Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymiee
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-02-2022
GrasshopperNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:27:
[...]

Nou daar heb ik dus ook last van, en ik heb KPN. Om deze reden ben ik teruggegaan naar 5.0.1.
uitvoerig getest en gezocht naar jullie probleem. op meerdere toestellen kon ik het probleem niet ontdekken. mogelijk een complete factory reset doen indien het probleem zich blijft voordoen.. succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 05:52
Op welke Android security patch level zitten jullie?

Mijn sm-G900F met 6.0.1 staat op 2 april 2016.

Als ik Download updates manually aanraak doet de phone een check voor updates en geeft een melding dat het OS is aangepast (geroot) en ik mag niet updaten blijkbaar :/

Zijn er al patches geweest sinds 2 april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:46
toro schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:45:
Op welke Android security patch level zitten jullie?

Mijn sm-G900F met 6.0.1 staat op 2 april 2016.

Als ik Download updates manually aanraak doet de phone een check voor updates en geeft een melding dat het OS is aangepast (geroot) en ik mag niet updaten blijkbaar :/

Zijn er al patches geweest sinds 2 april?
Ik heb een SM-G901F en de Android beveiligingspatch is van 1 juni 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
Daar was ik al bang voor.

Ik denk dan dat ik een full un-root moet doen en dan weer eens moet proberen.

edit: Thanks voor het nakijken d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door toro op 14-07-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfox1950
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-08 09:39
voor de gene die ook problemen heeft met de hotspot en werkt voor meerdere samsungs
hier de oplossing die bij mij gewerkt heeft ik las dit op een ander forum reset helpt in elk geval niet

ga naar: Instellingen -> Verbindingen -> Meer nerwerken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspoorten.

Je ziet nu alle toegangspoorten in een lijstje. Tik nu op toegangspoort die je wil verwijderen. Tik nu op het menu (de drie puntjes rechts boven) en selecteer APN verwijderen.

Zo kan alle toegangspunten een voor een verwijderen. Ik heb alleen die van Vodafone nog staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
toro schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:14:
Daar was ik al bang voor.

Ik denk dan dat ik een full un-root moet doen en dan weer eens moet proberen.

edit: Thanks voor het nakijken d:)b
De beveiligings updates heb ik gewoon gekregen terwijl mijn toestel geroot was. Dus niet in "originele staat".
De software updates krijg je niet als je een geroot toestel hebt. Zoals Lollipop en MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
mike123 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:37:
[...]

De beveiligings updates heb ik gewoon gekregen terwijl mijn toestel geroot was. Dus niet in "originele staat".
De software updates krijg je niet als je een geroot toestel hebt. Zoals Lollipop en MM.
Ik moest het even 3x goed doorlezen wat je nou bedoelde, maar ik begrijp het nu :9

Iets met vroeg in de ochtend en koffie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een samsung S5 mini

ik heb 64Gb SD kaart gehaald van kingston, leek allemaal goed te gaan spotify nummers erop laten zetten en toen probleem SD kaart viel steeds weg (melding geen geheugen) toen sloeg telefoon met regelmaat vast omdat spotify mijn telefoon geheugen vol gooide uiteindelijk heel mijn telefoon naar fabrieks instellingen moeten resetten.

64Gb kaart zat er nog in en het leek goed te gaan voor ik wilde slapen en telefoon op wilde laden melding van spotify dat er geen geheugen was opslag bij instellingen ziet hem gewoon maar spotify verdomd het. kon spotify niet meer starten. deinstallatie van spotify en mijn oude vertrouwde 32Gb kaart er weer ingestopt. maar nu is de vraag

heeft spotify moeite met kingston of ligt het aan de samsung of is het toch dat het kaartje zelf niet in orde is.

edit: even met bol.com gebeld en die sturen een nieuwe op kijken of dat het probleem verhelpt... wordt vervolgd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:51

-tom-562

Oliesjeik

Goof2000 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:14:
Afgelopen week ook mijn 901F (S5+) geupdated naar 6.0.
Alles werkt goed, behalve het overschakelen van 4G naar iets anders, dan heeft hij een paar seconde geen bereik en geen GPS. Niet fijn als je aan het navigeren bent of iemand wil bellen. (tot nu toe tijdens het bellen nog niet voorgekomen)
Het schijnt een typische Vodafone probleem te zijn.
Als iemand nog een oplossing heeft, dan hoor ik het graag. (behalve wachten op een update)
Ik ga m'n S5+ voorlopig niet updaten. Ik lees nog steeds teveel problemen met 6.0 (heb ook Vodafone). Ik blijf dus nog steeds lekker bij Kitkat.
Ik heb de laatste tijd trouwens ook steeds meer last van spontane reboots (vanochtend nog, rond 6 uur, ik sliep half maar hoorde de trilfunctie afgaan van het rebooten).
Begin me steeds meer te ergeren aan de telefoon. Nog ff en ik tyf 'm zo de plomp in :X (needless to say is dit dus ook mijn allerlaatste Samsung telefoon ooit)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:41
raymiee schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:19:
[...]

uitvoerig getest en gezocht naar jullie probleem. op meerdere toestellen kon ik het probleem niet ontdekken. mogelijk een complete factory reset doen indien het probleem zich blijft voordoen.. succes.
Ook na een factory reset bleef het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymiee
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-02-2022
GrasshopperNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:58:
[...]

Ook na een factory reset bleef het probleem.
Dat is spijtig om te lezen. Dan moet ik de oplossing schuldig blijven. Ik ben overigens wel benieuwd wat het probleem was, mocht je de oplossing weten te vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bigbadbull
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-03 20:10
mike123 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:14:
Vandaag heeft de telefoon nog geen 1 keer spontaan gereboot. Waarom dat wel was gebeurd, geen idee. Wat batterij betreft nog niet het idee dat het beter is geworden, ook niet slechter.
Heb ik ook een tijd lang gehad op 2 toestellen, de eerste zeiden ze dat het waterschade was , had nochtnas die nooit onderwater gedompeld, wel spatwater van op de badrand te liggen en met natte handen en hoofd te telefoneren.
Heb toen een vervangtoestel gekregen en na een paar weken had die dat ook. en die had zeker nog nooit in contact geweest met water.
die heb ik dan eerst zelf eens bekeken en wat bleek bij het plooien en stretchen van het scherm verliest hij power waardoor hij reboot.
heb dan de "pinnetjes" van de batterij wat meer uitgetrokken zodat ze langer contact hebben en sindsdien nooit meer een spontane reboot gehad.

Nadeel van een verwisselbare batterij zeg maar ;) maar gemakkelijk snel en zelf op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 21:04
Goof2000 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:14:
Afgelopen week ook mijn 901F (S5+) geupdated naar 6.0.
Alles werkt goed, behalve het overschakelen van 4G naar iets anders, dan heeft hij een paar seconde geen bereik en geen GPS. Niet fijn als je aan het navigeren bent of iemand wil bellen. (tot nu toe tijdens het bellen nog niet voorgekomen)
Het schijnt een typische Vodafone probleem te zijn.
Als iemand nog een oplossing heeft, dan hoor ik het graag. (behalve wachten op een update)
He, dat komt mij bekend voor! Ook Vodafone i.c.m. S5+. Tijdje geleden update al uitgevoerd, maar had de link nog niet direct gelegd. Gisteren tijdens navigeren in de auto viel hele tijd GPS uit... Maar weer wachten op een update. Denk dat dit ook mijn laatste Samsung wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roon2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2018
Paul! schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:54:
[...]

He, dat komt mij bekend voor! Ook Vodafone i.c.m. S5+. Tijdje geleden update al uitgevoerd, maar had de link nog niet direct gelegd. Gisteren tijdens navigeren in de auto viel hele tijd GPS uit... Maar weer wachten op een update. Denk dat dit ook mijn laatste Samsung wordt.
En ja hoor
Hier hetzelfde probleem.
:(

Na update valt internet 100x per dag uit met schakelen van 3 naar 4g en 4g+

Zoveel mogelijk mensen die ook dit probleem hebben moeten klagen bij Vodafone.
Ik heb gebeld en men zegt het probleem niet te kennen en dat ik de eerste en enige ben met dit probleem.

[ Voor 23% gewijzigd door roon2 op 15-07-2016 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrasshopperNL
roon2 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:30:
[...]

En ja hoor
Hier hetzelfde probleem.
:(

Na update valt internet 100x per dag uit met schakelen van 3 naar 4g en 4g+

Zoveel mogelijk mensen die ook dit probleem hebben moeten klagen bij Vodafone.
Ik heb gebeld en men zegt het probleem niet te kennen en dat ik de eerste en enige ben met dit probleem.
Het is ook geen vodafone probleem, maar een samsung probleem
Vodafone zelf kan er ook niet veel mee denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Laatst online: 08:35
GrasshopperNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:01:
[...]

Ik heb er met KPN totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
bigbadbull schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:30:
[...]

Heb ik ook een tijd lang gehad op 2 toestellen, de eerste zeiden ze dat het waterschade was , had nochtnas die nooit onderwater gedompeld, wel spatwater van op de badrand te liggen en met natte handen en hoofd te telefoneren.
Heb toen een vervangtoestel gekregen en na een paar weken had die dat ook. en die had zeker nog nooit in contact geweest met water.
die heb ik dan eerst zelf eens bekeken en wat bleek bij het plooien en stretchen van het scherm verliest hij power waardoor hij reboot.
heb dan de "pinnetjes" van de batterij wat meer uitgetrokken zodat ze langer contact hebben en sindsdien nooit meer een spontane reboot gehad.

Nadeel van een verwisselbare batterij zeg maar ;) maar gemakkelijk snel en zelf op te lossen.
Vandaag weer spontaan een reboot gehad. Toestel zat gewoon in de houder in de auto aan de lader. Pebble begint te trillen dat de bleutooth weg is gevallen, kijk naar mijn toestel en hij is aan het opstarten.
Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Laudor schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:04:
[...]

Ik heb er met KPN totaal geen last van.
Vandaag voor het eerst na de update ook 3x gehad dai ik geen verbinding meer had. Met KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roon2
GrasshopperNL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:01:
[...]

Het is een branded telefoon dus Vodafone kan er denk ik wel iets mee.
Zij brengen deze nieuwe software uit als het goed is.
Is mi een aangepaste versie van de originele software

zie ook; https://forum.vodafone.nl...afone-netwerk/td-p/265565

Bekend probleem dus !!!

[ Voor 15% gewijzigd door roon2 op 16-07-2016 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Net het vodafone forum bekeken. Fijn dat ik niet de enige ben, maar de hulp van vodafone is wel teleurstellend zo te zien. Zogenaamd een onderzoek, medewerkers die problemen ontkennen... Zal wel weer maanden duren voor er een update is. Tegen die tijd is mijn abo afgelopen en wordt het wss geen samsung en vodafone meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:28
Bij werkt het om 4G uit te zetten. Dan heb ik geen wegvallende verbinding en blijft GPS het doen. (alleen blijkt de dekking van 3G wel minder geworden te zijn)

Nog steeds irritant, maar voor mij is het werkbaar, hopelijk komt er snel een update.

ps ik moest eerst de dataverbinding uit zetten om 4G uit te zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Goof2000 op 16-07-2016 09:28 . Reden: Aanvulling ps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Gisteren heeft mijn S5+ nog 1x spontaan gereboot. 20 minuten geleden de telefoon een keer opnieuw opgestart, hij start nu helemaal niet meer op. Blijft hangen op het Samsung logo.
Dat word weer flashen via Odin. En eerst een volledige wipe doen denk ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 15:01
Eigenlijk ben ik best content van de update en de kleine aanpassingen in de standaard apps zoals browser, muziek, agenda etc. Het werkt allemaal prima en heb nog geen battery drain gehad, dat het toestel lauw werd terwijl die in standby staat. Zelfs de extreme batterij besparingsmode opzetten voor snachts is niet meer nodig.

Batterij is gewoon goed totdat.. ik Pokemon begon te spelen. Het ding is echt op 2u leeg (scherm continu aan)! Is dit normaal of zou ik toch 3 of 4u moeten halen? Misschien is de batterij al wat gaar van het vele op en af laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvB
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-09 21:25
Had mijn S5+ opgestuurd voor reparatie omdat de trilmotor stuk was.

Samsung heeft de telefoon ook gelijk geupdate naar 6.0.1. Tot nu toe ben ik er goed over te spreken, prestaties zijn veel beter en alles loopt net iets soepeler. Batterij kan ik nog niet veel over zeggen maar volgens mij is er weinig verschil met 4.4.4 waar ik eerst op zat. 's Nachts is die van 93% naar 84% leeggelopen. nu nog 21% over met een SOT van 3 uur en 40 minuten.

Ohja, en de telefoon kan ook weer trillen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Paul! schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 08:12:
Net het vodafone forum bekeken. Fijn dat ik niet de enige ben, maar de hulp van vodafone is wel teleurstellend zo te zien. Zogenaamd een onderzoek, medewerkers die problemen ontkennen... Zal wel weer maanden duren voor er een update is. Tegen die tijd is mijn abo afgelopen en wordt het wss geen samsung en vodafone meer..
Goed nieuws voor mij, i.v.m. ontvangstproblemen op mijn nieuwe adres mag ik mijn contract tussentijds (16/24 mnd) opzeggen. Of ik krijg korting op mijn huidige abo. Dat laatste is niet zo interessant, want ik thuis nauwelijks bereik. Dus ik mag overstappen naar een andere provider en een nieuwe telefoon uitzoeken.
Wat is een leuke opvolger voor de S5? Iig geen Samsung meer, iPhone kan, maar zit ook te kijken naar Sony en Huawei. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef666
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-09 12:02
Ik ben van een S5 naar een Nexus 5X gegaan, tot nu toe bevalt het prima.
Ik heb ook een Sony Z3 gehad, maar vind de vormgeving niet praktisch in m'n broekzak van vrijwel alle Sony's.
One plus 3 ook naar gekeken, maar ik vind 5,5" echt te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
mike123 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 22:44:
Gisteren heeft mijn S5+ nog 1x spontaan gereboot. 20 minuten geleden de telefoon een keer opnieuw opgestart, hij start nu helemaal niet meer op. Blijft hangen op het Samsung logo.
Dat word weer flashen via Odin. En eerst een volledige wipe doen denk ik maar.
Nadat ik een volledige wipe heb uitgevoerd en gereset naar fabrieksinstellingen en geflashed heb via Odin heeft het toestel nog niet 1x spontaan gereboot.
Verder is het accuverbruik in slaapstand behoorlijk gezakt vergeleken met de vorige versie, 5.0.2. Nu verbruikt hij 's nacht nog ongeveer 1% per uur. Dat was soms wel eens 30%. En dezelfde apps staan er nu op als toen met 5.0.2.
Tot nu toe tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
mike123 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:18:
[...]

Vandaag voor het eerst na de update ook 3x gehad dai ik geen verbinding meer had. Met KPN.
Ik heb ook regelmatig last van een wegvallende verbinding (hierbij komt het teken in de notificatiebalk dat er helemaal geen verbinding meer is). Ook met KPN. Het lijkt er inderdaad op dat het bij het wisselen van mast o.i.d. misgaat, ik heb er vooral last van in de trein. Ik ga maar eens contact met KPN opnemen om te kijken of zij er wel iets over kunnen zeggen

Verder overigens zeer tevreden met de update. Met name de accuduur is bij mij een stuk beter met ongeveer 4 uur SOT, waar dat op lollipop meestal minder dan 3 uur was.

[ Voor 12% gewijzigd door PureLOOD op 26-07-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
  • Laatst online: 28-07-2022
Bedroevend hoe traag de Belgische updates voor dit toestel zijn!
Dit is de laatste update momenteel
2015-10-05 Belgium (Proximus) 5.0 G900FXXU1BOH4 G900FPRO1BOH1

Mijn GSM is al meer dan een half jaar gevoelig voor stagefright bugs
CVE-2015-3864
CVE-2015-6602

Echt triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
Yoma666 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:34:
Bedroevend hoe traag de Belgische updates voor dit toestel zijn!
Dit is de laatste update momenteel
2015-10-05 Belgium (Proximus) 5.0 G900FXXU1BOH4 G900FPRO1BOH1

Mijn GSM is al meer dan een half jaar gevoelig voor stagefright bugs
CVE-2015-3864
CVE-2015-6602

Echt triest.
Je bent niet de enigste. Mijn man en ik hebben beiden nog steeds geen update naar 6.0.1 Nederlands unbranded versie.

Vind het echt schandalig dat niet voor iedereen op de normale manier de update beschikbaar is. (Versie 901F plus)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
De volgende telefoon wordt dan toch maar een Nexus. De enige reden dat ik die niet wil is gebrek aan microsd slot en niet waterdicht. Up to date clean Android lijkt me verder super. Spijtig dat je niet van elke telefoon een cleane Google edition hebt die ze vlotjes up to date houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
pinokkia schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:55:
[...]

Je bent niet de enigste. Mijn man en ik hebben beiden nog steeds geen update naar 6.0.1 Nederlands unbranded versie.

Vind het echt schandalig dat niet voor iedereen op de normale manier de update beschikbaar is. (Versie 901F plus)
Al via smart switch geprobeerd? Bij mij kwam de update ook niet ota binnen maar stond hij al wel op smart switch. Ik draai nu al 2 weken 6.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Stef666 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 12:14:
Ik ben van een S5 naar een Nexus 5X gegaan, tot nu toe bevalt het prima.
Ik heb ook een Sony Z3 gehad, maar vind de vormgeving niet praktisch in m'n broekzak van vrijwel alle Sony's.
One plus 3 ook naar gekeken, maar ik vind 5,5" echt te groot.
Dank voor de reactie. Nexus 5X gisteren ontvangen. Mijn S5+ staat binnenkort op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
PureLOOD schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 07:46:
[...]

Al via smart switch geprobeerd? Bij mij kwam de update ook niet ota binnen maar stond hij al wel op smart switch. Ik draai nu al 2 weken 6.0.2.
Ben een echte leek. :$. Maar kan je via DM dat uitleggen, want anders vervuilen we hier de forum.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsX
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-03 14:24
Wat is nu het verschil tussen de Galaxy S5 en de Galaxy S5 plus. Ik heb de vergelijking gedaan maar ik zie geen verschil. Alleen in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
MrsX schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:40:
Wat is nu het verschil tussen de Galaxy S5 en de Galaxy S5 plus. Ik heb de vergelijking gedaan maar ik zie geen verschil. Alleen in prijs.
Voornaamste verschil is de snapdragon 805 ipv 801 als CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsX
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-03 14:24
En is dat een groot verschil? Welke is sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
MrsX schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:46:
En is dat een groot verschil? Welke is sneller?
Ehm... de plus misschien? :X
Hier het volledige verhaal, uit betrouwbare bron: https://tweakers.net/nieu...gon-805-in-nederland.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
update naar 6.0.1 - gps problemen - ook in veilige modus - herstel naar fabrieksinstellingen - gedoe met herinstalleren van apps etc...- contact met Samsung probleem wordt (h)erkend - update toegezegd - ben niet van plan weer een reset uit te voeren - moet komende dagen nog op pad om gps stabiliteit te onderzoeken - lijkt wat beter te gaan - maar wacht op update - echt vervelend als je op vakantie gaat en navigatie stabiel moet zijn...wordt vervolgd..

[ Voor 0% gewijzigd door smeijers op 29-07-2016 11:34 . Reden: foutje weggewerkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
smeijers schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:26:
update naar 6.0.1 - gps problemen - ook in veilige modus - herstel naar fabrieksinstellingen - gedoe met herinstalleren van apps etc...- contact met Samsung probleem wordt (h)erkend - update toegezegd - ben niet van plan weer een reset uit te voeren - moet komende dagen nog op pad om gps stabiliteit te onderzoeken - lijkt wat beter te gaan - maar wacht op update - echt vervelend als je op vakantie gaat en navigatie stabiel moet zijn...wordt vervolgd..
Ik wacht ook op die update, tot die tijd 4G uitgezet en dat werkt 'goed'. (behalve dan dat de snelheid lager ligt, maar in de meeste gevallen niet zo erg, gebruik weinig data intensieve dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Voorlopig ook mijn keuze...probeer nog even de veilige modus of dat een stabieler resultaat oplevert.
Laatste test in buitengebied Deventer was ook negatief. Dus genoemde opties blijven over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik gebruik de navigatie zeer weinig dus nog geen problemen tegengekomen. Gisteren een route gereden van ca 35 km heen en 35 km terug met navigatie via Maps. Met 4G aan zodat ik niet de kaart zag maar de satelietbeelden. Een fix binnen een minuut.
Dit ging allemaal zonder problemen.
Dit op een S5+. 6.0.1. Toestel is geroot.

[ Voor 6% gewijzigd door mike123 op 29-07-2016 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Navigatie is top hier. Speel veel pokemon go en die heeft vaak binnen de seconde al een fix. Niks te klagen over 6.0.1 tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Testrit Deventer - Enschede 4G uit; geen problemen met navigatie. Voorlopig deze oplossing.
6.0.1 S5 ga voorlopig nog maar niet rooten en flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
Heb nu ruim 2000km met sygic en gps gereden met 6.0.1. Geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Vandaag toch weer een probleem met de verbinding. Een rondje met een streep erdoor in beeld. Dus totaal geen internet. Op hetzelfde moment met een kennis aan het bellen, beiden hebben we een S5+, we bellen met een ander toestel dan de S5 en beiden hebben we op hetzelfde moment geen internet.
Ik heb mijn telefoon gereboot en hij werkt weer, hij heeft even gewacht en geprobeerd te internetten en bij hem werkte hij ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
En vandaag weer een paar keer geen verbinding tijdens een rit door het mooie Drente en Groningen. Rondje met een streep erdoor. De Firefox browser gaf aan ,geen verbinding, en dat de vlietuigstand was ingeschakeld. Ff wachten en er was weer verbinding. Dit is vandaag maar een keer of 15 gebeurd.
Was echt hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

Bij mij krijg ik een driehoek met uitroepteken erin dat er geen verbinding heb. Dit heb ik dagelijks wel. soms paar keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 13:47
Hier in huis 2 mensen met een S5+ beide hebben verbindingsproblemen.
Ik las ergens het het uitzetten van info-berichten onder de instellingen van berichten helpt. Dat ga ik nu eens testen. Welke versie van 6.0.1 draaien jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 06:29
Nog steeds geen Melo-cake for mijn s5 Neo (SM-G903F). Gekocht in België (bij Mobistar, nu Orange), maar met Luxemburgs CSC (G903FLUX1AOL1).

Laatste land dat een MM update kreeg voor dat toestel is Spanje (G903FPHE1BPF1), meer dan een maand geleden.

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Edwin_VH schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:47:
Nog steeds geen Melo-cake for mijn s5 Neo (SM-G903F). Gekocht in België (bij Mobistar, nu Orange), maar met Luxemburgs CSC (G903FLUX1AOL1).

Laatste land dat een MM update kreeg voor dat toestel is Spanje (G903FPHE1BPF1), meer dan een maand geleden.
Kennis van mij heeft ook een S5 Neo en heeft ook nog geen MM. 2 familieleden van hem hebben ook een S5 Neo en die hebben de update al wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
Ik kreeg vannacht een update van iets van 80 mb met de 901F (S5+).
Het lijkt erop dat de verbindingsproblemen weg zijn, nog maar even een dagje aankijken of dat definitief is.

Ik heb nu: G901FXXU1CPF6 / G901FPHN1CPF2 / G901FXXU1CPG2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Bij mij een update van 9,4 mb ook voor de 901f. Vandaag even kijken of de verbinding beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrasshopperNL
Ben heel benieuwd hoe dat uitpakt met die kleine update bovenop 6.0.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Heb de update ook binnen bij mijn S5+, ben benieuwd want ook ik had last van het verbreken van de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:41
Bijna een maand met de melding update postponed gezeten, omdat ik niet wilde installeren. Ik ben benieuwd of ik ook een kleine update krijg als ik de 6.0.1 zal installeren. Ben wel blij als dat icoontje linksboven eindelijk weg is!

Afbeeldingslocatie: http://www.jordanliesdek.nl/misc/s5postponed2.png

Afbeeldingslocatie: http://www.jordanliesdek.nl/misc/s5postponed1.png

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
Vandaag genavigeerd met GPS en mobiel netwerk op 4g. Geen verbindingsproblemen meer gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik heb mijn toestel geroot dus ik krijg geen updates binnen. Als ik hem aansluit aan de pc en Kies opstart dan is er wel een nieuwe versie beschikbaar, van 1433 MB. Wordt dan versie PDA:PF6 / CSC:PF2 / PHONE:PG2 (PHN). Nu staat er PDA:PF6 / CSC:PF2 / PHONE:PG1 (PHN) op.
Ik ga even wachten totdat ik de kleine update ergens kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:51

-tom-562

Oliesjeik

PureLOOD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:54:
Vandaag genavigeerd met GPS en mobiel netwerk op 4g. Geen verbindingsproblemen meer gehad!
Welke provider heb je? Vodafone?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
-tom-562 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:36:
[...]

Welke provider heb je? Vodafone?
Idd vergeten erbij te zetten. Ik heb KPN. Vandaag ga ik weer een stuk navigeren en kijken of de problemen echt opgelost zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 16:52
Zelfde netwerkverbindingsproblemen na de upgrade van Android 5 naar 6 ( S5+ ).
Had zelfs toen ik naar mijn werk ging in de hele stad maar één streepje, en mobiele data verbinding wilde niet meer. Pas na opnieuw aanmelden op het netwerk werkte het weer normaal, kreeg weer een paar streepjes en 4G kwam weer in beeld.
Telefoon terug naar fabrieksinstellingen gebracht, wissen cache partitie of opnieuw verbinding maken met KPN netwerk heeft daarna iets geholpen maar het probleem blijft bestaan. Had dit probleem niet onder Android 5. Mijn vriendin heeft nog een S3, toen wij naast elkaar in de trein zaten zij wel een netwerkverbinding en ik had niks meer bijvoorbeeld.

Verder heb ik sinds de upgrade zeer regelmatig een venstertje in beeld waarin iets staat als: "Kan nu niet downloaden ,probeer het later opnieuw". Dat terwijl ik een 4G verbinding heb of verbonden ben met mijn Wi-Fi netwerk thuis / werk. Welke applicatie / onderdeel dit probleem geeft is niet te achterhalen lijkt het.

Ik zie nu ook een beschikbare update van 9,39MB, hopelijk biedt dat een oplossing. ( installing.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
nadroJ schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:53:
Bijna een maand met de melding update postponed gezeten, omdat ik niet wilde installeren. Ik ben benieuwd of ik ook een kleine update krijg als ik de 6.0.1 zal installeren. Ben wel blij als dat icoontje linksboven eindelijk weg is!

[afbeelding]

[afbeelding]
Haha ik had precies hetzelfde :)
Vanochtend na 2 maand de knoop doorgehakt en de update uitgevoerd. Vooralsnog zonder problemen. Én zonder icoontje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
HenkDePoema schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:39:
[...]

Haha ik had precies hetzelfde :)
Vanochtend na 2 maand de knoop doorgehakt en de update uitgevoerd. Vooralsnog zonder problemen. Én zonder icoontje :9
Haha, heb jij nu de kleine update ook al binnen gekregen? S5 of S5+?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
nadroJ schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:10:
[...]

Haha, heb jij nu de kleine update ook al binnen gekregen? S5 of S5+?
S5+, nog geen kleine update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Sinds de update geen verbindingsproblemen meer gehad! Ik denk dat het wel goed zit nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
hier ook de kleine update +/- 9 MB binnen. geen navigatieproblemen meer zo te zien. fijn voor de komende vakantie! Vodafone ; S5 6.01 ; geduld lijkt beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Ik wacht nog wel nog een maandje met updaten :+
Ik kreeg de update naar 6.0.1 toch ook erg laat, dus vermoed dat ik nu ook nog geen kleine update krijg.

[ Voor 20% gewijzigd door nadroJ op 10-08-2016 19:38 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Vandaag weer met navigatie en data de s5+ gebruikt. Geen problemen meer gehad. Ik moet zeggen dat ik eerst flink de balen had van het updatebeleid van samsung. Dat is nu iets beter dankzij toch wel een redelijk snelle reactie :+

[ Voor 49% gewijzigd door PureLOOD op 10-08-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roon2
roon2 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:44:
[...]

Het is een branded telefoon dus Vodafone kan er denk ik wel iets mee.
Zij brengen deze nieuwe software uit als het goed is.
Is mi een aangepaste versie van de originele software

zie ook; https://forum.vodafone.nl...afone-netwerk/td-p/265565

Bekend probleem dus !!!
Bij mij lijkt het probleem ook verholpen na de kleine update _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik heb de grote uodate gedaan via KIES. Kon nog niet echt een kleine losse download vinden. Was ongeveer 20 minuten werk, inclusief de 1.4 GB download en rooten.
Kijken of de verbinding nu wel goed blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Maakt iemand hier ook gebruik van de ANT+ voorziening die in het horloge zit?
Als ik een ANT+ hartslagmeter wil koppelen met de Strava app dan zegt de app dat ik eerst 2 ANT+ app's moet installeren. Maar die staan er al op. Verwijderen en opnieuw installeren van de ANT+ app's of Strava helpt niet. In welke volgorde dan ook.

En is het ook mogelijk om geen standaard browser toe te wijzen aan bv een link in een email?
Ik wil niet altijd dezelfde browser gebruiken als ik een link open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Wellicht kan dit je helpen: https://www.thisisant.com/directory/strava

Je moet pairen vanuit de app en je hebt volgens mij een premium account nodig. Pairen kan vanuit het scherm activiteit opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Laudor schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:00:
Wellicht kan dit je helpen: https://www.thisisant.com/directory/strava

Je moet pairen vanuit de app en je hebt volgens mij een premium account nodig. Pairen kan vanuit het scherm activiteit opnemen.
Ik probeer ook te pairen vanuit de app en dat lukt niet. Pairen met mijn Qubo fietstrainer lukt ook niet meer. Is ook ANT+. Heeft wel altijd gewerkt.
En ik heb een premium account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Misschien rechten van de app onvoldoende? Ik heb sinds kort geen S5 meer en ook geen premium account, dus ik kan helaas niet zelf meekijken.

• mike123
Laudor schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:53:
Misschien rechten van de app onvoldoende? Ik heb sinds kort geen S5 meer en ook geen premium account, dus ik kan helaas niet zelf meekijken.
Mijn telefoon herkent helemaal geen ANT+ apparaten meer. Niet met Strava en ook niet via mijn fietstrainer. Deze apps kan je ook niet verwijderen en opnieuw installeren.
Ik ga verder zoeken. Dank je.

Heb wel dit gevonden. Ben niet de enige met het probleem
https://www.thisisant.com/forum/viewthread/6534

[ Voor 10% gewijzigd door mike123 op 25-08-2016 23:08 ]

• Yoma666
Ondertussen heeft zowat de hele wereld de update gekregen.... behalve België...
Zou't vakantie bij Proximus zijn, bij Samsung of bij Google?
pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Yoma666 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:50:
pfff
De TPH versie uit Portugal heeft hem ook nog niet. Volgens sammobile. Kennis van mij heeft een Portugeese versie van de S5 Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Gisteren weer eens problemen met schrijfrechten op de sd kaart. Met het email programma K9 kon ik geen bijlagen meer opslaan op de sd kaart. Diverse "sd fix" apps geprobeerd, hielp allemaal niets. Behalve de laatste, toen startte de telefoon helemaal niet meer op.
Cache wissen, data wissen, niets hielp.
Opgestart in download-modus, gekoppeld met de pc, Kies 3 opgestart en van daaruit weer de rom opnieuw geinstalleerd. Werkt trouwens prima. Programma heeft je type telefoon nodig en je serienummer. Dat mocht tie van mij hebben. Dus telefoon was weer naar fabrieksinstellingen.
Wel meteen weer geroot en de meeste apps teruggezet via TitaniumBackup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Yoma666 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:50:
pfff
De update naar 6.0.1 van Proximus was er al op 27-05 206
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G903F/PRO/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
Helaas gaat 't over de originele GALAXY S5 (SM-G900F)
Anyway na mijn derde Galaxy telefoon was dit eigenlijk gewoon te verwachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Yoma666 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:13:
[...]

Helaas gaat 't over de originele GALAXY S5 (SM-G900F)
Anyway na mijn derde Galaxy telefoon was dit eigenlijk gewoon te verwachten :'(
Sorry, verkeerd gekeken. Was ook steeds voor iemand aan het kijken voor de NEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Laatst online: 24-09 15:28
Met de laatste PH3 firmware update gelukkig af van de snel leeglopende accu van de G901F.
Sinds eergisteren OTA voor PHN .

[ Voor 7% gewijzigd door emmerx op 03-09-2016 20:59 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Op de s5+ een kleine update gehad. Geen idee wat het precies inhoudt, de beveiligingspatch staat nog op 1 juli. Ik ga even in de gaten houden of ik verbeteringen merk qua accuduur o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

PureLOOD schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:05:
Op de s5+ een kleine update gehad. Geen idee wat het precies inhoudt, de beveiligingspatch staat nog op 1 juli. Ik ga even in de gaten houden of ik verbeteringen merk qua accuduur o.i.d.
Ik heb die afgelopen vrijdag ook gehad, niet helemaal goed opgelet welke versie het exact was en welke wijziging het zou zijn.

Ik had tot afgelopen week heel veel problemen met een traag toestel, dat bovendien vaak warm werd en in een paar uur helemaal leeg kon raken. Sinds Marshmallow doet hij het een stuk beter.

Maar af en toe heb ik toch last van een complete lock-up. Wat het veroorzaakt, kom ik alleen niet achter...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• mike123
Ik heb tot nu toe met 1 app het probleem dat hij niet kan schrijven naar de sd kaart.
Andere programma's die dat ook willen geven geen problemen.
Ik gebruik K9 mail en kan de bijlagen niet opslaan op de externe sd kaart. Krijg ook geen vraag of ik het goed vindt, na de installatie.
Lukt ook niet na een nieuwe installatie van de firmware of reset van de telefoon naar fabrieksinstellingen.
Iemand een idee?
Diverse sd fix programma's helpen ook niet met Marshmallow. Met Lollipop werkte die programma's nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Eigenlijk niks gemerkt qua performance of accuduur na de update. Nog steeds is het apparaat best veel wakker, ik haal zo rond de 3 uur SOT. Soms wat langer als ik geluk heb. Verder wel tevreden met Marshmallow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wat is volgens jullie nou een mooie vlotte rom zonder al te veel bloatware voor een S5 ( G900F ) enige wens is Android 6.x based :)

want volgens mij is er helaas geen Xtrestolite build meer die recentelijk is :(

[ Voor 24% gewijzigd door SMSfreakie op 11-09-2016 10:29 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
SMSfreakie schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:28:
Wat is volgens jullie nou een mooie vlotte rom zonder al te veel bloatware voor een S5 ( G900F ) enige wens is Android 6.x based :)

Je kan ook Google Play: Package Disabler Pro (Samsung) gebruiken, scheelt aanzienlijk in het geheugengebruik en batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
xippie schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:55:
[...]

Je kan ook Google Play: Package Disabler Pro (Samsung) gebruiken, scheelt aanzienlijk in het geheugengebruik en batterij.
hmm die kende ik nog niet.. meteen eens kijken :-)
in het verleden met Link2sd (ism root) al wat system apps naar userapps geconverteerd, en daarna verwijderd.. maar dat is een omslachtigheid aan alle kanten..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
SMSfreakie schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:00:
[...]

hmm die kende ik nog niet.. meteen eens kijken :-)
in het verleden met Link2sd (ism root) al wat system apps naar userapps geconverteerd, en daarna verwijderd.. maar dat is een omslachtigheid aan alle kanten..
Of rooten en apps verwijderen met Titanium Backup. Alleen kost Titanium wel 5 euro of zoiets.

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-09 18:22

KofjeKoppie

Professioneel prutser

SMSfreakie schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:28:

Cyanogenmod 13! Ik draai hem zelf, tot nu toe zijn er alleen nightlies, sommigen hebben kleine probleempjes of foutjes, maar als je dat merkt installeer je een nieuwe nightly en probeer je het opnieuw :p en het bevat geen bloatware

Verstuurd vanaf mijn magnetron

• ramrodwillem
  • Nu online
Ik wil voor "er bij " een S5 aanschaffen , heb echter weinig tot geen ervaring met android , welke android versie werkt het soepelste en zonder problemen op dit toestel ? Tips zijn welkom .

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

AvK

Ready Set Go

ramrodwillem schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:16:
Ik wil voor "er bij " een S5 aanschaffen , heb echter weinig tot geen ervaring met android , welke android versie werkt het soepelste en zonder problemen op dit toestel ? Tips zijn welkom .
Dat zal dan een S5 neo worden. Die draait prima op de laatste officiële stock Android versie. Die zal er gewoon opzitten. Versie 6.0 Marshmallow.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• ramrodwillem
  • Nu online
Thx

Is het verschil tussen de Nero en de S5 groot dan , ik speel zoiezo geen spelletjes of ander zware applicatie,s , batterij duur is wel van belang .

Ik kan een Nero voor €175 over nemen en een S5 voor €150 .

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

AvK

Ready Set Go

Nee, geen groot verschil. Batterij duur is voor beide prima. Makkelijk een volle dag. Voor het dubbele van de prijs heb je een nieuwe. Ik zou voor de neo gaan.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 06:29
Hoera! Eindelijk heeft mijn (in België aangekochte, maar op Luxemburgse firmware draaiende) S5 Neo de Marshmallow update gekregen. En alles werkt prima !!

(ik weet het: weinig nieuwswaarde dit bericht, maar ben gewoon tevreden dat MM er eindelijk ook is voor mijn toestel :) )

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Sinds 3 dagen ben ik bijna niet meer te verstaan tijdens het bellen. Stem klinkt op zich prima maar enorm gedempt! Wanneer ik echt roep klinkt het gewoon zachtjes bij de ontvangende partij.

Iemand ideeen wat het juist kan zijn? Hardware/Software? Heb al goed in de microfoon geblazen om eventueel stof te verwijderen maar dit bracht geen soelaas. Draai verder stock 6 zonder root en onlangs geen apps geinstalleerd ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KofjeKoppie

KofjeKoppie

Professioneel prutser

Ik zou dan denken dat er nog steeds wat stof/water in zit. Hoort de ander je wel goed als je met oortjes belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
KofjeKoppie schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:04:
Ik zou dan denken dat er nog steeds wat stof/water in zit. Hoort de ander je wel goed als je met oortjes belt?
Met oortjes werkt het perfect.

Verder de S5 in safe modus opgestart maar nog steeds enorm gedempt. Moet dus wel een hardware issue zijn.

Vervelend dat de microfoon opening ook zo klein is. Meer dan hard erin blazen kan ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KofjeKoppie

KofjeKoppie

Professioneel prutser

Even onder de kraan houden? Hij is toch waterdicht, dus why not :P

Pagina: 1 ... 39 ... 42 Laatste

Let op:
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen