Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.977 views

Onderwerpen

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Dat gebeurt volgens mij regelmatig hoor... Komt gewoon dat er zo snel een caution komt na de green dat de pace car nog niet terug is en dan gaat het mis.

Mijn iRacing profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:35

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We hebben pas 6 deelnemers en 2 instructeurs voor de GoT CiS!
In de poll hadden we 18 aanmeldingen dus ik mis nog heel veel inschrijvingen!

Hier de volledige uitleg (staat ook in de agenda!): KLIK
Hier het aanmeldingsformulier: KLIK
En hier de huidige aanmeldingen: KLIK

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:10
P13 op de grid, toch nog een beetje teleurgesteld met m'n matige tijd in de 1e run en een off-track in de 2e
Enfin nu de wagen heelhouden in lap 1 :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• NickThissen
P10 al, netjes :) (afkloppen......)

Je overlay klopt trouwens niet Paul, lijkt oude race te zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door NickThissen op 27-09-2014 17:23 ]

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ligt Paul nou op de 21ste plek? :'(
Wat is er gebeurd?

• NickThissen
Nee, 10, overlay klopt niet..

Netjes Paul!

Mijn iRacing profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55

derx666

mecker ende blaet

Nette P10 Paul!
Jammer van die offtrack in het scheivlak, daar verloor je dik 5s, anders had een P8 er wel ingezeten.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Verwijderd

Mooie P10 Paul!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Netjes Paul *O*

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Owk.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/top10.jpg
Tiende plek! Netjes Paul!
Gefeliciteerd. d:)b

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
JoepW schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:30:
Heb donderdag de storingsdienst van een collega overgenomen. ( nog niet genoeg overuren ;) )
Ik wil wel meedoen maar kan geen zekerheid geven.
Vandaar (nog) niet aangemeld.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• Red Baron
Doh! |:(

Ik zat voor de race nog even te kijken of de cam wel goedstond, dus toen even een dump bestand geladen hoe het eruit zag met een volledige standings lijst.
Die ben ik vervolgens dus weer vergeten af te sluiten..... :X

Wel appart dat m'n auto niet verwoest was toen ik best hard in de banden klapte in het scheivlak zeg, maargoed dan had ik 8e kunnen zijn inderdaad, alhoewel ik, mocht de situatie zich voor gedaan hebben, Jeremy er wel langs gelaten had omdat hij de punten harder nodig had.

Ik moet nu nog eens kijken of ik die video nog weer kan fixen met de juiste overlay, maar volgens mij werkt dat niet erg lekker vanuit een replay, maargoed eens ff uitzoeken later.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

pfew, net dat moment teruggekeken, en dat was inderdaad best heftig. Vreemd dat je je stuur daar niet vernaggelde :)

Cube Nuroad Race (2022)

Verwijderd

Richard117 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:23:
Iemand wel eens gehad dat de Safety car tijdens een caution niet naar buiten komt? Ik vandaag wel in de Nascar Series. De hele uitslag is een puinhoop geworden...
http://members.iracing.co...id=11946613&custid=113239

Het gedoe begint vanaf 45:00

[video]
Stond zonder benzine?

Wel eerder een bug meegemaakt op Martinsville waar we toen de pacecar t3 de pit indook direct groen kregen. Het veld ging zeer chaotisch los en P1 en P2 kregen een zwarte vlag op s/f. Ik reed zelf P2 op dat moment :(

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:51

Fuelke

Forza Ferrari

Wil er mij iemand op sleeptouw nemen vanavond in practice, volgens mij rij ik compleet de verkeerde lijn / rempunten in de laatste sectie van Barber.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Richard117 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:23:
Iemand wel eens gehad dat de Safety car tijdens een caution niet naar buiten komt? Ik vandaag wel in de Nascar Series. De hele uitslag is een puinhoop geworden...
http://members.iracing.co...id=11946613&custid=113239

Het gedoe begint vanaf 45:00

[video]
Ik zat in diezelfde race en ben aardig pislink. Blijkbaar heb ik het zoveel fouter gedaan dan de rest dat ik op plek 23 ben geëindigd.... Ik kwam op p11 over de finish. Die hele race niet in een lagere positie dan p20 geweest... De persoon die als winner staat ging rijden toen iedereen stil stond, dat is blijkbaar de truck.

Ik had dit weekend echt geen idee wat ik aan het doen was op Dover, snelheid was er op zich wel maar de tyre wear was veel te hoog. Enorm veel onderstuur. Tijdens de eerste greenflag run ging ik van p4 naar p20 en 2 rondjes down :| ik zag ook rook van mijn RF komen in turn 4 :/ geen wonder dat op mijn F6 screen minder dan 30% stond...

In de avond een nieuwe poging, wederom met de tyre wear val ik helemaal terug. Meeste mensen ging al eerder de pits in voor de laatste fuel stop, ik besloot buiten te blijven. Toen kwam de caution en kreeg ik de lucky dog. Met nog maar 7 rijders in de leadlap zou een goed resultaat in de pocket moeten zijn dacht ik. Tijdens mijn pitstop let ik even niet op en krijg een speeding penalty end of the longest line. Maakt niet zoveel uit dacht ik, ik had daardoor maar 2 lapped cars voor me (dus niet eens longest line) En ja hoor precies die 2 gaan tijdens de restart in de tweede versnelling proberen, kortom weer een DNF.

Heb nog last van mijn hand na het, van woede, op het bureau slaan.... :(

Ook nog een leuk momentje tijdens de race, een lapped car gaat aan de kant. De persoon achter me vond het op dat moment een goed plan om 3-wide te gaan... |:( we raken elkaar en ik ga driftend door turn 1 en 2 :D

Laatste maand bijna 200 iRating verloren waardoor ik niet meer in de tweede split zit, terwijl ik goed onderweg was naar de top split van zaterdag middag :(

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:51
The_FrankO schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:31:
[...]

Ik zat in diezelfde race en ben aardig pislink. Blijkbaar heb ik het zoveel fouter gedaan dan de rest dat ik op plek 23 ben geëindigd.... Ik kwam op p11 over de finish. Die hele race niet in een lagere positie dan p20 geweest... De persoon die als winner staat ging rijden toen iedereen stil stond, dat is blijkbaar de truck.
Ik had hetzelfde hoor, ik dacht dat ik mijn bandjes aardig aan het sparen was maar plotseling kwam iedereen mij voorbij en ben ik van p9 helemaal terug gevallen. 2x een aanrijding gehad omdat #12 spinde en chaos veroorzaakte. Beide keren lange reparaties gehad met daarna een auto die wel weer recht voelde maar 30km/h topsnelheid te kort kwam. Puur om meters te maken en nog een paar plaatsen te pakken ben ik door gereden. Ik ben "gelukkig" maar van p20 naar p22 terug gevallen door die chaos.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:42

Niellie41

[object Object]

Vanaf gisteren 15 uur ben ik bezig geweest met het installeren van een (mijn aller eerste) SSD. Nog al lopen kloten met het installeren van Windows. Bij de tweede poging er van is het me eindelijk gelukt. Ik heb nu wel de meeste programma's er weer op staan en ik ben heel benieuwd naar de performance in games (iRacing en BF4). Tot nu toe heb ik alleen de Adobe programma's geprobeerd. Holy crap, wat starten die ineens snel op zeg!

Hopelijk kan ik vanavond weer iRacing doen. :D

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12

BM

Moderator Spielerij
Ik zou je verwachtingen wat temperen, in mijn ervaring is de winst met iRacing absoluut minimaal, als er al verschil is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• -PassY-
Enigste verschil is dat je minder tegen het load scherm aan kijkt, maar dat is te verwaarlozen denk ik.

Maar een SSD is een goede investering. De beste die ik dit jaar gedaan heb, en ik weet zeker dat jij er ook veel plezier aan gaat beleven :D

Saaie race net. Maar aangezien ik de VW TDI niet heb, kan ik morgen avond nog eens meedoen in de hoop meer CSpecs komen opdagen :) Ben nu wel A4.44 :+ Dus goed voor de SR was het zeker :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Ik kan er deze avond niet bijzijn. Heb andere verplichtingen :/

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:44:
Ik kan er deze avond niet bijzijn. Heb andere verplichtingen :/
Doe ik een keer mee...... :(

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BM schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:32:
Ik zou je verwachtingen wat temperen, in mijn ervaring is de winst met iRacing absoluut minimaal, als er al verschil is.
Qua performance tijdens het rijden zal ik (bijna) niets winnen nee. Dat wist ik al, maar het is vooral het laden van de programma's inderdaad. :)

• NickThissen
Laden is ook niet super veel sneller helaas in iRacing, in ieder geval vergeleken met andere programma's is het minimaal. Het helpt wel ja, maar vooral buiten iRacing is de winst, alles gaat gewoon zoveel soepeler :)

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als iemand naar de Team Tournament race wil kijken het wachtwoord is leeds

• -PassY-
Tering, waar was ben ik mee bezig vanavond ....

12 inc. Nog bijna de leider in de radicals uitgeschakeld, lijkt me beter dat ik even in de pits ga staan en Vadim Kogay in de auto zet. Lijkt me veiliger :+

Barber heb ik altijd leuk gevonden, dus ik hoop dat dit een incedent is :)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik kom de pits uit na een fast repair, en plant hem meteen de vangrail in :(

Dat is de derde DNF :/

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:51:
Tering, waar was ben ik mee bezig vanavond ....

12 inc. Nog bijna de leider in de radicals uitgeschakeld, lijkt me beter dat ik even in de pits ga staan en Vadim Kogay in de auto zet. Lijkt me veiliger :+

Barber heb ik altijd leuk gevonden, dus ik hoop dat dit een incedent is :)
Ik heb gecompenseerd: 3de en geen INC-straf.... :)

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
Nou stond ik net 2de op de grid in spa bij de gt3, kom als 3de uit de busstop vanachter de safety car en ik krijg een zwarte vlag omdat ik de leader heb ingehaald?
Is dit een bug of zit ik er dan in de busstop voor, daarvoor weet ik zeker dat ik achter P1 bleef en kwam als 3de start finish op, vind het maar vaag.

edit gedelete loop te slapen denk ik...

[ Voor 37% gewijzigd door ap0stah op 28-09-2014 23:06 ]

iRacing Profiel

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Ondanks dat ik ontzettend gecharmeerd ben van de C-spec, kreeg ik hem vanavond niet onder controle.
Ik was meer bezig om hem op de baan te houden dan ik een beetje snelle tijden kon neerzetten.
Gek, want in de practice ging het vrij goed, Kon iig aanhaken.

Ik zag Pascal voor mij spinnen, toen ik eromheen wilde, kwamen ook de leiders van de radicals net aan.
Hierdoor onstond wat hectiek en ging het voor ons allemaal mis.
Ik denk dat het gewoon een ongelukkige situatie was, maar als ik volgens andere mensen schuld heb, mijn excuses hiervoor.
Wel een leuke en leerzame avond gehad!

iRacing Profiel

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
pffff iracing is toch vaag 37 x een bocht zelfde nemen 36 x geen probleem 37 ste keer totaal andere handling. achja is maar spelletje zekers (niet mijn wagen die radical, leuk om weer eens te rijden maar zal terug garage in gaan)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• dabelg
Gruwel84 schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:23:
Ondanks dat ik ontzettend gecharmeerd ben van de C-spec, kreeg ik hem vanavond niet onder controle.
Ik was meer bezig om hem op de baan te houden dan ik een beetje snelle tijden kon neerzetten.
Gek, want in de practice ging het vrij goed, Kon iig aanhaken.

Ik zag Pascal voor mij spinnen, toen ik eromheen wilde, kwamen ook de leiders van de radicals net aan.
Hierdoor onstond wat hectiek en ging het voor ons allemaal mis.
Ik denk dat het gewoon een ongelukkige situatie was, maar als ik volgens andere mensen schuld heb, mijn excuses hiervoor.
Wel een leuke en leerzame avond gehad!
je had geen schuld verwachte wel niet dat je de wagen zo snel in zijn achteruit knalde :p weet niet of we elkaar geraakt hebben maar ging maar net goed :p

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:18:
[...]

Goed bezig voor Team GoT 1 ;)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• -PassY-
JoepW schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:18:
[...]

*O*

Vraag me alleen nog steeds af wat ik op somige momenten dacht/deed :)

eerste 2 rondes gingen best goed. Beetje in gevecht met Kevin. Daarna ging het van kwaad tot erger. En als je de CSpec niet rustig rijd, dan kom je nergens, maar als je zelf al niet meer rustig kan zijn .... 7(8)7

Deze week 70 Road Atlanta -O- Eerst maar eens de slechte smaak wegspoelen op Sebring vanavond :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond gaan we echt close racen met een hele leuke auto om door-to-door te rijden.
Het is wel even wennen, maar als je de auto eenmaal door hebt is het echt leuk.
En er is al een setup beschikbaar ;)
GoT Monday Tournament S3-W1029-09-14
Car(s)Track(s)
VW Jetta TDI Cup
VW Jetta TDI Cup
Fuel100 % (+/- 31,4 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Silverstone Circuit - International (Heat 1)
Silverstone Circuit - International
Day or NightDay
Pit stalls54
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:15 (25 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderTop 10 Inverted (Previous race/heat)
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
18° C30%0%7 Km/uNPartly

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:18:
En er is al een setup beschikbaar ;)
Sympathiek ;) Word wel ff wennen, FWD, en zo mogelijk de beroerdste gearbox ever om mee te racen :p Maar idd wel een prima auto om close mee te racen, ben benieuwd

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

En je hebt maar 1 rondje om je te kwalificeren voor race 1. Dus pas op voor de incjes.

iRacing Profiel

• Red Baron
Dan ga ik vanavond maar eens even met m'n super geheime griphax radicals setup aan de slag.

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:09
Ik doe mee vanavond, heb finland.sto voor deze auto en circuit.
(maar even serieus, doe misch. wel mee, weet nog niet of ik tijd heb)

iRacing Profiel

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Heat 1 ben ik er waarschiujnlijk bij. Maar om 22:00 komt als het goed is de nieuwe droger dus kan zijn dat ik weg moet.

EDIT: weekendreport.

Zaterdag, Iracing Nascar fixed. 200 rondjes linksaf. De hele race tussen plek 9 en 4 gereden. uiteindelijk, met nog 50 rondjes te gaan een restart vanaf plek 4.... De hele race startte de kop van het veld in 3e versnelling om geen wheelspin te hebben, maaarrrrr nu was er een ander bij die dacht het leuk in de 2e te doen, heeft wheelspin, overcorrigeerd en tikt mijn achterkant weg waardoor ik haaks de muur in knal... "To much damage". OMFG wat was ik woedend! rest van de dag niet meer geraced

Zondag: Supercar chalange of wtf het nu ook heet.. met de ford GT. Erg leuke race gehad, uiteindelijk lag ik 3e maar de nr 4 was een stuk sneller dan ik, (Hij had al 3 spins gemaakt ondertussen). met nog 15 min te gaan lag hij op 1 seconde achter me, diverse aanvallen afgeweerd, enkele keren side by side door het achterste gedeelte van Sebring maar ik hield vol!. Laatste lap probeert hij het nog 1 keertje en hij komt ernaast, CONTACT X0 en nogsteeds door! 2 bochten later had hij me dan eindelijk te pakken. Erg leuke race gehad en hij vond ook dat we een leuke battle hadden

[ Voor 82% gewijzigd door themac1983 op 29-09-2014 13:32 ]

I-racing Profile

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gtrNL schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:23:
Ik doe mee vanavond, heb finland.sto voor deze auto en circuit.
(maar even serieus, doe misch. wel mee, weet nog niet of ik tijd heb)
Moet jij niet PS'n? 8)

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Red Baron schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:20:
Dan ga ik vanavond maar eens even met m'n super geheime griphax radicals setup aan de slag.

Die ene keer dat ik het jouw ooit moelijk heb kunnen maken om een race te winnen >:)
Ben er jammer genoeg vanavond helaas niet bij.

[ Voor 19% gewijzigd door BobvK op 29-09-2014 14:04 ]

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoe kan het dat we tot nu pas 9 inschrijvingen hebben voor de CiS en dat via de poll er 18 mensen voor deze datum gekozen hebben?
Één à twee meer of minder kan ik me iets bij voorstellen, maar de helft!

Dus geef je op en doe mee:
Alle informatie

Inschrijfformulier

Ingeschreven rijders

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Tja, ik mag deze week twee dagen werken; dinsdagochtend 03.45 eruit en vrijdag....je raadt het al 03.45 eruit. Misschien kom ik vanavond even keeten maar donderdag zit er niet in :(

iRacing Profiel

• Red Baron
BobvK schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:00:
[...]
Die ene keer dat ik het jouw ooit moelijk heb kunnen maken om een race te winnen >:)
Ben er jammer genoeg vanavond helaas niet bij.
Ach op Sonoma met die Kia's was je ook wel lekker bezig, maar met die lange pitstop had je een beetje pech.
Ook al zo'n onderstuurd fwd hok btw :P

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
De race op Barber ging beter dan verwacht. De kwalificatie verprutste ik traditiegetrouw, bij de start van race 1 maakte ik al een plaatsje goed. Die verloren en weer gewonnen door spins.

Race 2 ging lekker maar was wel saai. Dankzij de Radicals viel er toch wat te beleven. Vierde geeindigd met maar één (onnodige) inc.

Jammer dat Davy niet kon uitrijden, maar hij zegde toe om voor de winst te gaan op Spa, zijn thuisbaan. :)

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

We should be starting season with the new Holden, with the new Ford tV8 o be added later. The Old Ford V8 super car will not be tuned to the new cars obviously so will likely not be in an official series next season.
http://members.iracing.co...list/3275735.page#8401850

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De Jetta is niet het type raceauto waar ik warm van word, en dat is niet anders gebleken. Wel leuk de eerste helft van de race, krijg niet vaak de kans om Deni van dichtbij te zien gedurende een aantal openingsronden. Ik kreeg een disconnect, en zit nu te kijken naar het "The iRacing member site is currently down for maintenance" scherm dus ik hou het voor bekeken :w

Verwijderd

iracing offline , grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :(

• -PassY-
GVD!

Sterk veld, bijna de hele race aan de leiding gereden. Laatste ronde in gegaan.

HPD wil me inhalen voor T2, prima, HPDs remmen me daar toch makkelijk uit. Vervolgens blijft de knuppel links en rem ik hem uit waardoor ik veel snelheid verlies. Nummer 2 tikt me heel lichtjes aan en ik maar meerdere barrel rolls om uit eindelijk in de vangrail te komen.

Pfffffff.

126 punten door mijn neus geboord. Was op 30m in de race al 5s kwijt geraakt door een trein HPDs waar maar geen einde aan kwam.

Zie nu wel dat ik +7IR heb 7(8)7 omdat ik 4de ben geworden omdat ik toch nog wat mensen op een rondje had gezet schijnbaar.

<Cliché mode>

FUCKING HPDS STELLETJE NOOBS

</Cliché mode>

Zo, dat lucht op -O-

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
Lekker geraced heren, bedankt weer :D

• dabelg
nick heb jij nog steeds last van hick-ups tijdens connects disconnects.

had er juist ook last van tijdens de WSCS race. spin omdat beeld even blijft hangen bij disconnect :(

• NickThissen
Weinig dabelg, bijna nooit meer eigenlijk alleen op zware tracks en met veel auto's. Maar Sebring dan weer niet deze week, snap het ook niet.

Was leuk Roy, en de rest die ik niet achter me kon houden :+

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja het was leuk gister. Eerste race eigenlijk heel de race Roy proberen in te halen. Dat lukte niet echt omdat die goed verdedigde. Zelfs een kleine list in de een na laatste bocht mocht niet helpen.
Tweede race kwam ik weer achter Roy terecht doordat de linkerkant bij de start niet goed aansloot Kon ik weer beginnen. Echter zat Marco nu ook vlak achter me. Die probeerde een inhaal actie in te zetten maar schoot door en duwde me zo de bocht uit. Hij gaf daarna de plek weer terug dus no hard feelings. Daarna in een groepje met Roy, Nick, Eric en ik gereden. Waarbij ik uit eindelijk vast kwam te zitten achter Eric. Heb echt van alles geprobeerd om hem voorbij te komen. Zelfs paar aanmoedigende duwtjes maar het mocht niet helpen.

Met uit eindelijk een 4de en 6de plaats tevreden. Leuke gevochten. Ondanks alle voor oordelen over deze auto vind ik het een leuke auto om mee te racen.

iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Heb me best vermaakt in beide races.

Qualy voor de eerste race vakkundig om zeep geholpen dus startte bijna helemaal achteraan. Bij de start dacht Bas dat hij even onoverwinnelijk was en zich er aan de buitenkant wel kon naastwringen waar er eigenlijk geen plaats was maar hierdoor spinde hij. Toch nog kunnen opklimmen naar een 8e plek. Maar daar was het gat met de voorliggers iets te groot om nog dicht te rijden met slechts 6 minuten te gaan.

2e race had ik van in het begin Paul in m'n kielzog. En door de draft kon ik er ook niet van wegrijden. Sommige plekjes was ik iets sneller maar voornamelijk de laatse 3 bochten was ik een pak trager waardoor ik elke ronde opnieuw kon beginnen.

Uiteindelijk kon hij er toch mooi naast komen en had hij de leiding. Toen heel leuk wat inhaalpogingen gedaan maar kon er niet echt voorbij. Uiteindelijk druk gezet na T1 en bij het inkomen van Maggotts zat ik aan de rechterkant. Hierdoor remde Paul net iets te laat of te hevig waardoor even de achterkant uitbrak en hij even over het gras ging. Hierdoor kon ik in heat 2 de overwinning binnenhalen. Wel met m'n domme kop nog te hard zitten pushen en daardoor nog 1 incje te pakken gekregen bij het uitkomen van T4.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

1 incje maar, kan veel meer hoor. Had er 32 aan het einde. Maar dat was Eric zijn schuld. :P

iRacing Profiel

• Red Baron
Ja wat een bagger races :P
De juiste rempunten vinden in die 1,5 ronde practice ging niet echt en ik was dan ook lekker off-pace in Q, p18 :+
In de eerste race had ik ook weinig tempo en met name T1 kreeg ik niet onder de knie want het hele veld ging er 2x sneller doorheen leek het wel.

Uiteindelijk voor de 2e heat dus vanaf de eerste rij gestart en kon snel samen met Koen een gaatje slaan.
Met de draft leek het vervolgens of ik veel sneller was, maar als ik er dan voor zat was het weer precies andersom.
Daardoor dus 2x dezelfde fout gemaakt in Maggots door iets te laat te remmen in een niet-rechte lijn waardoor de controle totaal weg was en ik veel tijd verloor en terug viel.

De avond was wellicht wat leuker geweest als ik even net wat meer rondjes in practice had kunnen doen, maarja... dat is achteraf gelul :P

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:30:

Hier de volledige uitleg (staat ook in de agenda!): KLIK
Hier het aanmeldingsformulier: KLIK
En hier de huidige aanmeldingen: KLIK
Herhaalde oproep!
9 aanmeldingen, pas!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
Ik had inderdaad opgegeven dat ik de 3 dagen kon, maar zoals ik hier zei, is er voor die dag iets tussengekomen.

Spijtig, want 1 van mijn zwakke punten is nog altijd de start van de race omdat ik me nog niet heel op mijn gemak voel met auto's heel dicht bij mij.

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb me nog prima vermaakt gister :) 1e race genoeg te doen gehad. Het is lekker close racen met zo'n Jetta.
In de 2e race uiteindelijk achter Joep terecht gekomen, met Bas vlak achter me. Op het moment dat Bas een actie probeert te doen verdedig ik, waardoor we elkaar (licht) raken. Helaas schiet ik daardoor een stukje door en tik Joep aan. Allemaal maar kleine tikje, maar helaas had Joep (en ik) toch wat schade, dat terwijl ik stukken hardere tikken heb uitgedeeld zien worden zonder problemen. Helaas :-(

Xbox

• themac1983
JoepW schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:52:
[...]

Herhaalde oproep!
9 aanmeldingen, pas!
10 :D Had niet gevote trouwens dus er zijn nog zat mensen die wel zouden kunnen en nog moeten aanmelden.

I-racing Profile

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gisteren met Jetta @ Silverstone was echt leuk.
Ik was wel erg verbaasd om te zien dat er 8 mensen minder meededen met de 2de heat. Jammer.
In de practice en kwalificatie was ik niet echt in staat om een beetje te wennen aan racen met een voorwielaandrijving en zat 1,5 seconde off pace. :X
Beter dan een 13de plek op het grid zat er niet in. In de race echt een paar mooie momenten gehad en nog flink afgeknepen in T1 door onze Pro/WC rijder 8) Volgens mij hadden we op dat moment beiden nog steeds niet door hoe we T1 moesten nemen. Uiteindelijk op een 12de plek gefinisht.
Tja heat 2.... Wel vreemd dat met exact hetzelfde weer ik in de practice opeens een toptijd reed. Maar goed in de race 5 rondjes leuk lopen battlen tot de door BM reeds genoemde 'kettingbotsing' en vanaf dat moment kon ik bochten naar rechts bijna niet meer nemen. Wel doorgereden, maar dat was saai en in niemandsland.
Uiteindelijk als 8ste over de finish gegaan.
Een uiterst vermakelijke auto om close mee te racen, maar echt begrijpen doe ik 'm niet.
Vanavond maar eens met een van de WSCS auto's Road Atlanta onveilig maken.

• themac1983
BM schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:29:
Heb me nog prima vermaakt gister :) 1e race genoeg te doen gehad. Het is lekker close racen met zo'n Jetta.
In de 2e race uiteindelijk achter Joep terecht gekomen, met Bas vlak achter me. Op het moment dat Bas een actie probeert te doen verdedig ik, waardoor we elkaar (licht) raken. Helaas schiet ik daardoor een stukje door en tik Joep aan. Allemaal maar kleine tikje, maar helaas had Joep (en ik) toch wat schade, dat terwijl ik stukken hardere tikken heb uitgedeeld zien worden zonder problemen. Helaas :-(
Waarom vergeet iedereen mij bij dit incident. Ik reed aan de buitenkant, had er niets mee te maken, en ben de enige die een meatball kreeg! GRRR!!!!

I-racing Profile

• BM

BM

Moderator Spielerij
themac1983 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:26:
[...]

Waarom vergeet iedereen mij bij dit incident. Ik reed aan de buitenkant, had er niets mee te maken, en ben de enige die een meatball kreeg! GRRR!!!!
Om eerlijk te zijn had ik nieteens door dat jij ook een tik kreeg :X

Xbox

• NickThissen
Zijn er nog meer mensen waarbij Setup Sync versie 3.3 niet werkt?

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Zoals ik net al op het iracing forum schreef: net op mn laptop geinstalleerd, en daar werkt het nu iig wel goed. Nog niet op mn racepc geprobeerd. Misschien een glitch bij je webserverboer gisteren ofzo ?

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Dat verdenk ik ook ja, maar wel een lange dan, de eerste melding kreeg ik rond 6 uur (dat was nog ruim voor ik versie 3.3 uitbracht trouwens), die van jou is al van vandaag, en daar tussen heeft hij bij mij wel gewoon gewerkt (tussen onze twee heats door). Dus snap het niet helemaal...

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Bij mij werkte hij gisteravond tijdens de GoT race ook nog. Later zag ik dat er een update was en heb ik hem afgesloten en opnieuw opgestart om te updaten. Nadat dat gebeurt was kreeg ik ineens die melding, maar dat was dus pas rond 1:45 vannacht.

Cube Nuroad Race (2022)

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:59

elni

Carrot

Geen problemen Nick.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb 'm gisteren geïnstalleerd en deed het prima.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik vermoed dat hij er vannacht ergens uitgeknald is ofzo. De andere melding op het general forum is ook van na 1:00 vannacht.

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Ja ik had ook een PM met melding van 6 uur maar bedacht me net dat dat waarschijnlijk zijn lokale tijd is (handig Nick...) dus dat kan wel kloppen.

Maar goed terug op topic ;) gaat er straks nog iemand in de Riley of ben ik weer alleen? :+

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ik kies wel iets waar behoefte aan is... Misschien wel de DP :)
Korte incident impressie van de 2de heat gisteren met de Jetta @ Silverstone.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=33tjzzrwhHU]

[ Voor 53% gewijzigd door JoepW op 30-09-2014 18:31 ]

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://nickthissen.nl/iracingmedia/events/poster_zolder2h_small.png

Morgen meer informatie en waarschijnlijk openen we ook meteen de inschrijvingen! :)

[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 30-09-2014 23:40 ]

Mijn iRacing profiel

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
NickThissen schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:38:
[afbeelding]

Morgen meer informatie en waarschijnlijk openen we ook meteen de inschrijvingen! :)
Ik zal er bij voorbaat al niet bij zijn, omdat mijn vrouw rond die datum is uitgerekend.
Het kan zijn dat ik tijd heb, maar kan ook zijn dat ik beschuiten sta te smeren!

iRacing Profiel

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
JoepW schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:46:
[video]
Gezellige boel op 1:44 :)

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
haha idd 1:44 access denied !

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik had zondagochtend een protest ingediend tegen een of andere halve zool in een GT3 challenge practice die mij volledig en opzettelijk aan diggelen reed. En ja hoor dit kreeg ik vandaag:
Good Day Joep W

Once again we'd like to thank you for taking the time submit your protest. This email is to inform you that the protest has reviewed and the member under protest notified of the outcome.

If you need to reference this case in the future, please use the information below when emailing.

Case #: blabla

Session ID#: .....

Thank you for your continued support and good luck in your future races!

Regards,

iRacing.com Motorsport Simulations

Ik dacht dat je nooit hoorde wat de uitkomst was maar uit de tekst kan ik toch afleiden dat er een straf is uitgedeeld.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

Phydomir

Dennis

Waar maak je dat uit op? "the member under protest notified of the outcome." kan natuurlijk ook zijn: Er liep een protest, niet meer doen!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo lees ik 'm niet, maar dat zal wel mijn wens zijn. :)
Ik denk dat je gelijk hebt...

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 01-10-2014 08:16 ]

• NickThissen
Deze mail wil zeggen dat er iets Is gedaan, maar niet wat. Misschien warning, misschien ban. Als ze helemaal niks doen krijg je een andere mail.

Mijn iRacing profiel

• gtrNL
Exact, dan krijg je zoiets als dit.

We appreciate you taking the time to file this protest and providing a replay of the incident. After careful consideration we have decided that we will not be policing on track events at the Irwindale figure 8 “24 Heures DuFun” events this week.

We encourage users who would like a more serious race to use our hosted sessions where anyone may host an event and run races as per their rules. The host of the event would be able to police the behavior in their event. We do appreciate your understanding in the matter and wish you the best of luck in your races going forward.

Thank you for your time and understanding.

iRacing Profiel

• -PassY-
Hup de pits in!

Maar ik wil niet!

>:)

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

JoepW schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:46:
[video]
Dit is echt heel slecht, maar ik hoor net "ah push it" op de radio terwij de ene auto de andere de pits in probeert te drukken :+.

hoidoei

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het was een incident waarbij beide rijders ervoor een aanvaring hadden en wat geïrriteerd waren. Is uit eindelijk uitgepraat.

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ohja DD? :P Kan ik me niks van herinneren :P

Cube Nuroad Race (2022)

• themac1983
Zeeegggg,

Is hier al een GOT team voor gemaakt?

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3266888.page
24 uur spa, met een team van 5 man. Is best te doen toch :D

Auto's zijn volgens mij nog niet bekent maar zijn er mensen die hier trek in hebben? (Dit betekend waarschijnlijk dus wel dat je rond 4:00 ofzo moet gaan rijden op zondag ochtend :P)

I-racing Profile

• NickThissen
Daar is al een team voor ja (4 man momenteel dacht ik, met mij 5 als backup als het echt moet, maar liever niet).

Maak anders even een PM draadje aan met hun:
derx666, elni, gtrNL, ZeeZeiler

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:30:
Zeeegggg,

Is hier al een GOT team voor gemaakt?

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3266888.page
24 uur spa, met een team van 5 man. Is best te doen toch :D

Auto's zijn volgens mij nog niet bekent maar zijn er mensen die hier trek in hebben? (Dit betekend waarschijnlijk dus wel dat je rond 4:00 ofzo moet gaan rijden op zondag ochtend :P)
Ze gebruiken dezelfde auto's als bij NES.
Dus de HPD +95 kg, Ford GT en de RUF C-Spec.

• gtrNL
Klopt, volgens mij waren we aan het twijfelen tussen de FGT en Rufsche voor het GoT team op dit moment.
Minimale rijders wordt waarschijnlijk 3 per auto (maybe 2), en max is 5. We hebben volgens mij al 2 rijders die ook in de nacht wel aan de gang willen.

Maar laten we het voortzetten in een nieuw PM draadje (wie maakt 'm aan?).

iRacing Profiel

• -PassY-
Iedereen die zich zorgen maakte over verkeer gisteren en of hij het wel goed deed en niemand in de weg reed

...

iedereen deed het goed. Heb een dagje vrij, dus even lekker practice doen. Maar ondertussen zit ik al bijna in foetus houding na een beetje official practice. Word een leuk weekje denk ik :D

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://nickthissen.nl/iracingmedia/events/poster_zolder2h_small.png

De inschrijvingen voor onze finale race zijn nu open!!

We hopen dat we er weer een mooie race van kunnen maken, dit keer met de Riley DP en Mustang zoals al aangekondigd, op Circuit Zolder. Het is een iets langere race dan normaal, we willen jullie allemaal net wat meer uitdagen uiteraard :D

Meer informatie & inschrijven:
GoT forum topicstart
Member forum (hier inschrijven)

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik ga het helaas niet redden deze keer...Volgende keer beter.

Cube Nuroad Race (2022)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Remco ?

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Davy! Het is geen team race deze keer, geloof ik.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Geen team race inderdaad, ieder voor zich weer eens :) Team racen laten we voorlopig bij driver swaps, en dat laten we voorlopig bij NEO e.d. :p

Mijn iRacing profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:51
2 auto's die ik weinig rij, aangezien het hard gaat met de DP inschrijvingen heb ik voor de Mustang gekozen.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• NickThissen
Er lijkt een lichte voorkeur voor de Riley te zijn ja :p ik wil ook wel wisselen als het zo door gaat maar ik wacht nog ff af.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
kan ik me officeel opgeven als race steward? :)

Mustang heb ik niet, en om 2 uur te gaan ploeteren in een Riley zie ik niet zitten. Maar het lijkt me toch leuk om iets meer te doen dan alleen kijken :D

• NickThissen
Check je DMs ;)

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 99 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.