Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
JimmyClioRS schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:12:
[...]

[...]

Bedankt voor de snelle reactie's! Ben ik ook weer gerust gesteld..
Klopt dat viel mij al op bij de officiele galaxy s5 pics van samsung.

Dus dat hoort zo te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik hoorde hetzelfde in deze "review" (kwaliteit van de review is behoorlijk matig, maar dat terzijde).
http://www.computeridee.n...h-niet-zo-waterbestendig/

Ben ook benieuwd wat er zal gebeuren als je alsnog waterschade hebt, mag je de stempel "waterproof" zien als een garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Nou.. de eerste noodherstel uit moeten voeren... met mijn domme kop System verwijderd zonder een nieuwe rom erin te knallen. Kon gelijk niet meer booten en recovery niet meer in. Gelukkig kan KIES hem herstellen... Hart zat alweer in mijn keel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 02:19:
[...]

Ik hoorde hetzelfde in deze "review" (kwaliteit van de review is behoorlijk matig, maar dat terzijde).
http://www.computeridee.n...h-niet-zo-waterbestendig/

Ben ook benieuwd wat er zal gebeuren als je alsnog waterschade hebt, mag je de stempel "waterproof" zien als een garantie?
Dan kom je uit bij de Samsung claim dat ie niet "waterproof" maar "waterresistant" is.

Heel interessant artikel waarin bijvoorbeeld uitgelegd word dat een waterkraan 60 PSI druk heeft en 1 meter onder water er maar 14.5 PSI druk is...:

http://phandroid.com/2014/04/21/galaxy-s5-ip67-meaning/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:05
Hebben jullie ook problemen om een foto te maken terwijl je aan het bellen ben? Camera app wil niet openen bij mij.
Ik zie op Sammobile dat de Sprint-versie (US) een update heeft waarin onder andere dit gefixed is, maar deze update zou niet naar de internationale versie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 23:01

ljd

_Nick__ schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:07:
[...]

criterium is uiteraard of de rubber op de achterzijde ook op de S-view-cover is terug te vinden..
De officiele heeft deze ruber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik ben aan het twijfelen tussen deze 2 microSDXC kaarten voor de S5:

Sandisk 64GB micro SD XC EXTREME Plus 80MB/s Class 10 UHS-I:
Leessnelheid: 80 MB/s
Schrijfsnelheid: 50MB/s

Samsung 64GB micro SD XC Pro Class 10 UHS-I 70MB/s:
Leessnelheid: 70 MB/s
Schrijfsnelheid: 20MB/s

De Samsung is een stuk goedkoper. Maar ga ik de lagere schrijfsnelheid in de praktijk ook merken in een S5? Zoniet, dan is de keuze snel gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
guillaumemay schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:33:
De Samsung is een stuk goedkoper. Maar ga ik de lagere schrijfsnelheid in de praktijk ook merken in een S5? Zoniet, dan is de keuze snel gemaakt :)
Met de Samsung heb je ook gemiddeld gesproken minder kans op gedoe, volgens vele fora w.o. een paar op XDA. Nu zijn er uiteraard ook miljoenen mensen geheel tevreden met Sandisk, en terecht, maar de 64GB versie van Samsung heeft minder issues (gehad) in ieder geval. Zeker als je hem Fat32 formatteert. Hetgeen niet voor iedereen handig is vanwege de maximale bestandsgrootte maar dan werkt 'ie sowieso "altijd" :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Net binnen de S5, is er een mogelijkheid om je WiFi verbindingen (met de wachtwoorden) die op mijn oude S4 staan over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:14
Brad Pitt schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:39:
[...]

Met de Samsung heb je ook gemiddeld gesproken minder kans op gedoe, volgens vele fora w.o. een paar op XDA. Nu zijn er uiteraard ook miljoenen mensen geheel tevreden met Sandisk, en terecht, maar de 64GB versie van Samsung heeft minder issues (gehad) in ieder geval. Zeker als je hem Fat32 formatteert. Hetgeen niet voor iedereen handig is vanwege de maximale bestandsgrootte maar dan werkt 'ie sowieso "altijd" :)
Zijn er wegen dan die leiden naar een sdkaart waarop een bestand groter dan 4 gb geïnstalleerd kan worden zonder enige vorm van wijziging aan het OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Barock schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:54:
Net binnen de S5, is er een mogelijkheid om je WiFi verbindingen (met de wachtwoorden) die op mijn oude S4 staan over te zetten?
Backup met Titanium Backop op SGS4, restore met TB op SGS5. Zal wel root voor nodig zijn waarschijnlijk.
Wellicht dat er ook andere manieren zijn echter :)
Crawl NL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:56:
Zijn er wegen dan die leiden naar een sdkaart waarop een bestand groter dan 4 gb geïnstalleerd kan worden zonder enige vorm van wijziging aan het OS?
Als je hem in het toestel zelf formatteert kan je wel bestanden van >4GB er op kwijt denk ik zo :)

[ Voor 31% gewijzigd door Brad Pitt op 24-04-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
Brad Pitt schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:39:
[...]
Dank je wel voor de tips. Ik zal dan voor de Samsung gaan. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wellicht interessant stuk over het hoe en waarom qua design/materiaal van de S5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:11

Puf

GPS-Notificatie

Sinds gisteren heb ik de Galaxy S5. Tot dusver tevreden mee, hij is lekker snel, alleen de firmware is wel wat onoverzichtelijk. Zeker als ik het vergelijk met de Galaxy Nexus die ik hiervoor had (Stock Android).

Nu viel het me op dat er bij de S5 geen icoontje in de notificatiebalk verschijnt als GPS actief is. Bij mijn Galaxy Nexus was er een "crosshair"-icoontje zichtbaar in de balk. Dit knipperde als GPS zoekende was, en werd permanent zodra er een "lock-on" was...

Weet iemand of er een mogelijkheid is om dit ook inzichtelijk te maken op de S5? Alvast bedankt!

Na een reboot verschijnt er een "pin"-icoontje in mijn notificatiebalk... problem solved!

[ Voor 7% gewijzigd door Puf op 24-04-2014 17:39 . Reden: probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik heb vandaag mijn S5 ontvangen via studentmobiel.

Alleen zie aan de rechter kant volgens mij lijm resten en dat het niet goed aansluit.

Volgens mij hoort er geen ruimte tussen te zitten toch?

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/4zawoyu0l/IMG_0960.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/giae1bqlt/IMG_0964.jpg

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Ik zie vooral veel stof op je telefoon, althans dat hoop ik voor je ;)

Bedoel je niet gewoon dit, een paar posts boven je: JimmyClioRS in "[Samsung Galaxy S5] Ervaringen en Discussie"

[ Voor 29% gewijzigd door renzo4000 op 24-04-2014 20:07 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb de foto net vergeleken met mijn S5 en nee, dat hoort niet.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

renzo4000 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:06:
Ik zie vooral veel stof op je telefoon, althans dat hoop ik voor je ;)

Bedoel je niet gewoon dit, een paar posts boven je: JimmyClioRS in "[Samsung Galaxy S5] Ervaringen en Discussie"
Het is inderdaad stof (plastic zit er nog op)

Het gaat om de onderstaande, je ziet als je goed kijkt het gedeelte tussen glas en zilver open gaan.
stukjes die je ziet is geen stof maar wat ertussen zit die je niet weg krijgt. Daar zit geen glas boven op je kan er met en dubbel gevouwde A4 er tussen komen.

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/a45lcop7h/image.png

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

ljd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:34:
[...]

De officiele heeft deze ruber :)
Ik heb de officiële S-View cover gekocht (geen zin om 6 weken op een hoesje te wachten) en deze heeft inderdaad dezelfde achterkant als de originele achterkant. Er wordt ook geadverteerd dat het hoesje de telefoon waterproof houdt.

@sekeroglan >> Dat lijkt me er eentje die door de quality control is geglipt, mijn scherm is compleet gaaf zonder lijmresten of wat dan ook. Ik zou even contact met je provider of Samsung opnemen voor garantie, als je er last van hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Nu we het toch hebben over oneffenheden. Het valt mij op dat de bovenste speaker (waar je mee belt) een beetje scheef zit, en ik ook lijmresten zie. Vind het niet genoeg om mijn garantie voor te claimen, maar het valt me wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Heb een vraag
Je kan via de volume knop foto's maken
Hoe kan je in zoom in ka je dat ook uitzetten foto's maken via de volume knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Als ik begrijp wat je bedoelt... je kan pinchen om te zoomen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik vond het vervelend dat je de shutter sound van de camera niet kon uitzetten. Toen ben ik eens gaan googlen en ik kwam ergens op een forum tegen dat je dit kon instellen in het camera menu van de S5.

Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/d/14/04/14/thumbnail/gugumyvu.jpg

Het gekke is, het schijnt dat sommige S5 toestellen wel deze optie in het menu hebben en anderen weer niet. Op een amerikaans forum zaten de verschillen in de provider die het toestel leverde. Ik heb zelf een unbranded los toestel, maar daar zit het helaas ook niet op. Wel vaag!

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Als ik mijn telefoon (S4, Note3) op trillen zet, dan heb je geen shuttersound.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Met Omega kan je hem wel uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Is daar geen optie voor dat je via de volume knopen in kan zomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Het kan zijn dat bepaalde firmwares (afhankelijk per land wellicht?) dit eruit heeft gesloopt. Er was ooit eens gedoe over verplicht shuttersound op mobieltjes: http://www.kieskeurig.nl/...plicht-op-cameratelefoons

Ik kan het wel uitzetten maar ik zit net zoals @melvinnie ook op Omega ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb m'n toestel vrijwel direct na ontvangst geroot en heb gewoon de shutter geluiden verwijderd, dat deed ik voorheen ook op andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanmiddag ook eindelijk de s5 maar heb sinds vanavond dat mijn softkeys niet meer oplichten. Iemand hier ook last van of een idee hoe dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOBILE
Samsung confirms fatal camera flaw on 'limited number' of Galaxy S5 smartphones

http://mobile.theverge.co...-galaxy-s5-camera-problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Mijn stiefvader heeft deze telefoon ook en heeft het probleem dat de telefoon vanzelf foto's neemt als hij in de zak van z'n hemd zit. Ik denk dat het te maken heeft met de s-view cover, die toelaat om met een gesloten cover de camera te bedienen. Ik heb al gezocht in de opties, maar vind geen manier om de camera-knop uit te schakelen, of gewoon meteen de hele s-view uit te schakelen. Weet iemand of dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Laatst online: 31-08 02:01
Blacky94 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:25:
Ik heb een vraag over de verschillende type nummers van de S5 en daarmee het gebruik in NL. Misschien dat ik een deel forum mis omdat ik nieuw ben en mijn vraag hier misschien niet helemaal op zijn plaats is maar andere topics kwamen naar mijn idee ook niet helemaal overeen met mijn vraag, desalniettemin hoop ik dat iemand mij kan helpen.
Anyway, ik zit momenteel in Canada, wel bezig met emigratie maar voor alles definitief rond is duurt het nog wel een paar jaar. Momenteel heb ik een S3 uit NL, simlock vrij en werkt prima hier.
Ik ben van plan hier binnenkort een S5 te kopen maar zelfs zonder abonnement ben je hier nadat je "even" $700 neerlegt nog steeds gebonden aan de provider waar je je toestel haalt. Nu zou dit voor zo'n $50 wel op te heffen zijn en zou hij dus simlock vrij moeten zijn.
Echter zijn de serie nummers hier anders dan in NL. Als ik hier een S5 koop krijg ik een G900W8 (volgens wat ik op internet kan vinden specifiek voor Canada) terwijl de NLe volgens mij een G900F is (correct me if I'm wrong).

Mijn probleem is vooral dat ik tot op heden niet weet hoe lang ik hier kan blijven. Ik zit goed t/m mid oktober en tegen die tijd kan ik ander papierwerk de deur uit doen maar het kan zijn dat ik dan misschien voor (ruim) een jaar terug naar NL moet.
Nu las ik dingen dat Samsung telefoons van na Juli 2013 een regio lock hebben. Volgens een bepaalde unlock site zou dit niet voor Canada gelden (wel EU en USA) en anders zou dit door eerste gebruik met officiële provider opgeheven moeten worden.
Nu wil ik alleen niet straks voor langere tijd weer in NL zitten met een dure telefoon waaruit uiteindelijk toch blijkt dat ik hem niet kan gebruiken. Nu heb ik op internet al wel geprobeerd te zoeken wat bijv de verschillen tussen de Canadese en NL versie zijn en hoe het zit met de regio lock maar ik ken hier verder niet veel bijzonders over vinden. Is er hier toevallig iemand die er meer over weet?
Kwa netwerken zou het als het goed is moeten werken aangezien het een quad-band is maar hoe zit het met LTE/4G? Zolang 3G etc gewoon in NL werkt is t mij wel prima maar zou het toestel 4G compatible kunnen zijn met het NLe netwerk? (Vodafone; mocht het nog uitmaken, mijn Canadese provider is Bell)
Dit zijn de types:
Samsung SM-G900F - for Europe
Samsung SM-G900I - for Asia
Samsung SM-G900K/G900L/G900S - for Korea
Samsung SM-G900M - for Vodafone
Samsung SM-G900A - for AT&T
Samsung SM-G900T - for T-Mobile
Samsung SM-G900V - for Verizon
Samsung SM-G900R4 - for US Cellular
Samsung SM-G900P - for Sprint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Wat voor screenprotector hebben jullie op s5
Ik wil er zelf ook een erop hebben
Maar zit ik te twijfelen tussen muvit mat en glossy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg aankomende week mijn S5 binnen, vroeg me af of er misschien iemand weet welke hoesjes ook werkelijk waterdicht zijn.
Heb hiervoor altijd iPhone gehad en had hier geen hoesje/cover voor, weet iemand ook waar ik deze voor een goede prijs kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
323 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 18:00:
Persoonlijk vind ik mat fijner dan glossy, ivm spiegelingen.
Nadeel is dat het scherm dan wat 'vlakker' in kleurweergave lijkt te zijn, iets wat bij glossy weer niet is, maar buiten alle spiegelingen te zien krijgt.

Helaas is er geen winner takes all oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 23:01

ljd

http://www.pdashop.be/pro...g-galaxy-s5-duo-pack.html .

Deze screen protector vind ik wel goed. Het beeld blijft ook werkbaar in de zon.

[ Voor 4% gewijzigd door ljd op 27-04-2014 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
hoe sterk is het afsluitdopje voor de usb/stroom toevoer? Het lijt mij dat na enige tijd dat dopje afbreekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 02:06:
Ik krijg aankomende week mijn S5 binnen, vroeg me af of er misschien iemand weet welke hoesjes ook werkelijk waterdicht zijn.
Heb hiervoor altijd iPhone gehad en had hier geen hoesje/cover voor, weet iemand ook waar ik deze voor een goede prijs kan kopen?
een hoesje hoeft niet waterdicht te zijn, de telefoon is het zelf tenslotte al?
In geval van de S-view wordt de hele achterkant van de telefoon vervangen en die is waterdicht.
Maar een hoesje dat om je telefoon verandert natuurlijk niets aan je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjant2 schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:02:
[...]

een hoesje hoeft niet waterdicht te zijn, de telefoon is het zelf tenslotte al?
In geval van de S-view wordt de hele achterkant van de telefoon vervangen en die is waterdicht.
Maar een hoesje dat om je telefoon verandert natuurlijk niets aan je telefoon.
Ja ik weet niet precies hoe je het noemt maar in ieder geval die dingen waarvan de achterkant ook veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:13:
[...]

Ja ik weet niet precies hoe je het noemt maar in ieder geval die dingen waarvan de achterkant ook veranderd zijn.
Zolang je bi de originele Samsung S5 accessoires blijft, zal het duidelijk aangegeven zijn dat het de IP67 niet aantast.
( er zit een sealrand op de back-cover die de essentiële delen beschermt. )

Bij 3th party (china) accessoires is het altijd een gok, of de 'nagemaakte' seal ook daadwerkelijk afsluit.
Ik zou het er niet op wagen, maar goed, ik heb het usb-klepje zelf al preventief verwijderd omdat ik hem liever later terug plaats,dan dat hij afbreekt

Waar ik echter bij zo'n S-view cover vraagtekens heb, is hoe de waterbestendigheid daarvan is.
Leer + Water zijn niet echt heel goede vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:25:
[...]

Zolang je bi de originele Samsung S5 accessoires blijft, zal het duidelijk aangegeven zijn dat het de IP67 niet aantast.
( er zit een sealrand op de back-cover die de essentiële delen beschermt. )

Bij 3th party (china) accessoires is het altijd een gok, of de 'nagemaakte' seal ook daadwerkelijk afsluit.
Ik zou het er niet op wagen, maar goed, ik heb het usb-klepje zelf al preventief verwijderd omdat ik hem liever later terug plaats,dan dat hij afbreekt

Waar ik echter bij zo'n S-view cover vraagtekens heb, is hoe de waterbestendigheid daarvan is.
Leer + Water zijn niet echt heel goede vrienden
Oké, zal eens kijken naar de originele dan, en ja ik ben het met je eens vraag me of hoe waterbestendig daarbij werkt. Hoop niet dat de cover te erg verkleurd of dat je er van die vlekken op krijgt.

Iemand hier toevallig ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dik een jaar met de S4 24 uur per dag op pad te zijn... 1 krasje zonder screenprotector. Ga je daar een jaar lang je scherm voor aantasten met een laagje plactic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 02:54:
Na dik een jaar met de S4 24 uur per dag op pad te zijn... 1 krasje zonder screenprotector. Ga je daar een jaar lang je scherm voor aantasten met een laagje plactic?
Er zijn ook glazen protectors. Erg blij mee op de SGS4. Ziet zelfde uit, voelt vrijwel zelfde aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Nu ruim een week in het bezit van een GS5. Ik kom van een HTC One(M7) en mijn bevindingen zijn als volgt.

Pros:
- Snappy en vlotte telefoon; merk ik verschil tov de HTC? Eerlijk gezegd niet.
- Display, dit is prima op orde net iets beter dan de One.
- Batterij, echt top zie onderstaande screenshot
- Design; zowel plussen en minnen. Mijn One is qua design en feel echt een klasse hoger, echter vind ik de GS5 echt niet slecht. Mensen moeten wel onderscheid maken in "design" en "bouwkwaliteit". Dit wordt namelijk nog wel eens door elkaar gehaald. De bouwkwaliteit van de HTC One is goed te noemen maar veel kwetsbaarder dan de GS5 ivm het gewicht en alu. Bij de GS5 heb ik niet direct het gevoel dat er een hoesje omheen moet dit itt de HTC One die vanaf dag 1 een cover had(wat eigenlijk zonde is!).
- Waterdicht!

Cons:
- Touchwizz is echt minder qua gebruikersgemak en veel te "candy". HTC Sense is meer volwassen en een stuk lichter
- Design tov HTC One is minder, niet slecht
- Geluid is minder tov de HTC One.

Zoals gezegd is de batterij echt top. Na een eerste week en een paar laadcyli verder ziet het er goed uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9b8RiHF.png

Ik heb hem de afgelopen 24h niet veel gebruikt maar "normaal". De drain is dus minimaal als je rekening houdt met het feit dat data/wifi/sync opties gewoon aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Wat ik nu echt waardeloos vind of ik begrijp het niet precies is:
de menu knop is verdwenen, nu is het een Multi-task knop geworden prima!
Maar verschillende apps hebben een menuknop nodig om te kunnen navigeren, instellingen te wijzigen of te synchroniseren e.d.
Voorbeeld o.a. de veel gebruikte NOS Teletekst App. Hoe moet dan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Barock schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:41:
Maar verschillende apps hebben een menuknop nodig om te kunnen navigeren, instellingen te wijzigen of te synchroniseren e.d.
Je weet dat wanneer je de multitask button ingedrukt houdt dit naar settings leidt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
renzo4000 schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:53:
[...]

Je weet dat wanneer je de multitask button ingedrukt houdt dit naar settings leidt? :P
Oh, heerlijk wat simpel... (ben ik dus ook (simpel)) 8)7

Welgemeende dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 02:54:
[...]

Wat raad jij aan glossy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Beter hadden de bezitters even gewacht...
http://www.nieuwemobiel.n...ime-komt-in-juni-uit.html

http://www.androidplanet....-galaxy-s5-prime-release/

interessanter dan de huidige s5 als je het mij vraagt.

[ Voor 15% gewijzigd door Richie B op 28-04-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Of zullen we maar meteen op de note 4 wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:46
Release date onbekend, tot zover alleen beter beeldscherm en andere soc.
En waarschijnlijk nog wel weer een klap duurder dan de gewone S5.

Doe mij maar de gewone S5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Als die info daadwerkelijk klopt betreft de nog betere hardware en alu body, dan zou ik zeker een maandje wachten ipv de normale s5 aan te schaffen... teminste zoiezo als je een s4 bezit, is de s5 maar een kleine verbetering.
@melvinnie, ben ook zeer benieuwd wat de Note 4 gaat doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
Het lijken wel computers: Voor je het weet loop je weer achter de feiten aan.
Ik zie het zo: Ik stap over van een S3 (waar ik eigenlijk al tevreden mee ben), dan is de S5 sowieso al een vooruitgang waar ik weer 2 jaren mee vooruit kan. Aluminium hoeft voor mij echt niet, anders had ik al lang gekozen voor de HTC One M8. En over 2 jaar kom ik waarschijnlijk uit bij een Chinees (Oppo Find '10' misschien?) . :P
Ik heb zelf 1,5 jaar lang een matte protector gehad op m'n S3. Prima, heel weinig tot geen last gehad van vingerafdrukken. Maar de beeldkwaliteit wordt gewoon minder qua kleurweergave. Nu ben ik sinds een maand overgestapt van mat naar glossy (ultraclear) en ik vind het echt bizar wat een verschil. Vingervlekken ja, maar ook een veel beter scherm (kleurrijker, scherper). Het is alsof ik een andere telefoon in m'n handen heb, voor mij gaat m'n voorkeur zeker uit naar "clear / glossy".

Voor de S5 heb ik er eentje van glas besteld. Ik las veel goede ervaringen over dit soort 'tempered glass' screen protectors. Deze komt nu mijn kant op:
http://shop.brando.com/Br...-S5-_p10841c1671d008.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

Ik twijfel of ik een screenprotector op mijn S5 ga plakken. Die Gorilla Glass 3 is volgens mij zeer goed bestendig tegen krassen etc. Op mij S3 had ik het nog wel maar weet nog niet zeker of ik het hierop plak. Verpest toch een beetje de look...

[ Voor 4% gewijzigd door TRK op 28-04-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

guillaumemay schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:57:
Het lijken wel computers: Voor je het weet loop je weer achter de feiten aan.
Ik zie het zo: Ik stap over van een S3 (waar ik eigenlijk al tevreden mee ben), dan is de S5 sowieso al een vooruitgang waar ik weer 2 jaren mee vooruit kan. Aluminium hoeft voor mij echt niet, anders had ik al lang gekozen voor de HTC One M8. En over 2 jaar kom ik waarschijnlijk uit bij een Chinees (Oppo Find '10' misschien?) . :P

[...]

Ik heb zelf 1,5 jaar lang een matte protector gehad op m'n S3. Prima, heel weinig tot geen last gehad van vingerafdrukken. Maar de beeldkwaliteit wordt gewoon minder qua kleurweergave. Nu ben ik sinds een maand overgestapt van mat naar glossy (ultraclear) en ik vind het echt bizar wat een verschil. Vingervlekken ja, maar ook een veel beter scherm (kleurrijker, scherper). Het is alsof ik een andere telefoon in m'n handen heb, voor mij gaat m'n voorkeur zeker uit naar "clear / glossy".

Voor de S5 heb ik er eentje van glas besteld. Ik las veel goede ervaringen over dit soort 'tempered glass' screen protectors. Deze komt nu mijn kant op:
http://shop.brando.com/Br...-S5-_p10841c1671d008.html
Tempered glass is ideaal. Zelfs de goedkope van Dx.com. Gebruik het momenteel voor m'n S5 (de Nexus 5, zijn voorganger bij mij had het ook) en de iPhone 5s. Enige waar je rekening mee moet houden zijn cases die drukken soms tegen de screenprotector aan en dan krijg je niet plakkende hoeken. :)

Zonder case gebruiken, en het werkt prima! Gebruik het nu met een sleeve.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Brad Pitt schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:56:
[...]

Backup met Titanium Backop op SGS4, restore met TB op SGS5. Zal wel root voor nodig zijn waarschijnlijk.
Wellicht dat er ook andere manieren zijn echter :)

[...]

Als je hem in het toestel zelf formatteert kan je wel bestanden van >4GB er op kwijt denk ik zo :)
Heb het met Titanium gedaan, kom ik er nu achter dat het veel eenvoudiger kan!
Smart Switch Mobile van Samsung zelf: Google Play: Samsung Smart Switch Mobile

Het is een weetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 20:08
Barock schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:41:
Zoals reeds verteld kan je nu die Multitask toets ingedrukt houden.
Echter vind ik het niet makkelijker en snap het nut van die MT toets niet, wat heb ik nu aan dat snellere multitasken ?
Nee, ik vond de Ouderwetse samsung manier makkelijker.

Een ander minpunt (en het zijn er maar echt weinig tov mijn oude S3) is het ontbreken van de RGB notificatie Led ... Ik had toen een veel beter inzicht in gemiste berichten, sms, email of wat dan ook.
Het ledje nu geeft het niet altijd goed aan en is zeker niet zo flexibel (qua kleur instellingen) als die op de S3.
Stapje achteruit en dus jammer.

[ Voor 20% gewijzigd door Bomberman71 op 28-04-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
TRK schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:13:
Ik twijfel of ik een screenprotector op mijn S5 ga plakken. Die Gorilla Glass 3 is volgens mij zeer goed bestendig tegen krassen etc. Op mij S3 had ik het nog wel maar weet nog niet zeker of ik het hierop plak. Verpest toch een beetje de look...
Ik heb het NOOIT gedaan en had altijd mijn telefoons in een insteekhoesje.
Screenprotectors verpesten de look maar ook de feel hoe je het ook wend of keert.
Ik wil gewoon de telefoon in mijn handen houden zoals hij is gemaakt, geen rare rubberen, siliconen, titanium hoesjes en constructies en al helemaal geen screen protectors.
Nu na 2 jaar nog geen krasje op mijn S3 en ga hetzelfde doen met mijn S5 die ik nu dagelijks gebruik.

Laat je niet foppen met al die reclame, alles krast ! Gorilla Glas 1,2,3,4,5,X en ook saffierglas... Ga maar eens praten met mensen met horloges met saffierglas, ook dat krast uiteindelijk.

Gewoon een mooi insteekhoesje gebruiken en je bent klaar. En natuurlijk niet laten vallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Bontes schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:08:
Als die info daadwerkelijk klopt betreft de nog betere hardware en alu body, dan zou ik zeker een maandje wachten ipv de normale s5 aan te schaffen... teminste zoiezo als je een s4 bezit, is de s5 maar een kleine verbetering.
@melvinnie, ben ook zeer benieuwd wat de Note 4 gaat doen ;)
Eerst maar eens zien allemaal .... De S5 is er nu en met een smartwatch erbij toch echt een prima deal hoe zinloos die watch mischien ook is.
Zo kan je wel blijven wachten want er komt altijd wat nieuws, zeker op Android gebied.
Vergeet ook niet dat NU alles draait om de huidige HD resolutie, zo ook de apps.
Als je dus een hogere resolutie hebt zal je voorlopig nog niet echt die resolutie kunnen benutten omdat het vernieuwde apps nodig heeft.

Nee, de S5 bevalt mij prima nu na ruim 2 weken en heb geen spijt. Over 1,5 jaar zie ik wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Over de smartwatch gesproken... Iemand de Gear Fit al ontvangen nav de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
renzo4000 schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:08:
Over de smartwatch gesproken... Iemand de Gear Fit al ontvangen nav de actie?
Nope, helemaal niets en verders ook geen email ofzo. :(
Inhoudelijk een beetje een BS aktie ! Ik bedoel, waarom gewoon niet de watch direct bij je S5 krijgen, boter bij de vis zeg maar.
Heb een hekel aan die 'rebate' akties en dergelijk waarbij een artikel of korting naderhand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Bomberman71 schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:35:
[...]

Zoals reeds verteld kan je nu die Multitask toets ingedrukt houden.
Echter vind ik het niet makkelijker en snap het nut van die MT toets niet, wat heb ik nu aan dat snellere multitasken ?
Nee, ik vond de Ouderwetse samsung manier makkelijker.

Een ander minpunt (en het zijn er maar echt weinig tov mijn oude S3) is het ontbreken van de RGB notificatie Led ... Ik had toen een veel beter inzicht in gemiste berichten, sms, email of wat dan ook.
Het ledje nu geeft het niet altijd goed aan en is zeker niet zo flexibel (qua kleur instellingen) als die op de S3.
Stapje achteruit en dus jammer.
Persoonlijk moet ik zeggen, dat ik nu vaker het multitask gebeuren gebruik dan voorheen.

de notificatieled zit er gewoon in, of het RGB is weet ik niet, maar in de diverse apps kan ik gewoon kleuren kiezen.
( misschien niet alle kleuren van de wereld, maar iig genoeg verschil ertussen om diverse apps te tonen, en te laten waarschuwen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Bomberman71 schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:11:
[...]

Nope, helemaal niets en verders ook geen email ofzo. :(
Inhoudelijk een beetje een BS aktie ! Ik bedoel, waarom gewoon niet de watch direct bij je S5 krijgen, boter bij de vis zeg maar.
Heb een hekel aan die 'rebate' akties en dergelijk waarbij een artikel of korting naderhand komt.
Ja man, echt dom dat je moet wachten op een apparaatje dat normaal gesproken 200 euro kost |:(

Voor zover ik weet krijg je die Fit alleen bij een Vodafone Red abo er gratis bij. Voor Vodafone dus een kwestie van een extra hoesje om de doos en voor Samsung een kwestie van een actiepagina, zo heeft Vodafone geen overschot aan Fits en hoeven ze geen klanten teleur te stellen als ze niet meer voorradig zijn. Voor jou als consument gewoon een kwestie van geduld hebben, als je een toestel los koopt of ergens anders een abo afsluit dan krijg je die Fit helemaal niet.

Volgens de actiepagina doen ze hun best om binnen een week of drie een confirmatie te sturen, daarna kan het nog een week of 6 duren voordat je de Fit in je bezit hebt. Volgens mij is het toestel net twee weken geleden gereleased dus die mail zal vast binnenkort wel komen.

Wil je de Fit niet? Gewoon niet aan de actie meedoen. Wil je de Fit nu? Gewoon niet aan de actie meedoen en 200 euro neertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Ja, relativeer het maar en maak het commentaar maar belachelijk.
Het is toch niet zo vreemd dat mensen graag de fit samen met de telefoon willen hebben ?
Houd aub op met dat neerbuigende politiek correcte gedrag....

Het maakt waarschijnlijk de S5 iets completer en dan wil je niet graag dik 2 maanden lang wachten op de extra hardware.
Jij doet net alsof het een gunst is maar mensen betalen hier gewoon voor (middels hun nieuwe dikke abo) en dan mag je ook best iets verwachten.
In de advertenties lijkt het ook net alsof hij erbij zit (samen met de S5) en is dus best misleidend.

Maar goed, wij hebben geen geduld en zijn zeikerds... |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Bomberman71 op 28-04-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Heb vorige week een mail over de flipcover gehad, die kon nog 6 weken op zich laten wachten.., van de Fit nog niets maar dat moet deze week gaan gebeuren (Volgens de site van Samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Bomberman71 schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:54:
[...]Gewoon een mooi insteekhoesje gebruiken en je bent klaar. En natuurlijk niet laten vallen 8)7
Ik heb echt een hekel aan insteekhoesjes haha, wat een gedoe om je telefoon er steeds uit te halen en weer in te steken. Doe mij maar een goede cover, dan ben ik klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Wil graag een goede smartphone met een goede batterij. Wat ik vooral veel doe op en smartphone is:
Browsen, YouTube filmpjes kijken. Video's kijken, whatschappen, en gamen.
Ben benieuwd hoelang de batterij meegaat.

Iemand die dit weet?
Misschien word dit toestel dan van mij.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
wilke77 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:49:
Wil graag een goede smartphone met een goede batterij. Wat ik vooral veel doe op en smartphone is:
Browsen, YouTube filmpjes kijken. Video's kijken, whatschappen, en gamen.
Ben benieuwd hoelang de batterij meegaat.

Iemand die dit weet?
Misschien word dit toestel dan van mij.
:)
Kijk eens een paar posts boven je ;) renzo4000 in "[Samsung Galaxy S5] Ervaringen en Discussie"

Dit is slechts een voorbeeld maar mijn ervaring is dat de accu meer dan voldoende is. Ben je een heavy user (lees 4 a 5 uur schermtijd per dag) dan kan je met gemak 24 halen. Het voordeel van een S5 is een dat je ook een extra accu kan meenemen mocht het nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Tiroz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:36:
[...]

Ik heb echt een hekel aan insteekhoesjes haha, wat een gedoe om je telefoon er steeds uit te halen en weer in te steken. Doe mij maar een goede cover, dan ben ik klaar!
Ik ga deze proberen .... ( goed is een 2e verhaal :+ )

http://www.ebay.com/itm/141252591355
Weliswaar een TPU, maar het idee van een flipcover, waar de "flip" niet voor open hoeft trekt me aan.

Mijn probleem met flipcovers, bij gebruik zitten de "flips" altijd in de weg ( imo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Tiroz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:36:
[...]
Amen!
En daarom is het deze geworden:
http://www.cbay.co.nz/ind...t/product&product_id=1262

Heb per ongeluk en Chinese namaak en een originele besteld, beide geprobeerd, ik moet zeggen dat Chinese ongelofelijk goed in het namaak zijn _/-\o_

Geen screenprojector en geen case = enorme fout. Gorilla Glass = enorme BS. Heb altijd mijn telefoons "aangekleed". Tot S4 (want ja, die zag en voelde er zo mooi zonder "armor" uit |:( ) - 2 keer kapotte scherm, dat chromen schermrandje viel zowat uit elkaar...kortom geef dat ingenieuze maar fragiele stukje techniek van 600 euro een bescherming die het verdient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
waar de hell vind ik de model code :P Kan zo mijn flipcover en watch niet krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
HamburgerHenk schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:20:
waar de hell vind ik de model code :P Kan zo mijn flipcover en watch niet krijgen
Staat toch in de beschrijving? Onder je accu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Ja das de imei. Die had ik al. Alleen de model code iets met 88********

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag accessoires in het daarvoor bedoelde topic posten of zelf een topic aanmaken. Hier hoort het niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
*weg* graag via DM of mail, niet hier.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 29-04-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* graag via mail of DM, niet hier.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 29-04-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
HamburgerHenk schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:24:
Ja das de imei. Die had ik al. Alleen de model code iets met 88********
Ik had hetzelfde probleem
melvinnie schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:30:
[...]
Dat is dus gewoon je serienummer :9
barcode dus, op de doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
businka19 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:41:
[...]

Ik had hetzelfde probleem

[...]

barcode dus, op de doos
Ahh thanks! Hele aparte plek voor een code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
HamburgerHenk schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:55:
Ahh thanks! Hele aparte plek voor een code
Mijn reactie was nagenoeg dezelfde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Geen accessoires hier. Lees aub de waarschuwing van een paar posts terug.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 29-04-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:34
renzo4000 schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:17:

Zoals gezegd is de batterij echt top. Na een eerste week en een paar laadcyli verder ziet het er goed uit:
[afbeelding]

Ik heb hem de afgelopen 24h niet veel gebruikt maar "normaal". De drain is dus minimaal als je rekening houdt met het feit dat data/wifi/sync opties gewoon aan staan.
Welke app gebruik je om snelheid weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:33
I.v.m. het overlijden van mijn vorige telefoon sinds gisteren een S5.

Een aantal vragen:
  1. WhatsApp gebruikt nu het standaard notificatiegeluid. Als ik bij de instellingen van WhatsApp kijk kan ik echter het vertrouwde standaard WhatsApp riedeltje niet vinden. Als je erop googled is het standaard WA geluid (tenminste door mij) niet te vinden. Heeft iemand dat riedeltje ergens?
  2. Is er een manier om van die 'S Finder' en 'Snel verbinden' knoppen af te komen in het pull down menu? Gebruik die dingen nooit, nemen alleen maar kostbare schermruimte in beslag.
  3. Is er een manier om de 'vernieuwde' knop linksonder (nu task manager) en de lange druk op de home knop hun 'oude' functies terug te geven? Dus linksonder de 'Instellingen' en de lange druk de Task Manager. De lange druk activeert nu Google Now. Ben niet van plan dat te gaan gebruiken.
Ben er eerlijk gezegd flink in teleurgesteld dat de hele bediening telkens weer op de schop gaat, ogenschijnlijk niet om productiever te zijn, maar enkel om de eigen diensten steeds prominenter in je gezicht te duwen :/ .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

alexbl69 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:40:
I.v.m. het overlijden van mijn vorige telefoon sinds gisteren een S5.

Een aantal vragen:
  1. WhatsApp gebruikt nu het standaard notificatiegeluid. Als ik bij de instellingen van WhatsApp kijk kan ik echter het vertrouwde standaard WhatsApp riedeltje niet vinden. Als je erop googled is het standaard WA geluid (tenminste door mij) niet te vinden. Heeft iemand dat riedeltje ergens?
  2. Is er een manier om van die 'S Finder' en 'Snel verbinden' knoppen af te komen in het pull down menu? Gebruik die dingen nooit, nemen alleen maar kostbare schermruimte in beslag.
  3. Is er een manier om de 'vernieuwde' knop linksonder (nu task manager) en de lange druk op de home knop hun 'oude' functies terug te geven? Dus linksonder de 'Instellingen' en de lange druk de Task Manager. De lange druk activeert nu Google Now. Ben niet van plan dat te gaan gebruiken.
Ben er eerlijk gezegd flink in teleurgesteld dat de hele bediening telkens weer op de schop gaat, ogenschijnlijk niet om productiever te zijn, maar enkel om de eigen diensten steeds prominenter in je gezicht te duwen :/ .
Dat de menu knop is verdwenen, heeft te maken met druk vanuit google.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

De multitaskknop vereist enige gewenning maar op mijn Nexus 5 vind ik het nu een groot voordeel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 13:22
Ik heb het volgende probleem met mijn S5. De camera kan niet goed focussen. Iedere keer als ik point and shoot wil doen, is de boel vaag en lijkt het alsof het apparaat het object maar niet goed te pakken kan krijgen. Door mijn hand dichtbij het toestel te houden (camera focust op hand) en dan mijn hand weg te trekken lukt het SOMS om een verre focus te krijgen, maar lang niet altijd.

Heeft iemand dit probleem ook en weten jullie hoe het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Ik heb een hoge capaciteit lader 2.1A van Revolt in de auto alleen wil deze mijn galaxy s5 niet opladen.mijn oude s4 laad wel gewoon op ermee. Iemand dezelfde ervaring dat hoge capaciteit autoladers niet werken icm de s5?

[ Voor 0% gewijzigd door Julius op 30-04-2014 21:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Julius schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:39:
Ik heb een hoge capaciteit lader 2.1A van Revolt in de auto alleen wil deze mijn galaxy s5 niet opladen.mijn oude s4 laad wel gewoon op ermee. Iemand dezelfde ervaring dat hoge capaciteit autoladers niet werken icm de s5?
Nee bij mij laad die prima op met twee verschillende 2A laders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:54:
Ik heb vandaag mijn S5 ontvangen via studentmobiel.

Alleen zie aan de rechter kant volgens mij lijm resten en dat het niet goed aansluit.

Volgens mij hoort er geen ruimte tussen te zitten toch?

[afbeelding]
[afbeelding]
Dit heb ik dus ook op mijn S5, alleen aan de bovenkant.

Hoe heb jij dit opgelost? Heb je hem omgeruild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik heb een s5 en ben hem aan het opladen.
Hoe lang duurt het voordat de s5 vol is?
Heb hem nu al twee uur aan de lader en hij is nog niet vol
Mijn LG G2 was met een uur wel vol
Het is de eerste keer dat ik hem oplaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Julius schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:39:
Ik heb verschillende laders, 1A van oudere toestellen, 2A van Samsung en Apple, en een "action" auto aansteker verlengkastje, 2x USB en 3X aanstekerplug.

Allemaal werken ze prima, de Action geeft zelfs aan dat hij 3.1A over de 2 USBpoorten geeft, en een test bij opladen met Galaxy current geeft gemiddelden aan van 1100 tot 1800 Mah ( het laatste met scherm uit )

Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/th_Screenshot_2014-04-20-14-54-41.png

Met de originele lader en de action lader heb ik in 30 / 45 minuten mijn telefoon op 100% ( vanaf 20% )
Dus zal zo'n uur zijn, om van 0 - 100% te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
@FreshMaker, welke app gebruik je om je dataverkeer te zien in je statusbar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Hallo mensen, is nou de Samsung Galaxy s5 veel sneller dan de Nexus 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:57
@Wilke77 Nee. In real live situaties zie je daar niks van terug, Nexus 5 is vaak zelfs sneller in openen van apps e.d. op youtube kun je een vergelijking vinden trouwens. De S5 heeft wel een iets snellere cpu/gpu dus dat zal je met heel zware games opmerken (aantal FPS)

[ Voor 24% gewijzigd door BigF25 op 01-05-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
renzo4000 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:09:
@FreshMaker, welke app gebruik je om je dataverkeer te zien in je statusbar?
Doe ik met een xposed module

( die van wanam in dit geval )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
FreshMaker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:10:
[...]

Doe ik met een xposed module

( die van wanam in dit geval )
Ah oke, xposed heb ik nog even niet in gebruik aangezien dit mijn s Health app sloopt... bij jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
renzo4000 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:12:
[...]

Ah oke, xposed heb ik nog even niet in gebruik aangezien dit mijn s Health app sloopt... bij jou niet?
:X

Ik gebruik een heel kale custom ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2732110

edit : Ik ben niet zo voor de antutu-score's, maar 36301 is niet verkeerd

En heb alleen de samsung dingen geinstalleerd die ik nodig heb.
Shealth zit daar niet bij >:)

[ Voor 9% gewijzigd door FreshMaker op 01-05-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neelle schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:57:
Ik heb een s5 en ben hem aan het opladen.
Hoe lang duurt het voordat de s5 vol is?
Heb hem nu al twee uur aan de lader en hij is nog niet vol
Mijn LG G2 was met een uur wel vol
Het is de eerste keer dat ik hem oplaad
Ah, hele goede vraag... hij is vol als hij 100% aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Laatst online: 05-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:53:
[...]

Ah, hele goed vraag... hij is vol als hij 100% aangeeft.
Goh bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Had je echt een ander antwoord verwacht dan ?
Pagina: 1 ... 10 ... 42 Laatste

Let op:
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen