Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Dit is hier niet ontopic.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 14-05-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:48:
Yay, kreeg vanmiddag deze mail:

[Samsung gear fit verstuurd]

Ben best benieuwd.
Bij mij is alleen de Cover-view verstuurd.
DeeSung schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:30:
[...]

toppie:)

Ik had gebeld met samsung en mijn was al lang goedgekeurd alleen hadden ze geen mail gestuurd. Wrm kon ze mij niet vertellen. Ik zou hem uiterlijk in juni moeten ontvangen. Ik ben benieuwd.
Ik had daar ook om gebeld en dat komt omdat alle mailtjes handmatig verstuurd werden, vanwege de grote vraag. Maar de aanvraag was inderdaad al lang en breed goedgekeurd, alleen mail was niet verzonden. Ik hoop hem ook binnenkort te mogen ontvangen. :)

Ow jah, nog een vraag. Ik heb mijn telefoon geroot (voor het eerst), maar is het mogelijk om de camera app (de AR-effecten) van de Xperia Z2 op mijn S5 te krijgen? Draai als ROM de Alliance 2.0, maar volgens mij is de Sony rom alleen bij CM11 beschikbaar. En die is nog niet te verkrijgen op de S5, toch?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:37:
[...]
...maar volgens mij is de Sony rom alleen bij CM11 beschikbaar. En die is nog niet te verkrijgen op de S5, toch?
Sony Rom =/= CM11 =/= Samsung stock Rom.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een leuke telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem zeker aanraden, helaas nog wel een beetje duur vergeleken met de andere smartphones maar dit zal waarschijnlijk snel afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin heeft ook een Samsung Galaxy en ik heb de iPhone, was eerst echt voor de iPhone maar dat was omdat Apple in het begin echt vernieuwend, nu vind ik dat ze een beetje achter de feiten aanlopen.

Ik heb een simonly abonnement van simyo en nu wil ik mijn telefoon verkopen, zodat ik met een beetje bijleggen de Samsung wellicht kan kopen.

Weet iemand een goede site waar ik mijn telefoon kan inleveren? Zelf had ik deze http://www.telefooninleveren.nu/ gevonden. Heeft iemand daar toevallig al ooit iets naar toe gestuurd?
Heeft niets met ervaringen of discussie over de S5 te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 15-05-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:34
*knip*
Offtopic, dus weg.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 15-05-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Ik heb net m'n S5 binnen en 't viel me op dat er geen kabel naar MicroUSB3 bij zit, zoals deze:
Wikipedia: USB

Moet je nu zelf zo'n kabeltje aanschaffen? Raar dat ze het er niet gewoon bij leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:27:
Deze ondertussen binnen

Zoals ik al eerder aangaf, het is geen high design, maar wel functioneel.
Het hele toestel gaat erin, en het front sluit zich over het scherm
( de homeknop valt nu ook in de cover, los in de zak ging hij toch wel regelmatig zomaar 'aan' )

reageert gewoon goed, door het plastic heen, alsof er een gewone screenprotector op zit.
sorry dat ik nu pas reageer bedankt voor deze tip
ik heb hem gelijk maar besteld en dat voor dat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 20:08
Maarten21 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:42:
Ik heb net m'n S5 binnen en 't viel me op dat er geen kabel naar MicroUSB3 bij zit, zoals deze:

Moet je nu zelf zo'n kabeltje aanschaffen? Raar dat ze het er niet gewoon bij leveren.
Klopt, beetje raar idd.
Samsung bezuinigd soms de meeste onlogische dingen en die gare k** oordopjes die niemand gebruikt zitten er wel steeds bij.

Daar waar de logica stopt daar begint Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van dat vervelende shutter geluid van de camera? Ook al staat hij op stil.
In de instellingen in de camera kan ik dit niet veranderen.
Weet iemand een goede camera app ter vervanging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 01:29:
Hebben jullie ook last van dat vervelende shutter geluid van de camera? Ook al staat hij op stil.
Hoor meer mensen erover. Ik heb dat geluid NOOIT gehad en heb de mijne gewoon van Vodafone.
Heb ook niet de optie om het geluid aan/uit te zetten.

Let wel, ik heb mijn telefoon alijd op STIL staan, dus hij maakt nooit geluid muv het alarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Waar ik van baal is die standaard Samsuns software ....
Die gare S Health blijft maar errors geven (en taak wordt dus steeds gestopt).
Heeft het in het begin wel gedaan maar kreeg een update en na de update doet hij niets meer.
Update verwijderd en dan kan ik het profiel weer opnieuw invullen maar bij de laatste stap (het aanmelden lijkt wel) loopt de app vast.

Clearen van het Yarvik cache helpt niks en ook het app cache zelf clearen werkt ook niet. Ben er een beetje klaar mee.

Snap niet dat Samsung hun software gewoon niet op orde krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Wie van jullie hebben de s view cover al binnen van de aktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Ik heb de Gear fit nu dag en moet zeggen dat ik het een leuk ding vind !

PRO:

- Zit heerlijk, licht genoeg en absoluut geen belemmering
- Super scherm, echt mooi, vooral indoor erg indrukwekkend
- geinige functies en vooral de meldingen die door komen zijn zeker functioneel, je hoeft niet voor iedere mailtje, appje of sms je smartphone te pakken.
- goede vribratie functie, duidelijk merkbaar.
- hartslag meter werkt goed

NEG:

- accuduur gaat niet echt heel veel langer mee dan een compleet volle dag als je veel berichten krijgt en er wat mee experimenteerd. Uiteindelijk denk ik dat als de nieuwigheid er af is en je geen berichten celebrity bent je er 2 volle dagen mee kan doen.

- software hier en daar nog wat beperkt. Slaap stand geeft nauwelijk info en zou juist detail info en grafieken moeten weergeven op de Phone. Dat kan echt veel beter.

- Tijd weergave middels motion sensor is erg matig, ene moment gaat hij aan met snelle draai aan de pols maar vaak ook niet.

Ben tot nu wel positiever dan de meeste reviews en vind het zeker redelijke smartwatch. Zou een prijs van 99 euro zeker waard zijn. Nu met de aktie en hem gratis bij de S5 krijgen is gewoon super en absoluut de moeite waard.

Geef hem tot nu toe 75/100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

alexbl69 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 07:50:
Ben sinds vorige week ook in het bezit van een S5, maar bij bellen kan de tegenpartij kan mij amper verstaan. Heb het getest en het klopt helaas. Een heel blikkerig geluid met enorm veel echo, absoluut onverstaanbaar.

Voordat ik naar de winkel ren voor garantie eerst even zelf getest. De geluidsrecorder is kraakhelder en ook S-voice doet het zonder problemen, waardoor ik een hardwaredefect aan de microfoon vrijwel uit kan sluiten. Heb reeds alle mij bekende software instellingen (volume, achtergrondruis onderdrukken aan/uit) geprobeerd, maar het probleem blijft. Ook reeds vele malen herstart, batterij eruit e.d.

Iemand enig idee, ervaring of oplossing? Betreft een Vodafone abo dat voorheen probleemloos op mijn 'oude' S4 werkte.
Kan een probleem zijn met de 2e microfoon die op de achterkant(?) zit, deze wordt gebruikt voor echo/noise cancellation en als deze niet goed functioneert dan kun je rare dingen krijgen bij telefoongesprekken die je niet hoort bij gewone opnames.

RMA dus vrees ik... Even dubbel testen met een ander simkaartje met andere provider kan echter zeker geen kwaad!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:49:
Als je nog nieuw bent met het rooten en flashen van custom roms wil ik je adviseren eerst goed in te lezen voordat je eraan begint. Je toestel "bricken" gebeurt niet zo snel meer, maar als je het niet goed uitvoert kan het je behoorlijk frustreren en veel tijd kosten.

Op XDA vind je diverse custom roms en goede tutorials. Ga eerst eens rustig inlezen, youtube filmpjes bekijken en daarna besluiten of je het waard vind om te rooten en te flashen.

Wat betreft de garantie loop je wel enig risico. Je krijgt na het rooten en flashen een flag (0x1) waardoor Samsung kan zien dat je hebt lopen prutsen aan je toestel. Nu is het niet zo dat je dan geen garantie meer hebt, tenzij hard gemaakt kan worden dat je een failure hebt vanwege de software aanpassingen.

Zie hier nog een interesant post uit het S4 topic: speedme in "[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's"

ook interessant: nieuws: Samsung gaat gebrickte telefoons standaard onder garantie repareren
hallo

ik begrijp er niks van waarom zou je de telefoon rooten etc.?
wat voor voordeel heeft dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 18-05-2014 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
*knip*

[ Voor 103% gewijzigd door RoD op 18-05-2014 18:09 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 18-05-2014 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:35:
[...]

hallo

ik begrijp er niks van waarom zou je de telefoon rooten etc.?
wat voor voordeel heeft dat dan?
Hij geeft al aan dat je je dient in te lezen. Doe dit dan ook, want GoT is geen helpdesk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Wat ik echt enorm lastig vind is dat de vingerscanner niet gebruikt kan worden in combinatie met een VPN. Heeft iemand hier een workaround kunnen vinden hiervoor? Op XDA ben ik niet veel nuttigs tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:00
Iemand anders ook last van wakelocks icm met het gebruik van de gear 2 neo? Heb echt alles uitgezet kwa sync etc kan ook niet echt iets op Google vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
melvinnie schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:44:
Wat ik echt enorm lastig vind is dat de vingerscanner niet gebruikt kan worden in combinatie met een VPN. Heeft iemand hier een workaround kunnen vinden hiervoor? Op XDA ben ik niet veel nuttigs tegengekomen.
'de' virusscanner ?
Welke ?
https://play.google.com/s...ch?q=virus+scanner&c=apps

edit ....
vingerscanner ..... t'is nog vroeg ...

[ Voor 6% gewijzigd door FreshMaker op 19-05-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Krijgt de S5 Prima straks een nieuwe topic of mag daarover ook in deze topic geschreven worden?

Zal wel van de lijst met afwijkende specs afhangen.

Schat zelf in dat iedereen die de "echte" S5 tegen vond vallen, afgezet tegen het design van de HTC One (en the other One) bij de Prime weer zal melden dat dat metaal toch wel koud is in de winter en minder goede ontvangst (wifi/gsm etc) dan de "echte" S5.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:10
melvinnie schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:44:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb al zitten zoeken maar kom niks tegen. Ook alternatieve vpn clients zijn er eigenlijk niet echt(zonder root dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
Vaez schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:21:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb al zitten zoeken maar kom niks tegen. Ook alternatieve vpn clients zijn er eigenlijk niet echt(zonder root dan)
Volgens mij is er een Xposed module die er voor kan zorgen dat je niet perse een pincode hoeft te doen als je een VPN hebt.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Maarten21 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:42:

Daarnaast lees ik dat je usb3 mode (net zoals bij Note 3) moet activeren, en hij is dan 10 min actief. Alleen kan ik nergens in Settings vinden waar je hem moet activeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net de S Cover View binnengekregen. Had eerder gehoopt op de Gear Fit, want die heb ik nog niet. Moet waarschijnlijk nog een maandje wachten daarop, want nog steeds geen bericht gehad helaas.

Over de Cover: hij is wel waterbestendig, ik kan hem prima onder de douche gebruiken. Staat ook op de achterkant dat hij waterbestendig is.

Om nog ff ontopic te blijven: Iemand al gevonden op welke manier je de shutter-sound (sluitergeluid) van de camera uit kan zetten? Heb m'n telefoon geroot, maar het is nog steeds niet gelukt. En aangezien ik het volume harder heb op m'n telefoon via een rom, maakt het best wel een hard geluid, zelfs op stil- of trilstand.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 12:57
Oplossing voor het shuttergeluid is op dit moment naar mijn kennis enkel te krijgen door een andere rom te flashen. Ik zou je knox status eens bekijken. Als deze al 0x1 staat kun je net zo goed meteen over op betere software gezien je garantie dan toch al is vervallen. Er gaan wisselende verhalen over deze status door het rooten. De één wel de ander niet... Ik kan omegarom in het bijzonder aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Ik weet niet of het werkt op de S5 omdat ik Omega heb maar: enforced stream silencer installeren zou de geforceerde geluiden moeten uitschakelen. Op de Note 3 werkt het in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 12:57
Melvinnie hoe heb jij omega precies op je S5 gezet? Ik heb nu nog een S3 met omega maar verwacht zaterdag mijn S5, bij geen dode pixels gaat hij out of the box naar omega ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:48:
Zo, net de S Cover View binnengekregen. Had eerder gehoopt op de Gear Fit, want die heb ik nog niet. Moet waarschijnlijk nog een maandje wachten daarop, want nog steeds geen bericht gehad helaas.

Over de Cover: hij is wel waterbestendig, ik kan hem prima onder de douche gebruiken. Staat ook op de achterkant dat hij waterbestendig is.

Om nog ff ontopic te blijven: Iemand al gevonden op welke manier je de shutter-sound (sluitergeluid) van de camera uit kan zetten? Heb m'n telefoon geroot, maar het is nog steeds niet gelukt. En aangezien ik het volume harder heb op m'n telefoon via een rom, maakt het best wel een hard geluid, zelfs op stil- of trilstand.
Root Explorer/ES File Explorer gebruiken, daarmee naar /system/media/audio/ui browsen en alle shutter_xxx bestanden verwijderen (eventueel hernoemen of ergens backuppen) en even het rijtje afgaan of je toevallig ergens nog iets van camera oid. tegenkomt.

In ES File Explorer wel even Root aanzetten en de juiste permissies geven aan je systeem zodat je ook daadwerkelijk kunt lezen en schrijven in /system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 01:29:
Ik heb geen shutter geluid als ik de telefoon op trilstand heb staan.. of ben ik nu bijzonder? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groene
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:43
Bij mij gaat het geluid van de camera ook niet uit. Maakt niet uit of de telefoon in de trilstand of stille modus staat..

Overigens heb ik ook vandaag de S view cover ontvangen. Ben er nog niet over uit of ik de cover ga gebruiken of de bumper die ik hier voor had. Hij lijkt nu wat groter/lomper en je ziet niet meer of het notificatielampje knippert. Verder viel me op dat op het kleine scherm van de cover een lagere temperatuur staat weergegeven dan op het grote scherm (als ik de cover open sla) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
JimmyNL schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:44:
Melvinnie hoe heb jij omega precies op je S5 gezet? Ik heb nu nog een S3 met omega maar verwacht zaterdag mijn S5, bij geen dode pixels gaat hij out of the box naar omega ;-).
Rooten en een recovery installeren, kan je vinden op XDA. Daarna een complete back-up maken en die opslaan op je PC. Vergeet EFS niet aan te vinken. Daarna de nieuwste omega downloaden en de zip in je recovery laden met een full wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 19:24:
[...]

Root Explorer/ES File Explorer gebruiken, daarmee naar /system/media/audio/ui browsen en alle shutter_xxx bestanden verwijderen (eventueel hernoemen of ergens backuppen) en even het rijtje afgaan of je toevallig ergens nog iets van camera oid. tegenkomt.

In ES File Explorer wel even Root aanzetten en de juiste permissies geven aan je systeem zodat je ook daadwerkelijk kunt lezen en schrijven in /system.
Thanks, hiermee is het gelukt. Cam_Start.ogg, Cam_Stop.ogg en idd de Shutter_xxx.ogg bestanden van naam veranderen en je hoort geen geluid meer. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen ik heb sinds vandaag ook een galaxy S5 :)
Ben tot nu toe zeer tevreden , heb alleen 1 ding :S
Welke file exploder ik er ook op zet ik kan geen bestanden verwijderen van me SD kaart.
Ik gebruik nu Root Exploder ziet er super en makkelijk uit maar bestanden delete ho maar :(
Zie ik wat over het hoofd of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Hoe is je kaart geformatteerd? Er is eea veranderd sinds kitkat: http://m.androidcentral.com/kitkat-sdcard-changes

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
De filesystem versie is niet relevant in deze kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

bestanden verwijderen gaat alleen na root en na het draaien van de fix: Google Play: SDFix: KitKat Writable MicroSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik denk dat je met ESexplorer gewoon kan verwijderen.

SDfix heb je niet (perse) nodig, alleen als je apps hebt die naar de SDkaart willen schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Kan iemand mij vertellen hoe ik de start schermpjes waar alle iconen in worden gezet kan wijzigen?
Bij mijn note3 kan je doormiddel van je twee vingers naar elkaar toe te vegen over het scherm, Dan krijg je alle pagina's met icoontjes in het klein te zien. Daarna kan je door middel van een vinger op de verkleinde pagina deze verschuiven. Ik kan het hier niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:30
pappaleone schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:32:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de start schermpjes waar alle iconen in worden gezet kan wijzigen?
Bij mijn note3 kan je doormiddel van je twee vingers naar elkaar toe te vegen over het scherm, Dan krijg je alle pagina's met icoontjes in het klein te zien. Daarna kan je door middel van een vinger op de verkleinde pagina deze verschuiven. Ik kan het hier niet vinden.
Jawel hoor gewoon de zelfde methode, 2 vinders naar elkaar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of op een lege plek met 1 vinger lang drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlpsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-04 15:25
Wie o wie kan mij helpen. Ik heb op het vergrendel scherm widgets staan die ik niet kan verwijderen.

http://i58.tinypic.com/29ynpea.png

Bij s health gekeken in instellen maar kan niks vinden
En die weer widget heeft geen instellingen?

[ Voor 10% gewijzigd door zlpsycho op 25-05-2014 13:03 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Zijn er al mensen die de nieuwe update al hebben ontvangen OTA?

Ik las namenlijk vorige week op AndroidWorld dat de Engelse versie en die uit Belgie al de update hebben ontvangen... update voor de camera en batterij.

Mijn toestel komt van ThePhoneHouse, dus een NL toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:41:
[...]

Jawel hoor gewoon de zelfde methode, 2 vinders naar elkaar toe
Ja met het startsherm lukt dat wel maar als ik zelf pagina;s toevoeg met icoontjes en daarna deze wil rangschikken??? Dit lukt niet. Om verwarring te voorkomen ik bedoel dus 1 ga naar apps rechts onderin, dan krijg ik in mijn geval 5 pagina's om doorheen te scrollen. Maar deze pagina's krijg ik met geen mogelijkheid verranderd van plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
zlpsycho schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:59:
Wie o wie kan mij helpen. Ik heb op het vergrendel scherm widgets staan die ik niet kan verwijderen.

http://i58.tinypic.com/29ynpea.png

Bij s health gekeken in instellen maar kan niks vinden
En die weer widget heeft geen instellingen?
instellingen - apparaat - vergrendelscherm - aanvullende informatie - en dan kan je aan of uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlpsycho
raro007 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:22:
[...]

instellingen - apparaat - vergrendelscherm - aanvullende informatie - en dan kan je aan of uitvinken.
Danku :)

Ik heb er ook last van dat de playstore automatisch alle apps update terwijl ik dat heb uitgefinkt. Zo gaan me mbs er snel doorheen..

[ Voor 23% gewijzigd door zlpsycho op 25-05-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
zlpsycho schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:25:
[...]

Danku :)

Ik heb er ook last van dat de playstore automatisch alle apps update terwijl ik dat heb uitgefinkt. Zo gaan me mbs er snel doorheen..
Misschien is het een idee om automatische updates alleen over wifi toe te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
De app 'activity zone' is nu als download beschikbaar, vers van de S5 active gehaald.
http://tktechnews.com/201...ome-other-android-phones/
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2762986

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlpsycho
arnoud_h schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:16:
[...]

Misschien is het een idee om automatische updates alleen over wifi toe te staan?
Stond toch nog wel aan. Had alleen synchronisatie uitgezet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Nog niemand de firmware-update voor camera en vingerscanner?

Na Engeland voor afgelopen weekend ook in Duitsland "uitgerold"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Ik heb hem als het goed is al via Omega 3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
melvinnie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:31:
Ik heb hem als het goed is al via Omega 3.1.
Ben bang van niet..

Laatste versie is G900FXXU1ANE2 of xxANE5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
_Nick__ schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:33:
[...]

Ben bang van niet..

Laatste versie is G900FXXU1ANE2 of xxANE5..
Hmm, vandaar dat ik dacht dat die update geen verschil maakte. Dan zal het nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Ik ben benieuwd of de nieuwe update ook te rooten in met de Chainfire methode... Updates OTA werken nu in ieder geval niet met root...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 11:05
Ik kreeg vanmorgen ineens een OTA update.
Ik zit nu op G900FXXU1ANE2.
Dus ze zijn ook de nederlandse versie aan t uitrollen.

[ Voor 29% gewijzigd door Arjant2 op 27-05-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
merk wel dat de fingerprint stukken beter is zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik kreeg ook vanochtend update 100 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
red bull schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:11:
Ik ben benieuwd of de nieuwe update ook te rooten in met de Chainfire methode... Updates OTA werken nu in ieder geval niet met root...
Merkte ik ook al .... Hij begon te zeiken over dat er wat verandert was en dus GEEN update gaat doen.
Zijn daar oplossingen voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Sammobile, de laatste rom ophalen
NL based en via Odin opzetten

Of gelijk een goede custom van XDA plukken, kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:50

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Sinds vandaag de S5 binnen gekregen en ben behoorlijk onder de indruk. Ik heb het laatste half jaar aardig wat smartphones versleten (Samsung S4, Xperia Z1, Xperia Z1 Compact, LG G2, HTC One M8) en kan wel zeggen dat de S5 de beste indruk achter laat op het moment.

+
- Scherm (briljant en echt flink wat stappen vooruit, voor mij kan IPS er niet aan tippen, het lijkt zoveel levendiger allemaal)
- Touchwiz is gelukkig verbeterd, nog wel druk met van alles en nog wat, maar veel voegt ook daadwerkelijk wat toe, zeker tov S4, waarmee ik nog net geen 747 kon besturen op afstand. Oogt iets strakker, maar nog steeds duidelijk Samsung
- Waterdicht
- S Health (ga het morgen gebruiken icm Gear Fit)
- Solide bouw, ik vind het fijner dan alu, omdat dit robuuster is en minder gevoelig voor butsen en krassen. Kraakt niet (LG G2 had daar veel meer last van)
- Zeer licht
- Tot nu toe is de accu super (rommel er veel mee nu) en vergelijkbaar met LG G2/HTC One M8

-
- Speaker (niet geweldig en is ronduit matig tov HTC One M8)
- Wel veel bloatware, maar op het randje is het nog te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ben ook afgelopen week overgestapt van de Note3 naar de S5. Twee minpunten aan de S5 de luidspreker vind ik behoorlijk minder presteren, bij de Note 3 zat de speaker onderaan de telefoon. Het geluid is dan ook beter te horen ,zeker bij het spelen van een game. Nadeel nu is als ik het geluid wat harder zet bij real racing dan tril gewoon heel de achterkant niet fijn. En verder vraag ik me af waarom de S5 ook niet beschikt over een USB 3 aansluiting voor het laden?. Verder schitterend toestel.

[ Voor 0% gewijzigd door pappaleone op 27-05-2014 22:28 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pappaleone schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:26:
En verder vraag ik me af waarom de S5 ook niet beschikt over een USB aansluiting voor het laden?.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Brad ik heb nog steeds het probleem met iconen pagina's. Ik bedoel dus de pagina's met icoontjes die je krijgt nadat je rechtsonder op apps drukt. Daar heb ik ongeveer 5 pagina's met iconen, alleen wil ik die pagina's verranderen van volgorde. Bij de Note3 en Galaxy S4 was dit met 2 vingers naar elkaar, en dan kon je een hele pagina verschuiven. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik moet wel zeggen dat ik een custom rom draai (Echoe rom)
Zie ik iets over het hoofd of is het niet mogelijk met de S5? Ik bedoel dus niet de pagina als je uit slaapstand komt. Als ik daar iets langer op druk gaat het wel. strange...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pappaleone schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:34:
Brad ik heb nog steeds het probleem met iconen pagina's. Ik bedoel dus de pagina's met icoontjes die je krijgt nadat je rechtsonder op apps drukt.
Menu/Bewerken werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:38:
[...]

Menu/Bewerken werkt niet?
Nee met bewerken kan ik wel de iconen verschuiven van de ene naar de andere pagina, maar het gaat mij er om de hele pagina met iconen te verschuiven. Het zou wel anders kunnen maar dan ben je een uur bezig met alle icoonjes. Ps in mijn vorige bericht bedoelde ik usb3.00 aansluiting sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
FreshMaker schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:48:
Sammobile, de laatste rom ophalen
NL based en via Odin opzetten

Of gelijk een goede custom van XDA plukken, kan ook
Duidelijk verhaal ! Mijn dank voor de vlotte reactie _/-\o_
Neem aan dat alles dan wel weg is dus de volgende vraag.

Wat is de meest complete en vooral meest simpele Backup manier om alles te backuppen en eenvoudig terug te zetten ? (S5 is geroot).

[ Voor 4% gewijzigd door Bomberman71 op 28-05-2014 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 11:05
pappaleone schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:43:
[...]

Nee met bewerken kan ik wel de iconen verschuiven van de ene naar de andere pagina, maar het gaat mij er om de hele pagina met iconen te verschuiven. Het zou wel anders kunnen maar dan ben je een uur bezig met alle icoonjes. Ps in mijn vorige bericht bedoelde ik usb3.00 aansluiting sorry.
Er zit toch een USB 3 aansluiting op of ben ik nou gek?
Alleen de bijgeleverde kabel is geen USB 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Bomberman71 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:36:
[...]

Duidelijk verhaal ! Mijn dank voor de vlotte reactie _/-\o_
Neem aan dat alles dan wel weg is dus de volgende vraag.

Wat is de meest complete en vooral meest simpele Backup manier om alles te backuppen en eenvoudig terug te zetten ? (S5 is geroot).
Sowieso even een nadroid backup maken met CWM of TWRP oid. Dan kan je altijd weer je telefoon in oude staat terugzetten. Daarnaast kan je met bijv. titanium backup je settings en apps backuppen en weer restoren.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Arjant2 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:39:
[...]

Er zit toch een USB 3 aansluiting op of ben ik nou gek?
Alleen de bijgeleverde kabel is geen USB 3.
Sorry dat bedoelde ik ook, vandaar de vraag waarom leveren ze er ook niet de kabel bij?
Bij de Note 3 is dit wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
pappaleone schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Sorry dat bedoelde ik ook, vandaar de vraag waarom leveren ze er ook niet de kabel bij?
Bij de Note 3 is dit wel het geval.
Dat zijn de rare bezuinigingen bij Samsung... Hij zit er inderdaad niet bij, waarom weet ik niet want die dingen kosten echt helemaal niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb mijn S5 geroot met Odin, maar nu kan ik geen officiele OTA updates meer ontvangen. Wat kan ik nu het beste doen om toch de updates te krijgen? Stock reflashen en dan alles kwijt? Of zijn er andere mogelijkheden?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
melvinnie schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 08:32:
[...]

Dat zijn de rare bezuinigingen bij Samsung... Hij zit er inderdaad niet bij, waarom weet ik niet want die dingen kosten echt helemaal niets...
Is het misschien zo dat je als fabrikant dit moet doen vanwege de maffe EU regels (lader met micro USB verplicht enzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

red bull schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:11:
Bomberman71 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:52:
[...]

Merkte ik ook al .... Hij begon te zeiken over dat er wat verandert was en dus GEEN update gaat doen.
Zijn daar oplossingen voor ?
HellBeast schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:41:
Ik heb mijn S5 geroot met Odin, maar nu kan ik geen officiele OTA updates meer ontvangen. Wat kan ik nu het beste doen om toch de updates te krijgen? Stock reflashen en dan alles kwijt? Of zijn er andere mogelijkheden?
De oplossing is heel simpel. :)
Je hebt na het rooten wellicht geen OTA updates meer. Echter kun je nog steeds je geroote S5 bedraad aan je PC updaten naar Samsung's nieuwste firmware d.m.v. Samsung's eigen Kies.
Hier kun je Samsung Kies ophalen.

Voor vragen omtrent (un)rooten verwijs ik jullie door naar dit topic. ;)

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Samsung Kies ..... Het Itunes van Samsung ... Nee dank u.

Ik wacht nog wel ff en ga dan voor een custom ROM, ben ik ook van die Bloatsoftware af en mischien doet de Gallerij het dan wel zonder iedere keer dat die vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bomberman71 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:00:
...en mischien doet de Gallerij het dan wel zonder iedere keer dat die vastloopt.
QuickPic sowieso ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Hebben meer mensen last van het volgende: Bij het verwijderen, met het prullenbak icoon-tje, van mail uit de standaard Samsung mail-app komt de mail telkens terug, deze wordt niet verwijdert van de server (Zeelandnet). Instellingen overgenomen van m'n vorige telefoon waar er geen problemen waren.

Maar als ik de mail verwijder door deze te selecteren en daarna naar de map 'prullenbak' te verplaatsen worden ze wel gewoon verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Hoelang gaat bij jullie de batterij mee? En op screentijd? Ben benieuwd daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
wilke77 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:54:
Heb de S5 nu sinds afgelopen zondag en ben erg tevreden over de accu!

Vanmorgen had ik onderstaand..:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/1zng6.png

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/339oby1.png

[ Voor 33% gewijzigd door DutchCrownNL op 05-06-2014 07:53 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
SpEcTeR schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:21:
Hebben meer mensen last van het volgende: Bij het verwijderen, met het prullenbak icoon-tje, van mail uit de standaard Samsung mail-app komt de mail telkens terug, deze wordt niet verwijdert van de server (Zeelandnet). Instellingen overgenomen van m'n vorige telefoon waar er geen problemen waren.

Maar als ik de mail verwijder door deze te selecteren en daarna naar de map 'prullenbak' te verplaatsen worden ze wel gewoon verwijderd.
Hoe benader je je mailserver? Via POP of IMAP?

Ik heb het hier net getest, maar hier wordt mail gewoon verwijderd van de IMAP server.

[ Voor 6% gewijzigd door arnoud_h op 05-06-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DutchCrownNL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:19:

AirWakeUp 14% accu in beslag genomen, vind ik nogal wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:00:
Die gebruikt hetzelfde idee als op de Nexus7 "tap2 wake"
Er blijft een sensor continu scannen op een beweging ( in dit geval de lichtsensor )
Dus deep-sleep vervalt in zijn geheel.

Daarom gebruik ik die 'gemakjes' niet, teveel resource, voor te weinig gewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
FreshMaker schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:03:
Die gebruikt hetzelfde idee als op de Nexus7 "tap2 wake"
Die gebruikt gelukkig way minder resources dan dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik vermoed dat dat komt omdat het kernel-related is, en die air-dingen OS geregeld zijn.

( ik gebruik het ook graag op de N7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
arnoud_h schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:34:
[...]

Hoe benader je je mailserver? Via POP of IMAP?

Ik heb het hier net getest, maar hier wordt mail gewoon verwijderd van de IMAP server.
Stond op POP3.
Omgezet naar IMAP, ben beniuwd.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar kan ik het tweede scherm vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:00:
[...]

Ik ook..

Gok dat het Weather-widget aanstaat, maar niet wordt gebruikt..

Gebruikte zelf beautiful-widgets als weer widget , maar had wel vermelding van "weer" aanstaan op het vergrendelscherm.. dit veroorzaakte bij mij eenzelfde AirWake..

Zonde van 15% accu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
_Nick__ schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:00:
[...]

Ik ook..

Gok dat het Weather-widget aanstaat, maar niet wordt gebruikt..

Gebruikte zelf beautiful-widgets als weer widget , maar had wel vermelding van "weer" aanstaan op het vergrendelscherm.. dit veroorzaakte bij mij eenzelfde AirWake..

Zonde van 15% accu..
Klopt heb inderdaad de weather-widget aanstaan.
Ik vermoed echter (was ermee aan het spelen :P ) AirWake komt doordat je het toestel kan laten aangaan als je je hand boven het scherm houd.
Als ik nu kijk, instelling staat weer uit, komt de hele naam AirWake niet voor ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilke77 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:54:
hallo ik heb de s 5 al een paar maanden maar die van mij gaat weel 2 dagen mee terwijl ik veel spelletjes doe en whats app vrij vaak

ik heb hem op automatisch staan dat spaart stroom

gr joke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Is de S5 in de regen nog een beetje te bedienen trouwens? Als het maar hard genoeg regent dan is de One M8 redelijk onbedienbaar omdat de touchscreen onprecies/onbruikbaar wordt.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Kan iemand mij iets vertellen omtrent het ram status gebeuren van S5?
Normaal zie ik dit wat op en neer gaan tussen 1,17 GB en 1,55 GB is dit goed of veel?
Ik vraag dit namelijk om het volgende. Op mijn note3 is het ram gebeuren 3,00 GB
Nu speel ik vaak het spel real racing3, op de Note3 loopt dit spel soepel geen laggs.
Maar op de S5 is dit niet het geval, beeld hapert vaak en af en toe lijkt wel of het beeld een freeze heeft.
Heeft dit nu te maken met het ram geheugen, of zit ik dan helemaal verkeerd?
Je zou toch zeggen dat de S5 sneller is. Kan iemand mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:40
ik heb een probleem met de S5 met 4G iemand hier toevallig ervaring mee :

gekocht via webshop AMMS . eerste wat me opviel was dat het een duits model was van t-mobile.
ik heb toen bij vodafone 4G blox aangezet , en me telefoon aan en uit gezet , nog geen 4G verbinding.
bij vodafone geweest , nieuwe simkaart gekregen , werkt nog niet , ook niet bij hun in de winkel (met versterkers enz) gaven aan kan zijn omdat het duits model was , miss even bellen met leverancier ,die gaven aan ja probeer eens een recovery , zojuist de nieuwste NL firmware erop gezet , maar nog geen verbetering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
theorganiser schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:40:
ik heb een probleem met de S5 met 4G iemand hier toevallig ervaring mee :

gekocht via webshop AMMS . eerste wat me opviel was dat het een duits model was van t-mobile.
ik heb toen bij vodafone 4G blox aangezet , en me telefoon aan en uit gezet , nog geen 4G verbinding.
bij vodafone geweest , nieuwe simkaart gekregen , werkt nog niet , ook niet bij hun in de winkel (met versterkers enz) gaven aan kan zijn omdat het duits model was , miss even bellen met leverancier ,die gaven aan ja probeer eens een recovery , zojuist de nieuwste NL firmware erop gezet , maar nog geen verbetering...
Zoals ik het nu zie denk dat er toch iets met de hardware niet in orde is.
Ik denk een gevalletje van garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:42:
[...]

hallo ik heb de s 5 al een paar maanden maar die van mij gaat weel 2 dagen mee terwijl ik veel spelletjes doe en whats app vrij vaak

ik heb hem op automatisch staan dat spaart stroom

gr joke
Dat is zeker goed. ik denk dat ik mijn batterij niet goed is. ik haal amper de middag met zoveel gebruik als jou. Terug naar de winkel maar. :(

[ Voor 15% gewijzigd door wilke77 op 06-06-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
die van mij haal ik amper de middag. ik ga maar terug naar de winkel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Die van mij heeft daar echt geen last van. Als ik hem vergeet op te laden haal ik twee dagen ook nog wel.
Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste

Let op:
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen