Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.977 views

Onderwerpen

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12

BM

Moderator Spielerij
Ik was er vrij snel achter waarom ik nooit met de McLaren rijd. :p Had liever in de BMW gezeten, maar als daar al 70% in rijd dan pak ik wel wat anders (tip aan de rest: wat spreiding in de keuzes zou leuk zijn ;)). Pakte alleen niet zo best uit, maar goed, ik ben niet zo'n held in die autos. Alleen de BMW en FGT kom ik wel redelijk in mee geloof ik :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:35

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mijn avond was er een van vallen en opstaan.
Het begon met een enorm geklooi met eyefinity dat volledig de weg kwijt was. Opstarten werkte niet meer ;(
Om ca. 19:50 werkte (bijna) alles weer.
Snel gejoined en eerst met de setup van jos en later van arno gereden. De quali als training gebruikt en als 13de op het grid beland.
De start ging goed en na het ontwijken van de chaos na de esses lag ik 7de.
Daarna een hele leuke race gehad met pascal, pascal, deni en dirk.
Uiteindelijk 5de geworden :)
Dat had ik niet verwacht met spierpijn en het weinige oefenen.
En sorry pascal van de 4x je remde net wat harder die keer en ik kon een zachte duw niet meer voorkomen, wel jammer dat je later spinde in de hairpin :(

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

Phydomir

Dennis

Ik was weer eens flink aan het prutsen. De snelheid zat er goed in maar na 2x remmen met een wiel op het gras bij Spoon en 1x stom spinnen bij die rechter de brug onderdoor was ik er ff klaar mee.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

JoepW schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:03:
De VIP lounge was echt super verzorgd en de plek was echt TOP. Tegenover het einde van de pits met zicht op het rechte eind en alle bochten meteen na T1.
Oh, waren jullie dat in de lounge; ik vond het al zo vreemd dat er 5 man op de bovenste ring stonden en de rest van het publiek op de "gewone" BMW-tribune moesten zitten.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Q7nLOve6Dm7A6eBcq7pDTrPR/full.jpg
BruceLee schreef op maandag 22 september 2014 @ 02:11:
ik was op de iRacing Nurburgring 1000 Km SimRaceExpo
Ondanks dat ik niks met racen hebt qua iRacing of iets dergelijks, was ik wel onder de indruk van de stands en het enthousiasme waarmee mensen bezig waren om een auto tot op de pixel nauwkeurig over de baan te sturen.

Kleine impressie
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/USaoTSAd7UXxsrXcrVyGhUOc/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ay1POoTL3wlJxReNstaahO5p/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CPgB0WNmvJPvWU48RK1MzHaY/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/T0pxMD7edhuR890CwcCpakG7/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2M76LdXQjXCJzeQ8Wp9vGMWy/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jMBL4w5wfOroDPWy4ocfODwZ/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SA37wAG9wHrLemcjyCdbdEh9/thumb.jpg

Videos: YouTube: Random video 1 - SimRacingExpo 2014 YouTube: Random video 2 - SimRacingExpo 2014 YouTube: Random video 3 - SimRacingExpo 2014

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Opmerkelijke spin gisteren. Wilde de data nog even bekijken wat het precies veroorzaakte, maar die saved enkel wanneer er een laptime geregistreerd wordt.
T1 remde ik ruim optijd maar kreeg een tankslapper en moest rechtdoor, misschien veroorzaakt door de burnout bij de start. Een paar bochten later was het voorbij, in practice enkel flink onderstuurd nu sprong de achterkant weg. Spinde mezelf van de racelijn af en ving daar Sebastiaan op.
Heb echt een slecht jaar met verschrikkelijk veel crashes, zowel pecht als zelf falen... Dat wordt volgende maand wat met een 24h race...

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
JoepW schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:00:

En sorry pascal van de 4x je remde net wat harder die keer en ik kon een zachte duw niet meer voorkomen, wel jammer dat je later spinde in de hairpin :(
Ja, misschien onbewust iets te veel af geremd.

Kwam iemand uit de pits, en ik zag jouw in mijn spiegel naar rechts duiken. Misschien een beetje over gecompenseerd.

Rudy, als ik dit vertaal naar de CSpec, wat denk ik wel een vergelijkbare auto is :) Dan is de tank slapper veroorzaakt door lage banden spanning. En de spin aan het einde van de esses door koude banden. Overkomt me regelmatig in practice dit.

Merk zelf dat als ik nog koude banden in de CSpec heb, je heel voorzichtig moet zijn met de achterkant. Vooral met veel brandstof aanboord. De achterkant is dan op zijn lichts omdat de tank aan de voorkant zit.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:42

Niellie41

[object Object]

Ik kwam net deze post tegen op het iRacing forum. Interessant. Hopelijk lukt het ze om DX11 nog dit jaar uit te brengen!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nu moeten we niet doen alsof DX11 een wondermiddel is wat alle problemen gaat oplossen, maar ben wel erg benieuwd. Met gelijkblijvende graphics zou je mogen verwachten dat de boel toch wel wat soepeler gaat draaien, als ze het tenminste een beetje fatsoenlijk implementeren. Word een flinke S4 build dan, driver swaps + dx11 :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zie het ook niet als een wonder middel. Het enige dat ik dan zie, is dat dag/nacht transities weer een stap dichterbij is. :D

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zou een giller van jewelste zijn als ze die er in S4 'gewoon' even bij stoppen :p

Xbox

Verwijderd

ik heb gisteren wat liggen klooien met de cspec op donington ... eerste keer sinds onze team challenge op sebring dat ik nog eens echt wat rondjes deed .... viel mij zwaar om met die bak aan de slag te gaan maar na een 20 tal ronden toch een opt van 1.31.7xx op fuel, op zich blijft het naar mijn gevoel wel een leuke wagen ... lekker met de driften en op te vangen ... nadien even de ruf track op spa liggen karren in een hosted sessie ... 2.17.1xx maar voelde wel dat er veel meer in zat ... alleszins ik heb eindelijk terug het gevoel dat mijn pedalen terug zijn werk beginnen doen ...deze week nog maar eens kijken en eens proberen te Q'en op SPA :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:51

Fuelke

Forza Ferrari

In de openingsronden kon ik Geert mooi volgen, iets te goed, want ik reed hem even aan in de laatste chicane, recht op de bumper en zacht genoeg zodat er niks mis ging. Daardoor zat ook Erik in onze nek te hijgen. In de volgende ronde was Geert langzamer in de 130R waardoor ik binnendoor kon nog voor de chicane. Helaaas verdwenen Geert en Eric in die zelfde chicane en kon ik eenzaam verder.

In de laatste ronde gooide ik de McLaren nog in de bandstapels, maar er waren gelukkig niet al te veel brokken en ik haalde de eindstreep.

Overigens mogen ze wel eens werkende ruitenwisser implementeren want zo'n voorruit wordt best wel vies + met die mist werd het wel ff wazig.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55

derx666

mecker ende blaet

Ik kan vrij kort zijn over die McLaren: wat een draak van een auto om in te rijden zonder fatsoenlijke setup.
Keuze tussen ruf en Mclaren omdat voor de rest iedereen al in de BMW reed, en toch maar voor de Mac gekozen. Brrr. Eerst setup van Frans geprobeert, dat was helemaal ellende. Daarna had BM nog een setup geshared, dat ging iets beter, maar was ook niet veel soeps :)
Veel te weinig tijd natuurlijk omdat ik pas 10minuten voor de quali binnen kwam vallen. In de quali in 23e tijd ofzo neergezet omdat ik geen vrije ronde kreeg. nja... Eerste paar rondes ging het nog enigzins, en lag al snel rond P12 ofzo. Echter daarna begon het spinfestijn. Denk dat ik een keer of 4-5 gespind ben, en nog een keer een beuk gehad na Degna 2 omdat een achterblijver aan de kant ging voor ons groepje door maar door het gras te gaan rijden... Natuurlijk ging dat mis en spinde hij tegen mn deur aan. Auto beetje krom en verloor hierdoor elke ronde 0.7s in de eerste 2 sectors. Uiteindelijk door uitvallers en mee spinners nog 10e geworden. Denk dat als ik de ruf of de bmw had gepakt het wel wat beter had kunnen zijn... achja.

Daarna nog met oa. Bart, Paul K., Michel en Kevin met de Skip op CotA gereden. Na eerst een hoop geklooi uiteindelijk toch wat serieuze rondes neer kunnen zetten met een snelste tijd van 2:30.8 ofzo en een opt van 30.4. Snelle ronde van ongeveer 30.5 weggegooid in de laatste sector, maar met nog wat oefenen moet een hoge 29 mogelijk zijn. Niet leuk, mja...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Race gister: Training ging goed, qualli ging beter, maar helaas in ronde 1 eruit geramd... (Maykel tikte ruud aan die daardoor binnendoor over het grat bij de hairpin mij op mijn linker voorwiel ramde). Nieuwe auto gehaald en van achter gewoon doorgereden. Niet veel actie, paar (kleine) foutjes maar dit was mijn 1e race in de BMW en ik moet zeggen dat ik hem nu leuker vond dan toen we hem op COTA getest hadden :P

Daarnaast trots dat ik de auto heel heb gehouden ^^

I-racing Profile

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
hoop dat dx11 eindelijk ervoor zorgt dat SLI en CrossX goed werken.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• -PassY-
Warm up lap, geen warm up lap, warm up lap, geen warm up lap ... vangrail :D

Maar had deze middag al flink wat rondes gereden. Net een 2:04.6 met een optimal van 2:03.7 :) Prima practice dagje gehad :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-11 09:21
Wat een leuke race toch nog, ook meteen 0.5 van me tijd af en meerdere malen onder de 2.03.xxx.
Arno aantal ronden achter me gehouden, tot ik een HPD teveel ruimte gaf en de muur in ging.

Toch eerste, met een tease naar Marc.
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZA6DHSTS-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZA6DHSTS-D.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Ithric op 23-09-2014 22:29 ]

iRacing Profiel

• themac1983
Volgende keer toch maar doen alsof ik in de Nascar rijdt en een tikkie op je achterwiel geven :P

Was een leuke oefening gister, michel was echt aso snel gister! erg leuk dat we met zijn 3e in de FGT toch tot de laatste ronde een beetje in de buurt van elkaar bleven (JAH 4 seconden erachter vind ik in de buurt! :P )

Donderdag ben ik btw wat verlaat. Ik heb tot 19:00 bespreking op het werk. en moet dan nog van Den Haag naar Alkmaar.

I-racing Profile

• dabelg
Gaat er een GOT team meedoen aan de masters of endureance ??

heb hier vroeger ook al is aan meegedaan in LFS. maar met neo weet ik niet of hier intresse voor is.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3269526.page

Verwijderd

Zijn er mensen die de Gen6 rijden en geinteresseerd zijn om een paar keer meegenomen te worden in het proces van het creeeren van een setup.
Komende weken staan Kansas, Charlotte, Talladega, Texas, Phoenix en Homestead op ’t programma. Dit zijn setups voor A Open weer, dus als je official rijdt, kun je die daar prima gebruiken.

’t Kost ongeveer 3 uurtjes per track. 30 min tot 1 uur om de splitter goed te krijgen en 2 uur voor de rest. Splitter doe ik vaak op dinsdag, de rest op donderdag.

Ruimte voor 2/3 man.

• Ithric
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:05:
Zijn er mensen die de Gen6 rijden en geinteresseerd zijn om een paar keer meegenomen te worden in het proces van het creeeren van een setup.
Komende weken staan Kansas, Charlotte, Talladega, Texas, Phoenix en Homestead op ’t programma. Dit zijn setups voor A Open weer, dus als je official rijdt, kun je die daar prima gebruiken.

’t Kost ongeveer 3 uurtjes per track. 30 min tot 1 uur om de splitter goed te krijgen en 2 uur voor de rest. Splitter doe ik vaak op dinsdag, de rest op donderdag.

Ruimte voor 2/3 man.
Het lijkt mij erg leuk, maar ik heb nog niet veel gereden in de Gen6.
Staat wel al een tijd op mijn lijstje met auto's/serries maar kom er niet toe, mits ik niemand anders ermee glazen ingooi heb ik wel intresse.

Oval trekt me wel, maar de setups zijn een remming voor me gezien ik dat nog niet echt onder de knie heb.

Leuk initiatief Rudy. _/-\o_

iRacing Profiel

• themac1983
dabelg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:55:
Gaat er een GOT team meedoen aan de masters of endureance ??

heb hier vroeger ook al is aan meegedaan in LFS. maar met neo weet ik niet of hier intresse voor is.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3269526.page
12 uurs races... 24 uurs races!!! het moet wel leuk blijven!

Vraag me btw wel af hoe ze dat gaan doen met repairs etc... beetje ziek als je in T1 eruit ligt met schade in de 24uur van Spa bijvoorbeeld, maar fast repairs zijn misschien weer teveel van het goede.

en serieus.. 24 uur met GT3 autos! ik ben na 30 minuten al uitgeput door hoe close dat de hele race is!

I-racing Profile

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:23:
[...]

12 uurs races... 24 uurs races!!! het moet wel leuk blijven!

Vraag me btw wel af hoe ze dat gaan doen met repairs etc... beetje ziek als je in T1 eruit ligt met schade in de 24uur van Spa bijvoorbeeld, maar fast repairs zijn misschien weer teveel van het goede.

en serieus.. 24 uur met GT3 autos! ik ben na 30 minuten al uitgeput door hoe close dat de hele race is!
iRacing heeft al aangegeven dat de auto's helemaal gerepareerd kunnen worden.

Zelf vind ik races langer dan 6 uur een beetje raar omdat we nog geen dag/nacht transities hebben. Dan rijd je 12 of 24 uur lang in daglicht. 8)7

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:24:
[...]

iRacing heeft al aangegeven dat de auto's helemaal gerepareerd kunnen worden.

Zelf vind ik races langer dan 6 uur een beetje raar omdat we nog geen dag/nacht transities hebben. Dan rijd je 12 of 24 uur lang in daglicht. 8)7
Op een circuit boven de poolcirkel in de zomer :)

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:10

Ruimte voor 2/3 man.
Dat is een mooi aanbod Rudy, ik ben zeker wel geinteresseerd.
Echter zit ik zit nu nog met de laatste WCS races helaas (laatste is over 2,5 week).

Ik wilde in de winter eens te gaan kijken of ik m'n oval rating eens niet wat omhoog kan krikken.
Ik heb dat eigenlijk nooit heel erg serieus gedaan dus het bungelt maar een beetje tussen de 2-2.5k op dit moment.
Ik ben van plan eens gaan kijken of het haalbaar voor me is om dat eens richting iets van 4k te krijgen door het eens wat serieuzer te gaan doen.
Of de gen6 dan de meest ideale auto daarvoor is weet ik niet, maar ach het valt altijd te proberen :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
offtopic:
Ontzettend off-topic: Als iemand interesse heeft in een in zeer goede staat verkerende CSW V1 met Formula stuur (bijna niet gebruikt) van juli 2012, reservemotoren en reserve flatcable stuur dan ff een DM. Te leveren 1/2 november.

Ik heb gisteravond de nieuwe Z1 Dashboard software ge-d/l'd, maar de setting-files en werking zijn aardig veranderd. Dat wordt nog een hoop gepiel om de boel weer ok te krijgen })
Maar goed het zal wel ten goede komen aan de functionaliteit....

• themac1983
Betekend dit dat je V2 onderweg is toevallig? :P (is toch niet zo offtopic btw? :P)

I-racing Profile

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Yep...

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Leuk avondje skip gehad. 2x 6e in de top split. Doordat ik beide keren bij een snellere rijder heb kunnen aanhaken mijn rondetijd goed zien zakken. Ontzettend leuk racen.

CiS 2-10 komt mij goed uit, ik ben van de partij!

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Heb helaas nog steeds geen code, dus kan ook nog niet bestellen. Maar na het kijken en lezen van alle reviews heb ik besloten om er zeker een te bestellen, nu alleen nog ff wachten op de code :)

Cube Nuroad Race (2022)

• dabelg
JoepW schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:43:
offtopic:
Ontzettend off-topic: Als iemand interesse heeft in een in zeer goede staat verkerende CSW V1 met Formula stuur (bijna niet gebruikt) van juli 2012, reservemotoren en reserve flatcable stuur dan ff een DM. Te leveren 1/2 november.

Ik heb gisteravond de nieuwe Z1 Dashboard software ge-d/l'd, maar de setting-files en werking zijn aardig veranderd. Dat wordt nog een hoop gepiel om de boel weer ok te krijgen })
Maar goed het zal wel ten goede komen aan de functionaliteit....
was beta tester van deze software :p werkt enorm goed met touch screen nu. ook de realtime telemetry is enorm verbeterd :p

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:26:
[...]

was beta tester van deze software :p werkt enorm goed met touch screen nu. ook de realtime telemetry is enorm verbeterd :p
Dat is goed nieuws. Ben er nog niet aan toegekomen.
Vanavond een testsessie voor onze finale race voor de geïnteresseerden:
GoT | Test session Season 3 Finale 25-09-14
Car(s)Track(s)
Ford Mustang FR500S
Ford Mustang FR500S
Fuel100 % (+/- 58,3 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Riley MkXX Daytona Prototype
Riley MkXX Daytona Prototype
Fuel100 % (+/- 75,7 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Virginia International Raceway - Grand West
Virginia International Raceway - Grand West
Day or NightDay
Pit stalls48
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 22:00 (120 min.)
QualificationUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race22:00 - 22:00 (0 min.)
StartStanding
MC GridSeparate & Grid by Class
Grid orderQualification
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast Repairs-1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
26° C55%0%3 Km/uNPartly Cloudy
Please PM me the car you drove and fuel consumption per minute after the session. Thanks in advance.

[ Voor 88% gewijzigd door JoepW op 25-09-2014 14:27 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Good day!

We have decided for several reasons to move our 4 official seasons closer to a calendar basis. The seasons will still be the normal 13 weeks with 12 weeks of official racing and a "fun" week in which we deploy a new software update 4 times per year. Note: The seasons will not line up exactly with the calendar because for example we do not want to be deploying builds over the holidays and on New Year's Eve.

The seasons will instead end about two or weeks before each calendar quarter end. Roughly March 15, June 15, Sept 15, and December 15. (Again not exactly those days).

In order to make this change season 4 will be shortened dramatically. It will only be six weeks of official racing. (Schedule below). Race participation credits will still be in effect. You will qualify for participation credits by racing five out of the six weeks. There also will be ONE drop weeks for this shortened season 4. Also the Pro Series will be normal 12 weeks although we may shorten that a bit to 10 weeks. More on that from the competition committee will be sent to the drivers shortly.

I think with this schedule loosely following the calendar quarters it will be easier to understand and a little less awkward.

Good iRacing!

Tony

2014 - Season 4 "One Time" Abbreviated Season.

[10/21 S3w13 deploy build - "fun week"
10/28 S4 w1
11/04 S4 w2
11/11 S4 w3
11/18 S4 w4
11/25 S4 w5
12/02 S4 w6
12/09 S4 w7 deploy build - "fun week"
http://members.iracing.co...list/3275047.page#8393206

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Interessant. Dat zal dus ook invloed hebben op ons toernooi en finale races.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Pfffff..... dat wordt puzzelen. in ieder geval voor mij met al die 'vaste' regeltjes in mijn 'softwarezooi / excelltjes ;)
Maar komt goed. Om aan ons volume per seizoen te komen moeten we dan maar 2 tournooiraces op maandag doen, toch :P :9

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Ruimte voor 2/3 man.
I'm in maar dat wist je al ;)

• -PassY-
Hmmm, 1 drop week, dat word pushen denk ik soms :D Iedereen wilt veel en snel punten scoren. Soms denk ik nog wel: "ach, volgende week. Drop weekje nu :+"" maar dat ik S4 niet echt een optie.

En ik zit nog te twijfelen of ik mee wil doen met de komende finale. Mustang heb ik niet en trekt me ook niet om in te rijden, en de DP ligt me totaal niet. Eigenlijk alles met veel downforce ligt me niet :+

Misschien dat er nog een steward gezocht word? Of een paar extra ogen?

Verwijderd

Oke dus maar een seizoen van 7 weken....
Maar ook geen Monza dit jaar!!!
quote: Tony Gardner

[...]
Monza will not be in October build for sure and probably not December build either but a smallish chance. It is Suzuka scale in terms of work. It will not be a season 4 track option for sure in other words.

Gateway Oval should be in October build.

• NickThissen
Volgens mij is daar ook geen woord over gezegd dus zo raar is dat toch niet?

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:29:
.....Misschien dat er nog een steward gezocht word? Of een paar extra ogen?
Als je de Mustang niet koopt, dan is dat prima. Nick gaat rijden voor zover ik weet.

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:56:
Volgens mij is daar ook geen woord over gezegd dus zo raar is dat toch niet?
De verwachting was dat Monza het aankomende seizoen zou komen. Zo is dat ook gezegd volgens mij door de staff bij de laatste week 13. Maar nu is het dus officieel doorgezet naar volgend jaar.

Maar krijgen we nu dit jaar 5 seizoenen of word het seizoen dat rond 15 Dec het eerste seizoen van 2015?

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:59:
[...]

De verwachting was dat Monza het aankomende seizoen zou komen. Zo is dat ook gezegd volgens mij door de staff bij de laatste week 13. Maar nu is het dus officieel doorgezet naar volgend jaar.

Maar krijgen we nu dit jaar 5 seizoenen of word het seizoen dat rond 15 Dec het eerste seizoen van 2015?
Als je het goed leest, dan wordt S4 ingekort en begint S1 van 2015 eerder in het jaar. Dan is het weer zoals normaal: 12 weken competitie en 1 week voor fun en nieuwe build.

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 25-09-2014 17:03 ]

Verwijderd

Niellie41 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:02:
[...]

Als je het goed leest, dan wordt S4 ingekort en begint S1 van 2015 eerder in het jaar. Dan is het weer zoals normaal: 12 weken competitie en 1 week voor fun en nieuwe build.
Misschien wat verder lezen dan de eerste post in dat topic? Of gewoon de quote lezen die ik gepost heb.... Maar speciaal voor Niel nogmaals de quote van Tony Gardner op pagina 2 van de aankondiging van het verkorte seizoen... En daarbij kan je het ook lezen als Seizoen 1 15 Maart seizoen 2 15 juni, Seizoen 3 15 september en seizoen 4 15 December. Dus wat word het nou?
quote: Tony Gardner

[...]
Monza will not be in October build for sure and probably not December build either but a smallish chance. It is Suzuka scale in terms of work. It will not be a season 4 track option for sure in other words.

Gateway Oval should be in October build.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 17:09 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dankje, dat over Monza had ik inderdaad gemist. :)

Maar speciaal voor Nymphetic13 een Nederlandse samenvatting van de post:
Ze willen de 4 seizoen meer overeen laten komen met de kwarten van de normale kalender. Dus kwart 1 van januari t/m maart. Kwart 2: april t/m juni enzovoort.

De data die Tony zei (15 maart, 15 juni, 15 sept en 15 december) zijn een indicatie. Hij zegt nog:
(Again not exactly those days).
Om die kwarten te verschuiven korten ze seizoen 4 van dit jaar in. Zo heb je nog steeds 4 seizoenen van 13 (12 competitie + 1 vrij) weken in een jaar en kan seizoen 1 van 2015 in januari starten.

Ik zou het knap vinden als ze 5 seizoen van 13 weken in één jaar kunnen stoppen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 25-09-2014 17:19 ]

• NickThissen
Ons punt is dat daarvoor niks over Monza gezegd is, dat 'de verwachting' S4 was is dus puur een gok die nergens op gebaseerd is. De meeste tracks duren minstens 2-3 seizoenen na scannen, dat zou Monza volgens mij in S1 2015 brengen.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Niellie41 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:16:
Dankje, dat over Monza had ik inderdaad gemist. :)

Maar speciaal voor Nymphetic13 een Nederlandse samenvatting van de post:
Ze willen de 4 seizoen meer overeen laten komen met de kwarten van de normale kalender. Dus kwart 1 van januari t/m maart. Kwart 2: april t/m juni enzovoort.

De data die Tony zei (15 maart, 15 juni, 15 sept en 15 december) zijn een indicatie. Hij zegt nog:

[...]

Om die kwarten te verschuiven korten ze seizoen 4 van dit jaar in. Zo heb je nog steeds 4 seizoenen van 13 (12 competitie + 1 vrij) weken in een jaar en kan seizoen 1 van 2015 in januari starten.

Ik zou het knap vinden als ze 5 seizoen van 13 weken in één jaar kunnen stoppen. ;)
En dus krijg je toch dit seizoen 5 seizoenen??? ok 4.5 als je het bekijkt kwa einde. Ik vroeg me gewoon af of het seizoen wat half december start het 4de en dus dit jaar 5de seizoen werd of het eerste seizoen van 2015.

• NickThissen
S4 is ingekort, S1 2015 start eind december. Zo moeilijk is het toch niet?

Mijn iRacing profiel

• Gruwel84
S4 2014 wordt nu een paar weken ingekort zodat ze met de seizoenen van 2015 een andere einddatum hebben, zodat het makkelijker uitkomt met evt feestdagen voor de staff. Dat merken we aan het eind van volgend seizoen even, daarna 'business as usual', zo lees ik het ook. En Monza heb ik ook alleen 'soon' vernomen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Gruwel84 op 25-09-2014 19:02 ]

iRacing Profiel

• Ithric
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:53:
[...]

En dus krijg je toch dit seizoen 5 seizoenen??? ok 4.5 als je het bekijkt kwa einde. Ik vroeg me gewoon af of het seizoen wat half december start het 4de en dus dit jaar 5de seizoen werd of het eerste seizoen van 2015.
Ik vermoed dat jullie de redenatie van Nymphetic13 verkeerd begrijpen.
2014 ging door met Seizoen 4 uit 2013 en begon in 2014 met seizoen 1, dan maakt dit het (5) seizoen in 2014.
(tenminste ik denk dat hij dit bedoeld, ik ben neutraal in deze en sta niet achter/voor deze uitspraken. :+ )

iRacing Profiel

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ze leggen de service gewoon 2 weken totaal plat ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wil korting, want s4 is ingekort! 7(8)7

Server = up...

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 25-09-2014 20:02 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

• Ithric
Als de finale deze combo (Eventueel andere Layout) wordt, dan sla ik deze over.
Vind het geen leuke auto en de baan ligt me ook niet echt, dan ga ik liever oefenen voor Neo\Skip dan deze.

Daarom wil ik me eventueel ook aanmelden als vrijwilliger voor een helpende hand/paar extra ogen indien nodig, ik verneem wel of dit benodigd is.

Mijn Clubsport v2 pedalen hebben het nu ruim een week zonder problemen gedaan, enkel heb ik nu al 2x gehad dat ze niet direct herkend werden en ik Iracing af moet sluiten om ze weer werkend te krijgen (Kabel eruit en er weer in).

Ach ja, als dat alles is vind ik dat beter dan wat ik hiervoor had.

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ithric schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:53:
Mijn Clubsport v2 pedalen hebben het nu ruim een week zonder problemen gedaan, enkel heb ik nu al 2x gehad dat ze niet direct herkend werden en ik Iracing af moet sluiten om ze weer werkend te krijgen (Kabel eruit en er weer in).
Als het goed is hoef je daar iRacing niet voor af te sluiten. Dat is een seizoen of 2? terug veranderd dat dat ook ingame kan. Voor stuurtjes weet ik het zeker, neem aan voor pedalen ook wel.

Xbox

• Ithric
BM schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:55:
[...]

Als het goed is hoef je daar iRacing niet voor af te sluiten. Dat is een seizoen of 2? terug veranderd dat dat ook ingame kan. Voor stuurtjes weet ik het zeker, neem aan voor pedalen ook wel.
Oke, gisteren probeerde ik dat maar werkte niet, daarin tegen werkte het toen ik eruit was ook niet in de Config tool. (Hmmm)

Ga er eens naar kijken, misschien zit een kabel niet goed. (wat wel raar is dan, want had verder 0.0 last ervan.

iRacing Profiel

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:25

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:55:
[...]

Alle USB controls zijn ingame hotpluggable :) Dus ook voor het opnieuw insteken van je stuur hoef je iRacing niet af te sluiten. Ik heb vaak genoeg dat ik het stuur nog aan moet sluiten + aanzetten als ik iRacing al heb draaien. (als ik weer eens last-minute in een race spring zonder te oefenen |:( meestal een heeeeel goed idee :+ )

Overigens vond ik de starts van de seizoenen al sinds ik iRacing doe vaag, dus wat mij betreft een goede keus :)

[ Voor 23% gewijzigd door Hoogie2004 op 26-09-2014 08:25 ]

My iRacing profile | Strava

• BM

BM

Moderator Spielerij
Alles, oke, dan ook pedalen :+
Merk het zelf eigenlijk alleen als ik ingame van stuurtje wissel, dan reset ik stuurtje even.

Het zal de CRC rijders vast opgevallen zijn dat ik de laatste tijd niet heel veel (lees: niet) meer gereden heb. Ik betwijfel of dat de rest van het seizoen nog veel beter word..

Xbox

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb al een paar keer mijn stuur vergeten aan te zetten, maar als ik 'm in game aanzet heb ik geen FFB, btw.
En met de CSP nog nooit dat gehad. Dus kabel, poort?

En van de finale is nog niks 100% zeker. Wat vonden anderen van de combo?

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ik vond het leuk met de DP, superbaan !
Met wat oefensessies is het goed te doen, ik hoorde sommigen al roepen
dat het niks was na nog geen half uur, tja....

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dat hoor ik sommigen al na 15 min roepen als we bijvoorbeeld in de Ford Falcon rijden. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 26-09-2014 09:12 ]

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:12:
Dat hoor ik sommigen al na 15 min roepen als we bijvoorbeeld in de Ford Falcon rijden. :+
Ik durf dat al te roepen voor ik in dat hok stap :+

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:09
Had ik mijn Fanatec CSW V2 review al gedeeld hier?
http://www.raceskins.com/...rt-Platform-V2-Review.pdf
Wel in het Engels...

Iemand nog een CSW V1 kopen (evt. met Universal hub en Flat1 stuur)?

iRacing Profiel

• NickThissen
Ik hoorde gisteren niks dan negatieve reacties, jammer dat er zo snel opgegeven wordt, de baan is lastig omdat hij lang is, meer niks, iets meer dan een uurtje oefenen als je de baan niet kent is dan wel nodig ja ;) Maar we kijken verder...

Mijn iRacing profiel

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
VIR is niet de makkelijkste baan om te leren, dat heb ik eerder dit seizoen ook gemerkt met de WSCS. Eens je hem doorhebt is het wel een zalig circuit om te rijden. De Grand West heb ik nog niet gedaan, dus voor mij rest alleen nog dat binnenste gedeelte.

DP en Mustang, daar zeg ik sowieso geen nee tegen :)

Voor de Close iRacing School is er voor mij iets tussengekomen hoewel ik in de poll de optie voor de 3 dagen geselecteerd had.

Mijn iRacing profiel

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:59
Sinds een paar weken ben ik mijn eerste meters aan het maken in GTR2 en vooral Game stockcar extreme / 2013 om te oefenen voor ik me in het online geweld van iRacing stort ;) Ik wil nu eenmaal niet degene zijn die iedereen in de weg rijdt ;)

Waar ik een beetje in vastloop is de juiste afstelling van de FFB met mijn stuurtje (Thrustmaster t300). Heb de reelfeel instellingen voor een T500 overgenomen, maar ik blijf het gevoel hebben dat het allemaal wat makkelijk gaat bij het insturen. Waar ik met een F1 2013 en Grid zware tegenstand (damping geloof ik ? ) krijg is dat met GSC juist heel licht. De kurbs en hobbels voel ik perfect en het stuur geeft wel wat tegenstand en gaat terug naar het midden, maar het is absoluut niet zwaar werk (kan makkelijk met 1 hand)

Nu heb ik op verschillende sites gevonden dat een "licht stuur" dus beter is omdat je dan beter aanvoelt of je onder dan wel overstuur hebt. Het zal misschien een kwestie van wennen zijn, maar het voelt alsof ik totaal geen g-kracht simulatie krijg en het allemaal wel erg licht instuurt.

Ik kan me voorstellen dat Iracing niet veel zal afwijken in deze dus wat is hier in jullie ervaring. Gaan jullie voor het trek en sleur werk of racen jullie ook met een flinke "stuurbekrachtiging" ? Is er hoe dan ook een app om je FFB stuurtje even goed op gevoel te testen ? Aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb (behalve in een echte auto rijden :+) is het erg lastig om te weten of mijn instellingen kloppen.

In het verleden heb ik wel andere stuurtjes gehad, maar dat was allemaal voor consoles en ik kan me voorstellen dat die games niet het beste beeld geven en me een beetje verziekt hebben waarschijnlijk :)

• NickThissen
gtrNL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:47:
Had ik mijn Fanatec CSW V2 review al gedeeld hier?
http://www.raceskins.com/...rt-Platform-V2-Review.pdf
Wel in het Engels...
Thanks. Het valt me op dat zowat elke review eigenlijk alleen zegt dat het stuur krachtiger is (en dat er wat meer detail is, wat me niet echt duidelijk is wat dat precies inhoudt). Als ik er heel simpel naar kijk dan is het dus compleet onnodig om te upgraden als je de V1 niet op max kracht gebruikt. Ik zit lang niet aan de max kracht in iRacing (meestal rond 5-10 ingame setting), dus waarom zou ik upgraden? Met andere woorden: kun je eens uitleggen wat er zo goed aan is behalve dat de motor krachtiger is? Is het stuur sneller, meer detail (zijn er meer steps / resolutie in de sensor, volgens mij niet toch?).

Het klinkt allemaal wel erg leuk maar wat ik tot nu toe lees heb ik geen behoefte om te upgraden (tenzij ik de V1 voor bijna nieuwprijs kan verkopen :+)

Mijn iRacing profiel

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:09
Dat is ook een beetje lastig uit te leggen. Ik draaide zelf de V1 ook niet op volle kracht.

Heeft o.a. te maken met clipping.
De V1 had ik zo staan dat ik eigenlijk nooit clipping had. In uitzonderingssituaties (crash, overstuur) had ik dus een beetje clipping en lekker veel kracht ik het stuur. Maar onder normale condities viel de kracht wel mee.

De V2 heeft pas bij veel hogere kracht last van clipping. Dus in die uitzonderingen breek je je armen (niet fijn, wel leuk) en onder normale condities voelt het heerlijk krachtig en kun je veel beter voelen wat de auto doet, zonder die nare clipping (waardoor je niets meer voelt alleen brute kracht) die je zou krijgen bij gelijke waarden op de V1.

Kunt het het beste zien als een (goede) versterker denk ik. De muziek is hetzelfde met of zonder versterker, maar met die versterker is het allemaal zoveel krachtiger, zo veel voller. Je kan de volume naar 11 gooien zonder kwaliteitsverlies. En als de artiest lost gaat op de drums beginnen je oren te bloeden. :)
Terwijl als je het volume naar 11 draait op je stereo zonder die versterker hoor je alleen maar brown noise en ruis.

En om je vragen te beantwoorden:
Ja, is sneller (een stuk, en de V1 was al snel)
Ja, meer detail (uit m'n hoofd 4x meer resolutie).

Zou ik upgraden? Ik heb makkelijk praten aangezien die voor (blijkt nu) 250 euro op de deurmat ligt.
De V1 is echt een goed stuur, maar de V2 is echt weer een stuk beter. Als je het geld 'makkelijk' kan missen (voor zover mogelijk met dit soort bedragen) zou ik het doen.

[ Voor 15% gewijzigd door gtrNL op 26-09-2014 10:18 ]

iRacing Profiel

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:59

elni

Carrot

Moet toegeven dat de west layout wel pittig is vergeleken met de GP? layout.Maar met aardig wat oefenen lijkt mij het wel te doen.

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Die sprintcars zijn echt knettergek _/-\o_

hoidoei

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik heb net een invite code van Fanatec gekregen. Geldig voor een week (wel erg kort imho). Even over nadenken, maar denk dat ik er iemand anders blij mee kan maken.

Xbox

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
De combo van auto's vond ik wel leuk denk alleen niet dat iedereen in het midden gedeelte even veel geduld heeft om achter de mustang te blijven.

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Net ook de code gekregen en m'n spaarpot maar open getrokken. Leverdatum ongeveer 8 december (Zal wel eind januari worden Fanatec kennende) hehhe....

Cube Nuroad Race (2022)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Remcom00 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:58:
[video]
Moet je der eens mee op Bristol rijden, kan je sub 14 seconden draaien :D

Heb er twee seizoenen terug Time Trail mee gereden, je gaat echt helemaal dwars op sommige circuits. Je kijkt nog maar naar het gaspedaal en hij gaat al rond.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De inschrijving voor de GoT | Close iRacing School is geopend! KLIK HIER
volgende keer geen update link sturen Joep ;)

Vanavond hosten we 1 misschien wel 2 sessies om nog even wat andere circuits te testen met dezelfde auto's tbv de seizoensfinale.
Riley / Mustang @ Zolder (ca. 20:00 via de League) en later misschien nog even dezelfde auto's op Suzuka.

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 26-09-2014 14:49 ]

• -PassY-
JoepW schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:08:
Error™

Niet toegestaan

U heeft geen rechten om deze reactie te wijzigen.
(interne identificatie: message::update::not_allowed)

Mag ik admin rechten nu? :+

cd /
RM * -r
:+

• derx666

derx666

mecker ende blaet

-bash: RM: command not found

:P

Cube Nuroad Race (2022)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Probeer deze link eens: JoepW in "iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4"

Joep heeft per ongeluk de update link gestuurd :p

Xbox

• Ithric
JoepW schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:08:
[mbr]volgende keer geen update link sturen Joep ;)[/]

Vanavond hosten we 1 misschien wel 2 sessies om nog even wat andere circuits te testen met dezelfde auto's tbv de seizoensfinale.
Riley / Mustang @ Zolder (ca. 20:00 via de League) en later misschien nog even dezelfde auto's op Suzuka.
Aangemeld, vanavond of het weekeind even het leesvoer doornemen denk ik. >:)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:50:
Probeer deze link eens: JoepW in "iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4"

Joep heeft per ongeluk de update link gestuurd :p
Huh? Dommie ;) Thnx
Voor de 'werkelozen' onder ons is er NU een 2 uur servers voor de Team Tournament race van zondag as. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 26-09-2014 16:12 ]

• -PassY-
JoepW schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:01:
[...]

Huh? Dommie ;) Thnx
Voor de 'werkelozen' onder ons is er NU een 2 uur servers voor de Team Tournament race van zondag as. ;)
Tijd voor een sim rig op werk :+ moet nog 1,5 uur :X

• NickThissen
Ik zou graag weer met m'n xbox controller proberen maar ik ben bang dat ze in het vliegtuig geen wifi hebben :+

Dat was trouwens echt niet te doen zeg, vind het echt knap dat mensen er echt mee rijden. Ik kon de auto niet controleren, moest steeds kleine tikjes aan de sticks geven alsof ik met een keyboard speel want vloeiend insturen ging echt niet. En hij wilde niet rechtdoor (zal wel aan de controller liggen maar wel vreemd want in andere games geen last van). Remmen en gas geven met de triggers ging eigenlijk wel aardig, maar goed zonder sturen kom je niet ver :+ Geen succes in ieder geval...

Mijn iRacing profiel

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[video]
Pak de Class A en ga dan op Bristol rijden... good luck :p

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:51
[video]
De enige auto/serie waar ik nog nooit een race in gereden heb, zou er graag eens een race mee rijden. Maar ze gaan om 3 uur 's nachts official, niet echt handig voor ons dus :P

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Richard117 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:22:
[...]

De enige auto/serie waar ik nog nooit een race in gereden heb, zou er graag eens een race mee rijden. Maar ze gaan om 3 uur 's nachts official, niet echt handig voor ons dus :P
Ik werd eens wakker rond halfdrie 's nachts, kon niet meteen in slaap raken. Dus ik PC opgestart ... ging ie alsnog net niet official :(

Volgens mij als we met genoeg zijn kunnen we er wel eentje official krijgen op een ietwat vroeger uur ...

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
NickThissen schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:42:
Ik zou graag weer met m'n xbox controller proberen maar ik ben bang dat ze in het vliegtuig geen wifi hebben :+

... En hij wilde niet rechtdoor (zal wel aan de controller liggen maar wel vreemd want in andere games geen last van).
Hij stond misschien ingesteld voor oval races, zodat je enkel op de rechte stukken een beetje moet sturen :+

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Server met de Riley en Mustang @ Circuit Zolder is up!
Ik kom er zo aan.
Pas 3 aanmeldingen voor de CiS?

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 26-09-2014 20:11 ]

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
De Sprintcar is een reden dat ik het jammer vind dat je wagens niet uit kan testen voor je ze koopt.

Mijn iRacing profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

JoepW schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:08:
Server met de Riley en Mustang @ Circuit Zolder is up!
Ik kom er zo aan.
Pas 3 aanmeldingen voor de CiS?
Iedereen is AC aan het doen :+.

hoidoei

• NickThissen
Dan mag er ook niet geklaagd worden over de keuze :+

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Mazda mx-5 & HPD op VIR Patriot :P

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Wat is een beetje een realistische prijs voor een Fanatec Porsche 911 GT3 RS Wheel of CSR Wheel met Fanatec ClubSport Pedals?
En is dit een beetje een goed setje of kan ik beter wat meer neerleggen voor wat beters?
Ik zie ze op Marktplaats staan voor rond de 200 euro.

E: Zie dat ze nieuw tegen de 300 aanzitten, lijkt me wel redelijk dus.
Moet ik er trouwens nog zo'n table clamp bijkopen?
Ik wil m achter een bureau gaan gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door Remcom00 op 26-09-2014 23:43 ]

hoidoei

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:20
Bij mijn Gt3 RS v2 zit er standaard 1 onder.. Maar dat is niet de table clamp die fanatec los verkoopt voor 50,-.. Die ziet er toch wel stukken beter uit :Y

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

R0y. schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 00:28:
Bij mijn Gt3 RS v2 zit er standaard 1 onder.. Maar dat is niet de table clamp die fanatec los verkoopt voor 50,-.. Die ziet er toch wel stukken beter uit :Y
De losse table clamp is wel aan te raden. Zo ontzettend stevig is dat ding. Ik kan heel mijn bureau optillen met mijn stuur.

• Gruwel84
Remcom00 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:32:
Wat is een beetje een realistische prijs voor een Fanatec Porsche 911 GT3 RS Wheel of CSR Wheel met Fanatec ClubSport Pedals?
En is dit een beetje een goed setje of kan ik beter wat meer neerleggen voor wat beters?
Ik zie ze op Marktplaats staan voor rond de 200 euro.

E: Zie dat ze nieuw tegen de 300 aanzitten, lijkt me wel redelijk dus.
Moet ik er trouwens nog zo'n table clamp bijkopen?
Ik wil m achter een bureau gaan gebruiken.
Heel goed setje, erg tevreden over. Vraag je alleen af hoe oud het is, en of er nog garantie is. Fanatec gaat nog wel eens stuk, zelf al ondervonden binnen 2 maanden na aankoop.
De service is wel echt uitmuntend vanuit fanatec, dus overweeg om mss iets langer te sparen en een nieuw setje te kopen.

iRacing Profiel

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:10
Zo maar weer eens een paar uur Q rondjes oefenen voor de thuis race, aangezien het compleet onmogelijk is om in te halen hier :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Verwijderd

Zal weer voor de tv gekluisterd zitten! Verwacht wel minimaal een top 5 op onze home Grand Prix he ;) .

Succes Paul!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2014 12:40 ]

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Succes Paul!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:51
Iemand wel eens gehad dat de Safety car tijdens een caution niet naar buiten komt? Ik vandaag wel in de Nascar Series. De hele uitslag is een puinhoop geworden...
http://members.iracing.co...id=11946613&custid=113239

Het gedoe begint vanaf 45:00

[ Voor 16% gewijzigd door Richard117 op 27-09-2014 14:23 ]

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zwaar vaag............. Gemeld bij iRacing neem ik aan, hopelijk kunnen ze uitzoeken wat er is gebeurd, want het verpest toch wel een beetje je race op deze manier.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een bizar gedoe!

Pagina: 1 ... 98 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.