Ik heb gister die missie van Miller ook opgelost. Ik dacht eerst oh noezz, ik ben door al mijn lockpicks heen. Maar
spoiler:je kan heel makkelijk die gast verleiden via speech en voor 60 gold kan je ook die ring van hem krijgen. (heb het uiteindelijk maar zo gedaan, stuk sneller)
Ik zit zelf nu in Rattay. Heb eigenlijk vooral zin om te freeroamen, dus ben in ieder geval van de main quest afgestapt (en vooral sidequests doen). Heb 4 schatkaarten gekocht, 2 daarvan ook daadwerkelijk kunnen claimen en 1 daarvan wel gevonden maar daarvoor moet ik beter kunnen lockpicken. De 4e ben ik nog naar op zoek.
Heb ook gelijk maar een paard aangeschaft (die krijg je ook later zelf al mja, ik wilde er gewoon nu een

). Via fasttravelen en rondrijden kom je ook vaker carcassen tegen, dit in combinatie met bovengenoemde treasures levert toch aardig wat geld op. Denk dat ik inmiddels ook al 2/3e van de map heb verkend. Voordeel van een paard so far is ook dat ik altijd kunnen vluchten bij batlles, die ik overigens tegen hogere tegenstanders maar zelden win.
Heb zelf wel al de bekende nachtegaal bug al gehad met die vogels. Kan hem nu niet meer inleveren, omdat ik tijdens de missie gesaved heb (en die later weer gereload heb). Hoop dat er voor dit soort dingen wel een fix komt.
Ik ben nog op zoek naar gamblers ingame, die zitten in de taverns? Is er een max op inzet bedrag?
Maar so far vermaak ik me goed, heb nu ongeveer 8 uurtjes in het spel zitten