Wat een leuke race gisteren, in het begin kon ik aanhaken achteraan, iets te goed aanhaken zelfs want ik reed achterin Kenneth in de hairpin, zonder erg voor mij en hem. Ook een leuk duel met Eric die ik wel vroeg de pit zag induiken.
Daarna wat alleen gereden, bij de pitstop te snel de box in, dus 16 seconden aan de broek

Pitlane uitgestoven, zo'n 3,5 - 4 seconden achter Eric, hij matchte zowat mijn rondetijden dus ik dacht nooit dat ik er nog ging komen. Twee ronden voor het einde toch dichter en toen wou ik er ook volledig voor gaan. (Sorry Paul, anders had ik je makkelijk laten lappen maar ik vreesde teveel tijd te verliezen tov Eric). In de laatste halve ronde probeerde ik het tevergeefs in de hairpin, kwam er eventjes naast en was klaar voor een ultiem duel in de laatste chicane maar helaas viel Eric stil (benzine op?)
Sorry ook voor Maykel, volgens mij reed ik ook flink in de weg bij het dubbelen. Vlak nadat ik de chicane had afgesneden liet ik vervolgens Marco er langs, maar had niet gezien dat je ook behoorlijk dicht was en ik nam gewoon mijn plaats terug in.