Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:20:
[...]
Had je echt een ander antwoord verwacht dan ?
Ik iig wel, want het was geen antwoord op de vraag.
Er zijn echt wel mensen hier die de laadtijd weten, als het te lang duurt kan er natuurlijk iets loos zijn met toestel of lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als hij door had gelezen, of terug, dan had hij gezien dat het tussen 30 minuten en anderhalf uur kan duren

Ook is zijn vraagstelling niet conform de "vereisten" van GoT, wat hij gedaan heeft om te controleren, hoelang ligt hij al aan de lader.
Is het toestel héél warm, loopt het accu-icoontje bovenin zijn scherm.

Nu is het een balletje wat in een ton gegooid wordt, en mogen we zelf invullen wat er aan de hand kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:39:
[...]

Ik iig wel, want het was geen antwoord op de vraag.
Er zijn echt wel mensen hier die de laadtijd weten, als het te lang duurt kan er natuurlijk iets loos zijn met toestel of lader.
Dat was de vraag, hoe lang het ongeveer duurt voordat de batterij vol is
Want mij lijkt tweeënhalf uur een beetje lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
FreshMaker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:44:
Als hij door had gelezen, of terug, dan had hij gezien dat het tussen 30 minuten en anderhalf uur kan duren

Ook is zijn vraagstelling niet conform de "vereisten" van GoT, wat hij gedaan heeft om te controleren, hoelang ligt hij al aan de lader.
Is het toestel héél warm, loopt het accu-icoontje bovenin zijn scherm.

Nu is het een balletje wat in een ton gegooid wordt, en mogen we zelf invullen wat er aan de hand kan zijn.
Conform de vereisten dan heb ik al gegeten en gedronken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
neelle schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:48:
[...]

Conform de vereisten dan heb ik al gegeten en gedronken
Dus zijn wij een onbetaalde helpdesk, die zich maar te pas en te onpas aan dezelfde vragen tijd moeten besteden ?

Een gemeenschap heeft nu eenmaal regels, om de boel prettig en goed te laten verlopen.
Bij Tweakers.net is het nu eenmaal zo dat je zelf onderzoek verricht, een opmerking/vraag plaatsen is GEEN onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
FreshMaker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:54:
[...]

Dus zijn wij een onbetaalde helpdesk, die zich maar te pas en te onpas aan dezelfde vragen tijd moeten besteden ?

Een gemeenschap heeft nu eenmaal regels, om de boel prettig en goed te laten verlopen.
Bij Tweakers.net is het nu eenmaal zo dat je zelf onderzoek verricht, een opmerking/vraag plaatsen is GEEN onderzoek.
lk ben hobbyist en ja ik had me er al in verdiept.
En ik help ook mensen op tweakers en stel niet altijd vragen.
Dus jouw research in mede forum leden kan ook beter.
En voor de rest wens ik je veel plezier op je forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:54:
[...]

Ik zou graag over dit soort zaken willen discussiëren, maar niet hier natuurlijk, ga ff op zoek naar het topic waarvan ik aanneem dat die er al is.

Edit;
Ik kan onder "Tweakers Feedback" niet echt iets vinden, jammer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Dit is één van de vele modbreaks die ik gevonden heb.
_Dune_ in "Is de Extreme 3 Moederbord Van Asrock Goed ?"

Ik mag aannemen dat het ergens vermeld wordt, ik heb hier ooit bij aanmaken van mijn account ook akkoord voor moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag even met de S5 gespeeld en de Gearfit in me handen gehad in een Vodafone winkel, en ondanks dat ik nu 2 jaar lang de S3 heb, werd ik er niet echt vrolijk van. Het voeld allemaal een btje goedkoop aan. De Gearfit leek me een leuk hebbedingetje, maar in het echt viel ook die mij helaas flink tegen.

Maandag ga ik weer naar de winkel en dan maak ik mijn definitieve keuze tussen de S5 en de Z2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:03:
[...]

Ik zou graag over dit soort zaken willen discussiëren, maar niet hier natuurlijk, ga ff op zoek naar het topic waarvan ik aanneem dat die er al is.

Edit;
Ik kan onder "Tweakers Feedback" niet echt iets vinden, jammer.
Ow hallo, rustig aan. Mijn bijdehante antwoord was half een grapje hoor, voordat je al je tijd huerin gaat stoppen. Hij vroeg met recht een domme vraag. Hoelang duurt het todat de accu vol is want ik ben halverwege en het duurt al x tijd..... Nou, dan doe je dat keer x en dan weet je het totaal.
Als het anders bedoelt was, was het dom geformuleerd... en nu weer verder met genieten van het leven graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vreemd probleem met m'n nieuwe Galaxy S5...
Ik blijk gewoon amper geheugen te hebben.
Ik heb er net gewoon mijn apps opgezet.
In het storage menu zie ik:

Internal Storage
Total space 14,98GB.
Available: 259Mb
Apps: 516Mb
Cached data: 5,67Mb

Phone storage
Total Space: 1,79Gb
Available: 1,78Gb
Apps: 1,70Mb
Downloads: 32,00Kb
Cached data: 8,30Mb

Ik snap het niet, ik kan dus gewoon niks gebruiken van m'n geheugen.
Aangezien ik zogezegd maar 259mb meer vrij heb...
Hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Als jullie een filmpje opnemen in een stille omgeving. Horen jullie dan ook via de speaker van de telefoon ruis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 00:55:
Ik blijk gewoon amper geheugen te hebben.
Ik heb er net gewoon mijn apps opgezet.
In het storage menu zie ik:

Internal Storage
Total space 14,98GB.
Available: 259Mb
Apps: 516Mb
Cached data: 5,67Mb

Phone storage
Total Space: 1,79Gb
Available: 1,78Gb
Apps: 1,70Mb
Downloads: 32,00Kb
Cached data: 8,30Mb

Hoe komt dit?
waar kijk je precies? Titanium Backup Pro geeft bij mij aan:

System ROM: 2.61GB (250 MB free) hier kan nog een zooitje apps op
Internal+Media: 12.6 GB (8.79 GB free)
Ext. SD card: 63.8 GB (18.9 GB free)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 00:55:

Hoe komt dit?
Mijn storage
Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/th_2014-05-02102512_zps852d4dec.png

Heb je een app geinstalleerd die ergens synchroniseert ( video / audio ) Spotify o.i.d.

Maak eens een screenshot van het scherm waar je dat ziet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb niet direct veel apps erop staan.

Ik zie het gewoon in settings scherm -> storage.

Ik heb Cleanmaster er ook op, en die geef ook een melding 98% storage in use...
En als ik dan bij Cleanmaster ga kijken wat er precies m'n storage inpikt krijg ik te zien 14,4gb other...

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/f9dykw.png

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:55:

Ik zie het gewoon in settings scherm -> storage.

Ik heb Cleanmaster er ook op, en die geef ook een melding 98% storage in use...
En als ik dan bij Cleanmaster ga kijken wat er precies m'n storage inpikt krijg ik te zien 14,4gb other...
ok, de mijne ziet er toch anders uit...heb je ook stock 4.4.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of is de trilfunctie echt 126243 keer zo hard?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marciando
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-08 20:33
Hallo allemaal,

Ik heb nu sinds een week of 2 mijn galaxy s5 en gebruik hem met plezier.
Echter merk ik nu met whatsapp een behoorlijk irritant probleem...
Het is namelijk zo dat als ik met iemand praat het lijkt alsof mijn galaxy een vertraging in de internet verbinding heeft... Regelmatig zie ik heel lang bij iemand staan: aan het typen... Als ik vervolgens zelf een berichtje naar die persoon stuur, (en daardoor mijn galaxy dwing om met internet te verbinden) ontvang ik de berichten van die persoon direct... Dit gebeurd zowel over de wifi als 3g/4g verbinding.
Ook de pijltjes onder mijn internet indicator zijn constant grijs, totdat ik zelf een berichtje verstuur, dan worden ze wel wit en heeft mijn galaxy dus contact...

Hopelijk weet iemand een oplossing..
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:55:
Misschien kan je hier meer mee zien ?

Google Play: Discs, Opslagruimte, SD-kaart

anders deze : Google Play: Disk Manager
of deze : Google Play: Sunburst Disk Space Analyzer

[ Voor 38% gewijzigd door FreshMaker op 03-05-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

449,95 staat de zwarte Galaxy s5 nu voor in de pricewatch? ... GSMPunt of iets

8)7 pricewatch: Samsung Galaxy S5 Zwart

EDIT: Blijkbaar al niet meer beschikbaar :'(

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 17:00 . Reden: 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 20:08
UPDATE:

Ik heb mijn QI wireless antenne module gemonteerd en met het inductie paneel werkt het gewoon super !
Was het zo zat dat gepriegel met dat klepje en heb dankzij de tip hier op het forum die bende uit China besteld.
Heb wel mijn vraagtekens of het afdichtrubber langs de contacten (de hoek van dat kaartje) nog wel waterdicht is, het is daar erg krap (dicht wel af of net niet).
Ben in ieder geval van dat gedoe af en dat vind ik het allerbelangerijkste.

Triest om te zien dat zo'n goede accesoire ($18 betaald, en voor samsung zou zoiets niets meer dan $4 kosten) niet standaard op een vlaggeschip zit. Had echt een duidelijke sellingpoint kunnen zijn, veel meer dan die kansloze hartslagmeter bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Het is misschien een stomme vraag.
Ik weet dat de S5 standaard geen FM-Radio heeft.
Maar is er 1 of andere manier om dit via een achterpoort te activeren?
Want normaal gezien heeft die Snapdragon 801 wel FM Radio in zijn chip

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:03:
[...]

Dit heb ik dus ook op mijn S5, alleen aan de bovenkant.

Hoe heb jij dit opgelost? Heb je hem omgeruild?
Heb het de volgende dag opgestuurd en heb een nieuwe gekregen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Bomberman71 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 21:06:
UPDATE:

Ik heb mijn QI wireless antenne module gemonteerd en met het inductie paneel werkt het gewoon super !
Was het zo zat dat gepriegel met dat klepje en heb dankzij de tip hier op het forum die bende uit China besteld.
Heb wel mijn vraagtekens of het afdichtrubber langs de contacten (de hoek van dat kaartje) nog wel waterdicht is, het is daar erg krap (dicht wel af of net niet).
Ben in ieder geval van dat gedoe af en dat vind ik het allerbelangerijkste.

Triest om te zien dat zo'n goede accesoire ($18 betaald, en voor samsung zou zoiets niets meer dan $4 kosten) niet standaard op een vlaggeschip zit. Had echt een duidelijke sellingpoint kunnen zijn, veel meer dan die kansloze hartslagmeter bijvoorbeeld.
Toevallig nav mijn post: renzo4000 in "[Samsung Galaxy S5] Ervaringen en Discussie"

Ik zit nog op de mijne te wachten :/

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 11:48
Ik ben in het bezit van een goudkleurige S5. Nu heb ik een beetje een raar probleem: Wanneer ik een VPN verbinding wil instellen (Instellingen->meer netwerken->vpn) zegt mijn telefoon ''wachtwoord opslag aanmeldingsgegevens ingeven' in een dialoogvenster. Ik heb geen wachtwoord ingesteld, heb de pincode al geprobeerd, evenals mijn google-account wachtwoord en mijn exchange wachtwoord.
Ik heb geen andere account of wachtwoorden ingesteld op mijn toestel (naar mijn weten). Ook zonder simkaart vraagt hij om dit wachtwoord.
Kan het zijn dat het instellen van een VPN door Vodafone is geblokkeerd (de gouden is alleen via Vodafone te koop, echter ik heb hem los gekocht. Wel een Vodafone simkaart overigens)
Zou één van jullie eens kunnen kijken of het bij hem/haar wel lukt een VPN in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
DaFreakhead schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:15:
Ik ben in het bezit van een goudkleurige S5. Nu heb ik een beetje een raar probleem: Wanneer ik een VPN verbinding wil instellen (Instellingen->meer netwerken->vpn) zegt mijn telefoon ''wachtwoord opslag aanmeldingsgegevens ingeven' in een dialoogvenster. Ik heb geen wachtwoord ingesteld, heb de pincode al geprobeerd, evenals mijn google-account wachtwoord en mijn exchange wachtwoord.
Ik heb geen andere account of wachtwoorden ingesteld op mijn toestel (naar mijn weten). Ook zonder simkaart vraagt hij om dit wachtwoord.
Kan het zijn dat het instellen van een VPN door Vodafone is geblokkeerd (de gouden is alleen via Vodafone te koop, echter ik heb hem los gekocht. Wel een Vodafone simkaart overigens)
Zou één van jullie eens kunnen kijken of het bij hem/haar wel lukt een VPN in te stellen?
Volgens mij is dat het alternatieve wachtwoord van je lockscreen. Althans dat was op mijn S3 het geval, kan het nu niet testen op mijn S5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
melvinnie schreef op zondag 04 mei 2014 @ 23:04:
[...]

Volgens mij is dat het alternatieve wachtwoord van je lockscreen. Althans dat was op mijn S3 het geval, kan het nu niet testen op mijn S5.
Nee, dat is niet het geval hier. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

als je via Wifi je connectie probeert op te zetten, gaat het dan wel?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
DaFreakhead schreef op maandag 05 mei 2014 @ 07:40:
[...]

Nee, dat is niet het geval hier. Iemand een suggestie?
VPN werkt op een Galaxy (maar volgens mij ook bij andere Androids) alleen in combinatie met een toestel-vergrendeling..

VPN wissen en daarna een vergrendeling uitzoeken (gebaar, pincode of wachtwoord) en dan VPN opnieuw instellen..

Het wachtwoord dat automatisch wordt ingesteld is waarschijnlijk het wachtwoord van jouw Gmail-account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Zijn er al mensen die last hebben van de camerabug? Het verbaast me dat ik hier op tweakers.net niets over lees...
http://www.portablegear.n..._in_Samsung_Galaxy_S5.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
R2L schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:52:
Zijn er al mensen die last hebben van de camerabug? Het verbaast me dat ik hier op tweakers.net niets over lees...
http://www.portablegear.n..._in_Samsung_Galaxy_S5.htm
Ehm nee (nog) geen last van ... ik schiet dan ook sporadisch een kiekje (ik denk dat ik er 30 heb geschoten of zo). Daarnaast draai ik vanaf dag 1 al een custom rom zonder problemen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
_Nick__ schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:48:
[...]

VPN werkt op een Galaxy (maar volgens mij ook bij andere Androids) alleen in combinatie met een toestel-vergrendeling..

VPN wissen en daarna een vergrendeling uitzoeken (gebaar, pincode of wachtwoord) en dan VPN opnieuw instellen..

Het wachtwoord dat automatisch wordt ingesteld is waarschijnlijk het wachtwoord van jouw Gmail-account..
Ik heb het geprobeerd met een pincode als schermbeveiliging, echter ik krijg nog steeds de vraag het wachtwoord in te geven.
Kan iemand verifiëren dat hij of zij wel een VPN kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
DaFreakhead schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:19:
[...]

Ik heb het geprobeerd met een pincode als schermbeveiliging, echter ik krijg nog steeds de vraag het wachtwoord in te geven.
Kan iemand verifiëren dat hij of zij wel een VPN kan instellen?
Ik kan gewoon vpn gebruiken, moest wel een WW en/of vingerafdruik instellen voor de configuratie startte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Sinds vrijdag in het bezit van een S5.

Samen binnengekomen met een HTC One M8 van een collega:
Afbeeldingslocatie: http://i1269.photobucket.com/albums/jj596/gmtoyota/67e40cd2-5219-417c-8115-a59f553e392d_zpsd299238b.jpg

De twee toestellen naast elkaar:
Afbeeldingslocatie: http://i1269.photobucket.com/albums/jj596/gmtoyota/20140502_104929_zpsf4m2baav.jpg

De witte achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://i1269.photobucket.com/albums/jj596/gmtoyota/20140502_105108_zpscodbjmf4.jpg

Lekker het hele weekend ermee gespeeld, bevindingen tot nu toe komend van een S3:

+ Het eerste wat opvalt is het scherm. Nu was het scherm van m'n S3 niet slecht, maar dit is echt een stap scherper en helderder.
+ Goede accuduur.
+ Snel. Zowel de UI als GPS-fix en het 4G netwerk.
+ Nuttige functies, zoals de vingerafdruk scanner, éénhandige bediening, downloadbooster, realtime HDR preview, snellere AF.
+ Leuke functies: Air Wave, slow motion video, selective focus.
+ Spatwaterdicht en stofdicht.

- Achterkant ziet er leuk uit, maar voelt niet als leder. Had dit graag nog wat zachter gezien. Het is ook vrij glad.
- Een paar apps die imo hetzelfde doen. Google Drive, Dropbox? Gelukkig ook makkelijk te verwijderen.
- Geen 2x4 agendawidget meer, nu alleen 4x4 of 'My today' van 4x2. (persoonlijk dus, maar ik kon de 2x4 widget erg waarderen)

Komend vanaf een S3 is het wennen aan Touchwiz zo gebeurt en zijn de nieuwe functies snel gevonden.

Tot nu toe zeer tevreden over het toestel en totaal geen gekke of vervelende dingen gevonden. Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
FreshMaker schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:43:
[...]

Ik kan gewoon vpn gebruiken, moest wel een WW en/of vingerafdruik instellen voor de configuratie startte
Nou, een onaangename verrassing vanmiddag (na het instellen van de pincode kwam ik erachter dat er vpn het nog steeds niet deed, maar erger: ik had twee keer de verkeerde pincode ingetypt bij het instellen! Geen mogelijkheid om de telefoon meer te ontgrendelen... Ergo: factory reset...)
Maar na deze reset werkte de vpn dus wel, zonder wachtwoord dialoog. Problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
guillaumemay schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:54:
Sinds vrijdag in het bezit van een S5.

- Geen 2x4 agendawidget meer, nu alleen 4x4 of 'My today' van 4x2. (persoonlijk dus, maar ik kon de 2x4 widget erg waarderen)
Ik heb hem ook sinds kort, dit vond ik zelf ook een irritante vernieuwing. Ik heb het opgelost door Google Agenda / Calendar te installeren. Die widget geeft nog wel de mogelijkheid tot 2x4. Misschien heb je er iets aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Sinds een aantal dagen heb ik ook de S5. Top-telefoon, ben ook niet anders gewend aangezien ik de hele reeks Galaxy's zo ongeveer doorlopen heb. Ik ben alleen nog op zoek naar een goede case, wellicht dat hier mensen hun ervaringen willen delen. Heb een S-View besteld via eBay, dat ding werkt dus voor geen meter (mist ook de metalen contacten in de achterkant, dus wat wil je). Op zoek dus naar wat anders.

Ik vraag me af in hoeverre er waarde gehecht moet worden aan een case die de voorkant/glas beschermt. Voor mijn S4 had ik een S-View cover, op zich beviel die goed. Vooral handig dat je niet de telefoon open hoeft te klappen om de tijd te checken of een gesprek aan te nemen. Bovendien beschermt deze het glas, met name in de broekzak of liggend op tafel vind ik dat wel handig.
Overigens wel een keer die S4 laten vallen, waardoor er een buts in de metalen rand van het scherm zat.

Mede daardoor neig ik nu naar een hoes die de achterkant en zijkant beschermt,
eventueel in combinatie met het glas.

De S-View cover voor de S5 vind ik een stuk minder mooi (lees: lomper), komt misschien ook door het leer. Bovendien is deze best wel prijzig. Achterkant en voorkant zijn hiermee goed beschermd, maar zijkant (zie incident hier boven) minder of niet.

Ik lees ook goede dingen over de Spigen cases, en dan met name de Spigen SGP Neo Hybrid Case spreekt me wel aan. Bestaat uit een polymeer zachte achterkant en een polycarbonaat zijkant, en ziet er bovendien zeer gelikt uit als je het mij vraagt. Bovendien blijven alle knoppen toegankelijk en mooi om te zien. Enige nadeel is dan dat het scherm niet beschermd is. Vandaar dan ook mijn eerdere vraag: hoeveel waarde moeten we daar aan hechten?

http://www.spigen.com/galaxy-s5-case-neo-hybrid.html

Ik hoor graag de mening van andere tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Die ziet er wel episch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

brainovic schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:33:
Ik heb een mooie sleeve van Etsy.com vandaan bij Begoos. Daar heb ik ook sleeves voor iPhone's en Google Nexus vandaan gehaald. Je kan het ook custom laten maken bij haar en andere shops daar.

De mijne is zonder voorvakje (kun je aangeven), en houdt de S5 ook direct schoon.
Afbeeldingslocatie: https://img0.etsystatic.com/041/0/6053770/il_570xN.588252352_4fsr.jpg

Beschermt goed en doet niet af aan het design. Heb ook een glass protector op de S5.
https://www.etsy.com/list...y-s5-s4-sleeve-pouch-case

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Nitai schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:01:
[...]

Ik heb een mooie sleeve van Etsy.com vandaan bij Begoos. Daar heb ik ook sleeves voor iPhone's en Google Nexus vandaan gehaald. Je kan het ook custom laten maken bij haar en andere shops daar.
Ziet er wel mooi uit inderdaad, alleen lijkt het mij dan weer niet praktisch om hem er steeds uit te moeten halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
brainovic schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:27:
Ziet er wel mooi uit inderdaad, alleen lijkt het mij dan weer niet praktisch om hem er steeds uit te moeten halen?
Plus je haalt hem er uit en laat hem dán kletteren. Telefoon alsnog stuk. Zie nut niet zo van dat soort dingen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Yay, kreeg vanmiddag deze mail:
Voltooiing deelname Samsung promotie.

Uw deelname aan de Samsung promotie is verwerkt.
Dit betekent dat binnen enkele werkdagen de Samsung Gear Fit geleverd wordt op het door u opgegeven afleveradres.
Ben best benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:10
DaFreakhead schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:42:
[...]

Nou, een onaangename verrassing vanmiddag (na het instellen van de pincode kwam ik erachter dat er vpn het nog steeds niet deed, maar erger: ik had twee keer de verkeerde pincode ingetypt bij het instellen! Geen mogelijkheid om de telefoon meer te ontgrendelen... Ergo: factory reset...)
Maar na deze reset werkte de vpn dus wel, zonder wachtwoord dialoog. Problem solved.
Ik had hetzelfde probleem vorige week. Hierna de telefoon gelocked via android device manager. Hierdoor wijzigt het wachtwoord van de telefoon en kan je met dit wachtwoord er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Brad Pitt schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:44:
[...]

Plus je haalt hem er uit en laat hem dán kletteren. Telefoon alsnog stuk. Zie nut niet zo van dat soort dingen.
Beetje kort door de bocht 8)7 , maar ik gebruik al bijna 5 jaar sleeves, gaat altijd goed.
Het is maar hoe je het wilt gebruiken, als ik mijn telefoon niet nodig heb, dan is het beschermd. Als ik m'n telefoon gebruik, dan geniet ik van het design en hoe het zou moeten zijn (zonder lelijke case). Geen last van viezigheid etc.

Maar dat is mijn (werk)omgeving. Ik heb ook een BookBook case, lang mee gelopen, erg handig, maar was toe aan iets anders. Blijf toch elke keer naar sleeves terug gaan.

Overigens kan je ook een sleeve met case gebruiken, maar dat wordt wel erg bulky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hoezo? Je kan toch nooit weten wanneer 'ie gaat vallen? Of je het nu zelf doet of iemand anders laat hem uit zijn handen glijden, ongeluk zit in een klein hoekje. In zo'n geval biedt iets als dit nul bescherming. Da's alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
[....]

De S-View cover voor de S5 vind ik een stuk minder mooi (lees: lomper), komt misschien ook door het leer. Bovendien is deze best wel prijzig. Achterkant en voorkant zijn hiermee goed beschermd, maar zijkant (zie incident hier boven) minder of niet.

[....]
Mij lijkt het dat de zijkant juist redelijk goed is beschermd, rondom is de S-view cover fractioneel breder dan het toestel, op de hoeken zelfs substantieel groter (de cover heeft minder afgeronde hoeken dan de foon).
Vaez schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:29:
[...]

Ik had hetzelfde probleem vorige week. Hierna de telefoon gelocked via android device manager. Hierdoor wijzigt het wachtwoord van de telefoon en kan je met dit wachtwoord er weer in.
Hoe kun je dit bewerkstelligen? Dit lijkt mij ook wel handig namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Deze ondertussen binnen

Zoals ik al eerder aangaf, het is geen high design, maar wel functioneel.
Het hele toestel gaat erin, en het front sluit zich over het scherm
( de homeknop valt nu ook in de cover, los in de zak ging hij toch wel regelmatig zomaar 'aan' )

reageert gewoon goed, door het plastic heen, alsof er een gewone screenprotector op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Brad Pitt schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:09:
[...]

Hoezo? Je kan toch nooit weten wanneer 'ie gaat vallen? Of je het nu zelf doet of iemand anders laat hem uit zijn handen glijden, ongeluk zit in een klein hoekje. In zo'n geval biedt iets als dit nul bescherming. Da's alles.
Je gaat er per definitie van uit dat je je telefoon uit de sleeve hebt. Ik zeg niet dat ik nooit m'n telefoon heb laten vallen, vaak genoeg zelfs, als ik uit de auto stap of als ik m'n telefoon op bed heb liggen ofzo. Zit dan altijd in een sleeve en dat gaat goed. Maar goed, een case biedt altijd betere bescherming (al kan het dan ook vlak vallen op het scherm) dan een sleeve. Afweging die je voor jezelf moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Mijn ervaring is dat je met sleeves niet heel veel beschermt aangezien je het toestel eruit moet halen. Tien keer raden wat het meest voorkomende moment is wanneer een telefoon op de grond klettert? Dit is meestal het moment van uit je broek / tas / whatever halen. Ik weet dat ik vaak liep te klootviolen met zo'n sleeve, helemaal als je maar een hand vrij hebt en waar laat je altijd die klote sleeve? Ik blijf voorlopig gewoon bij een RINGKE SLIM cover. Weinig extra bulk en in stijl van de telefoon (erg mooie case btw, goede kwaliteit!).

Uiteraard is je phone niet volledig beschermt maar vangt wel de ergste klappen op. Daarnaast is je scherm beschermt door de opstaande rand wanneer je hem plat op een tafel neerlegt. Hetzelfde geldt voor de cameralens btw.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTUwMFgxNTAw/z/skcAAOxyBvZTUCy4/$_57.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

renzo4000 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:54:
Mijn ervaring is dat je met sleeves niet heel veel beschermt aangezien je het toestel eruit moet halen. Tien keer raden wat het meest voorkomende moment is wanneer een telefoon op de grond klettert? Dit is meestal het moment van uit je broek / tas / whatever halen. Ik weet dat ik vaak liep te klootviolen met zo'n sleeve, helemaal als je maar een hand vrij hebt en waar laat je altijd die klote sleeve?
Ja inderdaad, uit je broek, tas etc. Maar dan zit er een sleeve omheen. Met 1 hand uit de sleeve halen gaat vrij makkelijk, gewoon een druk beweging aan de onderkant of er uit trekken aan de bovenkant. Na verloop van tijd wordt dat ding wel slap en dan glijdt de telefoon er iets te gemakkelijk uit. Maar gewoon met de was laten meedraaien en dat is ook weer opgelost.

Als ik aan het werk ben dan ligt de telefoon op de sleeve. In de auto zit het in een autohouder, en dan is het soms wel zoeken als je geen vaste plek hebt voor je sleeve. Of thuis, als ik m'n telefoon gebruik dan wil ik het wel eens misplaatsen in de zoveel tijd. Dat is dan wel weer onhandig. Maar neem het allemaal voor lief omdat ik gewoon m'n telefoon kan gebruiken zonder iets extra's er om heen. Het liefst gebruik ik helemaal geen bescherming, zoals andere collega's. Maar dat is nog een stap te ver :P Dit is voor mij een goede middenweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
@Nitai, jij hoeft ons er niet van te overtuigen dat jij een sleeve een fijne vorm van bescherming vindt ;) ... iedereen heeft een eigen voorkeur daarin. In mijn beleving is een sleeve een soort van "schijnbescherming" aangezien je een aantal onpraktische handelingen moet doen om even je telefoon te pakken waarbij je juist de kans vergroot dat je hem laat vallen. Maar nogmaals, dat is hoe ik het zie en hoe ik een sleeve ervaren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
brainovic schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:21:
[...]
Ik heb hem ook sinds kort, dit vond ik zelf ook een irritante vernieuwing. Ik heb het opgelost door Google Agenda / Calendar te installeren. Die widget geeft nog wel de mogelijkheid tot 2x4. Misschien heb je er iets aan....
Top! Bedankt voor de tip :D

@Renzo4000: Mooie case ook, die Ringke Slim.

Ik heb hem momenteel alleen een Brando tempered glass screen protector erop zitten. Erg tevreden hierover, erop gezet zonder bubbels en absoluut geen stofje (stomende badkamer truc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Inmiddels 3 dagen de S5 in het bezit. Opvolger van mijn HTC One M7 die ik eigenlijk harstikke fijn vond, maar de M8 is in mijn ogen niet veel beter geworden om die als opvolger te kiezen. Zeker omdat de foto kwaliteit ver te zoeken is.

Dus nu gekozen voor de S5. Nu na 3 dagen mijn eerste indruk:
+ goede camera
+ veel opties
+ vingerscanner toch wel erg makkelijk, niet gedacht deze te gebruiken
+ totaal geen idee dat het toestel van plastic is. Kom misschien ook wel door het hoesje dat ik gebruik
http://www.smartphonehoes...je-samsung-galaxy-s5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zo dan, die rekenen prijzen. Die hoesjes kosten op ebay meestal zo rond de 2-3 Euro :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ik heb zelf de sview cover van samsung eromheen. Ik vond het ook eerst lelijk. Maar toen ik mijn toestel erin deed kreeg t toch een ander gezicht. Ik vind t mooi:P. Ik heb de zwart op zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Die Ringke Slim en Spigen Neo Hybrid cases zien er wel heel strak uit. Ik ga zo nog twijfelen of ik niet toch een S5 moet nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Iemand al gefilmt met de smoothmode? Ziet er vet smooth uit :P. Beter dan de normal mode iig.

Ik heb net eventjes gezocht naar de smooth mode. Dit kan alleen op 1080P en is dus 60 frames per seconden. Ben erg onder de indruk ervan!

[ Voor 43% gewijzigd door DeeSung op 08-05-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:40:
Die Ringke Slim en Spigen Neo Hybrid cases zien er wel heel strak uit. Ik ga zo nog twijfelen of ik niet toch een S5 moet nemen :)
Ik heb de NEO gisteren besteld via Amazon.de, komt als het goed is morgen binnen. Dan zal ik er even wat ervaringen plaatsen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We weten ondertussen met zijn allen dat OLED technologie het meest superieure beeldscherm leverd. Ieder TFT scherm op een smartphone/tablet is ondergeschikt aan OLED. Samsung investeert gemiddeld 4,5 miljard/jaar om hun superieure OLED schermen mainstream te maken, zodat iedere consument -op termijn- optimaal kan genieten van een verbluffende kijkervaring. Op gebied van energie omzetten in bruikbaar/efficient kleurreproductie vd diodes is het wenselijk om dat proces (om de ratio energie omzetten in efficient gebruik/warmte) nog verder te optimaliseren.

Terugkomende op Samsung; de enorme jaarlijkse investeringen (het geloof van Samsung/consument in de Next Generation Screen Technology) in OLED zorgt voor de nodige doorontwikkeling van OLED. S3's scherm was al beautiful, de galaxy S4 biedt een hogere helderheid, verschillende voorgekecalibreerde modussen en nog betere efficientie, de Note 3 doet daar nog'n schepje bovenop. De S5 is superieur aan alle bestaande beeldschermen. R.I.P. TFT. Als deze evolutie zich doorzet dan wordt OLED een USP (ik wacht op 21:9 OLED monitors, een samOLED tablet wordt m'n volgende aankoop).

maw OLED biedt enorm veel voordelen.
Maar goed, bovenstaande beschreven voordelen zijn al eerder voorbijgekomen. Een ander voordeeel van OLED is o.a. Knockr (app werkt enkel met OLED!!!). Kudos naar de ontwikkelaar. Alhoewel de app wel werkt (errug grappig om mee te spelen -bvb bliksemsnel een foto schieten (terwijl je smartphone uitstaat), je favoriete app opstarten (again;smartphone in stand-by), is'ie op m'n Note3 buggy. Heb'm nog niet erafgegooid (hoop op snelle bugfixes) maar wel uitgeschakeld.Feel free 2 try.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 02:23:
We weten ondertussen met zijn allen dat OLED technologie het meest superieure beeldscherm leverd. Ieder TFT scherm op een smartphone/tablet is ondergeschikt aan OLED. Samsung investeert gemiddeld 4,5 miljard/jaar om hun superieure OLED schermen mainstream te maken, zodat iedere consument -op termijn- optimaal kan genieten van een verbluffende kijkervaring. Op gebied van energie omzetten in bruikbaar/efficient kleurreproductie vd diodes is het wenselijk om dat proces (om de ratio energie omzetten in efficient gebruik/warmte) nog verder te
.....
Maar goed, bovenstaande beschreven voordelen zijn al eerder voorbijgekomen. Een ander voordeeel van OLED is o.a. Knockr (app werkt enkel met OLED!!!). Kudos naar de ontwikkelaar. Alhoewel de app wel werkt (errug grappig om mee te spelen -bvb bliksemsnel een foto schieten (terwijl je smartphone uitstaat), je favoriete app opstarten (again;smartphone in stand-by), is'ie op m'n Note3 buggy. Heb'm nog niet erafgegooid (hoop op snelle bugfixes) maar wel uitgeschakeld.Feel free 2 try.
Ik ben ook erg te spreken over de OLED schermen van Samsung. Toch maak ik mij altijd zorgen over eventuele burn-in. Of behoort dit inmiddels tot het verleden met de huidige generatie AMOLED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 02:23:
We weten ondertussen met zijn allen dat OLED technologie het meest superieure beeldscherm leverd. Ieder TFT scherm op een smartphone/tablet is ondergeschikt aan OLED. Samsung investeert gemiddeld 4,5 miljard/jaar om hun superieure OLED schermen mainstream te maken, zodat iedere consument -op termijn- optimaal kan genieten van een verbluffende kijkervaring. Op gebied van energie omzetten in bruikbaar/efficient kleurreproductie vd diodes is het wenselijk om dat proces (om de ratio energie omzetten in efficient gebruik/warmte) nog verder te optimaliseren.

Terugkomende op Samsung; de enorme jaarlijkse investeringen (het geloof van Samsung/consument in de Next Generation Screen Technology) in OLED zorgt voor de nodige doorontwikkeling van OLED. S3's scherm was al beautiful, de galaxy S4 biedt een hogere helderheid, verschillende voorgekecalibreerde modussen en nog betere efficientie, de Note 3 doet daar nog'n schepje bovenop. De S5 is superieur aan alle bestaande beeldschermen. R.I.P. TFT. Als deze evolutie zich doorzet dan wordt OLED een USP (ik wacht op 21:9 OLED monitors, een samOLED tablet wordt m'n volgende aankoop).

maw OLED biedt enorm veel voordelen.
Toch hoor ik mensen vaak zeggen dat amoled overgesatureerd is.
Terwijl ik dat zelf vind meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:36:
[...]

Ik ben ook erg te spreken over de OLED schermen van Samsung. Toch maak ik mij altijd zorgen over eventuele burn-in. Of behoort dit inmiddels tot het verleden met de huidige generatie AMOLED?
Mijn vier jaar oude S1 heeft er behoorlijk last van gehad, dat burn-in. Echter alleen zichtbaar bij een wit scherm, bovenaan waar de statusbalk normaal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:08

Nebula M31

prutser op microschaal

Ik lees ook goede dingen over de Spigen cases, en dan met name de Spigen SGP Neo Hybrid Case spreekt me wel aan. Bestaat uit een polymeer zachte achterkant en een polycarbonaat zijkant, en ziet er bovendien zeer gelikt uit als je het mij vraagt. Bovendien blijven alle knoppen toegankelijk en mooi om te zien. Enige nadeel is dan dat het scherm niet beschermd is. Vandaar dan ook mijn eerdere vraag: hoeveel waarde moeten we daar aan hechten?

http://www.spigen.com/galaxy-s5-case-neo-hybrid.html

Ik heb nu de combinatie van een Spigen glass protector (de privacy versie) en de Neo Hybrid case. Ik moet zeggen: dit bevalt me zeer goed. _/-\o_ De glas protector ziet eruit en voelt aan als het scherm van de telefoon zelf en je moet goed kijken voor je ziet dat er een protector op zit. De case valt zeer mooi om de telefoon heen en geeft bescherming aan de camera en het scherm door het opstaande randje. Was een dure set samen (55 euro) maar goed het is ook een dure telefoon. Mijn vorige S3 had ik in een sleeve en deze heeft nu toch een aantal deukjes en mini krasjes, dus ik hoop dat het met deze bescherming beter gaat. :)

Evolutionair Geneticus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Nebula M31 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:58:
[...]

Ik heb nu de combinatie van een Spigen glass protector (de privacy versie) en de Neo Hybrid case. Ik moet zeggen: dit bevalt me zeer goed. _/-\o_ De glas protector ziet eruit en voelt aan als het scherm van de telefoon zelf en je moet goed kijken voor je ziet dat er een protector op zit. De case valt zeer mooi om de telefoon heen en geeft bescherming aan de camera en het scherm door het opstaande randje. Was een dure set samen (55 euro) maar goed het is ook een dure telefoon. Mijn vorige S3 had ik in een sleeve en deze heeft nu toch een aantal deukjes en mini krasjes, dus ik hoop dat het met deze bescherming beter gaat. :)
Hier sluit ik me bij aan, exact dezelfde combi en ik ben er zeer goed over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Vandaag is mijn Gear Fit geleverd, erg leuk speelgoed. Instellen ging heel vlot al moet je wel een app op je telefoon installeren om contact te maken. Hij zit erg comfortabel om mijn pols en het scherm ziet er erg goed uit en reageert prima op aanraking. Ik denk niet dat ik veel van de fitness opties gebruik ga maken (en ik zou er ook nooit 200 euro aan uitgeven om die reden). Je kunt van elke app die berichten stuurt instellen of je die berichten ook op de Fit wilt laten zien en het lezen van de berichten valt me niets tegen op het kleine schermpje. Ook handig dat je je muziek kunt besturen.

Al met al een geinig apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:46

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Dit topic is alleen voor het toestel zelf. Alle discussie over screenprotectors, cases en andere accessoires horen thuis in een accessoire topic. Is er nog niet zo'n topic, maak er dan een aan :)

Hier graag ontopic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Toch maar de S5 besteld. Ik had namelijk voor de nieuwe Huaweii willen gaan maar die lijkt helaas tegen te vallen. Ik heb de afgelopen jaren met name HTC gehad maar ik vind ze niet echt vernieuwend meer dus vandaar de keuze voor een Samsung :).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berghske
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 21:17
Ik heb 25 dagen een S5 in bezit en overweeg hem terug in te leveren omwille van volgende redenen:

1. De bel-interface ervaar ik als zeer onhandig:
Klinkt belachelijk, weet ik en vind ik ook, maar het heeft me al zo vaak geërgerd. Een paar voorbeelden:
- Als ik een voornaam typ en onmiddellijk daarachter de achternaam, zoekt het toestel niet verder dan de voornaam... (ik zoek op dat moment niet via het scherm 'contactpersonen', maar via het standaard 'dialer'-scherm zoals je dat 10 jaar geleden ook deed op een simpele Nokia) Ik heb ca. 1.000 contactpersonen, dus ik heb bv. 15x een Wim. Zoek op deze manier maar eens snel naar de juiste wim, zonder nog 5 maal op het scherm te moeten duwen (op verschillende plaatsen dan nog!).
- De interface plaatst in bovenstaand geval de meest gebelde nummers niet bovenaan. Moest dat wel zo zijn, zou de juiste Wim toch al het vaakst verschijnen.
- Na op een naam geduwd te hebben, moet ik eerst nog eens op het groene telefoontje onderaan het scherm duwen (wat de ander kant van het scherm is).
Ik ben een hardcore beller, hoofdzakelijk professioneel, en dit kost mij veel tijd en levert dus frustratie op. Ik bel trouwens vaak vanuit de wagen (met houder én carkit, natuurlijk), maar deze manier van werken maakt het bellen wel zeer omslachtig.

2. Het standaard toetsenbord is niet meteen het handigste. Ok, hier bestaan apps voor, maar dit is ook wel zo'n essentieel basis-iets waar ik een andere aanpak of toch (op zijn minst meer keuzemogelijkheden) rond verwacht.

3. De Bloatware.

4. Ik ben er al in geslaagd om 2 volle dagen te kunnen doen met mijn toestel (zonder power save mode, Wifi en 3G aan, 4G dus af), wat zeer goed is, maar evenzeer heeft mijn S5 de batterij er al twee maal op 1 nacht voor 50% doorgejaagd. Dit zonder dat ik iets deed, zonder actieve apps in het app overzicht, zonder wifi of mobiel internet. Toch een beetje vreemd.

5. Als ik een lader gebruik van 1A (ipv de standaard 2A die meegeleverd wordt), flipt het toestel een beetje; scherm constant aan en uit. Dit gebeurt trouwens wanneer het toestel aan staat, maar evengoed wanneer het af staat... Een laadcyclus duurt hierdoor soms tot 6 à 8u (ipv de 3 à 4u die je zou verwachten met 1A). Op zich niet onoverkomelijk; ik laad nu steeds op met 2A laders, maar toch het vermelden waart.

Weet iemand hier raad? Vooral betreffende punt 1? Een app, bepaalde instellingen die ik nog niet gevonden zou hebben (wat ik sterk betwijfel), ... Ik vind de S5 verder een heel goed toestel, (batterij, camera(!!), IP67), maar hét belangrijkste waarvoor je zo'n toestel gebruikt (ik toch), is bellen. En dit valt me dus zwaar.

Ik ben nu aan het overwegen om het toestel in te ruilen voor een M8 (ben altijd zeer tevreden geweest van mijn HTC One X, hoewel die ook niet zonder fouten was), maar zou eigenlijk toch graag eens 2 jaar met een Samsung werken, al was het maar voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Berghske schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:37:
- Na op een naam geduwd te hebben, moet ik eerst nog eens op het groene telefoontje onderaan het scherm duwen (wat de ander kant van het scherm is).
Links/rechts op een naam swipen fungeert niet als bellen/sms'en? Heb zelf (nog) geen S5 maar op bepaalde voorgaande modellen was dit i.i.g. wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:14:
[...]

Links/rechts op een naam swipen fungeert niet als bellen/sms'en? Heb zelf (nog) geen S5 maar op bepaalde voorgaande modellen was dit i.i.g. wel zo.
Heb zelf een Kit-Kat-dialer geïnstalleerd.. (ook gewoon in Google Play te vinden)..

Heeft betere T9 en past ook beter bij Hangouts als SMS-app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berghske
Brad Pitt schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:14:
[...]
Dat kan inderdaad en ik probeer dat wel af en toe te gebruiken, maar dat gaat dan enkel bij de call-history en is dus enkel handig i.v.m. recente gesprekken of gemiste gesprekken. Los daarvan moet je hiervoor nogal nauwkeurig zijdelings swipen. Als je ook een beetje zakt of stijgt, scrolt ie. Wat ik dus vaak voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Berghske schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:06:
[...]
Dat kan inderdaad en ik probeer dat wel af en toe te gebruiken, maar dat gaat dan enkel bij de call-history en is dus enkel handig i.v.m. recente gesprekken of gemiste gesprekken. Los daarvan moet je hiervoor nogal nauwkeurig zijdelings swipen. Als je ook een beetje zakt of stijgt, scrolt ie. Wat ik dus vaak voor heb.
Ah okay, duidelijk... Gebruik zelf ExDialer (klein, snel, doet wat ik wil) dus was maar een suggestie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berghske
Brad Pitt schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:07:
[...]
Ah okay, duidelijk... Gebruik zelf ExDialer (klein, snel, doet wat ik wil) dus was maar een suggestie :)
En ik ga jullie suggesties zeker testen. Waarvoor veel dank trouwens! :)

Zijn er trouwens mensen die dezelfde mening toegedaan zijn als mij wat betreft de standaard dialer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
@Berghske

Even puntsgewijs antwoorden:

1. Het is inderdaad maar wat je gewend bent, ik vind het wel prettig dat ik eerst de contactgegevens voor me neus krijg voordat het ding begint te bellen, misschien wil ik wel vanuit daar een SMS/Whatsapp of iets anders benaderen. Daarnaast zijn er talloze alternatieven qua dialers, net zoals er ook heel veel launchers zijn mocht je de standaard touchwizz niet fijn vinden

2. Ik vond het standaard toetsenbord best ok eerlijk gezegd, is die van een htc beter dan? Overigens voor mij niet relevant aangezien ik al sinds het begin de offciele Swype heb. Het voordeel is dat deze mijn opgebouwde woordenboek meeneemt.

3. Tja helemaal mee eens, gelukkig kan je een hoop disabelen of freezen (greenify). Ik denk dat de nieuwe One ook het eea aan bloatware heeft maar dat zal minder zijn dan de S5. Is dat een dealbreaker voor mij? Nope...

4. Accu vind ik persoonlijk erg goed, het beste wat ik toe nu toe gehad heb. Dit is denk ik ook te danken aan de 801. Ik denk dat de M8 en de S5 elkaar hierin niet veel zullen ontlopen ware het niet dat een S5 een verwisselbare accu heeft wat natuurlijk een enorme plus (kan) zijn.

Wat betreft die ernorme drain ... tja ik heb dat ook wel eens gehad ivm een brakke app of wat dan ook. Ik denk niet dat dit aan de S5 te wijten is, eerder aan die app cq android zelf. Ik denk ook niet dat een M8 daarmee je probleem oplost.

5. Geen idee, ik heb allemaal orginele laders en werken bij mij goed. Ook het laden via een usbpoort (van pc oid) gaat prima maar tergend langzaam. Je moet rekening houden dat hij 2600mah moet vullen en dat duur nou eenmaal wat langer, zeker op 1a.

Even voor de goede orde, ik zit niet in het bijzonder de S5 te verdedigen aangezien ik de M8 ook nog steeds een mooi toestel vind. Het heeft denk ook geen zin om ze direct met elkaar te vergelijken aangezien ze in de basis nagenoeg dezelfde specs hebben. Er zijn een aantal aspecten waarin ze echt anders zijn die voor jou het verschil kunnen maken:

Design +1 voor M8 (al blijf dit subjectief natuurlijk)
IP67 +1 voor de S5 (al heeft de M8 ook een IPx3 rating)
Verwisselbare accu + 1 voor de S5
Oled display + 1 voor de S5
Boom audio stereo speakers +1 voor de M8
Camera +1 voor de S5
.... etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 11:05
In de UK is er vandaag een update uitgekomen met een aantal verbeteringen, oa sneller openen Galery, Camera app en finger print scanner.

Bron: http://www.sammobile.com/...ved-fingerprint-scanning/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
Goeie update. Ben benieuwd wanneer die hier in Nederland OTA wordt 'gelanceerd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:00
Beste tweakers,

ik heb onlangs een extra accu voor mijn galaxy s5 bestelt:

http://www.ebay.co.uk/itm...xy-S5-i9600-/360893273600

Nu vraag ik mij af of dit wel betrouwbaar is, met name omdat het zo goedkoop is.

Iemand ervaring met goedkope accu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Vinny1 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:30:
Beste tweakers,

ik heb onlangs een extra accu voor mijn galaxy s5 bestelt:

http://www.ebay.co.uk/itm...xy-S5-i9600-/360893273600

Nu vraag ik mij af of dit wel betrouwbaar is, met name omdat het zo goedkoop is.

Iemand ervaring met goedkope accu's?
Goedkope grotere accu's heb ik geen echte ervaringen mee maar goedkope Chinese accu's wel, voor m'n oude S1 en oude LG Optimus 3D. In eerste instantie doen ze wat ze moeten maar al redelijk snel gaan ze minder presteren en lopen ze sneller leeg. Als backup voor tijdens een lange reis ofzo waren het prima accu's maar als primaire accu zou ik zoiets niet gebruiken. Dit is puur gebaseerd op mijn eigen ervaringen dus test er op los en laat vooral je ervaringen weten zou ik zeggen (al dan niet in een nieuw topic ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Goedkope accu's met een capaciteit die veel lager is dan werkelijk geadverteerd... dat is meestal gewoon troep. Niet gemaakt om lang mee te gaan, niet gemaakt om betrouwbaar te zijn en niet gemaakt onder dezelfde kwaliteitseisen. Het kan prima werken en het kan mis gaan. Ik zou het afraden. Als je gaat besparen op een accu bij een telefoon van ruim 500 euro moet je jezelf toch afvragen waar je mee bezig bent.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Zijn er al mensen die een mail hebben gekregen m.b.t de galaxy gear fit actie. In de mail staat dat ik uiterlijk binnnen drie weken reactie krijg (of mijn aanvraag is goedgekeurd) en die kreeg ik 15 april. Nu is het al 12 Mei en heb ik nogsteeds niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

DeeSung schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:37:
Zijn er al mensen die een mail hebben gekregen m.b.t de galaxy gear fit actie. In de mail staat dat ik uiterlijk binnnen drie weken reactie krijg (of mijn aanvraag is goedgekeurd) en die kreeg ik 15 april. Nu is het al 12 Mei en heb ik nogsteeds niets gehoord.
Ik heb al eerder in dit topic gepost dat ik mijn Gear Fit inmiddels binnen heb. Ik heb de aanvraag een dag na release van het toestel ingediend. Ik kreeg afgelopen dinsdag een mail dat mijn aanvraag was goedgekeurd en dat het apparaatje binnen een aantal werkdagen zou worden geleverd en afgelopen zaterdag werd 'ie afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je al die Samsung rotzooi permanent weg? Stel dat ik de Samsungwallet wil verwijderen dan disabled ie alleen en bij de volgende ronde app-updates staat ie er weer bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 01:02:
Hoe krijg je al die Samsung rotzooi permanent weg?
Rooten en freezen dan wel geheel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
zijn er al goede roms te krijgen voor de S5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Er zijn al wel behoorlijk wat roms te krijgen, ik draai nu zelf Omega Rom. Dit is veruit de grootste (op dit moment) op XDA. Deze rom is dicht tegen stock aan maar wel goed te customizen zoals het debloaten van veel apps, custom kernel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een idee hoe je af komt van het shutter geluid van de camera? Ik kan het niet uitzetten in de settings en als ik hem op stil zet doet ie het ook nog steeds..
Is dan echt de enige andere oplossing een andere camera app of rooten?
Welke camera apps gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Berghske schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:11:
[...]

En ik ga jullie suggesties zeker testen. Waarvoor veel dank trouwens! :)

Zijn er trouwens mensen die dezelfde mening toegedaan zijn als mij wat betreft de standaard dialer?
Ja. Standaard Dialer van Samsung is geen kampioen.

Onbegrijpelijk dat veel gebelde personen moeilijk zijn terug te vinden.

KitKat-dialer zoekt eerst recent gebelde personen of nummers van die personen.

Heb Ex-Dialer ook maar eens geprobeerd en bevalt mij eigenlijk nog beter dan de KitKat-dialer.

Het beste blijft de originele KitKat-dialer, die ook personen zoekt en weergeeft die niet tussen de eigen (ingevoerde) contacten staan (via Google Plus en Google Search), maar dan moet de telefoon geroot zijn en moet deze Dialer geflasht worden (ben ik met de S5 nog niet van plan)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
KneoK schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 00:23:
[...]

Ik heb al eerder in dit topic gepost dat ik mijn Gear Fit inmiddels binnen heb. Ik heb de aanvraag een dag na release van het toestel ingediend. Ik kreeg afgelopen dinsdag een mail dat mijn aanvraag was goedgekeurd en dat het apparaatje binnen een aantal werkdagen zou worden geleverd en afgelopen zaterdag werd 'ie afgeleverd.
toppie:)

Ik had gebeld met samsung en mijn was al lang goedgekeurd alleen hadden ze geen mail gestuurd. Wrm kon ze mij niet vertellen. Ik zou hem uiterlijk in juni moeten ontvangen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 11:05
kreeg vandaag een mail dat mijn s-view cover binnen een paar dagen verstuurd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
is dat wat zon s-view cover? dan wordt hij nog dikker? en dan moet je elke keer dat flapje omklappen is niet handig met 1 hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

renzo4000 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:27:
Er zijn al wel behoorlijk wat roms te krijgen, ik draai nu zelf Omega Rom. Dit is veruit de grootste (op dit moment) op XDA. Deze rom is dicht tegen stock aan maar wel goed te customizen zoals het debloaten van veel apps, custom kernel etc.
Heb je daar meer info over renzo4000, stappenplan of iets dergelijks? Google levert wel wat op, maar hoe zit het dan met de garantie/KNOX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Als je nog nieuw bent met het rooten en flashen van custom roms wil ik je adviseren eerst goed in te lezen voordat je eraan begint. Je toestel "bricken" gebeurt niet zo snel meer, maar als je het niet goed uitvoert kan het je behoorlijk frustreren en veel tijd kosten.

Op XDA vind je diverse custom roms en goede tutorials. Ga eerst eens rustig inlezen, youtube filmpjes bekijken en daarna besluiten of je het waard vind om te rooten en te flashen.

Wat betreft de garantie loop je wel enig risico. Je krijgt na het rooten en flashen een flag (0x1) waardoor Samsung kan zien dat je hebt lopen prutsen aan je toestel. Nu is het niet zo dat je dan geen garantie meer hebt, tenzij hard gemaakt kan worden dat je een failure hebt vanwege de software aanpassingen.

Zie hier nog een interesant post uit het S4 topic: speedme in "[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's"

ook interessant: nieuws: Samsung gaat gebrickte telefoons standaard onder garantie repareren

[ Voor 13% gewijzigd door renzo4000 op 13-05-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Berghske schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:37:
Ik heb 25 dagen een S5 in bezit en overweeg hem terug in te leveren omwille van volgende redenen:

1. De bel-interface ervaar ik als zeer onhandig:
Klinkt belachelijk, weet ik en vind ik ook, maar het heeft me al zo vaak geërgerd. Een paar voorbeelden:
- Als ik een voornaam typ en onmiddellijk daarachter de achternaam, zoekt het toestel niet verder dan de voornaam... (ik zoek op dat moment niet via het scherm 'contactpersonen', maar via het standaard 'dialer'-scherm zoals je dat 10 jaar geleden ook deed op een simpele Nokia) Ik heb ca. 1.000 contactpersonen, dus ik heb bv. 15x een Wim. Zoek op deze manier maar eens snel naar de juiste wim, zonder nog 5 maal op het scherm te moeten duwen (op verschillende plaatsen dan nog!).
- De interface plaatst in bovenstaand geval de meest gebelde nummers niet bovenaan. Moest dat wel zo zijn, zou de juiste Wim toch al het vaakst verschijnen.
Ik ben een hardcore beller, hoofdzakelijk professioneel, en dit kost mij veel tijd en levert dus frustratie op. Ik bel trouwens vaak vanuit de wagen (met houder én carkit, natuurlijk), maar deze manier van werken maakt het bellen wel zeer omslachtig.

2. Het standaard toetsenbord is niet meteen het handigste. Ok, hier bestaan apps voor, maar dit is ook wel zo'n essentieel basis-iets waar ik een andere aanpak of toch (op zijn minst meer keuzemogelijkheden) rond verwacht.

3. De Bloatware.

4. Ik ben er al in geslaagd om 2 volle dagen te kunnen doen met mijn toestel (zonder power save mode, Wifi en 3G aan, 4G dus af), wat zeer goed is, maar evenzeer heeft mijn S5 de batterij er al twee maal op 1 nacht voor 50% doorgejaagd. Dit zonder dat ik iets deed, zonder actieve apps in het app overzicht, zonder wifi of mobiel internet. Toch een beetje vreemd.

5. Als ik een lader gebruik van 1A (ipv de standaard 2A die meegeleverd wordt), flipt het toestel een beetje; scherm constant aan en uit. Dit gebeurt trouwens wanneer het toestel aan staat, maar evengoed wanneer het af staat... Een laadcyclus duurt hierdoor soms tot 6 à 8u (ipv de 3 à 4u die je zou verwachten met 1A). Op zich niet onoverkomelijk; ik laad nu steeds op met 2A laders, maar toch het vermelden waart.

Weet iemand hier raad? Vooral betreffende punt 1? Een app, bepaalde instellingen die ik nog niet gevonden zou hebben (wat ik sterk betwijfel), ... Ik vind de S5 verder een heel goed toestel, (batterij, camera(!!), IP67), maar hét belangrijkste waarvoor je zo'n toestel gebruikt (ik toch), is bellen. En dit valt me dus zwaar.

Ik ben nu aan het overwegen om het toestel in te ruilen voor een M8 (ben altijd zeer tevreden geweest van mijn HTC One X, hoewel die ook niet zonder fouten was), maar zou eigenlijk toch graag eens 2 jaar met een Samsung werken, al was het maar voor de afwisseling.
hallo

om op 1 te antwoorden
1 zet er neer wim1, wim2 hoef je maar 1 keer te doen.
dan wat bellen betreft je kunt naar instellingen dan op beweging en gebaren en dan direct bellen aanvinken. Dan kun je op je contactpersoon drukken en je telefoon naar het noor doen dan belt hij degene op. werkt voor mij prima.
alleen voor in de auto zou ik het niet weten helaas. want daar werkt het niet

2. je kunt bij instellingen bij taal en invoeren dingen aanvinken en uitvinken net wat je wilt.

4. dat probleem met 4g heb ik niet. En misschien loopt hij sneller leeg dor een gedownloadde app zoals PayPal want dat had ik ik heb die er dus afgehaald.
dit kun je zien op instellingen en dan bij batterij kun je zien wat het meeste verbruikt en hoeveel procent.

5.Dit is makkelijk op te lossen gewoon de meegeleverde lader gebruiken aangezien de andere laders niet precies genoeg passen.

misschien dat je hier wat aan hebt er zijn giga veel mogelijkheden vind ik
ik ben zeer te vreden maar ja niet iedereen is hetzelfde en ik haast altijd een samsung gehad scheelt natuurlijk ook.

succes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Een vraagje over muziekalbums en hun covers.

Op mijn oude htc one zette ik gedownloade muziek op de telefoon en de htc liet mooi alle covers en bijbehorende nummers zien.

Nu bij de galaxy s5 is dat niet zo... ik heb ongeveer 25 albums op de telefoon gezet en 10 daarvan daar zie ik de covers niet van staan. Hoe kan dit? Heb ook al cover art downloader geprobeerd maar ook dan werkt het niet goed. Moet ik iets veranderen aan de naam ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

D-e-n schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:40:
Ik heb de Fusion gekocht, geweldig spul dat Ringke :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:33
Ben sinds vorige week ook in het bezit van een S5, maar bij bellen kan de tegenpartij kan mij amper verstaan. Heb het getest en het klopt helaas. Een heel blikkerig geluid met enorm veel echo, absoluut onverstaanbaar.

Voordat ik naar de winkel ren voor garantie eerst even zelf getest. De geluidsrecorder is kraakhelder en ook S-voice doet het zonder problemen, waardoor ik een hardwaredefect aan de microfoon vrijwel uit kan sluiten. Heb reeds alle mij bekende software instellingen (volume, achtergrondruis onderdrukken aan/uit) geprobeerd, maar het probleem blijft. Ook reeds vele malen herstart, batterij eruit e.d.

Iemand enig idee, ervaring of oplossing? Betreft een Vodafone abo dat voorheen probleemloos op mijn 'oude' S4 werkte.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeSung schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:30:
[...]

toppie:)

Ik had gebeld met samsung en mijn was al lang goedgekeurd alleen hadden ze geen mail gestuurd. Wrm kon ze mij niet vertellen. Ik zou hem uiterlijk in juni moeten ontvangen. Ik ben benieuwd.
Hoe kom je daar dan aan , krijg mijn s5 vrijdag binnen maar tegen een gratis gearfit zeg ik geen nee
We blijven tenslotte Nederlanders 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:16:
[...]

Hoe kom je daar dan aan , krijg mijn s5 vrijdag binnen maar tegen een gratis gearfit zeg ik geen nee
We blijven tenslotte Nederlanders 😎
Moet je wel een VF abo afgesloten hebben hé, die hebben andere productcode's en kassabonnen ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:26:
[...]

Moet je wel een VF abo afgesloten hebben hé, die hebben andere productcode's en kassabonnen ... :+
Ok jammer.
Pagina: 1 ... 11 ... 42 Laatste

Let op:
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen