Ik had helaas ook problemen met het ontvangen van signalen in Pilight.lolgast schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 22:51:
Avond heren,
Ben al weken aan het lezen over pilight (vooral icm pimatic). Gisteren is eindelijk mijn transmitter/receiver setje binnen gekomen, dus vol aan de bak. Ik ben de hele dag bezig inmiddels, maar het lukt maar niet om überhaupt signaal te ontvangen. Ik heb een inmiddels verse Raspbian installatie met daarop pilight geïnstalleerd via de website. De transmitter en receiver zijn aangesloten via de wiki van pilight (afbeelding). Dat zou betekenen dat ik niets aan hardware.json hoef te veranderen volgens mij.
De webserver van pilight draait goed, pilight starten in debug mode laat geen vreemde dingen zien, maar wat ik ook doe, pilight-receive of pilight-raw geven me helemaal niets. Ik begin inmiddels aan mijn eigen kunnen te twijfelen en "hoop" bijna dat de receiver kapot is.
Heb de 40 pagina's van dit topic gelezen en lees af en toe mensen waarbij het ook niet werkte, maar helaas helpt hun oplossing (als die er bij staat) helaas niet voor mij. Iemand een idee wat het kan zijn, behalve eventuele defecte apparatuur?
Met Pimatic icm pimatic-homeduino werkte het gelukkig wel allemaal.