Heb je al een idee hoe groot je de tv wilt hebben? Ik denk ook dat een gebogen lijn beter is qua kijkhoek.
En die grotere drums zijn echt wel te gek!
En die grotere drums zijn echt wel te gek!
No animals were harmed in the making of this comment.
[ Voor 6% gewijzigd door Pathogen op 23-01-2014 12:53 ]
In de speelhal staat vaak een machine waar je voor 300 yen een kaart kan kopen. Verder geen registratie benodigd, gewoon kopen en gebruiken.Comgenie schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:26:
ps: Hoe kom je aan zo'n chipkaart als niet-Japanner? Ik wil er nog een voor het MaiMai spel voor als ik weer naar Japan ga
[ Voor 15% gewijzigd door Kaj. op 28-01-2014 09:15 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Kaj. op 05-02-2014 10:06 ]
Gamertag: timmie271
Verwijderd
Als je stickers over een speakerrooster bedoelt, dan kun je natuurlijk altijd nog met een satéprikkertje de roostergaatjes in de sticker prikken. Is ook een priegelwerkje, maar afhankelijk van je schilderskills misschien toch makkelijkerKaj. schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:50:
Het probleem van stickers is dat ze geluid tegenhouden, dus schilderen is onvermijdelijk.
De zijkanten krijgen zeker artwork, maar zover is het nog lang niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Kaj. op 18-02-2014 10:09 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Kaj. op 25-03-2014 07:52 ]
Vergeet niet dat er veel stille volgers zijn zoals ikApart schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:55:
Ziet er erg gelikt uit tot nu toe, hopelijk heb je snel weer een update :-). Het is alleen treurig om te zien dat er weinig belangstelling voor is hier op Tweakers.
dat zijn precies de 3 gedachtes die bij mij op kwamenHaunting_Spirit schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:08:
[...]
Vergeet niet dat er veel stille volgers zijn zoals ik.
Maar om dan toch maar even te reageren.
Keep up the good work!
[ Voor 12% gewijzigd door klaasje11 op 23-04-2014 17:29 ]
Nieuwkoop is duurkoop
[ Voor 12% gewijzigd door Kaj. op 24-04-2014 07:21 ]
jammergenoeg wel aan de prijs maar je moet er wat voor over hebben natuurlijk...Kaj. schreef op donderdag 24 april 2014 @ 07:17:
Neutrik is briljant, inderdaad. Lekker universeel,
Komend weekend hopelijk verder met schuren en wat plamuur: ik krijg ook nog wat vrienden te eten, moet weer bezig met de openingsvideo voor Anime 2014, zondag overdag staan we met onze J-POP stand bij YaY-con in Amersfoort en 's avonds ga ik met mijn vriendin naar The Wind Rises in de Melkweg.
Nieuwkoop is duurkoop
Verwijderd
Nee hoor, hier nog een volgerApart schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:55:
Het is alleen treurig om te zien dat er weinig belangstelling voor is hier op Tweakers.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik vraag me af of dat is door gebrek aan vraag, of omdat er gewoon geen uitbater is die er brood in wil zien. Iedereen die ik spreek zou het juist hartstikke gaaf vinden om arcades terug te zien in NL, vooral als het meer nerd-hideouts worden waar je ook gewoon een biertje kan doen of de laatste LoL- en Starcraft-wedstrijden kan kijken.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Verwijderd
Ben ik toch benieuwd wat je hebt staanKaj. schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:14:
De arcadekasten in onze Game Room hebben we bijvoorbeeld daar vandaan,
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2014 23:29 ]
Ik denk ook niet dat je het moet halen uit de inkomsten van de kasten. In Japan is dat misschien nog rendabel, maar hier in Europa zullen mensen eerder op zo'n kast spelen voor de nostalgie dan voor de echte game-ervaring.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:12:
Tja, ik denk dat het toch niet uit kan.
Wat levert een machine nog op? Hoeveel mensen stoppen echt nog een euro in een kast?
Een cafe met verschillende (oude) arcade kasten die op free play staan, en op die manier mensen de kroeg " inlokken" lijkt mij haast haalbaarder. http://bartcade.com/ is een leuk voorbeeld daarvan. Die hebben altijd een stuk of 10 oude cabs staan, en elke keer blijf ik daar net even te lang
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Het wisselt per jaar. Vorig jaar hadden we een Initial D-kast staan (die we gelijk hebben laten signeren door Motsu, de rapper van M.O.V.E die daar wat liedjes voor hebben gemaakt en bij ons als artiest van ALTIMA optrad), een stuk of wat Astro City-cabs en nog wat oldschool kasten waarvan me de naam even is ontschoten, want ik heb misschien tien minuten in de Game Room gezeten vorig jaar, en dan eigenlijk vooral om een technisch probleem op te lossen.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:23:
[...]
Ben ik toch benieuwd wat je hebt staan![]()
Ik heb alleen een nieuwe bartop, en een oude donkey kong cab.
En een paar flippers voor de handel
Leuk idee, ik ga eens kijken.ot: misschien ook leuk om een topic aan te maken op http://forum.arcadecontrols.com/index.php?board=10.0 ook veel kennis aanwezig mocht je ergens niet uitkomen.
[ Voor 18% gewijzigd door Kaj. op 28-04-2014 10:04 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Nieuwkoop is duurkoop
heb je al wat gehoord van Bandai?Kaj. schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:19:
Zo, ze zitten nu alle vier in elkaar. Alle gaten die ik moest maken voordat het in elkaar gezet kon worden, zijn nu gemaakt.
Nu begint het schilder- en detailwerk.
[afbeelding]
Nieuwkoop is duurkoop
Nieuwkoop is duurkoop
I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
waarom maak je geen ''verzonken rondjes'' waar de voetjes in vallen, hoeft maar een paar milimeter diep te zijn en dan gaat het nergens meer heen. (tenzij je 'm optilt natuurlijk)Kaj. schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:24:
Ik heb ze nog niet gewogen (of kunnen testen; heb gisteren pas het ontwerp van de bevestiging kunnen voltooien), maar ik denk dat het gewicht (ze voelen al vrij zwaar aan zonder elektronica) samen met de rubber voeten voldoende is om de boel niet te laten wandelen.
Mocht het toch niet voldoende zijn, leg ik de boel aan elkaar vast.
Nieuwkoop is duurkoop
[ Voor 9% gewijzigd door Kaj. op 07-05-2014 12:24 ]
PSN:AssFire_NL
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Gamertag: timmie271
Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory
Verwijderd
Ik heb er nog wel een foto van. Niet de beste foto, dat wel. Maar ik heb er wel een foto vanVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:43:
Laat je m nog zien? Ik heb nu het wrange idee dat dit topic enkel ter promotie van je feestje was.
[ Voor 23% gewijzigd door Ricepuppet op 21-06-2014 09:30 ]
Jammer dat je er zo over denkt, maar wel begrijpelijk: veel mensen hebben geen idee van hoeveel werk en tijd er in een festival gaat zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:43:
Laat je m nog zien? Ik heb nu het wrange idee dat dit topic enkel ter promotie van je feestje was.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory
[ Voor 24% gewijzigd door Kaj. op 15-07-2014 08:04 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq