Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.977 views

Onderwerpen

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 14:09
dev null schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:00:
Ik had eigenlijk liever een toerwagen (BTCC) of zelfs Clio Cup gezien dan nog een GT.
Van die BTCC Honda Civic hoor je ook niks meer.
Honda werkt niet mee, helaas.

Super blij met Aston. De DBR9 is zo ongelovelijk gaaf.
Combineren met de corvette. Nog een Aston in lmp1 en we hebben Le Mans 2009 redelijk mooi gevuld. Screw TUSCC, good ol ALMS.

iRacing Profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Pfff, even lekker gedouched en een biertje gepakt :)

26 rondes, 1;23.0 als tijd, en voor zondag proberen een 1:22 te rijden in Q :+ Denk dat het mogelijk moet zijn. Al worden de eerste paar rondes best lastig. Zelfs aan gas geven denken is soms al teveel met dit weer :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:26
Ik hoop dat ze ook de GTE gaan maken. Dat zou namelijk een goed perspectief kunnen bieden voor een uitgebreide sportcars serie in de toekomst:

DP Corvette (getekend)
Eventueel een HPD die gelijk getrokken is met de DP Corvette

BMW Z4 GTE (getekend)
Aston Martin GTE (getekend)

RUF C-Spec (getekend)

Hoop dat de volgende auto die ze tekenen de Corvette C7R GTE zal worden. Vind ik toch de mooiste GTE van het moment en ze hebben nog altijd het beste geluid.

[ Voor 9% gewijzigd door tim.w op 11-09-2014 22:42 ]

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Arfman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:57:
Holy crap dat had ik niet zien aankomen, gaaf!
Ik denk dat er een goede kans is dat ze nog wel wat tracks en auto`s gaan aankondigen mbt Blancpain.
Ik zie dit dus ook niet als erg onverwacht.

Jaguar, Bentley, Nissan en zeker Chevrolet. Hoge kans dat er nog 1 of meer van tussen zit.

Mercedes kans laag, Ferrari en Lamborghini heel laag en Audi-Porsche schat ik in als onmogelijk.

Wat tracks betreft zitten er imho nog wel wat goedkope tussen die goed zouden kunnen.

Zoals Nogaro, Slovakiaring, Algarve en Nurburgring GP zijn goed mogelijk.

Paul Ricard lijkt me moeilijk en de Ring lijkt me nog steeds wishful thinking.

How do you save a random generator ?

Verwijderd

enchion schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:47:
[...]

Ik denk dat er een goede kans is dat ze nog wel wat tracks en auto`s gaan aankondigen mbt Blancpain.

Jaguar, Bentley, Nissan en zeker Chevrolet. Hoge kans dat er nog 1 of meer van tussen zit.

Mercedes kans laag, Ferrari en Lamborghini heel laag en Audi-Porsche schat ik in als onmogelijk.

Wat tracks betreft zitten er imho nog wel wat goedkope tussen die goed zouden kunnen.

Het zou natuurlijk kunnen dat ze een licentie op Blancpain serie hebben/krijgen en dat daarmee alles gelicenseerd is.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Laten we maar niet te veel hopen want zoals al zo vaak gezien is een licentie nog lang niet genoeg... Er liggen zo even uit het hoofd wel een stuk of 8 dingen die gelicenseerd zijn maar waar geen data voor te krijgen is of teams die niet mee werken etc, dan heb je nog niks.

Betekend allemaal niks totdat we het eerste work in progress zien.

Mijn iRacing profiel

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:32:
Laten we maar niet te veel hopen want zoals al zo vaak gezien is een licentie nog lang niet genoeg... Er liggen zo even uit het hoofd wel een stuk of 8 dingen die gelicenseerd zijn maar waar geen data voor te krijgen is of teams die niet mee werken etc, dan heb je nog niks.

Betekend allemaal niks totdat we het eerste work in progress zien.
Very True.

Maar aangezien ze het evenement sponsoren en van de laatste 4 auto`s er drie GT3`s zijn en de 4de nu aangekondigd is verwacht ik dat iRacing nog wel wat meer van plan is.
(Alleen de Aston Martin zou een beetje een soort gevoel van lekkere maaltijd maar dan zonder toetje bijsmaak geven.)

Daarbij zitten ~50% van de tracks al in iRacing.
(Misschien is het een tactische zet om makkelijker aan meer Europese tracks te komen, en ook Le Mans in de toekomst te kunnen pushen om licenseerbaar te worden, op de manier van we hebben alle andere GT series/tracks al we missen alleen dat Franse circuitje, als jullie Fransen nou ook even meewerken.
Maar dit is natuurlijk extreem speculatief)

[ Voor 17% gewijzigd door enchion op 11-09-2014 23:57 ]

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
hebben jullie ook uitnodiging gehad voor de virtual racing school ? morgen mail is doorlezen

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:10
Nee, ons valt niets meer bij te leren O-)

maar nu serieus... ik heb geen mail gezien

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
Kans op Nissan lijkt me ook erg laag gezien de Gt academy ;)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

mss een Tesla voor Deni :P
edit:gisteren ook nog even eens een korte test gedaan op M-O met de gt3 en men nieuwe loadcell... ik moet zeggen dat na paar maanden het gevoel wel echt weg is.... met de MClaren geraakte ik op feul wel aan een 1.22.0 maar dat viel mij wel tegen. Nu M-O is nu niet echt mijn favo baan dus ik ga de volgende weken maar eens terug wat aan de slag gaan... kan zijn dat als ik maandag of dinsdag een gaatje vind ik wel even mee join in een race

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2014 07:44 ]

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-11 09:21
Gisteren even wat aangekloot met de C-Spec, maar ondanks redelijke tijd niet in een ritme gekomen.
Toen in de Skip, ook niet veel soeps.

Denk dat ik de komende tijd gewoon alelen F-GT in P ga rijden voor Neo en dan wel zie hoe het gaat per week.

Heb momenteel teveel auto's die allemaal anders rijden zeg maar en dat is niet bevordelijk.

iRacing Profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-11 15:51
enchion schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:47:
[...]

TuxieDeni schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:10:
Kans op Nissan lijkt me ook erg laag gezien de Gt academy ;)
R3E en Forza hebben toch ook gewoon Nissans, dus zo exclusief voor Gran Turismo en GT Academy lijkt dat me niet.

De Mercedes, Audi en Bentley zitten/komen ook in meerdere titels en de banden met Chevy zijn er al.

Porsche is onmogelijk maar daar hebben we de Ruf al voor, Ferrari en Lamborghini zullen ook wel een lastig verhaal zijn.

Dus laat ze bij iRacing nog maar meer deals maken, zou toch mooi zijn als we straks kunnen kiezen uit de BMW, Ruf, Mclaren, Ford GT GT3, Aston Martin GT3, Nissan, Mercedes, Audi, Bentley, Camaro GT3 en Corvette GT3 :9~

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• NickThissen
De GT3 series is een van de meest populaire, waarom wil iedereen daar nog meer auto's bij? 4 of 5 vind ik meer dan genoeg. Hoop ook dat ze eerst die GT1 maken of de corvette DP of een GTE etc. Genoeg series die wel hulp kunnen gebruiken met een nieuwe auto, de GT3 overleeft het voorlopig wel...

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
ik zit meer te wachten op auto's om bv de HPD, DP, FGT, CSpec, caddy/kia serie uit te breiden. Niet als extra klasses, maar als extra auto in de klasses.

Een europeese Formula wagen. Renault 3.5 of F3 bv.

Een echt straten circuit zoals Monaco, Pau, Singapore. Long beach is best lang uit al, en ik hoop dat ze vooruitgang boeken met straten circuit en de mogelijke problemen ermee. Of Long beach uit de tech demo halen :)

Adelaide?

Banden compounts. Hard/Zacht/Qual ofzo :) Niet voor alle series, maar voor de series waar het logisch is :)

McLaren MP4/4?

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:35

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
uhum......
offtopic:
Dear Joep W.....

As an owner of the ClubSport or CSR Elite wheel, you have the privilege to be in the exclusive group eligible to purchase our new Fanatec ClubSport Wheel V2.

Twijfel...

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55

derx666

mecker ende blaet

ja ik ken dat :)

Nog iemand interesse in een weinig gebruikte CSW base met BMW stuur :)

[ Voor 69% gewijzigd door derx666 op 12-09-2014 17:52 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Wat vraag je ervoor?

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Iedereen zal de mail hebben, heb em hier ook. Moet nog even denken wat ik wil doen...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:02:
Iedereen zal de mail hebben, heb em hier ook. Moet nog even denken wat ik wil doen...
Ow ik had nog niet goed gelezen.... Geen invite. Enkel een aankondiging van een aankondiging van een invite.... in de komende maanden ....... Toedeloe!!!!!

[ Voor 85% gewijzigd door JoepW op 12-09-2014 18:06 ]

• enchion
  • Niet online
-PassY- schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:23:

Een echt straten circuit zoals Monaco, Pau, Singapore. Long beach is best lang uit al, en ik hoop dat ze vooruitgang boeken met straten circuit en de mogelijke problemen ermee. Of Long beach uit de tech demo halen :)

Adelaide + McLaren MP4/4?
Droom combo. :9

Adelaide zou opzich moeten kunnen aangezien het niet veel complexer is dan bv Montreal die al in iRacing te vinden is.

Verder vind ik ook dat ze toch een keer de gok moeten gaan wagen om een stratencircuit te maken om te kijken hoe veel tijd het werkelijk in beslag neemt.
Dan zou Long Beach wel eerst afgemaakt moeten worden.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:51

Fuelke

Forza Ferrari

enchion schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:33:
Adelaide zou opzich moeten kunnen aangezien het niet veel complexer is dan bv Montreal die al in iRacing te vinden is.
Adelaide ligt in het centrum van een drukke stad, Montreal ligt in een soort park in het midden van de rivier :P

Google Maps

Ben je niet in de war met Melbourne? Dat circuit ligt wel in een soort park.

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 12-09-2014 18:45 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• enchion
  • Niet online
Fuelke schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:39:
[...]

Adelaide ligt in het centrum van een drukke stad, Montreal ligt in een soort park in het midden van de rivier :P

Ben je niet in de war met Melbourne? Dat circuit ligt wel in een soort park.
Adelaide is ook een stads-park-circuit met alleen laagbouw woningen er omheen, en ligt opzich wat buiten het centrum.
(ook de barrieres/vangrail en spectator stands halen veel bouw uit het zicht, maw niet het moeilijkste stratencircuit)

Melbourne heeft een hoogbouw skyline die op afstand zichtbaar is en wel wat extra werk zou kosten, maar is ook niet de moeilijkste.

Monaco, Macau, Long Beach, Singapore zullen de extreemste gevallen zijn.
(hoewel veel hoogbouw perfect vierkante zuilen zijn, maw de moeilijkheids graad is dan ook niet per definitie hoger dan 1 van de kleinere gebouwen van bv Gaudi om maar iemand te noemen)

Kijk maar eens op google streetview, Adelaide en Albert Park staan er als het goed is helemaal op.

[ Voor 11% gewijzigd door enchion op 12-09-2014 18:53 ]

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 14:09
Zo fijn dat ik in de beta zat, hoef ik niet na te denken of ik de V2 wil, ik heb 'm al. :)
Tenminste, als ik 'm mag houden. Anders koop ik de V2 alsnog, toch wel echt een enorme verbetering tov van de V1, en die was al erg goed.

iRacing Profiel

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:51

Fuelke

Forza Ferrari

enchion schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:46:
Kijk maar eens op google streetview, Adelaide en Albert Park staan er als het goed is helemaal op.
Eigenlijk is een stratencircuit in het echt opbouwen ook een flink werkje, als je de mijn link naar Adelaide volgt, je ziet een gedeelte vast circuit, maar in de straten er omheen breken ze volgens mij complete verkeerseilanden uit :D

Hoofdtribune - Wakefield Road - East Terrace - Bartels Road - Dequetteville Terrace en dan voor de rotonde terug Wakefield road op.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze Long Beach hebben gemaakt, wanneer hebben ze dat ingescand? Tijdens een race weekend of hebben ze de straten apart gedaan? Op zich kan het wel zonder echte scan, volgens mij hebben ze zo Oran Park nagebouwd, want dat circuit was eigenlijk al gesloopt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Mooi baantje Adelaide, daar werd in 1994 het F1 kampioenschap beslist....ook al weer 20 jaar geleden

• enchion
  • Niet online
Fuelke schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:24:
[...]

Eigenlijk is een stratencircuit in het echt opbouwen ook een flink werkje, als je de mijn link naar Adelaide volgt, je ziet een gedeelte vast circuit, maar in de straten er omheen breken ze volgens mij complete verkeerseilanden uit :D

[video]

Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze Long Beach hebben gemaakt, wanneer hebben ze dat ingescand? Tijdens een race weekend of hebben ze de straten apart gedaan?
Zoals je in jouw video goed kan zien is er weinig van de omliggende huizen te zien, meest voorname zijn de tijdelijke tribunes die opgezet zijn.

Het leuke is dat de curbstones voor het F1 GP gedeelte (oude layout) op google steetview er gewoon nog inzitten maw dat moet te realiseren zijn, en is ook te hopen dat het ooit gescand wordt voordat de oude layout voorgoed weg is.
Verder zijn er idd een paar voetgangers heuveltjes die tijdens race weekend weggehaald zouden moeten worden.

Long Beach moet wel tijdens een raceweekend zijn, maar dat zou wel ergens op het iRacing forum te vinden moeten zijn hoe/wanneer ze dat gescand hebben.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:42

Niellie41

[object Object]

Ik denk tijdens de week / weekend van de Long Beach Grand Prix (Indycar en TUSCC). ;)
Zo hebben het ook gedaan met Montreal. Daar hadden ze 2 dagen om et circuit te scannen en moesten ze 's nachts door werken om het af te krijgen binnen de tijd die beschikbaar was ivm trainingen van Grand-Am en NASCAR.

[ Voor 68% gewijzigd door Niellie41 op 13-09-2014 00:17 ]

• enchion
  • Niet online
Fuelke schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:24:
btw "gedeelte vaste track" valt tegen, toen ik in Adelaide was op vakantie zag de pitlane er gewoon uit als een stukje asfalt door een grasveldje, helemaal niks te zien wat met racen temaken heeft. :X
(wanneer er geen raceweekend is bestaat het circuit eigenlijk gewoon niet.)

[ Voor 41% gewijzigd door enchion op 13-09-2014 00:22 ]

• Red Baron
We gaan weer los deze middag.
Hopelijk krijgen we de stream wel gestart vandaag :X

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:59

elni

Carrot

Red Baron schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:38:
We gaan weer los deze middag.
Hopelijk krijgen we de stream wel gestart vandaag :X

[video]
Succes!

• NickThissen
Hoop echt dat een van de andere Aston Martin's de LMP1 is, dan zouden we in theorie twee heel vette series kunnen krijgen:
quote: Jonathan Butel
iRacing Historic SportsCar Series

Aston Martin DBR1-2 LMP1
HPD ARX-01c LMP2
Corvette C6R GT1 + Aston Martin DBR9 GT1
Ford Doran GT2 + BMW M3 GT2 (+Aston Martin V8 Vantage GT2?)

iRacing TUDOR whatever Series (next year, otherwise we're already historic)

Corvette DP + HPD ARX-03b
Radical PC
BMW Z4 GTLM + Aston Martin V8 Vantage GT2/GTLM
BMW Z4 GTD + Aston Martin V12 Vantage GTD + Ruf 911 GT America
Paar van die auto's missen nog maar ook zonder die kunnen we dit al doen en dan later toevoegen als we ze krijgen.

Dan bijvoorbeeld deze series afwisselen week na week (6 weken per seizoen per serie), of bijvoorbeeld een serie met sprint races (45 min zoals nu) full-time, en een serie endurance races met driver swaps met 3-4 races per week. Zou je de 45 min zelfs fixed setup kunnen maken om mensen te trekken. En dan om het seizoen omwisselen.

Fuck GT3, dit is de toekomst van iRacing imo :+

Mijn iRacing profiel

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:59

elni

Carrot

NickThissen schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:39:
Hoop echt dat een van de andere Aston Martin's de LMP1 is, dan zouden we in theorie twee heel vette series kunnen krijgen:

[...]

Paar van die auto's missen nog maar ook zonder die kunnen we dit al doen en dan later toevoegen als we ze krijgen.

Dan bijvoorbeeld deze series afwisselen week na week (6 weken per seizoen per serie), of bijvoorbeeld een serie met sprint races (45 min zoals nu) full-time, en een serie endurance races met driver swaps met 3-4 races per week. Zou je de 45 min zelfs fixed setup kunnen maken om mensen te trekken. En dan om het seizoen omwisselen.

_/-\o_

• NickThissen
Succes Paul!

Mijn iRacing profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-11 15:51
NickThissen schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:39:

[...]

Fuck GT3 zou ik niet willen zeggen, want dat vind ik ook mooie auto's.
Maar mijn voorkeur gaat toch ook wel heel erg uit naar bovenstaande lijstjes!

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nette 14e plaats evengoed nog Paul. Jammer dat je teammaat je raakte toen je je achterkant een beetje verloor bij het opkomen van het rechte stuk, anders had er nog wel iets meer in gezet. Daarna heb je echt strak gereden en nog een behoorlijk aantal plekken goed gemaakt.

Cube Nuroad Race (2022)

Verwijderd

Straks laguna nog maar eens proberen uitrijden! Heeft me al veel irating gekost die dweilende en spinnende rufs!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Heb een nieuwe loadcell op mijn net nieuwe CSPv2's gezet, daarna werkte de rem weer......voor 5 minuten.
Daarna weer exact hetzelfde probleem, rem indrukken geeft nauwelijks uitslag (niet op 1 en niet op 10), en met een gelijke constante druk blijft de uitslag ook zeker niet gelijk (schiet beetje heen en weer). Heb het idee dat die potentiometer zelf niet helemaal in orde is, ticket bij fanatec is aangemaakt.

Ik hoorde laatst iets over dat ze soms reparatiesetjes opsturen, wat is dat precies? Zit daar ook een nieuw potentiometertje bij? Wellicht kan ik er op aansturen dat ze mij dat ook opsturen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iXiro schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:37:
Heb een nieuwe loadcell op mijn net nieuwe CSPv2's gezet, daarna werkte de rem weer......voor 5 minuten.
Daarna weer exact hetzelfde probleem, rem indrukken geeft nauwelijks uitslag (niet op 1 en niet op 10), en met een gelijke constante druk blijft de uitslag ook zeker niet gelijk (schiet beetje heen en weer). Heb het idee dat die potentiometer zelf niet helemaal in orde is, ticket bij fanatec is aangemaakt.

Ik hoorde laatst iets over dat ze soms reparatiesetjes opsturen, wat is dat precies? Zit daar ook een nieuw potentiometertje bij? Wellicht kan ik er op aansturen dat ze mij dat ook opsturen.
Het kan ook aan het schuimpje liggen dat in het zwarte blokje boven de load cel zit. Als dat klemt kan je dit ook hebben. Maar waarschijnlijker is dat of de printplaat vlak naast de load cel of de printplaat onderop kapot is.

Bel maandag anders even met customer service in duitsland....

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
JoepW schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:54:
[...]

Het kan ook aan het schuimpje liggen dat in het zwarte blokje boven de load cel zit. Als dat klemt kan je dit ook hebben. Maar waarschijnlijker is dat of de printplaat vlak naast de load cel of de printplaat onderop kapot is.

Bel maandag anders even met customer service in duitsland....
ok, nou even afwachten wat ze gaan zeggen dan. Thanks Joep !

Ik doe morgen niet mee denk ik, dus Peter, als je toch wilt rijden kan dat!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

Phydomir

Dennis

Hoe zit het trouwens met halve teams? Roy kan morgen niet maar ik wil eigenlijk wel mee rijden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je kan als solo rijder meedoen, maar dan krijg je enkel jouw punten.
Maar we hebben ook Eric nog die nu geen team heeft. Ik weet enkel niet welke auto hij wil rijden (gokje: radical).

• Red Baron
derx666 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 18:14:
Nette 14e plaats evengoed nog Paul. Jammer dat je teammaat je raakte toen je je achterkant een beetje verloor bij het opkomen van het rechte stuk, anders had er nog wel iets meer in gezet. Daarna heb je echt strak gereden en nog een behoorlijk aantal plekken goed gemaakt.
Ja dat was me de race wel zeg.
Eerst de start al, ik heb dit hele seizoen nog zoveel hectiek gezien in de eerste bochten.
Ik leek er nog wel goed doorheen te komen, tot op het laatste moment m'n teamgenoot Jeremy nog de baan over kwam schieten.
Daardoor moest een aantal plekken opgeven, maar door al die chaos had ik na de eerste ronden netto alsnog 3 plekken gewonnen.

De ellende kwam eigenlijk iets later toen ik achter het Justin Lindsay & Frank Levick treintje kwam te zitten.
Pro's die meedoen is leuk en aardig, maar ze waren erg langzaam.
Helaas is het lastig volgen in de draft en ik vraag me af of ze wellicht ook -10 wicker hadden ofzo (ik reed met -5).
Enfin ik voelde me al een halve Darin Gangi omdat ik behoorlijk gefrustreerd raakte dat ik er maar niet langs kon terwijl ik eigenlijk wel een seconde sneller was dan hun pace O-)

Vervolgens dus het moment in ronde 9, waar Levick Lindsay inhaalt in 130R en ze 2-wide naar de laatste hairpin gaan. Ik denk dus dit is m'n kans en zit echt in de versnellingsbak van Lindsay bij het uitkomen van de laatste chicane.
Helaas waarschijnlijk een combi van te snel op het gas en dat irritante bumpje dat daar zit en ik verlies m'n achterkant, red de auto nog wel, maar Joonas die vlak achter mij zat peert hem erachter in.
YouTube: 2014 iRacing World Championship Grand Prix Series - #14 Suzuka - Radicals onboard

Om eerlijk te zijn dacht ik dat de race daar wel over was. Ik wacht toch nog maar ff om het aankomende verkeer te laten passeren en rijd dan nog maar even verder.
Wonderwel waren de sector tijden daarna nog best goed, waar ik had gedacht dat m'n rearwing en/of ophanging wel helemaal aan gort zou zijn.

Toen dat dus 100% meeviel ben ik er toch nog maar weer even voor gaan zitten en had vanaf daar nog best een vermakelijke race. Dat je dan nog 14e wordt is wel erg apart en dubbel gevoel.

Sowieso ook wel een dubbel gevoel voor ons team, Mogar pakt ons eerste WCS podium door 3e te finishen en Joonas en Jeremy beiden een DNF. Waar het met name voor Jeremy alweer de zoveelste is dit seizoen en hij nu zelfs buiten de top 25 is gevallen :(

Dus maar hopen dat we een goede laatste 2 races hebben met z'n allen zodat we niet weer die demotiverende winter pro series in moeten.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Jij staat denk ik ver genoeg voor op P25, als je beide wedstrijden uit rijdt dan moet dat geen issue zijn. Voor Jeremy zal het inderdaad nog even aanpoten worden. Mogar was inderdaad knap dat hij 3e werd, al had hij natuurlijk ook een beetje mazzel dat Oomishima (of hoe die gast ook heet) en Enzo nog in de laatste paar rondes eraf gaan (al heb ik de crash van Enzo niet gezien).

Zandvoort moet wel goed zitten neem ik aan :P Mja dan Cota.... bbrrrrr... :)

Cube Nuroad Race (2022)

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Tjongejonge, op zaterdagavond hoef je geen WSCS te rijden, wat een klepmongolen komen er dan uit in de HPD. Gewoon 3 keer rondgetikt door een HPD die in onmogelijke gaatjes dook en toen ik er uiteindelijk maar toe overging om ze extreem veel ruimte te geven spinde er 1 voor m'n neus, weer een 4x. Als je dat ding niet op de baan kunt houden, wat doe je dan in een officiële race? Ga lekker leagues rijden ofzo maar val mij niet lastig 8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• -PassY-
ik zat nog te denken om aan die zelfde race mee te doen.

Kwam thuis van een BBQ, nog 45m tot de race, dus maar even een practice gejoined. Veel mensen uit de USA, en die rijden toch iets anders lijkt het wel. Geen idee wat, maar ik voelde dat een race met de zelfde personen wel eens een probleem zou kunnen zijn :)
Was wel lekker stabiel rond de 1:27-1:28, geen schade of contact gehad, maar er werden hele rare acties uitgehaald. Op een gegeven moment gingen en 4-5 HPD (te veel om precies te tellen) in 2 bochten over de kop, spins, schade, baan oversteken terwijl iemand anders er aan komt 8)7 8)7 8)7

Vervolgens nog getwijfeld, maar toen iedereen vlak voor de race de sessie verliet zag ik het niet zo zitten meer :) Ga nu lekker morgen middag een race meepakken, dan eten, en dan glibberen en glijden op Road Atlanta :D

Verwijderd

Pfff ik heb zo'n zin in de c-spec morgen... :P Krijg die grafwagen totaal niet rond.De ene keer haarscherp en dan weer uitbreken met remmen, onderstuur-overstuur all over the place, of het nou bocht ingaan of uit gaan is. Heel vaak bij uitkomen van de chicane wat dan opeens omslaat in wheelspin overstuur. En het is ook niet consistent. Wagen is niet te corrigeren. Ik weet nou weer waarom ik toen Skip ben gaan rijden en ik de BMW gekocht heb. man man man optimal is een 1.27.9.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Phydomir schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:42:
Hoe zit het trouwens met halve teams? Roy kan morgen niet maar ik wil eigenlijk wel mee rijden.
Helaas moet Eric heeeeeeeeel vroeg op morgen, dus die kannie....

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Heb Circuit Zolder nu eens in realife gedaan afgelopen woensdag met mijn auto.
Hier de beelden

iRacing klopt prima ;) en de kerbs zijn prima te nemen.

inlap - hotlap met traffic helaas - en nog 2 laps

[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 14-09-2014 11:00 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Wordt nog een hele kluif om die Radical de eerste ronde op de baan te houden...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Phydomir schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:36:
Wordt nog een hele kluif om die Radical de eerste ronde op de baan te houden...
Niet alleen de Radical, de Ruf staat de eerste paar ronden ook in drift modus ;)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• Red Baron
BruceLee schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:56:
Hier de beelden

[video]

En de zwarte vlag was voor?

• BruceLee

BruceLee

Die was voor te veel db's uit de uitlaat 96db ipv de toegestane 95db

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
het bekende probleempje met trackdays, dus niet alleen met de motor heb je daar last van :)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wij hadden voor onze raceauto altijd 2 uitlaten. Een stille en een ...... open :)
Wel altijd gepiel om de carb's af te stellen na het wisselen.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

het is maar 1db wat er teveel is he. Beetje glaswol in de demper erbij douwen en klaar :)

Cube Nuroad Race (2022)

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Afbeeldingslocatie: http://www.racehistorie.nl/rally/1979-valkenswaard-17031979_0009_pag.jpg

Rallycross werd altijd vooraf gekeurd.
Op de uitlaten van de porsche 2 koperen bochten geplaatst zodat het geluid niet direct richting de meting ging.
En voor de race de bochten er gewoon weer af.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
Diensten gewisseld en totaal de team race vergeten :( Ik ben pas weer thuis wanneer jullie lang en breed aan het racen zijn, succes dennis! op Barber en Spa hoop ik er wel bij te zijn!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat heb ik daar toch een hekel aan, mensen die denken in te kunnen halen door gewoon door iemand heen te rijden. Ik was er zaterdag middag weer een slachtoffer door tijdens de NIS race op Chicagoland.

Rond 32 minuten YouTube: iRacing - 2014 NASCAR iRacing Series - Race 27 a Chicagoland

Ik wilde nog een protest indienen, ben alleen vergeten om de replay op te slaan... Niet dat een protest iets gaat helpen.

Het was te merken dat de open series geen race meer heeft, een aantal onbekende en de snelheid was wat hoger.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
Het ziet er eigenlijk ook uit als wat netcode? Kijk maar eens in je spiegel op het moment dat het gebeurd

• -PassY-
Tering, heb de WSCS race weten te overleven.

Waren maar 2 porsches (inc mij), maar de race uitrijden was een hele uitdaging met de HPDs. Moest een paar keer flink in de remmen en 1x stond er een FGT compleet dwars in de Corkscrew. Helemaal terug naar zijn 1, en met 40km/h er om heen rijden.

SR "schade" valt me, alleen 1x een offtrack omdat een HPD wel heel wijd ging bij het uitkomen terwijl ik er nog naast zat.

Denk alleen dat het ook nog een beetje aan mij ligt, dat Multi class racen is erg leuk, maar moet soms nog flink wennen aan alle hectiek die soms in eens los barst :D Heb denk ik in de hele race wel 20s of meer verloren met verkeer.

Oefening baart kunst :)

• dabelg
Hier de beelden

[video]

je mag wel een leuke cd'tje opzetten "eye of the tiger" ofzo :p

altijd wel leuk zo'n trackday"s maar heb je geen schrik voor steenslag enz ? pfff

[ Voor 8% gewijzigd door dabelg op 14-09-2014 19:02 ]

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
anti steenslag hack, gebruik je die niet? Ziet er wel leuk uit skeijmel klinkt wel leuk die kevert!

Mijn iRacing profiel

• enchion
  • Niet online
Hier de beelden

[video]

Je rijd netjes vind ik. d:)b

Je voorkant lijkt wel een beetje ongesckit laag te staan voor dit circuit imho, schuurt eeen beetje veel op de voorbanden, maar dat zal wel fabrieksinstellingen zijn zodat hij lekker rijdt op de snelweg.

Wanneer komt je met een filmpje van Zandvoort/Assen, ik zie nl alleen maar buitenlandse circuits.

Verwijderd

BruceLee schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:56:
[...]

Die was voor te veel db's uit de uitlaat 96db ipv de toegestane 95db
op zolder zijn 1-2 meetpunten .. ik denk ergens aan de kanaalbocht richting opgaan rechte stuk naar eerste chicane .. mss gewoon beetje gas lossen in het vervolg doet ook wonderen (nog al gehoord), of wel op donderdag rijden (geen geluidslimiet) .. maar ik denk dat dit wel wat € meer gaat kosten.

• Arfman

Arfman

Drome!

Meer mensen last van dat de iRacing site de laatste ~week verschrikkelijk traag kan zijn? Dashboard laden duurt soms minuten lang, Hosted idem dito. Heb het zowel onder Chrome als Internet Explorer.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Roy Visser schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:15:
Het ziet er eigenlijk ook uit als wat netcode? Kijk maar eens in je spiegel op het moment dat het gebeurd
Hm. Je bedoeld dat het net lijkt of hij blinkt net nadat hij mij raakt?
Nog steeds blijf ik erbij dat het vermeden had kunnen worden.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• -PassY-
En weer heb ik problemen met Road Atlanta zelf :) Baan ligt me totaal niet.

Eerste 8-9 ronde waren erg leuk met een groepje van 4. Tot in de chicane wat contact gemaakt werd en alles snel uit elkaar viel.

Vervolgens 4-5 ronde Kevin achter me gehad, maar uit eindelijk toch gekraakt onder de druk in de Esses :( nog geprobeerd terug te rijden, maar rechts af was niet meer mogelijk. Tow gepakt en tot de conclusie gekomen dat ik 2 ronde achterstand niet kan dicht rijden om nog een plekje te winnen.

En over een paar weken is het 70m RAtlanta in de WSCS ... :(

• Phydomir

Phydomir

Dennis

The_FrankO schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:25:
[...]

Hij tikt je gewoon rond. Heeft hij op Bristol ook bij mij gedaan, kan je beter bij uit de buurt blijven.

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
The_FrankO schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:25:
[...]

Zoals je misschien weet zat ik in dezelfde race, maar die Gerald had ook een ontzettend slechte verbinding volgens mij. Zijn auto ging echt alle kanten op. Dus het verbaasd me niets als het ongeluk deels door netcode kwam.

Het is wel jammer om je race zo beeindigd te zien worden. Je had de snelheid goed te pakken, vooral op de lange run viel mij op. :)

Mijn iRacing profiel

• dabelg
pff warmte in de banden van de radical krijgen is moeilijk maar eruit krijgen is heel moeilijk :(

reed echt 7 ronde lang op knikkers spinde 5 keer achter elkaar in hairpin en 3 keer rechtdoor laatste S.

fun was er snel wel af ( dom van me om zo te focussen dirk uit draft te rijden) had gewoon kalm moeten blijven

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja, de Radical is echt drama dit seizoen.

Via via te horen gekregen dat iRacing er mee bezig is en de auto weer een serieuze update gaat krijgen komend seizoen. Ik race er niet meer mee, totaal onvoorspelbaar dat ding. Laatst een P sessie gejoined wat prima ging, dag erna join ik een andere P sessie en de grip is totaal anders 8)7

Scheelt dat ik toch geen tijd heb om me er druk over te maken :Y)

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
Die practice op dinsdag kan iedereen (lees ik) daar aan mee doen?

Hoe werkt dat precies kun je dan joinen via de league tab? Heb die startpost en alles wel doorgewerkt maar pfff er is ook zo veel info :P
kuddos voor het posten van alle info trouwens :)

iRacing Profiel

• NickThissen
Als je lid bent van de league dan kun je gewoon meedoen ja. Via de League tab en dan League Sessions kun je het vinden, of ons als friend toevoegen in iRacing en dan via een van ons joinen vanuit de friend list.

Mijn iRacing profiel

• BruceLee

BruceLee

enchion schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:37:
[...]

Je rijd netjes vind ik. d:)b

Je voorkant lijkt wel een beetje ongesckit laag te staan voor dit circuit imho, schuurt eeen beetje veel op de voorbanden, maar dat zal wel fabrieksinstellingen zijn zodat hij lekker rijdt op de snelweg.

Wanneer komt je met een filmpje van Zandvoort/Assen, ik zie nl alleen maar buitenlandse circuits.
'
Zandvoort heb ik al wel gedaan

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Lastige combinatie, de C Spec op Road Atlanta. Zeker met dit weer. De kwalificatie ging goed tot de finish lijn. Maar ja, iets te wijd en dus geen tijd. De start van de kwalificatie ging mis op precies dezelfde plek, iemand blinkte naast me, ik schrok en ging weer iets te wijd. Laatste geeindigd, al kwam ik nog dichtbij Kevin.

De race ging an sich wel goed, al was de snelheid net wat te laag. Arno kunnen passeren dankzij zijn spin, voor de rest geen gevechten gehad. :( Toch vierde geworden dankzij uitvallers.

Ik dacht mijn naam te horen op TS. Mijn oren zijn niet best, vandaar dat ik soms niet reageer. Dennis vroeg geloof ik om me in te sturen in T1 bij het lappen. Daar heeft hij gelijk in, echter... Niet iedereen wacht met inhalen. Vaak zie je een Radical even kijken of hij kan passeren, en als dat niet gaat terug gaan naar de racelijn.

Het vervelende is dat wanneer je het besluit hebt genomen om in te sturen je daar mee door moet gaan, anders schiet je met onderstuur de baan af.

Ben wel benieuwd hoe het gaat op Spa tussen de Radical en C-Spec. :)

Mijn iRacing profiel

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ZeeZeiler schreef op maandag 15 september 2014 @ 00:16:Ik dacht mijn naam te horen op TS. Mijn oren zijn niet best, vandaar dat ik soms niet reageer. Dennis vroeg geloof ik om me in te sturen in T1 bij het lappen. Daar heeft hij gelijk in, echter... Niet iedereen wacht met inhalen. Vaak zie je een Radical even kijken of hij kan passeren, en als dat niet gaat terug gaan naar de racelijn.
Dat zei ik inderdaad. Ik zelf hou altijd het volgende aan als ik in de snellere klasse rijdt.
Ga ik de volgende bocht niet inhalen, dan blijft ik er optijd (volledig) achter hanger. Ga ik het wel doen zul je ook zien doordat ik links/rechts achter je ga rijden.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12

BM

Moderator Spielerij
Sorry Nick voor mijn prutswerk van gister :)

Was een hele kluif om de Radical op de weg te houden, maar na 2 rondjes in de race ging het een stuk beter. Tot ronde 19 heel leuk aan het vechten geweest met Niccolo. Ken 'm niet, maar hij kan prima racen. Mede te danken aan het lange rechte stuk en de heftige slipstream. Daarna ging het helaas hopeloos fout voor me in de esses. Pakte stukje curb mee en hing 'm hard in de muur. Tow, nieuwe auto en verder, maar de motivatie was er wel af. Bij het lappen van (ik meen) Kevin V. weer gespind, en de auto maar de muur in laten glijden, was geen eer meer te behalen voor me :-(

Hopelijk kan Bas het de komende 2 races het beter doen dan ik gisteravond deed :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Wederom onder de vlag van Team GoT 1 gereden gisteren, wederom op de plaats van Joep in de Radical.

Practice hard nodig om baan en auto door te krijgen. De setup van Joep was de eerste lap alsof je op ijs reed, maar daarna ging het steeds beter. Aan toptijden leek ik nog niet echt te komen. Totdat ik een hele goede Tow van Klaus kreeg en zo met de practice alsnog de snelste tijd haalde.

Ik wist dat ik dat in de lone Q wel kon vergeten natuurlijk. Maar alsnog een Top 5 startpositie. Daarna in de Qualifier race puur op heelrijden gereden, door uitval van Klaus voor me schoot ik 1 plaats naarvoren, P4 om te starten voor de echte race.

Wederom de race ingegaan met de instelling van uitrijden is belangrijker dan winnen. En dat ging eigenlijk erg goed. in Lap 2 hadden we even een momentje in T1 toen Koen en Wim en ik bijna 3-wide richting de turn-in gingen. Toch maar afgehouden maar helaas was er toch en touche tussen beide heren. Daarna kon ik aanhaken op P3, tot Wim er ook vanafschoot en ik op P2 kwam. Die positie wist ik tot het einde van de race te behouden. Soms nog wel even spannende momenten met traffic gehad. Maar het was goed te zien dat de meesten wel ervaren zijn met achteropkomend verkeer intussen.

Zelf nog een hele vage spin/slip gehad in de laatste chicane in de 1-na-laatste lap, mijn linkervoorwiel pakte de linkercurb te hard en begon te stuiteren, niks meer aan te doen en ik stond achterstevoren. Gelukkig voor mij was de gap naar P3 vrij groot, dus ik kon herstellen zonder en plek te verliezen.

Jammer Pascal dat je schade reed, aan het tempo van je RUF ligt het niet :)

Tot zover mijn bijdrage voor team GoT 1, 2x een 2e plek is niet onaardig (dan vergeten we even de incjes van vorige week, *kuch*)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En dan gaan we vanavond maar eens heel wat anders doen. Legends @ Mid Ohio ;)
GoT Monday Tournament S3-W815-09-14
Car(s)Track(s)
Legends Ford 34 Coupe
Legends Ford 34 Coupe
Fuel100 % (+/- 0 )
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Mid-Ohio Sports Car Course - Full (Heat 1)
Mid-Ohio Sports Car Course - Full
Day or NightDay
Pit stalls46
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:15 - 21:35 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:45 - 21:55 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:55 - 22:25 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
20° C20%0%6 Km/uSWMostly

Tot vanavond....

• NickThissen
Ik weet niet wat jij gaat doen maar ik ga toch gewoon naar Mid Ohio :p

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
DirkT schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:49:

Jammer Pascal dat je schade reed, aan het tempo van je RUF ligt het niet :)
Het aantal incjes heb ik nu wel onder controlle :) alleen als ik er 1 score, dan is het vaak ook gelijk een auto afschrijven :( Gebeurd vaak als ik iemand achter me aan heb. MAar binnenkort Close racing training, en dan hoop ik weer een paar stapjes in de juiste richting te maken :+

En ik heb de replay een paar keer bekeken, en ik vermoed dat ik te warme achterbanden had. Was redelijk aan het doorrijden om Kevin achter me te houden.

/edit: voor vanavond maar denk ik de drift mode van mijn stuur aanzetten :)

[ Voor 5% gewijzigd door -PassY- op 15-09-2014 13:35 ]

• NickThissen
Simpit interview met Atze Kerkhof, 2 uur lang lol 8)7

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:09:
Simpit interview met Atze Kerkhof, 2 uur lang lol 8)7

[video]
Beeeeeetje lang, maar wel leuk..... Staat nu op de 2bwatched ;)

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Zojuist mijn Fanatec stuurtje opgestuurd. Bekende 'fan' probleem van de GT3 bij het opstarten.
Ik heb het naar Eindhoven moeten sturen.

Enig idee hoe lang zoiets normaal duurt?

iRacing Profiel

• NickThissen
Ik heb mijn formula wheel vrijdag of zaterdag terug gekregen, precies twee weken weg geweest. Maar het was dan ook gewoon een paar pinnetjes repareren dat zal vast niet zo lang duren.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

The_FrankO schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:10:
Wat heb ik daar toch een hekel aan, mensen die denken in te kunnen halen door gewoon door iemand heen te rijden. Ik was er zaterdag middag weer een slachtoffer door tijdens de NIS race op Chicagoland.

[...video...]

Ik wilde nog een protest indienen, ben alleen vergeten om de replay op te slaan... Niet dat een protest iets gaat helpen.

Het was te merken dat de open series geen race meer heeft, een aantal onbekende en de snelheid was wat hoger.
Dat was een hele domme move van de #2? Hij lagte overigens verschrikkelijk, reed super aggressief en nam al eerder ontzettend veel risico door heel close te gaan rijden. Wat iemand al opmerkte, het was wachten tot het fout ging.

Ik ben deze week op Chicagoland ook bruut gewreckt door iemand die ik op een ronde wilde zetten, vorige week op Richmond ook al... Filmpjes komen nog wel, maar was niet helemaal lekker de afgelopen week.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NEO/NES/regs-announcement.png

Inschrijvingen voor de NES starten op 1 oktober om 20:00!
Voor meer info kijk op de website of het iRacing forum.

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
NickThissen schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:53:
Ik heb mijn formula wheel vrijdag of zaterdag terug gekregen, precies twee weken weg geweest. Maar het was dan ook gewoon een paar pinnetjes repareren dat zal vast niet zo lang duren.
Ik was al aan het hopen zondag gewoon mee te kunnen doen :s

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gruwel84 schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:11:
[...]

Ik was al aan het hopen zondag gewoon mee te kunnen doen :s
Zondag.... is er niks gepland. Of wilde mee doen aan de Nurnburg 1000?

• -PassY-
klein detail Niel, maar mis ik niet een auto in dat plaatje? :)

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Ik had m'n csw base al binnen 2 dagen terug dus het kan wel sneller gaan dan 2 weken.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• NickThissen
Ik host nu een 4h server op COTA voor de WSCS (4h zodat we na de legends nog even kunnen), mocht je mee willen doen is het misschien goed om alvast even in te schrijven zodat je straks plek hebt mocht het druk worden :p

Mijn iRacing profiel

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:26
Fragbeestje schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:14:
Ik had m'n csw base al binnen 2 dagen terug dus het kan wel sneller gaan dan 2 weken.
Ik ben inmiddels al ruim een week aan het wachten op m'n csw base (premium warranty)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:34:
klein detail Niel, maar mis ik niet een auto in dat plaatje? :)
Is dat "verplicht" dan? ;)
Ik ken genoeg voorbeelden waar er auto's "missen".

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 15-09-2014 20:12 ]

• -PassY-
Niellie41 schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:10:
[...]

Is dat "verplicht" dan? ;)
Ik ken genoeg voorbeelden waar er auto's "missen".
weet ik ;)

Maar er doen maar 3 auto's mee.

Legends ... inderdaad een legende in glijden. Wacht wel tot morgen :) CSpec & COTA _/-\o_

eerste ronde overleeft, verdwijnt er in ene een blauwe auto (Robert?) voor me in T1. iets gas los om vaart te minderen en op save te gaan. Alleen stuur je dan iets meer naar binnen, en raakte ik de curbs met een spin tot gevolg. Nog wel wat mensen ingehaald, maar buiten is het 15 graden, en ik ben uitgeschaatst :+

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Ziekjes vandaag dus helaas de race moeten missen :(

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• Red Baron
Het was weer leuk

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4903492/got/monday/4-wide-ftw-640.jpg

• Red Baron
Volgens mij spinde ik 2 bochten verder toen ik erlangs was in m'n eentje :z

Pagina: 1 ... 95 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.