Klopt dat viel mij al op bij de officiele galaxy s5 pics van samsung.JimmyClioRS schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:12:
[...]
[...]
Bedankt voor de snelle reactie's! Ben ik ook weer gerust gesteld..
Dus dat hoort zo te zijn
Klopt dat viel mij al op bij de officiele galaxy s5 pics van samsung.JimmyClioRS schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:12:
[...]
[...]
Bedankt voor de snelle reactie's! Ben ik ook weer gerust gesteld..
Ik hoorde hetzelfde in deze "review" (kwaliteit van de review is behoorlijk matig, maar dat terzijde).Yavuz007 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:28:
http://phandroid.com/2014/04/19/galaxy-s5-water-damage/
Hey Samsung fans check deze link!
Verwijderd
Dan kom je uit bij de Samsung claim dat ie niet "waterproof" maar "waterresistant" is.Jeroen04 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 02:19:
[...]
Ik hoorde hetzelfde in deze "review" (kwaliteit van de review is behoorlijk matig, maar dat terzijde).
http://www.computeridee.n...h-niet-zo-waterbestendig/
Ben ook benieuwd wat er zal gebeuren als je alsnog waterschade hebt, mag je de stempel "waterproof" zien als een garantie?
De officiele heeft deze ruber_Nick__ schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:07:
[...]
criterium is uiteraard of de rubber op de achterzijde ook op de S-view-cover is terug te vinden..
Met de Samsung heb je ook gemiddeld gesproken minder kans op gedoe, volgens vele fora w.o. een paar op XDA. Nu zijn er uiteraard ook miljoenen mensen geheel tevreden met Sandisk, en terecht, maar de 64GB versie van Samsung heeft minder issues (gehad) in ieder geval. Zeker als je hem Fat32 formatteert. Hetgeen niet voor iedereen handig is vanwege de maximale bestandsgrootte maar dan werkt 'ie sowieso "altijd"guillaumemay schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:33:
De Samsung is een stuk goedkoper. Maar ga ik de lagere schrijfsnelheid in de praktijk ook merken in een S5? Zoniet, dan is de keuze snel gemaakt
Nickname does not reflect reality
Zijn er wegen dan die leiden naar een sdkaart waarop een bestand groter dan 4 gb geïnstalleerd kan worden zonder enige vorm van wijziging aan het OS?Brad Pitt schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:39:
[...]
Met de Samsung heb je ook gemiddeld gesproken minder kans op gedoe, volgens vele fora w.o. een paar op XDA. Nu zijn er uiteraard ook miljoenen mensen geheel tevreden met Sandisk, en terecht, maar de 64GB versie van Samsung heeft minder issues (gehad) in ieder geval. Zeker als je hem Fat32 formatteert. Hetgeen niet voor iedereen handig is vanwege de maximale bestandsgrootte maar dan werkt 'ie sowieso "altijd"
Backup met Titanium Backop op SGS4, restore met TB op SGS5. Zal wel root voor nodig zijn waarschijnlijk.Barock schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:54:
Net binnen de S5, is er een mogelijkheid om je WiFi verbindingen (met de wachtwoorden) die op mijn oude S4 staan over te zetten?
Als je hem in het toestel zelf formatteert kan je wel bestanden van >4GB er op kwijt denk ik zoCrawl NL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:56:
Zijn er wegen dan die leiden naar een sdkaart waarop een bestand groter dan 4 gb geïnstalleerd kan worden zonder enige vorm van wijziging aan het OS?
[ Voor 31% gewijzigd door Brad Pitt op 24-04-2014 13:57 ]
Dank je wel voor de tips. Ik zal dan voor de Samsung gaan.Brad Pitt schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:39:
[...]
Met de Samsung heb je ook gemiddeld gesproken minder kans op gedoe, volgens vele fora w.o. een paar op XDA. Nu zijn er uiteraard ook miljoenen mensen geheel tevreden met Sandisk, en terecht, maar de 64GB versie van Samsung heeft minder issues (gehad) in ieder geval. Zeker als je hem Fat32 formatteert. Hetgeen niet voor iedereen handig is vanwege de maximale bestandsgrootte maar dan werkt 'ie sowieso "altijd"
[ Voor 7% gewijzigd door Puf op 24-04-2014 17:39 . Reden: probleem opgelost ]
[ Voor 29% gewijzigd door renzo4000 op 24-04-2014 20:07 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Beauty is in the eye of the beerholder
Het is inderdaad stof (plastic zit er nog op)renzo4000 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:06:
Ik zie vooral veel stof op je telefoon, althans dat hoop ik voor je
Bedoel je niet gewoon dit, een paar posts boven je: JimmyClioRS in "[Samsung Galaxy S5] Ervaringen en Discussie"
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik heb de officiële S-View cover gekocht (geen zin om 6 weken op een hoesje te wachten) en deze heeft inderdaad dezelfde achterkant als de originele achterkant. Er wordt ook geadverteerd dat het hoesje de telefoon waterproof houdt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Beauty is in the eye of the beerholder
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Verwijderd
Dit zijn de types:Blacky94 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:25:
Ik heb een vraag over de verschillende type nummers van de S5 en daarmee het gebruik in NL. Misschien dat ik een deel forum mis omdat ik nieuw ben en mijn vraag hier misschien niet helemaal op zijn plaats is maar andere topics kwamen naar mijn idee ook niet helemaal overeen met mijn vraag, desalniettemin hoop ik dat iemand mij kan helpen.
Anyway, ik zit momenteel in Canada, wel bezig met emigratie maar voor alles definitief rond is duurt het nog wel een paar jaar. Momenteel heb ik een S3 uit NL, simlock vrij en werkt prima hier.
Ik ben van plan hier binnenkort een S5 te kopen maar zelfs zonder abonnement ben je hier nadat je "even" $700 neerlegt nog steeds gebonden aan de provider waar je je toestel haalt. Nu zou dit voor zo'n $50 wel op te heffen zijn en zou hij dus simlock vrij moeten zijn.
Echter zijn de serie nummers hier anders dan in NL. Als ik hier een S5 koop krijg ik een G900W8 (volgens wat ik op internet kan vinden specifiek voor Canada) terwijl de NLe volgens mij een G900F is (correct me if I'm wrong).
Mijn probleem is vooral dat ik tot op heden niet weet hoe lang ik hier kan blijven. Ik zit goed t/m mid oktober en tegen die tijd kan ik ander papierwerk de deur uit doen maar het kan zijn dat ik dan misschien voor (ruim) een jaar terug naar NL moet.
Nu las ik dingen dat Samsung telefoons van na Juli 2013 een regio lock hebben. Volgens een bepaalde unlock site zou dit niet voor Canada gelden (wel EU en USA) en anders zou dit door eerste gebruik met officiële provider opgeheven moeten worden.
Nu wil ik alleen niet straks voor langere tijd weer in NL zitten met een dure telefoon waaruit uiteindelijk toch blijkt dat ik hem niet kan gebruiken. Nu heb ik op internet al wel geprobeerd te zoeken wat bijv de verschillen tussen de Canadese en NL versie zijn en hoe het zit met de regio lock maar ik ken hier verder niet veel bijzonders over vinden. Is er hier toevallig iemand die er meer over weet?
Kwa netwerken zou het als het goed is moeten werken aangezien het een quad-band is maar hoe zit het met LTE/4G? Zolang 3G etc gewoon in NL werkt is t mij wel prima maar zou het toestel 4G compatible kunnen zijn met het NLe netwerk? (Vodafone; mocht het nog uitmaken, mijn Canadese provider is Bell)
Verwijderd
Persoonlijk vind ik mat fijner dan glossy, ivm spiegelingen.323 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 18:00:
Wat voor screenprotector hebben jullie op s5
Ik wil er zelf ook een erop hebben
Maar zit ik te twijfelen tussen muvit mat en glossy
[ Voor 4% gewijzigd door ljd op 27-04-2014 08:20 ]
een hoesje hoeft niet waterdicht te zijn, de telefoon is het zelf tenslotte al?Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 02:06:
Ik krijg aankomende week mijn S5 binnen, vroeg me af of er misschien iemand weet welke hoesjes ook werkelijk waterdicht zijn.
Heb hiervoor altijd iPhone gehad en had hier geen hoesje/cover voor, weet iemand ook waar ik deze voor een goede prijs kan kopen?
Verwijderd
Ja ik weet niet precies hoe je het noemt maar in ieder geval die dingen waarvan de achterkant ook veranderd zijn.Arjant2 schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:02:
[...]
een hoesje hoeft niet waterdicht te zijn, de telefoon is het zelf tenslotte al?
In geval van de S-view wordt de hele achterkant van de telefoon vervangen en die is waterdicht.
Maar een hoesje dat om je telefoon verandert natuurlijk niets aan je telefoon.
Zolang je bi de originele Samsung S5 accessoires blijft, zal het duidelijk aangegeven zijn dat het de IP67 niet aantast.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:13:
[...]
Ja ik weet niet precies hoe je het noemt maar in ieder geval die dingen waarvan de achterkant ook veranderd zijn.
Verwijderd
Oké, zal eens kijken naar de originele dan, en ja ik ben het met je eens vraag me of hoe waterbestendig daarbij werkt. Hoop niet dat de cover te erg verkleurd of dat je er van die vlekken op krijgt.FreshMaker schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:25:
[...]
Zolang je bi de originele Samsung S5 accessoires blijft, zal het duidelijk aangegeven zijn dat het de IP67 niet aantast.
( er zit een sealrand op de back-cover die de essentiële delen beschermt. )
Bij 3th party (china) accessoires is het altijd een gok, of de 'nagemaakte' seal ook daadwerkelijk afsluit.
Ik zou het er niet op wagen, maar goed, ik heb het usb-klepje zelf al preventief verwijderd omdat ik hem liever later terug plaats,dan dat hij afbreekt
Waar ik echter bij zo'n S-view cover vraagtekens heb, is hoe de waterbestendigheid daarvan is.
Leer + Water zijn niet echt heel goede vrienden
Verwijderd
Na dik een jaar met de S4 24 uur per dag op pad te zijn... 1 krasje zonder screenprotector. Ga je daar een jaar lang je scherm voor aantasten met een laagje plactic?323 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 18:00:
Er zijn ook glazen protectors. Erg blij mee op de SGS4. Ziet zelfde uit, voelt vrijwel zelfde aanVerwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 02:54:
Na dik een jaar met de S4 24 uur per dag op pad te zijn... 1 krasje zonder screenprotector. Ga je daar een jaar lang je scherm voor aantasten met een laagje plactic?
Je weet dat wanneer je de multitask button ingedrukt houdt dit naar settings leidt?Barock schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:41:
Wat ik nu echt waardeloos vind of ik begrijp het niet precies is:
de menu knop is verdwenen, nu is het een Multi-task knop geworden prima!
Maar verschillende apps hebben een menuknop nodig om te kunnen navigeren, instellingen te wijzigen of te synchroniseren e.d.
Voorbeeld o.a. de veel gebruikte NOS Teletekst App. Hoe moet dan nu?
Oh, heerlijk wat simpel... (ben ik dus ook (simpel))renzo4000 schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:53:
[...]
Je weet dat wanneer je de multitask button ingedrukt houdt dit naar settings leidt?
Wat raad jij aan glossy?Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 02:54:
[...]
Na dik een jaar met de S4 24 uur per dag op pad te zijn... 1 krasje zonder screenprotector. Ga je daar een jaar lang je scherm voor aantasten met een laagje plactic?
[ Voor 15% gewijzigd door Richie B op 28-04-2014 13:18 ]
Of zullen we maar meteen op de note 4 wachten?Bontes schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:04:
Beter hadden de bezitters even gewacht...
http://www.nieuwemobiel.n...ime-komt-in-juni-uit.html
http://www.androidplanet....-galaxy-s5-prime-release/
interessanter dan de huidige s5 als je het mij vraagt.
Release date onbekend, tot zover alleen beter beeldscherm en andere soc.Bontes schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:04:
Beter hadden de bezitters even gewacht...
http://www.nieuwemobiel.n...ime-komt-in-juni-uit.html
http://www.androidplanet....-galaxy-s5-prime-release/
interessanter dan de huidige s5 als je het mij vraagt.
Ik heb zelf 1,5 jaar lang een matte protector gehad op m'n S3. Prima, heel weinig tot geen last gehad van vingerafdrukken. Maar de beeldkwaliteit wordt gewoon minder qua kleurweergave. Nu ben ik sinds een maand overgestapt van mat naar glossy (ultraclear) en ik vind het echt bizar wat een verschil. Vingervlekken ja, maar ook een veel beter scherm (kleurrijker, scherper). Het is alsof ik een andere telefoon in m'n handen heb, voor mij gaat m'n voorkeur zeker uit naar "clear / glossy".323 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 18:00:
[ Voor 4% gewijzigd door TRK op 28-04-2014 15:14 ]
Tempered glass is ideaal. Zelfs de goedkope van Dx.com. Gebruik het momenteel voor m'n S5 (de Nexus 5, zijn voorganger bij mij had het ook) en de iPhone 5s. Enige waar je rekening mee moet houden zijn cases die drukken soms tegen de screenprotector aan en dan krijg je niet plakkende hoeken.guillaumemay schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:57:
Het lijken wel computers: Voor je het weet loop je weer achter de feiten aan.
Ik zie het zo: Ik stap over van een S3 (waar ik eigenlijk al tevreden mee ben), dan is de S5 sowieso al een vooruitgang waar ik weer 2 jaren mee vooruit kan. Aluminium hoeft voor mij echt niet, anders had ik al lang gekozen voor de HTC One M8. En over 2 jaar kom ik waarschijnlijk uit bij een Chinees (Oppo Find '10' misschien?) .
[...]
Ik heb zelf 1,5 jaar lang een matte protector gehad op m'n S3. Prima, heel weinig tot geen last gehad van vingerafdrukken. Maar de beeldkwaliteit wordt gewoon minder qua kleurweergave. Nu ben ik sinds een maand overgestapt van mat naar glossy (ultraclear) en ik vind het echt bizar wat een verschil. Vingervlekken ja, maar ook een veel beter scherm (kleurrijker, scherper). Het is alsof ik een andere telefoon in m'n handen heb, voor mij gaat m'n voorkeur zeker uit naar "clear / glossy".
Voor de S5 heb ik er eentje van glas besteld. Ik las veel goede ervaringen over dit soort 'tempered glass' screen protectors. Deze komt nu mijn kant op:
http://shop.brando.com/Br...-S5-_p10841c1671d008.html
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Heb het met Titanium gedaan, kom ik er nu achter dat het veel eenvoudiger kan!Brad Pitt schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:56:
[...]
Backup met Titanium Backop op SGS4, restore met TB op SGS5. Zal wel root voor nodig zijn waarschijnlijk.
Wellicht dat er ook andere manieren zijn echter
[...]
Als je hem in het toestel zelf formatteert kan je wel bestanden van >4GB er op kwijt denk ik zo
Zoals reeds verteld kan je nu die Multitask toets ingedrukt houden.Barock schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:41:
Wat ik nu echt waardeloos vind of ik begrijp het niet precies is:
de menu knop is verdwenen, nu is het een Multi-task knop geworden prima!
Maar verschillende apps hebben een menuknop nodig om te kunnen navigeren, instellingen te wijzigen of te synchroniseren e.d.
Voorbeeld o.a. de veel gebruikte NOS Teletekst App. Hoe moet dan nu?
[ Voor 20% gewijzigd door Bomberman71 op 28-04-2014 20:22 ]
Ik heb het NOOIT gedaan en had altijd mijn telefoons in een insteekhoesje.TRK schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:13:
Ik twijfel of ik een screenprotector op mijn S5 ga plakken. Die Gorilla Glass 3 is volgens mij zeer goed bestendig tegen krassen etc. Op mij S3 had ik het nog wel maar weet nog niet zeker of ik het hierop plak. Verpest toch een beetje de look...
Eerst maar eens zien allemaal .... De S5 is er nu en met een smartwatch erbij toch echt een prima deal hoe zinloos die watch mischien ook is.Bontes schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:08:
Als die info daadwerkelijk klopt betreft de nog betere hardware en alu body, dan zou ik zeker een maandje wachten ipv de normale s5 aan te schaffen... teminste zoiezo als je een s4 bezit, is de s5 maar een kleine verbetering.
@melvinnie, ben ook zeer benieuwd wat de Note 4 gaat doen
Nope, helemaal niets en verders ook geen email ofzo.renzo4000 schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:08:
Over de smartwatch gesproken... Iemand de Gear Fit al ontvangen nav de actie?
Persoonlijk moet ik zeggen, dat ik nu vaker het multitask gebeuren gebruik dan voorheen.Bomberman71 schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:35:
[...]
Zoals reeds verteld kan je nu die Multitask toets ingedrukt houden.
Echter vind ik het niet makkelijker en snap het nut van die MT toets niet, wat heb ik nu aan dat snellere multitasken ?
Nee, ik vond de Ouderwetse samsung manier makkelijker.
Een ander minpunt (en het zijn er maar echt weinig tov mijn oude S3) is het ontbreken van de RGB notificatie Led ... Ik had toen een veel beter inzicht in gemiste berichten, sms, email of wat dan ook.
Het ledje nu geeft het niet altijd goed aan en is zeker niet zo flexibel (qua kleur instellingen) als die op de S3.
Stapje achteruit en dus jammer.
Ja man, echt dom dat je moet wachten op een apparaatje dat normaal gesproken 200 euro kostBomberman71 schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:11:
[...]
Nope, helemaal niets en verders ook geen email ofzo.![]()
Inhoudelijk een beetje een BS aktie ! Ik bedoel, waarom gewoon niet de watch direct bij je S5 krijgen, boter bij de vis zeg maar.
Heb een hekel aan die 'rebate' akties en dergelijk waarbij een artikel of korting naderhand komt.
[ Voor 14% gewijzigd door Bomberman71 op 28-04-2014 23:47 ]
Ik heb echt een hekel aan insteekhoesjes haha, wat een gedoe om je telefoon er steeds uit te halen en weer in te steken. Doe mij maar een goede cover, dan ben ik klaar!Bomberman71 schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:54:
[...]Gewoon een mooi insteekhoesje gebruiken en je bent klaar. En natuurlijk niet laten vallen
Kijk eens een paar posts boven jewilke77 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:49:
Wil graag een goede smartphone met een goede batterij. Wat ik vooral veel doe op en smartphone is:
Browsen, YouTube filmpjes kijken. Video's kijken, whatschappen, en gamen.
Ben benieuwd hoelang de batterij meegaat.
Iemand die dit weet?
Misschien word dit toestel dan van mij.
Ik ga deze proberen .... ( goed is een 2e verhaalTiroz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:36:
[...]
Ik heb echt een hekel aan insteekhoesjes haha, wat een gedoe om je telefoon er steeds uit te halen en weer in te steken. Doe mij maar een goede cover, dan ben ik klaar!
Amen!Tiroz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:36:
[...]
Ik heb echt een hekel aan insteekhoesjes haha, wat een gedoe om je telefoon er steeds uit te halen en weer in te steken. Doe mij maar een goede cover, dan ben ik klaar!
Staat toch in de beschrijving? Onder je accu....HamburgerHenk schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:20:
waar de hell vind ik de model codeKan zo mijn flipcover en watch niet krijgen
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 29-04-2014 19:24 ]
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 29-04-2014 19:25 ]
Ik had hetzelfde probleemHamburgerHenk schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:24:
Ja das de imei. Die had ik al. Alleen de model code iets met 88********
barcode dus, op de doos
Ahh thanks! Hele aparte plek voor een codebusinka19 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:41:
[...]
Ik had hetzelfde probleem
[...]
barcode dus, op de doos
Mijn reactie was nagenoeg dezelfdeHamburgerHenk schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:55:
Ahh thanks! Hele aparte plek voor een code
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 29-04-2014 19:25 ]
Welke app gebruik je om snelheid weer te geven?renzo4000 schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:17:
Zoals gezegd is de batterij echt top. Na een eerste week en een paar laadcyli verder ziet het er goed uit:
[afbeelding]
Ik heb hem de afgelopen 24h niet veel gebruikt maar "normaal". De drain is dus minimaal als je rekening houdt met het feit dat data/wifi/sync opties gewoon aan staan.
Google Play: Network Monitor MiniUntouchablezz20 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 02:39:
[...]
Welke app gebruik je om snelheid weer te geven?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat de menu knop is verdwenen, heeft te maken met druk vanuit google.alexbl69 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:40:
I.v.m. het overlijden van mijn vorige telefoon sinds gisteren een S5.
Een aantal vragen:Ben er eerlijk gezegd flink in teleurgesteld dat de hele bediening telkens weer op de schop gaat, ogenschijnlijk niet om productiever te zijn, maar enkel om de eigen diensten steeds prominenter in je gezicht te duwen
- WhatsApp gebruikt nu het standaard notificatiegeluid. Als ik bij de instellingen van WhatsApp kijk kan ik echter het vertrouwde standaard WhatsApp riedeltje niet vinden. Als je erop googled is het standaard WA geluid (tenminste door mij) niet te vinden. Heeft iemand dat riedeltje ergens?
- Is er een manier om van die 'S Finder' en 'Snel verbinden' knoppen af te komen in het pull down menu? Gebruik die dingen nooit, nemen alleen maar kostbare schermruimte in beslag.
- Is er een manier om de 'vernieuwde' knop linksonder (nu task manager) en de lange druk op de home knop hun 'oude' functies terug te geven? Dus linksonder de 'Instellingen' en de lange druk de Task Manager. De lange druk activeert nu Google Now. Ben niet van plan dat te gaan gebruiken.
.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 0% gewijzigd door Julius op 30-04-2014 21:50 . Reden: typo ]
Nee bij mij laad die prima op met twee verschillende 2A laders.Julius schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:39:
Ik heb een hoge capaciteit lader 2.1A van Revolt in de auto alleen wil deze mijn galaxy s5 niet opladen.mijn oude s4 laad wel gewoon op ermee. Iemand dezelfde ervaring dat hoge capaciteit autoladers niet werken icm de s5?
Verwijderd
Dit heb ik dus ook op mijn S5, alleen aan de bovenkant.sekeroglan schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:54:
Ik heb vandaag mijn S5 ontvangen via studentmobiel.
Alleen zie aan de rechter kant volgens mij lijm resten en dat het niet goed aansluit.
Volgens mij hoort er geen ruimte tussen te zitten toch?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb verschillende laders, 1A van oudere toestellen, 2A van Samsung en Apple, en een "action" auto aansteker verlengkastje, 2x USB en 3X aanstekerplug.Julius schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:39:
Ik heb een hoge capaciteit lader 2.1A van Revolt in de auto alleen wil deze mijn galaxy s5 niet opladen.mijn oude s4 laad wel gewoon op ermee. Iemand dezelfde ervaring dat hoge capaciteit autoladers niet werken icm de s5?
[ Voor 24% gewijzigd door BigF25 op 01-05-2014 13:49 ]
Doe ik met een xposed modulerenzo4000 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:09:
@FreshMaker, welke app gebruik je om je dataverkeer te zien in je statusbar?
Ah oke, xposed heb ik nog even niet in gebruik aangezien dit mijn s Health app sloopt... bij jou niet?FreshMaker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:10:
[...]
Doe ik met een xposed module
( die van wanam in dit geval )
renzo4000 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:12:
[...]
Ah oke, xposed heb ik nog even niet in gebruik aangezien dit mijn s Health app sloopt... bij jou niet?
[ Voor 9% gewijzigd door FreshMaker op 01-05-2014 16:14 ]
Verwijderd
Ah, hele goede vraag... hij is vol als hij 100% aangeeft.neelle schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:57:
Ik heb een s5 en ben hem aan het opladen.
Hoe lang duurt het voordat de s5 vol is?
Heb hem nu al twee uur aan de lader en hij is nog niet vol
Mijn LG G2 was met een uur wel vol
Het is de eerste keer dat ik hem oplaad
Goh bedanktVerwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:53:
[...]
Ah, hele goed vraag... hij is vol als hij 100% aangeeft.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq