Desmoerick schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 11:37:
[...]
En serieus, jij gelooft dus het eerste beste filmpje wat je op YouTube tegenkomt? En dat zet je notabene hier gewoon neer als de waarheid en alsof ik een sukkel ben?
Maar een heel klein beetje jammer joh.
Dit begrijp ik niet.
Je klinkt als euronkachel, importeur van dielle die ik confronteerde met hun verkeerde deurafdichting.
Ik ben maanden bezig geweest en heb het uiteindelijk zelf maar opgelost.
Wanneer ik google op een ding dat door anderen wordt aangeprezen en ik vind een negatieve beoordeling, dan plaats ik die.
Niet iedereen zoekt zelf en die kan je maar beter waarschuwen.
Of hij/zij er wat mee doet is dan aan hem/haar.
Maar blijkbaar mag ik dat niet van jou.
Het is een forum hoor en dat dient volgens mij om kennis en ervaringen te delen.
Wanneer dat dan niet in jouw straatje past ligt dat aan jou niet aan de anderen.
Heb je aandelen in die kachel soms?
Mijn kachel is nu een fantastisch ding, maar zonder mijn eigen vastberadenheid en doorzettingsvermogen was het een klote ding gebleven, zonder medewerking van de importeur.
Ik heb ook zo'n video geplaatst als waarschuwing voor anderen net zoals die man in de door mij hier geplaatste link naar zijn video.
Tref je een goede importeur als je een probleem hebt met een kachel, dan wordt het opgelost en is er geen noodzaak om zulke video's te plaatsen.
Er is dus als je zulke video's tegenkomt wel degelijk een groot probleem.
Toen ik naar een kachel op zoek was, zat ik bij een dealer en waarschuwde hem dat er een telefoon ergens rammelde..............
Bleek de pelletschroef van een kachel ergens in zijn showroom.
.
.
.
Die video is blijkbaar geen truukje om ergens een slecht label aan te hangen, het komt vaker voor.
[
Voor 9% gewijzigd door
Vuiltje op 05-01-2019 12:32
]
3,4kWp - Gasloos sinds april 2018, met een zelf gemodificeerde pelletkachel-cv 14kW: energie en CO2 neutraal huis; gaskraan verzegeld.