Ja we zien je graag posten...

Frentik schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:30:Een beetje zoals dat potje op steppes gisteren; 2 randoms en wij met 3 naar rechts in onze tier 9's en de rest van ons team naar links.Gelukkig konden wij onze flank goed houden tegen hun tier 10's en drukte de andere flank ook goed door. Waren leuke platoonpotjes gisteren

.
Dat zijn dan leuke battles ja maar meestal is het andersom.
Je houdt met weinig tot geen support de flank vast waar je staat tegen 2/3 van het enemy team waaronder alle toptiers en vervolgens zie je van de lemmingtrain die de andere kant opging nog maar 2 groene stipjes op de kaart staan tegenover 2 rode stipjes...waar is de rest??? Geen radiorange????
Nee alles al kapot omdat ze zo graag in the open peek a boo willen doen....

.
Dat zijn vaak goede potjes voor je WN rating moet ik zeggen....maar winnrate....

redwing schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:41:
Naar mijn idee zegt dit veel over dat de meeste clans/spelers geen flauw benul hebben wat WN8 en winrate met elkaar te maken hebben.
Iemand die na een paar duizend battles een winrate van 65% heeft en een WN8 van 500 is simpelweg een zeer goede speler. Schijnbaar compenseert ie zijn gebrek aan kills/damage ruimschoots met iets anders. Iemand die na een paar duizend battles een winrate van 45% heeft en een WN8 van 2000 is gewoon een zeer slechte speler. Hij doet veel damage maar op de verkeerde plekken waardoor hij niet genoeg bijdraagt aan de overwinning. WN8 is ten slotte niets meer of minder dan over een korte termijn iemand zijn winrate bepalen.
Nu val ik toch echt van mijn stoel af....
Iemand met een hoge winnrate en lage WN rating goede speler??????
Die persoon heeft heel veel mazzel in randoms of hij doet veel mee in TC's die winnen...voor een team betekent hij absoluut weinig....
Hij compenseert niks....het team compenseert hem met zijn prestaties.
Dan heb je nog niet echt door hoe het in een CW toegaat.
Je krijgt orders van de FC hoe of wat maar een FC kan niet altijd alles in de gaten houden waardoor spelers ook zelf initiatief zullen moeten tonen en niet alles af laten hangen van hun FC..
Dit kost battles wat ik maar al te vaak heb meegemaakt omdat we absoluut geen eigen initiatief mochten tonen en de FC krampachtig alles wilde leiden.
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:58:
Nou ik heb toch echt nog nooit een unicum gezien met een winrate van 45%... dus winnen toont wel degelijk aan dat je goed bent. je kan als noob soms een voordeel hebben dat je een goed platoon aan je zijde hebt. maar dat heb je geen 16k battles lang.
Desondanks ben ik met je eens dat winrate lang niet zoveel zegt als een wn7/8, en ook dat er toch uitzonderingen op de regel bestaan, zoals dat voorbeeld van hami.
Hami heeft waarschijnlijk al lang geen randoms meer gespeeld en vraag me dus af of hij daar nog wel weet wat hij moet doen...
Ben hem wel eens tegengekomen in een random maar zijn enige bijdrage was vaak een ellenlang gerage in de chat..
Daar had hij ook genoeg tijd voor omdat hij vaak al in de eerste 2 minuten kapot was.....
En winnen in TC toont aan hoe goed een FC is icm met zijn team..