Straks verkopen winkels hun voorraden S4 als S5, lijkt toch op elkaar
Ja IP67 gecertificeerd.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
hmm die power saving mode is wel handig... mooi want die wordt zowiezo geport na de s4 met een custom rom
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Resistant, niet dicht. Niet onder water houden mensen.Migrator schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:41:
Zegt 'ie nu dat je hem niet daadwerkelijk echt lang onder water mag houden? Is de S5 nou waterdicht of niet
- design is echt niet 'beter', nog steeds plasticDGonlag2 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:37:
[...]
Camera, batterij, design. Je kunt ook overdrijven he.
- batterij gaat langer mee dan?
- camera idd beter, maar is dat alles?
Vergelijk dit met de Note3 of de Nexus5, dit springt er echt niet uit. Integendeel als je de prijs mee gaat tellen...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ben ik benieuwd welke scanner beter werkt..
Ik denk Apple boven Samsung..
Ik denk Apple boven Samsung..
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Moet wel met een 2800 mAmp accu...HansAnders07 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:41:
Ultra Power Saving mode haha
Tubes....It's what make music music!
Zie 2013.Applepiez schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:42:
Ik heb de onthulling gemist kan iemand het samenvatten?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind het best een mooi toestel. Nee niet als upgrade voor een flagship van vorig jaar, maar op zichzelf staand nog steeds een mooi toestel.
Dit is voorlopig de enige die me trektspartacusNLD schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:42:
hmm die power saving mode is wel handig... mooi want die wordt zowiezo geport na de s4 met een custom rom
[ Voor 9% gewijzigd door Musta op 24-02-2014 20:45 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
Wat een troep zeg. Ik ben trouw gebruiker van Android, maar deze slag wint Apple als je het mij vraagt.
Sorry, ik was even verbaasd dat 'ie expliciet aan het afraden was om hem lang onder water te houden.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
idd dus hou me s4 gewoon en wachten totdat al deze opties in een s4 rom verschijnen op XDAMusta schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:44:
[...]
Dit is voorlopig de enige die me trektIs gewoon een gepimpte s4 voorlopig
HTC moet nog komenVerwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:45:
Wat een troep zeg. Ik ben trouw gebruiker van Android, maar deze slag wint Apple als je het mij vraagt.
[ Voor 29% gewijzigd door spartacusNLD op 24-02-2014 20:46 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
VIngerprint van Apple gejat.
Speelhoek van Windows Phone gejat.
Speelhoek van Windows Phone gejat.
natuurlijk,Applepiez schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:42:
Ik heb de onthulling gemist kan iemand het samenvatten?
HIER !
Het is van plastic, het ziet er goedkoop uit.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:44:
Zo'n high-end apparaat behoeft toch helemaal geen Kidsmode?
Don I neer say more?
Zijn we eindelijk blij dat we aan de voorkant geen pixels meer zien met die hoge PPI schermen, krijgen we aan de achterkant pixels bij de S5...

Apple was echt niet de eerste met een vingerafdrukscanner hoorEnes_81 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:45:
VIngerprint van Apple gejat.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Voor mij wordt het de opvolger van de Nexus 5 over een paar maanden.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:45:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het publiek ook maar lauw reageren... Het is voor mij de eerste keer dat ik een samsung event bekijk, maar vergeleken bij een apple event is dit een begrafenis...
Nokia verzamelaar....
Beetje kort door de bocht om de geflopte S5 ook een Android fail te noemen, Sony en HTC hebben ook nieuwe toestellen dit jaar.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:45:
Ik ben al bijna 4 jaar Android fan maar heb nooit iets aan die Galaxy modellen gevonden, maar andere toestellen waren vaak piekfijn.
Ze wilden op een supergoedkope manier de achterkant van Nexus 4 namaken.edgarf28 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:46:
Zijn we eindelijk blij dat we aan de voorkant geen pixels meer zien met die hoge PPI schermen, krijgen we aan de achterkant pixels bij de S5...![]()
Maar toch wel met die implementatie?CLB schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:46:
[...]
Apple was echt niet de eerste met een vingerafdrukscanner hoor
Nee, maar wel een die goed werkt en nut heeft.CLB schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:46:
[...]
De locatie ervan is in elk geval niet origineel bedacht.CLB schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:46:
[...]
Ja, dat is ook niet de bedoeling. IP67, de 6 staat voor stof dicht. En de 7 staat voor 30 min in 1m water.Migrator schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:45:
[...]
Sorry, ik was even verbaasd dat 'ie expliciet aan het afraden was om hem lang onder water te houden.
http://en.wikipedia.org/wiki/IP_Code
Verwijderd
Joey_k schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:46:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het publiek ook maar lauw reageren... Het is voor mij de eerste keer dat ik een samsung event bekijk, maar vergeleken bij een apple event is dit een begrafenis...

Verwijderd
Ja, één goede reden waarom men zo'n belachelijke hoop geld voor dit ding zou betalenMizgala28 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:46:
[...]
Het is van plastic, het ziet er goedkoop uit.
Don I neer say more?

Fanboys zijn moe en krijgen onderbetaald.Joey_k schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:46:
Verwijderd
De apple fingerprint scanner werkt op basis van capaciteit, beeld dat ik heb van de samsung scanner is dat het optisch werkt.
Het publiek heeft natuurlijk ook al revieuws gezien.
Leuk zo'n galaxy s4 plus. Ik hoor alleen maar bloatware bloatware bloatware. Tot nu toe valt het zwaar tegen.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Nu hopen op htc one 2014,want dit lijlt nergens op.Fanboys kopen het toch,net als die lelijke apple.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Is dat makkelijk uit te leggen?Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:48:
De apple fingerprint scanner werkt op basis van capaciteit, beeld dat ik heb van de samsung scanner is dat het optisch werkt.
De gemiddelde consument denk niet als de gemiddelde tweaker hou dat in je achterhoofd
Hoeveel gaat de Gear 2 kosten denken jullie?
En daarom kun je straks op marktplaats een S4 als S5 verkopenApplepiez schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:49:
De gemiddelde consument denk niet als de gemiddelde tweaker hou dat in je achterhoofd
Na de s1, s2, s3, s4, note 1 en note 2 blijf ik toch bij mijn note 3 want de s5 vind ik toch echt een tegenvaller
Leuk dat 'onze' David elke keer applaus verwacht, maar dat dat niet komt 
Anyway - we hebben alle functies van de nieuwe smartwatches al gezien, of ligt dat aan mij?
Anyway - we hebben alle functies van de nieuwe smartwatches al gezien, of ligt dat aan mij?
Gratis bij de SG5 is wel het minste wat ze kunnen doen...itsFuzeh schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:49:
Te veel, vandaar de budget model.itsFuzeh schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:49:
Teveel. Horloge dat drie dagen op een accu doet is belachelijk.itsFuzeh schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:49:
Pfff. Maak er a.u.b. geen Apple vs Samsung bash hier van....
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Dit is gewoon de iPhone 5c truc, alleen mis ik nog de 5s...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Danke
Je moet toch een referentie punt hebben om te vergelijken? Dat gebash hoort er nu eenmaal bij.Golf2vr6 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:50:
Hear, hear!Golf2vr6 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:50:
Zo zeg, je kunt het bandje verwisselen.
Plastic troep blijft jammer.
Haters everywhere but I don’t really care
Zeker omdat Samsung, Apple als grote voorbeeld gebruiktLi1quid schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:51:
[...]
Je moet toch een referentie punt hebben om te vergelijken? Dat gebash hoort er nu eenmaal bij.
Wow, de bandjes van die gear kun je ZELF verwisselen _0_ *applaus*
Nokia verzamelaar....
Ze hebben wel aan ons gedacht met het ORANJE bandje!@r!k schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:52:
Zo zeg, je kunt het bandje verwisselen.
Aan de reacties van het publiek te zien vinden zij het ook een grote flop. Had veel meer verwacht van de S5.
Vergelijken moet en mag ook. Maar de manier waarop ;-)Li1quid schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:51:
[...]
Je moet toch een referentie punt hebben om te vergelijken? Dat gebash hoort er nu eenmaal bij.
Verwijderd
Ik zeg niet dat Android faalt, misschien wat verkeerd verwoordKatmi schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:47:
[...]
Beetje kort door de bocht om de geflopte S5 ook een Android fail te noemen, Sony en HTC hebben ook nieuwe toestellen dit jaar.
Ik ben al bijna 4 jaar Android fan maar heb nooit iets aan die Galaxy modellen gevonden, maar andere toestellen waren vaak piekfijn.
Dus mijn horloge moet gaan bepalen of in sneller of langzamer moet sporten XD..
Zou die gear fit werken met iOS? Die vind ik best geinig namelijk.
Je kan hem niet meer zinvol verbeteren, ja een 2k scherm waar je niks aan hebt of meer samsung troep erop.MEGATRON schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:53:
Aan de reacties van het publiek te zien vinden zij het ook een grote flop. Had veel meer verwacht van de S5.
Alleen de batterij kan beter.
Hartslag sensor.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat moet je met een heart rate sensor op je smartphone? Op je smartwatch ok ,maar dit?
Nee, alleen met de paar uitverkoren Galaxy telefoons, kin je beter een Sonybofzo halen.Donstil schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:53:
Ben bang van niet - hij benadrukt elke keer dat het wel met 17 Galaxy apparaten werkt.Donstil schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:53:
Moet eerlijk zeggen dat ik iets als deze Fit wel een tof apparaat vind (maar niet op deze manier)
En weer geen applaus voor de hartrate sensor
Eindelijk.....
Mag ik vragen wat de f het nut is van dat sensortje achterop het toestel? Daarvoor ga je toch naar de dokter als je het niet vertrouwd.
Ik wou altijd al een hartslagsensor op mijn smartphone.
Gelukkig dat Samsung weet wat de consumer wilt
Gelukkig dat Samsung weet wat de consumer wilt
Yes! Hartslagsensor. Zodat ik kan checken of ik nog wel leef.
Ze willen weten of genoeg mensen een hartaanval van de prijs voor dit stukje plastic krijgen.DGonlag2 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:55:
Wat moet je met een heart rate sensor op je smartphone? Op je smartwatch ok ,maar dit?
Toch nog vermelding van wireless charging ....
Toch wel een pre, in mijn ogen
( vooral met zo'n onhandig klepje )
Toch wel een pre, in mijn ogen
( vooral met zo'n onhandig klepje )
sanane schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:56:
nu nog een zwangerschapstest. dan is het compleet.

Voor wie een hartslag meter op een andere android wil:
Google Play: Instant Heart Rate
Google Play: Instant Heart Rate
Ik twijfel nog steeds.
De S2 was inderdaad een geweldige telefoon, de S4 was ook goed.
binnenkort eens vasthouden, en vergelijken met de Note3 ...
De S2 was inderdaad een geweldige telefoon, de S4 was ook goed.
binnenkort eens vasthouden, en vergelijken met de Note3 ...
Nee, de Galaxy S5 Neo, precies een S4 voor de prijs van een S5 - €10.
Release van alles is pas over een maandje... 11 april... En dat was de unboxing. Heb alleen geen prijs gehoord?
nou wat was dit een potje slecht zet..
Weet iemand of dat orkest weer terugkomt?
Verwijderd
de zaal loopt leegMeulendijks89 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:59:
Mischien komt hij nog terug
Daar heb je ze.Enes_81 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:59:
Weet iemand of dat orkest weer terugkomt?

Edit; had je ze.
[ Voor 5% gewijzigd door Ari Gold op 24-02-2014 21:00 ]
Ik vind ook nergens bevestiging van de CPU, Tweakers schrijft namelijk 805-soc van Qualcomm...
Staat zelfs niet genoemd in de persberichten / Samsungwebsites...
Staat zelfs niet genoemd in de persberichten / Samsungwebsites...

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 24-02-2014 21:00 ]
Ze hadden nog een tientje over om het orkest een eindrondje te laten draaien
Let op:
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen