Of even met een naald of speld de microfoonopening ontdoen van stof. Gebeurde vaak bij de s5 van mijn vrouw
Al eens een paar YouTube filmpjes op 1080p@60fps geprobeerd? Bij mij, en vele anderen, bevriest dan het beeld. Misschien is de MM voor Luxemburg/België recenter en verbeterd. Vandaar mijn vraag.Edwin_VH schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:44:
Hoera! Eindelijk heeft mijn (in België aangekochte, maar op Luxemburgse firmware draaiende) S5 Neo de Marshmallow update gekregen. En alles werkt prima !!
Met Lollipop speelde dit probleem namelijk totaal niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Tonne2016 op 26-09-2016 20:44 ]
Met een naald wat in geprult met als resultaat dat ik weer verstaanbaar ben. Gelukkig niets belangrijks geraakt precies buiten wat stof ofzofredgroes schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:02:
Of even met een naald of speld de microfoonopening ontdoen van stof. Gebeurde vaak bij de s5 van mijn vrouw
Inderdaad..Eerste paar seconden (2 tot 10) spelen goed af, maar daarna bevriest het beeld, terwijl de klank gewoon verdergaat..Tonne2016 schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:35:
[...]
Al eens een paar YouTube filmpjes op 1080p@60fps geprobeerd? Bij mij, en vele anderen, bevriest dan het beeld. Misschien is de MM voor Luxemburg/België recenter en verbeterd. Vandaar mijn vraag.
Met Lollipop speelde dit probleem namelijk totaal niet.
Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh
iedere maand standaard op de eerste dag je microfoon gaatje schoonmaken!!Lambo LP670 SV schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:36:
[...]
Met een naald wat in geprult met als resultaat dat ik weer verstaanbaar ben. Gelukkig niets belangrijks geraakt precies buiten wat stof ofzo
Ja baas! Staat genoteerd in de agendafredgroes schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:55:
[...]
iedere maand standaard op de eerste dag je microfoon gaatje schoonmaken!!
Youtube speelt bij mij trouwens probleemloos 1080|60fps af. Heb de G900FXXU1CPCH build.
Met een scherp voorwerp heb je wel kans dat je de evt. folie stuk maakt die het vocht buiten moet houden.fredgroes schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:02:
Dank je, dat gebeurt kennelijk op alle toestellen met de 7580 SOC i.c.m. Marshmallow.Edwin_VH schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:29:
[...]
Inderdaad..Eerste paar seconden (2 tot 10) spelen goed af, maar daarna bevriest het beeld, terwijl de klank gewoon verdergaat..
En ja, op de 900F zal het goed gaan. Dit probleem betreft o.a. de 903F
Ik krijg een nieuwe update gepushed van zo'n 100mb op mijn 901F.
Ben een beetje huiverig met zomaar updaten, gezien de problemen er in het verleden zijn geweest met de 901F/S5+ updates.
Iemand een idee of deze update 'goed' is? (d.w.z. geen battery drains of netwerkproblemen)
Ben een beetje huiverig met zomaar updaten, gezien de problemen er in het verleden zijn geweest met de 901F/S5+ updates.
Iemand een idee of deze update 'goed' is? (d.w.z. geen battery drains of netwerkproblemen)
[ Voor 19% gewijzigd door -tom-562 op 27-09-2016 15:44 ]
Vaak bu'j te bang!
ik heb hem geïnstalleerd (Vodafone-versie voor S5+). Ik merk geen verschil.
[ Voor 6% gewijzigd door woekele op 27-09-2016 16:02 ]
waarschijnlijk gewoon een beveiligingsupdate.-tom-562 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:43:
Ik krijg een nieuwe update gepushed van zo'n 100mb op mijn 901F.
https://www.galaxyclub.nl...-augustus-vodafone-eerst/
Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh
Tnx!Edwin_VH schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:31:
[...]
waarschijnlijk gewoon een beveiligingsupdate.
https://www.galaxyclub.nl...-augustus-vodafone-eerst/
Wat een stom stukje trouwens op die site:
"Het is, zoals wel vaker, de branded Galaxy S5 Plus van Vodafone die als eerste de nieuwe update voor de kiezen krijgt. "
Volgens mij loopt vodafone met de 901F juist gigantisch achter
Vaak bu'j te bang!
Ik heb net voor de unbrande versie van de S5+ ook een update gekregen.
Normaliter zijn de updates toch een week ofzo later dan Vodafone enzo. Valt weer mee.
Normaliter zijn de updates toch een week ofzo later dan Vodafone enzo. Valt weer mee.
Mijn ervaring is ook dat de unbranded firmwares ver voorlopen op de branded versies.-tom-562 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:34:
[...]
Volgens mij loopt vodafone met de 901F juist gigantisch achter
Zo heeft de update van deze week (CPI2) al de Android security patch van september, terwijl de meest recente branded firmware augustus heeft.

Is ook logisch, want het kost de operators tijd om de unbranded versie aan te passen aan hun wensen, en dan weer te laten certificeren door Samsung. Vodafone lijkt me niet sneller dan bv T-mobile; laatste brengt i.i.g. meer updates uit...
Ik ben blij met operators die geen eigen firmware meer uitbrengen, maar kiezen voor de unbranded. Vraag is uberhaupt wat je als gebruiker met nog meer bloatware dan TouchWiz zou willen???
[ Voor 23% gewijzigd door emmerx op 29-09-2016 15:07 . Reden: plaatje ]
Draadloos laden op onze Zon
Hallo Tweakers, ik heb sinds gisteren een S5 plus, mijn eigen S5 is weg voor garantie, en omdat ik hem niet missen kan deze erbij genomen.
Nu blijkt dit een branded T-mobile toestel te zijn
ik heb er verder geen last van op mijn KPN abo, maar is het er (door telefoonboer) eenvoudig uit te halen?
Verder zie ik ook in de bovenbalk niet mijn provider (KPN) staan, heeft dat er ook mee te maken dat dit een branded toestel is?
Nu blijkt dit een branded T-mobile toestel te zijn

Verder zie ik ook in de bovenbalk niet mijn provider (KPN) staan, heeft dat er ook mee te maken dat dit een branded toestel is?
Gewoon een unbranded firmware flashen met bv Odin.vlietster schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:54:
Nu blijkt dit een branded T-mobile toestel te zijn ik heb er verder geen last van op mijn KPN abo, maar is het er (door telefoonboer) eenvoudig uit te halen?
Kies een mooie firmware op
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G901F/
en volg hun instructies voor Odin.
Ik zie de naam van mijn provider (KPN) alleen in het lock screen, is verder ook niet interessant als je niet aan het roamen bent. Alleen dan heeft het misschien wel zin.
[ Voor 14% gewijzigd door emmerx op 29-09-2016 15:06 ]
-
[ Voor 100% gewijzigd door Mrjraider op 29-09-2016 17:58 ]
Oh ja dit is Tweakers, waarbij je, als je met dit komt direct in twijfel getrokken wordt 
Inmiddels is de FRP omzeild en is het toestel weer aan
Inmiddels is de FRP omzeild en is het toestel weer aan
[ Voor 24% gewijzigd door Mrjraider op 29-09-2016 18:30 ]
Bedankt voor de snelle reactie! Heb ik dan dezelfde versie als een "gewone" S5 plus en krijg ik dan nog steeds de updates van Samsung?
Gewoon een unbranded firmware flashen met bv Odin.
Ik zie de naam van mijn provider (KPN) alleen in het lock screen, is verder ook niet interessant als je niet aan het roamen bent. Alleen dan heeft het misschien wel zin.
[/quote]
Gewoon een unbranded firmware flashen met bv Odin.
[/quote]
Zijn er al mensen met een Belgisch toestel die een update gehad hebben naar Android 6? Ik zit nog altijd op 5.0. Gaat over de gewone s5.
Je kan ook handmatig de update downloaden en installeren via Odin. Zie het bericht boven die van jou.Vow schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:03:
Zijn er al mensen met een Belgisch toestel die een update gehad hebben naar Android 6? Ik zit nog altijd op 5.0. Gaat over de gewone s5.
Is verder gelijk aan de branded versie, mist alleen wat 'reclame'. Alle updates blijven komen als je een NL versie kiest (PHN)vlietster schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:44:
Bedankt voor de snelle reactie! Heb ik dan dezelfde versie als een "gewone" S5 plus en krijg ik dan nog steeds de updates van Samsung?
[/quote]
Voor sommige updates heb je misschien wel zgn PIT files nodig, maar ik heb dat nog niet meegemaakt zolang ik west-europese firmwares gebruikt heb (NL, Nordic, Duits).
[ Voor 5% gewijzigd door emmerx op 30-09-2016 11:57 ]
Na de update naar 6.0, kan je dan nog steeds mappen verbergen in de drawer? Of is dit niet meer mogelijk? Op S6 is dit er namelijk uitgesloopt. Gebruik daar nu Nova voor.
[ Voor 8% gewijzigd door Ryan_ op 30-09-2016 12:37 ]
Je kunt geen mappen meer verbergen in de standaard photo viewer, zoals dat kon in 5(.0.2).Ryan_ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:36:
Na de update naar 6.0, kan je dan nog steeds mappen verbergen in de drawer? Of is dit niet meer mogelijk? Op S6 is dit er namelijk uitgesloopt.
Wel kun je ze verplaatsten naar de map Privé, die alleen zichtbaar is als je een wachtwoord invoert.
Opslag van die bestanden gaat wel ten koste van je interne geheugen...
Zojuist weer een update binnengekregen op de 901F (galaxy s5 plus). 20MB. Vanavond even installeren..
http://www.sammobile.com/...S1CPI3_G901FVFG1CPE3_VDF/
http://www.sammobile.com/...S1CPI3_G901FVFG1CPE3_VDF/
[ Voor 4% gewijzigd door woekele op 03-10-2016 15:11 ]
Ik vind echter geen 6.0 ROM voor België (proximus).rens-br schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:53:
[...]
Je kan ook handmatig de update downloaden en installeren via Odin. Zie het bericht boven die van jou.
Voor andere landen wel, moet ik er zo eentje downloaden?
Welke raden jullie aan?
Moet niet per see voor België zijn. Een ander land kan prima!Vow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:53:
[...]
Ik vind echter geen 6.0 ROM voor België (proximus).
Welke raden jullie aan?
Vandaag mijn SM-G901F ook weer geüpdate met PDA G901FXXU1CPI2 CSC G901FPHN1CPI1.
Toestel was geroot, geüpdate via Kies. Daarna weer geroot en toestel werkt nog naar behoren. Op 1 ding na.
Alleen nog steeds geen ANT+ ondersteuning. Wat een slechte nazorg van Samsung.
Toestel was geroot, geüpdate via Kies. Daarna weer geroot en toestel werkt nog naar behoren. Op 1 ding na.
Alleen nog steeds geen ANT+ ondersteuning. Wat een slechte nazorg van Samsung.
Als ik dat zo lees dan zijn er met enige regelmaat updates voor de 901F.
Afgezien van de MM upgrade, heb ik nog nooit zoiets gezien voor de 903F (S5 Neo).
Beveiligingsniveau staat op 1 mei 2016. MM kwam midden juni. Had gehoopt op een fix voor YouTube 1080p@60fps.
Moet ik dat als normaal beschouwen? Of hebben anderen andere ervaringen?
Afgezien van de MM upgrade, heb ik nog nooit zoiets gezien voor de 903F (S5 Neo).
Beveiligingsniveau staat op 1 mei 2016. MM kwam midden juni. Had gehoopt op een fix voor YouTube 1080p@60fps.
De S5 en de S5 Neo zijn dan ook andere toestellen, dus gek is het niet dat de updates anders lopen.Tonne2016 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:46:
De 903F Neo versie is ook een budget model; scheelt bv € 150,- met de 901F Plus versie.
Zal dus ook beperktere resources hebben voor software-ondersteuning...
Zal dus ook beperktere resources hebben voor software-ondersteuning...
Bij Samsung kan dit lang op zich laten wachten. Op m'n 901F heb ik de eerst beschikbare MM geïnstalleerd toen die uitkwam (Duitse, DBT). Het duurde een tijd voor de Nederlandse (PHN) firmware uitkwam. Voor de PHN kwamen vervolgens updates, voor de DBT kreeg ik gister voor het eerst een OTA, sinds mei. Nog even afwachten denk ik.Tonne2016 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:46:
Dank voor de antwoorden.
Schept tenminste enige duidelijkheid. Dat de Neo niet bepaald als high end toestel moet worden beschouwd was mij uiteraard duidelijk. Al zou ik het geen budgettoestel willen noemen met een prijs van €300,-. Maar dat terzijde.
Afgaande op het meest volledige antwoord, dat van Antidote, kan er nog van alles gebeuren.
Schept tenminste enige duidelijkheid. Dat de Neo niet bepaald als high end toestel moet worden beschouwd was mij uiteraard duidelijk. Al zou ik het geen budgettoestel willen noemen met een prijs van €300,-. Maar dat terzijde.
Afgaande op het meest volledige antwoord, dat van Antidote, kan er nog van alles gebeuren.
Anoniem: 16233
Ik heb de 6.0.1 al maanden ontvangen OTA, S5 Telenet.Vow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:53:
[...]
Ik vind echter geen 6.0 ROM voor België (proximus).
Welke raden jullie aan?
Ondertussen ook al beveiligingspatch van 1 september ontvangen.
Sinds kort komt het voor dat mijn scherm zwart wordt of constant begint te flikkeren (met groene strepen). Het grappige is dat het heel onregelmatig gebeurd, enkel 's morgens en 's avonds. Overdag amper tot geen last van. Plug ik hem in de stekker, gebeurd het dat direct opgelost is, soms ook niet. Natuurlijk, krijg ik het scherm niet aan, moet ik soms 10 minuten aan 1 stuk op de powerbutton drukken, dus na een tijdje voel ik het wel aan mijn vinger, het enige wat gebeurd is dat het scherm flikkert en direct weer zwart wordt. Opeens is het scherm dan weer ok voor de rest van de dag, maar 's avonds begint het dan weer... Zit ik daar weer 10 minuten op te drukken
Stel, het scherm is zwart, ik zit daar al paar minuten op te drukken zonder resultaat
Wat heb ik reeds geprobeerd:
- Andere batterij
- /wipe data
- Hard reset via het menu van het toestel zelf.
Nog tips?
Of iemand hetzelfde meegemaakt? Als ik groene strepen zie, denk ik dan weer aan GPU problemen?

Wat heb ik reeds geprobeerd:
- Andere batterij
- /wipe data
- Hard reset via het menu van het toestel zelf.
Nog tips?
Ik heb sinds de laatste firmware update exact hetzelfde met mijn G901F !
Uitvallen en schermflikkeren bij lage helderheid...
Nieuwe accu geprobeerd, developer options (hardware display uitgeschakeld). Helderheid instellen onafhankelijk van omgevingslicht helpt, maar is onhandig.
Lijkt dus in de nieuwe firmware te zitten i.c.m. de lichtsensor.
Vreemde is dat ik laatste week in buitenland was en deze problemen geheel niet zijn opgetreden (roaming?)..
Uitvallen en schermflikkeren bij lage helderheid...
Nieuwe accu geprobeerd, developer options (hardware display uitgeschakeld). Helderheid instellen onafhankelijk van omgevingslicht helpt, maar is onhandig.
Lijkt dus in de nieuwe firmware te zitten i.c.m. de lichtsensor.
Vreemde is dat ik laatste week in buitenland was en deze problemen geheel niet zijn opgetreden (roaming?)..
[ Voor 4% gewijzigd door emmerx op 19-10-2016 11:29 ]
Aha, blij dat ik niet de enige ben.
Hebben we de mogelijkheid om een oudere firmware erop te plaatsen?
Van mij komt dit ook voor zonder de "automatische helderheid" in te schakelen.
Van mij komt dit ook voor zonder de "automatische helderheid" in te schakelen.
[ Voor 28% gewijzigd door Stancke op 19-10-2016 13:02 ]
Anoniem: 66797
Ik heb een Samsung Galaxy S5 mini, ben vorige maand op vakantie geweest en ben per ongeluk 2x gaan zwemmen voor +/- 30 min per keer en hij doet het nog steeds 
vond het wel grappig om dat hier te posten
vond het wel grappig om dat hier te posten
Met de grotere S5 kun je zelfs express gaan zwemmen!Anoniem: 66797 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:07:
.. en ben per ongeluk 2x gaan zwemmen voor +/- 30 min per keer en hij doet het nog steeds
Is volledig waterdicht; net als de S7.
Oudere firmware kan prima.Stancke schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:00:
Aha, blij dat ik niet de enige ben.
Volgende probleem dat ik heb, is het bericht "DCMProvider is gestopt".
Bij starten en afsluiten Gallerij en/of Camera.
Iemand dat ook?
[ Voor 7% gewijzigd door emmerx op 20-10-2016 12:50 ]
Filmpje geschoten daarnet
YouTube: Samsung Galaxy S5 screen flickering
Deze middag nog eens proberen om een oudere firmware erop te zetten en anders vliegt hij de vuilbak in en koop ik mij iets anders.
Ik zit notabene op firmware versie G900FDXXU1CPB4
Deze middag nog eens proberen om een oudere firmware erop te zetten en anders vliegt hij de vuilbak in en koop ik mij iets anders.
Ook hier (G901F) exact dezelfde problemen na laatste OTA firmware-update, dus ernstige groene schermflikkeringen bij lage helderheid. Na handmatig de helderheid te verhogen, is dit probleem grotendeels voorbij, behalve als het scherm dimt voordat het in standby gaat. Ook hier biedt het uitschakelen van hardware overlays of GPU-weergave forceren geen soelaas.
Wat is dit ontzettend beroerd zeg. Ik krijg serieus neigingen om over te stappen naar de Unofficial CM13 ROM. Maar die wordt maar matig onderhouden, dat weerhoudt me nog. Heeft er iemand misschien een beter alternatief?
Wat is dit ontzettend beroerd zeg. Ik krijg serieus neigingen om over te stappen naar de Unofficial CM13 ROM. Maar die wordt maar matig onderhouden, dat weerhoudt me nog. Heeft er iemand misschien een beter alternatief?
Ik heb geen alternatief maar ik heb ook de SM-G901F en heb tot nu toe totaal geen problemen met de laatste rom.HenkDePoema schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 23:03:
Ook hier (G901F) exact dezelfde problemen na laatste OTA firmware-update, dus ernstige groene schermflikkeringen bij lage helderheid. Na handmatig de helderheid te verhogen, is dit probleem grotendeels voorbij, behalve als het scherm dimt voordat het in standby gaat. Ook hier biedt het uitschakelen van hardware overlays of GPU-weergave forceren geen soelaas.
Mijn toestel is geroot en krijg dus geen OTA firmware. Ik krijg wel de laatste firmware als ik hem aansluit op de pc en KIES gebruik.
Het is dan ook geen gedeeltelijke update maar een download van de volle 1,4 GB. Ik weet niet of dat verschil maakt.
Misschien dat je hem nog een keer kan flashen via Odin.
Batterijduur in standby is sinds de laatste 2 updates ook prima. Is tegenwoordig ongeveer 1% per uur.
En nu het vreemde... Ik loop al paar weken rond met het probleem, ik post hier dan eens een video en opeens komt het niet meer voor... Sinds gisterenmorgen geen enkele keer gehad dat ik het scherm niet meer kon inschakelen of begon te flikkeren.
Fingers crossed, dan vliegt deze nog niet naar de vuilbak
Fingers crossed, dan vliegt deze nog niet naar de vuilbak
Heb sinds een week dat de onderste helft van mijn scherm een varaiabele helderheid heeft.
Komt voor wanneer ik auto brightness uitschakel en manueel iets donker kies. Gaat dan heen en weer flipperen tussen donker en half donker (dus niet super helder gelukkig, maar toch irritant).
Heb de 6.0 er al 2 maanden op staan en klachten zijn dus veel later ontstaan. Erg vreemd en vervelend.
Komt voor wanneer ik auto brightness uitschakel en manueel iets donker kies. Gaat dan heen en weer flipperen tussen donker en half donker (dus niet super helder gelukkig, maar toch irritant).
Heb de 6.0 er al 2 maanden op staan en klachten zijn dus veel later ontstaan. Erg vreemd en vervelend.
Het lijkt haast te mooi om waar te zijn, maar ik heb zojuist een nieuwe update ontvangen (G901F): G901FXXU1CPJ1 (Vodafone blijkbaar), ongeveer 99Mb groot. De groene flikkeringen lijken te zijn verdwenen!
Pas maar op, want garantie op waterschade geven ze niet. Zijn al genoeg gevallen bekend dat tweakers iets te enthousiast met water aan de gang gingen, je zult maar net pech hebben.emmerx schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:18:
[...]
Met de grotere S5 kun je zelfs express gaan zwemmen!
Is volledig waterdicht; net als de S7.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Update is er inmiddels voor vrijwel alle versies.HenkDePoema schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:01:
Het lijkt haast te mooi om waar te zijn, maar ik heb zojuist een nieuwe update ontvangen (G901F): G901FXXU1CPJ1 (Vodafone blijkbaar), ongeveer 99 MB groot. De groene flikkeringen lijken te zijn verdwenen!
Scherm reageert inderdaad iets beter op lagere helderheid; scherm knippert niet meer zo bij auto brightness.
Maar het scherm valt bij donkere omstandigheden nog wel weg; reageert dan niet meer op de home button...
DCMProvider error message blijft na herformatteren van de SD-kaart onder deze firmware nu wel weg...
[ Voor 37% gewijzigd door emmerx op 03-11-2016 21:54 ]
Hm, te vroeg gejuicht. Het is inderdaad iets beter, maar niet substantieel. Maar ik ben er zeker van dat na de eerste keer opnieuw opstarten na het updaten het probleem even weg was.emmerx schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:32:
[...]
Update is er voor vrijwel alle versies.
Scherm reageert inderdaad beter op lagere helderheden.
DCMProvider blijft bij mij helaas problemen geven, ondanks o.a. formatteren van de microSD kaart...
De update ook net geinstalleerd op mijn S5+. Wel lastig dat ik overal weer moet inloggen nu, maar ben benieuwd wat de veranderingen zijn!
Tot op heden had ik totaal geen problemen namelijk..
Tot op heden had ik totaal geen problemen namelijk..
we krijgen toch wel regelmatig updates ineens nu, ben nu ook http://www.sammobile.com/...U1CPJ1_G901FVFG1CPE3_VDF/ aan het installeren.
zouden Samsung + providers toch hun leven beteren?
zouden Samsung + providers toch hun leven beteren?
[ Voor 4% gewijzigd door woekele op 02-11-2016 21:04 ]
Ben hem hier voor Vodafone S5+ ook aan het downloaden, update van inderdaad 99mb.
Ben benieuwd, waarschijnlijk voor het oog geen veranderingen, maar als het onder de motorkap wat bugs oplost etc, is het altijd goed uiteraard.
Ben benieuwd, waarschijnlijk voor het oog geen veranderingen, maar als het onder de motorkap wat bugs oplost etc, is het altijd goed uiteraard.
Gisteren op mijn S5+ de versie G901FXXS1CPJ7 geinstalleerd via KIES. Ging weer zonder problemen. En wederom geen ondersteuning voor ANT+
Op het forum van thisisant word gezegd dat een versie voor Singapore wel ANT+ ondersteunt.
Versie G901FXXU1CPH3
https://www.thisisant.com/forum/viewthread/6534/#7619
Op het forum van thisisant word gezegd dat een versie voor Singapore wel ANT+ ondersteunt.
Versie G901FXXU1CPH3
https://www.thisisant.com/forum/viewthread/6534/#7619
Ik heb toch echt het idee dat deze laatste firmware (CPI1) wel ANT+ ondersteunt:

Ik heb ANT+ eerder werkend gehad, waarschijnlijk was dat op 5.0.2
Heb nu geen ANT+ device meer ...

Ik heb ANT+ eerder werkend gehad, waarschijnlijk was dat op 5.0.2
Heb nu geen ANT+ device meer ...
[ Voor 65% gewijzigd door emmerx op 04-11-2016 12:42 ]
Wat bedoel je met dit?Ryan_ schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:32:
Of is dit een Vodafone kwaal?
ANT+ support, flikkering scherm, DCMProvider, 99 MB of opnieuw moeten inloggen?
Eigenlijk alles bij elkaar. In mijn omgeving zijn er al twee mensen waarvan de S5 gebrickt is na de laatste update. De 1 heeft een om ruiling gehad, de ander heeft een nieuw abonnement moeten nemen omdat deze net buiten de garantie viel.emmerx schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:13:
[...]
Wat bedoel je met dit?
ANT+ support, flikkering scherm, DCMProvider, 99 MB of opnieuw moeten inloggen?
Kwalijke zaak dat een update zoveel schade kan aanrichten.
Een nieuw abonnement omdat de telefoon is gebricked? Dan zit je dus met 2 abonnementen toch.Ryan_ schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:51:
[...]
Eigenlijk alles bij elkaar. In mijn omgeving zijn er al twee mensen waarvan de S5 gebrickt is na de laatste update. De 1 heeft een om ruiling gehad, de ander heeft een nieuw abonnement moeten nemen omdat deze net buiten de garantie viel.
Kwalijke zaak dat een update zoveel schade kan aanrichten.
En dan gebricked via een OTA update? Ik heb tot nu toe geen enkel probleem met de versies voor de PHN uitvoering. Ik update de telefoon via Odin of via KIES omdt OTA niet werkt ivm root.
Dat zijn dus elke keer updates van ca 1,4 GB.
Met deze versie werkte ANT+ ook niet. Ik heb het geprobeerd.emmerx schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:00:
Ik heb toch echt het idee dat deze laatste firmware (CPI1) wel ANT+ ondersteunt:
ANT+ tester zegt dat de telefoon ARS (Ant+ Radio Service) nodig heeft maar dit staat er gewoon op.
Gisteren ook de update gekregen, jammer genoeg is het flikkeren van mijn scherm nog steeds niet gedaan. Al verdwijnt het toch als ik de schermhelderheid maximaal zet. Ah, ik bijt er wel door. Geen zin om terug (veel) geld aan een nieuw toestel te hangen met deftige specs.
Ik hoop stiekem dat ik eens mijn toestel per ongeluk laat vallen en het kapot is, zodat ik een geldig excuus heb om over te stappen naar een Xiaomi Mi5S
Ik hoop stiekem dat ik eens mijn toestel per ongeluk laat vallen en het kapot is, zodat ik een geldig excuus heb om over te stappen naar een Xiaomi Mi5S
Iemand ervaring met het zelf loshalen en weer vast zetten van het originele scherm?
Heb onlangs de oplaadconnector vervangen omdat mijn telefoon niet meer wou opladen. De reparatie is goed gelukt en de telefoon werkt prima.
Het enige wat ik eraan over gehouden heb is dat het scherm vrij los in de behuizing zit. Wat logisch is aangezien de lijm wat weggehaald is.
Bestaat er speciale lijm om het scherm weer goed in het frame te zetten? Zodat de telefoon ook weer waterdicht is.
Op internet kom ik veel UV lijm tegen maar volgens mij is dat voor andere doeleinden.
Edit: ook kom ik een soort sticker tegen dat op de achterkant van het scherm zit. En dat ze dubbelzijdigtape op de zijkanten plakken.
Iemand ervaringen cq tips?
Heb onlangs de oplaadconnector vervangen omdat mijn telefoon niet meer wou opladen. De reparatie is goed gelukt en de telefoon werkt prima.
Het enige wat ik eraan over gehouden heb is dat het scherm vrij los in de behuizing zit. Wat logisch is aangezien de lijm wat weggehaald is.
Bestaat er speciale lijm om het scherm weer goed in het frame te zetten? Zodat de telefoon ook weer waterdicht is.
Op internet kom ik veel UV lijm tegen maar volgens mij is dat voor andere doeleinden.
Edit: ook kom ik een soort sticker tegen dat op de achterkant van het scherm zit. En dat ze dubbelzijdigtape op de zijkanten plakken.
Iemand ervaringen cq tips?
[ Voor 12% gewijzigd door ThijsM op 06-11-2016 16:04 ]
Sinds de laatste OTA firmware update heeft mijn 901F een vreemd probleem.
Als ik Wifi uitschakel (bv in de auto) en daarna weer wil inschakelen, dan is het icoon een seconde 'aan' en gaat dan vanzelf weer uit?
In apps als Wifi analyzer zie ik wel gedtecteerde netwerken; terwijl Wifi uit zou staan...
Ik kan echter geen data ophalen met mail client noch browser.
Enige oplossing die ik nu heb:
Mobile hotspot aanzetten, dan Wifi aanzetten.
Dan gaat het wel goed ????
Als ik Wifi uitschakel (bv in de auto) en daarna weer wil inschakelen, dan is het icoon een seconde 'aan' en gaat dan vanzelf weer uit?
In apps als Wifi analyzer zie ik wel gedtecteerde netwerken; terwijl Wifi uit zou staan...
Is er hier misschien iemand hier die via Samsung Switch zijn firmware heeft geupgrade naar de laatste Marshmallow firmware voor de SM-G900F?
Ik zou héél graag de volgende files willen hebben:
AP_G900Fhier met het versiegebeuren staan _REV00_user_low_ship_MULTI_CERT.tar
BL_G900Fhier met het versiegebeuren staan _REV00_user_low_ship_MULTI_CERT.tar
CP_G900Fhier met het versiegebeuren staan _REV00_user_low_ship_MULTI_CERT.tar
CSC_ZZH_G900Fhier met het versiegebeuren staan _REV00_user_low_ship_MULTI_CERT.tar
Ik wil namelijk van die vier bestanden de PHN variant hebben
CSC_ZZH_G900Fhier met het versiegebeuren staan _REV00_user_low_ship_MULTI_CERT.tar
Dan wacht ik nog maar even met updaten, heb de melding al even staan nu maar met samsung en updates weet je net nooit.emmerx schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:31:
Sinds de laatste OTA firmware update heeft mijn 901F een vreemd probleem.
Mocht je hem niet van Marshmallow hebben maar wél an Lolipop is het ook goed :-)Priyantha Bleeker schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:26:
Is er hier misschien iemand hier die via Samsung Switch zijn firmware heeft geupgrade naar de laatste Marshmallow firmware voor de SM-G900F?
Misschien kan ik daar dan alsnog wel iets mee
heb hier ook een S5 ( G900F) die er last van heeft.. net vooral als de display helderheid op AUTO staat?Stancke schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:02:
Filmpje geschoten daarnet
met een andere rom gaat het wel iets beter...
of is er gewoon "iets" gaar? :-) want dan wordt het opzoek naar iets anders
404 Signature not found
Het probleem lijkt geïntroduceerd met de firmware van twee maanden geleden.
Heeft te maken met de ambient light sensor, want het probleem treedt alleen op in donkere omstandigheden.
Als er maar genoeg mensen gaan klagen ....
Heeft te maken met de ambient light sensor, want het probleem treedt alleen op in donkere omstandigheden.
Als er maar genoeg mensen gaan klagen ....
t stomme is.. dat toestel heb ik in augustus geflasht. niks aan de hand.. en recentelijk begon de ellende
maar zelfs met de ambient sensor uit + lage display helderheid flikkert het...
maar goed de rom die er nu op zit heeft er iets minder last van..
dacht eerst dat het aan het toestel lag.. alleen binnen de custom recovery werken ALLE helderheid instellingen gewoon feilloos..
mn eigen G901F draait ook een rom van na 1-10-2016
de G901F van de vrouw draait een oudere build van de zelfde custom rom
tot op heden geen problemen er mee..
maar ik ga het even afkloppen 
en we wachten even af tot er een custom rom bakker is die er wel een FIX voor levert van

maar goed de rom die er nu op zit heeft er iets minder last van..
dacht eerst dat het aan het toestel lag.. alleen binnen de custom recovery werken ALLE helderheid instellingen gewoon feilloos..
mn eigen G901F draait ook een rom van na 1-10-2016
de G901F van de vrouw draait een oudere build van de zelfde custom rom
tot op heden geen problemen er mee..
en we wachten even af tot er een custom rom bakker is die er wel een FIX voor levert van
404 Signature not found
Ik zie dat Samsung ze niet meer levert, weet iemand waar nog de echte originele batterijen met opberghoes te krijgen zijn? Je ziet bijna altijd de "bulkuitvoering" en mijn ervaring daarmee is dat de batterij ook van mindere kwaliteit is.
Vorige maand nog eentje gekocht!vlietster schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 18:57:
Ik zie dat Samsung ze niet meer levert, weet iemand waar nog de echte originele batterijen met opberghoes te krijgen zijn? Je ziet bijna altijd de "bulkuitvoering" en mijn ervaring daarmee is dat de batterij ook van mindere kwaliteit is.
Bij Knaldeals, omdat die verzekerden dat het een echte nieuwe was.
Was productiedatum eind 2016.
Samsung Accu Galaxy S5 / S5 Plus EB-BG900BB - met NFC 1 0 € 19,95
Is dat flikkeren echt software gerelateerd? Heb het nog steeds na een full reset.
Draai stock 6 van Samsung dus niets aan gerommeld en heb er ook last van. Niet direct na de update maar een maand later ofzo pas.. Paar dagen geleden een harde reset gedaan, maar had er dezelfde dag al terug last van. Overweeg om beroep te doen op garantie (gekocht jan 2015). Iemand al beroep gedaan op garantie?
Verder, heeft er iemand getest of de vorige versie (5.0) van Samsung wel goed werkt qua helderheid van het scherm? (voor als het software gerelateerd moest zijn).
Filmpje van het issue. Niet van mij, maar wel exact hetzelfde probleem. Bovenste helft van het scherm is prima. Onderste helft is kermis..
YouTube: Samsung Galaxy S5 Screen flickering issue on lowest brightness
Draai stock 6 van Samsung dus niets aan gerommeld en heb er ook last van. Niet direct na de update maar een maand later ofzo pas.. Paar dagen geleden een harde reset gedaan, maar had er dezelfde dag al terug last van. Overweeg om beroep te doen op garantie (gekocht jan 2015). Iemand al beroep gedaan op garantie?
Verder, heeft er iemand getest of de vorige versie (5.0) van Samsung wel goed werkt qua helderheid van het scherm? (voor als het software gerelateerd moest zijn).
Filmpje van het issue. Niet van mij, maar wel exact hetzelfde probleem. Bovenste helft van het scherm is prima. Onderste helft is kermis..
YouTube: Samsung Galaxy S5 Screen flickering issue on lowest brightness
zelf zit ik er aan te denken om het betreffende toestel terug te flashen naar een rom die van voor de ellende is.. alleen dan heb je wel weer last van stagefright. keuzes keuzes keuzes
404 Signature not found
Maar dus wel de garantie dat het flikkeren weg is? Ik vind het s'avonds niet te doen, dus dat zou een makkelijke keuze zijn, of opsturen voor garantie.SMSfreakie schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:48:
zelf zit ik er aan te denken om het betreffende toestel terug te flashen naar een rom die van voor de ellende is.. alleen dan heb je wel weer last van stagefright. keuzes keuzes keuzes
Ik heb een S5+ en heb tot op heden met de laatste 6 versie geen last gehad van een flikkerend scherm.Lambo LP670 SV schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:44:
[...]
Maar dus wel de garantie dat het flikkeren weg is? Ik vind het s'avonds niet te doen, dus dat zou een makkelijke keuze zijn, of opsturen voor garantie.
Wat ik wel 2x heb gehad is dat als ik de camera open vanuit het vergrendelscherm dat ik maar een half beeld heb, als ik mij toestel horizontaal hou. De andere helft is zwart. Na een paar tellen heb ik wel weer normaal beeld. En met de helft bedoel ik links en rechts, in horizontale toestand.
De keren dat ik het toestel vertikaal hield heb ik het probleem nog niet gehad.
En tssen die 2 keer zaten ook nog een paar dagen tussen. Kan het ook niet reproduceren..
geen idee.. t stomme is alleen de S5 heeft het tot nu toe.. mn S5+ toestellen dus nietLambo LP670 SV schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:44:
[...]
Maar dus wel de garantie dat het flikkeren weg is? Ik vind het s'avonds niet te doen, dus dat zou een makkelijke keuze zijn, of opsturen voor garantie.

terwijl die ook een rom draaien die gebaseerd is op de laatste samsung stockrom.
zit nu een beetje te dubben.. of wachten tot er weer een nieuwe rom opduikt vanuit samsung of toch maar terug naar een oudere....
en t meest idiote is... de ene keer doet t toestel het direct.. en een andere keer heb je gewoon 100+x nodig op de powerknop voor t goed gaat
404 Signature not found
Helaas, mijn S5+ (G901F) heeft het ook sinds firmware XXU1CPI1.
Zit nu op CPJ7 en nog geen verbetering ...
Het probleem zit in de samenwerking tussen de ambient light sensor en de aansturing van de hardware dim functie. Pas als het scherm volledig uit is (in software) heeft het pas zin op de home button te drukken..
Het probleem zit in de samenwerking tussen de ambient light sensor en de aansturing van de hardware dim functie. Pas als het scherm volledig uit is (in software) heeft het pas zin op de home button te drukken..
[ Voor 50% gewijzigd door emmerx op 29-11-2016 13:07 ]
Hebben jullie alleen last tijdens het aanzetten van het scherm of ook tijdens gebruik?emmerx schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:38:
Helaas, mijn S5+ (G901F) heeft het ook sinds firmware XXU1CPI1.
Het aanzetten van het scherm verloopt bij mij normaal zonder noemenswaardige vertraging, maar tijdens het gebruiken is de onderste helft een flipperkast als het echt donker is en ik pech heb.
vooral met aanzetten.. en tijdens gebruik is het te triggeren door de helderheid vrij laag te zetten / op automatisch te zetten.. echter dan gebeurt het over het hele schermLambo LP670 SV schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:33:
[...]
Hebben jullie alleen last tijdens het aanzetten van het scherm of ook tijdens gebruik?
Het aanzetten van het scherm verloopt bij mij normaal zonder noemenswaardige vertraging, maar tijdens het gebruiken is de onderste helft een flipperkast als het echt donker is en ik pech heb.
404 Signature not found
Ok, dan heb jij het nog een stuk erger dan ik blijkbaar. Is dit ooit gradueel geweest (in het begin de helft van het scherm / lichtjes flikkeren) of van vandaag op morgen direct omgeslagen.SMSfreakie schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:34:
[...]
vooral met aanzetten.. en tijdens gebruik is het te triggeren door de helderheid vrij laag te zetten / op automatisch te zetten.. echter dan gebeurt het over het hele scherm
volgens mij gewoon in 1x volledig.. maar goed.. met een hoge helderheid / zonder AUTO aanpassing er van is het te doen..Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:37:
[...]
Ok, dan heb jij het nog een stuk erger dan ik blijkbaar. Is dit ooit gradueel geweest (in het begin de helft van het scherm / lichtjes flikkeren) of van vandaag op morgen direct omgeslagen.
denk niet dat het een hardware issue is.. want als ik de custom recovery start.. kan ik de helderheid zonder problemen op zn laagste stand zetten zonder dat het scherm denkt een discotheek te moeten emuleren
ook alle tussen stappen doen het dan prima.. ook reageert de powerknop dan foutloos zonder enige moeite..
404 Signature not found
Android laat echt veel troep staan na de vele updates.
Kreeg steeds vaker de melding : kan niet update geheugen vol.
Weer met CC cleaner aan de gang, maar dat helpt ook maar even.
Ik heb een s5 met 16gb.
Nu toch maar een keer terug naar fabrieksinstellingen...
( wat een werk met al die wachtwoorden en accounts
)
Alle apps terug gezet.
Ik had 15.4 Gb gebruikt
nu staat hij op 10.2 gb gebruikt.
Toch een aardige verbetering.
Kreeg steeds vaker de melding : kan niet update geheugen vol.
Weer met CC cleaner aan de gang, maar dat helpt ook maar even.
Ik heb een s5 met 16gb.
Nu toch maar een keer terug naar fabrieksinstellingen...
( wat een werk met al die wachtwoorden en accounts

Alle apps terug gezet.
Ik had 15.4 Gb gebruikt
nu staat hij op 10.2 gb gebruikt.
Toch een aardige verbetering.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Ik denk eigenlijk ook software, maar het is dan toch een vreemde combinatie. De update stond er namelijk al een tijdje op maar toch ging alles prima. Wat is dan de trigger geweest? 1 of andere update van de Google Play-service ofzo? (op mijn toestel staan weinig apps)SMSfreakie schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:42:
[...]
volgens mij gewoon in 1x volledig.. maar goed.. met een hoge helderheid / zonder AUTO aanpassing er van is het te doen..
denk niet dat het een hardware issue is.. want als ik de custom recovery start.. kan ik de helderheid zonder problemen op zn laagste stand zetten zonder dat het scherm denkt een discotheek te moeten emuleren![]()
ook alle tussen stappen doen het dan prima.. ook reageert de powerknop dan foutloos zonder enige moeite..
Heb al een volledige reset gedaan en binnen het uur was het weer kermis. Nog een laatste testcase zou zijn een volledige reset doen zonder internet verbinden zodat hij geen updates kan binnenhalen van bepaalde apps.
Na wat zoeken heb ik ook info gevonden die beweerd dat het aan de hardware ligt. Sommige adviseren het SD kaartje te verwijderen (geen verschil bij mij). Andere zeggen dat het aan het powercircuit ligt van het scherm. Door roest/vochtschade/oxidatie zouden er bepaalde weerstanden opgebouwd worden bij de aansturing van het scherm die moeilijk overbrugbaar zijn wanneer het voltage te laag is (bij lage helderheid dus), waardoor er dus een 'boost' wordt gegeven om toch maar een verlicht beeld te krijgen. Misschien daardoor dat het scherm zo tekeer gaat.
Extra speculatie van mijn kant is, dat de aansturing van de helderheid van het beeld in 2 is opgesplitst. In mijn geval is dan maar 1 kan van het stroomcircuit 'aangetast'. In jou geval de beide. Er schrijven ook enkele mensen dat het ook gerelateerd is aan het niveau van je accu. Met een bijna lege accu zou het flikkeren heftiger zijn.
Geen idee wat er allemaal van waar is..
lijmt mij dat een PCB van een "waterdicht" toestel toch wel gecoat is tegen vocht?
404 Signature not found
Dit zou je inderdaad verwachten. Echter denk ik dat software uit te sluiten valt.SMSfreakie schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:07:
lijmt mij dat een PCB van een "waterdicht" toestel toch wel gecoat is tegen vocht?
Heb het toestel wederom een harde reset gegeven en vanaf de 1ste seconde het internet (wifi en 4g) uitgeschakeld. Hij heeft dus geen enkele update kunnen downloaden of een extra app geinstalleerd. Volledig standaard dus zoals het out of the box werkt met de standaard 6.0 software van Samsung.
Wat blijkt, bij het openen van de browser kreeg ik natuurlijk een witte error pagina te zien. Na een aantal keer proberen begon de onderste helft van het scherm toch zachtjes te flikkeren. (mijn theorie is omdat de batterij volledig vol was, is het effect minder). Dit zou toch niet mogen aangezien de rom deze problemen niet had een aantal maanden geleden toen ik de update flashte.
Volgens mij ligt het dus aan de hardware. Ik ga het toestel nog 1 keer testen met bijna lege batterij (gaat bijna niet omlaag zonder internet connectie
Als jij zegt dat je een volledige reset doet, bedoel je dan dat je de oude firmware ook terug hebt gezet? Of alleen een factory-reset gedaan? Edit: oh, je had altijd al 6. Ok.
[ Voor 10% gewijzigd door woekele op 01-12-2016 14:17 ]
Waarom gebeurt het nu opeens met veel toestellen? Lijkt me toch aan een update te liggen. Sowieso gevalletje garantie toch?
Factory reset. Bij aanschaf stond er nog 5 op. Hiermee boots ik in principe de situatie van een paar maanden geleden mee na, toen het nog prima werkte voor mij.woekele schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:16:
Als jij zegt dat je een volledige reset doet, bedoel je dan dat je de oude firmware ook terug hebt gezet? Of alleen een factory-reset gedaan? Edit: oh, je had altijd al 6. Ok.
Probleem treedt alleen op onder Marshmellow.
Bij factory reset blijf je op dezelfde firmware (6.0.1 CXX).
Enige goede test om te bevestigen of het software gerelateerd is: terugflashen naar een Lollipop firmware.
Wie heeft er de tijd en zin?
[:edit]
Krijg net een OTA update naar CPK8. De G901F is druk bezig.
Later meer of het brightness probleem nu aangepakt is...
Enige goede test om te bevestigen of het software gerelateerd is: terugflashen naar een Lollipop firmware.
[:edit]
Krijg net een OTA update naar CPK8. De G901F is druk bezig.
Later meer of het brightness probleem nu aangepakt is...
[ Voor 23% gewijzigd door emmerx op 01-12-2016 23:01 ]
Zie net op Sammobile dat er NET een nieuwe build is?
http://www.sammobile.com/...U1CPK3_G900FPHN1CPJ1_PHN/
iemand die toevallig al geprobeerd? of ben ik nu te optimistisch? :-)
http://www.sammobile.com/...U1CPK3_G900FPHN1CPJ1_PHN/
iemand die toevallig al geprobeerd? of ben ik nu te optimistisch? :-)
maar waarom doettie het buiten Android dan feilloos?Lambo LP670 SV schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:11:
[...]
Dit zou je inderdaad verwachten. Echter denk ik dat software uit te sluiten valt.
Heb het toestel wederom een harde reset gegeven en vanaf de 1ste seconde het internet (wifi en 4g) uitgeschakeld. Hij heeft dus geen enkele update kunnen downloaden of een extra app geinstalleerd. Volledig standaard dus zoals het out of the box werkt met de standaard 6.0 software van Samsung.
Wat blijkt, bij het openen van de browser kreeg ik natuurlijk een witte error pagina te zien. Na een aantal keer proberen begon de onderste helft van het scherm toch zachtjes te flikkeren. (mijn theorie is omdat de batterij volledig vol was, is het effect minder). Dit zou toch niet mogen aangezien de rom deze problemen niet had een aantal maanden geleden toen ik de update flashte.
Volgens mij ligt het dus aan de hardware. Ik ga het toestel nog 1 keer testen met bijna lege batterij (gaat bijna niet omlaag zonder internet connectie) en dan gaat hij mooi retour naar 4Launch..
[ Voor 73% gewijzigd door SMSfreakie op 01-12-2016 18:13 ]
404 Signature not found
Klopt, maar toen ik mijn update naar 6.0.1 deed enkele maanden geleden was er geen probleem. 6 heeft dus zeker een tijdje prima gewerkt. Verder ben ik niet direct een flash held dus laat ik de eer aan iemand anders om terug naar 5.x te gaanemmerx schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:55:
Probleem treedt alleen op onder Marshmellow.
zie dat er ook een nieuwe NoLimits build is die op de zelfde firmware lijkt gebouwd te zijn als de PHN op Sammobile
en android filehost is wel lekker sneller dan sammobile :-)
morgen maar weer eens een flash actie doen
en android filehost is wel lekker sneller dan sammobile :-)
morgen maar weer eens een flash actie doen

404 Signature not found
Bedankt! Heb hem daar ook besteld, na vier miskopen van originele waarbij niet plastic opberghoes zat en batterij van aannemelijk mindere kwaliteit eindelijk weer een goede vervangingsbatterij erbij.
emmerx schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:54:
[...]
Vorige maand nog eentje gekocht!
Bij Knaldeals, omdat die verzekerden dat het een echte nieuwe was.
Was productiedatum eind 2016.
Samsung Accu Galaxy S5 / S5 Plus EB-BG900BB - met NFC 1 0 € 19,95
Helaas. Ook onder de nieuwe firmwareversie CPK8 (van 2016-11-30 met de 1 nov security patch) heeft de G901F nog last van het vreemd dimmen en daarna uitvallen van het scherm.
[ Voor 14% gewijzigd door emmerx op 02-12-2016 14:30 ]
emmerx schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:29:
Helaas. Ook onder de nieuwe firmwareversie CPK8 (van 2016-11-30 met de 1 nov security patch) heeft de G901F nog last van het vreemd dimmen en daarna uitvallen van het scherm.
404 Signature not found
Let op:
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen