Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
hexta schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:56:
[...]

Hier een I5 en 970, ook rond de 30 FPS. Werkt prima, heb enkel het idee dat bij lockpicken enzo alles wat haperiger verloopt.
Heeft trouwens iedereen even een zwart scherm (laadtijdje) wanneer ze met iemand gaan praten?
Dat had ik, totdat ik me zover ergerde en hem snel op een ssd gezet.
Daarna eigenlijk geen last meer van gehad.

Steam

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Thasquealer schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:10:
[...]

Dat had ik, totdat ik me zover ergerde en hem snel op een ssd gezet.
Daarna eigenlijk geen last meer van gehad.
Waarom heb ik daar niet aan gedacht :') Bedankt voor de tip!

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
De meest immersive RPG die ik ooit gespeeld heb.

Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die het combat systeem van Skyrim goed vindt, ik vond het heerlijk die snelle actie waarbij je snel heen en weer kan strafen, paar klappen uitdeelt en blocked en je een paar vuurballen eruit kan knallen terwijl je weg bunnyhopt. Dat miste ik een beetje in het begin.

Maar het combat systeem in dit spel maakt het vechten tegen mensen gewoon super cool en spannend. En om een of andere magische reden draait het spel gewoon goed op een mix van high/ultra high op een amd 290.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Remy!!!! schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:54:
Speel het spel nu ook een paar dagen en ik vind hem echt geniaal! Hier en daar wel wat last gehad van wat bugs maar nog geen gamebreakingbugs gehad.

Wat betreft de performance vind ik het spel best wel soepel lopen. Ik heb zelf een I7 6700 + 970 en ik speel op medium en dan zit ik steeds rond de 30FPS te schommelen, maar ik merk weinig van de schommelingen en van de 30FPS (waar ik mij bij andere spellen wel aan kan ergeren). Lijkt er bijna op alsof het spel stiekem wel op 60FPS draait af en toe.
Valt mij ook op dat de settings op medium er erg goed uit zien als ik die vergelijk met ultra.
7700k en gtx 970 en 16 GB maar zit eigenlijk met alles op high of hoger boven de 30 en meestal tegen de 60 fps, op een paar dips na af en toe maar eigenlijk nooit onder de 30fps. Ik wil het nog wel op de ssd maar ik moet eerst ruimte maken :'(

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-02-2018 15:25 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:02
SouLLeSSportal schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:25:
[...]

7700k en gtx 970 en 16 GB maar zit eigenlijk met alles op high of hoger boven de 30 en meestal tegen de 60 fps, op een paar dips na af en toe maar eigenlijk nooit onder de 30fps. Ik wil het nog wel op de ssd maar ik moet eerst ruimte maken :'(
Dat zijn de betere resultaten! Mijn systeem performed niet echt lekker. Ook bij andere spellen waar ik wel 60FPS zou moeten halen red ik vaak niet. Dus binnenkort maar eens naar kijken (nog te lui voor geweest :+ ).

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
Overigens, ik heb hem eerst gedownload (ja mag niet weet ik maar goed), nu heb ik er een aantal uur inzitten en het spel werkt op mijn pc, en is een goed spel. Dus ik ga hem kopen. Kan ik mijn oude save dan nog wel gebruiken? Weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:02
Ja dat kan, zo heb ik het ook gedaan. Het wordt opgeslagen in 'C:\users\%NAAM%\Saved Games'

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• hexta
Remy!!!! schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:39:
Ja dat kan, zo heb ik het ook gedaan. Het wordt opgeslagen in 'C:\users\%NAAM%\Saved Games'
Top dankje!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wat is de huidige versie van KCD, 1.25? Of is patch 1.3 ook al uit?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Op dit moment draait versie 1.25, maar was teruggedraaid naar versie 1.22 vanwege problemen. Gisteren werd voor de 2e keer 1.25 uitgebracht. Meer info lees je op Steam :)
http://steamcommunity.com...ns/0/1693788202022856942/

“Do. Or do not. There is no try.”

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Leuk artikel over de Kingdom Come Deliverance Easter Eggs :*)
https://www.vg247.com/201...-lord-of-the-rings-zelda/

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
patricks8 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:07:
Iemand tips met betrekking tot de volgende quest? Ik loop hier echt stuk helaas.

spoiler:
Na de quest ......
Iemand tips voor deze quest? Zit namelijk al 3 uur in de gevechten met Runt :(
spoiler:
Ik had hetzelfde probleem en uiteindelijk maar een oudere save geladen en gezorgd dat ik met volle health tegenover Runt kwam te staan (overigens heb je ook de mogelijkheid om nadat je dood bent gegaan en het spel opnieuw laadt op pijltje naar beneden te blijven rammen, dan heb je de mogelijkheid om health potions te gebruiken, die had ik zelf echter niet op voorraad).
Vervolgens heb ik alsnog veel moeite met Runt gehad, maar door rondjes om de paal te draaien kan hij je niet raken en met drie headshots was hij ineens tijdens een gelukkige poging verslagen.. Dit was wel een euforisch momentje te noemen!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Steven030 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:46:
[...]

spoiler:
Ik had hetzelfde probleem en uiteindelijk maar een oudere save geladen en gezorgd dat ik met volle health tegenover Runt kwam te staan (overigens heb je ook de mogelijkheid om nadat je dood bent gegaan en het spel opnieuw laadt op pijltje naar beneden te blijven rammen, dan heb je de mogelijkheid om health potions te gebruiken, die had ik zelf echter niet op voorraad).
Vervolgens heb ik alsnog veel moeite met Runt gehad, maar door rondjes om de paal te draaien kan hij je niet raken en met drie headshots was hij ineens tijdens een gelukkige poging verslagen.. Dit was wel een euforisch momentje te noemen!

Succes!
spoiler:
ik heb ergens gelezen dat je je vooral in de gevechten voordat je het kamp in rent je ook op de achtergrond kan blijven en die gevechten dan kan laten winnen door je team genoten. zo hou je volle health over totdat je bij Runt komt. Ik zit inmiddels ook bij die missie, maar heb Runt nog niet gehad. mede door bovenstaande Health probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 13:00
Swaxie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:58:
[...]

spoiler:
ik heb ergens gelezen dat je je vooral in de gevechten voordat je het kamp in rent je ook op de achtergrond kan blijven en die gevechten dan kan laten winnen door je team genoten. zo hou je volle health over totdat je bij Runt komt. Ik zit inmiddels ook bij die missie, maar heb Runt nog niet gehad. mede door bovenstaande Health probleem)
Bedankt voor het advies.
spoiler:
Ik denk dat ik mijn game ga laden vanaf het moment dat je opzoek gaat naar Timmy. Misschien is er dan een andere mogelijkheid om eerst het camp te scouten en sabotages toe te passen. Moet alleen wel eerst opzoek naar poison ofzo. Aangezien ik nu het camp ook niet gesaboteerd heb en ik geen idee wat voor gevolgen dit heeft. Misschien dat ik dan wat verder achter kan blijven en meer health over houd.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
patricks8 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:51:
[...]

Bedankt voor het advies.
spoiler:
Ik denk dat ik mijn game ga laden vanaf het moment dat je opzoek gaat naar Timmy. Misschien is er dan een andere mogelijkheid om eerst het camp te scouten en sabotages toe te passen. Moet alleen wel eerst opzoek naar poison ofzo. Aangezien ik nu het camp ook niet gesaboteerd heb en ik geen idee wat voor gevolgen dit heeft. Misschien dat ik dan wat verder achter kan blijven en meer health over houd.
spoiler:
@Swaxie Dat klopt, je hoeft zelfs ook in het kamp niet te vechten omdat twee personages niet dood kunnen gaan. Als je buiten schot van de boogschutters achter een tent achterin het strijdtoneel blijft schuilen kan je zonder te vechten en met volle health het gevecht aangaan met Runt. Zorg alleen wel dat je in het zichtveld blijft van je teamgenoten, anders krijg je alsnog de melding dat ze dood zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 23-02-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Hoe staat het met de issues op de PS4 Pro na de laatste patch? Durf dit spel nog steeds niet aan te schaffen...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• city17
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-08 10:05
Kan ik iemand hier een plezier doen met de PC-versie? Ik game al tijden niet meer, maar dit spel sprak me heel erg aan, en heb het gekocht en geprobeerd met cloud-gaming. Werkt op zich prima, maar besefte me toen weer hoeveel tijd er in gaat zitten (tijd die ik niet er voor over heb). PM.

EDIT: Is nu weg.

[ Voor 3% gewijzigd door city17 op 26-02-2018 15:10 . Reden: Nieuwe informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Meer mensen die de side-quest "a man of the cloth" niet kunnen voltooien omdat die Skalitz priester niet aanspreekbaar is, en hier toevallig een oplossing of work around voor hebben? :)

[ Voor 24% gewijzigd door Edwins1984 op 23-02-2018 22:16 ]

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Ik heb gister trouwens update ontvangen op mijn xbox. Nog meer mensen?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 12:08
L1nt schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:18:
Ik heb gister trouwens update ontvangen op mijn xbox. Nog meer mensen?
Hoe bevalt het op de Xbox? Ik twijfel of ik de game moet halen. Kan de ouwe Xbox One het allemaal aan? Ik lees niet heel veel specifieke berichten erover, maar heb een slecht voorgevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Versie nummer kun je volgens mij in het start scherm links onderin zien. Versie 1.25 is voor de PC al uit. PS4 weet ik niet welke versie die heeft maar xbox is vaak nog trager met updates.

Ik wil hem ook nog voor de PS4, maar ik lees weinig over fixen voor de consoles in de patch notes. Zolang ik niet weet bevestigs krijg dat de game een stuk beter draait dan de 1.1 ga ik hem nog niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Misha schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 13:48:
[...]

Hoe bevalt het op de Xbox? Ik twijfel of ik de game moet halen. Kan de ouwe Xbox One het allemaal aan? Ik lees niet heel veel specifieke berichten erover, maar heb een slecht voorgevoel
Tot nu toe bij 1 side quest dat ik niet verder kan. Daarnaast wel veel popins dat iemand spontaan hoed op heeft enzo.

Ik kan het allemaal wel accepteren. Het is een klein team met beperkt budget en dat toont maar ik vind het persoonlijk nog niet storend.

Spel is wel erg moeilijk vind ik maar dat ligt ook aan mijn eigen skills

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Chaoss schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 13:51:
Versie nummer kun je volgens mij in het start scherm links onderin zien. Versie 1.25 is voor de PC al uit. PS4 weet ik niet welke versie die heeft maar xbox is vaak nog trager met updates.

Ik wil hem ook nog voor de PS4, maar ik lees weinig over fixen voor de consoles in de patch notes. Zolang ik niet weet bevestigs krijg dat de game een stuk beter draait dan de 1.1 ga ik hem nog niet kopen.
Ik vraag me af wat jij storend vind.
heb er nu toch al een aardig aantal uurtjes inzetten en heb nog geen crash gehad.

En aangezien je hem nog niet gekocht heb, vraag ik me af wat jij gehoord hebt?
Overigens zaterdag had ik versie 1.2.

de 1.25 is er nog niet op de ps4

[ Voor 4% gewijzigd door Swaxie op 26-02-2018 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Swaxie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:29:
[...]

Ik vraag me af wat jij storend vind.
heb er nu toch al een aardig aantal uurtjes inzetten en heb nog geen crash gehad.

En aangezien je hem nog niet gekocht heb, vraag ik me af wat jij gehoord hebt?
Overigens zaterdag had ik versie 1.2.

de 1.25 is er nog niet op de ps4
Heb jij de PS4 versie? Ik denk dat @Chaoss net als ik huiverig is geworden door zowel de tweakers review als allerlei bug filmpjes en verhalen op internet. Mij lijkt deze game enorm vet, maar ik las bv. in de top comment in de tweakers review dat die persoon het allemaal beter heeft gemaakt door stuk of 5 mods te gebruiken. Nu kan dat op de PS4 niet, dus dat schrikt mij meteen af om hem te halen. Quests die niet uit te spelen zijn, niet kunnen saven en dan een crash krijgen na bv een uur zonder save... dat soort zaken maken mij enorm huiverig. Daarom dat ik ook erg benieuwd ben of er PS4 spelers zijn en wat hun ervaringen zijn, of er al flink gepatched is of dat even wachten wellicht beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Sjoerdje131 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:32:
[...]

Heb jij de PS4 versie? Ik denk dat @Chaoss net als ik huiverig is geworden door zowel de tweakers review als allerlei bug filmpjes en verhalen op internet. Mij lijkt deze game enorm vet, maar ik las bv. in de top comment in de tweakers review dat die persoon het allemaal beter heeft gemaakt door stuk of 5 mods te gebruiken. Nu kan dat op de PS4 niet, dus dat schrikt mij meteen af om hem te halen. Quests die niet uit te spelen zijn, niet kunnen saven en dan een crash krijgen na bv een uur zonder save... dat soort zaken maken mij enorm huiverig. Daarom dat ik ook erg benieuwd ben of er PS4 spelers zijn en wat hun ervaringen zijn, of er al flink gepatched is of dat even wachten wellicht beter is.
Ik speel op de PS4 ja.

Quests die niet uit te spelen zijn: Niet meegemaakt nog. Moet overigens nog altijd een kamp door waar ik niet doorkom, maar dat heeft waarschijnlijk met mezelf te maken omdat ik niet goed genoeg getraind heb in combat.

niet kunnen saven en dan een crash krijgen na bv een uur zonder save: ik heb nog geen crash gehad. Overigens het hele niet saven verhaal slaat nergens op. Je kan altijd op ieder moment saven. je hoeft maar ergens naar een cafe te gaan, je huurt een bedje. slaapt een uurtje en hij saved. verder saved het spel je op vrijwel alle punten waar het moeilijk word vantevoren ook wel.

Ze zouden overigens het Lockpicken nog gaan patchen, alhoewel ik hier ook al van meerdere mensen heb gehoord dat lockpicken gewoon oefenen is, en dat je vanaf level 5 lockpicken makkelijk alle sloten open krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:57

Case_C

[Team Carrack]

Swaxie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:37:
[...]
Ze zouden overigens het Lockpicken nog gaan patchen, alhoewel ik hier ook al van meerdere mensen heb gehoord dat lockpicken gewoon oefenen is, en dat je vanaf level 5 lockpicken makkelijk alle sloten open krijgt.
Op de PC is het ook lastig om locks boven je level open te maken. Met level 1 kan je nog geen easy-lock open krijgen.

Overigens had ik pas nog in een boerderijtje een leuke ontdekking. Had een kist open, bleek daar een Milanese breastplate van 2,5k in te zitten :P . Dus ja.. ik denk dat heeft die boer toch niet nodig :+ .

Vervolgens de armory van Rattay geloot, liep ik naar buiten met alles... loopt er plots een guard achter me aan... wil hij me fouilleren... Dus ik alles laten vallen :+ , en toen kon ik weer door. Had een schild bij, waarschijnlijk was dat het probleem, want die blijven zichtbaar bij het dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:44
Ik speel op pc en heb nu 1x een crash gehad (gelukkig echt net vlak daarvoor een save gemaakt) en 1x een bug gehad dat de "game saved" tekst niet meer uit beeld weg ging ik moest echt de game afsluiten en weer opstarten en toen ging de tekst pas weg.
Nog geen kapotte quest oid gehad.
Enige moment dat ik een deur niet doorkom of een trap niet opkom is als ik te zwaar beladen was.

Die quest met die priester is echt hilarisch heb de hele tijd in een deuk gelegen. Las trouwens net op reddit dat je ook een archievement hebt om maagd te blijven. Dat is bijna onmogelijk voor mij lol. je moet dan echt goed opletten hoe je quests afrond, want voor je het weet
spoiler:
pas je een shirt
en lig je te krikken :p

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Swaxie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:37:
[...]

Ik speel op de PS4 ja.

Kijk dit klinkt alweer stukken beter. Op de Pro toevallig? Ga zelf wel op de Pro spelen.

Anders hak ik de knoop toch maar gewoon door een dezer dagen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb filmpjes gezien van de pop-in en niet ladende textures etc. en daar zou ik me best wel aan ergeren. Zelf heb ik een Pro en dan valt het aantal Fps wel mee.

Kleine bugs die elke RPG heeft zo als flippen de mensen/objecten kan ik me wel overheen zetten maar als het te veel gebeurd haalt het toch een stuk immersion weg.

Waar ik het meest tegenop kijk op de PS4:
-zware pop-in / texture problemen.
-Lockpicking bijna onmogelijk met controller
-lock on tijdens vechten schijnt op de PS4 houtiger te zijn.

Ik wacht in ieder geval tot ervaringen met patch 1.3 bekend zijn. Ik heb er ook geen haast mee, genoeg andere games te spelen en intussen kan KCD alleen maar beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Geteisem schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:31:
[...]

Kijk dit klinkt alweer stukken beter. Op de Pro toevallig? Ga zelf wel op de Pro spelen.

Anders hak ik de knoop toch maar gewoon door een dezer dagen.
Nee op de normale "oude" ps4.
Chaoss schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:04:
Ik heb filmpjes gezien van de pop-in en niet ladende textures etc. en daar zou ik me best wel aan ergeren. Zelf heb ik een Pro en dan valt het aantal Fps wel mee.

Kleine bugs die elke RPG heeft zo als flippen de mensen/objecten kan ik me wel overheen zetten maar als het te veel gebeurd haalt het toch een stuk immersion weg.

Waar ik het meest tegenop kijk op de PS4:
-zware pop-in / texture problemen.
-Lockpicking bijna onmogelijk met controller
-lock on tijdens vechten schijnt op de PS4 houtiger te zijn.

Ik wacht in ieder geval tot ervaringen met patch 1.3 bekend zijn. Ik heb er ook geen haast mee, genoeg andere games te spelen en intussen kan KCD alleen maar beter worden.
Er verschijnt inderdaad af en toe uit het niets een koe voor me in een weiland. Naja goed, i really dont care. maar dat is mijn bescheiden mening. In gevechten of iets dergelijks is me dat nog niet gebeurt/

Lockpicking is moeilijk, maar niet onmogelijk, oefening baart kunst, zoals het hele spel de meeste gehoorde zin is.

Lock on tijdens vechten, zoals ook in de review van tweakers te lezen is(waar je dit waarschijnlijk uithgeaald hebt), ja dat is niet helemaal ideaal als je tegen 3 of meer tegenstanders vecht. maarja wie gaat dan ook in zijn eentje tegen meer dan 3 tegenstanders vechten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zojuist begonnen op de PS4, sfeertje niks mis mee

[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 26-02-2018 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sipio schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:52:
Zojuist begonnen op de PS4, sfeertje niks mis mee
Maar loopt het spel ook een beetje? Pop in etc?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Geteisem schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:30:
[...]

Nog niet echt ver genoeg om al een oordeel erover te geven, maar heb in het begin totaal niks vreemd gezien iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sipio schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:34:
[...]

Nog niet echt ver genoeg om al een oordeel erover te geven, maar heb in het begin totaal niks vreemd gezien iig.
Ok keep us posted :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Geteisem schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:30:
[...]

Pop in en popup is niet al te best
Heb het al een keer aangegeven kasten met spullen erin die op 2,5 meter afstand pas geladen worden (en dan bedoel ik de spullen die erin staan), kast is op 3 meter gewoon zichtbaar maar met de laagste textures.
NPC die ook van zo een 3 meter afstand worden ingeladen, of npc die ineens te voorschijn komen.

Lockpicking is kut, ik snap dat je het een en ander moet leren en dat het dan iets beter wordt, maar dit is verschrikkelijk.
Zelfs de
spoiler:
tutorial "leermissie" bij Miller
is mislukt en kan ik niet eens meer doen want ik heb geen lockpicks meer (weet niet of dit een bug is) maar goed dit lukt mij niet eens.
(al is het wel een keer gelukt in het begin, meer geluk dan wijsheid)

Sfeer is uitstekend maar bovenstaande zijn voor mij wel foutjes waardoor ik toch maar even de patch afwacht.

PS4 pro btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
lockpicking op de pc gaat mij ook niet al te best af. Vind het maar omslachtig zoals je moet lockpicken. Heb dan ook een mod gedownload die alle auto lockpicked zolang je niveau er maar goed genoeg voor is. Als je net begint moet je dus nog steeds easy of hoger chests zelf opmaken totdat je niveau goed genoeg is dan gaan het automatisch ook.

lichte spoiler geen tag gezien ik het cryptisch houd.
enige waar je rekening mee moet houden is een zekere quest met vrouwen in een bos dan moet je even de mod uit zetten anders gaat die quest niet goed verder.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Laatst online: 14-07 21:42
Lockpicken met de muis vond ik echt schijtsimpel. Heb 't ook met de controller geprobeerd op pc en dat is idd wel even een paar tandjes moeilijker.

Wat ik wel raar vond is dat ik op lockpick level 12 (game inmiddels uitgespeeld) nog steeds niet alle 'very hard' kistjes mag proberen. Sommige wel, sommige niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Deze mod is een must have voor iedere pc speler: https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/83

Het maakt vechten tegen meerdere vijanden zoveel makkelijker omdat je niet constant met de camera zit te worstelen. Helpt echt enorm!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Laatst online: 08-09 21:42
Heb het spel ook net, heb er nu ongeveer 2 uur inzitten. Vind het spel erg sterk en sfeervol tot dusver. Is het trouwens wel zo dat je vanaf een bepaald moment wel meer los wordt gelaten qua wat je doet? Het is niet super lineair, maar op dit moment is er nog niet veel bewegingsvrijheid. De cutscenes betrekken je wel in het verhaal, maar is dit iets wat gedurende het hele spel in deze mate wel blijft? (vind de cutscenes niet zo'n ramp, maar wil af en toe zelf wat meer doen ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

StygMa schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:05:
Heb het spel ook net, heb er nu ongeveer 2 uur inzitten. Vind het spel erg sterk en sfeervol tot dusver. Is het trouwens wel zo dat je vanaf een bepaald moment wel meer los wordt gelaten qua wat je doet? Het is niet super lineair, maar op dit moment is er nog niet veel bewegingsvrijheid. De cutscenes betrekken je wel in het verhaal, maar is dit iets wat gedurende het hele spel in deze mate wel blijft? (vind de cutscenes niet zo'n ramp, maar wil af en toe zelf wat meer doen ;) )
Zodra je in Rattay zit krijg je wat meer vrijheid, hoewel je daar nog het e.e.a moet leren. Maar je kan in principe dan heel de map al rond 'lopen'. Want een paard krijg je pas wat later in het verhaal.

Lopen is overigens niet zo heel erg, behalve dat je niet zoveel mee kan nemen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Case_C schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:08:
[...]

Zodra je in Rattay zit krijg je wat meer vrijheid, hoewel je daar nog het e.e.a moet leren. Maar je kan in principe dan heel de map al rond 'lopen'. Want een paard krijg je pas wat later in het verhaal.

Lopen is overigens niet zo heel erg, behalve dat je niet zoveel mee kan nemen :P .
En je kan wel zelf een paard kopen, is alleen wat aan de prijzige kant.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ben er ook aan begonnen gister, wat komt er veel op je af in het begin.. snapte er weinig van.. gelukkig kan je alles teruglezen in de menu's over hoe alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
Case_C schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:08:
[...]

Heb zelf een paard meegenomen van de courtyard in Talmberg. Er staat daar een paard Betsy oid, iets met een "B" in elk geval, die kan je gewoon meenemen zonder problemen. Dit is dan echter niet je eigen paard, maar dan heb je in elk geval wat early game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
StygMa schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:05:
Eigenlijk krijg je pas volledige vrijheid wanneer je je eigen paard "Pebbels" krijgt. Gewoon het hoofdverhaal verder volgen. Zodra je dat paard hebt ben je echt vrij om te gaan en staan waar je wilt. koste mij iets van 9 uur gameplay tijd tot ik daar was, maar waren 9 heerlijke uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tsurany schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:27:
Deze mod is een must have voor iedere pc speler: https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/83

Het maakt vechten tegen meerdere vijanden zoveel makkelijker omdat je niet constant met de camera zit te worstelen. Helpt echt enorm!
Helpt al iets maar ik vind het radiale attack direction ding nog steeds verre van ideaal, is veel te twitchy en ik mis vaak de combi's omdat die dan verspringt naar een andere richting. Ook denk ik als ik iets block, yes opening om aan te vallen, maar dan wacht je 2 jaar voordat die eindelijk eens in beweging komt. (niet de autoreposte bij perfect block) wel jammer dat het wat dat betreft te beperkt is gemaakt dat je niet zo snel kan reageren. Dat zou dan ook vice versa werken maar mijn gevoel is dat de npc's dat sowieso al doen, ik had gehoopt dat hier wellicht wat opties voor waren om een en ander op dat punt te kunnen instellen. Wellicht komt hier nog een mod voor. Ook mis ik de sidestep attack combo opties wat wel echt een gemiste kans is.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-02-2018 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ben inmiddels wel een paar clipping bugs tegen gekomen, 1 keer dwars door het dak met paard vast komen te zitten waar ik gelukkig wel weer uit kwam :+
En een keer dat ik in een hand gevecht was en er een bewaker vlakbij stond "someone there?" lol.

Nog niet heel erg ver in de game verder, ik zag in een video online dat ik in het begin een gevecht had gemist en ik ben maar weer overnieuw begonnen, maar het verhaal tot nu toe is wel meeslepend, erg mooi gedaan.

Wel erg jammer trouwens bijna het belangrijkste vergeten, in mijn inventory screen ziet Henry eruit als langnek van de efteling, helemaal bugged en ik kan dus niet goed zien wat ik hem aantrek e.d das wel jammer, dit had ik niet voordat ik opnieuw begonnen ben helaas.

[ Voor 18% gewijzigd door Sipio op 27-02-2018 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sipio schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:10:
[...]

Ben inmiddels wel een paar clipping bugs tegen gekomen, 1 keer dwars door het dak met paard vast komen te zitten waar ik gelukkig wel weer uit kwam :+
En een keer dat ik in een hand gevecht was en er een bewaker vlakbij stond "someone there?" lol.

Wel erg jammer trouwens bijna het belangrijkste vergeten, in mijn inventory screen ziet Henry eruit als langnek van de efteling, helemaal bugged en ik kan dus niet goed zien wat ik hem aantrek e.d das wel jammer, dit had ik niet voordat ik opnieuw begonnen ben helaas.
Toch nog maar even een patch afwachten doe ik dan maar. Geloof best dat het verhaal en de sfeer erg mooi gedaan is van wat ik er tot nu toe van gezien heb.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Geteisem schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:45:
[...]

Toch nog maar even een patch afwachten doe ik dan maar. Geloof best dat het verhaal en de sfeer erg mooi gedaan is van wat ik er tot nu toe van gezien heb.
Ja als je het geduld hebt (dus niet zoals mij ) ;) zou ik nog even wachten idd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sipio schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:49:
[...]

Ja als je het geduld hebt (dus niet zoals mij ) ;) zou ik nog even wachten idd..
Heb er ook moeite mee hoor dat inhouden. Probeer ook weg te blijven van alle filmpjes en screens voor zover. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schoot vandaag 68 piercing arrows van dichtbij op een ongewapende cuman camp leader zonder dat die dood ging, ik denk dat het een bug was, want als een doorgedraaide psychopaat 3 kwartier op zijn lelijke kop beuken met een morgenstern kreeg hem ook niet kapot, gelukkig had ik net voor het begin van de battle een savior potion gedronken waardoor ik die quest opnieuw kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Geteisem schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Heb er ook moeite mee hoor dat inhouden. Probeer ook weg te blijven van alle filmpjes en screens voor zover. :X
Nu ik het begin heb gespeeld ben ik wat meer van het begin gaan kijken op youtube, kan ik ook beter niet doen want zit er nu hard aan te denken om weer opnieuw te beginnen :+
(hoop dat ik dan ook langnek Henry weer kwijt ben want dat is eigenlijk het enige wat me tot nu toe echt stoorde in de game.

En ik had de knop doorgehakt nadat een andere tweaker gezegd had nergens last van te hebben gehad op de PS4, hoopte eigenlijk dat ik dat geluk ook zou hebben maar helaas, maar ondanks de bugs kan ik toch niet wachten op weer verder te spelen ( en vond het begin zo mooi gedaan dat ik het eigenlijk ook niet erg vind om weer opnieuw te beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 21:20:
Ik schoot vandaag 68 piercing arrows van dichtbij op een ongewapende cuman camp leader zonder dat die dood ging, ik denk dat het een bug was, want als een doorgedraaide psychopaat 3 kwartier op zijn lelijke kop beuken met een morgenstern kreeg hem ook niet kapot, gelukkig had ik net voor het begin van de battle een savior potion gedronken waardoor ik die quest opnieuw kon doen.
Paar hits, helemaal op het hoofd moet genoeg zijn inderdaad, lijkt me een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 22:55
Is er al iets bekend over performance patches? Over het algemeen haal ik 40-45 FPS met een GTX 1080 op 3440x1440 very high settings, maar voornamelijk in de avond kakt dit echt in naar 30. 40 is nog wel net speelbaar met G-Sync, maar 30 begint toch wel traag aan te voelen.

Tot dusverre erg tevreden met de game met wat ruwe randjes, maar dat heeft zelfs een game als Skyrim, Fallout 4 en Mass Effect Andromeda ook gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sipio schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 21:32:
[...]
En ik had de knop doorgehakt nadat een andere tweaker gezegd had nergens last van te hebben gehad op de PS4, hoopte eigenlijk dat ik dat geluk ook zou hebben maar helaas, maar ondanks de bugs kan ik toch niet wachten op weer verder te spelen ( en vond het begin zo mooi gedaan dat ik het eigenlijk ook niet erg vind om weer opnieuw te beginnen)
Had m ook bijna gehaald laatst. Maar toch wel blij dat ik t nog niet gedaan heb. Ach er is daarnaast nog backlog genoeg hier dus wat dat betreft. :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 21:20:
Ik had ook een cuman camp leader waar ik 9 Better Piercing arrows in had geschoten, 3 in het gezicht en de rest in het lichaam voordat hij een keer instortte.

Wel een heerlijk spel hoor, ondertussen al best wel wat uurtjes in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Carthrax schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:13:
[...]
Ik had ook een cuman camp leader waar ik 9 Better Piercing arrows in had geschoten, 3 in het gezicht en de rest in het lichaam voordat hij een keer instortte.

Wel een heerlijk spel hoor, ondertussen al best wel wat uurtjes in zitten.
De instant kill headshots zijn ook behoorlijk satisfying. Geen bizarre animaties, maar het karakter zakt dan gewoon ineen. Gisteren de quest bij Neuhof afgerond, toch moet je wel oppassen wanneer je de main-quest even laat voor wat het is.. die kapitein blaft je behoorlijk af als je een minuutje te laat komt, laat staan een paar dagen :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Echt niet.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:36

Echt niet.

Gewoon niet.

Origins schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:52:
[...]

Lockpicking is kut, ik snap dat je het een en ander moet leren en dat het dan iets beter wordt, maar dit is verschrikkelijk.
Zelfs de
spoiler:
tutorial "leermissie" bij Miller
is mislukt en kan ik niet eens meer doen want ik heb geen lockpicks meer (weet niet of dit een bug is) maar goed dit lukt mij niet eens.
(al is het wel een keer gelukt in het begin, meer geluk dan wijsheid)
Lockpicking is idd lastig, heb die missie gisteren ook na een hoop moeite afgerond. Uiteindelijk op deze manier opgelost, dat ik geld verdiende door Cumans te beroven, hun armor verkocht aan de blacksmith en hiervoor saviour schnapps haalde. Daarna
spoiler:
na het ontvangen van de lockpicks van de molenaar direct naar de beul gegaan, hem naar de molenaar gestuurd en vervolgens saviour schnapps drinken.

Hierna kon ik het zo vaak proberen als ik wilde.
Trilfunctie van de controller uitschakelen helpt overigens ook een beetje.

XBO hier, by the way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StygMa
  • Laatst online: 08-09 21:42
Ik heb gister die missie van Miller ook opgelost. Ik dacht eerst oh noezz, ik ben door al mijn lockpicks heen. Maar
spoiler:
je kan heel makkelijk die gast verleiden via speech en voor 60 gold kan je ook die ring van hem krijgen. (heb het uiteindelijk maar zo gedaan, stuk sneller)

Ik zit zelf nu in Rattay. Heb eigenlijk vooral zin om te freeroamen, dus ben in ieder geval van de main quest afgestapt (en vooral sidequests doen). Heb 4 schatkaarten gekocht, 2 daarvan ook daadwerkelijk kunnen claimen en 1 daarvan wel gevonden maar daarvoor moet ik beter kunnen lockpicken. De 4e ben ik nog naar op zoek.

Heb ook gelijk maar een paard aangeschaft (die krijg je ook later zelf al mja, ik wilde er gewoon nu een :P ). Via fasttravelen en rondrijden kom je ook vaker carcassen tegen, dit in combinatie met bovengenoemde treasures levert toch aardig wat geld op. Denk dat ik inmiddels ook al 2/3e van de map heb verkend. Voordeel van een paard so far is ook dat ik altijd kunnen vluchten bij batlles, die ik overigens tegen hogere tegenstanders maar zelden win.

Heb zelf wel al de bekende nachtegaal bug al gehad met die vogels. Kan hem nu niet meer inleveren, omdat ik tijdens de missie gesaved heb (en die later weer gereload heb). Hoop dat er voor dit soort dingen wel een fix komt.

Ik ben nog op zoek naar gamblers ingame, die zitten in de taverns? Is er een max op inzet bedrag?

Maar so far vermaak ik me goed, heb nu ongeveer 8 uurtjes in het spel zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

F*cking hooligans. Zet ik mijn 3de vogelkooi neer in het bos. Effe afwachten in de struiken tot het vogeltje gevangen zit. Kom ik uit de struiken en heeft er toch wel zeker iemand de vogelkooi gestolen! Als ik die kerel terugvind, verbouw ik hem wel even zodat hij in de vogelkooi past :+

Maar man, wat zijn die bossen zalig om in rond te dwalen. Echt mooie sfeer _/-\o_

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
spoiler:
Gisteren voordat ik het gevecht met Runt aanging en het grote gevecht eerst een nieuwe bow gekocht met een lading Better Piercing Arrows. Ik had 2 ketels vergiftigd en wat pijlen in de fik gestoken maar nog was de sabotage een fail ..snif. Maar ik kom aan bij Runt, pak mijn bow, ren hem voorbij span aan en BOOM Headshot en cutscene 8)
Ik had deze een paar levels lager ook al een keer gedaan en werd elke keer genadeloos afgemaakt dus dit was even wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Carthrax schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:37:
spoiler:
Gisteren voordat ik het gevecht met Runt aanging en het grote gevecht eerst een nieuwe bow gekocht met een lading Better Piercing Arrows. Ik had 2 ketels vergiftigd en wat pijlen in de fik gestoken maar nog was de sabotage een fail ..snif. Maar ik kom aan bij Runt, pak mijn bow, ren hem voorbij span aan en BOOM Headshot en cutscene 8)
Ik had deze een paar levels lager ook al een keer gedaan en werd elke keer genadeloos afgemaakt dus dit was even wat anders.
Snap persoonlijk niet dat het spel op die manier nog leuk is. Het kan een vrij leuk gevecht zijn maar op deze manier spelen is wel erg lame, haalt elke vorm van uitdaging er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Tsurany schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:42:
[...]

Snap persoonlijk niet dat het spel op die manier nog leuk is. Het kan een vrij leuk gevecht zijn maar op deze manier spelen is wel erg lame, haalt elke vorm van uitdaging er uit.
Ik was ook zeer verrast, voor die tijd was het ook zeer lastig maar met de nieuwe bow waar veel strength voor nodig is ging hij in 1 keer plat. Het was mijn bedoeling om hem een paar keer te raken om te verzwakken en dan verder met mijn longsword. Ik zag dit dus echt niet aan komen.

Heb ook al meer dan 60 uur in het spel zitten dus had ook wel de tijd om naar dit resultaat toe te werken ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Carthrax op 01-03-2018 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
ik had precies het zelfde eerste keer proberen eerlijk in zwaardvechten te verslaan en hoewel ik hem echt al wel 20x geraakt had ging hij maar niet neer en plots haalt hij een dikke combo uit en lig ik tegen het "you died" scherm te staren. vond het een beetje not fair (zacht gezegd) denk nou volgende gevecht in elk geval 1 pijl in zijn chest zodat hij wel iets zwakker is. Ik raakte hem vol in zijn gezicht en hij zakt meteen in elkaar. had ook zo iets van o_0 dat was ook weer niet de bedoeling. Maar goed geen zin om het een 3de keer te doen dus laat het maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik kwam net mijn eerste echte bandit encounter in het bos tegen, had al een klein beetje getraind met de Captain en dacht gaat wel redelijk,..man man wat kreeg ik er van langs, een aantal keer,..dan is het toch wel een voldoening hem daarna een paar pijlen in de pens te jagen en te zien instorten, flink overbelast gauw de boel verkocht in Rattay en mijn eerste eigen zwaard gekocht van dat geld, heerlijke game om in op te gaan maar wat hoop ik snel op de nieuw patch, lockpick krijg ik niet voor elkaar en tijdens een gevecht het unlocken van de tegenstander wat soms automatisch gaat helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Laatst online: 14-07 21:42
Sipio schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:31:
Ik kwam net mijn eerste echte bandit encounter in het bos tegen, had al een klein beetje getraind met de Captain en dacht gaat wel redelijk,..man man wat kreeg ik er van langs, een aantal keer,..dan is het toch wel een voldoening hem daarna een paar pijlen in de pens te jagen en te zien instorten, flink overbelast gauw de boel verkocht in Rattay en mijn eerste eigen zwaard gekocht van dat geld, heerlijke game om in op te gaan maar wat hoop ik snel op de nieuw patch, lockpick krijg ik niet voor elkaar en tijdens een gevecht het unlocken van de tegenstander wat soms automatisch gaat helpt ook niet.
Console-versie of pc?

Advies t.a.v. combat wat ik je mee wil geven: leer de master strikes (ripostes) bij Captain Bernard. Deze kun je al vanaf level 3 (sword) leren. De tutorial hiervan is verwarrend, maar de skill op zich is een verademing om te hebben. Gewoon ff een half uurtje op oefenen en dan heb je hem waarschijnlijk al aardig onder de knie. Naast het feit dat ripostes schade doen, bieden ze (nadien) een opening voor een aanval.

Ripostes maken de combat éigenlijk heel simpel, omdat je alle individuele vijanden ermee kunt verslaan door uitsluitend één knop te gebruiken, waarbij alleen timing een belangrijke rol speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Carthrax schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:37:
spoiler:
Ik kom dit geveecht gewoon niet door. als ik me een beetje afzijdig hou krijg ik steeds de melding dat er too many men died.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Swaxie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:14:
[...]

Ik kom dit geveecht gewoon niet door. als ik me een beetje afzijdig hou krijg ik steeds de melding dat er too many men died.
Zoals ik al eerder probeerde aan te geven moet je in hun zichtveld blijven om die melding te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Steven030 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:16:
[...]

Zoals ik al eerder probeerde aan te geven moet je in hun zichtveld blijven om die melding te voorkomen
Dat probeerde ik de laatste keer haha. ik was doorgedrongen tot net voor de kerk. Daar ben ik lekker achter een tentje gaan schuilen maar zelfs dit mocht niet baten. Misschien toch nog maar een keer proberen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Swaxie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:17:
[...]

Dat probeerde ik de laatste keer haha. ik was doorgedrongen tot net voor de kerk. Daar ben ik lekker achter een tentje gaan schuilen maar zelfs dit mocht niet baten. Misschien toch nog maar een keer proberen haha
spoiler:
Als je eerst het kamp met Cumans 'verslagen' hebt (je hoeft je niet in de strijd te mengen en kan achter een tent schulen, ook de boogschutters erna hoef je niets mee te doen), volg je daarna de groep naar het hoger gelegen kamp. Gelijk na de poort sla je links af en volg je de pallisade tot de tenten helemaal achterin kamp. Ga hier uit het schootveld van de boogschutters maar in het zicht van de vechtende partijen staan toekijken achter de dichtstbijzijnde tent vanaf de gevechten. Voor de zekerheid kan je af en toe richting de gevechten rennen en zigzaggend voor de boogschutters weer terug. Totdat iedereen verslagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Swaxie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:17:
[...]

eerste keer mengde ik mij in het gevecht en had ik ook de melding dat er te veel mensen aan mijn kant dood waren daarna lekker afzijdig met pijl en boog die 3 boogschutters op de muur onder vuur genomen en toen ging de missie wel door. dus probeer dat nog als het niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik doe eigenlijk al 40 uur aan een stuk side quests ... kwil ze gewoon allemaal doen, maar heeft wel als nadeel dat de main story ver van mn bed aanvoelt. Misschien toch maar eens verder doen voor ik uitgebrand ben op deze game :) Kan je trouwens nog verder spelen of iets dergelijks als je de main quests hebt voltooid? Ik vermoed van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
2dope schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:57:
[...]

Console-versie of pc?

Advies t.a.v. combat wat ik je mee wil geven: leer de master strikes (ripostes) bij Captain Bernard. Deze kun je al vanaf level 3 (sword) leren. De tutorial hiervan is verwarrend, maar de skill op zich is een verademing om te hebben. Gewoon ff een half uurtje op oefenen en dan heb je hem waarschijnlijk al aardig onder de knie. Naast het feit dat ripostes schade doen, bieden ze (nadien) een opening voor een aanval.

Ripostes maken de combat éigenlijk heel simpel, omdat je alle individuele vijanden ermee kunt verslaan door uitsluitend één knop te gebruiken, waarbij alleen timing een belangrijke rol speelt.
Console versie, Reposte is dat de perfect block? die had ik al getrained ja, ..maar zelfs daarmee had ik moeite om perfect te timen :+

Kan trouwens dat hele stuk weer overnieuw doen, er ging iets verder in de game wat mis tijdens het saven en ben weer terug bij dat punt :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SideShow schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:02:
Ik doe eigenlijk al 40 uur aan een stuk side quests ... kwil ze gewoon allemaal doen, maar heeft wel als nadeel dat de main story ver van mn bed aanvoelt. Misschien toch maar eens verder doen voor ik uitgebrand ben op deze game :) Kan je trouwens nog verder spelen of iets dergelijks als je de main quests hebt voltooid? Ik vermoed van niet?
Je kan gewoon verder spelen. Het enige echte nadeel aan de main quest uitstellen is dat je na een tijdje zo sterk bent dat de meeste vijanden geen uitdaging mee zijn, dan voelt de main quest toch erg simpel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Case_C schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:17:
[...]

De instant kill headshots zijn ook behoorlijk satisfying. Geen bizarre animaties, maar het karakter zakt dan gewoon ineen. Gisteren de quest bij Neuhof afgerond, toch moet je wel oppassen wanneer je de main-quest even laat voor wat het is.. die kapitein blaft je behoorlijk af als je een minuutje te laat komt, laat staan een paar dagen :+ .
Dat had ik ook bij Neuhof in het begin.

Nu heb ik al meerdere dagen dat ik die Reeky moet zoeken en dat heb ik gelaten voor wat het is tot nu toe. Gaat dat problemen opleveren nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Kun je eigenlijk vaker met die Captain trainen? ik heb 1 keer de kans gehad en daarna met een missie verder gegaan maar heb nog niet alles gedaan ,zou nog wel graag een paar keer terug gaan.

Zit nu in 'Ginger in a Pickle' , als het daarna nog mogelijk is om met hem te trainen dan ga ik er mee door,. maar er is daar een save van mij kapot gegaan en moet dus wat opnieuw gaan doen, maar als het na die quest niet meer mogelijk is om verder te trainen dan pak ik nog een iets oudere save.

[ Voor 55% gewijzigd door Sipio op 01-03-2018 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:45
Ik ben bezig met een quest van die captain. Elke keer als ik met Hans praat reset die quest. Ik wist dit niet tot ik die quest ging doen, had hem al een tijdje in mijn quest log maar koos ervoor om andere side quests te doen. Ik zal het zonde vinden om weer helemaal opnieuw te moeten beginnen en ik heb het gevoel dat er nog meer quests komen om met Hans te praten. Voelt alsof ik vast zit....

Speel trouwens op PC

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Deze week zou er een patch moeten komen die veel quest bugs fixed. Gisteren ook een oude save moeten laden en daarmee ruim anderhalf uur aan saaie quest progressie verloren simpelweg omdat een bepaalde cutscene weigerde af te spelen. Schijnt een vrij bekende bug te zijn dus het zal wel opgelost worden vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
Sipio schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:19:
Kun je eigenlijk vaker met die Captain trainen? ik heb 1 keer de kans gehad en daarna met een missie verder gegaan maar heb nog niet alles gedaan ,zou nog wel graag een paar keer terug gaan.

Zit nu in 'Ginger in a Pickle' , als het daarna nog mogelijk is om met hem te trainen dan ga ik er mee door,. maar er is daar een save van mij kapot gegaan en moet dus wat opnieuw gaan doen, maar als het na die quest niet meer mogelijk is om verder te trainen dan pak ik nog een iets oudere save.
Als het goed is staat hij op bepaalde tijdstippen bij de trainingsarea en kan je hem dan vragen te trainen. later wordt je doorgestuurd naar andere gebieden om bandit camps op te ruimen en ik geloof dat je in elk van dat gebied ook weer een captain vind die je kan trainen. Er valt dus genoeg te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

vosss schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:27:
[...]
Dat had ik ook bij Neuhof in het begin.

Nu heb ik al meerdere dagen dat ik die Reeky moet zoeken en dat heb ik gelaten voor wat het is tot nu toe. Gaat dat problemen opleveren nog?
Verwacht daar geen problemen, het spel probeert je wel de spoed van de main-quest in te laten zien. Maar sommige/alle events daarin zijn volgens mij gewoon geënt op je arrival. Het is niet zo dat wanneer je 2 weken na de start van de quest aankomt plots alle aanwijzingen verdwenen zijn :+ .

Gisteren eens wat bandit-camps opgeruimd. Ging wel aardig, eerst de sentry's met bow en arrow uitschakelen. Om vervolgens nog wat klappen uit te delen met het zwaard.

Ook leuke loot daaruit, met al die mail armor stukken. Ook goed voor de portemonnee. Je merkt overigens wel dat je niet continue in full armor wil lopen, want anders kan je gewoon bijna niks meer looten :+ . Daarvoor dan ook maar een paar zadeltassen gehaald :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Tsurany schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:45:
Deze week zou er een patch moeten komen die veel quest bugs fixed. Gisteren ook een oude save moeten laden en daarmee ruim anderhalf uur aan saaie quest progressie verloren simpelweg omdat een bepaalde cutscene weigerde af te spelen. Schijnt een vrij bekende bug te zijn dus het zal wel opgelost worden vermoed ik.
Ik kan niet wachten tot de patch dan, de game is super. Wil graag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik zit af en toe op Youtube te kijken naar Kingdom Come fail filmpjes en de dingen die ik daar voorbij zie komen doet mij toch iets afvragen.

Zou een groot deel van die spelers in die filmpjes een illegale versie hebben zonder Day-1 patch? Ja de game heeft bugs maar het gros wat ik in die filmpjes zie heb ik zelf totaal nog gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
L1nt schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:11:
Ik zit af en toe op Youtube te kijken naar Kingdom Come fail filmpjes en de dingen die ik daar voorbij zie komen doet mij toch iets afvragen.

Zou een groot deel van die spelers in die filmpjes een illegale versie hebben zonder Day-1 patch? Ja de game heeft bugs maar het gros wat ik in die filmpjes zie heb ik zelf totaal nog gezien.
De meeste bugs zijn volgens mij physics bugs. Ik heb een GTX1080i en kom vrijwel geen bugs tegen omdat deze kaart alle physics berekeningen wel aankan. Mijn punt is ik heb het idee dat de meeste bugs wegkomen van mensen die een iets mindere kaart hebben. Physics berekeningen raken dan fucked up en dan krijg je rare dingen. het niet kunnen lopen van trappen of door deuren gaan bijvoorbeeld. enige moment dat ik daar "last" van heb is als ik echt enorm zwaar beladen ben en dan nog is het meestal 2 of 3x proberen en dan kom ik de deur wel door of trap wel op. Het zomaar door de lucht vliegen of welke rare dingen dan ook heb ik ook totaal geen last van nog nooit gehad zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Laatst online: 08-09 10:05
SMD007 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:44:
[...]
De meeste bugs zijn volgens mij physics bugs. Ik heb een GTX1080i en kom vrijwel geen bugs tegen omdat deze kaart alle physics berekeningen wel aankan. Mijn punt is ik heb het idee dat de meeste bugs wegkomen van mensen die een iets mindere kaart hebben. Physics berekeningen raken dan fucked up en dan krijg je rare dingen. het niet kunnen lopen van trappen of door deuren gaan bijvoorbeeld. enige moment dat ik daar "last" van heb is als ik echt enorm zwaar beladen ben en dan nog is het meestal 2 of 3x proberen en dan kom ik de deur wel door of trap wel op. Het zomaar door de lucht vliegen of welke rare dingen dan ook heb ik ook totaal geen last van nog nooit gehad zelfs.
Hier ook nog geen bugs tegengekomen, zit ook op een GTX1080Ti (en 8700k).
Enige gekke wat ik gezien had, maar dat was wel dat ik m'n PC opnieuw geinstalleerd had en de game nog op de andere schijf stond en Steam hem geverifieerd had, was dat er een keer iemand langs kwam lopen zonder benen. Zou door die herinstallatie kunnen komen, maar (even afkloppen) alle quests lopen tot nu toe goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
Hier op een 1070 nog geen gekke dingen tegengekomen, behalve dat mijn paard op een gegeven moment vastzat, maar ik kreeg em na lang pielen wel weer los. Maar misschien vallen de bugs mij niet op, ik speel geregeld PUBG :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
[...]

Zelf ook niet physic bugs tegen gekomen. Kom voornamelijk bugs tegen die gerelateerd zijn aan quests. Heb 1 keer bug gehad met lockpicking, kreeg ik dat oranje puntje niet te zien, kon elke kist openen( op elk punt) behalve very hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djinada
  • Laatst online: 29-08 16:38
De patch (1.3) is helaas uitgesteld naar volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 13:08
Hier aan het wachten tot er wat meer patches zijn... :) Ga hem mss kopen op GOG :)

Heb voorlopig nog genoeg andere games staan :D Ideaal tijdens dit winterweertje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Sinds een tijdje als ik iets steel, wordt het item niet meer als dusdanig gemarkeerd in mijn inventory. Ik bedoel niet een tijdje nadat ik het item gestolen heb, maar onmiddellijk na het stelen. Lijkt mij een bug te zijn, niet?

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ambi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:12:
Sinds een tijdje als ik iets steel, wordt het item niet meer als dusdanig gemarkeerd in mijn inventory. Ik bedoel niet een tijdje nadat ik het item gestolen heb, maar onmiddellijk na het stelen. Lijkt mij een bug te zijn, niet?
Wat als je het in een container stopt, en je het er weer uit wil halen. Zegt die dan dat je het steelt of dat je het normaal loot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:55

jgj82

Ja, maar = nee

[...]

Ik denk ook dat het met systempower te maken heeft. VEGA 64 met I7 4790k @4.7GHz en 32 GB RAM hier. Nog nauwelijks rare dingen gezien. Een keer vast gezeten in de deur bij de beul waar je de ring moet zien te krijgen en soms NPC's die van een halve meter hoogte landen na fast travel. Verder zalig spel, loopt ook meer dan prima op een 75 MHz 1440P wide-screen. Min 38, Max 75 fps capped. Freesync ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffendahl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 21:03

Griffendahl

Macced for life

Zit er nu 10 uur in, met een i9 en een 1080TI nog geen bugs gehad.

15" rMBP (late 2013) i7 2.6Ghz GT 750M, 15" MBP (mid 2009) C2D 2.66Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afuni
  • Registratie: Mei 2012
Ik zit momenteel vast met een quest en zoek advies.

Ik ben in het klooster en ga daar 5 mensen moeten genezen (in God's hand is de quest). Eén van de 5 is een zeker Hans, die ga ik moeten genezen met tien bandages.

Hij ligt echter niet in de ziekenboeg op de plek waar hij zou moeten liggen.

Het enige dat ik zelf kan bedenken is dat er iets mis ging in het begin van het spel waar ik heb geweigerd om het huis van zijn vader te bekladden met drek. Is hij misschien daarom niet gewond geraakt in Skalitz?

Google bracht geen soelaas, voor zover ik kan zien is het geen algemeen bekende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hij zou daar gewoon moeten liggen, is dat niet zo dan is het een bug. Hopelijk gefixt in aankomende patch.

Zelf gisteren de quest afgerond dat je in het klooster moet infiltreren, wat een ruk quest is dat zeg. Uiteindelijk maar via een walkthrough de snelste methode gezocht, beleefde daar geen plezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Bij mij ging in God's Hands mis omdat ik de stonemason voorrang had gegeven. Johanka werd boos en praat niet meer met mij. Ik dacht er niet verder bij na en ben verder gegaan met questen.

Nu ben ik een heel stuk verder en is er geen mogelijkheid meer om met haar te praten. Helaas is dat een objective van de main story line dus ik kan niet meer verder helaas.

Hopelijk fixen ze dit ook want wil toch echt wel zien hoe het verhaal verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Ik heb het idee dat ik erg veel bezig ben met alles in topconditie houden, eten, slapen, wassen etc.

Zit nu in de questline van Reeky en moet dat camp gaan scouten hoeveel man daar zitten. Heb niet echt het idee dat ik al heel veel gedaan heb qua sidequests, maar zit toch al op ruim 50+ uur.

Mooie game. Heb wel het idee dat sinds een patch de texture pop-in erger geworden is op de X One X, maar al met al ziet het er prima uit en draait het ook gewoon goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
Ik doe ook rustig aan idd, lekker lezen, slapen, wassen :D

Dit weekend opnieuw begonnen (ik was nog niet zo ver hoor, net die missie af met de vermoorde horsies), nu meer tijd gepakt om in begin (voordat je je hometown uitvlucht) bloemen te plukken. Scheelt een hoop geld en skills :D
Vechten lukt nog voor geen meter, alle serieuze vijanden hakken me in mootjes. Alleen die slappelingen langs de weg kan ik aan :-) maardat komt allemaal wel. Tot nu toe opgelost door pijl en boog te benutten.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@Boefmans dat maximaliseren van stats zorgt er wel voor dat de gameplay vrij saai gaat worden. Je hebt dan nog amper een uitdaging als je verder in het spel komt doordat je level eigenlijk te hoog is voor de quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Tsurany schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:54:
Hij zou daar gewoon moeten liggen, is dat niet zo dan is het een bug. Hopelijk gefixt in aankomende patch.

Zelf gisteren de quest afgerond dat je in het klooster moet infiltreren, wat een ruk quest is dat zeg. Uiteindelijk maar via een walkthrough de snelste methode gezocht, beleefde daar geen plezier aan.
De eerste keer had ik time skip gedaan, direct kreeg ik de man met de stok achter mij aan en hop de kerker in omdat ik 3 keer iets niet had gedaan. Save geladen en maar alles volgens het schema gedaan maar oh wat was ik blij dat ik weer buiten stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _naief
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-07 21:25
Eat, pray and sleep, :) Eerste dag in de monastery vond ik nog wel leuk. Daarna werd het super irritant. Ook omdat ik een aantal keer voor niks werd berisp en de cel in moest (Volgens mij een trigger point gemist bij het bidden).

Uiteindelijk ook een walkthrough moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
Tsurany schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:56:
@Boefmans dat maximaliseren van stats zorgt er wel voor dat de gameplay vrij saai gaat worden. Je hebt dan nog amper een uitdaging als je verder in het spel komt doordat je level eigenlijk te hoog is voor de quests.
Haha nou zo bond maak ik het niet hoor, alleen met plantjes zoeken eigenlijk, ook voor wat meer geld. Dat planten zoeken kun je sowieso veel doen, de hele tijd. Het spel is vooralsnog vrij pittig, zeker het vechten.

Overigens geen bugs gezien, speel op 3570k 16gb geheugen en gtx970 in sli, op 1440p

[ Voor 7% gewijzigd door Boefmans op 05-03-2018 18:25 ]

mixing a drink and music

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste