In de poll hadden we 18 aanmeldingen dus ik mis nog heel veel inschrijvingen!
Hier de volledige uitleg (staat ook in de agenda!): KLIK
Hier het aanmeldingsformulier: KLIK
En hier de huidige aanmeldingen: KLIK
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Enfin nu de wagen heelhouden in lap 1
Je overlay klopt trouwens niet Paul, lijkt oude race te zijn.
[ Voor 48% gewijzigd door NickThissen op 27-09-2014 17:23 ]
Wat is er gebeurd?
Netjes Paul!
Jammer van die offtrack in het scheivlak, daar verloor je dik 5s, anders had een P8 er wel ingezeten.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Tiende plek! Netjes Paul!
Gefeliciteerd.
Heb donderdag de storingsdienst van een collega overgenomen. ( nog niet genoeg overurenJoepW schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:30:
We hebben pas 6 deelnemers en 2 instructeurs voor de GoT CiS!
Ik wil wel meedoen maar kan geen zekerheid geven.
Vandaar (nog) niet aangemeld.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Doh!NickThissen schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:41:
Nee, 10, overlay klopt niet..
Ik zat voor de race nog even te kijken of de cam wel goedstond, dus toen even een dump bestand geladen hoe het eruit zag met een volledige standings lijst.
Die ben ik vervolgens dus weer vergeten af te sluiten.....
Wel appart dat m'n auto niet verwoest was toen ik best hard in de banden klapte in het scheivlak zeg, maargoed dan had ik 8e kunnen zijn inderdaad, alhoewel ik, mocht de situatie zich voor gedaan hebben, Jeremy er wel langs gelaten had omdat hij de punten harder nodig had.
Ik moet nu nog eens kijken of ik die video nog weer kan fixen met de juiste overlay, maar volgens mij werkt dat niet erg lekker vanuit een replay, maargoed eens ff uitzoeken later.
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Stond zonder benzine?Richard117 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:23:
Iemand wel eens gehad dat de Safety car tijdens een caution niet naar buiten komt? Ik vandaag wel in de Nascar Series. De hele uitslag is een puinhoop geworden...
http://members.iracing.co...id=11946613&custid=113239
Het gedoe begint vanaf 45:00
[video]
Wel eerder een bug meegemaakt op Martinsville waar we toen de pacecar t3 de pit indook direct groen kregen. Het veld ging zeer chaotisch los en P1 en P2 kregen een zwarte vlag op s/f. Ik reed zelf P2 op dat moment
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik zat in diezelfde race en ben aardig pislink. Blijkbaar heb ik het zoveel fouter gedaan dan de rest dat ik op plek 23 ben geëindigd.... Ik kwam op p11 over de finish. Die hele race niet in een lagere positie dan p20 geweest... De persoon die als winner staat ging rijden toen iedereen stil stond, dat is blijkbaar de truck.Richard117 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:23:
Iemand wel eens gehad dat de Safety car tijdens een caution niet naar buiten komt? Ik vandaag wel in de Nascar Series. De hele uitslag is een puinhoop geworden...
http://members.iracing.co...id=11946613&custid=113239
Het gedoe begint vanaf 45:00
[video]
Ik had dit weekend echt geen idee wat ik aan het doen was op Dover, snelheid was er op zich wel maar de tyre wear was veel te hoog. Enorm veel onderstuur. Tijdens de eerste greenflag run ging ik van p4 naar p20 en 2 rondjes down
In de avond een nieuwe poging, wederom met de tyre wear val ik helemaal terug. Meeste mensen ging al eerder de pits in voor de laatste fuel stop, ik besloot buiten te blijven. Toen kwam de caution en kreeg ik de lucky dog. Met nog maar 7 rijders in de leadlap zou een goed resultaat in de pocket moeten zijn dacht ik. Tijdens mijn pitstop let ik even niet op en krijg een speeding penalty end of the longest line. Maakt niet zoveel uit dacht ik, ik had daardoor maar 2 lapped cars voor me (dus niet eens longest line) En ja hoor precies die 2 gaan tijdens de restart in de tweede versnelling proberen, kortom weer een DNF.
Heb nog last van mijn hand na het, van woede, op het bureau slaan....
Ook nog een leuk momentje tijdens de race, een lapped car gaat aan de kant. De persoon achter me vond het op dat moment een goed plan om 3-wide te gaan...
Laatste maand bijna 200 iRating verloren waardoor ik niet meer in de tweede split zit, terwijl ik goed onderweg was naar de top split van zaterdag middag
Ik had hetzelfde hoor, ik dacht dat ik mijn bandjes aardig aan het sparen was maar plotseling kwam iedereen mij voorbij en ben ik van p9 helemaal terug gevallen. 2x een aanrijding gehad omdat #12 spinde en chaos veroorzaakte. Beide keren lange reparaties gehad met daarna een auto die wel weer recht voelde maar 30km/h topsnelheid te kort kwam. Puur om meters te maken en nog een paar plaatsen te pakken ben ik door gereden. Ik ben "gelukkig" maar van p20 naar p22 terug gevallen door die chaos.The_FrankO schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:31:
[...]
Ik zat in diezelfde race en ben aardig pislink. Blijkbaar heb ik het zoveel fouter gedaan dan de rest dat ik op plek 23 ben geëindigd.... Ik kwam op p11 over de finish. Die hele race niet in een lagere positie dan p20 geweest... De persoon die als winner staat ging rijden toen iedereen stil stond, dat is blijkbaar de truck.
Hopelijk kan ik vanavond weer iRacing doen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar een SSD is een goede investering. De beste die ik dit jaar gedaan heb, en ik weet zeker dat jij er ook veel plezier aan gaat beleven
Saaie race net. Maar aangezien ik de VW TDI niet heb, kan ik morgen avond nog eens meedoen in de hoop meer CSpecs komen opdagen
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Doe ik een keer mee......Fragbeestje schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:44:
Ik kan er deze avond niet bijzijn. Heb andere verplichtingen
Qua performance tijdens het rijden zal ik (bijna) niets winnen nee. Dat wist ik al, maar het is vooral het laden van de programma's inderdaad.BM schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:32:
Ik zou je verwachtingen wat temperen, in mijn ervaring is de winst met iRacing absoluut minimaal, als er al verschil is.
12 inc. Nog bijna de leider in de radicals uitgeschakeld, lijkt me beter dat ik even in de pits ga staan en Vadim Kogay in de auto zet. Lijkt me veiliger
Barber heb ik altijd leuk gevonden, dus ik hoop dat dit een incedent is
Dat is de derde DNF
Ik heb gecompenseerd: 3de en geen INC-straf....-PassY- schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:51:
Tering, waar was ben ik mee bezig vanavond ....
12 inc. Nog bijna de leider in de radicals uitgeschakeld, lijkt me beter dat ik even in de pits ga staan en Vadim Kogay in de auto zet. Lijkt me veiliger
Barber heb ik altijd leuk gevonden, dus ik hoop dat dit een incedent is
Is dit een bug of zit ik er dan in de busstop voor, daarvoor weet ik zeker dat ik achter P1 bleef en kwam als 3de start finish op, vind het maar vaag.
edit gedelete loop te slapen denk ik...
[ Voor 37% gewijzigd door ap0stah op 28-09-2014 23:06 ]
Ik was meer bezig om hem op de baan te houden dan ik een beetje snelle tijden kon neerzetten.
Gek, want in de practice ging het vrij goed, Kon iig aanhaken.
Ik zag Pascal voor mij spinnen, toen ik eromheen wilde, kwamen ook de leiders van de radicals net aan.
Hierdoor onstond wat hectiek en ging het voor ons allemaal mis.
Ik denk dat het gewoon een ongelukkige situatie was, maar als ik volgens andere mensen schuld heb, mijn excuses hiervoor.
Wel een leuke en leerzame avond gehad!
je had geen schuld verwachte wel niet dat je de wagen zo snel in zijn achteruit knaldeGruwel84 schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:23:
Ondanks dat ik ontzettend gecharmeerd ben van de C-spec, kreeg ik hem vanavond niet onder controle.
Ik was meer bezig om hem op de baan te houden dan ik een beetje snelle tijden kon neerzetten.
Gek, want in de practice ging het vrij goed, Kon iig aanhaken.
Ik zag Pascal voor mij spinnen, toen ik eromheen wilde, kwamen ook de leiders van de radicals net aan.
Hierdoor onstond wat hectiek en ging het voor ons allemaal mis.
Ik denk dat het gewoon een ongelukkige situatie was, maar als ik volgens andere mensen schuld heb, mijn excuses hiervoor.
Wel een leuke en leerzame avond gehad!
Goed bezig voor Team GoT 1JoepW schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:18:
[...]
Ik heb gecompenseerd: 3de en geen INC-straf....
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
JoepW schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:18:
[...]
Ik heb gecompenseerd: 3de en geen INC-straf....
Vraag me alleen nog steeds af wat ik op somige momenten dacht/deed
eerste 2 rondes gingen best goed. Beetje in gevecht met Kevin. Daarna ging het van kwaad tot erger. En als je de CSpec niet rustig rijd, dan kom je nergens, maar als je zelf al niet meer rustig kan zijn ....
Deze week 70 Road Atlanta
Het is wel even wennen, maar als je de auto eenmaal door hebt is het echt leuk.
En er is al een setup beschikbaar
| GoT Monday Tournament S3-W10 | 29-09-14 |
| Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||
| Program (CET) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Weather |
| Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
| 18° C | 30% | 0% | 7 Km/u | N | Partly |
Sympathiek
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
(maar even serieus, doe misch. wel mee, weet nog niet of ik tijd heb)
EDIT: weekendreport.
Zaterdag, Iracing Nascar fixed. 200 rondjes linksaf. De hele race tussen plek 9 en 4 gereden. uiteindelijk, met nog 50 rondjes te gaan een restart vanaf plek 4.... De hele race startte de kop van het veld in 3e versnelling om geen wheelspin te hebben, maaarrrrr nu was er een ander bij die dacht het leuk in de 2e te doen, heeft wheelspin, overcorrigeerd en tikt mijn achterkant weg waardoor ik haaks de muur in knal... "To much damage". OMFG wat was ik woedend! rest van de dag niet meer geraced
Zondag: Supercar chalange of wtf het nu ook heet.. met de ford GT. Erg leuke race gehad, uiteindelijk lag ik 3e maar de nr 4 was een stuk sneller dan ik, (Hij had al 3 spins gemaakt ondertussen). met nog 15 min te gaan lag hij op 1 seconde achter me, diverse aanvallen afgeweerd, enkele keren side by side door het achterste gedeelte van Sebring maar ik hield vol!. Laatste lap probeert hij het nog 1 keertje en hij komt ernaast, CONTACT X0 en nogsteeds door! 2 bochten later had hij me dan eindelijk te pakken. Erg leuke race gehad en hij vond ook dat we een leuke battle hadden
[ Voor 82% gewijzigd door themac1983 op 29-09-2014 13:32 ]
Moet jij niet PS'n?gtrNL schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:23:
Ik doe mee vanavond, heb finland.sto voor deze auto en circuit.
(maar even serieus, doe misch. wel mee, weet nog niet of ik tijd heb)
Red Baron schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:20:
Dan ga ik vanavond maar eens even met m'n super geheime griphax radicals setup aan de slag.
Die ene keer dat ik het jouw ooit moelijk heb kunnen maken om een race te winnen
Ben er jammer genoeg vanavond helaas niet bij.
[ Voor 19% gewijzigd door BobvK op 29-09-2014 14:04 ]
Één à twee meer of minder kan ik me iets bij voorstellen, maar de helft!
Dus geef je op en doe mee:
• Alle informatie
• Inschrijfformulier
• Ingeschreven rijders
Ach op Sonoma met die Kia's was je ook wel lekker bezig, maar met die lange pitstop had je een beetje pech.BobvK schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:00:
[...]
Die ene keer dat ik het jouw ooit moelijk heb kunnen maken om een race te winnen![]()
Ben er jammer genoeg vanavond helaas niet bij.
Ook al zo'n onderstuurd fwd hok btw
Race 2 ging lekker maar was wel saai. Dankzij de Radicals viel er toch wat te beleven. Vierde geeindigd met maar één (onnodige) inc.
Jammer dat Davy niet kon uitrijden, maar hij zegde toe om voor de winst te gaan op Spa, zijn thuisbaan.
http://members.iracing.co...list/3275735.page#8401850We should be starting season with the new Holden, with the new Ford tV8 o be added later. The Old Ford V8 super car will not be tuned to the new cars obviously so will likely not be in an official series next season.
Sterk veld, bijna de hele race aan de leiding gereden. Laatste ronde in gegaan.
HPD wil me inhalen voor T2, prima, HPDs remmen me daar toch makkelijk uit. Vervolgens blijft de knuppel links en rem ik hem uit waardoor ik veel snelheid verlies. Nummer 2 tikt me heel lichtjes aan en ik maar meerdere barrel rolls om uit eindelijk in de vangrail te komen.
Pfffffff.
126 punten door mijn neus geboord. Was op 30m in de race al 5s kwijt geraakt door een trein HPDs waar maar geen einde aan kwam.
Zie nu wel dat ik +7IR heb
<Cliché mode>
FUCKING HPDS STELLETJE NOOBS
</Cliché mode>
Zo, dat lucht op
had er juist ook last van tijdens de WSCS race. spin omdat beeld even blijft hangen bij disconnect
Was leuk Roy, en de rest die ik niet achter me kon houden
Tweede race kwam ik weer achter Roy terecht doordat de linkerkant bij de start niet goed aansloot Kon ik weer beginnen. Echter zat Marco nu ook vlak achter me. Die probeerde een inhaal actie in te zetten maar schoot door en duwde me zo de bocht uit. Hij gaf daarna de plek weer terug dus no hard feelings. Daarna in een groepje met Roy, Nick, Eric en ik gereden. Waarbij ik uit eindelijk vast kwam te zitten achter Eric. Heb echt van alles geprobeerd om hem voorbij te komen. Zelfs paar aanmoedigende duwtjes maar het mocht niet helpen.
Met uit eindelijk een 4de en 6de plaats tevreden. Leuke gevochten. Ondanks alle voor oordelen over deze auto vind ik het een leuke auto om mee te racen.
Qualy voor de eerste race vakkundig om zeep geholpen dus startte bijna helemaal achteraan. Bij de start dacht Bas dat hij even onoverwinnelijk was en zich er aan de buitenkant wel kon naastwringen waar er eigenlijk geen plaats was maar hierdoor spinde hij. Toch nog kunnen opklimmen naar een 8e plek. Maar daar was het gat met de voorliggers iets te groot om nog dicht te rijden met slechts 6 minuten te gaan.
2e race had ik van in het begin Paul in m'n kielzog. En door de draft kon ik er ook niet van wegrijden. Sommige plekjes was ik iets sneller maar voornamelijk de laatse 3 bochten was ik een pak trager waardoor ik elke ronde opnieuw kon beginnen.
Uiteindelijk kon hij er toch mooi naast komen en had hij de leiding. Toen heel leuk wat inhaalpogingen gedaan maar kon er niet echt voorbij. Uiteindelijk druk gezet na T1 en bij het inkomen van Maggotts zat ik aan de rechterkant. Hierdoor remde Paul net iets te laat of te hevig waardoor even de achterkant uitbrak en hij even over het gras ging. Hierdoor kon ik in heat 2 de overwinning binnenhalen. Wel met m'n domme kop nog te hard zitten pushen en daardoor nog 1 incje te pakken gekregen bij het uitkomen van T4.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
De juiste rempunten vinden in die 1,5 ronde practice ging niet echt en ik was dan ook lekker off-pace in Q, p18
In de eerste race had ik ook weinig tempo en met name T1 kreeg ik niet onder de knie want het hele veld ging er 2x sneller doorheen leek het wel.
Uiteindelijk voor de 2e heat dus vanaf de eerste rij gestart en kon snel samen met Koen een gaatje slaan.
Met de draft leek het vervolgens of ik veel sneller was, maar als ik er dan voor zat was het weer precies andersom.
Daardoor dus 2x dezelfde fout gemaakt in Maggots door iets te laat te remmen in een niet-rechte lijn waardoor de controle totaal weg was en ik veel tijd verloor en terug viel.
De avond was wellicht wat leuker geweest als ik even net wat meer rondjes in practice had kunnen doen, maarja... dat is achteraf gelul
Herhaalde oproep!JoepW schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:30:
We hebben pas 6 deelnemers en 2 instructeurs voor de GoT CiS!
Hier de volledige uitleg (staat ook in de agenda!): KLIK
Hier het aanmeldingsformulier: KLIK
En hier de huidige aanmeldingen: KLIK
9 aanmeldingen, pas!
Spijtig, want 1 van mijn zwakke punten is nog altijd de start van de race omdat ik me nog niet heel op mijn gemak voel met auto's heel dicht bij mij.
In de 2e race uiteindelijk achter Joep terecht gekomen, met Bas vlak achter me. Op het moment dat Bas een actie probeert te doen verdedig ik, waardoor we elkaar (licht) raken. Helaas schiet ik daardoor een stukje door en tik Joep aan. Allemaal maar kleine tikje, maar helaas had Joep (en ik) toch wat schade, dat terwijl ik stukken hardere tikken heb uitgedeeld zien worden zonder problemen. Helaas
Xbox
10
Ik was wel erg verbaasd om te zien dat er 8 mensen minder meededen met de 2de heat. Jammer.
In de practice en kwalificatie was ik niet echt in staat om een beetje te wennen aan racen met een voorwielaandrijving en zat 1,5 seconde off pace.
Beter dan een 13de plek op het grid zat er niet in. In de race echt een paar mooie momenten gehad en nog flink afgeknepen in T1 door onze Pro/WC rijder
Tja heat 2.... Wel vreemd dat met exact hetzelfde weer ik in de practice opeens een toptijd reed. Maar goed in de race 5 rondjes leuk lopen battlen tot de door BM reeds genoemde 'kettingbotsing' en vanaf dat moment kon ik bochten naar rechts bijna niet meer nemen. Wel doorgereden, maar dat was saai en in niemandsland.
Uiteindelijk als 8ste over de finish gegaan.
Een uiterst vermakelijke auto om close mee te racen, maar echt begrijpen doe ik 'm niet.
Vanavond maar eens met een van de WSCS auto's Road Atlanta onveilig maken.
Waarom vergeet iedereen mij bij dit incident. Ik reed aan de buitenkant, had er niets mee te maken, en ben de enige die een meatball kreeg! GRRR!!!!BM schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:29:
Heb me nog prima vermaakt gister1e race genoeg te doen gehad. Het is lekker close racen met zo'n Jetta.
In de 2e race uiteindelijk achter Joep terecht gekomen, met Bas vlak achter me. Op het moment dat Bas een actie probeert te doen verdedig ik, waardoor we elkaar (licht) raken. Helaas schiet ik daardoor een stukje door en tik Joep aan. Allemaal maar kleine tikje, maar helaas had Joep (en ik) toch wat schade, dat terwijl ik stukken hardere tikken heb uitgedeeld zien worden zonder problemen. Helaas
Om eerlijk te zijn had ik nieteens door dat jij ook een tik kreegthemac1983 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:26:
[...]
Waarom vergeet iedereen mij bij dit incident. Ik reed aan de buitenkant, had er niets mee te maken, en ben de enige die een meatball kreeg! GRRR!!!!
Xbox
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Maar goed terug op topic
Korte incident impressie van de 2de heat gisteren met de Jetta @ Silverstone.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=33tjzzrwhHU]
[ Voor 53% gewijzigd door JoepW op 30-09-2014 18:31 ]

Morgen meer informatie en waarschijnlijk openen we ook meteen de inschrijvingen!
[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 30-09-2014 23:40 ]
Ik zal er bij voorbaat al niet bij zijn, omdat mijn vrouw rond die datum is uitgerekend.NickThissen schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:38:
[afbeelding]
Morgen meer informatie en waarschijnlijk openen we ook meteen de inschrijvingen!
Het kan zijn dat ik tijd heb, maar kan ook zijn dat ik beschuiten sta te smeren!
Gezellige boel op 1:44JoepW schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:46:
ik kies wel iets waar behoefte aan is... Misschien wel de DP
[video]
Good Day Joep W
Once again we'd like to thank you for taking the time submit your protest. This email is to inform you that the protest has reviewed and the member under protest notified of the outcome.
If you need to reference this case in the future, please use the information below when emailing.
Case #: blabla
Session ID#: .....
Thank you for your continued support and good luck in your future races!
Regards,
iRacing.com Motorsport Simulations
Ik dacht dat je nooit hoorde wat de uitkomst was maar uit de tekst kan ik toch afleiden dat er een straf is uitgedeeld.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik denk dat je gelijk hebt...
[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 01-10-2014 08:16 ]
We appreciate you taking the time to file this protest and providing a replay of the incident. After careful consideration we have decided that we will not be policing on track events at the Irwindale figure 8 “24 Heures DuFun” events this week.
We encourage users who would like a more serious race to use our hosted sessions where anyone may host an event and run races as per their rules. The host of the event would be able to police the behavior in their event. We do appreciate your understanding in the matter and wish you the best of luck in your races going forward.
Thank you for your time and understanding.
Hup de pits in!ap0stah schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 01:29:
haha idd 1:44 access denied !
Maar ik wil niet!
Dit is echt heel slecht, maar ik hoor net "ah push it" op de radio terwij de ene auto de andere de pits in probeert te drukkenJoepW schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:46:
ik kies wel iets waar behoefte aan is... Misschien wel de DP
[video]
hoidoei
Cube Nuroad Race (2022)
Is hier al een GOT team voor gemaakt?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3266888.page
24 uur spa, met een team van 5 man. Is best te doen toch
Auto's zijn volgens mij nog niet bekent maar zijn er mensen die hier trek in hebben? (Dit betekend waarschijnlijk dus wel dat je rond 4:00 ofzo moet gaan rijden op zondag ochtend
Maak anders even een PM draadje aan met hun:
derx666, elni, gtrNL, ZeeZeiler
Ze gebruiken dezelfde auto's als bij NES.themac1983 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:30:
Zeeegggg,
Is hier al een GOT team voor gemaakt?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3266888.page
24 uur spa, met een team van 5 man. Is best te doen toch
Auto's zijn volgens mij nog niet bekent maar zijn er mensen die hier trek in hebben? (Dit betekend waarschijnlijk dus wel dat je rond 4:00 ofzo moet gaan rijden op zondag ochtend)
Dus de HPD +95 kg, Ford GT en de RUF C-Spec.
Minimale rijders wordt waarschijnlijk 3 per auto (maybe 2), en max is 5. We hebben volgens mij al 2 rijders die ook in de nacht wel aan de gang willen.
Maar laten we het voortzetten in een nieuw PM draadje (wie maakt 'm aan?).
...
iedereen deed het goed. Heb een dagje vrij, dus even lekker practice doen. Maar ondertussen zit ik al bijna in foetus houding na een beetje official practice. Word een leuk weekje denk ik

De inschrijvingen voor onze finale race zijn nu open!!
We hopen dat we er weer een mooie race van kunnen maken, dit keer met de Riley DP en Mustang zoals al aangekondigd, op Circuit Zolder. Het is een iets langere race dan normaal, we willen jullie allemaal net wat meer uitdagen uiteraard
Meer informatie & inschrijven:
GoT forum topicstart
Member forum (hier inschrijven)
Cube Nuroad Race (2022)
Mustang heb ik niet, en om 2 uur te gaan ploeteren in een Riley zie ik niet zitten. Maar het lijkt me toch leuk om iets meer te doen dan alleen kijken
Dit topic is gesloten.
![]()