Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Tele2 Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 71 Laatste
Acties:
  • 544.679 views

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:23

swv

BlazeMuis schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:29:
[...]

Dat lukt, kreeg er 1GB bij. Nog een bug op de lijst dus xd.
Dat is denk ik geen bug. Die 1GB bundel is een extra bundel die je de eerste keer als het goed is altijd kunt activeren ongeacht hoeveel je al van je dagbundel vebruikt hebt, en staat dus los van jouw 5GB dagbundel. In feite zou je dus kunnen spreken van een 6GB dagbundel. Pas indien je bijna door die 1GB bundel heen bent, kan je pas weer een nieuwe activeren.

Bovenstaande is bij T-Mobile zo, en als ik het goed begrepen heb heeft Tele2 eenzelfde implementatie gekozen. Met het verschil dat je bij T-Mobile pas weer een extra 1GB kunt activeren wanneer de huidige 1GB bundel op is (en je dus weer teruggezet wordt op 386 Kbps), en bij Tele2 wanneer je op 80% van je huidige 1GB bundel zit.

Iemand die dit kan bevestigen?

Edit: Jouw screenshot bevestigt mijn verhaal :)

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11 11:41
Ik had eerst 8GB met onbeperkt bellen en sms voor €22 (€25 met €3 introductiekorting). Gisteren gebeld voor Unlimited. De prijs stond toen nog op €29 voor mij, dit zouden ze gaan verrekenen zodat ik toch €25 zou betalen. Introductiekorting zou komen te vervallen.

Net gekeken in mijn Tele2, kon aanpassen naar Unlimited en de korting bleef staan! Betaal nu dus €22 voor Unlimited, zelfde bedrag als eerst voor 8GB. Ik heb toch het idee dat het bij providers altijd een beetje een rommeltje is met de verschillende abonnementen. Maargoed ik kan niet klagen.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:50
The Inquisitor schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:18:
Unlimited is nu 25 euro bij mij, maar 9GB en 4GB zijn even duur.
Nog steeds 26 euro per maand hier (2 jarig contract 2 maand geleden verlengd). Vind t niet erg, maar 25 euro zou t wel moeten zijn dus?

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 13:50

The Inquisitor

Greetings weaklings

BlazeMuis schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:44:
[...]

Nog steeds 26 euro per maand hier (2 jarig contract 2 maand geleden verlengd). Vind t niet erg, maar 25 euro zou t wel moeten zijn dus?
Ja moet wel inderdaad. Ik zal even screen posten, moment.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2RKs0bI.png

[ Voor 7% gewijzigd door The Inquisitor op 18-05-2017 09:47 ]

• Rednas_N
  • Laatst online: 22:21
jugger naut schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:39:
Ik had eerst 8GB met onbeperkt bellen en sms voor €22 (€25 met €3 introductiekorting). Gisteren gebeld voor Unlimited. De prijs stond toen nog op €29 voor mij, dit zouden ze gaan verrekenen zodat ik toch €25 zou betalen. Introductiekorting zou komen te vervallen.

Net gekeken in mijn Tele2, kon aanpassen naar Unlimited en de korting bleef staan! Betaal nu dus €22 voor Unlimited, zelfde bedrag als eerst voor 8GB. Ik heb toch het idee dat het bij providers altijd een beetje een rommeltje is met de verschillende abonnementen. Maargoed ik kan niet klagen.
Ik heb ook zoiets vergelijkbaars, voordat ik het afsloot zou ik 23 euro per maand gaan betalen maar nadat alles was afgerond zouden mijn huidige kosten toch wel 25 euro per maand zijn. Ik ben benieuwd wat er op mijn factuur staat volgende maand.

Just do it.

• BlazeMuis
The Inquisitor schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:45:
[...]

Ja moet wel inderdaad. Ik zal even screen posten, moment.

[afbeelding]
Hmm raar. Ik zie momenteel dit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NOwL1Di.png

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:49
BlazeMuis schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:30:
[...]

Hmm raar. Ik zie momenteel dit:

[afbeelding]
Deze combinaties zie ik ook. Ik heb gekozen voor onbeperkt en 100 bel/sms voor €22.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
WiseDise schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:45:
[...]

Deze combinaties zie ik ook. Ik heb gekozen voor onbeperkt en 100 bel/sms voor €22.
Nette prijs zeg :9~ :9

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 13:50

The Inquisitor

Greetings weaklings

[...]

Kijk aan, dat is mooi, dat zou mij 1 euro meer kosten voor onbeperkt internet. Beter dan onbeperkt bellen, doe er toch geen reet mee.

• BlazeMuis
[...]

Waar ik bang voor ben is dat ze klanten die hiervoor gekozen hebben af gaan sluiten/op 10GB gaan zetten o.i.d. Ik blijf liever op Unlimited alles just to be safe.

• alwaysleft
BlazeMuis schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:57:
[...]

Waar ik bang voor ben is dat ze klanten die hiervoor gekozen hebben af gaan sluiten/op 10GB gaan zetten o.i.d. Ik blijf liever op Unlimited alles just to be safe.
Mogen ze niet zomaar doen lijkt me, en is het een fout van hun.

• koendel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-11 17:45
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lZgLV9l.png
Ik kon vandaag ineens voor 15 euro unlimited internet kiezen. Gister kostte het nog 20 bij mij!

• alwaysleft
koendel schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:01:
[afbeelding]
Ik kon vandaag ineens voor 15 euro unlimited internet kiezen. Gister kostte het nog 20 bij mij!
:o Bizar. Maar toch lijkt het me niet kloppen, je moet gewoon naar unlimited bellen en internet migreren. Bug in het systeem ;)

[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 18-05-2017 11:02 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 05:58

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik zit nog steeds met een te hoge prijs:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MetYYBi9O2skE7efRlMvD8Rl/full.png
Bij Sim Only kreeg je destijds (april 2016) 3 euro per maand korting dat is die 'Data Discount', ik denk ook dat daar het probleem zit want de prijs voor mijn 8GB abo is links inclusief de korting (25-3=22) in tegenstelling tot de prijs voor Unlimited.

Volgens https://forum.tele2.nl/ac...sten-nieuwe-bundels-64883 zou dit achteraf opgelost worden maar ik wacht toch nog even af ;) (wil die 3 euro korting bij voorkeur behouden)
Hogere kosten voor Unlimited
Tenslotte kijken we naar meldingen waarbij klanten die upgraden naar Unlimited (veel) meer dan 25 euro per maand betalen voor hun Unlimited bundel. Dit wordt ook onderzocht. Mocht hier meer informatie over bekend worden, zullen we dit met jullie delen.
Update 17.00:
Klanten die voor een Unlimited bundel (Unlimited Data + Bel/SMS) een prijs van EUR 29 krijgen, gaan alsnog EUR 25 per maand betalen. Deze correctie wordt as we speak uitgevoerd. Alle klanten gaan maximaal €25 betalen voor Unlimited Data!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• alwaysleft
Tomba schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:06:
Ik zit nog steeds met een te hoge prijs:
[afbeelding]
Bij Sim Only kreeg je destijds (april 2016) 3 euro per maand korting dat is die 'Data Discount', ik denk ook dat daar het probleem zit want de prijs voor mijn 8GB abo is links inclusief de korting (25-3=22) in tegenstelling tot de prijs voor Unlimited.

Volgens https://forum.tele2.nl/ac...sten-nieuwe-bundels-64883 zou dit achteraf opgelost worden maar ik wacht toch nog even af ;) (wil die 3 euro korting bij voorkeur behouden)

[...]
Dit had mijn pa ook. Je zou dus op 22 euro moeten uitkomen, maar kan ook weer niet. Want je korting vervalt als je gaat migreren naar nieuw abo ;)

• Tomba

Tomba

alwaysleft schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:10:
[...]

Dit had mijn pa ook. Je zou dus op 22 euro moeten uitkomen, maar kan ook weer niet. Want je korting vervalt als je gaat migreren naar nieuw abo ;)
Is dat laatste zeker? (als in waar heb je deze info vandaan?)

• alwaysleft
Tomba schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:11:
[...]

Is dat laatste zeker? (als in waar heb je deze info vandaan?)
Doen alle providers, zou niet weten waarom Tele2 daar een uitzondering op is. En laten we eerlijk wezen, 25 euro voor unlimited data is al erg goede prijs kwaliteit :D :9

• jugger naut
alwaysleft schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:13:
[...]

Doen alle providers, zou niet weten waarom Tele2 daar een uitzondering op is. En laten we eerlijk wezen, 25 euro voor unlimited data is al erg goede prijs kwaliteit :D :9
Ik zag mijn korting gewoon nog staan. Ben akkoord gegaan met 22 euro per maand en daar zat de korting bij. Dus die korting is niet weg. Mochten ze toch 25 euro totaal rekenen dan is dat een fout van Tele2. Ze moeten hun zaken gewoon op orde hebben m.b.t. informatie op de website. Het is een grote rommel met al die combinaties.

[ Voor 3% gewijzigd door jugger naut op 18-05-2017 11:19 ]

• alwaysleft
jugger naut schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:18:
[...]

Ik zag mijn korting gewoon nog staan. Ben akkoord gegaan met 22 euro per maand en daar zat de korting bij. Dus die korting is niet weg. Mochten ze toch 25 euro totaal rekenen dan is dat een fout van Tele2. Ze moeten hun zaken gewoon op orde hebben m.b.t. informatie op de website. Het is een grote rommel met al die combinaties.
Klopt, screenshot maken ervan en je staat in je recht :)

• Tomba

Tomba

alwaysleft schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:13:
[...]

Ik heb gewoon even 1200 gebeld en inderdaad vervalt de 3 euro korting als je een upgrade doet naar Unlimited.

• jugger naut
Tomba schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:26:
[...]

Ik heb gewoon even 1200 gebeld en inderdaad vervalt de 3 euro korting als je een upgrade doet naar Unlimited.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EEbwEWI.png

Ik ben hiermee gewoon akkoord gegaan. Aan de telefoon hoorde ik dat ze inderdaad de korting niet kunnen laten meegaan, maar blijkbaar kan dat wel via de website.

• Tomba

Tomba

jugger naut schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:32:
[...]

[afbeelding]

Ik ben hiermee gewoon akkoord gegaan. Aan de telefoon hoorde ik dat ze inderdaad de korting niet kunnen laten meegaan, maar blijkbaar kan dat wel via de website.
Bizar, ik heb dus exact hetzelfde abo als jij maar krijg dus 29€ te zien ipv 25€ voor Unlimited...

[Update]
En toen was ie ineens ook 25€ bij mij :? (en na korting dus 22€)

Ik klaag niet, direct besteld :)

[Update2]:
Bevestigingsmail:
Beste Tomba,

Je hebt je abonnement gewijzigd. Dit is het overzicht van je veranderingen.

Oud Nieuw Ingangsdatum
Internet 8000MB Unlimited Data 01.05.2017
Hoop dat ze de app snel bijwerken zodat je ook daar kunt zien hoeveel data je nog hebt...

[ Voor 28% gewijzigd door Tomba op 18-05-2017 11:53 ]

• alwaysleft
Tomba schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:36:
[...]

Bizar, ik heb dus exact hetzelfde abo als jij maar krijg dus 29€ te zien ipv 25€ voor Unlimited...
En dit wordt aangepast na 25 euro. Stel je krijgt een rekening van 29 euro wordt het gecrediteerd.

• WiseDise
Even mijn route:

Bestelling geplaatst met inmiddels de oude propositie: 5 GB + 100 min/sms voor 18 euro de maand. Ging 11 mei in.

Vervolgens op 17 mei via MijnTele2 omgezet naar Onbeperkt alles (dus ook bellen) voor 26 euro. Die wijziging ging gelijk in.

Toen kwam ik er achter dat het dus echt mogelijk is om unlimited data te combineren met 100 bel/sms. Daar ging ik eerst niet van uit omdat ze dit ook niet gecommuniceerd hadden. Echter, een paar andere tweakers hadden dit al gedaan dus dit leek mij ook wel wat.

Gebeld met de klantenservice. Die heeft het hoogstpersoonlijk voor mij teruggedraaid naar 100 bel/sms. Gaat in op 1 juni (downgrade). Unlimited data blijft voor wat het is. Zou je dus samen op 22 euro uit moeten komen. Twee voor de belbundel, twintig voor de data.

Omdat iedereen zijn MijnTele2 post, kan ik natuurlijk niet achterblijven. Is inderdaad wel een zooitje want het systeem denkt dat ik nu al 100 bel/sms heb, maar tot eind van deze maand is dat dus ook nog onbeperkt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qB4UVHd.png

[ Voor 0% gewijzigd door WiseDise op 18-05-2017 11:53 . Reden: Typo. ]

• Tomba

Tomba

WiseDise schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:49:
Even mijn route:

Bestelling geplaatst met inmiddels de oude propositie: 5 GB + 100 min/sms voor 18 euro de maand. Ging 11 mei in.

Vervolgens op 17 mei via MijnTele2 omgezet naar Onbeperkt alles (dus ook bellen) voor 26 euro. Die wijziging ging gelijk in.

Toen kwam ik er achter dat het dus echt mogelijk is om unlimited data te combineren met 100 bel/sms. Daar ging ik eerst niet van uit omdat ze dit ook niet gecommuniceerd hadden. Echter, een paar andere tweakers hadden dit al gedaan dus dit leek mij ook wel wat.

Gebeld met de klantenservice. Die heeft het hoogstpersoonlijk voor mij teruggedraaid naar 100 bel/sms. Gaat in op 1 juni (downgrade). Unlimited data blijft voor wat het is. Zou je dus samen op 22 euro uit moeten komen. Twee voor de belbundel, twintig voor de data.

Omdat iedereen zijn MijnTele2 post, kan ik natuurlijk niet achterblijven. Is inderdaad wel een zooitje want het systeem denkt dat ik nu al 100 bel/sms heb, maar tot eind van deze maand is dat dus ook nog onbeperkt.

[afbeelding]
Ik zou zelf aan die 100 minuten nooit genoeg hebben, maar nette prijs zo :)

• jugger naut
WiseDise schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:49:
Even mijn route:

[afbeelding]
Mij werd verteld dat ze dat niet aan konden passen, ookal zouden ze het willen. Wat een rommel zeg :X

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 16:37

basdej

OutSystems Consultant

jugger naut schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:39:

Gelijk ook gedaan! 22 euro, zelfde prijs, maar dan nu ongelimiteerd downloaden!

Hoi.

• WiseDise
jugger naut schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:03:
[...]

Mij werd verteld dat ze dat niet aan konden passen, ookal zouden ze het willen. Wat een rommel zeg :X
Ik heb het gewoon zwart op wit.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mFiNw0F.png

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Tomba schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:26:
[...]

Bij mij dus niet, bij online upgrade die ik zelf heb gedaan stond dit er gewoon bij :+

Hoi.

• Tomba

Tomba

basdej schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:10:
[...]

Bij mij dus niet, bij online upgrade die ik zelf heb gedaan stond dit er gewoon bij :+
Bij mij ineens ook, zie mijn eerdere reactie :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gwMT7i9wKs8cNrpLPfH7rqVn/full.png

[ Voor 10% gewijzigd door Tomba op 18-05-2017 12:47 ]

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

oeps gemist :9 :+

Hoi.

Verwijderd

WiseDise schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:07:
[...]

Ik heb het gewoon zwart op wit.

[afbeelding]
Waarom slechts 100 min/sms?

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 08:23
Je moet kiezen uit 100 of unlimited, dus...daarom wellicht?

• BlazeMuis
Hoeveel data hebben jullie al gebruikt? Zit hier op ongeveer 9GB sinds gister, niet zo heel veel dus.

• WiseDise
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:08:
[...]
Waarom slechts 100 min/sms?
Wat de mede-tweaker onder jou ook al aangeeft: je moet inderdaad kiezen tussen 100 van die eenheden of onbeperkt. Nu ben ik niet zo'n beller, dus heb 'm laten terugzetten naar 100. Scheelt weer wat in de maand en kan 'm altijd later nog weer veranderen mocht ik structureel meer gaan bellen dan 117 minuten in de maand (omslagpunt).

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-11 23:02
Het kan altijd nog gekker. Als ik op abonnement aanpassen klik krijg ik deze opties _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oItFinG.jpg

Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement. Toen ik deze afsloot begin vorig jaar hadden ze deze bundels met 150 of 250 minuten al niet meer. Dus hoe dit kan... :?

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-11 17:09
Ik heb helemaal nog geen Tele2 abonnement. Is er een omweg, waardoor ik toch het unlimited abonnement kan afsluiten, zonder dat ik voor de Unlimited Bel/SMS moet kiezen. 100 Bel/SMS is voldoende...

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• Tdem
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
BlazeMuis schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:13:
Hoeveel data hebben jullie al gebruikt? Zit hier op ongeveer 9GB sinds gister, niet zo heel veel dus.
9 GB in 1,5 dag? Dat vind ik best veel >:)

• WiseDise
JannickNijholt schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:38:
Ik heb helemaal nog geen Tele2 abonnement. Is er een omweg, waardoor ik toch het unlimited abonnement kan afsluiten, zonder dat ik voor de Unlimited Bel/SMS moet kiezen. 100 Bel/SMS is voldoende...
Ik meen van niet. Dit lijkt enkel te kunnen voor bestaande abo's, die in eerdere proposities hebben gezeten. Als iemand iets anders van mening is, hoor ik dat graag.

• Lord_Dain
Je zou kunnen proberen om het abbo af te sluiten, daarna in te loggen en kijken of je het aan kan passen van ongelimiteerd naar 100min/sms. Ik heb ook niet meer dan 100 nodig, aangezien ik voor mijn telefonie een zakelijke sim in de telefoon heb en de 2e sim puur voor prive bereikbaar zijn gebruikt wordt (ca 15 min per maand is al genoeg).

[ Voor 3% gewijzigd door Lord_Dain op 18-05-2017 13:45 ]

• BlazeMuis
Tdem schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:39:
[...]

9 GB in 1,5 dag? Dat vind ik best veel >:)
Mwah valt mee. 1 filmpje op Netflix kijken in hoogste kwaliteit en 3 afleveringen van een serie en je zit er al op.

• Tdem
  • Niet online
BlazeMuis schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:45:
[...]

Mwah valt mee. 1 filmpje op Netflix kijken in hoogste kwaliteit en 3 afleveringen van een serie en je zit er al op.
Zo zie je maar dat ik mijn gedrag al helemaal heb aangepast aan mijn 1GB bundel |:(

• Mundatin
Lord_Dain schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:45:
Je zou kunnen proberen om het abbo af te sluiten, daarna in te loggen en kijken of je het aan kan passen van ongelimiteerd naar 100min/sms. Ik heb ook niet meer dan 100 nodig, aangezien ik voor mijn telefonie een zakelijke sim in de telefoon heb en de 2e sim puur voor prive bellen gebruikt wordt (ca 15 min per maand).
Ja, zat ik ook al aan te denken :P Even kijken of ik via een andere website dan Tele2.nl het abbo kan afsluiten zonder administratiekosten :*)

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-11 10:53
Zojuist de update van de Tele2 app binnen gekregen op Android, nu kan ik wel mooi mijn verbruik zien en ook aanvullen vanuit de app!

// TODO: Schrijf een signature

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:55
JannickNijholt schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:38:
Ik zit met hetzelfde, heb nu simyo 100 min /sms alleen gaan er elke maand 75 verloren omdat ik er zo weinig gebruik van maak.

Mocht het lukken met 100 min/sms en unlimited data dan wil ik overstappen.
Anders blijf ik denk ik toch bij simyo door de vele jaren klant nu 7 euro korting op het abo wat nieuwe klanten meer zouden moeten betalen voor het zelfde aantal.

100 min/sms
4GB ( eigenlijk te weinig voor mij, zeker omdat ik instagram al uitgezet heb voor mobiele data)

• Mundatin
Het is gelukt!!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2dXYW5Q.png

Hoe doe je dit? Ik heb een Imgur Album aangemaakt met notities!
http://imgur.com/a/iqVHZ

Nog een bewijsje
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8al7myB.png

[ Voor 187% gewijzigd door Mundatin op 18-05-2017 14:25 . Reden: Tutorial toegevoegd ]

• Dirk0s
Hoe??? En welke prijs??

• Mundatin
Ik pas z.s.m. mijn post aan met een linkje met een kleine tutorial!

• Lord_Dain
Graag, want dan ga ik mijn overstap ook in gang brengen :D

• Mundatin
Lord_Dain schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:17:
Graag, want dan ga ik mijn overstap ook in gang brengen :D
Done! http://imgur.com/a/iqVHZ

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:27
De S8+ die ik woensdagnacht heb besteld met dikke toestelkorting is inmiddels binnen :)

Over een maandje gaat mijn nummer over en zit ik ook bij Tele2 :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
Serieus? Hebben ze daar het inputveld geblokkeerd aan de front-end... en that's it? Geen backend controle? 8)7 8)7 8)7

• guysp
Richh schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:18:
[...]

Serieus? Hebben ze daar het inputveld geblokkeerd aan de front-end... en that's it? Geen backend controle? 8)7 8)7 8)7
Dit is inderdaad wel zeer triest |:(

• Mundatin
guysp schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:20:
[...]

[...]

Dit is inderdaad wel zeer triest |:(
I know... maar het werkt wel!

• Dirk0s
Zou dit goedgekeurd worden?? Niet dat ik mijn simyo opzeg en uiteindelijk aan tele2 zit en betaal voor dingen wat ik niet nodig heb

• Lord_Dain
Tja je sluit (neem ik aan) het maand abbo af, dus je kan binnen een maand weer terug/weg.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:13

RobertowNL

For your gear!

Tele2 aan de telefoon, excuus voor het afsluiten van mijn abonnement. Naar aanleiding van de fouten van gisteren met de overgang naar unlimited.

Ze lijken er dus wel bovenop te zitten.
Kreeg ook een sms, maar netjes dat ze dan toch nog even bellen (al was ik al gebeld nav mijn vergoedingenformulier)

[ Voor 30% gewijzigd door RobertowNL op 18-05-2017 14:37 ]

• Mundatin
Dirk0s schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:32:
[...]

Zou dit goedgekeurd worden?? Niet dat ik mijn simyo opzeg en uiteindelijk aan tele2 zit en betaal voor dingen wat ik niet nodig heb
Ik heb al een bevestigingsmail en een 06 nummer. Ze kunnen het nu niet meer van min afpakken, anders heb ik nog 14 dagen bedenktermijn..

• Dirk0s
Lord_Dain schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:35:
Tja je sluit (neem ik aan) het maand abbo af, dus je kan binnen een maand weer terug/weg.
Klopt maar zit nu al meerdere jaren bij simyo waardoor mijn abo nu 7 euro per maand goedkoper is dan nieuwe klanten. Vandaar dat ik dat niet zomaar wil opzeggen

• Richh
Lord_Dain schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:35:
Als je het voor 1 maand afsluit dan kan Tele2 ook zijn voorwaarden aanpassen. Het is juist interessant om dit 24 maanden vast te zetten :P

• Lord_Dain
NOOIT meer zet ik iets 24 maanden vast. Behalve mijn hypotheekrente dan natuurlijk ;)

Verwijderd

Hebben jullie wel gecheckt hoe het zit met de dekking? Straks blijkt je nauwelijks bereik te hebben. Zit je dan met je unlimited abonnement.

• Richh
@Lord_Dain hoezo niet? Verwacht je dat er andere providers gaan komen die voor 22 euro unlimited alles gaan leveren? :P
Ik heb er zelf nog een Galaxy S8 Plus bij besteld voor 576 (nog de oude abo's met toestelkorting). Mocht ik die doorverkopen voor 750 (zie V&A) dan betaal ik onder de streep minder dan 20 euro per maand... Al denk ik dat ik de S8 ga houden :P

@Verwijderd ik heb even mijn toestel een netwerkscan thuis laten doen, en ik kan hier gewoon Tele2 ontvangen. Hoe het onderweg is moet nog blijken inderdaad... :P maar binnen 14 dagen mag je ook een abonnement nog ontbinden.

[ Voor 27% gewijzigd door Richh op 18-05-2017 14:43 ]

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Lord_Dain schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:37:
NOOIT meer zet ik iets 24 maanden vast. Behalve mijn hypotheekrente dan natuurlijk ;)
Ach in combinatie met toestel kortingen kon je een gemiddelde maandprijs van 9 euro bereiken bij verkoop van het toestel en cashback van Samsung.

Voor 9 euro per maand zit ik prima bij Tele2 en nu Ipv 10gb ook nog eens onbeperkt.
Verwacht niet dat ik de komende 24 maanden ergens een betere deal kon vinden (regulier).

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:38:
Hebben jullie wel gecheckt hoe het zit met de dekking? Straks blijkt je nauwelijks bereik te hebben. Zit je dan met je unlimited abonnement.
Overal waar ik tot nu toe ben geweest minimaal 2 van de 4 streepjes, meestal 3 a 4 dus niks te klagen!

• Mundatin
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:38:
Dekking is fantastisch hiero :D

• guysp
Richh schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:36:
[...]

Als je het voor 1 maand afsluit dan kan Tele2 ook zijn voorwaarden aanpassen. Het is juist interessant om dit 24 maanden vast te zetten :P
Maandelijks opzegbaar geeft ze nog niet direct het recht jou abonnement aan te passen zonder pardon he, je hebt nog steeds een contract. Daarom hebben providers zoals KPN zo een gedoe met klanten die een abonnement hebben die stamt uit 200*, kunnen ze niet zomaar ontbinden.

• Tdem
  • Niet online
Lees zojuist op Twitter dat de maand unlimited data actie er wel aan komt? _/-\o_
Excuses Jelrik. Je hebt gelijk. Op dit moment werkt de actie nog niet. We zijn ermee bezig, maar je dit gaat er wel aankomen. ^MK
Bron: Twitter Tele2

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Vanaf laag in Friesland tot in Amsterdam vandaag op 3 minuten na 4g gezien. Twee momenten waarop ik dat niet had waren in een tunnel en vlak boven Zwolle. Iedere keer maar een heel klein moment geen 4g.

Nu ik unlimited data heb zal ik ook even gaan mappen met sensorly of rootmetrix (alleen heeft die laatste nog geen Tele2?)

• Lord_Dain
RobertowNL schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:40:
[...]

Ach in combinatie met toestel kortingen kon je een gemiddelde maandprijs van 9 euro bereiken bij verkoop van het toestel en cashback van Samsung.

Voor 9 euro per maand zit ik prima bij Tele2 en nu Ipv 10gb ook nog eens onbeperkt.
Verwacht niet dat ik de komende 24 maanden ergens een betere deal kon vinden (regulier).
Daar heb je dan een goed punt ja. Voor 25€ per maand denk ik echter wel dat er binnen 12 of 24 maanden een hele hoop kan veranderen. Dus nee ik zet mezelf niet lang meer vast met dit soort producten.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Denk dat ik maar een unlimited data pakketje pak voor de vakantie.. Kwa kosten doet het niet onder voor wat de camping rekende voor gebrekkige WiFi :+

404 Signature not found

• Dirk0s
JannickNijholt schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:35:
[...]

Ik heb al een bevestigingsmail en een 06 nummer. Ze kunnen het nu niet meer van min afpakken, anders heb ik nog 14 dagen bedenktermijn..
Wat zijn de alternatieven dan voor hoge data bundels? Youphone?

• guysp
SMSfreakie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:11:
Denk dat ik maar een unlimited data pakketje pak voor de vakantie.. Kwa kosten doet het niet onder voor wat de camping rekende voor gebrekkige WiFi :+
Let wel, je kunt maar 6GB per maand gebruiken in het buitenland.

Bron: https://www.tele2.nl/unlimited-info/
Je gebruikelijke belbundel én databundel zijn vanaf 8 juni 2017 geldig in de hele EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland. Dit geldt voor alle bestaande en nieuwe abonnementen van Tele2. Als je een bundel van 8GB of groter hebt, kun je per maand 6GB aan data in het buitenland gebruiken. Heb je deze limiet bereikt, dan ga je bijbetalen (€ 0,009 per MB).

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:23

swv

alwaysleft schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 04:29:
Aansluitkosten van 0 euro Sim Only actie naar maar liefst 15 euro. In lijn dus met Tmobile die 20 euro vraagt. Was voor de actie 10 euro.
De kennis van me zal nu wel bij Youfone blijven.

Stel Tele2 bevalt niet en je wilt het uitproberen ben je toch 15 euro extra kwijt. Jammer :-(
Actie van eerste maand gratis staat er wel nog op, maar staat niet meer er in als je order in winkelmandje plaatst.
Ik krijg €40 cashback bij CashbackXL op het maandabonnement. Daarmee heb ik de kosten (abo + aansluiten) voor de eerste maand gedekt.

Ik heb nu een bestelling geplaatst met die €22 truc. Hopelijk gaat dat goed :) Ik zocht nog een manier om mijn iPad van data te voorzien, en tevens wilde ik het netwerk van Tele2 testen. Aangezien de MB-Verdeler van T-Mobile i.v.m. Go is komen te vervallen moet ik het hier maar even mee doen dan. Het abo kan ik nu altijd weer opzeggen of omlaag schroeven ;)

Edit: Ik moet er wel bij zeggen dat ik waarschijnlijk pas de cashback ontvang wanneer ik mijn abo al meerdere maanden heb lopen. Dus voor jouw kennis kan dit dan alsnog een drempel zijn (in het geval het netwerk tegenvalt). Maar mij boeit het niet, omdat ik nu al een PrePaid had voor mijn iPad die ik actief moest houden.

[ Voor 13% gewijzigd door swv op 18-05-2017 16:09 ]

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Heb afgelopen nacht handmatig geprobeerd om me over te zetten van 24 gb naar unlimited in de hoop dat ik sneller het kan krijgen. Deze middag heb ik een SMS ontvangen dat dit is gelukt.

Kan helaas de tele2 App niet gebruiken en de website laat me zowel een balk zien van mijn 24 gb abbo als de unlimited data. Ik hoop niet dat ik een dubbele factuur krijg ofzo.

Verwijderd

Ik lach me kapot hier om die screenshots op de vorige pagina. :P

• Mundatin
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:12:
Ik lach me kapot hier om die screenshots op de vorige pagina. :P
Wat dan? :P

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
guysp schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:23:
[...]

Let wel, je kunt maar 6GB per maand gebruiken in het buitenland.

Bron: https://www.tele2.nl/unlimited-info/

[...]
Gelukkig blijf ik binnen Nederland :)

404 Signature not found

• Dirk0s
Zojuist contact gezocht of het mogelijk is om 100 min/sms + unlimited te doen. En verteld dat ik heb gelezen dat het bij bestaande sowieso mogelijk is.

Onmogelijk en ik ben verkeerd geïnformeerd haha

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-11 22:52
Ik heb toenstraks even met tele2 contact op genomen over mijn 29 euro kosten ipv 25 euro.
Nu zei Gerda dat het klopt omdat ik nog een ouder abonnement heb lopen (Contract 1 januari 2017..)
Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad alleen voor Sim-Only abonnementen geld of geld dit ook voor oudere abonnementen incl een toestelbundel? (8GB + onbeperkt bel/sms + 16 euro toestel) :?

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Dirk0s schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 17:04:
Zojuist contact gezocht of het mogelijk is om 100 min/sms + unlimited te doen. En verteld dat ik heb gelezen dat het bij bestaande sowieso mogelijk is.

Onmogelijk en ik ben verkeerd geïnformeerd haha
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/30tnnko.png:+

• BlazeMuis
k---evi-n schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 17:15:
Ik heb toenstraks even met tele2 contact op genomen over mijn 29 euro kosten ipv 25 euro.
Nu zei Gerda dat het klopt omdat ik nog een ouder abonnement heb lopen (Contract 1 januari 2017..)
Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad alleen voor Sim-Only abonnementen geld of geld dit ook voor oudere abonnementen incl een toestelbundel? (8GB + onbeperkt bel/sms + 16 euro toestel) :?
Juist.. voor zover ik weet gaan alle Unlimited Data + Unlimited Bel/SMS naar €25 per maand, dat hebben ze uiteraard zelf gezegd (€29 moet naar €25 gaan..).

Ik zit zelf nog steeds op €26 per maand, wat ook niet klopt. Vraag mij af of ze het nog wel op €25 gaan zetten voor iedereen.

• jugger naut
k---evi-n schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 17:15:
Dit is niet waar. Ik zou nog een keer bellen en zeggen dat je wil overstappen naar Unlimited voor 25 euro per maand. Het zal vast een van de ongeinformeerde medewerkers zijn. Hij is maximaal 25 euro per maand.

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Max 26 euro per maand. Want de maandelijkse abonnementen zijn een euro duurder dan de abonnementen die je voor een langere tijd vast zet.

• Tdem
  • Niet online
Is er al iemand vanaf zakelijk overgegaan naar onbeperkt? Ik had wel al een aanvraag lopen om voor de nieuwe prijs van de 5GB-bundel gebruik te maken (word ik over 2 weken over gebeld). Maar merk dat ik het "onbeperkte gevoel" zo fijn vind, dat ik toch neig naar onbeperkt. En dat moet dan wel binnenkort ingaan.

Ben benieuwd naar of onbeperkt voor zittende zakelijke klanten ook 25 euro (incl btw) wordt.

En iemand een idee hoe streng er gehandhaafd wordt op tethering via bijvoorbeeld laptop of iPad? Zal ik niet dagelijks doen, maar bijvoorbeeld wel in de trein, in het park of tijdens een weekendje weg.

[ Voor 21% gewijzigd door Tdem op 18-05-2017 18:06 ]

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:51
@Tdem, het zakelijke abonnement is ook €25 (incl. BTW), maar je kunt pas vanaf 4 maanden voor de eind datum dit abonnement aanvragen, waarna het pas per einde huidige contactdatum in gaat.
Je kunt een bestaand abonnement wel aanpassen naar bijv. 5GB, maar onbeperkt nog niet. Dat is wat ik van een medewerker van Tele2 heb begrepen.

Qua tethering: ik denk dat dat zo'n vaart niet zal lopen als je dat incidenteel doet. Wanneer je echter extreem veel data verbruikt of heel veel tethered, dan zou je mss wel iets horen van Tele2. Maar dat is puur m'n gevoel.
Je zit ook altijd nog met het punt netneutraliteit.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:47

knakworst

Get more sats!

Tdem schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:02:

En iemand een idee hoe streng er gehandhaafd wordt op tethering via bijvoorbeeld laptop of iPad? Zal ik niet dagelijks doen, maar bijvoorbeeld wel in de trein, in het park of tijdens een weekendje weg.
Gezien netneutraliteit, wordt er als het goed is, NIET op gehandhaafd.

• Dirk0s
Jammer dat het mij nog niet gelukt is, zo even proberen via de manier die hier iemand zojuist gepost heeft

• usain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 08:05
http://imgur.com/a/uJUMg
What!? ik kan onbeperkt krijgen plus mijn 100 bel/sms voor 21 per maand, is dit een foutje of klopt dit gewoon?

[ Voor 4% gewijzigd door usain op 18-05-2017 18:21 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

usain schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:20:
http://imgur.com/a/uJUMg
What!? ik kan onbeperkt krijgen plus mijn 100 bel/sms voor 21 per maand, is dit een foutje of klopt dit gewoon?
Waarom probeer je het niet? Maar ik denk dat het uiteindelijk 25 wordt, wel met unlimited bellen/SMS'en.

• usain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 08:05
@knakworst Ja ik heb gelijk besteld. Enig hoelang dat verwerken duurt? ik zie nu nog mn oude product staan...

-edit: Is al gefixt, unlimited data voor 21 euro per maand de komende 2 jaar O+ O+ O+

[ Voor 35% gewijzigd door usain op 18-05-2017 18:34 ]

Verwijderd

Let op mijn woorden: binnen nu en een paar jaar gaat er iets veranderen in de mobiele aanbieders markt en dan gaat dat unlimited op de schop.

KPN: staat in etalage om verkocht te worden. CEO spreekt zich er over uit en staat op de conviction buy list van Goldman Sachs.
T-Mobile: eigenaar Deutsche Telekom wil al jaren van T-Mobile US en NL af.

Het is dus allerminst zeker dat onbeperkt hier is om te blijven. Mij lijkt het geen slecht idee om een 2-jarig contract af te sluiten om die reden.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Beetje doemdenken. De concurrentie is nu moordend, en in Frankrijk heb je ook hele goede abonnementen voor een lage prijs. Nederland was altijd een beetje duur vond ik.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:31:
Let op mijn woorden: binnen nu en een paar jaar gaat er iets veranderen in de mobiele aanbieders markt en dan gaat dat unlimited op de schop. <>
Dat er wat gaat gebeuren is duidelijk. Maar ik zie het juist wel unlimited worden (tegen hogere tarieven wellicht als de ACM wederom niet oplet zoals ze ook deden bij de verkoop van Reggefiber aan KPN).
Internet is een commodity geworden, net zoals water, aardgas, elektriciteit). Een commodity aanbieder onderscheid zich alleen op prijs.

Telefonie is al bijna gratis (viop) en video ook zowat (daarom zijn ze ook die 3-in1 pakketten aan het slijten, dan valt het niet zo op).

Niet zo lang geleden werden er miljarden verdiend aan SMS ... die tijd gaat gewoon niet meer terug komen. Het is een risicoloos product geworden en daar hoort een laag rendement bij (tenzij de ACM en de EU het weer verprutst en je een markt krijgt zoals in de US en de UK waar de kabelaars idiote bedragen vragen om dat door te storten naar voetbal en F1 etc maar dat kan prima pay-per-view).

edit:// dus ja het is logisch dat sommige bedrijven het willen afstoten, het rendement gaat dalen onder hun rendementseis.

[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 18-05-2017 18:40 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Dirk0s
Maar zodra ik nu een abo afsluit bij tele2 op de manier die JannickNijholt hier heeft uitgelegd, 100 min/sms + unlimited data. Mijn simyo daarmee automatisch opzeg, zou het dan mogelijk zijn dat tele2 dit later nog aanpast naar unlimited bel/sms waardoor ik uiteindelijk toch 26 euro betaal?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Dirk0s schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:39:
Maar zodra ik nu een abo afsluit bij tele2 op de manier die JannickNijholt hier heeft uitgelegd, 100 min/sms + unlimited data. Mijn simyo daarmee automatisch opzeg, zou het dan mogelijk zijn dat tele2 dit later nog aanpast naar unlimited bel/sms waardoor ik uiteindelijk toch 26 euro betaal?
Het staat niet op hun pagina als mogelijkheid maar het systeem staat het wel toe. Is een lastige, hangt van hun voorwaarden en onze wetgeving/jurisprudentie af waar de rechter ook wel eens de redenatie 'if it is too goog to be true' volgt - maar is dat hier ook het geval? Er valt eigenlijk niets over te zeggen. je kan het proberen maar als je van die paar euro per maand echt afhankelijk bent misschien niet de gok nemen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• alwaysleft
knakworst schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:33:
Beetje doemdenken. De concurrentie is nu moordend, en in Frankrijk heb je ook hele goede abonnementen voor een lage prijs. Nederland was altijd een beetje duur vond ik.
Dit. Juist door de moordende concurrentie mede door Tele2 zie ik het de komende 2 jaar wel gunstig in voor de consument. Is al wat ik eerder zei in dit topic, het gaat snel.
Als je 6 maanden geleden tegen iemand had gezegd dat je onbeperkt 4G internet en bellen krijgt voor 25 euro hadden mensen je voor gek verklaard.

Mooie ontwikkelingen _/-\o_

• WiseDise
Dirk0s schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:39:
Ik denk niet dat ze snel ingrijpen. Ik heb meerdere afdelingen van Tele2 er naar laten kijken (telefonische klantenservice, die het voor mij hoogstpersoonlijk naar 100 minuten/sms teruggeschroefd heeft), en daarna ook nog bij webcare neergelegd. Die stond er bij, en keek er naar. Zei letterlijk:

"Oh meneer, ik zie dat het al voor u verlaagd is. Hoeven wij niet meer te doen." - anders hadden deze Front Office afdelingen vast al ingegrepen als ze dergelijke instructies hadden gehad.

• Dirk0s
franssie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:43:
[...]

Het staat niet op hun pagina als mogelijkheid maar het systeem staat het wel toe. Is een lastige, hangt van hun voorwaarden en onze wetgeving/jurisprudentie af waar de rechter ook wel eens de redenatie 'if it is too goog to be true' volgt - maar is dat hier ook het geval? Er valt eigenlijk niets over te zeggen. je kan het proberen maar als je van die paar euro per maand echt afhankelijk bent misschien niet de gok nemen.
Ik kan het best missen, maar betaal graag voor dingen waar ik ook echt gebruik van maak, en 100 min is voor mij al teveel, laat staan onbeperkt.
En ok het is maar 4 euro, maar toch vind ik het raar dat klant niet kan bepalen wat die wilt. :)

• BlazeMuis
Ik ontvang nog steeds niet de berichtjes dat ik door de extra 1GB heen ben. Meer hier last van?
Pagina: 1 ... 31 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Tele2 mobiele diensten, andere onderwerpen horen thuis in:
- Tele2 Vast: [Tele2] Ervaringen & Discussie - Deel 7