[Tele2 Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 71 Laatste
Acties:
  • 544.195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:42
dutchnltweaker schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:51:
Maar als ik morgen naar onbeperkt wil upgrade? Betaal nu voor 10 gb met onbeperkt sms en bel 25 euro per maand.

Of moet ik nu upgrade naar 24gb om die unlimited voor 25 euro te krijgen?
Nee, vanaf morgen is de 24 GB bundel niet meer beschikbaar. Dus dan kun je gelijk van 10 GB + Onbeperkt bel/sms naar Unlimited switchen.
PWA777 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:46:
[...]

Een klant die Unlimited koopt heeft bellen en data onbeperkt - wat ga je die in de toekomst nog bieden (om er meer aan te verdienen)?! Straks een speedcap op Unlimited tenzij je Unlimited+ koopt?!? _/-\o_
Alleen Unlimited op 4G800. Wil je meer? Kies dan voor ''the complete package'': 4G800+2600. :+

[ Voor 32% gewijzigd door WiseDise op 16-05-2017 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
WiseDise schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:59:
[...]

[...]

Alleen Unlimited op 4G800. Wil je meer? Kies dan voor ''the complete package'': 4G800+2600. :+
welke meteen 3x zo duur is? :+

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Leuke discussie hier met uitgebreide standpunten.
Ben benieuwd of ze morgen de actie eerste maand gratis plus geen activatiekosten gaan voortzetten, als ze slim zijn doen ze het wel.

Een goede kennis van me heeft net een
maandelijks opzegbaar Youfone abo genomen voor 14 euro, 250 belminuten plus 2GB. Die wilt nu overstappen naar Tele 2 5GB voor 15 euro (maandelijks opzegbaar) maar dan moeten er dus wel geen activeringskosten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:59
De Algemene voorwaarden per vandaag (pdf) verwijzen een aantal keer naar de Fair Use Policy (pdf). En dat is gebruikelijk voor onbeperkt bellen, maar er zitten ook wat voorwaarden aan mobiel internet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XkECo5M.png

Tetheren is dus niet toegestaan, net als 'exessief gebruik van streaming diensten' en 'downloaden via P2P netwerken'. Mifi-routers zijn ook verboden.

Ik snap dat Tele2 geen telefooncentrale of gameserver over 4G wil laten verbinden. Maar tetheren an sich kan toch geen kwaad? We hebben toch niet voor niks die 5GB per dag waarna je moet SMS'en?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Richh schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:40:
De Algemene voorwaarden per vandaag (pdf) verwijzen een aantal keer naar de Fair Use Policy (pdf). En dat is gebruikelijk voor onbeperkt bellen, maar er zitten ook wat voorwaarden aan mobiel internet.

[afbeelding]

Tetheren is dus niet toegestaan, net als 'exessief gebruik van streaming diensten' en 'downloaden via P2P netwerken'. Mifi-routers zijn ook verboden.

Ik snap dat Tele2 geen telefooncentrale of gameserver over 4G wil laten verbinden. Maar tetheren an sich kan toch geen kwaad? We hebben toch niet voor niks die 5GB per dag waarna je moet SMS'en?
Tetheren mag bij T-Mobile wel, gaan ze dat dus per morgen blokkeren? Ben benieuwd. Zou wijziging zijn van hun huidige beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:12
Richh schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:40:

[afbeelding]

Volgends mij mogen en kunnen ze dit niet controleren i.v.m. de netneutraliteit.

Gebruik me telefoon soms als hotspot omdat er op sommigen punten geen wifi is voor mijn apparaten, dat zou nou opeens niet meer kunnen? Onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
@alwaysleft @dutchnltweaker

Het is een copy-paste uit het vorige 'fair use policy'-document, dus in principe zou het al actief moeten zijn en is Tele2 dus meer aan het 'gedogen'. Het is dus niet bewust toegevoegd voor dit document.

Ik geloof ook niet dat dit echt een probleem gaat worden, maar ik vind het wel opvallend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Richh schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:48:
@alwaysleft @dutchnltweaker

Het is een copy-paste uit het vorige 'fair use policy'-document, dus in principe zou het al actief moeten zijn en is Tele2 dus meer aan het 'gedogen'. Het is dus niet bewust toegevoegd voor dit document.

Ik geloof ook niet dat dit echt een probleem gaat worden, maar ik vind het wel opvallend :P
Denk dat elke provider dat wel doet, alleen vind ik wel als je nu meer dan 1000gb per maand gaat verbruiken je het voor de andere gaat verpesten.. zullen wel weet een paar bij zitten die dit gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ze willen (net als T-Mobile) voorkomen dat je de vaste aansluiting thuis eruit knikkert. Zolang mensen thuis toch WiFi blijven gebruiken (kost ook minder accu dan 4G) komt de gemiddelde 'unlimited' klant toch niet boven 20gb per maand uit. Uiteraard kan je af en toe een weekje oid lekker tetheren, maar als het de spuigaten uit gaat lopen hebben ze een middel om die gaten te dichten.

[ Voor 23% gewijzigd door Chris.nl op 16-05-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat iemand een keertje naar de rechter stapt om deze voorwaarden en dat Tele2/T-Mobile dan flink op de vingers getikt wordt. Dit gaat namelijk regelrecht tegen netneutraliteit in en is illegaal binnen de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Chris.nl schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:51:
Ze willen (net als T-Mobile) voorkomen dat je de vaste aansluiting thuis eruit knikkert. Zolang mensen thuis toch WiFi blijven gebruiken (kost ook minder accu dan 4G) komt de gemiddelde 'unlimited' klant toch niet boven 20gb per maand uit. Uiteraard kan je af en toe een weekje oid lekker tetheren, maar als het de spuigaten uit gaat lopen hebben ze een middel om die gaten te dichten.
Ik heb de klantenservice 2 keer gebeld, en je mag tot aan een limiet van 50GB per dag mobiel internetten per 24 uur. 2 verschillende medewerkers konden me dit bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:00:
Ik hoop dat iemand een keertje naar de rechter stapt om deze voorwaarden en dat Tele2/T-Mobile dan flink op de vingers getikt wordt. Dit gaat namelijk regelrecht tegen netneutraliteit in en is illegaal binnen de EU.
Het zal wel loslopen joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
alwaysleft schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:00:
[...]
Ik heb de klantenservice 2 keer gebeld, en je mag tot aan een limiet van 50GB per dag mobiel internetten per 24 uur. 2 verschillende medewerkers konden me dit bevestigen.
Klopt en je zal ook vast die 50gb per dag kunnen tetheren. Maar de gemiddelde klant zal imo niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Chris.nl schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:03:
[...]

Klopt en je zal ook vast die 50gb per dag kunnen tetheren. Maar de gemiddelde klant zal imo niet doen.
Nee. En 50GB per dag is heel ruim. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
De Tele2 site geeft al server errors, volgens mij gaan ze daadwerkelijk om 0:00 van start :P

https://www.tele2.nl/shop...=5000&voice=100&binding=1 geeft een http 500 en de api die je je abonnement laat samenstellen (bijvoorbeeld https://www.tele2.nl/shop...laxy-s8-64gb/?color=zwart ) ligt er ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Richh schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:11:
De Tele2 site geeft al server errors, volgens mij gaan ze daadwerkelijk om 0:00 van start :P

https://www.tele2.nl/shop...=5000&voice=100&binding=1 geeft een http 500 en de api die je je abonnement laat samenstellen (bijvoorbeeld https://www.tele2.nl/shop...laxy-s8-64gb/?color=zwart ) ligt er ook uit.
Ja, bij vorige nieuwe bundels was het ook in de nacht. Uiterlijk morgenochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Aansluitkosten staan er inmiddels weer bij, bij de SO. 10 euro. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
alwaysleft schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:23:
Aansluitkosten staan er inmiddels weer bij, bij de SO. 10 euro. Jammer!
Vind ik niet gek, veel mensen stappen over naar unlimited moeten ze wel wat op verdienen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:00:
De voorwaarden zelf zijn niet in strijd met de netneutraliteit, het eventueel controleren op het naleven van de voorwaarden door dpi toe te passen is dat natuurlijk wel. Maar Tele2 kan apparatuur weren van haar netwerk als deze "niet compatibel" is. Ja, dat mag.

Als je het niet eens bent met de voorwaarden, moet je geen overeenkomst aangaan. Dat zal de rechter je waarschijnlijk ook vertellen als je daar heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinokkioTV schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:38:
[...]

De voorwaarden zelf zijn niet in strijd met de netneutraliteit, het eventueel controleren op het naleven van de voorwaarden door dpi toe te passen is dat natuurlijk wel. Maar Tele2 kan apparatuur weren van haar netwerk als deze "niet compatibel" is. Ja, dat mag.

Als je het niet eens bent met de voorwaarden, moet je geen overeenkomst aangaan. Dat zal de rechter je waarschijnlijk ook vertellen als je daar heen gaat.
De voorwaarden zijn zelf ook in strijd met de netneutraliteit. Kijk maar eens wat in de link staat. En "overmatig gebruik van streamingdiensten" zoals in de voorwaarden staat kan natuurlijk al helemaal niet. Dat is je reinste discriminatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Beetje zinloze discussie dit ...

Voorwaarden zijn afspraken tussen twee partijen: de provider en de consument. Als de voorgestelde afspraak je niet bevalt, moet je dze niet aangaan. Als je de afspraak wel aan gaat, moet je je er aan houden. Daarom heet het een afspraak. Of iemand daadwerkelijk controleert of jij je aan die afspraak houdt (en hoe hij dat doet) heeft op zich niks met die afspraak te maken.als hij echter controleert op een manier die in strijd is met de wet, mag dat natuurlijk niet. Maar ook dat geeft je geen recht om van de afspraak af te wijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:39:
[...]

De voorwaarden zijn zelf ook in strijd met de netneutraliteit. Kijk maar eens wat in de link staat. En "overmatig gebruik van streamingdiensten" zoals in de voorwaarden staat kan natuurlijk al helemaal niet. Dat is je reinste discriminatie. :)
Streamingdiensten is een voorbeeld, je citaat bestaat niet en is uit zijn verband getrokken.

Het gaat natuurlijk in de praktijk om 'excessief dataverbruik', als in het non-stop bezet houden van capaciteit. Het is niet meer dan logisch dat Tele2 daar een rem op zet (als iedereen dit zou doen kan dat echt niet bij Tele2), en niet meer dan logisch dan dat Tele2 voorbeelden noemt om het te verduidelijken. Een streamingdienst is een goed voorbeeld.

Sowieso is Deep Package Inspection het enige wat de EU verbiedt. Het is gewoon toegestaan om onderscheid te maken tussen het afrekenen van (bijvoorbeeld) een muziekstream en het afrekenen van een web-pakketje. Dat doet T-Mobile al een half jaar namelijk en dat is onlangs door de rechter goedgekeurd.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 16-05-2017 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:39:
[...]

dat je niet een .torrent site gaat hosten op je tele2 abbo ...

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinokkioTV schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:45:
Beetje zinloze discussie dit ...

Voorwaarden zijn afspraken tussen twee partijen: de provider en de consument. Als de voorgestelde afspraak je niet bevalt, moet je dze niet aangaan. Als je de afspraak wel aan gaat, moet je je er aan houden. Daarom heet het een afspraak. Of iemand daadwerkelijk controleert of jij je aan die afspraak houdt (en hoe hij dat doet) heeft op zich niks met die afspraak te maken.als hij echter controleert op een manier die in strijd is met de wet, mag dat natuurlijk niet. Maar ook dat geeft je geen recht om van de afspraak af te wijken :)
Zo werkt het dus niet. Er is niet voor niets een zwarte en grijze lijst voor voorwaarden. :) En voorwaarden worden voortdurend niet rechtsgeldig verklaard.
Richh schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:46:
[...]

Streamingdiensten is een voorbeeld, je citaat bestaat niet en is uit zijn verband getrokken.

Het gaat natuurlijk in de praktijk om excessief dataverbruik en het is niet meer dan logisch dat Tele2 daar een rem op zet, en niet meer dan logisch dan dat Tele2 voorbeelden noemt om het te verduidelijken.

Sowieso is Deep Package Inspection het enige wat de EU verbiedt. Het is gewoon toegestaan om onderscheid te maken tussen het afrekenen van (bijvoorbeeld) een muziekstream en het afrekenen van een web-pakketje. Dat doet T-Mobile al een half jaar namelijk en dat is onlangs door de rechter goedgekeurd.
Staat er dus wel, zie 7.2f. En nee dat is niet het enige dat de EU verbiedt. BEREC zegt dat tethering verbieden niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:52:
Staat er dus wel, zie 7.2f. En nee dat is niet het enige dat de EU verbiedt. BEREC zegt dat tethering verbieden niet mag.
Jij zegt "overmatig gebruik van streamingdiensten". 7.2F zegt "Excessief gebruik te maken van streaming audio- en videodiensten, VoIP, en bestanden te downloaden via een zogenaamd peer-to-peer-netwerk".

Dit is een wezenlijk verschil omdat jij doet alsof ze enkel streamingdiensten verbieden (en dat noem je dus 'discriminatie!). Tele2 noemt echter een aantal voorbeelden van diensten die mogelijk kunnen zorgen voor 'excessief gebruik' - whatever that means.

BEREC heeft Deep Packet Inspection verboden, en dat is de manier waarop providers kunnen ontdekken of er getetherd wordt. Volgens mij is het de (dus onjuiste) interpretatie van De Telegraaf dat er expliciet is gezegd dat providers tethering moeten toestaan. Maar: correct me if I'm wrong.

Daarbij zit er een verschil tussen het totaal verbieden aka onmogelijk maken van tethering (sommige Amerikaanse providers doen dat), en het bieden van een fair use policy op het gebied van tethering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Bundels nog niet aangepast op de site. Zal wel morgenvroeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 00:01:
[...]

Jij zegt "overmatig gebruik van streamingdiensten". 7.2F zegt "Excessief gebruik te maken van streaming audio- en videodiensten, VoIP, en bestanden te downloaden via een zogenaamd peer-to-peer-netwerk".

Dit is een wezenlijk verschil omdat jij doet alsof ze enkel streamingdiensten verbieden (en dat noem je dus 'discriminatie!). Tele2 noemt echter een aantal voorbeelden van diensten die mogelijk kunnen zorgen voor 'excessief gebruik' - whatever that means.

BEREC heeft Deep Packet Inspection verboden, en dat is de manier waarop providers kunnen ontdekken of er getetherd wordt. Volgens mij is het de (dus onjuiste) interpretatie van De Telegraaf dat er expliciet is gezegd dat providers tethering moeten toestaan. Maar: correct me if I'm wrong.

Daarbij zit er een verschil tussen het totaal verbieden aka onmogelijk maken van tethering (sommige Amerikaanse providers doen dat), en het bieden van een fair use policy op het gebied van tethering.
De definitieve netneutraliteit guidelines van BEREC zeggen iets anders.

Tweakers zelf heeft hier vorig jaar ook over bericht. Dus het is niet alleen de Telegraaf die iets vrij interpreteert, dit is echt. :)

Verder dicteert de FUP hoe je het product wel en niet mag gebruiken. Met andere woorden je mag niet tetheren zelfs als je per maand maar 1GB in totaal gebruikt. In die zin is de FUP gewoon een verlengstuk van de AV en wordt tethering compleet verboden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinokkioTV
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:52:
[...]

Zo werkt het dus niet. Er is niet voor niets een zwarte en grijze lijst voor voorwaarden. :) En voorwaarden worden voortdurend niet rechtsgeldig verklaard.

[...]

Prima, succes met je proces :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinokkioTV schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 00:11:
[...]

Prima, succes met je proces :+
Jij succes met je Lumia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 00:10:
[...]

De definitieve netneutraliteit guidelines van BEREC zeggen iets anders.

Tweakers zelf heeft hier vorig jaar ook over bericht. Dus het is niet alleen de Telegraaf die iets vrij interpreteert, dit is echt. :)

Verder dicteert de FUP hoe je het product wel en niet mag gebruiken. Met andere woorden je mag niet tetheren zelfs als je per maand maar 1GB in totaal gebruikt. In die zin is de FUP gewoon een verlengstuk van de AV en wordt tethering compleet verboden.
I stand corrected. Toch denk ik niet dat Tele2 hier ook daadwerkelijk naar gaat handelen en verwacht ik dat er over de hele EU genoeg aanbieders zijn die tethering in de kleine lettertjes beperken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinokkioTV
Onbeperkt VoLTE :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Toch goed dat ik op dit tijdstip even kijk :P

De nieuwe abonnementen staan inmiddels online. Maar dan wel zonder de vette toestelkorting... voor een Galaxy S8 moet je nu gewoon 700 euro bijleggen in plaats van de 550 die het was.
Ik heb nu via een reseller geprobeerd een 'oud' abonnement af te sluiten, daar zijn de prijzen nog niet aangepast namelijk. Als mijn abo in gaat zal mijn abonnement automatisch worden omgezet naar unlimited als het goed is. Toch hopen zo nog even die toestelkorting mee te pakken...

In de komende dagen maar even een Tele2 prepaid SIM scoren om te kijken of het bereik hier voldoende is, anders heb ik geloof ik nog 14 dagen om de boel te annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Richh schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 03:09:
Toch goed dat ik op dit tijdstip even kijk :P

De nieuwe abonnementen staan inmiddels online. Maar dan wel zonder de vette toestelkorting... voor een Galaxy S8 moet je nu gewoon 700 euro bijleggen in plaats van de 550 die het was.
Ik heb nu via een reseller geprobeerd een 'oud' abonnement af te sluiten, daar zijn de prijzen nog niet aangepast namelijk. Als mijn abo in gaat zal mijn abonnement automatisch worden omgezet naar unlimited als het goed is. Toch hopen zo nog even die toestelkorting mee te pakken...

In de komende dagen maar even een Tele2 prepaid SIM scoren om te kijken of het bereik hier voldoende is, anders heb ik geloof ik nog 14 dagen om de boel te annuleren.
Prepaid sim kan je niet goed testen, dat is het Tmobile 3G netwerk. Totaal geen referentie. Prepaid is geen 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Aansluitkosten van 0 euro Sim Only actie naar maar liefst 15 euro. In lijn dus met Tmobile die 20 euro vraagt. Was voor de actie 10 euro.
De kennis van me zal nu wel bij Youfone blijven.

Stel Tele2 bevalt niet en je wilt het uitproberen ben je toch 15 euro extra kwijt. Jammer :-(
Actie van eerste maand gratis staat er wel nog op, maar staat niet meer er in als je order in winkelmandje plaatst.

[ Voor 39% gewijzigd door alwaysleft op 17-05-2017 04:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 20:18
Ik had onbeperkt bellen met 10 GB, terwijl die hetzelfde kost als met unlimited data.
De laatste keer dat ze de bundels vergrootten, kon ik die nieuwe bundels niet kiezen. Ik moest eerst verlengen, pas toen kwamen de nieuwe bundels beschikbaar.

Nu werkt het anders. Ik kon bij het aanpassen van het abonnement ook voor unlimited kiezen in plaats van 10 GB voor hetzelfde maandbedrag en het was in vijf minuten geregeld.

Verbruiksstatus op de website geeft nu aan dat ik unlimited heb, en dat ik 0 van 5000MB heb verbruikt. Dat zal dus die (uitbreidbare) daglimiet zijn.

Vreemd genoeg zie ik in de app nu helemaal niets meer over data, ben verbruik, zelfs niet dat ik überhaupt data heb. Er lijkt geen nieuwere versie van de app te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Titusvh op 17-05-2017 06:39 . Reden: App ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Ik had gister dus het pakket met 24GB geupgraded. Helaas vandaag geen unlimited data, Maar ik zie het wel in het venster waar ik mn abonnement kan aanpassen, dus ik op unlimited data drukken en aanpassen, is het een half uur later nog niet verwerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:32
Ik kan m'n abonnement ook wijzigen, wel betaal ik twee euro meer dan de rest volgens mij:
Afbeeldingslocatie: https://nijhof.biz/wp-content/uploads/2017/05/Tele2.png

Just do it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
  • Laatst online: 09:41
Ook ik kan mijn abonnement aanpassen, ik kan minder betalen dan de rest geloof ik:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Sku3fFU.png

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb zojuist verlengd van 5 gb naar unlimited. Ik weet niet exact ik dat ga zien in mijn tegoed. Maar dat zie ik vanzelf wel verschijnen dan.
Krijg net SMS: Beste Klant, vanaf vandaag gaat je nieuwe contract in dat je op 17.05.2017 hebt afgesloten. We houden contact, Tele2.

We gaan het zien.

Bij mn tele2 app is geen dataverbruik meer te zien. Bel&SMS is nog wel te zien, daar staat onbeperkt bij. Ik verwacht eigenlijk nog een balkje met onbeperkt Internet erbij.
Zijn ze misschien nog mee bezig. Ze zullen het wel druk hebben haha :)

Inloggen op de website geeft wel unlimited data aan. Staat wel 5 gb bij (maar dat is vast van mn oude abbo).

[ Voor 38% gewijzigd door Ewivis op 17-05-2017 08:59 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ik ga straks maar even bellen dan.. mn 24GB abo is nog niet omgezet naar Unlimited.

Apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-10 19:18
Hmm via MijnTele2 ga ik 29 euro betalen voor unlimited ipv 25 euro. Ik heb nu 4GB voor 21 euro, denk dat ik nog op een soort van oude abonnement vorm zit aangezien ik ook geen keuzes heb van 1,2,5 of 10 GB maar alleen 2,4,8 en unlimited.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
guysp schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:22:
Ook ik kan mijn abonnement aanpassen, ik kan minder betalen dan de rest geloof ik:
[afbeelding]
Dat zag ik ook, maar ik had niet de ballen dit door te drukken. Zat niet op evt. problemen te wachten. Straks snapt het systeem het niet meer. Jij wel gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
WiseDise schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:54:
[...]

Dat zag ik ook, maar ik had niet de ballen dit door te drukken. Zat niet op evt. problemen te wachten. Straks snapt het systeem het niet meer. Jij wel gedaan?
Ik heb het gewoon gedaan en heb nu unlimited data en 100Bel/sms! Mooie deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:44

RobertowNL

For your gear!

Hier wel, van 10GB + 100 min voor 21 euro per maand naar Unlimited data (€19) + 100 min (€2) voor het zelfde geld.

Ben benieuwd of het zo gaat werken :D

Edit: Bundel is volgens de site al aangepast.

Wel 250 euro buiten de bundel kosten nu 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door RobertowNL op 17-05-2017 08:59 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:18
Ewivis schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:43:
Ik heb zojuist verlengd van 5 gb naar unlimited. Ik weet niet exact ik dat ga zien in mijn tegoed. Maar dat zie ik vanzelf wel verschijnen dan.
Krijg net SMS: Beste Klant, vanaf vandaag gaat je nieuwe contract in dat je op 17.05.2017 hebt afgesloten. We houden contact, Tele2.

We gaan het zien.

Bij mn tele2 app is geen dataverbruik meer te zien. Bel&SMS is nog wel te zien, daar staat onbeperkt bij. Ik verwacht eigenlijk nog een balkje met onbeperkt Internet erbij.
Zijn ze misschien nog mee bezig. Ze zullen het wel druk hebben haha :)

Inloggen op de website geeft wel unlimited data aan. Staat wel 5 gb bij (maar dat is vast van mn oude abbo).
Ik heb precies dezelfde ervaring. Op de website zie ik wel data t/m 5000mb, maar dat zal dan wel de daglimiet zijn voordat er een sms gestuurd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aVglowl.png

Het lijkt inderdaad de daglimiet te zijn. Volgende week maar eens even bellen over de buiten de bundel kosten als die er nog staan :P.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
RobertowNL schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:05:

Het lijkt inderdaad de daglimiet te zijn. Volgende week maar eens even bellen over de buiten de bundel kosten als die er nog staan :P.
Die buiten de bundel kosten had ik er ook staan na de wijziging, zojuist gebeld en het gaat waarschijnlijk om een probleem met de omzetting. Check aan het eind van de maand je factuur even, zou als het goed is niet er op moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
RobertowNL schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:55:
Hier wel, van 10GB + 100 min voor 21 euro per maand naar Unlimited data (€19) + 100 min (€2) voor het zelfde geld.

Ben benieuwd of het zo gaat werken :D

Edit: Bundel is volgens de site al aangepast.

Wel 250 euro buiten de bundel kosten nu 8)7
Ik heb ook buiten de bundel kosten, maar bij mij is het slechts 0,10 cent. Heb het wel aangekaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

guysp schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:07:
[...]

Die buiten de bundel kosten had ik er ook staan na de wijziging, zojuist gebeld en het gaat waarschijnlijk om een probleem met de omzetting. Check aan het eind van de maand je factuur even, zou als het goed is niet er op moeten staan.
Toch even gebeld. Het is doorgegeven en ze gaan er naar kijken. Denk inderdaad dat het gewoon een foutje met de conversie is. We gaan het zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Nu online
sigmundfreund schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:00:
[...]

Ik heb precies dezelfde ervaring. Op de website zie ik wel data t/m 5000mb, maar dat zal dan wel de daglimiet zijn voordat er een sms gestuurd moet worden?
Hij telt ook de mb's. Net nieuwe rom(nightly) gehaald. Staat nu 400 mb verbruikt. Eens kijken of ik 5000 mb kan halen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:14
Ik wacht nog even een paar weken, kinderziektes afwachten :) Respect dat jullie toch doordrukken. Voor het topic denk ik wel goed dat jullie de info geven over het proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Ben nu afgesloten wegens te hoge kosten. Bij het overstappen door een foutje in het systeem ook al 9 dagen geen internet gehad (bundels gingen niet aan). Murphy is wel van toepassing op mijn abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:13

The Inquisitor

Greetings weaklings

Rednas_N schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:17:
Ik kan m'n abonnement ook wijzigen, wel betaal ik twee euro meer dan de rest volgens mij:
[afbeelding]
Betere prijzen dan bij mij :')

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rs419ya.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:18
Ewivis schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:28:
[...]

Hij telt ook de mb's. Net nieuwe rom(nightly) gehaald. Staat nu 400 mb verbruikt. Eens kijken of ik 5000 mb kan halen vandaag :)
Haha, bedankt voor het proefkonijnen. Ik kijk wel of die morgen gewoon weer op 0 staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
In het kader tips waar je wat aan hebt.

Bestel via Belsimpel.nl, die hebben nog de actie geen aansluitkosten plus eerste maand gratis tot aan eind mei.

Scheelt je zomaar 40 euro. Actie loopt bij hun wel door! Bron: belsimpel klantenservice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
Ewivis schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:28:
[...]

Ik zit al op 3GB verbruikt, moest was series synchroniseren en dat kan nu gewoon via mobiele data natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-10 19:18
Ik had exaxt hetzelfde maar had net gebeld en dit is nog een foutje in het systeem. Ik heb het wel aangevraagd om naar unlimited te gaan en dan gaat ook gewoon 25 euro worden ook al zie je nu nog 29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

wishmaster1986 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:52:
[...]

Ik had exaxt hetzelfde maar had net gebeld en dit is nog een foutje in het systeem. Ik heb het wel aangevraagd om naar unlimited te gaan en dan gaat ook gewoon 25 euro worden ook al zie je nu nog 29 euro.
Ah nice, dankje. Ik wacht het wel eventjes af dan, heb nog geen haast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Nu online
guysp schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:48:
[...]

Ik zit al op 3GB verbruikt, moest was series synchroniseren en dat kan nu gewoon via mobiele data natuurlijk!
Dan wacht ik wel even op jou haha :) Laat het maar even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaLogic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07 20:14
Zojuist mijn abonnement aangepast van 10GB voor €25 p/m naar Unlimited voor €25 p/m. Netjes van ze dat dit mogelijk is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 19:57
guysp schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:22:
[afbeelding]
Die optie heb ik ook, denk dat ik daar maar voor ga. Aan 100 belminuten heb ik toch genoeg en dan unlimited data voor 22 pm...I like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

ParaLogic schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:00:
Zojuist mijn abonnement aangepast van 10GB voor €25 p/m naar Unlimited voor €25 p/m. Netjes van ze dat dit mogelijk is _/-\o_
Inderdaad. Ik probeerde dat 5 maanden geleden door te bellen naar de helpdesk, maar toen waren zulke dingen totaal niet mogelijk. "een oud abonnement mag je niet omzetten naar de nieuwe tarieven", ondanks dat ik een upgrade wilde doen en dus meer ging betalen per maand.

Blij dat ze daar eens mee stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
alwaysleft schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:46:
In het kader tips waar je wat aan hebt.

Bestel via Belsimpel.nl, die hebben nog de actie geen aansluitkosten plus eerste maand gratis tot aan eind mei.

Scheelt je zomaar 40 euro. Actie loopt bij hun wel door! Bron: belsimpel klantenservice.
Betere deal: GSMweb nu het nog kan. Daar kan je de oude abonnementen nog afsluiten, bijvoorbeeld icm een Galaxy S8 Plus voor 576. Die kan je op V&A verkopen voor €750, of zelf houden.

Als ik dan hier lees dat je met een oud abonnement wel kan kiezen voor Unlimited data + 100 min/sms voor dus nog minder dan €25/maand... Lijkt me dat een betere deal.

Sterker nog, ook daar heb je geen aansluitkosten :P

Edit: excuus, bij GSMweb zijn ze inmiddels ook op de nieuwe abonnementen over...

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 17-05-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 09:04
Flauw dat roaming EU wordt afgeknepen op 6GB. Maak daar dan 10GB van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Lord_Dain schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:11:
Flauw dat roaming EU wordt afgeknepen op 6GB. Maak daar dan 10GB van!
Ik krijg met moeite mijn 5GB op (en ja heb net onbepekrt besteld) maar in de EU is 6 GB toch altijd nog voldoende om vrij veel te doen toch? Ok je kan niet non stop TV kijken maar waarom zou je dat in het buitenland willen doen?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
Data bijkopen met een een "normaal" abonnement is nu wel erg duur. Ik neem aan dat er ergens een bug zit in de weergave hiervan :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pFPEPPF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

2 nullen te veel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
franssie schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:13:
[...]

Ik krijg met moeite mijn 5GB op (en ja heb net onbepekrt besteld) maar in de EU is 6 GB toch altijd nog voldoende om vrij veel te doen toch? Ok je kan niet non stop TV kijken maar waarom zou je dat in het buitenland willen doen?
Ik snap je punt; in NL krijg ik niet eens 2GB op maar in het buitenland kan je je overige data gebruik niet afvangen met Wi-Fi netwerken thuis, op je werk of op school. Afgelopen paar jaar heb ik circa 10GB gebruikt op vakantie m.b.t. lokale data SIM's.. dus helaas, roaming in het buitenland heb ik juist meer behoefte aan een degelijke data bundel dan in NL.

Ik snap dat ze op 6GB uitkomen op basis van de onderlinge doorbelasting; maar het is echt niet zo dat alle NL continu in het buitenland zijn. Dus het is gewoon een flauw bedoening om het precies af te kappen volgens de berekening van de doorbelasting in de EU. Verder natuurlijk een top aanbieding, ik overweeg om voor de 100min/10GB te gaan, ook al krijg ik die 10GB nooit op :p Dan heb ik 6GB voor in het buitenland, daarnaast nog een zakelijke SIM waar ik ook een paar GB op mag roamen, hopelijk kom ik er dan wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Dain op 17-05-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Ah, dus ik heb gewoon 75 MB buiten de bundel gebruikt :P? Althans mijn rekening is 247 euro.

Nou de saga gaat wel door; mag eerst 70 euro betalen en dan gaat Tele2 mij weer aansluiten. Al geven ze toe dat ik zelf die kosten niet gemaakt heb.

:'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RobertowNL schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:20:
Ah, dus ik heb gewoon 75 MB buiten de bundel gebruikt :P? Althans mijn rekening is 247 euro.

Nou de saga gaat wel door; mag eerst 70 euro betalen en dan gaat Tele2 mij weer aansluiten. Al geven ze toe dat ik zelf die kosten niet gemaakt heb.

:'(.
Wel heel slordig dit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• guysp
Zojuist deze SMS binnen gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FczpF8L.png

Zoals aangegeven als instructie, smsje gestuurd:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k4Q9aqS.png

Werkt zoals verwacht als je in het overzicht kijkt:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VBjJJvG.png

Zoals je op de site ziet is er ook een knop om het aan te vullen, als ik hierop klik verschijnt het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P3gsA8y.png

Tijd om het internet echt helemaal leeg te trekken! (Zoals de Tele2 reclames aangeven)

[ Voor 4% gewijzigd door guysp op 17-05-2017 10:31 . Reden: plaatjes waren een beetje groot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Zal wel moeten betalen in eerste instantie; De klantenservice geeft geen andere keuze.
De klantenservice kan telefonisch niets behalve het doorgeven aan het hoofdkantoor. Weet iemand hier toevallig of ze via de webcare wel een at snellere lijn hebben met het hoofdkantoor om dit soort dingen op te lossen ?

Het is wel iets om bijna moedeloos van te worden; het is ook gewoon al de tweede keer dat het niet goed gaat en ik de dupe ben van een fout in de systemen van Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
guysp schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:29:
Zojuist deze SMS binnen gekregen:
[afbeelding]

Zoals aangegeven als instructie, smsje gestuurd:
[afbeelding]

Werkt zoals verwacht als je in het overzicht kijkt:
[afbeelding]

Zoals je op de site ziet is er ook een knop om het aan te vullen, als ik hierop klik verschijnt het volgende:
[afbeelding]

Tijd om het internet echt helemaal leeg te trekken! (Zoals de Tele2 reclames aangeven)
Zou je eens moeten testen of je dus echt tot 50GB mag gebruiken op een dag :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
De website (https://www.tele2.nl/unlimitedluv/) is aangepast en de tekst voor de actie voor 1 maand gratis onbeperkt data is weg. Geen idee hoe het dus met die actie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Kid_Stevie schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:39:
De website (https://www.tele2.nl/unlimitedluv/) is aangepast en de tekst voor de actie voor 1 maand gratis onbeperkt data is weg. Geen idee hoe het dus met die actie zit.
Klopt, zag het ook. Jammer voor bestaande abonnee's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
alwaysleft schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:38:
[...]

Zou je eens moeten testen of je dus echt tot 50GB mag gebruiken op een dag :D :9~
Dat gaat hem niet worden haha, maar wat ik wel zie is die SMS heeft gewoon een standaard format. Dus je kunt op android een tooltje maken/tasker instellen dat als deze SMS binnen komt, stuur de NOG 1GB sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
guysp schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:41:
[...]

Dat gaat hem niet worden haha, maar wat ik wel zie is die SMS heeft gewoon een standaard format. Dus je kunt op android een tooltje maken/tasker instellen dat als deze SMS binnen komt, stuur de NOG 1GB sms.
Nuttige info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:14
Kid_Stevie schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:39:
Zat er vanochtend al op te wachten. Zit van m'n 1 gb abonnement al op 900 mb. Dus dan wordt het maar heel zuinig doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Inmiddels berekend Belsimpel ook aansluitkosten bij Tele2, jammer dat ze dat dan niet even communiceren dat ze de actie niet goed hadden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

alwaysleft schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:40:
[...]

Klopt, zag het ook. Jammer voor bestaande abonnee's
Ik heb al sinds vannochtend 15x unlimited geSMSt dus dit verklaart het eea weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
Kleine update: zojuist een heel simpel Tasker profiel gemaakt dat de 'NOG 1GB' sms verstuurd wanneer de sms van Tele2 binnenkomt dat er nog maar 500MB over is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
guysp schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:48:
Kleine update: zojuist een heel simpel Tasker profiel gemaakt dat de 'NOG 1GB' sms verstuurd wanneer de sms van Tele2 binnenkomt dat er nog maar 500MB over is!
En hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Nu online
guysp schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:48:
Dat is handig, dan hoef je dat allemaal niet handmatig meer te doen! :)
Zou je kleine instructie kunnen maken ervoor?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• guysp
Download de Tasker app op Android. (Kost 3 euro, zeker waard!) Google Play: Tasker

Als je de app hebt kun je een nieuw profiel maken, kies dan voor Event > Phone > Received Text.
Hier kun je de content instellen, zet hier de tekst van de tele2 SMS dat je nog 500MB over hebt.

Daarna maak je de task aan, Phone > Send SMS. Vul hier 1280 in als nummer en als message 'NOG 1GB'.

Thats about it.

Edit: als er genoeg vraag naar is zal ik even een topic met tutorial maken inclusief plaatjes etc.

[ Voor 7% gewijzigd door guysp op 17-05-2017 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
franssie schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:13:
[...]

Ik wil juist in het buitenland (lees EU) tijdens vakantie meer data kunnen verbruiken dan ik normaal gemiddeld in NL doe. Thuis heb ik WiFi in het buitenland niet (of vaak slecht). Maar goed ik heb dan ook voor €25 bij Vodafone 24GB die ik ook volledig in de EU mag gebruiken, uiteraard niet 12 maand per jaar, maar wel die 2x dat ik op vakantie ga.

Natuurlijk zou ik me nog eens achter m'n oor krabben als ik nu niet vast zat aan mijn huidige abonnement. Maar ook met Tele2 unlimited zou ik persoonlijk niet meer dan zo'n 8GB p/m verbruiken. Thuis heb ik toch goed WiFi en hem bewust op 4G laten staan "omdat het kan" terwijl dat meer accu slurpt is voor mij niet logisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Als je de vakantie om een maaneinde pland heb je wel 12gb maar ik snap het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twkr18526
  • Laatst online: 25-09 18:02
Ik zie dat er nu €15 administratiekosten erbij komen en de eerste maand niet gratis is?

Gelukkig heb ik gisteravond nog net een nieuwe abo afgesloten. 24GB en onbeperkt bellen. Die moet straks vanzelf naar een €25 onbeperkt abo gaan.

Als het goed is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:45

mwa

franssie schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:05:
Je vakantie plannen rond je internet bundel 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
androids schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:07:
Ik zie dat er nu €15 administratiekosten erbij komen en de eerste maand niet gratis is?

Gelukkig heb ik gisteravond nog net een nieuwe abo afgesloten. 24GB en onbeperkt bellen. Die moet straks vanzelf naar een €25 onbeperkt abo gaan.

Als het goed is.
Yes, dus nu bij dure abonnement 40 euro meer kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
franssie schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:05:
Volgens mij heb ik toch echt 24GB data in het buitenland. Ja ik heb 12GB die verdubbeld wordt, maar die dubbele bundel geldt volgens mij ook in het buitenland. ALS ik mijn vakantie om een maandeinde plan zou ik zelfs de rest van 24GB + vanaf de 1e opnieuw 24GB hebben. Maar goed, ik begin te Vodafone spammen in een Tele2 topic, dat is ook niet de bedoeling. En zoals ik zei, als ik nu niet vast zat aan mijn Vodafone abonnement dan zou ik me toch achter m'n oor krabben ivm het huidige Tele2 aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-10 12:00
Dus we krijgen geen unlimited data vandaag? Balen ;) Voor de rest vind ik Tele2 heel erg fijn overigens, goed 4G bereik in veel plekken waar ik kom, alleen is de snelheid niet altijd even goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 14:48
Chris.nl schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:15:
[...]

Volgens mij heb ik toch echt 24GB data in het buitenland. Ja ik heb 12GB die verdubbeld wordt, maar die dubbele bundel geldt volgens mij ook in het buitenland. ALS ik mijn vakantie om een maandeinde plan zou ik zelfs de rest van 24GB + vanaf de 1e opnieuw 24GB hebben. Maar goed, ik begin te Vodafone spammen in een Tele2 topic, dat is ook niet de bedoeling. En zoals ik zei, als ik nu niet vast zat aan mijn Vodafone abonnement dan zou ik me toch achter m'n oor krabben ivm het huidige Tele2 aanbod.
Wat hier bedoeld wordt is dat je met Tele2 6Gb per kalendermaand aan roaming krijgt. Als je 25 juli op vakantie gaat naar Toscane heb je 6Gb die je kunt opmaken t/m 31 juli. Als je dan nog tot 8 augustus daar blijft heb je ook van 1 t/m 8 augustus weer 6Gb te gebruiken. Maw: dan heb je 12Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
PWA777 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:18:
[...]

Wat hier bedoeld wordt is dat je met Tele2 6Gb per kalendermaand aan roaming krijgt. Als je 25 juli op vakantie gaat naar Toscane heb je 6Gb die je kunt opmaken t/m 31 juli. Als je dan nog tot 8 augustus daar blijft heb je ook van 1 t/m 8 augustus weer 6Gb te gebruiken. Maw: dan heb je 12Gb.
Je hebt gelijk... Ik dacht vanuit mezelf en niet vanuit Tele2 perspectief d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Kreeg net een sms dat ik 15 euro buiten de bundel zit.. en op de app staat dat ik op 36 euro buiten bundel kosten zit. Dat wordt weer ff bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Chris.nl schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:21:
[...]

Je hebt gelijk... Ik dacht vanuit mezelf en niet vanuit Tele2 perspectief d:)b
Check. Alleen nu nog even de vakantie data aanpassen voor mijn databundel gaat hem niet worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 11:05
BlazeMuis schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:25:
Kreeg net een sms dat ik 15 euro buiten de bundel zit.. en op de app staat dat ik op 36 euro buiten bundel kosten zit. Dat wordt weer ff bellen..
Weet niet of jou abbo is aangepast naar de unlimited?
Maar heb hier nu de 10gb naar unlimited gezet voor hetzelfde bedrag en ben ineens 28 euro buiten mn belbundel :?
Dat word morgen even bellen met ze....

Heb nog wel de 100 sms'jes/minuten :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
timmie271 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:35:
[...]

Weet niet of jou abbo is aangepast naar de unlimited?
Maar heb hier nu de 10gb naar unlimited gezet voor hetzelfde bedrag en ben ineens 28 euro buiten mn belbundel :?
Dat word morgen even bellen met ze....

Ja klopt is aangepast naar Unlimited. Heb ze zojuist gebeld en ze krijgen er veel meldingen over. Ze kon mij vertellen dat ik het natuurlijk niet hoef te gaan betalen aangezien het om een systeemfout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
timmie271 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:35:
[...]
Lijkt me in ieder geval een bug. Als je een nieuw abbo afsluit kan je onmogelijk kiezen voor 100min+unlimited data.. Dus ben bang dat ze dat nog zullen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 11:05
Lord_Dain schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:39:
[...]

Lijkt me in ieder geval een bug. Als je een nieuw abbo afsluit kan je onmogelijk kiezen voor 100min+unlimited data.. Dus ben bang dat ze dat nog zullen aanpassen.
Ik heb al een abonnement incl. S8 dus hoop van niet :9
BlazeMuis schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:36:
[...]

Ja klopt is aangepast naar Unlimited. Heb ze zojuist gebeld en ze krijgen er veel meldingen over. Ze kon mij vertellen dat ik het natuurlijk niet hoef te gaan betalen aangezien het om een systeemfout gaat.
Dan wacht ik nog wel even rustig af..

[ Voor 35% gewijzigd door timmie271 op 17-05-2017 11:45 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
De gratis maand op proef lijkt vooralsnog afgeblazen of uitgesteld, van onderstaande is dus nergens meer iets terug te vinden.

“Gratis testen
Bestaande klanten kunnen het abonnement met unlimited data een maand lang gratis testen. Van 17 tot 25 mei kun je je via de Tele2-app aanmelden voor een maand unlimited op proef.”
Pagina: 1 ... 29 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Tele2 mobiele diensten, andere onderwerpen horen thuis in:
- Tele2 Vast: [Tele2] Ervaringen & Discussie - Deel 7