Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.977 views

Onderwerpen

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ging goed, twee aan twee de bocht door.....ik zat eerste rang

iRacing Profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55

derx666

mecker ende blaet

1e race ging best ok. Leuk gevecht met Dirk, die ik uiteindelijk in mijn voordeel besliste. Na wat incidenten achter me zat er ineens een flink gat naar achteren, en Paul reed ondertussen al ver vooruit. De rest van de race rustig uitgereden en 2e geworden.

2e race... tjsa... Eerst krijg ik het aan de stok met Jeroen, die eerst een aantal auto's schijnbaar voorbij laat in T2. Ik zit aan de buitenkant, en we rijden zij aan zij richting T3. Ik neem een wijde lijn in T3, maar helaas boort Jeroen evengoed z'n auto in m'n zijkant. Ik kan verder, maar m'n stuur staat 10graden naar rechts, en de linkerbochten zijn ineens extreem tricky. Even later krijg ik een beuk op m'n rechter achterwiel omdat iemand ineens spint terwijl ik aan zijn binnenkant zit. Nja... shit happens... Niet veel later zit ik enigzins klem achter Maarten, ben wel sneller, maar nog geen plekje gevonden om de auto ernaast te zetten. Hierdoor kan Robbert aansluiten, en als mijn internet verbinding even later een lekkere hickup geeft (bedankt Ziggo), verdwijn ik blijkbaar even van het toneel. Als m'n verbinding weer ok is blijkt Robbert op het zelfde stukje asfalt te rijden als waar ik rij. Ik vlieg van de baan en m'n auto is een opvouwdoos geworden. Toen was ik er wel klaar mee. Sorry Robbert als ik wat sterk reageerde, maar na de 3e beuk was mijn plezier er wel even vanaf. Zeker nadat ik in de 1e race wel lekker met Dirk kon vechten zonder dat er wat mis ging, en ik de race zonder een enkel incje finish. Tempo in de race was vanavond vrij goed, en alhoewel het een bagger hondehok is kon ik er vrij stabiele rondes mee rijden zonder grote fouten te maken. Jammer dat het dan weer mis moet gaan...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
JoepW schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:16:
[...]

Zondag.... is er niks gepland. Of wilde mee doen aan de Nurnburg 1000?
Dat is waar ook! Nice

iRacing Profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Klein beetje offtopic, maar wou het even delen hier.

Niet veel tijd gehad om te iRacen de laatste paar dagen. Ingeschreven voor de rally van Hellendoorn van aankomend weekend. Zaterdag ochtend zag de auto er nog zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10562501_833026356731405_528327747489835634_o.jpg

Na 3 dagen hard werken aan de auto ziet hij er nu weer zo uit, morgen nieuw APK erop. En dan nog wat kleine dingetjes fixen.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10661921_788117674561045_2317026554110118328_o.jpg

Oh nog even foto van het gereviseerde blok, die we het weekend ervoor net in hadden gehangen:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10560554_826621534038554_2298711972781942062_o.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Linc op 16-09-2014 01:47 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:35

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
offtopic:
Hij ziet er weer strak uit Bas!

Wat jammer van de Legends avond. ;(
In de P en Q had ik de smaak aardig te pakken en stond lekker vooraan op het grid.
R1 kon ik helaas het grote ongeluk niet vermijden en was verbannen met een redelijk beschadigde auto naar het middenveld.
In de 2de race begon de zeurende pijn in mijn rechterhand behoorlijk op te spelen en na 2 rondjes helaas gestopt. Ik had gisteren aardig wat werk verzet in de tuin en daarbij blijkbaar weer eens iets in mijn hand overbelast. :(
Jammer want ik vond de combi en leuk en best goed te 'racen'.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Strak werk Bas! Ik zal zaterdag wat mooie foto's van je auto proberen te schieten, Hellendoorn is zowat m'n achtertuin :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12

BM

Moderator Spielerij
Blijft een bijzonder autotje, die Legends. Snelheid wilde er niet echt in komen, maar opzich had ik wel het idee redelijk rond te kunnen komen. Dat betaalde zich in race 1 uit toen er 4/5 man voor me in 1 keer vanaf gingen.
In race 2 ging het minder goed, in ronde 1 moeten uitwijken in het gras en achteraan kunnen beginnen. (btw, Michel (dacht ik), als je gespind bent en met je neus tegen iemand aan staat is het wat netter om achteruit te rijden dan om de ander weg te duwen ;))
Daarna even gedacht aan stoppen, maar zag dat ik redelijk snel inliep op de mensen voor me. In ronde 8 was ik paar man weer voorbij maar ging ik in T2 te vroeg op het gas, en was ik alles weer kwijt. Nogmaals er voor gaan zitten, en uiteindelijk nog wat mensen voorbij gekomen. Race was helaas een rondje te kort om een serieuze aanval in te zetten bij Frans :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:22:
Strak werk Bas! Ik zal zaterdag wat mooie foto's van je auto proberen te schieten, Hellendoorn is zowat m'n achtertuin :)
Tja ook mijn achtertuin. Alleen zit in op de Nürnburgring :)

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-11 09:21
Was een leuke combi, die ik eind race 2 pas begon te begrijpen.
Alleen had 2-3 spins waardoor mijn banden vernageld waren en ik 1-2 ronden voor tijd uitgeschakeld was.

Leuk gereden met Eric alleen niet echt tot een inhaalpoging gekomen door eigen fouten.

@BM: Denk dat ik dat was ja, schatte het verkeerd in. (sorry)

iRacing Profiel

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ik vond het ook een fantastisch wagentje. Wel heel jammer dat er gewoon geen draft mee was, dat had de combinatie helemaal afgemaakt.

Heb wel leuk kunnen knokken met Marco en Paul. Jesper maakt het heel spannend voor me in race 1, en ik kon er niet meer omheen, zoals velen... Maar toch nog goed kunnen herstellen en de race uitgereden.

Als ze nou wat draft zouden toevoegen, zou het een leuk wagentje zijn om vaker zo op road mee te knokken.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Mid Ohio is mijn favoriete baan, naast Zandvoort, dus ik had het wel naar mijn zin. In Race 1 een keer op het gas na T2 met een wiel op de curb, en ik keek vooruit in mijn spiegel... Sorry Nick.

In Race 2 spinde ik in de linker doordraaier na het rechte stuk, wat ik niet helemaal kan verklaren. In de replay geef ik vol gas en sta ik vol op de rem, terwijl het een bocht is om door te rollen. Ook gaat vlak voor mijn spin de rechter voorwiel omhoog. Vreemd. Sorry Michel!

Daarna lekker geraced en uiteindelijk op een zesde plaats geeindigd.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Goedemiddag,

Na vele oproepen van oa. Marco Derix en Kevin Weerman om mezelf te registreren op GoT en mee te doen met jullie racejes, of gezellig te kletsen hier of op teamspeak, heb ik toch maar een account aangemaakt om de gezelligheid te joinen.

Dus ja, hallo allemaal :)

Groetjes Bart

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:59

elni

Carrot

Welkom :)

[ Voor 5% gewijzigd door elni op 16-09-2014 12:24 ]

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Welkom Bart!

In tegenstelling tot de indruk die je zult krijgen als je voor het eerst op TS komt zijn we allemaal in het echt redelijk normaal.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:52:
Welkom Bart!

In tegenstelling tot de indruk die je zult krijgen als je voor het eerst op TS komt zijn we allemaal in het echt redelijk normaal.
Op Arjan na klopt dat wel idd :+
(ohja, en Robbert :p)

Welkom!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Arfman schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:52:
Welkom Bart!

Als je al tussen Robbert door kan praten ;)

Maar welkom Bart :) (de Laat toch?)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:23:
Goedemiddag,

Na vele oproepen van oa. Marco Derix en Kevin Weerman om mezelf te registreren op GoT en mee te doen met jullie racejes, of gezellig te kletsen hier of op teamspeak, heb ik toch maar een account aangemaakt om de gezelligheid te joinen.

Groetjes Bart
Welkom Bart !!
Heeft het eindeloze gezeur toch nog wat opgeleverd :P
Let wel op mensen, want die gozer is ongelofelijk snel in de Skip, en ik kan me voorstellen dat zich dat wel vertaald naar de andere waggeltjes in iracing. Btw, interesse om de NEO endurance mee te rijden in een Ford GT :) hihih

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Goedemiddag,

Groetjes Bart
Welkom bij de GoT iRacing community!
Klik hier voor de verdere uitleg
Om echt helemaal toe te treden is het hier gebruikelijk om je te registreren als GoT community lid en in jouw handtekening hier op het forum een link te plaatsen naar jouw Profiel-pagina in iRacing. Dan is het voor iRacing leden heel makkelijk om je in iRacing te vinden vanaf het forum hier.
Alle uitleg wat te doen vind je hier: KLIK
En de gegevens van onze iRacing Teamspeak vind je in de Topic Start (TS). Alles in de TS is makkelijk te vinden via het trefwoorden register: KLIK

• Ithric
Goedemiddag,

Groetjes Bart
Welkom bart, volgens mij heb ik ook wel eens tegen je geraced.
Alleen vermoedelijk was je al voor de bocht 10 seconden bij me weggereden. :+

Paar keer met kevin en Marco meegekeken en je was inderdaad erg snel over het algemeen, _/-\o_

Hopelijk tot in een race snel weer.
ZeeZeiler schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:33:
. In de replay geef ik vol gas en sta ik vol op de rem, terwijl het een bocht is om door te rollen. Ook gaat vlak voor mijn spin de rechter voorwiel omhoog. Vreemd. Sorry Michel!
Geen probleem joh, ik ben zelf ook regelmatig brokkenpiloot.
Gelukkig viel het gisteren erg mee en kon ik toch best constant rijden. :9

[ Voor 24% gewijzigd door Ithric op 16-09-2014 14:38 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

Wat een warm onthaal! :) Dankjulliewel allemaal.

Mijn naam is inderdaad Bart de Laat, 30 jaartjes jong uit het heerlijk brabantse land Tilburg en net zoals de rest hier verslaafd aan racen, met als vaste serie de Skip Barber.

De NEO series meerijden lijkt me erg leuk. De snelheid is er wel,maar de motivatie om die waggels te rijden is bij mij anders. 10 a 20 rondjes in een GT3 of elk ander endurance auto vind ik meestal al wel genoeg. Maar ik kijk er naar uit om wat racejes met jullie mee te doen. Lijkt me super gezellig :) .

En ja Marco, helaas wint de aanhouder meestal wel haha.

• Red Baron
  • Laatst online: 20:10
Lekker bezig joh, mooie stijgende irating lijn voor slechts 6 maandjes op iRacing.
Heb je hiervoor al veel andere sims gespeeld of ben je een natuur talent? ;)

Meer een open-wheel liefhebber dus of echt specifiek de Skip? Ik zag dat je ook al wat rondjes in de FW31 gedaan had, heb je daar nog plannen mee? A-series / Pro / WCS? :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Zoek je een student Paul? :+

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nog ff als afsluiting van onze Legend race 'napraat' een korte indruk van het startveld en de nette T1!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PjoPCd0nmTY]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gaaf camerastandpunt :)
Als Bart zo door gaat word Paul de student :p

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 16-09-2014 15:39 ]

Xbox

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Welkom bart!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Welkom Bart! *O*

Deze avond denk ik dat ik de practice maar oversla... COTA /3 :Z

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Verwijderd

Hey ja dankjewel haha :)

Ja ben vanaf kleins af aan al gepassioneerd van racegames en racen in het algemeen met als F1 mijn primaire behoefte :) .

Het gamen heeft tussendoor wel 7 jaar stil geleden, maar sinds 5 jaar de draad weer een beetje opgepakt via de Xbox360 :) .
Heb daar veel GRID gespeeld, F1 2010 , F1 2011 met op pak en beet 12 banen Top10 timetrail tijden
F1 2012 insgelijks aan top10 tijden en Formule1.nl challenge winnaar tussen de beste 8 Nederlanders gekozen uit PC/Xbox360 en Playstation. Had daar 2100€ aan prijzenpakket gewonnen :p
F1 2013 insgelijks aan top10 tijden en ook Wereld records. Voor de 2e keer de Formule1.nl challenge gewonnen , dit keer was het een Plasma Samsung 42" TV :) .
En om af te sluiten heb ik ook erg veel Race Pro gemaakt door SIMBIN gespeelt op de Xbox360 en op verschillende klasses cq banen wereld records staan.

Je snapt natuurlijk wel dat ik hier als game liefhebber allemaal super trots op ben. Het heeft me bloed zweet en tranen gekost hoor dat mag je gerust weten, ook ik heb een vriendin he haha :p . Maar die juicht mij nu sinds het winnen van die challenges het racen alleen maar toe. Dus als je als SIMracer geen gezeur van je vriendin/vrouw wil hebben, win challenges of geld met het racen en prestaties volgen :p .

En ja ik ben inderdaad dus een openwheel liefhebber. Mijn doel is inderdaad het halen van WCS , maar ik merk wel dat we nog erg hard moeten werken om dat voor elkaar te krijgen. Maar ben geen opgever, we gaan het proberen om hem uiteindelijk wel te halen ja :)

• NickThissen
Misschien in seizoen 1 2015 eens met een groepje proberen Pro te halen? :p Dat zou wel gaaf zijn om een GoT team in de pro te krijgen, al heb ik niet echt ambities lijkt het me wel leuk om een keer pro te halen. Kans is klein maar proberen kan altijd.

Mijn iRacing profiel

• Fragbeestje
Lijkt me ook leuk maar vrees dat ik daar niet echt snel genoeg voor ben.... laat staan genoeg tijd voor heb. :+

En nou effe compleet on / off-topic : wie gaat er nou dit weekend naar de iRacing.com Nürburgring 1000?

En zijn er nog mensen die kamperen?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:12:
wie gaat er nou dit weekend naar de iRacing.com Nürburgring 1000
Zaterdagmiddag aankomst en naar de ring / expo / iRacing lounge.
Zaterdagavond gezellig eten met o.a. Eric in zijn (huur)huisje ;)
Ik slaap in een cheapy hotelleke.
En de volgende dag weer naar de ring etc.....

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:09:
Misschien in seizoen 1 2015 eens met een groepje proberen Pro te halen? :p Dat zou wel gaaf zijn om een GoT team in de pro te krijgen, al heb ik niet echt ambities lijkt het me wel leuk om een keer pro te halen. Kans is klein maar proberen kan altijd.
Oval? :+

Ik denk dat het wel mogelijk is voor mensen hier pro te halen, maar in 1 seizoen zie ik dat niet gebeuren. Vergeet niet de learningcurve die je door moet met het maken van setups en het kost naar mijn mening ook zeker een seizoen om tijdens races uit te vogelen wat je wagen nodig heeft en dan moet je dat ook in de setup vertalen.

En welkom Bart.Als er prijzen thuis worden afgeleverd of cash wordt bijgeschreven veranderd inderdaad de perceptie van de mensen daaromheen :) .

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 17:36 ]

• derx666

derx666

mecker ende blaet

NickThissen schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:09:
Ik heb er wel zin in om een poging te wagen. Denk niet dat ik pro materiaal ben, maar met meer mensen tegelijk kun je altijd van elkaar leren, en uiteindelijk worden we daar allemaal beter van.

Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:42

Niellie41

[object Object]

Jammer dat het de F1 auto is. :P

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:34:
[...]

Oval? :+

Ik denk dat het wel mogelijk is voor mensen hier pro te halen, maar in 1 seizoen zie ik dat niet gebeuren. Vergeet niet de learningcurve die je door moet met het maken van setups en het kost naar mijn mening ook zeker een seizoen om tijdens races uit te vogelen wat je wagen nodig heeft en dan moet je dat ook in de setup vertalen.

En welkom Bart.Als er prijzen thuis worden afgeleverd of cash wordt bijgeschreven veranderd inderdaad de perceptie van de mensen daaromheen :) .
Daar hebben we dan nu prima een seizoen de tijd voor :)

Ik ben ook nog aan het denken om naar de ring te gaan maar denk dan alleen zaterdag of zondag, niet van plan te blijven. Iemand die dat ook dacht?

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wil een groep serieuze gekken wel helpen naar pro niveau te komen...
Lijkt me wel leuk..

• derx666

derx666

mecker ende blaet

YAY!!! Teammanager gevonden ! :P

Cube Nuroad Race (2022)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

Phydomir

Dennis

derx666 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:43:
[...]

Ik heb er wel zin in om een poging te wagen. Denk niet dat ik pro materiaal ben, maar met meer mensen tegelijk kun je altijd van elkaar leren, en uiteindelijk worden we daar allemaal beter van.
Zo denk ik er ook over. Ben best rap maar zo goed... Weet het niet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• NickThissen
Idem, maar probleem is denk ik ook dat je weinig hebt om voor te pushen of oefenen. Als je beetje serieus oefent in een groep gaat het snel beter. Maar met een te grote groep ga je elkaar wel in de weg rijden en plekken afpakken natuurlijk...

Mijn iRacing profiel

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
vanmiddag even cota gedaan in de riley, lastige baan eigenlijk reed deze voor het eerst. Als ik met een 2:10 teveel een rijdende chicane ben dan skip ik dit wel.

iRacing Profiel

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:36:
Idem, maar probleem is denk ik ook dat je weinig hebt om voor te pushen of oefenen. Als je beetje serieus oefent in een groep gaat het snel beter. Maar met een te grote groep ga je elkaar wel in de weg rijden en plekken afpakken natuurlijk...
Ja absoluut. Ik merk zelf dat als ik voor de skippy oefen dat ik dan het liefst met 2 of 3 even snelle of net iets snellere rijders oefen. Bv met Marco en Thijmen of met Thijmen en Bart Hoogmoed. Je leert sneller als je met 1 tot 3 man samen achter elkaar gaat rijden. Snelste voorop en daar achter de lijnen leren en als je wat sneller kan wat speldenprikjes uit delen :P

Nou net even mijn skip verplichting gedaan door even een race te rijden op Brands 8)7 Hatch |:(
Zonder quali tijd als 5 de gestart, Thijmen en de nummer 3 heel snel kunnen pakken om vervolgens de nummer 2 voor me weg te zien spinnen in Stirlings Bend. Vervolgens het gat met de nummer 1 dicht reden en bij aanremmen van Paddock Hill Bend de auto er naast gezet. Toen ik achter hem zat in 3 ronde 2.3 seconde dicht gereden en toen ik er voorbij was....
Kon ik hem niet afschudden :'( . Vervolgens in ronde 10 slecht uit de laatste bocht gekomen waardoor hij er voor de 1ste bocht weer naast kwam. Hij remde me helaas uit in Druids. Toen er samen flink afgegaan in de 3 de bocht maar ik hield de wagen iets beter in het spoor dus zette hem er naast in bocht 5 om vervolgens vol gas zij aan zij naar Hawthorns te rijden en toen dook er een achterblijfer op.... DIE BOCHT MOET JE NIET INGAAN MET 2 wide en al helemaal niet 3 wide door een achterblijver. Maar uiteindelijk pakte ik de concurrent daar buiten om om vervolgens naar de winst te rijden :D :D

Maar wat is Brands Hatch toch een gruwelijke K.U.T baan
ap0stah schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:21:
vanmiddag even cota gedaan in de riley, lastige baan eigenlijk reed deze voor het eerst. Als ik met een 2:10 teveel een rijdende chicane ben dan skip ik dit wel.
Ah joh Hans de snelle gasten rijden 2.00 met de Riley. Maar join gewoon de practice vanavond en leer van mensen als Nick

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 19:32 ]

• Ithric
Skip is een andere serie hoor. :+

Er zijn er nog vele met jou dus, gewoon lekker mee doen als je niet mensen eraf rijdt (daar heb ik pattent op)

iRacing Profiel

Verwijderd

Ithric schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:31:
[...]

Skip is een andere serie hoor. :+

Er zijn er nog vele met jou dus, gewoon lekker mee doen als je niet mensen eraf rijdt (daar heb ik pattent op)
Wat zijn we weer scherp Michel. Ga jij maar weer wat vaker Skip rijden... Luie donder O-)

• NickThissen
Gewoon meedoen, we hosten dit juist om te oefenen, zou een beetje gek worden als mensen dan niet komen omdat ze denken dat ze te langzaam zijn :)

Ben vooral niet bang om een keer te vragen wat je fout doet, of iemand mee wil kijken, of iemand een keer kan voorrijden, etc. Geldt niet alleen voor jou maar voor iedereen, valt me op dat dat de laatste tijd niet meer gevraagd wordt terwijl dat heel goed kan helpen en juist heel makkelijk is in zo'n training sessie :)

Mijn iRacing profiel

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:51

Fuelke

Forza Ferrari

Ik moest daar eergisteren nog aan denken ... bij de seizoensfinale met de beide Porsches ben ik inderdaad op sleeptouw genomen door een aantal mensen, dat hielp idd een flink stuk.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• BM

BM

Moderator Spielerij
Voor degene die wel een in de Lotus stappen (Nick, Bas): wat gebruiken jullie aan clutch assists? Zag net het topic in het L79 forum weer omhoog komen, en ben ff aan het spelen gegaan, maar so far is alle behalve auto-blip voor mij totaal niet te rijden.

Oh, even alle puristen oortjes dicht :p Wat is Brands Hatch een klotebaan zeg :)

[ Voor 14% gewijzigd door BM op 16-09-2014 21:01 ]

Xbox

• NickThissen
Autoclutch volgens mij, hoef in ieder geval niks te doen met de koppeling of liften bij opschakelen ofzo. Ik blip denk ik wel bij terugschakelen maar meer uit gewoonte dan dat het echt nodig is. Heb laatst toevallig zitten proberen zonder assists, is wel echt een stuk sneller, maar m'n been is na 3 rondjes lam van de hele tijd liften om te schakelen, werd er gek van.

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
Heeft iemand toevallig nog de replay van de 2e heat in de Legends gisteren?
Ben hem zelf vergeten op te slaan en wilde nog even wat nakijken.

• -PassY-
COTA vind ik wel leuk, maar om in mijn eentje een race te gaan rijden ... nee :)

2:13.1 gereden met volle tank, dus ik ben dik tevreden :D Nu hopen dat er races official gaan :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Verwijderd

En voor de geinteresseerden nog 2 clipjes gemaakt van m'n laatste niet zo succesvolle, maar wel lekkere races.

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Red Baron schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:29:
Heeft iemand toevallig nog de replay van de 2e heat in de Legends gisteren?
Ben hem zelf vergeten op te slaan en wilde nog even wat nakijken.
http://rmoedt.home.xs4all.nl/subses11856831.rar

Mijn iRacing profiel

• Ithric
Gisteren was wel matige opkomst zeg, ik vond het opzich best een leuke baan en voor me gevoel was ik redelijk snel.
Alleen de gedachte om (alleen) in de GT te rijden met Bart die 2s sneller was, ben ik toch maar in de skip gestapt.

Ik kwam helaas nog maar tot een 1.44.6 (meen ik) en zeker nog 4s onder de pace die ik wil hebben voor ik echt ga race.

Vanavond even een nieuwe bureaustoel halen (als hij bevalt) en kijken wat dat opleverd, de huidige valt bijna uit elkaar.

iRacing Profiel

• Fragbeestje
Ik was pas na 22u klaar met werken dus kon niet op tijd bij de practice zijn.

Arno had de Laguna Seca setup nog geshared waar ik mee tot een 2:08:2 kwam. Na een beetje pielen nog tot een 2:07:4 geraakt. Er moet nog wel meer in zitten want de tijden zitten al in de 2:06... Maar da's van Lasse Bruun-Hansen of zoiets... :+

Moet toch zeggen dat het redelijk meevalt op cota, tegen mijn verwachtingen in. Ik heb nog niet veel verkeer gehad dus kan het zo niet zeggen maar dat de races nog niet officieel gingen zegt eigenlijk al wel redelijk wat...

[ Voor 47% gewijzigd door Fragbeestje op 17-09-2014 09:06 ]

• Linc
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

BM schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:58:
Voor degene die wel een in de Lotus stappen (Nick, Bas): wat gebruiken jullie aan clutch assists? Zag net het topic in het L79 forum weer omhoog komen, en ben ff aan het spelen gegaan, maar so far is alle behalve auto-blip voor mij totaal niet te rijden.

Oh, even alle puristen oortjes dicht :p Wat is Brands Hatch een klotebaan zeg :)
Ik heb auto blip, maar dat heb ik bij alle auto's. Ik ben nog te lui geweest om te kijken bij welke auto wat handig is.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Linc schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:53:
[...]

Ik heb auto blip, maar dat heb ik bij alle auto's. Ik ben nog te lui geweest om te kijken bij welke auto wat handig is.
Daar ben ik na een kwartiertje pielen ook maar weer naar terug gegaan. Opzich kan ik wel wennen aan het terugschakelen zonder hulp, maar opschakelen gaat me te vaak fout. Wellicht als ik ooit een h-shifter heb (if ever) dat het nog eens te proberen valt :)

Morgen nog eens ff op Brands Hatch oefenen. Zag aan de tijden in m'n optimal lijst dat ik vorig seizoen al niet snel was, maar dit seizoen is het niks beter terwijl volgens mij iedereen behoorlijk wat sneller is. Kan me alleen niet al te veel dropweeks meer veroorloven, dus moet deze week eigenlijk wel rijden :X

[ Voor 24% gewijzigd door BM op 17-09-2014 09:22 ]

Xbox

• -PassY-
Ithric schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:52:
Gisteren was wel matige opkomst zeg, ik vond het opzich best een leuke baan en voor me gevoel was ik redelijk snel.
Van mij mogen er wel meer Rufs zijn :+ Maar ik heb ook het idee dat veel mensen best veel moeite met deze auto hebben :)

Anders misschien op dinsdag een andere auto rijden om een beetje af te tasten hoe het voor andere auto's is. Alleen kan ik dan weer niet om Rufs heen rijden :+

• Ithric
-PassY- schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:57:
[...]

Van mij mogen er wel meer Rufs zijn :+ Maar ik heb ook het idee dat veel mensen best veel moeite met deze auto hebben :)

Anders misschien op dinsdag een andere auto rijden om een beetje af te tasten hoe het voor andere auto's is. Alleen kan ik dan weer niet om Rufs heen rijden :+
Ik ben nu juist op 2 auto's gefoccused, de Ford GT en Skip zodat ik die goed onder de knie krijg.
Als ik teveel afwissel (Maandag uitgezonderd) merk ik gewoon dat er geen ritme komt dus wil gewoon eerst ontwikkelen met 2 auto's.

Maak wel steeds kleine stapjes, nu kan ik regelmatig al vechten met Arno (of ben iets sneller) waar ik voorheen ver achter hem stond. 8)

iRacing Profiel

• Red Baron
Hier nog 2 highlight video's gemaakt met de iRacing Replay Director van de Legends races van maandag.
Een leuke makkelijke manier om nog eens de hoogte en dieptepunten te kunnen terugkijken :)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nice RB. Wel leuk om mn inhaalactie op Dirk in race 1 terug te zien (vanaf 3:15).

Cube Nuroad Race (2022)

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Leuke filmpjes ;)
Ben nog nooit zo veel in beeld geweest. :*)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Linc schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:53:
[...]

Ik heb gewoon alles overal uit nu ik 3 pedalen heb. Is even wennen maar voor mij is het nu juist raar om met assists te rijden. De meeste auto's heb je overigens ook zonder assist je koppeling niet eens nodig. (iig toen ik nog reed 3 maandjes terug :P)

I-racing Profile

• Red Baron
FransJansen schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:17:
Leuke filmpjes ;)
Ben nog nooit zo veel in beeld geweest. :*)
Anders Joep wel 8)7
Ik had het 2e filmpje nog niet bekeken, maar Joep was dus helemaal de race niet gefinished toen hij ging staan wachten in die busstop.
Omdat hij vervolgens ook nog eens omkeerde en de baan andersom ging verkennen duurde het nog zo'n 2 ronden achteruit rijden tot hij door de server als gefinished werd aangemerkt.

Die replay director vat dat dus op als 1 groot incident en daarom bestaat die halve highlight video dus uit Joep die post-race lol trapt. :o

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:39:
[...]

Anders Joep wel 8)7
Ik had het 2e filmpje nog niet bekeken, maar Joep was dus helemaal de race niet gefinished toen hij ging staan wachten in die busstop.
Omdat hij vervolgens ook nog eens omkeerde en de baan andersom ging verkennen duurde het nog zo'n 2 ronden achteruit rijden tot hij door de server als gefinished werd aangemerkt.

Die replay director vat dat dus op als 1 groot incident en daarom bestaat die halve highlight video dus uit Joep die post-race lol trapt. :o
Whoeha... Lachuh. :)

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Gefeliciteerd met je verjaardag Arno! *O*

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Langzaam mijn rentree aanhet maken :) Gister wat rondjes op Donnington gemaakt in de C-Spec. Nieuwe baan voor mij, dus eerst verkennen. Uiteindelijk gekomen tot 1.34.5. Ik zag op het iRacing forum dat de top rond de 1.30 rijd. Eigelijk ben ik dan niet eens ontevreden! Vooral T1 vind ik wel lastig. Ik kom regelmatig wat ruimte tekort bij het uitkomen, misschien wat later insturen? Oh, en natuurlijk de hairpin en laatste bocht, maar dat vooral omdat ik met 1 screen de bocht niet kan inkijken..

Wie rijden er nog meer regelmatig C-Spec? Pascal? Ik zou het wel leuk vinden om wat lijnen te rijden e.d.. Dindsdag kan ik alleen niet :(

iRacing Profiel

• Ithric
Gefeliciteerd Arno met je verjaardag.

iRacing Profiel

• -PassY-
Yep, that;s me :)

Dit is hoe ik Donnington aanpakte 2 weken geleden

T1: Pituitgang heeft een verdrijvingsvak, iets voor het einde daarvan remmen. Niet trailbreaken en een beetje ruim insturen zodat je lekker veel snelheid op de apex hebt. Bij de apex heeeeeeel rustig op het gas en op het moment dat de auto recht staat (als het goed is ben je dan op de curbs) vol gas. Blijf een beetje in het midden na T1

T2, T3, T4: Niet te dicht aan de rechterkant blijven voor de eerste knik naar rechts, anders ga je T4 niet halen. Eerste 2 rechter knikjes volgas. Bij de linker knik (t3) heel even remmen of liften zodat je aan de linkerkant kan komen zonder glijden. Dan ruim voor de bocht remmen maar niet hard. Heel voorzichtig insturen en de auto laten rollen.

T5: Vol gas over de curbs. Je kan een beetje afsnijden hier.

T6: heel even liften zodat je links kan blijven voor het aanremmen naar T7

T7: Vooral niet te hard erin duiken. Bocht knijpt een beetje en onderstuur onderstuur en meer onderstuur hier

T8: Blinde bocht die je harder kan nemen dan je eerst denkt. Vlak voor de top goed en hard remmen. Door de bocht rollen en zo vroeg en hard mogelijk op het gas zonder te glijden. Curbs aan de rechterkant hoef je niet te nemen zolang je maar hard richting de chicane gaat.

T9/T10: 3de versnelling, veel afsnijden, vroeg op het gas

T11: vroeger remmen dan je denkt. Doordat de bocht heel ruim is denk je meer snelheid te houden. Dus niet :D Lekker ruim nemen om de snelheid erin te houden. NIET NAAR ZIJN 1!!!!!

T12: Vlak voor de top zie je een verkleuring van het wegdek (remzone). ongeveer 2-3m daarvoor remmen en gewoon insturen. Dit werkte athans voor mij. Zelfs met 3 schermen is de apex moeilijk te vinden, maar dit werkte perfect voor mij.

Gefeliciteerd Arno *O*

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
congrats Arno !!!!!

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
offtopic:
Sorry, beetje off topic

Klik voor de bron
Bron: https://www.facebook.com/gotiracing/posts/331230980386043 (hehe)
Hier de Fanatec bron: https://www.facebook.com/Fanatec/posts/713716545371011

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 18-09-2014 11:43 ]

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Joep: Ik neem aan dat je dus na het weekend even een heel uitgebreide review hier schrijft voor diegene die niet naar de Nurburgring kunnen gaan :P

ohja, Proficiat Arno *O*

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:56:
Joep: Ik neem aan dat je dus na het weekend even een heel uitgebreide review hier schrijft voor diegene die niet naar de Nurburgring kunnen gaan :P.....
Als mijn krakkemikkige gewrichten me toelaten ga ik zeker ff rijden ermee. En ja feedback schrijf ik dan wel, hoor ;)

Verwijderd

en een filmpje :+ .... beetje spijtig dat ik niet vrij ben dit weekend , leek mij wel eens een leuke uitstap

• NickThissen
Proficiat Arno! :)

Mijn iRacing profiel

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-11 23:34
Als er nog AM drivers interesse hebben in de NEO Endurance en nog niet geronseld zijn door de gevestigde orde, is er nog plek bij Torque Freak Racing ;)

Meer info hier.

Thanks!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heeft iRacing nog aanbiedingen voor oud-leden? De 50 euro/jaar heb ik recent niet voorbij zien komen.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Olaf van der Spek schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:37:
Heeft iRacing nog aanbiedingen voor oud-leden? De 50 euro/jaar heb ik recent niet voorbij zien komen.
Die komt weer na/rond Thanksgiving (27 november). :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

We gaan op korte termijn de Close iRacing School (CiS) organiseren.
De opzet en de oefeningen zijn al vastgelegd. Details vind je hier: KLIK
Graag willen we de datum plannen (het wordt een donderdag):
Poll: Welke datum voor de CiS
Do-dag 25-9
Do-dag 2-10
Do-dag 9-10
Do-dag 25-9 of 2-10
Do-dag 25-9 of 9-10
Do-dag 2-10 of 9-10
Alle data
Geen van allen
Geen interesse
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=392177&layout=6&sort=org

De iRacing Telemetry School wordt volgend seizoen georganiseerd.

• Red Baron
Olaf van der Spek schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:37:
Volgens mij sturen ze ook wel geregeld persoonlijke aanbiedingen naar accounts die inactief zijn toch?
Ik zou je spambox even uitpluizen of je daar toevallig niets hebt ontvangen.

[ Voor 38% gewijzigd door Red Baron op 18-09-2014 16:48 ]

• -PassY-
ik heb 25-09 gekozen, maar ik kan eigenlijk 9 october alleen niet

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:41:
ik heb 25-09 gekozen, maar ik kan eigenlijk 9 october alleen niet
Dan had je een andere keuze moeten maken ;)

• -PassY-
JoepW schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:42:
[...]

Dan had je een andere keuze moeten maken ;)
omdat toen ik de 2de data wou selecteren waarop ik kan, ik de melding kreeg dat er vanaf mijn IP al gestemt was ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je kan maar 1x stemmen. Vandaar ook alle combi keuzes.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Helaas zijn mijn dinsdag en donderavond al bezet (af en toe lukt dinsdag wel). Zou graag helpen, maar tijd technisch gaat me dat niet lukken.

Cube Nuroad Race (2022)

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ga niet stemmen omdat ik nooit van tevoren weet of ik kan :D ALS ik kan kom ik wel want dat is weer een leuke manier om het race gedeelte van het racen te oeffenen :D

I-racing Profile

• Ithric
Heb gestemd, datum maakt mij niet veel uit.

iRacing Profiel

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
heb gestemd voor 2-10 of 9-10 omdat ik volgende week waarschijnlijk niet veel tijd heb en anders veel te moe ben 8)7

Mijn iRacing profiel

• JoostBaksteen
  • Laatst online: 30-10 16:34
Jullie deden het van de week een stuk netter in T1:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cdysog0uOLM]

[ Voor 23% gewijzigd door JoostBaksteen op 18-09-2014 21:35 ]

Verwijderd

Bijzonder, ik ban voor het eerst in m'n carriere gebanned voor een race :o

Ik hoop de reden nog te krijgen, maar ik vermoed omdat ik 'te weinig' ruimte liet.
Afbeeldingslocatie: http://wit9.home.xs4all.nl/chicago1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wit9.home.xs4all.nl/chicago2.jpg

m'n video voor de race van zondag is al klaar :+ New Hampshire is toch een k oval om te racen.

• -PassY-
ik heb niet veel verstand van oval rijden, maar dat lijkt mij genoeg ruimte :)

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
juist van iemand deze e-bay seller doorgekregen. redelijk betaalbare replica sturen en aanverwante

http://stores.ebay.co.uk/Rfevolutions

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:33

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heren,

Zondagavond as. gaan we bij DigitalRacing.nl weer fun-/oefenracen voor onze ZAC9 competitie. Dit keer met de GT3's op Oulton Park. Iedereen die het leuk vindt en zin heeft in een leuk avondje rijden, is welkom :) Zie ook hier.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacing wenst iedereen een goede morgen vanaf the SimExpo!
http://instagram.com/p/tHtikWEVyq/

Mooie auto. ;)

• larose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 11:20
Ik kreeg vanochtend een mail over de racing school waaraan ik normaal gesproken graag had meegedaan. Maar wellicht is het een paar mensen opgevallen dat ik op dit moment niet race, dit om gezondheidsredenen, zeker niet uit desinteresse. Ik ben de laatste maanden aan het tobben met mijn rug en het is gewoon onmogelijk voor mij om in de playseat plaats te nemen op dit moment.
Ik loop en sta al een tijdje scheef, bukken en overgaan van staan naar zitten, liggen, bukken, kortom, alles waar je je rug voor nodig hebt is pijnlijk. Gisteren zijn er foto's gemaakt, hopelijk komt daar wat uit.

Ik ga zeker weer racen op het moment dat het weer kan, had voor dit begon net 2 jaar in iracing afgesloten. Maar voorlopig zit het er even niet in.

Ik schrijf dit omdat ik wil voorkomen dat mensen het idee gaan krijgen dat ik totaal geen interesse meer heb in racen.

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:24:
iRacing wenst iedereen een goede morgen vanaf the SimExpo!
http://instagram.com/p/tHtikWEVyq/

Mooie auto. ;)
Benieuwd wanneer ze de definitieve lijst met Aston Martins bekend maken :)

By the way: van harte gefelicteerd Bas *O*

Xbox

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
larose schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:31:
Ik kreeg vanochtend een mail over de racing school waaraan ik normaal gesproken graag had meegedaan. Maar wellicht is het een paar mensen opgevallen dat ik op dit moment niet race, dit om gezondheidsredenen, zeker niet uit desinteresse. Ik ben de laatste maanden aan het tobben met mijn rug en het is gewoon onmogelijk voor mij om in de playseat plaats te nemen op dit moment.
Ik loop en sta al een tijdje scheef, bukken en overgaan van staan naar zitten, liggen, bukken, kortom, alles waar je je rug voor nodig hebt is pijnlijk. Gisteren zijn er foto's gemaakt, hopelijk komt daar wat uit.

Ik ga zeker weer racen op het moment dat het weer kan, had voor dit begon net 2 jaar in iracing afgesloten. Maar voorlopig zit het er even niet in.

Ik schrijf dit omdat ik wil voorkomen dat mensen het idee gaan krijgen dat ik totaal geen interesse meer heb in racen.
Beterschap Aad!
Bas gefeliciteerd en veel succes van het weekend. Hou 'm heel! ;)

Verwijderd

Goedemiddag :) . Naar aanleiding van CiS, heb ik gister per ongeluk alleen op Donderdag 25-9 geklikt, niet wetende dat ie al meteen zou voten. Maar mocht het nodig zijn en ik ben online zou ik elke geplande data wel kunnen.

Proficiat met je verjaardag nog Arno.

En de mensen die bij de Expo zijn wens ik heel veel plezier. Volgende x even langs Tilburg rijden als er nog plek is :p .

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Ik doe graag mee aan CiS (als student natuurlijk).
Ik weet alleen niet hoe ik met mijn diensten zit.
Als ik kan kom ik!
Als ik niet kan laat ik het tijdig weten.
Vandaar dat ik alle data heb ingevuld.
Daarnaast moet ik nog even wachten tot mijn gt3 stuur terug is.

[ Voor 6% gewijzigd door Gruwel84 op 19-09-2014 13:21 ]

iRacing Profiel

• NickThissen
Wie gaat er nou uiteindelijk naar de ring morgen of zondag (of beide)? Ik zit nog steeds te twijfelen :+ Ik heb wel tijd, maar wil eigenlijk niet beide dagen gaan. Is er iets van een meet gepland bijv?

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga, geen meet afgesproken.

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
Doe ook graag mee aan de CiS, maar vanwege mijn wisselende diensten ben ik maar 1 week per 3 weken s'avonds thuis dus wellicht dat ik niet kan.
Dus afwachten welke data het wordt.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 96 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.