Jammer dat hebzucht weer eens innovatie en concurrentie tegenwerkt. Helaas is dit in alle lagen van de maatschappij het geval. Tot aan de gezondheidszorg aan toe! De overheid moet maar eens kordaat optreden tegen deze graaiers. Als er slecht bereik is en mensen niet kunnen bellen klaagt iedereen steen en been.The Wizard schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:03:
In dit nieuwsbericht http://4gmasten.nl/nieuws...-tele2-4g-wanneer-en-waar heb ik via een anonieme bron wat informatie opgesomd. Gebouw eigenaren zijn idd een grote blok aan het been voor Tele2. Het kost veel geld en tijd om nieuwe contracten op te stellen, als ze het überhaupt al toelaten.
Anders gewoon alles van het dak halen en het elders plaatsen. Of de overheid moet niet zo zeuren over masten en zorgen dat er gewoon meer masten komen die gedeeld kunnen worden door alle providers.
nieuws: 'Dekking 4g blijft onvolledig door zendmasten zonder 4g-apparatuur'Sorcerer8472 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:19:
Moet de gebouweigenaar er ook achter komen... ik vermoed dat ze misschien ook wel een beetje een risico nemen hiermee, bewust. Ik snap alleen ook niet helemaal waarom de daklocaties nog niet in het Antenneregister staan en de andere wel bij Tele2.
Overigens gaf KPN toch al aan dat gebouweigenaren zelfs al moeilijk deden over het toevoegen van LTE omdat dat het in het contract stond? Kan het artikel niet meer vinden maar het stond op de Tweakers FP.
[ Voor 35% gewijzigd door markiebiboy op 04-08-2014 10:39 ]