Heel vreemd

Hij flasht dus gewoon,
Krijg dit niet:
code:
1
| pilight-daemon: DEBUG: broadcasted: {"message":{"version":3.00,"lpf":80,"hpf":16000},"origin":"receiver","protocol":"pilight_firmware","uuid":"0000-00-00-57-6451a5","repeats":1} |
En ik ontvang dus gewoon ruis in pilight-debug.
Ik kan overigens wel sensoren ontvangen met pimatic alleen moet ik dus een knop 1 seconde indrukken soms om hem te kunnen ontvangen.
Nog even plight-receive geprobeerd en ik ontvang gewoon instant een knop van een afstandsbediening oid als ik dus op een knop druk.
Een andere raspberry geprobeerd met de attiny die ik van jou heb. Hier ontvang ik geen ruis. Maar
code:
1
| pilight-daemon: DEBUG: broadcasted: {"message":{"version":3.00,"lpf":80,"hpf":16000},"origin":"receiver","protocol":"pilight_firmware","uuid":"0000-00-00-57-6451a5","repeats":1} |
ontvang ik daar ook niet.
Maar als de flash goed gaat met pilight-flash, dan betekend het toch dat die wel goed geflasht is? Aangezien pilight-firmare zegt dat die een attiny gevonden heeft.
Oké vreemd, ik had 3 attiny45's besteld maar er bleek een attiny85 tussen te zitten. Die eruit gehaald en toen kon ik ook gewoon goed handmatig flashes. Maar ik hou het zelfde probleem met pilight-debug
[
Voor 107% gewijzigd door
sweebee op 07-02-2015 09:24
]