One of the cowboys from hell
Foto's komen niet door. Jammer dit
Samsung Flip 7
Klopt. Als het vanavond zo blijft gooi ik hem ook weer vanaf. Telegram gaat ten onder aan eigen succes.HansvDr schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:17:
Helaas te veel storingen. Veel bekenden hebben hem er alweer afgegooid.
Jammer maar helaas.
Wat heb je eraan als het niet werkt.dave1972 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:24:
Je kan ook hele films versturen met deze app....ideaal
Geef het de tijd, is wel jammer, maar als het werkt dan werkt het echt als een speerrinkel schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:23:
Het werkte zo goed, valt nu tegen. Steeds updating en connecting.
Foto's komen niet door. Jammer dit
Samsung Flip 7
Ik ben toch bang dat het aan z'n eigen succes ten onder gaat als ze dit niet snel fixen.
In mijn contactenlijst met 100 personen heeft 90 man Whatsapp. Vandaag 40 Telegram en nu nog maar 35. Mensen gaan zo weg als ze het niet zint...dave1972 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:26:
[...]
Eergisteren toen het nog niet zo een hype was werkte het perfect
Heb je geen ene gram geduld ofzo? En wat voor kwaad kan die app als je hem naast Whatsapp laat draaien?alwaysleft schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:24:
[...]
Klopt. Als het vanavond zo blijft gooi ik hem ook weer vanaf. Telegram gaat ten onder aan eigen succes.
Niet zo zeuren, Telegram is een ontzettend goede app. Ik heb vanmiddag de desktop versie geprobeerd en dat werkt echt fijn.
Servers kraken. En dan lees ik op hun Twitter dat ze servers op transport hebben. Wtf? Je hebt servers op transport?? In deze cruciale tijden spin je toch meteen Azure of Amazon op? NU moet je acteren wil je groot worden, en met deze groeicijfers is de kans groot dat je Whatsapp op de knieen krijgt. Moet je wel niet beginnen met paar dagen drama omdat je nieuwe servers hebt besteld.
/edit
Techies snappen dit. Normale users niet. Ik krijg al veel klachten via whatsapp dat het niet werkt en toch constant down is.
[ Voor 13% gewijzigd door UltraSub op 23-02-2014 20:28 ]
Bron van servers op transport? Dat zou echt pijnlijk slecht zijn...UltraSub schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:28:
Eerste 24 uur > +800K users. 18 uur daarna > + 4 miljoen.
Servers kraken. En dan lees ik op hun Twitter dat ze servers op transport hebben. Wtf? Je hebt servers op transport?? In deze cruciale tijden spin je toch meteen Azure of Amazon op? NU moet je acteren wil je groot worden, en met deze groeicijfers is de kans groot dat je Whatsapp op de knieen krijgt. Moet je wel niet beginnen met paar dagen drama omdat je nieuwe servers hebt besteld.
/edit
Techies snappen dit. Normale users niet. Ik krijg al veel klachten via whatsapp dat het niet werkt en toch constant down is.
https://twitter.com/telegram/status/437651693837103104alwaysleft schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:29:
[...]
Bron van servers op transport? Dat zou echt pijnlijk slecht zijn...
Cloud klinkt op zich leuk, maar aangezien we hun serversetup niet kennen, weten we niet of ze daar nu klaar voor zijn natuurlijk.
Geef het tijd, ik zelf verwacht wel dat de mensen van Telegram deze week volop gaat proberen om dit te verbeteren.
En de laatste tijd vond ik Whatsapp ook steeds meer kuren vertonen.
Twitter https://twitter.com/telegram/status/437651693837103104alwaysleft schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:29:
[...]
Tering, nog meer dus.PWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:30:
Het waren er gisteren 4 miljoen, en vandaag binnen 18 uur weer![]()
Cloud klinkt op zich leuk, maar aangezien we hun serversetup niet kennen, weten we niet of ze daar nu klaar voor zijn natuurlijk.
Hoezo, een server is een server. Die draait gewoon software, maak je mij niet wijs dat ze dat niet zo ingericht hebben.
/edit
Bang voor fikse kosten misschien?
[ Voor 4% gewijzigd door UltraSub op 23-02-2014 20:31 ]
Je kan niet claimen dat je communicatie veilig is en dan de servers hosten op een Amerikaanse cloud.
Dan durf ik de conclusie wel aan, iedereen Whatsappt weer binnen een week. Jammer maar helaas.
Ik verwacht (zoals eerder beargumenteerd) relatief lage serverkosten. En ik denk niet dat ze enige moeite zullen hebben geld aan te trekken.HomePlayer schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:40:
Ik denk Dat Telegram dit zal verliezen, Ik geloof nooit dat ze daar zakken met geld hebben liggen, Laat staan een server park groot genoeg om aan de vraag te voldoen,
Ondanks het budget van Facebook lag Whatsapp er pas 4 uur lang uit.maw. Als de beide diensten naast elkaar door de gebruiker gebruikt gaan worden zal WhatsApp het winnen op stabiliteit.
't Is een non-profit, dat zou dan ook niet zomaar gekocht moeten worden. Maar het zou me niets verbazen als Google (of enige andere partij) ze wel hosting aanbiedt. Maakt voor Google niets uit, en het is leuk prikken naar concurrent Facebook.Maar heeft Google niet al nagedacht over een mooi bod op Telegram
En dat vind je gek, in een weekend, voor een dienst die de gebruikersaantallen opeens ziet verveelvoudigen? Ze werken er hard aan (nogmaals: in het weekend!).alwaysleft schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:24:
Klopt. Als het vanavond zo blijft gooi ik hem ook weer vanaf. Telegram gaat ten onder aan eigen succes.
[ Voor 16% gewijzigd door RemcoDelft op 23-02-2014 20:38 ]
[ Voor 92% gewijzigd door alwaysleft op 23-02-2014 20:39 ]
Je zegt dit nu 4x in 5 minutenalwaysleft schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:37:
Op Twitter zie ik ook al mensen vertrekken. Gemiste kans zeg dit. Iedereen weer back to Whatsapp. Ai.
Ik geef ze een kans, wat een ongeduld tegenwoordig.alwaysleft schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:37:
Op Twitter zie ik ook al mensen vertrekken. Gemiste kans zeg dit. Iedereen weer back to Whatsapp. Ai.
Elect a clown, expect a circus.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar beter leg je het de mensen om je heen uit waarom het nu fout gaat, is wat ik ook doe. Wat jij nu doet/zegt zorgt er juist voor dat het faalt.alwaysleft schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:37:
Ik porteer alle groups meteen als er meer dan 50% vd groepsleden online is in Telegram. Groups zijn wat deze user migratie gaat trekken. No one wants to be left behindxippie schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:42:
Ik blijf bij Telegram, WA gaat er heel snel af als ik de laatste 4 mensen heb kunnen bereiken. Ik ben ook nog bereikbaar via de normale telefoon. email, IRC, SMS, Hangouts, en Viber. Ze weten mij dus altijd te bereiken.
Vandaag al gebruikt als argument, "oh, dat wist je niet? Oh ja, was op Telegram"
Als de core van mijn vriendengroep over is, vertrek ik uit alle groeps op WA en flikker ik WA er af.
[ Voor 48% gewijzigd door UltraSub op 23-02-2014 20:45 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Hoop wel dat ze snel nieuwe capaciteit kunnen regelen! Het zou echt zonde zijn als het aan het eigen succes ten onder gaat, al denk ik dat dat wel mee zal vallen, hooguit zal de groei wat afzwakken.
Mensen krijgen wel notificaties, maar kunnen niet inloggen. Spinup the cloud man.. gas geven!
Telegram Messenger @telegram 4 min:
We temporarily switched off the possibility to share photos in Europe in order to keep up with high load. We will switch it on soon.
https://twitter.com/telegram/status/437712393863716864
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Tja, een 3dprinter brengt je maar zover ....alwaysleft schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:29:
[...]
Sommige dingen moeten echt gebracht worden, en dus 'op transport'
Zelf vandaag via TDesktop een aantal conversaties gehouden, waarbij sommige berichten helemaal niet verstuurd werden, terwijl berichten daarna wel aankwamen bij de ontvanger. Erg vervelend, want ontbreken er soms kleine stukjes in de conversatie bij de ontvanger en wellicht ook andersom bij mij.
FIFA Benelux Administrator
*knip, denk om je taal gebruik s.v.p.! Dit kun je toch verwachten als een service in een paar dagen opeens gigantisch veel aandacht krijgt, dat het de toeloop even niet aan kan? Gewoon even geduld hebben!HansvDr schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:17:
Helaas te veel storingen. Veel bekenden hebben hem er alweer afgegooid.
Jammer maar helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 24-02-2014 02:12 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Als ik zie dat het ook werkt op tablets en in web/desktop clients verwacht ik namelijk dat je met een willekeurig nummer kan aanmelden en gewoon de code van het toestel met je eerste account kan gebruiken (nieuwe code die gestuurd wordt na het aanmelden op nieuwe device). Klopt dit, of moet hij op beide toestellen een eigen account aanmaken?
Op het moment dat je een apparaat toevoegd wordt weer een code vezonden, die moet je dan gebruiken. Zo werkte het ook met de desktop versie.
[ Voor 40% gewijzigd door rinkel op 24-02-2014 08:46 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Dus voor diegene die overgaan vanwege de facebook-vername. Vergeet binnen in whatsapp jezelf als gebruiker niet te vergeten. Anders heeft het overgaan nog steeds weinig nut
Hoe werkt dat intern eigenlijk? Wordt er een tellertje bijgehouden van hoeveel apparaten een bericht nog naar verstuurd moet worden voordat het bericht van de server verwijderd wordt? En zit er dan een bepaalde retentieperiode aan voordat het bezorgen bij de ontvanger wordt opgegeven? Het lijkt me wat knullig als berichten tot in lengte van dagen op de server blijven staan omdat je Telegram van een apparaat verwijderd hebtrinkel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:45:
Volgens mij kun je idd een enkel account op meerdere apparaten gebruiken, die worden dan allemaal gesynced.
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Het werkt op zich prima, maar dat deed whatsapp ook. Ik begrijp het bijna religieuze aanhangen van Telegram niet helemaal?
En jarenlang maakten mensen zich geen zorgen om hun privacy bij WhatsApp en wat er met hun contactgegevens gebeurde, maar nu het van Facebook is is het plotseling een probleem?
Verwijderd
Vooral de mogelijkheid om het op je computer te kunnen installeren eigenlijk. Bij een lang gesprek heb ik veel meer behoefte om even een toetsenbord er bij te kunnen pakken dan op zo'n ielig schermpje zonder feedback te gaan zitten tikken.Tleilaxu schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:53:
Waar komt die drive eigenlijk vandaan om zo snel mogelijk naar Telegram te gaan?
Het werkt op zich prima, maar dat deed whatsapp ook. Ik begrijp het bijna religieuze aanhangen van Telegram niet helemaal?
En jarenlang maakten mensen zich geen zorgen om hun privacy bij WhatsApp en wat er met hun contactgegevens gebeurde, maar nu het van Facebook is is het plotseling een probleem?
Omdat het de combinatie van FB en WA wordt. Tot nu was het stuk publiekelijk leven nog gescheiden van priveleven. Na de overname komt dat samen. En je moet je echt afvragen waarom FB 35 euro pp. betaald om WA over te nemen.Tleilaxu schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:53:
Waar komt die drive eigenlijk vandaan om zo snel mogelijk naar Telegram te gaan?
Ik ben het op zich met je eens(ik heb geen facebook). En inderdaad is het betalen van 35 euro pp dubieus.maartend schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:01:
[...]
Omdat het de combinatie van FB en WA wordt. Tot nu was het stuk publiekelijk leven nog gescheiden van priveleven. Na de overname komt dat samen. En je moet je echt afvragen waarom FB 35 euro pp. betaald om WA over te nemen.
Maar waarom vertrouw je Telegram dan wel? Een non-profit organisatie, yeah right.
Ik vertrouw telegram net zo veel als WA.Tleilaxu schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:02:
[...]
Ik ben het op zich met je eens(ik heb geen facebook). En inderdaad is het betalen van 35 euro pp dubieus.
Maar waarom vertrouw je Telegram dan wel? Een non-profit organisatie, yeah right.
Maar de gegevens blijven nog steeds gescheiden. Vandaar mijn overstap.
Buiten het feit dat ik van mening ben dat Telegram me de moeglijkheden geeft die ik wil (multi-device, de zgn. secret chat))
EDIT: Is het al mogelijk om in de notifactiebalk de afzender te zien van het berichtje zoals bij whatsapp? Nu krijg ik alleen een melding dat ik een nieuw bericht heb.
[ Voor 33% gewijzigd door batsenbv. op 24-02-2014 10:13 ]
v 0.3.7 24.02.14
New text layout used in messages, rtl/bidi support done.
Emoji auto replace in message text added (replace list in settings).
Clickable user links added to service messages (smbd invited smbd to group, etc).
v 0.3.6 23.02.14
New text layout testing.
Email highlight in messages and click response fixed.
[ Voor 78% gewijzigd door maartend op 24-02-2014 10:08 ]
Ik denk dat het wel een tijd duurt voordat het merendeel van m'n contactenlijst over is. Ik verwacht vooral dat de vrouwelijke WA gebruikers wat meer moeite er mee zal hebben.
M'n vriendin heeft ook al de instelling 'zolang het werkt vind ik het prima'. Ze ziet de voordelen van Telegram (of de nadelen van WA) nog niet ...
Nog niet uitgerold hiermaartend schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:07:
Er is een update van telegram, naar versie 0.37.
v 0.3.7 24.02.14
New text layout used in messages, rtl/bidi support done.
Emoji auto replace in message text added (replace list in settings).
Clickable user links added to service messages (smbd invited smbd to group, etc).
v 0.3.6 23.02.14
New text layout testing.
Email highlight in messages and click response fixed.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja, staat bij mij standaard aan, kin je vinden onder notifications.batsenbv. schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:04:
EDIT: Is het al mogelijk om in de notifactiebalk de afzender te zien van het berichtje zoals bij whatsapp? Nu krijg ik alleen een melding dat ik een nieuw bericht heb.
Bij mij staat alles gewoon op ON, dit is toch de bedoeling?maartend schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:29:
[...]
Ja, staat bij mij standaard aan, kin je vinden onder notifications.
Dat je niet afhankelijk bent van de Play Store. Er zijn mensen die daar geen gebruik van maken.
Bijvoorbeeld mensen die een sterke voorkeur voor open source software hebben (hoi

[ Voor 21% gewijzigd door Ultraman op 24-02-2014 10:42 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Bij secret chats zie je geen afzender en preview, bij reguliere chats wel.batsenbv. schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:39:
[...]
Bij mij staat alles gewoon op ON, dit is toch de bedoeling?
Nickname does not reflect reality
Dan is dat het probleem geweestBrad Pitt schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:40:
[...]
Bij secret chats zie je geen afzender en preview, bij reguliere chats wel.

Ik geloof ook niet dat iedereen overgaat.... Waarom zou je ook, het is niet dat Whatsapp in eens een "foute" dienst is geworden....
Veel reacties komen mij ook wat overtrokken over, maar goed.... Dat is natuurlijk persoonlijk.
Cogitationis poenam nemo patitur
-Een code voor het opstarten van de app, net zoals Dropbox, en ja je kan je telefoon locken maar dat wil ik niet.
-Je online/last seen status verbergen zoals ook in Whatsapp+ kan.
-Betere notificatie opties zoals de kleur van je LED.
Zou het ze mailen of Twitteren
Ik zou er zelf een app van maken en in de store gooienBierkameel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:22:
Telegram heeft idd een paar punten waar ze nog op kunnen scoren.
-Een code voor het opstarten van de app, net zoals Dropbox, en ja je kan je telefoon locken maar dat wil ik niet.
-Je online/last seen status verbergen zoals ook in Whatsapp+ kan.
-Betere notificatie opties zoals de kleur van je LED.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ben benieuwd hoeveel verschillende apps er uiteindelijk in de play store komen, met de API beschikbaar voor ontwikkelaars. En of dit het verspreiden van telegram sneller laat gaan of juist niet omdat het voor verwarring zorgt bij sommige nieuwe gebruikers.
Een instant messenger die je apart moet opstarten maakt hem vrij onbruikbaar. Zeg maar zoiets als een code moeten intypen voordat je SMS-berichten kan ontvangen, of een code voordat iemand je kan opbellen... Als dergelijke functionaliteit niet continu beschikbaar is, heb je er toch niks aan?Bierkameel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:22:
LOL. Dat doe je ook hoor, de code van je sim kaartRemcoDelft schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:28:
[...]
Een instant messenger die je apart moet opstarten maakt hem vrij onbruikbaar. Zeg maar zoiets als een code moeten intypen voordat je SMS-berichten kan ontvangen, of een code voordat iemand je kan opbellen...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Telegram moet het vooral van zijn security hebben dus zou dit een handige optie kunnen zijn, jouw telebankieren app heeft toch ook een code zodat niet iedereen die je telefoon gebruikt direct je saldo kan bekijken.RemcoDelft schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:28:
[...]
Een instant messenger die je apart moet opstarten maakt hem vrij onbruikbaar. Zeg maar zoiets als een code moeten intypen voordat je SMS-berichten kan ontvangen, of een code voordat iemand je kan opbellen... Als dergelijke functionaliteit niet continu beschikbaar is, heb je er toch niks aan?
Ik wil ook niet dat iedereen met toegang tot mijn telefoon mijn berichtjes kan lezen, dan maar af en toe een code invoeren, ja dit kan ook op het lockscreen maar een dubbele code zou mooier zijn.
[ Voor 169% gewijzigd door 3raser op 24-02-2014 11:44 ]
Maar aangezien Telegram een open api heeft is het misschien mogelijk zoiets toe te voegen in een nieuwe client. Alleen het communiceren van de publieke sleutel moet dan even anders.
Dat lijkt mij een beetje raar of niet?
-edit-
Mijne kwamen van
+447781470659 (Microsoft en Telegram)
[ Voor 22% gewijzigd door Chip. op 24-02-2014 12:04 ]
+3564388200374
+3563845653007
Wellicht gewoon standaard nummers van de SMS-gateway die diensten gebruiken?
Ik weet het niet, maar ben ook wel nieuwsgierig naar zo'n antwoord.
Hé datzelfde had ik zaterdag ook en precies hetzelfde nummer. Ik vond dat ook apart!Chip. schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:53:
Even een vraagje... Ik heb 15 januari ingelogd op een oud hotmail/outlook adres van mij. Ik moest me toen authentificeren via zo'n sms-code, allemaal prima. Nu heb ik eergister Telegram geinstalleerd, weer authentificeren via sms. Alleen deze code komt van het zelfde nummer als ik de code die ik 15 januari heb gekregen voor mijn hotmail/outlook adres...
Dat lijkt mij een beetje raar of niet?
-edit-
Mijne kwamen van
+447781470659 (Microsoft en Telegram)
Verwijderd
Misschien gebruiken ze het zelfde bedrijf om sms'jes te sturen?zeve schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:11:
[...]
Hé datzelfde had ik zaterdag ook en precies hetzelfde nummer. Ik vond dat ook apart!
Sms'jes van Google schijnen ook van dat nummer te komen (om je telnr te bevestigen enzo), dus lijkt me indd een regulier smsbedrijf.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:22:
[...]
Misschien gebruiken ze het zelfde bedrijf om sms'jes te sturen?
Niet waar. De encryption key voor secret chats moet op beide toestellen gelijk zijn, dit kan alleen onderhandeld worden als beide toestellen online zijn. De berichten worden versleuteld op de server opgeslagen, maar alleen ontvanger en verzender kunnen het decrypten.xippie schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:01:
Chat openen, rechtsboven op het fototje klikken, en dan onderaan: Start Secret Chat.
De andere gebruiker moet wel online zijn, anders lukt het niet. De chat gaan via een P2P verbinding ipv de servers van Telegram.
Ja, dat weet ik zelf ook wel. Alleen ben je afhankelijk van anderen bij een dienst als deze. En de meerderheid van die anderen heeft helaas geen geduld.Room42 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 02:10:
[...]
[mbr]*knip, denk om je taal gebruik s.v.p.! [/] Dit kun je toch verwachten als een service in een paar dagen opeens gigantisch veel aandacht krijgt, dat het de toeloop even niet aan kan? Gewoon even geduld hebben!
Ikzelf heb WA gewoon eraf gegooid.
Wil je me bereiken? Prima.. dat kan via Telegram.
Of kan je ook nog gewoon bellen en sms'en met je smartphone? Dan ja, kun je me zo ook bereiken.
Ja, dat kan. Ik doe dat alleen niet. Een App gaat er bij mij af als ik het niet meer gebruik. Als iedereen uit mijn contactgroep alleen nog maar Telegram gebruikt is dat de App die blijft. Zolang het de minderheid is is het voor mij leuk om te proberen maar verder niet.NeutraleTeun schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:35:
Hoezo wel afhankelijk van anderen, maar anderen niet van jou?
Ikzelf heb WA gewoon eraf gegooid.
Wil je me bereiken? Prima.. dat kan via Telegram.
Of kan je ook nog gewoon bellen en sms'en met je smartphone? Dan ja, kun je me zo ook bereiken.
Verwijderd
Zo zullen de meeste redeneren.HansvDr schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:41:
Ja, dat kan. Ik doe dat alleen niet. Een App gaat er bij mij af als ik het niet meer gebruik. Als iedereen uit mijn contactgroep alleen nog maar Telegram gebruikt is dat de App die blijft. Zolang het de minderheid is is het voor mij leuk om te proberen maar verder niet.
Dus zolang jij vasthoudt aan Telegram en samen met anderen in je contactenlijst een "critical mass" vormen dan komt de rest vanzelf. Die zijn dan juist in de minderheid en willen niet achterblijven
Het probleem blijft ongeacht wie de winnaar wordt: er is een monopolist!Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:58:
Zo zullen de meeste redeneren.
Dus zolang jij vasthoudt aan Telegram en samen met anderen in je contactenlijst een "critical mass" vormen dan komt de rest vanzelf. Die zijn dan juist in de minderheid en willen niet achterblijven
Bij SMS kan je in ieder geval nog kiezen welke provider je kiest. Wellicht zou het een optie zijn als chat-apps hetzelfde protocol gebruiken, dan kan je vrij kiezen welke je gebruikt, en toch iedereen berichtjes sturen.
Has left the group.. Als je die melding vaak genoeg ziet in een groep dan gaan de achterblijvers vanzelf denken, eeeeuh, wacht ff...Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:58:
[...]
Zo zullen de meeste redeneren.
Nou, berg je maar danreyals schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:49:
Vanavond ook bij radar een stuk over telegram en whatsapp
Zucht...reyals schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:37:
Lijkt me al leuk om te zien wat er allemaal als waarheid wordt verkondigd.... staat op tvgids.nl alvast for dat het een Russisch bedrijf is...

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ah nu nog een keer. Top. Iedereen op Telegram!
Welke app heeft dat nou niet?
Locatie machtiging etc. heb je sowieso al nodig als je die wilt versturen in een bericht.
Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.
Dit topic is uitsluitend bedoel voor de discussie over Telegram voor Android.