blijkbaar krijg ik als beta tester van hun 911 clubsport wheel ook een kortings code
Wordt een leuk kerstcadeau dit jaar
Ik neem de beslissing na dit weekend of ik 'm wil kopen...dabelg schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:55:
iemand die van plan is de fanatec CSW v2 te kopen?
blijkbaar krijg ik als beta tester van hun 911 clubsport wheel ook een kortings codemail zat juist in de bus
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
En dan zijn vandaag ook nog eens de nieuwe Geforce kaarten uitgekomen, en mijn 670gtx begint z'n leeftijd nu wel te laten zien, dus daar zit ik ook nog eens over te denken... Tijd om de staatsloterij jackpot te winnen
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Dat dacht ik ook, maar recent heb ik niks ontvangen. Dat terwijl nieuwe leden 50% korting krijgen op alle abo's...Red Baron schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:48:
[...]
Volgens mij sturen ze ook wel geregeld persoonlijke aanbiedingen naar accounts die inactief zijn toch?
Ik zou je spambox even uitpluizen of je daar toevallig niets hebt ontvangen.
Stuur ze gewoon eens een mailtje? Heb wel vaker gehoord dat ze je zomaar korting aanbieden als je gewoon aangeeft dat je daar op zit te wachten.Olaf van der Spek schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:28:
[...]
Dat dacht ik ook, maar recent heb ik niks ontvangen. Dat terwijl nieuwe leden 50% korting krijgen op alle abo's...
Cube Nuroad Race (2022)
It's official: The Nurburgring is coming to iRacing. Even as I write this, Tony Gardner, Steve Myers, Kevin Bobbitt and Otto Szebini are holding a press conference at the iRacing Nurburgring 1000 to announce this great news.
In a nutshell, the 20.8 km (12.9 mile) Nordschleife and the 5.15 km (3.2 mile) Grand Prix Stecke (along with a combination track linking the two circuits) will be added to the service in 2015.
For more information, see iRacingNews
http://www.iracing.com/ir...ring-is-coming-to-iracing
NickThissen schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:57:
the 20.8 km (12.9 mile) Nordschleife
[...]
die had ik niet zien aankomen.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
PARTY
Iemand die daar nu is, kunnen jullie vragen of er ook een dirt versie komt?
Juist niet zou ik zeggen, een rondje zonder incs en je staat op 4.99BuurjongenB schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:03:
Nordschleife: de SR-killer
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Inderdaad, het zijn de incidenten per bocht die tellen en de Nordschleife heeft 73 bochten (33 links, 40 rechts) dus een vrije ronde levert heel wat opNickThissen schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:04:
[...]
Juist niet zou ik zeggen, een rondje zonder incs en je staat op 4.99En een off-track is op de meeste plaatsen vast einde race, haha.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik denk dat ze de hete adem van AC en beetje in hun nek voelden. Maar als de nordschleife kan, dan kan Circuit de la Sarthe ook niet zo'n probleem zijn
Cube Nuroad Race (2022)
Le Mans schijnt heel veel geld te vragen, volgens Butel. Hij kan het weten, maar zeg nooit nooit zoals nu blijkt.derx666 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:35:
Maar als de nordschleife kan, dan kan Circuit de la Sarthe ook niet zo'n probleem zijn24h van de nurburgring en de 24h van Le Mans... yumyum
De Nordschleife idd niet, het GP gedeelte moest eigenlijk wel, was anders wel erg vreemde marketing logica geweest.
Ben benieuwd of er nog meer komt, ik denk dat ze nog wel iets gaan aankondigen, aangezien dit nog maar het begin van het weekend is.
Des te meer circuits iRacing heeft des te makkelijker het onderhandelen wordt lijkt me, maarja het blijven natuurlijk Fransen.Niellie41 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:37:
[...]
Le Mans schijnt heel veel geld te vragen, volgens Butel. Hij kan het weten, maar zeg nooit nooit zoals nu blijkt.
[ Voor 31% gewijzigd door enchion op 19-09-2014 18:41 ]
How do you save a random generator ?
Morgen maar een stukje erop rijden..
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Cube Nuroad Race (2022)
Serieus, ik hoop dat ze die eerst maken / releasen, nordschleife is toch maar een overgehypte baan net als de lotus 49.
+1.Red Baron schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:49:
Yessssssssssssssssssssss de gp-strecke komt.
Serieus, ik hoop dat ze die eerst maken / releasen, nordschleife is toch maar een overgehypte baan net als de lotus 49.
De GP baan is veel interessanter voor de service en verschillende series. De Nordschleife is een leuke extra.
Alleen dan niet in 8'22"05
Gaaf nieuws hoor, eindelijk een grote/lange baan in Iracing nu Le Mans nog en kan niet meer stuk.
Verwijderd
Verwijderd
Kan ik met de lotus 49 weer m'n pogingen een sub 8 te rijden oppakken. De baan is niet zo heel moeilijk als je hem eenmaal in het hoofd hebt zitten. Ook de enige baan waar ik ooit in GTL een ronde van Huttu heb kunnen matchen.Fuelke schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:21:
Ik zal er maar eentje posten, dit kunnen we dus volgend jaar ook
[video]
is die baan niet de 24 km baanFuelke schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:21:
Ik zal er maar eentje posten, dit kunnen we dus volgend jaar ook
[video]
gaat iracing niet gp en 20km baan doen dus zonder gp lus of heb ik het mis ?
De Close iRacing School poll wijst op dit moment op 2 oktober als datum...
Maandagochtend sluit ik de poll
[ Voor 57% gewijzigd door JoepW op 19-09-2014 22:55 ]
Volgens mij gaan ze er daar 5 van maken:JoepW schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 22:52:
Er komen 3 layouts. Schleife, GP en de combi.
- Je kan Nordschleife maken
- Je kan GP Strecke maken
- Je kan korte GP Strecke maken (zonder Mullenbach aka Dunlop Kehre, de haarspeld onderin)
- Je kan Nordschleife + GP strecke maken in VLN modus (inclusief volledige complex bij bocht 1
- Je kan Nordschleife + GP strecke maken in 24H modus (zie video, bocht 1 afsnijden dat je meteen naast Mercedes tribune uitkomt)
Die variant die nu dan nog mogelijk zou zijn is een stuk langzamer zo te zien.
Dit was zoals het was voor 2002.
Nu snijden ze dan die lus wel af, maar je hebt eigenlijk alsnog dezelfde hairpin achtige T1:
Laterzzzzz
[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 20-09-2014 08:53 ]
Veel plezier JoepJoepW schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 08:52:
Zo.... rond 12:00 op het circuit / expo / R/C circuit.
Laterzzzzz
GP, Nordschleife en de combi.
Deze meneer T?JoepW schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:29:
Er komen volgens meneer T 3 layouts.
GP, Nordschleife en de combi.
Ik sta nu al weer een tijdje hier ingeschreven maar ik heb nog niet de tijd gehad (genomen) om me voor te stellen en me wat meer te verdiepen. Ik weet niet of het de bedoeling is maar ik stel me hier maar ff voor.
Ik ben Jack Freke, 26 jaar en ik ben online beter bekend als freggel.
Ik ben begonnen met simracen rond mijn 14e met games als F1 2000, F1 2002, F1C 99-02 en een beetje rFactor. Na een korte break (school, werk en samenwonen kwamen tussendoor) heb ik een jaar of 3 geleden mijn stuurtje weer uit het stof gehaald. Ben wat serieuzer gaan racen toen ik Simraceway ontdekte en beetje bij beetje heb ik mijn setup wat geüpgrade.
In juni dit jaar heb ik me ingeschreven bij iRacing en daar ligt nu grotendeels mijn focus (met een beetje afleiding door de DayZ standalone)
Dit is nu mijn setup:
Fanatec Porsche GT3RS v2 met CSR Pedals
Wheel Stand Pro
Triple screen setup
PC specs:
Intel Core2Quad Q6700 2,66GHz
4GB RAM
Windows 7 Home Premium 64bit
Club3D Radeon HD 7870 XT Jokercard 2GB
Nu ik laatst de mail heb gekregen over de Close iRacing School wil ik me graag wat meer betrekken bij deze community en wat mensen leren kennen. Wie weet komen er later mooie races en gevechten van.
Groetjes,
Jack
http://www.nr1000.de/english/live-stream/
Even scrollen naar 3:21:00.
Ze werken al aan de baan en hopen de Ring uit te brengen in juni/juli 2015.
Erg mooi en meer detail dan dat iRacing het zelf doet.
Scannen is gedaan door http://www.3d-mapping.de
[ Voor 9% gewijzigd door Fragbeestje op 21-09-2014 22:32 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Heb je ons lijstje al besproken?
Vanochtend had ook al iemand een foto gemaakt van een scan screenshot wat volgens mij nog niet bekend is van welke track het is...
3d-mapping heeft een demo dataset, dikke kans dat ze die hebben laten zien
Goede data idd, kan de voegen tussen de baksteentjes naast de kerbs tellen ^^
(iets met schwanzplats kan ik me herinneren ofzo?
[ Voor 13% gewijzigd door Schuey op 20-09-2014 18:29 ]
Zag dat iig 2 iracers zich voor de finale gekwalificeerd hebben, Martin Krönke (p2) & Andre Boetcher (p7) beide WCS rijders van Coanda.
Ik zag Joep er verder niet bij helaas
Verwijderd
edit:mmm duurt even voor beeld blijkbaar
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 20:17 ]
In augustus waren ze al bezig:JoepW schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:52:
Scandata net gezien van de ring.
Erg mooi en meer detail dan dat iRacing het zelf doet.
Scannen is gedaan door http://www.3d-mapping.de

Hier is het verhaal te lezen:
http://bridgetogantry.com...nuerburgring-nordschleife
De ring is echt wel al vaker gescand hoor, probleem is dat die data te duur was. Nu blijkbaar niet meer (sponsoring van de race zal daar mee te maken hebben natuurlijk).
Nou mijn weekendje SimRacingExpo is gisteravond onderweg naar mijn hotel tot een ruw einde gekomen met een terminale 4x / 'Too much damage'. Rijdend in een of ander klein dorpje (in de bebouwde kom dus) na tig onoverzichtelijke kruispunten zag ik het zoveelste kruispunt over het hoofd. En het ergste was dat daar een stop bord verstopt stond. En dus stond ik plotseling 180 graden gedraaid aan de andere kant van het kruispunt weer op de 'goede kant' van de weg en zag ik door de mist van de Airbags een stopbord en hoorde ik over mijn carkit 'Polizei Notruf ....blabla...'.
Allereerst het allerbelangrijkste: Totaal geen gewonden.
Ik reed 45 km/u, de andere bestuurder ook en die had mij dus wel gezien en heeft geprobeerd me te ontwijken en raakte me precies op mijn rechter achterwiel, vandaar de 180 graden spin.
Eindresultaat is dat mijn en zijn auto afgesleept zijn. Beide auto's zijn waarschijnlijk total loss de zijne vanwege leeftijd en de mijn vanwege een achteras die helemaal scheef staat, hoop plaatwerk en chassis schade, maar het ergste is dat alle airbags rechts totaal overbodig zijn afgegaan.
En mijn weekend was over. Afslepen was geen probleem, maar vervangend vervoer wel. Dus mijn vrouw heeft even snel een auto geregeld en heeft me vannacht opgehaald. Om 05:00 uur waren we weer thuis.
Ik zou vandaag (had ik met Thomas van Fanatec afgesproken) met een goed ingestelde CSW V2 rijden, maar dat is er dus niet van gekomen. Dus geen 'review' van mij.
Verder was de ontvangst door iRacing echt TOP. Ik heb de bekende namen allemaal gesproken en uitgebreid kunnen 'keuvelen' met Tony. Vanaf nu heeft Tony zich voorgenomen om elk jaar ergens in Europa op een Circuit te zijn met een hoop staf-leden.
De VIP lounge was echt super verzorgd en de plek was echt TOP. Tegenover het einde van de pits met zicht op het rechte eind en alle bochten meteen na T1.
Hier enkele 'pruts'-foto's:
En wie hebben we daar? Sebas! <- Jij de auto wel heel gehouden?
Wal jammer dat je uiteindelijk die V2 niet hebt kunnen testen, mja... shit happens. Denk dat ik toch overstag ga en een V2 koop. Dan kun je hier wel een keertje uitproberen.
Cube Nuroad Race (2022)
Jammer dat fanatec geen triples heeft gebruikt. Hun cockpit kan het aan
Zelf gisteren de hele dag ziek op bed gelegen, hopen dat ik het een beetje kan volhouden
Toch eerder de Jaguar bestellen?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Zelf 5 minuten kunnen iRacen dit weekend voordat mevrouw begon te huilen. En die 5 minuten op COTA met de Riley gaven nu niet echt heel veel vertrouwen dus wederom een dropweek voor mij.
Ziet er wel goed uit daar in Duitsland, met al die rigs.
Een Jaguar gaat er (voorlopig) niet komen.... sparen. Wordt denk ik weer een BMW..
En spierpijn is er niet echt.
En Pascal de sets op de foto's met iRacing en de Fanatec V2's is op de iRacing stand en die totale sets zijn van iRacing. Fanatec was op veel plekken te vinden maar Fanatec stond officieel samen met iRacing. Support en sales van Fanatec stond ook enkel bij iRacing. En dat ze enkel single screens gebruiken heeft te maken met opbouw, afstellen en problemen die je hebt met steeds andere rijders, die op een andere plek zitten ivm FoV en perspectief.
En de V2 testen, tja...... Thomas was zo aardig om mij te voorzien van een purchase-code, maar ik beslis pas of ik een V2 koop als ik weet hoe het financieel afloopt met de vervanging van mijn auto.
Helaas geen tijd meer gehad om naar de ring te gaan, toch nog te veel dat geregeld moest worden (morgen weekje weg) wat ik niet tot laatste moment wilde uitstellen, zag er wel gaaf uit allemaal, grote iRacing logo's overal ook in de streams van de race en Tony die in naam van iRacing prijzen uitreikt, doet toch hopelijk wel wat goed voor iRacing!
Iemand zin om vanavond Sebring te oefenen in WSCS, vanaf een uurtje of half 9 ofzo? Geen zin meer om COTA te rijden eerlijk gezegd, en pas volgend weekend weer terug dus moet alvast oefenen
Ik kom zo ff kort kleppen op TS.... Geen zin in rijden.NickThissen schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:54:....Iemand zin om vanavond Sebring te oefenen in WSCS, vanaf een uurtje of half 9 ofzo? Geen zin meer om COTA te rijden eerlijk gezegd, en pas volgend weekend weer terug dus moet alvast oefenen
[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 21-09-2014 20:22 ]
Verwijderd
ik ga lekker mijn race rijden denk ikNickThissen schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:54:
Iemand zin om vanavond Sebring te oefenen in WSCS, vanaf een uurtje of half 9 ofzo? Geen zin meer om COTA te rijden eerlijk gezegd, en pas volgend weekend weer terug dus moet alvast oefenen
Was de 1 week pauze vergeten, en dit is denk ik wel een goed en leuk moment om mijn COTA race te doen
misschien dat ik later nog wel even een "cooling down" kom doen
4 CSpecs totaal. 2de start plek. Persoon op pole had nog aangegeven een groot gat te laten vallen naar de FGTs'. Maar dat was helaas niet genoeg.
al na 1 ronde begon het gezeik met langzame FGTs. Lekker rustig op P2 blijven en even uitzingen dacht ik nog. Tot we in ronde 4 nog een FGT bij halen en ik in de esses te veel moet opletten waar iedereen is, wat hun snelheid is. 1 grote chaos, en ik de chaos ga ik te vroeg op het gas en spin ik
ronde later, nog te warme banden van de spin, weer een spin, maar dit keer de voorkant in de kreukels. Verder gereden en eigenlijk gewacht tot de motor zou ploffen. Temparatuur liep wel iets op, maar bleef stabiel toen ik maar ging short shiften overal. Beetje een heel stomme fout.
Uitendelijk P2 en P3 bij gehaald. Maar omdat mijn voorkant in de prak zat kwam ik top snelheid te kort. P3 in de lange doordraaier rechts ingehaald aan de buitenkant. Ging net
Cota, leuk ciruit, maar ik had graag om P1 gestreden. wat denk ik wel mogelijk was geweest. Al met al toch 92 punten in de pocket, +28IR & + .06SR
Ik had een geweldige dag op de Ring. De lounge was inderdaad super geregeld.
Tijdens de gridwalk, ben ik met samen met Christos en zijn vriend (die er ook op Spa waren) de grid op gekomen en hebben we de auto's van heel dicht bij kunnen bekijken.
De mannen van iRacing waren echt super, ze namen de tijd om met iedereen te praten.
Wat grappig is: de banner die achter de Aston Martin hing, ligt nu bij mij thuis.
Na de race ben ik nog langs de booth gegaan om de staff te bedanken en toen zei Steve: "Wil je die banner hebben?" Nu heb ik een banner van 8 bij 1,80 m. Even kijken wat ik er mee kan doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 21-09-2014 23:34 ]
Hier de Footage
Tony Gardner op zijn best
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zmZJAVf_TW8]
Lamborghini Super Trofeo auto's flyby's @ iRacing.com Club Lounge
The iRacing Stand / waar ik een stukje rij
MPM SportsCars Simulator
VESARO Simulator
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AxmzOMwBtxs]
[ Voor 44% gewijzigd door BruceLee op 22-09-2014 02:14 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Was teveel van het goede 3 grote fouten in 3 bochten en ik lag 6de, toch nog beetje kunnen vechten alleen was vrij snel klaar.
Had denk ik toch niet de goede concentratie of te nerveus, maar ach leuke ervaring.
| GoT Monday Tournament S3-W9 | 22-09-14 |
| Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||
| Weather |
| Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
| 30° C | 100% | 10% | 0 Km/u | SW | Mostly |
Tot vanavond...
/flauw
Als je je goed lanceerd op een ander, kan je misschien over het hek heen gaan en een verdieping lager komenArfman schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:01:
Gelukkig geen kruisingen op die track ...
/flauw
MC staat in dit geval voor Multi CarDutchDevil79 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:01:
Niet echt MC Joep aangezien ze allemaal in dezelfde klasse zitten. Maar wel leuk wat verschillende auto's op de baan te zien. En volgens mij is dit seizoen de onderlinge verhouding ook een stuk beter in de GT3 klasse. Heb iig afgelopen week op Donington met een Ruf gevochten tegen een McLaren en BMW zonder dat er een overdreven veel voordeel had.
MC = master of ceremonies
Ik zal proberen er vanavond bij te zijn. Begin weer ietwat veilig over de baan te kunnen rijden sinds afgelopen weekend. (btw, sinds wanneer is de Spec Racer so leuk geworden?)
Sinds dit seizoen weer imho. Op NTM 4(.5) was ie erg leuk, maar de 1e versie van NTM5 heeft 'm toentertijd weinig goed gedaan, dat hebben ze dit seizoen wel weer gefixed.themac1983 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:44:
[...]
MC = master of ceremonies
Ik zal proberen er vanavond bij te zijn. Begin weer ietwat veilig over de baan te kunnen rijden sinds afgelopen weekend. (btw, sinds wanneer is de Spec Racer so leuk geworden?)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De sessie zal opgezet worden in onze League en enkel toegankelijk zijn voor Benelux leden.
Ik zal een formuliertje maken zodat je je kan inschrijven voor de School als instructeur of Rijder.
[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 22-09-2014 15:52 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
We gebruiken 100% VIR als baan en we testen met de volgende auto's:
• Riley
• Mustang
De sessie zal in de league gehost worden en probeer een beetje voor balans van de auto's te zorgen.
Graag ook het brandstofverbruik in L/min. bepalen en via een DM aan mij doorgeven.
Verwijderd
Baal al dat ik niet mee kan doen met de finaleJoepW schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:09:
Donderdag as. om 20:00 uur hosten we een test sessie voor onze seizoensfinale.
We gebruiken 100% VIR als baan en we testen met de volgende auto's:
• Riley
• Mustang
De sessie zal in de league gehost worden en probeer een beetje voor balans van de auto's te zorgen.
Graag ook het brandstofverbruik in L/min. bepalen en via een DM aan mij doorgeven.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 17:13 ]
En sorry Maarten en Bas voor mijn Maldonado actie
Moest erg wennen na al die downforce wagens die ik normaal rijd. Uiteindelijk op p7 gestart. Na het ontwijken van de crash reed ik op de 4de plek en had ik voor mijn gevoel genoeg snelheid om Robbert te volgen. Helaas raakte ik bij het insturen van de 130r net het gras waardoor ik bijna spinde. Daardoor kreeg ik helaas een slow down die niet weg wilde doordat het de eerste ronden was. Dus na een 19 stop en go had ik er niet meer zoveel zin in.
Om een of andere reden raak ik bij de 130r elke keer het gras met de mclaren. Volgens mij is die gewoon erg breed aan de achterkant.

Leuk voor de zuid amerikanen, maar vanuit heir lijkt de ping nogal bagger.
Na veel geklooi en plezier met Bart enkele leuke ronde/bochten 2 wide gereden, ik maakte me geen illusies maar was echt vermakelijk en leerzaam.
Vind de baan met de Skip eigenlijk wel meevallen, al zit ik 5 seconden onder de pace van Bart meen ik toch redelijk stabiel kunnen rijden als Kevin niet na het rechtestuk een divebomb deed. :-p
Twijvel enorm of ik er ga race alleen, maar even oefenen nog wie weet.
Hopelijk volgende week een wat minder saaie race met de Jetta. Denk wel dat dat close racen word iig.
Dit topic is gesloten.
![]()