n schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:35:
[...]

Toen ze de 4g+ uit waren ut rollen kwam ik snelheden van 60mb/s of hoger. Laatste speedtest van februari gaf rond de 40mb/s.
Lijkt mij niet dat ze dat doen, anders is het snel afgelopen met de populariteit van Tele2

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Zojuist even een testje gedaan aan de andere kant van Almelo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lOMOo8Ahwo0amhg0MhHUOMk2/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 14:48
Devian schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:36:
Er zijn geen snelheden teruggeschroeft.
Netwerk kan wel zwaarder belast zijn (meer klanten die meer data verbruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Even terugkomend op de problemen/fouten in de website voor zowel nieuwe aanvragen en mutaties op bestaande abbonementen. Ik vermoed dat ze iedereen die een mutatie heeft gedaan en niet op de standaard unlimited kosten van 25 of 26€ per maand uitkomt, terug zetten dan wel omzetten dan wel de nieuwe aanvragen annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

k---evi-n schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:28:

[afbeelding]
Nee hoor, je woont gewoon in een gat :+

http://www.speedtest.net/my-result/a/2883622844

Afbeeldingslocatie: https://www.speedtest.net/android/2883622844.png
(Purmerend, gemeten terwijl ik op de bank zit achter HR++ glas)

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 19-05-2017 13:50 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Notna schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:47:
[...]

Nee hoor, je woont gewoon in een gat :+

http://www.speedtest.net/my-result/a/2883622844

[afbeelding]
(Purmerend, gemeten terwijl ik op de bank zit achter HR++ glazen)
Mooie snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-10 19:35
Lord_Dain schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:41:
Even terugkomend op de problemen/fouten in de website voor zowel nieuwe aanvragen en mutaties op bestaande abbonementen. Ik vermoed dat ze iedereen die een mutatie heeft gedaan en niet op de standaard unlimited kosten van 25 of 26€ per maand uitkomt, terug zetten dan wel omzetten dan wel de nieuwe aanvragen annuleren.
Ik heb een minuut geleden ingelogd en er is niets veranderd onder 'mijn abonnement aanpassen'. 100 bel/sms + unlimited data voor €22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mijn vader heeft nog unlimited pakket van 22 euro.
Neem aan dat hij die ook blijft behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
WiseDise schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:51:
[...]

Ik heb een minuut geleden ingelogd en er is niets veranderd onder 'mijn abonnement aanpassen'. 100 bel/sms + unlimited data voor €22.
Heb je dit via de manier gedaan door de tekst veranderen achter de website of had je al tele2 abo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseDise
Dirk0s schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Heb je dit via de manier gedaan door de tekst veranderen achter de website of had je al tele2 abo?
Check deze post even. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ook nog even voor de deur gemeten:

Afbeeldingslocatie: https://www.speedtest.net/android/2883644266.png

Kreeg wel meteen een SMS dat ik nu door 80% van mijn limiet heen zit :+

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 19-05-2017 14:00 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 20:12
Bij mij is de bestelling geannuleerd idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
WiseDise schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:51:
[...]

Ik hoop dat het zo blijft, maar kan me bijna niet voorstellen dat ze onderscheid maken tussen de verschillende wijzen waarop deze situaties tot stand zijn gekomen. Een slecht ingelichte medewerker lijkt me wat dat betreft misschien nog iets meer valide dan een slecht gebouwde frontend / website.. maar toch, ik vrees 't wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 15:38
Adarkar schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:07:
[...]

Bij mij is de bestelling geannuleerd idd.
Gewoon nog eens proberen :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
Lord_Dain schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:11:
[...]

Ik hoop dat het zo blijft, maar kan me bijna niet voorstellen dat ze onderscheid maken tussen de verschillende wijzen waarop deze situaties tot stand zijn gekomen. Een slecht ingelichte medewerker lijkt me wat dat betreft misschien nog iets meer valide dan een slecht gebouwde frontend / website.. maar toch, ik vrees 't wel.
Je mag er vanuit gaan dat ik met gepaste scherpte de komende periode zal blijven kijken naar de propositie en de prijs die zal worden afgeboekt van mijn rekening. De Zweedse grootgrutter incasseert alleen achteraf, dus daar moet ik nog wel even op wachten.

Maar vooralsnog ziet het er naar uit dat die 100 eenheden gewoon per 1-6 ingaan ipv unlimited bellen/sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Helaas pindakaas, ook hier geannuleerd. Beetje flauw en onsportief maar ik begrijp 'm wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
PWA777 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:40:
[...]

Netwerk kan wel zwaarder belast zijn (meer klanten die meer data verbruiken)
Dat is ook nog geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
Richh schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:13:
[...]

Gewoon nog eens proberen :+
Gaat niet meer, als je op bestellen klikt wordt je terug gestuurd naar de begin pagina, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:54

kraats

Ik rol

Jullie beseffen toch wel dat hier ook Tele2 medewerkers (not me) meelezen zodat alle 'truukjes' al bekend zijn en als die niet positief zijn voor het bedrijf snel de kop ingedrukt zullen worden? :)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseDise
kraats schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:34:
Jullie beseffen toch wel dat hier ook Tele2 medewerkers (not me) meelezen zodat alle 'truukjes' al bekend zijn en als die niet positief zijn voor het bedrijf snel de kop ingedrukt zullen worden? :)
Tweakers moet je goed in de gaten houden. Dat zijn mensen die de grenzen van systemen opzoeken. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik weet heel goed dat hier een handjevol medewerkers rondloopt in dit topic en ga er daarmee ook automatisch vanuit dat workarounds geen lang leven beschoren zijn. ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Devian
We zijn hoogstens erg blij met alle hulp van jullie >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:55

swv

Devian schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:39:
Ik zeg een beloning van €3 korting per maand als bedankje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Devian schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:16:
[...]

Nog niet :P

Moet wel zeggen dat er zo te zien veel mensen overstappen naar Unlimited als ik Twitter zo zie.

[ Voor 3% gewijzigd door BlazeMuis op 19-05-2017 14:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• k---evi-n
Zojuist een duidelijk gesprek gehad met een medewerker van Tele2

Mijn vraag:
Ik krijg op dit moment de prijs van 29euro per maand te zien voor het unlimited abonnement. Klopt het dat deze prijs nog veranderd wordt naar 25 euro?

Antwoord van de Medewerker:
Ja dit klopt, er is een fout in het systeem gekropen. Deze wordt verholpen en de prijs wordt aangepast naar 25 euro.

Mijn 2e vraag was:
Mag ik gebruik maken van mijn hotspot voor internet op mijn laptop te gebruiken? Of wordt kan ik hiervoor worden afgesloten?

Antwoord van de medewerker:
Je mag gewoon zonder zorgen je hotspot gebruiken. Het wordt alleen door ons niet ondersteund. Als het werkt dan kun je het gewoon gebruiken. Maar als het niet werkt kunnen wij je niet helpen om dit op te lossen.

Ik was zeer tevreden over de antwoorden van de medewerker. Beter als die onduidelijke medewerker die gister totaal een ander antwoord gaf. 8)7

Bij deze weten jullie dus ook dat jullie gewoon hotspot mogen gebruiken zonder afgesloten te worden :9

Kan iemand mij trouwens vertellen of 4g ook in het buitenland werkt? Krijg in duitsland alleen maar "E" te zien en komt bijna niet vooruit.... :/

[ Voor 6% gewijzigd door k---evi-n op 19-05-2017 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 14:48
Devian schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:16:
[...]

Speedtest is moment opname. Bij test A kan het rustiger zijn dan test B.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
WiseDise schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:36:
[...]

Tweakers moet je goed in de gaten houden. Dat zijn mensen die de grenzen van systemen opzoeken. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik weet heel goed dat hier een handjevol medewerkers rondloopt in dit topic en ga er daarmee ook automatisch vanuit dat workarounds geen lang leven beschoren zijn. ;)
Haha jazeker!
Ik denk dat het dan 'maar' 10GB+100min wordt voor 18€ per maand. Nog steeds een koopje en die data krijg ik nooit op. Ook een mooie keuze omdat je bij deze bundel ook 6GB EU kan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kraats schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:34:
Het gaat zelfs zover dat medewerkers, of oud medewerkers, gebeld en gemaild worden als hun naam bekend door het bedrijf met de mededeling dat ze maar beter hun mond kunnen houden vanwege de geheimhoudingsplicht. Het gaat zelfs zover dat je geen advies mag geven zelfs al is de informatie openbaar en makkelijk te vinden. Dus niet over de haalbare snelheid of abonnementen om maar wat te noemen.

Het zijn niet zozeer de medewerkers van de klantenservice die meekijken, die interesseert het geen biet. Het zijn de mensen die een paar trapjes hoger op de ladder staan die meekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-10 21:10
Devian schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:39:
Waarom houd Tele2 eigenlijk Prepaid nog in de lucht? Er word eigenlijk al jaren niks mee gedaan en tarieven zijn dan ook niet meer van deze tijd.

Of er moeten echt mensen zijn die van die peperdure tarieven gebruikt maakt, al kan ik mij dat niet echt voorstellen.

Sommige mensen die denken trouwens dat een netwerkt wel heel snel overbelast, unlimited is er nog geen eens een week en dan zou het netwerk daar nu al hinder van ondervinden, als dat zo was dan hadden ze pas echt een groot probleem.

Daarnaast het is nog steeds 25 euro per maand, voor ruim de meeste mensen is een data bundel van 2 a 3 GB echt meer dan genoeg en die willen dan ook echt niet meer betalen dan 10 a 15 euro.

Het is echt niet dat zo dat opeens half nederland een unlimited abbonement gaat nemen als ze thuis al een verbinding hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 18:02
Prepaid lijkt me makkelijker af te sluiten dan een abo met je bank en id gegevens? Sowieso een bedrag per maand en prepaid betaal je voor wat je gebruikt (tegen een ander tarief).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darkz0rs
nou ik heb het maar aangevraagd, moet wel een maand wachten :p

En als het niks is zijn we zo weer weg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tip. Via Shopkorting.nl een Sim Only abo afsluiten. Krijg je 24 euro cashback.

Altijd mooi meegenomen, en zijn aansluitkosten weer kwijtgescholden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Goeie tip, helaas te laat net al aangevraagd. En ik ga niet cancellen. Dan is het weer behekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 15:38
alwaysleft schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 19:20:
Tip. Via Shopkorting.nl een Sim Only abo afsluiten. Krijg je 24 euro cashback.

Altijd mooi meegenomen, en zijn aansluitkosten weer kwijtgescholden.
Als je iets meer moeite wil doen: koop er direct een toestel bij en verkoop deze hier op V&A. In sommige gevallen kan dat nog meer opleveren, als je het toestel sealed verkoopt of voor een refurb iPhone gaat bijvoorbeeld.

Bij GSMweb en CashbackXL kan je daar bovenop nog 17,50 terug krijgen, bij een dergelijke combi :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:19
fl2001 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:10:
[...]

Waarom houd Tele2 eigenlijk Prepaid nog in de lucht? Er word eigenlijk al jaren niks mee gedaan en tarieven zijn dan ook niet meer van deze tijd.

Of er moeten echt mensen zijn die van die peperdure tarieven gebruikt maakt, al kan ik mij dat niet echt voorstellen.

Sommige mensen die denken trouwens dat een netwerkt wel heel snel overbelast, unlimited is er nog geen eens een week en dan zou het netwerk daar nu al hinder van ondervinden, als dat zo was dan hadden ze pas echt een groot probleem.

Daarnaast het is nog steeds 25 euro per maand, voor ruim de meeste mensen is een data bundel van 2 a 3 GB echt meer dan genoeg en die willen dan ook echt niet meer betalen dan 10 a 15 euro.

Het is echt niet dat zo dat opeens half nederland een unlimited abbonement gaat nemen als ze thuis al een verbinding hebben...
Datzelfde voor prepaid. Het goedkoopste sim-only abonnement bij Tele 2 zit op 11 euro per maand. Als je alleen bereikbaar wilt zijn dan is prepaid een stuk voordeliger (voor de 132 euro kun je zelfs nog aardig wat bellen).

Ik zie dat ik overigens nu een euro te veel betaal per maand. Zal daar eens voor gaan bellen, maar wellicht even wachten tot de gekte van unlimited is opgelost.

edit:
De databundels bevatten alleen datagebruik in Nederland. Je databundel is 1 maand geldig en data gebruik wordt naar boven afgerond op Kilobytes. In MIjnTele2 kun je bijhouden hoeveel je al gebruikt hebt van je datagebruik.

Als je op 80% verbruik van je databundel zit krijg je van ons een sms. Je krijgt er ook één als je helemaal door je bundel bent. Je kunt dan niet meer internetten, zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan voor datagebruik. Wil je toch data buiten je bundel gebruiken dan is dit alleen mogelijk als je een extra bundel koopt. Dat kan via sms of met de MijnTele2-app. De prijzen van deze extra bundels vind je hier. Voor data gebruik in het buitenland gelden andere tarieven. Deze vind je hier.
Zo ver ik weet heb ik buiten de bundel nu unlimited, maar trager internet.

[ Voor 29% gewijzigd door sdk1985 op 19-05-2017 20:36 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:39
Ik wou mijn abbo aanpassen naar 100min/10GB voor 18 euro (betaal nu 20 voor 150/4GB). Echter kon ik niet kiezen voor iets hoger dan 4GB, behalve voor unlimited voor 15 euro(exact hetzelfde bedrag als mijn huidige 4GB) :9 Heb dus nu 150/unlimited voor 20 euro, voor zolang het duurt uiteraard >:)

Verder merk ik nog niks van eventuele snelheidsdrops door de drukte, 100Mbit down/ 20 up.

[ Voor 13% gewijzigd door 1337aldi op 19-05-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
1337aldi schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 20:29:
Ik wou mijn abbo aanpassen naar 100min/10GB voor 18 euro (betaal nu 20 voor 150/4GB). Echter kon ik niet kiezen voor iets hoger dan 4GB, behalve voor unlimited voor 15 euro(exact hetzelfde bedrag als mijn huidige 4GB) :9 Heb dus nu 150/unlimited voor 20 euro, voor zolang het duurt uiteraard >:)

Verder merk ik nog niks van eventuele snelheidsdrops door de drukte, 100Mbit down/ 20 up.
Nette prijs _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Netjes en wat een zooitje dan in dat systeem! Maar wel mensen die 100min/unlimited data willen dwingen dat suffe unlimited minuten te kiezen.. :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alwaysleft
T-Mobile gaat vanaf 22 mei Tele2 counteren met hele goede deals.

Ik gok veel toestelkorting. Of toch hete sim-only deals? https://www.t-mobile.nl/22mei2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:44

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Wie gebruikt Tele2 unlimited in een 4G router (geen mifi!) voor thuis Internet? Ik ben benieuwd.

Jamesbond007uk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
Leg eens uit wat het verschil is dan tussen een mifi of een 4G router??
Er zit nl. amper verschil in de techniek erachter laat staan functionaliteit.
Behalve dan dat je voor een 4G router meer geld kwijt bent en vaker net iets meer functionaliteiten hebt.

Je kan bv. ook een 3G/4G USB stick in je Glas/dsl router stoppen zoals dit bij de Fritzbox kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:44

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Lord_Dain schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:56:
Leg eens uit wat het verschil is dan tussen een mifi of een 4G router??
Er zit nl. amper verschil in de techniek erachter laat staan functionaliteit.
Behalve dan dat je voor een 4G router meer geld kwijt bent en vaker net iets meer functionaliteiten hebt.

Je kan bv. ook een 3G/4G USB stick in je Glas/dsl router stoppen zoals dit bij de Fritzbox kan.
Op een 4G router zit een UTP verbinding(of meer), waar deze aangesloten wordt op een Edge Router Lite. De techniek is voor de rest wel dezelfde als Mifi.
De Fritzboxen in mijn huis zijn alleen voor Wifi :). En de 4G router heb ik al :)

Wie heeft er ervaring met Tele2?

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
k---evi-n schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:01:
Zojuist een duidelijk gesprek gehad met een medewerker van Tele2

Mijn vraag:
Ik krijg op dit moment de prijs van 29euro per maand te zien voor het unlimited abonnement. Klopt het dat deze prijs nog veranderd wordt naar 25 euro?

Antwoord van de Medewerker:
Ja dit klopt, er is een fout in het systeem gekropen. Deze wordt verholpen en de prijs wordt aangepast naar 25 euro.

Mijn 2e vraag was:
Mag ik gebruik maken van mijn hotspot voor internet op mijn laptop te gebruiken? Of wordt kan ik hiervoor worden afgesloten?

Antwoord van de medewerker:
Je mag gewoon zonder zorgen je hotspot gebruiken. Het wordt alleen door ons niet ondersteund. Als het werkt dan kun je het gewoon gebruiken. Maar als het niet werkt kunnen wij je niet helpen om dit op te lossen.

Ik was zeer tevreden over de antwoorden van de medewerker. Beter als die onduidelijke medewerker die gister totaal een ander antwoord gaf. 8)7

Bij deze weten jullie dus ook dat jullie gewoon hotspot mogen gebruiken zonder afgesloten te worden :9

Kan iemand mij trouwens vertellen of 4g ook in het buitenland werkt? Krijg in duitsland alleen maar "E" te zien en komt bijna niet vooruit.... :/
Volgens mij alleen in Zweden of je moet je simkaart instelling iets veranderen ofzo... maar helaas alleen 2 of 3g op dit moment zover ik het heb meegemaakt. En dat is zwaar ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
k---evi-n schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:35:
[...]

Haalde vandaag op mijn thuis adres nog rond de 110mb/s dus die verhalen die ik laatste paar dagen hoor kan ik me niet echt in vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Denk dat ik voor het 10GB + 100 min/sms ga van tele 2, kost me 2 euro meer per maand maar wel 6GB meer.
Denk dat dit wel voldoende voor me is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-09 16:48
dutchnltweaker schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 23:00:
[...]

Haalde vandaag op mijn thuis adres nog rond de 110mb/s dus die verhalen die ik laatste paar dagen hoor kan ik me niet echt in vinden..
Maar even in de gaten houden. Misschien gebeurt dit als je net bent omgezet. Voor de omzetting haalde ik 110 mbp/s, na de omzetting krijg ik er nog maximaal 40 mbp/s doorheen op dezelfde locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
ucsdcom schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 00:53:
[...]

Maar even in de gaten houden. Misschien gebeurt dit als je net bent omgezet. Voor de omzetting haalde ik 110 mbp/s, na de omzetting krijg ik er nog maximaal 40 mbp/s doorheen op dezelfde locatie.
Ligt ook aan de locatie misschien? En wat voor toestel heb je. Heb je 4g+?

Update: ik ervaar dat mijn snelheid hoger is geworden, op thuis locatie haalde ik altijd rond de 75mb/s nu dus hoger.

[ Voor 13% gewijzigd door dutchnltweaker op 20-05-2017 07:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lord_Dain
Tja, 3G/4G speedtest zijn niets anders dan een moment opname. De snelheid die je uiteindelijk hebt op een moment is afhankelijk van een aantal factoren die de provider niet in de hand heeft, denk aan weersomstandigheden, aantal connecties op de GSM mast, reflecties.
Pagina: 1 ... 32 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Tele2 mobiele diensten, andere onderwerpen horen thuis in:
- Tele2 Vast: [Tele2] Ervaringen & Discussie - Deel 7