Een hele rij microsoft certificeringen.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Dat kan niet, die komt pas Mei - Augustus.CLB schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:00:
Ik vind ook nergens bevestiging van de CPU, Tweakers schrijft namelijk 805-soc van Qualcomm...
Staat zelfs niet genoemd in de persberichten / Samsungwebsites...
Een hele rij microsoft certificeringen.
Tweakers schreef ook "De software is gebaseerd op Android 4.2.2, momenteel de nieuwste versie van het Android-besturingssysteem."CLB schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:00:
Ik vind ook nergens bevestiging van de CPU, Tweakers schrijft namelijk 805-soc van Qualcomm...
Staat zelfs niet genoemd in de persberichten / Samsungwebsites...
De gemidelde consument is beter af met de nieuwe Sony of HTC One 2014.DGonlag2 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:02:
Tja ik denk dat dit voor de Tweaker geen goede upgrade is voor zijn/haar SG4 of Htc One, maar voor de gemiddelde consument toch een mooi toestel?
Een fitness nutcrack is misschien beter af met de S5
De consument die het verschil tussen de S4 en de S5 niet zal zien.DGonlag2 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:02:
Tja ik denk dat dit voor de Tweaker geen goede upgrade is voor zijn/haar SG4 of Htc One, maar voor de gemiddelde consument toch een mooi toestel?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heb nu een pebble maar met dat gebogen oled scherm enz leek het me wel leuk voor erbij.Mizgala28 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:55:
[...]
Nee, alleen met de paar uitverkoren Galaxy telefoons, kin je beter een Sonybofzo halen.
Meer als Smartwatch dan fit bandje.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die draait standaard ook niet op 2,5GHz.Katmi schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:01:
Dacht dat op engadget stond dat het gewoon een 800 soc op 2.5Ghz is ( misschien de gepimpte 801 soc ? )
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Beter af ja.Katmi schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:02:
[...]
De gemidelde consument is beter af met de nieuwe Sony of HTC One 2014.
Een fitness nutcrack is misschien beter af met de S5
Klopt. Maar ze horen Samsung (= de ding), en S5 is hoger dan S4 = great succes.Mizgala28 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:03:
[...]
De consument die het verschil tussen de S4 en de S5 niet zal zien.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
''De Snapdragon 801 is identiek aan de Snapdragon 800 maar dan met iets hogere kloksnelheden. De vier Krait-cores lopen bij dit model op maximaal 2,5GHz in plaats van 2,3GHz. De Adreno 330 heeft ook een kleine boost naar 578MHz geregen, tegenover 550MHz voor snelste variant van de gpu van de Snapdragon 800.''
nieuws: Qualcomm introduceert 64bit-octacore en Snapdragon 801
Nee, deze zal ook gewoon wel weer records verbreken denk ik.mprkooij schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:08:
Denken jullie dat als Samsung heel veel commentaar krijgt en een stuk minder S5's verkoopt dan de S4 dat ze een aanpassing maken of een nieuwe versie?
Zal wel weer zoveel marketing tegenaan gegooid worden dat iedere niet tweaker hem gewoon koopt.
In iedere krant een reclame, op elke bushalte een reclame.HansAnders07 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:10:
[...]
Nee, deze zal ook gewoon wel weer records verbreken denk ik.
Zal wel weer zoveel marketing tegenaan gegooid worden dat iedere niet tweaker hem gewoon koopt.
Apple verkoopt goed zonder, maar ik hoop dat de S5 slecht verkoopt, geeft de kans aan de concurrentie die stukken beter is.
Zo te zien een goede en functionele camera, een mooie powrsaving modus. Design van OS lijkt alleen niet doorgetrokken te zijn in alle delen van het OS, dat is wel erg jammer.
Apple maakt ook overal reclame, alleen anders. iPad gratis bij, iPhone gratis bij. Providers die via abri's reclame maken voor goedkope abonnementen bij een iPhone enz.. Dat zie je vrijwel tot niet met een HTC of een Sony!Mizgala28 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:12:
[...]
In iedere krant een reclame, op elke bushalte een reclame.
Apple verkoopt goed zonder, maar ik hoop dat de S5 slecht verkoopt, geeft de kans aan de concurrentie die stukken beter is.
Mmmm S5 naast een G2, beide op max. helderheid.

[ Voor 19% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-02-2014 21:18 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Wat een bezels zeg op die s5Golf2vr6 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:15:
[...]
Apple maakt ook overal reclame, alleen anders. iPad gratis bij, iPhone gratis bij. Providers die via abri's reclame maken voor goedkope abonnementen bij een iPhone enz.. Dat zie je vrijwel tot niet met een HTC of een Sony!
[afbeelding]
Dat doet apple zelf niet.Golf2vr6 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:15:
[...]
Apple maakt ook overal reclame, alleen anders. iPad gratis bij, iPhone gratis bij. Providers die via abri's reclame maken voor goedkope abonnementen bij een iPhone enz.. Dat zie je vrijwel tot niet met een HTC of een Sony!
[afbeelding]
Geïndoctrineerd klootjesvolk of de mensen die altijd het laatste willen hebbenhoevenpe schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:30:
Want wie gaat nu hier 700 voor neerleggen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik vind hem echt ontzettend tegenvallen.... Natuurlijk maakt deze S5 ruimte voor een topmodel boven dit toestel maar Samsung laat in mijn ogen duidelijk zien dat men qua design niet verder wil gaan dan een evolutie.DGonlag2 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:12:
Tjah ik moet zeggen dat ik het qua ontwerp een mooi toestel vind. Materialen, tja, jammer van plastic, achterkant wel mooi.
Zo te zien een goede en functionele camera, een mooie powrsaving modus. Design van OS lijkt alleen niet doorgetrokken te zijn in alle delen van het OS, dat is wel erg jammer.
Andere merken zetten vol in op aluminium en/of glas, Wat Samsung hier laat zien kan in mijn ogen niet, zeker niet voor een top model.
Qua Software heb ik altijd moeite met het feit gehad dat Samsung helemaal met Touchwizz zit, kleurtjes en vormen die in Azie ontzettend aanspreken maar voor elke zich zelf respecterende Europeaan veel te kinderlijk aan doet. Ik was dan ook blij met Samsung melding van een poos terug dat ze met de nieuwe versie van haar Android schil een stap terug zou doen qua poppenkastfunctie....
Maar helaas, kan niet zeggen dat ze het over een andere (in mijn ogen betere) boeg hebben gegooid.... extra functie waar je feitelijk niet aan hebt..... Heb je een hoge hartslag dan koop je toch geen telefoon? Wat een onzin zeg.
Nee, ik ben niet onder de indruk, Dit toestel hadden ze net zo goed de Samsung Galaxy S4.5 kunnen en misschien wel moeten noemen...
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat ligt eraan.DGonlag2 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:02:
Als de gemiddelde consument voor minder een beter toestel kan krijgen, of voor minder geld een toestel dat óók alles doet wat ze nodig hebben, dan is het misschien niet zo'n goede deal.
Verder.. Vingerafdrukscanner omdat Apple het ook maar heeft? Ik vind dat sowieso een nutteloze toevoeging.
Het formaat komt al te dicht in de buurt bij de note 3 dus dan zie ik de reden niet om de S5 aan te schaffen. Wat een afgang, ik snap echt niet wat Samsung denkende was.
Wil je een hartslag op je One (of ander Android toestel) meten?Bullet NL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:33:
[...]
Ik vind hem echt ontzettend tegenvallen.... Natuurlijk maakt deze S5 ruimte voor een topmodel boven dit toestel maar Samsung laat in mijn ogen duidelijk zien dat men qua design niet verder wil gaan dan een evolutie.
Andere merken zetten vol in op aluminium en/of glas, Wat Samsung hier laat zien kan in mijn ogen niet, zeker niet voor een top model.
Qua Software heb ik altijd moeite met het feit gehad dat Samsung helemaal met Touchwizz zit, kleurtjes en vormen die in Azie ontzettend aanspreken maar voor elke zich zelf respecterende Europeaan veel te kinderlijk aan doet. Ik was dan ook blij met Samsung melding van een poos terug dat ze met de nieuwe versie van haar Android schil een stap terug zou doen qua poppenkastfunctie....
Maar helaas, kan niet zeggen dat ze het over een andere (in mijn ogen betere) boeg hebben gegooid.... extra functie waar je feitelijk niet aan hebt..... Heb je een hoge hartslag dan koop je toch geen telefoon? Wat een onzin zeg.
Nee, ik ben niet onder de indruk, Dit toestel hadden ze net zo goed de Samsung Galaxy S4.5 kunnen en misschien wel moeten noemen...
Google Play: Instant Heart Rate
Werkt perfect! Niks nieuws aan ;-)

⏩ PVOutput☀️
Van de week even de TS pimpen met het bloatware-geblaat en dergelijke, nu m'n bed in, MWC sloopt me.
⏩ PVOutput☀️
Ik had nog zooo gehoopt op een Samsung Galaxy S5 Plus
Wie weet komt hij nog..
Het is natuurlijk vreemd om twee topmodellen te introduceren die voornamelijk tegen elkaar op concurreren.
Daar hebben ze precies hetzelfde gedaan.
Gewoon een bewijs dat het onverstandig is om een concurrent in eigen huis te creëren...
Bovendien, Samsung heeft in de vorm van de Galaxy Note 3 al een ander topmodel in huis.
Lelijk idd, hebben wel meer witte toestellen.Quad schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:44:
Wat ik ook lelijk blijf vinden bij Samsung telefoons is de zwarte randje om het scherm en tussen de bezel in..
[afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
Niet de Z2?Flipswix schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:21:
Waar ik nu tussen twijfel is de Galaxy s4, Note 3, of HTC M8
Ik zou zelf sowieso geen Samsung kopen maar dit klinkt wel als een vrij beperkte upgrade. Kiezen voor een S4 lijkt me wat dat betreft helemaal niet verkeerd.Quad schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:17:
Wat ik mij afvraag, je kan nu een Galaxy S4 voor €330,- kopen met cashback, is het dan waard om meer dan het dubbele voor de Galaxy S5 neer te leggen? Op dit moment denk ik dat dus echt niet.
Wat ik wel verwacht is dat ze volgend jaar met een wat grotere upgrade zullen gaan komen. Ik reken erop dat in 2015 de stap naar 64bit gaat plaatsvinden.
[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 24-02-2014 22:31 ]
Uiteraard, verwachtingen zijn altijd hoog gespannen, maar nu komt iedereen wel van een koude kermis thuis.
Ik zie deze upgrade enkel als reactie op de iPhone 5S/concurrenten en niet zozeer een nieuw en uniek product. Tenminste, het lijkt alsof Samsung zich meer druk maakt om wat de concurrentie te bieden heeft dan daadwerkelijk zelf innoverend te zijn. Jammer.. Had zelf ook (te) hoge verwachtingen.
Anyway, ik geloof dat het meeste al zo'n beetje gezegt is. Ik had inderdaad zoals meerdere zeggen wat meer verwacht....
Benieuwd wat de G3 gaat doen, komt deze ook nog met de MWC uit?
[ Voor 14% gewijzigd door Ttje op 24-02-2014 22:35 ]
Zoals al een paar gezegd is: wat moeten die ontwerpers gedacht hebben toen ze dit bedachten?
Volgens mij had de S4 een Snapdragon 600 terwijl de S5 een Snapdragon 801 heeft.SomerenV schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:40:
De processor is hetzelfde als die van de Galaxy S4
Verrek jabeantherio schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:43:
[...]
Volgens mij had de S4 een Snapdragon 600 terwijl de S5 een Snapdragon 801 heeft.

Edit:
Mensen op facebook hebben duidelijk geen smaak/verstand van specs...
Iedereen vind hem helemaal top en wil hem zo snel mogelijk in huis hebben
[ Voor 48% gewijzigd door mprkooij op 26-02-2014 13:36 . Reden: typo ]
Nee, in mei volgens de geruchten...Ttje schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:34:
Ik dacht dat het febuari was? Volgens Samsung is het vgm 1 april...
Anyway, ik geloof dat het meeste al zo'n beetje gezegt is. Ik had inderdaad zoals meerdere zeggen wat meer verwacht....
Benieuwd wat de G3 gaat doen, komt deze ook nog met de MWC uit?
Wat mij betreft is de Z2 beter dan de S5 (zoals we voorlopig weten, Z1 had magere accu en camera dus..) en de nieuwe HTC One moeten we ook nog even op wachten, maar de eerste HTC One was ook niet verkeerd.
De 'gewone' mens heeft andere behoeftes. Voor hun zijn de fitness apps het van het.mprkooij schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:48:
Op heel veel fora's net gekeken en om het zacht uit te drukken: De meeste mensen zijn not amused!
Edit:
Mensen op facebook hebben duidelijk geen smaak/verstand van specs...
Iedereen vind hem helemaal top en wil hem zo snel mogelijk in huis hebben
Mensen overdrijven ook wel een beetje. Misschien dat men het design van Samsung zat aan het worden is (dat ben ik ook) maar verder zie ik niets verkeerds aan dit toestel.mprkooij schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:48:
Op heel veel fora's net gekeken en om het zacht uit te drukken: De meeste mensen zijn not amused!
Op Facebook zit nu eenmaal veel volk met het verstand van een pinda en een tunnelvisie van heb ik jou daar. Hier worden dat soort mensen vrij snel weggefilterd omdat ze niks toevoegen aan een discussie, maar op Facebook is het een constante stroom aan kontlikken, bij vrijwel elk merk. Als je ergens een koelkast aan eskimo's kunt verkopen is het wel op FacebookLi1quid schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:53:
[...]
De 'gewone' mens heeft andere behoeftes. Voor hun zijn de fitness apps het van het.
Hey, als man zijnde wil ik liever een scheeraparaat ingebouwdsanane schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:56:
nu nog een zwangerschapstest. dan is het compleet.
Be nice, You Assholes :)
Ik zie de berichten al verschijnen over de Galaxy S* als de eerste smartphone waar zelfmoord mee gepleegd is3DDude schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:10:
[...]
Hey, als man zijnde wil ik liever een scheeraparaat ingebouwd

Geloof mij maar wanneer ik zeg dat die weinig indruk zullen maken. Het is elk jaar hetzelfde liedje, de marketing campagne van Samsung draait zo ongelooflijk hard dat er niks tegen is te doen, de Galaxy S5 zal gewoon weer de populairste Android smartphone op de markt zijn en ook zal de iPhone 6 vele tientallen miljoenen keren over de toonbank gaan, daarvoor hoef je nog niets eens de specificaties of het ontwerp voor te zien. Jammer, maar zo is het momenteel wel.calvinturbo schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:51:
Dit is het jaar dat de concurrenten Samsung voorbijstreven.
Wat mij betreft is de Z2 beter dan de S5 (zoals we voorlopig weten, Z1 had magere accu en camera dus..) en de nieuwe HTC One moeten we ook nog even op wachten, maar de eerste HTC One was ook niet verkeerd.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Voor het eerst ga ik ook niet upgraden. Ik doe dit normaal wel altijd, maar vind het echt niets deze s5, het design lijkt op die van de s2, de specs niet boeiend. Ik ga hem wel keertje proberen, maar ga eerst wachten tot die flink is gedaald (rond de 450).Senor Sjon schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 00:00:
Nou, dit lijkt meer op een downgrade t.o.v. mijn Note3. Geen reden om te switchen.
De S-lijn is nu wel klaar, uitgemolken. Wat mijn betreft doet Samsung nog mee met de Note's. De Note 4 kan zomaar het toestel van het jaar 2014 worden. Mijn keuze voor de Note 3 is zo gek nog niet, beste keuze heden.Senor Sjon schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 00:00:
Nou, dit lijkt meer op een downgrade t.o.v. mijn Note3. Geen reden om te switchen.
Tubes....It's what make music music!
Ik zie geen unieke eigenschappen die mij doen hunkeren naar Samsung. Hopelijk komt HTC met de opvolger van de one deze week, de huidige heeft iig een fantastisch design
Gratis sd card actie dan maar weer Samsung?
http://www.sammobile.com/...s-almost-8-gb-of-storage/
Moet je vandaag op de kop af nog precies een maandje wachten, 25 maart wordt de nieuwe HTC onthuld.Bigg Balls schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 07:41:
Waarom zou ik de s5 moeten halen en niet een andere high end android smartphone?
Ik zie geen unieke eigenschappen die mij doen hunkeren naar Samsung. Hopelijk komt HTC met de opvolger van de one deze week, de huidige heeft iig een fantastisch design
⏩ PVOutput☀️
Er komt ook een Exynos-variant van de S5, alleen in Zuid Korea, 8 cores, 2,1GHz.
Dan de gimmicks, Samsung probeert ieder jaar weer vage dingen te implementeren. Vorig jaar was het oogbal scrollen en pauzeren, dit jaar een hartslagmeter en vingerafdrukscanner. Leuke features die na 3x proberen al vervelen. Het nut van de hartslagmeter ontgaat me echt geheel, juist daarvoor zou je een smartwatch willen gebruiken al dan niet i.c.m. hartslagmeter. Dan ga je toch niet hardlopen met je telefoon met je vinger op de scanner... echt WTF Samsung. En ja dan de vingerafdrukscanner, volledig des Samsungs geïmplementeerd lees: het hebben van gimmick boven functionaliteit. Als ik de previews lees dat je je vinger recht ervoor moet plaatsen dan hebben ze flink de plank misgeslagen in Seoul. Een ieder weet toch dat als je je telefoon met één hand oppakt dat je duim er ook scheef gepositioneerd is.
Toch zal deze telefoon weer alle records verbreken. De marketing machine zal weer volle toeren draaien. En... prik deze maar alvast in je agenda: op het moment dat het merk met fruitlogo haar 6de generatie presenteert zal de prijs van de S5 flink zakken.
Voor als het nog niet duidelijk was, mijn S3 zal ik niet gaan vervangen voor een S5
S2 > S3 tegenvaller, grote hype met eigen launchevent. Model was glad en het scherm niet helder.
S3 > S4 tegenvaller, ontzettend gehyped met eigen evenement en mooie renders die het niet waren geworden. Resultaat was ietsje meer richting S2, maar geen wow factor. Ook werd er veel meuk aan sensoren bijgeplaatst en onvindbare accessoires geintroduceerd.
S4 > S5 tegenvaller, minder hype dan rond de S4 (er was niet eens een topic hier), concurrentie is enorm, maar het toestel heeft nauwelijks reallife USP's. De Exynos processoren worden steeds minder toegepast.
Ik krijg niet het gevoel dat de S4 beter verkocht is dan de S3, anders hadden we dat allang in een persbericht gezien. Tel daarbij op dat ze astronomische bedragen vragen bij launch die het niet meer waard zijn. Ook is nu voor het eerst de voorgaande Note beter dan de opvolgende S.
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 25-02-2014 09:43 ]
http://androidspin.com/wp...er_by_shimmi1-d77uvxz.png
Ik vind het een hele mooie
Ik had hem op 1440x2560 verwacht/gehoopt
Nickname does not reflect reality
http://vindabo.nl/search....4&n=1&s=Samsung+Galaxy+S5
Nu ik dit allemaal lees denk ik dat ik maar eens verder ga rondkijken, hier had imo meer ingezeten. Geen mooie behuizing, weer net wat groter dan de S4, wat ogenschijnlijk overbodige features en specs die wel iets beter hadden gekunt. Misschien dat de nieuwe Touchwiz wel een + punt zou kunnen zijn.
Wel jammer, voor de S3 had ik de S1 en ben met beide toestellen (op de laatste firmware voor de S3 na) altijd erg te spreken geweest.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Heb 'm wel op 1920: http://www.mediafire.com/...nd1dt57m/S5_1080x1920.png
Die resolutie is zó 2013 man
Nickname does not reflect reality
Eens, maar installeer in dit geval dan eens cyanogenmod. Dat scheelt een hoop!MrJ schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:15:
Mag over een maandje of 2 mijn abbo verlengen. Mijn S3 is na de officiele 4.3 upgrade toch behoorlijk sluggish geworden dus had goede hoop dat de S5 een goede vervanger zou zijn.
Nu ik dit allemaal lees denk ik dat ik maar eens verder ga rondkijken, hier had imo meer ingezeten. Geen mooie behuizing, weer net wat groter dan de S4, wat ogenschijnlijk overbodige features en specs die wel iets beter hadden gekunt. Misschien dat de nieuwe Touchwiz wel een + punt zou kunnen zijn.
Wel jammer, voor de S3 had ik de S1 en ben met beide toestellen (op de laatste firmware voor de S3 na) altijd erg te spreken geweest.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ach is de S5 zelf ook
Ik word wel een beetje flauw van dit soort opmerkingen. "Installeer maar een custom rom dan zijn al je problemen verdwenen."
Ik begrijp ook wel dat een custom rom voor verbeteringen kan zorgen, anders hadden ze ook niet bestaan, maar het moet niet zo zijn dat je door onkunde van <insert android fabrikant> maar een custom rom moet installeren. Dan betaal je zoveel geld voor een toestel en je enige remedie is een amateur-nerd op een zolderkamer. It's cute, but it is wrong!
Dan had je net zo goed een Nexus kunnen kopen, dan weet je zeker dat je goede ondersteuning vanuit de community krijgt omdat de binairy blobs(drivers) te downloaden zijn van de AOSP site. Bij al het andere leveranciers(op Sony na) komt het neer op reverse engineeren om zo achter de werking te komen van de hardware.
Hoi!
Zou in theorie best kunnen d.m.v Aroma. Doen ze natuurlijk niet duwen je alle bloatware door de strot.EWK schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:13:
Ik vind het vooral jammer dat je niet standaard kun kiezen bij de eerste boot, of je een <naam fabrikant> rom wil incl bloatware, of gewoon een stock android.
En dan moet je weer Root draaien om van bagger af te komen en dan komt Knox 0x0, 0x1 om de hoek kijken..
Persoonlijk geef ik geen bal om garantie samsung-base rommetjes zijn er dus zo af...
Tubes....It's what make music music!
De Z2 is mooi, maar iets te lomp. Kijken wat LG en HTC nog gaan doen.
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen