Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.981 views

Onderwerpen

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Het is natuurlijk ook geen ramp als je een race mist, tenzij je voor de top 3 mee wil strijden ofzo ;) Liever twee teams die elk 3/4 races doen, dan alles combineren in een team wat elke race meedoet, zo hebben we tenminste in die 3 races nog een groter veld :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ik kan ze normaal allemaal rijden!
Ik wil gerust ook rens een keertje iemand anders laten rijden als een persoon bv maar 1 keer kan en geen team vind!

Verder enkel nogeens praktisch afspreken dan :-)!

Count me in!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Oke, Laten we vanavond even e.e.a. afspreken op TS.

iRacing Profiel

Verwijderd

Ok!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 13:30

Fuelke

Forza Ferrari

Gisteren uitgereden en daar was ik best blij mee. Ik dacht dat we toch al bijna halfweg zaten, bleken we nog maar in ronde 8 te zitten ...

Onderweg een duwtje gekregen van Roy, waar hij niks aan kon doen. Ik liet Paul en Robbert (?) voorbij op het rechte stuk achterin, nam vervolgens de chicane verkeerd waardoor ik een beetje in het midden van de weg uitkwam, keek in de spiegel naar Roy maar die was al heel dicht, te dicht om nog uit de weg te gaan.

Naar het einde toe begon ik te sukkelen, haalde nieuwe bandjes maar dat bleek niet veel uit te halen, de fouten lagen aan de bestuurder, niet aan de bandenset. Knopje omgedraaid en in de slotronden kon ik nog 1.23-ers draaien.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:22
Even een ietwat offtopic verzoekje... Ik geloof dat er hier ook iemand meerijd die werkzaam is als race engineer voor zijn werk. Weet iemand wie dit is? Weet niet of hij nog actief is namelijk en geen idee wat de nickname was.

edit:

[ Voor 4% gewijzigd door Schuey op 02-09-2014 15:01 ]

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Schuey schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:50:
Even een ietwat offtopic verzoekje... Ik geloof dat er hier ook iemand meerijd die werkzaam is als race engineer voor zijn werk. Weet iemand wie dit is? Weet niet of hij nog actief is namelijk en geen idee wat de nickname was.
Dat is Diederik, nickname op Tweakers is Racer_D.

Mijn iRacing profiel

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Een team nog een rijder voor race 2 en 3 nodig? Ik kan alleen die races. De auto maakt me niet uit.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
JoepW schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:02:
[...]

Ik ben er zaterdag in de loop van de dag, heb waarschijnlijk al een eetafspraak (toch Eric?)
Echt wel....gezellig bij ons op Center Parcs.....LOL :)

iRacing Profiel

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Gruwel84 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:20:
Dus dan een team, Tommeke, Frans, Dirk en ik?
Dan moeten we wel wat kunnen schuiven en plekjes vullen dacht ik zo!
Want ik kan juist 1 en 3 :)
Ik wil ook wel meedoen....kan in principe alle races dus volgens mij moeten we met vijf man wel twee teams kunnen maken??

iRacing Profiel

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Media/logo.png

Versie 3.1 van iRacing Setup Sync is uit en zou de meeste bugs en crashes moeten oplossen!

Hij update automatisch als je versie 3.0 al had. Als je versie 2.6 of ouder had dan kun je die niet meer gebruiken en moet je de nieuwe installer downloaden:
http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/

Mijn iRacing profiel

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ericjooo schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:10:
[...]

Ik wil ook wel meedoen....kan in principe alle races dus volgens mij moeten we met vijf man wel twee teams kunnen maken??
Als jullie dat vanavond op TS kunnen afspreken, graag, ik zal er helaas dan niet bijzijn.

Maar het blijft dus, ik kan de eerste drie races, auto maakt me niet uit. Dus als je er wat omheen kan plannen ben ik van de partij! Post maar gewoon in het iRacing forum wat de uitkomst wordt.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Gruwel84
Ericjooo schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:10:
[...]

'Spare parts' teams 1 en 2 :Y _O-

iRacing Profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
JEEP

Just Enough Essential Parts

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 16:44

Arfman

Drome!

Man wat is dat toch irritant dat je niet 1 clean rondje kunt rijden in een WSCS practice server. Altijd wel weer een of andere divebombende HPD of een Ford GT met schade die midden op de baan rijdt :/

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Arfman schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:53:
Man wat is dat toch irritant dat je niet 1 clean rondje kunt rijden in een WSCS practice server. Altijd wel weer een of andere divebombende HPD of een Ford GT met schade die midden op de baan rijdt :/
* Fuelke aait Arfman.

Kom jij straks met ons meepracticen O+

• Gruwel84
Uhm, dat was ik geloof ik... je haalde me in en spinde toen je me voorbij was. daarna disconnecte je. weet niet in hoeverre dat ik daar wat aan kon doen, excuses iig...

iRacing Profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:43

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gisteren na de race hadden we het op TS nog even hoe 'gelapt worden' het beste werkt.
Hieronder enkele situaties uit de race.
Ik heb even snel in de replay wat momenten opgezocht en niet selectief geweest, laat dat duidelijk zijn.
Het is geen aanklacht tegen wie dan ook, gewoon ter lering en vermaak!

Situatie 1
Verwarrende situatie voor de 2 achteropkomende auto's. Stuurt ie nou in of niet...
Beter is: Is je lijn houden en beide kunnen je na de apex inhalen.

Situatie 2
Eerder iets minder gas. Dan krijgt de laatste auto ook het idee dat ie er nog voorbij kan EN de gelapte auto had dan terug gekund naar zijn ideale lijn.

Situatie 3
Dit is wel erg veel ruimte geven en de 2de auto heeft vast wel even gedacht..... "waar is ie?".
En met de 3de auto ging het nog bij mis.....

Situatie 4
Bij shot 1 moet je ook in de spiegels kijken en zie hoe 'eng' dat er uit ziet.... Wordt het een divebomb of niet...
In shot 2 kan je zien dat het beter was geweest eerder gas los te laten en achter de lappende auto aan te sluiten.

Situatie 5
Shot 1, 2 en 3 geven vanuit alle posities eigenlijk hetzelfde beeld als bij Situatie 4. Kijk bij shot 3 ook weer in de spiegels.

Situatie 6
In deze situatie kan je zien hoe het ook kan.

[YouTube: http://youtu.be/sGlKCwpQrNE]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• -PassY-
Pole, snelste ronde, gewonnen, en ook gelijk laatste zijn :+

*O*

Maar wel een flink aantal rondjes kunnen rijden, dus wel lekker productief :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• thijmennabuurs
Ik moet nog aardig wat oefenen om voorraan mee te doen. Gellukig kan ik morgen en overmorgen nog trainen :)

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

2e noem jij niet vooraan? :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• thijmennabuurs
Hahah jawel maar in de officiele race wil ik ook vooraan rijden. Ofja in ieder geval Robbert zijn pace kunnen rijden

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:41
Zijn er ook mensen die volledig Rookie aan Iracing zijn begonnen of hebben de meeste eerst in andere games ervaring op gedaan ? Ik heb wel flink wat racegames gespeeld, maar dan heb ik het over F1, Forza,Gran Turismo en Grid om maar wat te noemen. Ben nu een beetje met GTR2 en Asetta aan het spelen en daarin merk ik al wel dat het ff wat anders is.

Morgen komt de Thrustmaster T300rs binnen als het goed is dus dan kan ik het wat serieuzer gaan aanpakken dan wat ik nu met de Xbox controller voor elkaar krijg. Ik wil dan ook gebruik gaan maken van de 3 maanden gratis Iracing actie uit de openingpost, maar ik twijfel of ik het al gelijk moet doen of in oktober vlak voor de actie af loopt :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beakzz schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 23:08:
....Morgen komt de Thrustmaster T300rs binnen als het goed is dus dan kan ik het wat serieuzer gaan aanpakken dan wat ik nu met de Xbox controller voor elkaar krijg. Ik wil dan ook gebruik gaan maken van de 3 maanden gratis Iracing actie uit de openingpost, maar ik twijfel of ik het al gelijk moet doen of in oktober vlak voor de actie af loopt :)
Ik zou zo snel mogelijk starten als ik jou was ;)
Wat maakt het uit wanneer je begint?
En als je de actie gebruikt, doe dat wel ff een referral invullen zoals in de TS uitgelegd, bvd.

Tot op de baan! 8)

• Gruwel84
Bedankt, voor de aandacht aan dit punt, (waarin ik meestal de gelapte auto ben, haha).
Ik zal hier wat bewuster mee om gaan, ik denk in zo'n situaties dat ik het goed doe.

Ik heb het maar meteen ter harte genomen en heb vandaag gezorgd dat ik niet gelapt werd 8)7
4e in een race waar anderen wel problemen hadden, en ik kon profiteren.
Los daarvan ben ik erg tevreden, en zat de snelheid er goed in vandaag!

iRacing Profiel

• Beakzz
JoepW schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 23:17:
[...]

Ik zou zo snel mogelijk starten als ik jou was ;)
Wat maakt het uit wanneer je begint?

Tot op de baan! 8)
Nouja ik vond een racesim noob zijn wel een goede reden om misschien ff online weg te blijven ;) En met GTR2 tegen AI kan ik weinig fout doen :p Maar aan jouw reactie te zien is er ook ruimte voor noobs in Iracing :+ tnx !

Verwijderd

Ik houd altijd een beetje de regel 'je word gelapt'. Dan houd ik de ideale lijn en kan men mij inhalen. Lukt dat niet voor de bocht, maar kan het wel in de bocht? Dan rijd ik een ruimere lijn (niet te ruim) en geef zo ruimte aan de lappende auto. Als ik echt kansloos rondrijd wil ik wel eens wat ruimer aan de kan gaan, stuk minder hard op het rechte stuk op een duidelijk afwijkende lijn. (als er een groepje komt bijvoorbeeld)

Voorspelbaar gedrag op de baan, dat is het prettigste voor beide partijen ;)

Verwijderd

Ik speel ook een rol in jouw filmpje! Achteraf gezien was mijn reactie inderdaad niet ideaal te noemen!

Zonde dat ik gisteren eerder weg moest!

Zouden de mensen die mij opgenomen hebben in hun team mij kunnen berichten of ze mij mee hebben ingeschreven of dat ik dat zelf nog moet doen?

En welke auto ik zondag rijd zodat ik kzn gaan trainen!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:02:
Ik speel ook een rol in jouw filmpje! Achteraf gezien was mijn reactie inderdaad niet ideaal te noemen!
Al doende leert men :) Gelapt worden, multiclass races, allemaal dingen die waarschijnlijk niemand de 1e keren helemaal goed deed. Geeft niks, word vanzelf beter (meestal dan toch :+)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Arfman

Arfman

Drome!

Gruwel84 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:11:
Uhm, dat was ik geloof ik... je haalde me in en spinde toen je me voorbij was. daarna disconnecte je. weet niet in hoeverre dat ik daar wat aan kon doen, excuses iig...
Geeft niks, we moeten allemaal leren. Maar het was mijn 3e snelle rondje waarbij ik onder mijn optimal zat die verpest werd door verkeer, dan is mijn geduld op :)

Tip voor de volgende keer: niet midden op de baan gaan rijden, helemaal niet met schade ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Gruwel84
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:02:

Zonde dat ik gisteren eerder weg moest!

Zouden de mensen die mij opgenomen hebben in hun team mij kunnen berichten of ze mij mee hebben ingeschreven of dat ik dat zelf nog moet doen?

En welke auto ik zondag rijd zodat ik kzn gaan trainen!
We hebben gisteren ern team gemaakt met Kevin, Robert en ik.
We kunnen mss het beste nog een tweede team maken, zodat we in het geval van verhindering met een totaal van een man of 5 kunnen switchen tussen de twee teams. Gisteren op TS helrmaal niet meer aan gedacht

iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Beakzz schreef op woensdag 03 september 2014 @ 00:02:
[...]

Nouja ik vond een racesim noob zijn wel een goede reden om misschien ff online weg te blijven ;) En met GTR2 tegen AI kan ik weinig fout doen :p Maar aan jouw reactie te zien is er ook ruimte voor noobs in Iracing :+ tnx !
Gewoon beginnen, al doende leert men.

Ik had al heel wat racing games en sims gespeeld maar ben bij iRacing blijven hangen 8)

En 28 november is het Black Friday wat zoveel wil zeggen als 50% korting op al je iRacing aankopen dus kan je nu al even kijken of het wat voor je is. Vind je het leuk kan je direct bijtekenen voor een leuke korting na je gratis 3 maanden. ;)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Altijd leuk racen op Watkins Glen. :) Davy kon de eerste tien ronden ook lekker aanhaken. Zo'n kleine twintig minuten achter Peter gehangen, ik kwam er maar niet voorbij. Toen op een stilstaande auto geklapt bij Het Grote Ongeluk. Ik zag hem pas nadat de auto ervoor verdween (escape) en het was te laat om uit te wijken.

De aanleiding nog even bekeken en naar mijn idee gebeurde het omdat Koen langzamer ging rijden. Kenneth had maar weinig tijd om te reageren, je ziet niet zoveel vanuit de HPD achter een FGT.

De einde van de race was verwarrend. Mijn auto was niet meer rijdbaar en towing zou twee minuten duren. De verlopen sessietijd was twintig minuten, dus ging ik ervan uit dat de race zo'n beetje over was. Die duurde zeker nog zo'n zes minuten. Start de tijd vanaf de grid of vanaf de groene vlag?

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
ZeeZeiler schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:31:
Altijd leuk racen op Watkins Glen. :) Davy kon de eerste tien ronden ook lekker aanhaken. Zo'n kleine twintig minuten achter Peter gehangen, ik kwam er maar niet voorbij. Toen op een stilstaande auto geklapt bij Het Grote Ongeluk. Ik zag hem pas nadat de auto ervoor verdween (escape) en het was te laat om uit te wijken.

De aanleiding nog even bekeken en naar mijn idee gebeurde het omdat Koen langzamer ging rijden. Kenneth had maar weinig tijd om te reageren, je ziet niet zoveel vanuit de HPD achter een FGT.

De einde van de race was verwarrend. Mijn auto was niet meer rijdbaar en towing zou twee minuten duren. De verlopen sessietijd was twintig minuten, dus ging ik ervan uit dat de race zo'n beetje over was. Die duurde zeker nog zo'n zes minuten. Start de tijd vanaf de grid of vanaf de groene vlag?
Grid volgens mij.

schiet me net te binnen en was het gisteren vergeten. Maar als HPD's iets meer ruimte geven in de carousel (lees iets wijdere lijn op het einde), dan ga je vrienden maken met mensen in GT auto's.

Paar keer geprobeerd de binnenkant te houden, maar je glijd en glijd en glijd maar naar buiten ook al probeer je je best te doen om ook aan de binnenkant te zitten bij het uitkomen. Gister een paar keer gehad dat het niet veel scheelde, terwijl ik voor mijn gevoel al aan de curbs bleef plakken.
HPD's hebben veel downfore, dus ik denk dat het niet veel moeite is en kost om een wijde lijn te rijden als je iemand inhaald daar.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als je maar weg bent voor dat het gras begint, want de FGT gaat daar tot het randje :)

• -PassY-
Ik ook. Mast als de hpd/riley het randje neemt. Dan wil ik wel ruimte geven:)

Maar ALS dat niet gebeurd, Dan moet je in de ruf heeeeeeeeeel feel liften en wachten. Denk in de fgt ook.

• NickThissen
Je kunt natuurlijk ook liften he :) Ik zeg absoluut niet dat jullie wat fout deden (heb het ook helemaal niet gezien), maar in die bocht is het altijd hetzelfde verhaal met de GTs: wel lekker de binnenkant willen houden op de apex, maar dan ook helemaal naar links uitkomen op de exit en dan zeuren als een HPD aan de buitenkant inhaalt. Het is een van de twee mensen, niet allebei... Of je laat de snellere class aan de binnenkant langs (risico voor jou), of je gaat een keer niet vol gas de bocht uit en dan kun je makkelijk ruimte laten aan de linkerkant :) Vind het altijd wat makkelijk gezegd "ik kan niet de binnenkant houden want ik heb geen downforce", maar ondertussen wel vol gas de bocht uit komen... Zelfde in zoveel andere bochten trouwens (Pouhon en blanchimont op spa, bocht na rechte stuk op mosport, etc).

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 03-09-2014 11:24 ]

Mijn iRacing profiel

• Linc

Linc

mzzl

Oefen race gisterenavond was leuk deze keer besloten om met de HPD te beginnen in plaats van de Ford GT.

Mijn qualify tijd viel een beetje tegen, ik starte op P5. Tijdens race verloor ik wat tijd in het begin doordat ik wat andere mensen moest ontwijken die spinde en andere gekke dingen deden :P Daarna de jacht op Thijmen geopend en ik liep langzaam op hem in. Toen ik vlak achter hem zat kwamen we net de Ford GT's tegen en maakte ik een fout en ging iets te wijd bij de laatste bocht, waardoor ik de muur aan tikte en schade opliep. Daarna was mijn topsnelheid opeens een stuk lager. Toch 3e plek kunnen behouden.

Daarna snel een qualify gedaan voor de WSCS en deze keer wel met weinig fuel. Gelijk een seconde sneller dan mijn beste tijd, dus dat was wel lekker.

Toen ingeschreven voor de race, 30 man op de grid waarvan 16 HPD's en 5 daarvan hadden maar een qualify tijd, daardoor stond ik mooi op P2. Ondanks dat de race 70 minuten duurde heb ik geen saai moment gehad.

Eerste deel van de race zo'n beetje continue in gevecht geweest met 2 andere hpd's voor de 1e plek. Daarna door het verkeer wat tijd verloren op de nummer 1 die toch veel sneller was, maar inmiddels kwam Bob ook al in de buurt. En toen hij vlak achter mij zat was hij ineens weg, dus ik dacht dat hij een foutje had gemaakt.

Inmiddels had ik zelf ook een gaatje kunnen slaan naar degene achter mij en was het een kwestie van overleven en zo min mogelijk tijd verliezen met verkeer. De leider ging vrij vroeg de pits in, dus toen heb ik een tijdje op P1 gereden, maar toen ik de langzamere HPD's tegen begon te komen, maar besloten ook de pits in te duiken. Alleen fuel genomen en geen banden, wat later niet slim bleek te zijn.

Ik kwam op p5 weer uit de pits en kon een paar snelle rondes neerzetten doordat ik niet veel verkeer tegen kwam. Nadat de rest ook de pits in was geweest reed ik weer op P3 en Bob reed ineens op P1 met een gat van meer dan 10 seconde naar mij. Ik maar denken, die moet nog de pits in, rijdt ik daarna weer mooi op P2. Dat ging dus niet door, Bob was dus de pits in gegaan toen ik hem opeens kwijt was.

De nummer 2 maakte en fout en zo schoof ik alsnog op naar P2, nu was het een kwestie van uitrijden het gat naar achter was 6 seconde en met nog maar een paar rondes te gaan leek mij dat geen probleem. Dat viel toch tegen mijn banden waren echt op en hij had wel banden gewisseld, daardoor liep hij toch wel heel hard op mij in. Uiteindelijk met 0,3 seconde verschil toch als 2e over de lijn kunnen gaan! Was spannend tot het eind!

GoT was goed vertegenwoordigd. Samen met Bob een mooi één tweetje in de HPD en Koen eerste in de Ford GT.

• -PassY-
NickThissen schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:23:
Je kunt natuurlijk ook liften he :) Ik zeg absoluut niet dat jullie wat fout deden (heb het ook helemaal niet gezien), maar in die bocht is het altijd hetzelfde verhaal met de GTs: wel lekker de binnenkant willen houden op de apex, maar dan ook helemaal naar links uitkomen op de exit en dan zeuren als een HPD aan de buitenkant inhaalt. Het is een van de twee mensen, niet allebei... Of je laat de snellere class aan de binnenkant langs (risico voor jou), of je gaat een keer niet vol gas de bocht uit en dan kun je makkelijk ruimte laten aan de linkerkant :) Vind het altijd wat makkelijk gezegd "ik kan niet de binnenkant houden want ik heb geen downforce", maar ondertussen wel vol gas de bocht uit komen... Zelfde in zoveel andere bochten trouwens (Pouhon en blanchimont op spa, bocht na rechte stuk op mosport, etc).
dat bedoel ik niet helemaal :) Gister was het een paar keer dat de HPD in het midden bleef, met mij aan de binnenkant. Als ik gas was blijven geven dan was het denk ik wel een mooi ongeluk geweest.

Enigste is dat als je aan de buitenkant zit, je ook de buitenkant moet nemen, en niet de GT aan de binnenkant moet knijpen.

/edit: en zoals altijd denk een racer "ik ik ik ik ik" dus de ander moet altijd ruimte maken/geven is de eerste gedachte :) Wil alleen maar aangeven dat het misschien wat gevaarlijk is omdat een GT auto naar buiten glijd daar. Als je de ruimte geeft om een paar cm te glijden is er geen probleem :) Als het de zelfde klasse was geweest geen probleem, maar dit was geen gevecht voor (track)positie

[ Voor 13% gewijzigd door -PassY- op 03-09-2014 11:41 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Linc schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:29:
Toen ingeschreven voor de race, 30 man op de grid waarvan 16 HPD's
:/

• NickThissen
-PassY- schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:36:
[...]

dat bedoel ik niet helemaal :) Gister was het een paar keer dat de HPD in het midden bleef, met mij aan de binnenkant. Als ik gas was blijven geven dan was het denk ik wel een mooi ongeluk geweest.

Enigste is dat als je aan de buitenkant zit, je ook de buitenkant moet nemen, en niet de GT aan de binnenkant moet knijpen.

/edit: en zoals altijd denk een racer "ik ik ik ik ik" dus de ander moet altijd ruimte maken/geven is de eerste gedachte :) Wil alleen maar aangeven dat het misschien wat gevaarlijk is omdat een GT auto naar buiten glijd daar. Als je de ruimte geeft om een paar cm te glijden is er geen probleem :) Als het de zelfde klasse was geweest geen probleem, maar dit was geen gevecht voor (track)positie
Ja, ok, maar ik zie geen reden waarom een HPD daar niet naar links zou uit komen, waarom zou hij z'n eigen exit langzamer maken om jou tegen te houden? Dan kan hij gewoon niet rijden :p

Mijn iRacing profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04:58
Linc schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:29:

GoT was goed vertegenwoordigd. Samen met Bob een mooi één tweetje in de HPD en Koen eerste in de Ford GT.
Ook een 1-2 in de Ford GT 8)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• -PassY-
NickThissen schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:48:
[...]

Ja, ok, maar ik zie geen reden waarom een HPD daar niet naar links zou uit komen, waarom zou hij z'n eigen exit langzamer maken om jou tegen te houden? Dan kan hij gewoon niet rijden :p
Geen idee :) daarom ook mijn opmerking over aan de buitenkant blijven. "Winnen" beide auto tijd namelijk

Verwijderd

Gruwel84 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:17:
[...]

We hebben gisteren ern team gemaakt met Kevin, Robert en ik.
We kunnen mss het beste nog een tweede team maken, zodat we in het geval van verhindering met een totaal van een man of 5 kunnen switchen tussen de twee teams. Gisteren op TS helrmaal niet meer aan gedacht
Is goed Gruwel! :-)
Ik moet het alleen weten, zonder training gaat het mij niet lukken!

• Linc

Linc

mzzl

Ah, sorry. Had ik even gemist :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:16:
[...]

Is goed Gruwel! :-)
Ik moet het alleen weten, zonder training gaat het mij niet lukken!
Jij kan evt team maken met Thijmen en Dirk.

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04:58
Linc schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:18:
[...]

Ah, sorry. Had ik even gemist :D
Geeft niet, zo vaak rij ik hier ook niet mee :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kan het niet laten om nog even het L79 te laten passeren:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/l79_donington_t1.png
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PbzEDlbM_jE]
En een groot veld EN een zeer nette T1 :)

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:35

derx666

mecker ende blaet

Het kan dus wel :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wellicht is de netheid van de starts omgekeerd evenredig aan de moeilijkheid van de auto? :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Gruwel84
Goed, ik heb even een spreadsheet gemaakt met de mensen waarvan ik denk dat ze mee wilden doen met de races, ik kom op 7 mensen uit.
geef even aan of het correct is, of dat je inmiddels een zitje hebt.
In de spreadsheet kunnen jullie allemaal invullen naar welke auto je voorkeur uit gaat.
Ik stel voor om het vóór vrijdag ingevuld te hebben, anders doen we de eerste race met de mensen die het dan ingevuld hebben.
Spa laat ik voor mij nog even open, ik weet volgende week pas hoe ik dan zit met werken.
Road atlanta kan ik sowieso niet.

Invullen hier:

https://docs.google.com/s...5y6YuKWo/edit?usp=sharing

iRacing Profiel

• thijmennabuurs
Gruwel84 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:28:
Goed, ik heb even een spreadsheet gemaakt met de mensen waarvan ik denk dat ze mee wilden doen met de races, ik kom op 7 mensen uit.
geef even aan of het correct is, of dat je inmiddels een zitje hebt.
In de spreadsheet kunnen jullie allemaal invullen naar welke auto je voorkeur uit gaat.
Ik stel voor om het vóór vrijdag ingevuld te hebben, anders doen we de eerste race met de mensen die het dan ingevuld hebben.
Spa laat ik voor mij nog even open, ik weet volgende week pas hoe ik dan zit met werken.
Road atlanta kan ik sowieso niet.

Invullen hier:

https://docs.google.com/s...5y6YuKWo/edit?usp=sharing
Kan je mij er bij zetten? Heb de mogenlijkheid even niet om die in te vullen.
Thijmen Nabuurs
Alleen race 2 en 3 met de radical

• -PassY-
BM schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:23:
[...]

Wellicht is de netheid van de starts omgekeerd evenredig aan de moeilijkheid van de auto? :P
Voor mij zeker :) Hoe moeilijker de auto, des te rustiger ik het doe :D Hoe beter ik de auto ken, hoe meer risico ik soms neem :)

Gisteren ook lekker volgas tussen 2 hpds door gereden. Waren denk ik gespint, en nog niet op volle snelheid, en ik vond het niet nodig om te remmen, wat ik 100% wel gedaan zou hebben in iets anders.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

BM schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:23:
[...]

:+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat is lang geleden!
We hebben geleerd ;)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

JoepW schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:58:
[...]

Dat is lang geleden!
We hebben geleerd ;)
Stond tussen de suggesties na het bekijken van de Donington start ;)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Daar gaat m'n theorie :+
Zit daar zelf ook nog tussen zie ik :p Blijf wel mooi staan tot het hele veld voorbij was.

Xbox

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:49:
[...]

Daar gaat m'n theorie :+
Zit daar zelf ook nog tussen zie ik :p Blijf wel mooi staan tot het hele veld voorbij was.
Haha, dat had ik een keer met een Radical race op Interlagos. Kon pas weer als aller, allerlaatste verder met 10 seconden achterstand :+

Mooie start hoor jongens d:)b (die eerste dan :+)

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Raceje gisteren was wel vermakelijk. En het was best een ongelukkig gekozen moment om even wat vaart te minderen om het veld GT's terug bij elkaar te brengen. Ik had beter eerst F3 wat naar beneden gescrold.

Maar het was best een leuke crash :+

Daarna nog even "snel" de race mee doorgenomen. Aangezien er maar 4 Ford GT's waren en ik na 5 laps al bijna 7 seconden voor hing was het niet echt spannend te noemen. Toch wat leuke momenten en wel wat bijgeleerd over de HPD's... of liever m'n kennis wat opgefrist want kreeg soms wel flashbacks naar de Proto & GT series met die ongeduldige HPD rijders. >:)

Met de Ford GT bij de pitstop 30 L fuel bijgetankt en bandjes meegenomen.
38 laps gereden en nog maar voor 1.3 laps aan fuel over op de finish.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

ZeeZeiler schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:31:

Ik had wel de indruk dat er iemand in een HPD de boel een beetje ophield want ik moest niet veel toegeven in de openingsronden. Moest afhaken na een spin, deed ietsje te veel mijn best om niet achterin Kenneth te knallen midden in de chicane.

Ik denk dat de tijd pas loopt vanaf de groene vlag, na de opwarmronde.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:52

Niellie41

[object Object]

Een race start altijd bij de groene vlag. ;)

• NickThissen
Binnen een aantal dagen gaat er op iRacing de 1,000,000,000e officiele race ronde gereden worden, toch belachelijk veel eigenlijk (25.000 rondjes per account ongeveer aangenomen dat er 40,000 actieve accounts zijn (geweest)).

Ik kan me nog herinneren dat we op 500,000,000 zaten, is toch niet zo enorm lang geleden eigenlijk? Iedereen die tijdens dat rondje in een sessie zat kreeg een kleine prijs (en degene die het rondje reed kreeg $500 ofzoiets toch?), ben benieuwd wat ze deze keer gaan doen; kan me niet voorstellen dat ze het stilletjes laten lopen maar ze hebben nog niks bekend gemaakt, moeten toch opschieten...

Ik heb net snel even een scriptje gemaakt dat om de paar minuten de counter checkt en voorspelt (door aan te nemen dat hij lineair oploopt) wanneer rondje 1,000,000,000 gereden wordt :p

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14309718/laps.jpg

Ongeveer 15,000 rondjes per uur meet ik.

Ik laat hem vannacht eens draaien, kijken of het een beetje uitkomt, misschien moet er een iets ingewikkelder model doorheen (rekening houdend met 'primetime' in bijv VS, EU, AUS, rekening houden dat ze in de VS waarschijnlijk meer rondjes doen omdat ze meer oval doen (kortere rondjes), etc. Maar ik gok dat lineair al goed zat is :+

Mochten ze een prijs geven dan ben ik bereid mijn voorspelling wel te delen dan kun je misschien beetje inplannen om een klein prijsje mee te pakken :D

Mijn iRacing profiel

• thijmennabuurs
Nou de eerste race van wcsc op watkins is mislukt :(

`Stond op pole maar maakte 1 fout dus spinde.

Daarna naar p3 terug gereden in 10 min todat er een riley vlak voor me neus spint die ik niet kan ontwijken.

Jammer want de snelheid zat er goed in.
Morgen nog maar eens proberen!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Grrrrr :(

Met nog 22 minuten te gaan gepit voor wat extra brandstof (gestart met 60 kg) en vers rubber. Kom in P7 de baan op, P5-6 op 13-14 seconden, ik dacht dat P5 er nog inzat. In de Esses loop ik hard in op een HPD die al op een ronde lag, een RUF voor hem uit. Hij lijkt achter de RUF te blijven, ik ga uiterst links voorbij blijf heel dicht bij het gras links. Hij komt alsnog doodleuk vanachter de RUF vandaan en tikt me achteraan aan :(

Auto een paar keer over de kop en uiteraard gedaan ... vlak voor de impact reed de RUF 215 km/h, de andere HPD 248 km/h en ikzelf 267 km/h op de teller. Je kan niet zeggen dat het een spannend slipstream duel was ... gewoon niet op z'n F3 gekeken :(

• NickThissen
Start to finish aan de leiding, over kale velgen over de finish want geen banden genomen, met de nummer 2 vlak achter me (ook nog in de problemen gekomen dus heb nog geluk gehad dat hij me niet ingehaald heeft), maar 206 puntjes ben ik helemaal tevreden mee zo vroeg in de week :D

Mijn iRacing profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:35

derx666

mecker ende blaet

Hoeveel % tire wear ?

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
52% meen ik linksvoor aan de binnenkant (midden ~60 en achter ~80). Was eigenlijk niet heel veel van te merken behalve aan de rondetijden, gelukkig niet extreem onder/overstuur anders was het niet goed gegaan denk ik. Maar voor banden stoppen kost 13-14 seconden, ik weet niet of ik dat goed maak vooral als ik er ook nog mensen mee moet gaan inhalen die geen banden nemen.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Volgens David Tucker (staff) weten ze bij iRacing niet eens dat ze bijna 1,000,000,000 laps hebben :F

Mijn iRacing profiel

• Beakzz
Nou voor mijn nog even geen Iracing :/ Vandaag de T300 binnen gekregen en voor ik me ging registeren even getest met GT6 op de PS3 en na 2 uurtje spelen ging het ineens mis in een bocht. De FFB viel half weg (eerst alsof hij er door heen schoot) en helaas laat het stuur zich ook niet meer calibreren op de PS3. Het stuur draait hard naar recht en soms een keer naar links en daarna gaat hij schommelen, maar dat blijft hij doen als ik wil sturen. Daarna nog even op de pc aangesloten en de laatste firmware gedownload, maar ook daar gebeurt helaas niks. Nog nooit iets gekocht wat zo snel kapot was.

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:00:
Nou voor mijn nog even geen Iracing :/ Vandaag de T300 binnen gekregen en voor ik me ging registeren even getest met GT6 op de PS3 en na 2 uurtje spelen ging het ineens mis in een bocht. De FFB viel half weg (eerst alsof hij er door heen schoot) en helaas laat het stuur zich ook niet meer calibreren op de PS3. Het stuur draait hard naar recht en soms een keer naar links en daarna gaat hij schommelen, maar dat blijft hij doen als ik wil sturen. Daarna nog even op de pc aangesloten en de laatste firmware gedownload, maar ook daar gebeurt helaas niks. Nog nooit iets gekocht wat zo snel kapot was.
Ach iedereen kan weleens een DOA ontvangen. Gewoon terug sturen en kijken hoe snel je een nieuwe hebt

• Beakzz
Tja gewoon even lichte frustratie nu ik weer heb gezien wat een stuur toevoegt aan het racen ;) Ben alweer kalm :+ Heb netjes een service aanvraag gedaan incl. filmpjes bij Azerty dus nu maar eens zien hoe snel ze dit regelen.

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:51:
Volgens David Tucker (staff) weten ze bij iRacing niet eens dat ze bijna 1,000,000,000 laps hebben :F
:X Het word ook pas een maand of wat op het forum besproken :X

Xbox

• Arfman

Arfman

Drome!

Soms vraag ik me af waar die mensen mee bezig zijn. Voor sommige zaken zijn ze bijna oblivious

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond is er weer een door DRNL georganiseerde Kia race. Deze keer op LRP met chicane!
http://members.iracing.co...list/3272390.page#8345873

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:29
JoepW schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:46:
Vanavond is er weer een door DRNL georganiseerde Kia race. Deze keer op LRP met chicane!
http://members.iracing.co...list/3272390.page#8345873
Heel misschien doe ik wel mee, even kijken hoe het uitkomt. 8)
Heb bijna de hele week geen tijd gehad, dus moet wel weer snel beginnen anders verleer ik het. :+

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FF aanmelden als je mee wil doen, hè!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:51:
Tucker heeft wel vaker uitspraken waardoor je gaat twijfelen of "we" het over dezelfde simgame hebben.

How do you save a random generator ?

• BM

BM

Moderator Spielerij
enchion schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:02:
[...]

Tucker heeft wel vaker uitspraken waardoor je gaat twijfelen of "we" het over dezelfde simgame hebben.
Voorbeeldje? Zoals ie op mij overkomt is ie een voorbeeld voor de rest van de staff qua communicatie, heb 'm geen gekke dingen zien schrijven eigenlijk.

Xbox

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:29
JoepW schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:58:
FF aanmelden als je mee wil doen, hè!
Yup maar kan ik pas thuis doen, dus zal even ernaar kijken dan na het eten.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:10:
[...]

Voorbeeldje? Zoals ie op mij overkomt is ie een voorbeeld voor de rest van de staff qua communicatie, heb 'm geen gekke dingen zien schrijven eigenlijk.
Ik wel..... Hij was het niet eens met Enchion over de FFB hacks in het register :P :9 8)

• Red Baron
  • Laatst online: 22-11 06:29
Volgens mij werkt hij ook niet op dat kantoor, maar vanuit huis en plant z'n eigen uren etc.
Hij lijkt is dan wel actiever op het forum, maar heeft dan ook minder contact met al die andere lui die daar wel samen op kantoor zitten lijkt me.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:38:
....hij ook niet op dat kantoor, maar vanuit huis....
Klopt. Laatst ergens een stukje gelezen dat ie daadwerkelijk van huis uit werkt.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JoepW schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:24:
[...]

Ik wel..... Hij had geen interesse in de FFB hacks in het register die door Enchion gevonden waren, terwijl het zijn werk is om juist in dat soort zaken die "Directe" invloed hebben op zijn functie interesse te hebben.
Heeft het eerlijk gezegd wel iets mee te maken, vooral dat hij na ongeveer 25 mailtjes en posts daarover nog niet 1x gewoon een stuur had ingeplugd en gewoon ermee is gaan rijden, maar alleen maar in wheelcheck had gekeken, en daardoor nog steeds volhoud dat het geen invloed heeft. :|
(fyi het gaat mij niet om het gelijk krijgen, maar om de manier waarop er gecommuniceerd/meegedacht wordt)

Ook dat hij blijft aanbevelen om non-linear te rijden vind ik wereldvreemd.

Hij komt mij over als een aardige kerel maar wel iemand die liever met elektronica zit te spelen/modden dan even een race te gaan doen, of een test/practicesessie te pakken.
En dat terwijl zijn werk hoofdzakelijk gaat over hoe de auto/stuur voelt.

[ Voor 8% gewijzigd door enchion op 04-09-2014 17:13 ]

How do you save a random generator ?

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Ik heb ook maar 1 of 2 builds linear gereden nu ook non-linear

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Verwijderd

Wat een miserie gisteren op Wg!
P3 mogen vertrekken achter Thijmen en Kevin. Na een remfout kom ik op P4 mooi inpikken en een goeie pace houden!

Echter in de 9de ronde reed de hpd achter mij mij aan aan de binnenkant van de bocht. Hij kon me nauwelijks bijhouden maar remde niet of veel te maat waardoor hij mij aan flarden reed!

Spijtig heb ik de replay niet bewaard!

Na 5 minuten repair ongeveer kon ik terug de baan op maar enkel met 5 versnellingen en zonder voorkant! In de 29ste ronde werd ik achteraan aangereden door iemand en was het over en out! Vanavond om kwart voor 9 Thijmen, Kevin en ik p1, 2 en 3

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik was wel even geschrokken toen ik je wou lappen later in die race, je stond op het punt om een DP in te halen, ik hing er redelijk dicht achter, samen met een derde HPD (voor positie met mij) toen je plots de pits indook.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Is iRacing spontaan gestopt met het tellen van rondjes? :)

Xbox

Verwijderd

eindelijk !!! fanatec pedalen zijn terug in orde geraakt. Bleek dat ik bij het verwijderen van de oude loadcell blijkbaar de socket er mee afgekoppeld had waardoor deze was blijven hangen aan de oude loacell en ik enkel 3 pinnetjes zag :p . Remco had mij er even op gewezen .. maar waarom die socket mee los komt wanneer je de connector eruit wil halen 8)7 ... dit kunnen ze toch iets netter oplossen met een connector die echt vast zit op de printboard :+ ik snap dat alles klein en betaalbaar moet blijven maar bij een set van die prijs hoop ik toch dat ze iets meer kwaliteit stoppen in deze zaken ... nouja eind goed al goed, en nog maar eens bewezen dat Fanatec Benelux deftige support geeft tov. de fabrieks mensen zelf :)

• NickThissen
BM schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:28:
Is iRacing spontaan gestopt met het tellen van rondjes? :)
Mijn pc thuis staat om de minuut te updaten.. Helaas ben ik voorlopig nog niet thuis dus misschien heb je wel gelijk :p kan me voorstellen dat ze er nu pas achter komen dat ze zo dichtbij zijn en nu niet genoeg tijd hebben om iets leuks te regelen haha...

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:39:
[...]

Mijn pc thuis staat om de minuut te updaten.. Helaas ben ik voorlopig nog niet thuis dus misschien heb je wel gelijk :p kan me voorstellen dat ze er nu pas achter komen dat ze zo dichtbij zijn en nu niet genoeg tijd hebben om iets leuks te regelen haha...
Hij loopt wel, maar volgens mij een stuk langzamer dan voorheen. Hij staat al sinds vanmiddag in de 999.3xx.xxx :)

Whoohooo, net m'n 1e Lotus 79 race gewonnen *O* Verschil op de streep was 0.52 seconde :o
Gestart vanaf p2, kerel voor me was veeeeel sneller, maar plofte in rondje 2 z'n motor. Vanaf dat moment continu Antti achter me gehad op 0,6 tot 1,2 seconde. Gelukkig zijn de rechte stukken op Donington nét niet lang genoeg, anders was ie me zo voorbij geweest. Vlak voor het einde maakte hij nog een foutje waardoor ik het de laatste 3 rondjes nog ietsje rustiger aan kon doen.

Laatste win was van juni vorig jaar, dus mocht onderhand weer eens :p

Xbox

• thijmennabuurs
Race gewonnen in de wscs :)F *O*

Gewoon de hele race gecruised en super clean gereden!

Ik zeg "Op naar de volgende overwinning!!'

Was trouwens gister naar B licentie gegaan maar ga nu alweer bijna naar A :P :P

• NickThissen
Proficiat beide :D moet nog beginnen in de lotus, zal wel compleet anders zijn door ander weer of valt het mee?

Mijn iRacing profiel

• Linc

Linc

mzzl

ik kon geen verschil merken eerlijk gezegd. Maar ja ik was dan ook maar 8e geworden in die race van Maykel. :P

Daarna nog snel even geoefend in de Riley en de race gepakt. Had een leuk gevecht met Mark Hewitt de eerste 15 min hele tijd op minder dan een seconde van elkaar. Komen we achter een Riley die een lap down ligt en die verliest hem in de bocht na die lange doordraaier. Ik hoopte net binnen door langs te glippen, maar hij stuitert harder van de vangrail af dan ik had verwacht. Dus hij ramt mij eraf en Mark ook bijna. Einde race :(

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 18:02
Gisteren nieuw stuurtje binnen gekregen, die 2e hands waar ik mee gestart was om te proberen was kapot gegaan :+

Een G27, maar die laat zich niet zo makkelijk vastzetten zonder ook voorin schroeven te zetten. Dus morgen maar een oud bureau verbouwen tot race rig .. ;) En dan weer rijden, was pas net begonnen dus had net de smaak te pakken.

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:02:
Proficiat beide :D moet nog beginnen in de lotus, zal wel compleet anders zijn door ander weer of valt het mee?
Wat Bas al zei, er is geen heel noemenswaardig verschil te merken. Als ik iets moet roepen is er ietsje meer grip, maar dat kan ook komen omdat ik er nu domweg meer rondjes op heb zitten :)

Edit: en zo gigantisch veel verschil zit er nu ook weer niet in de temperaturen

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 05-09-2014 08:24 ]

Xbox

• Linc

Linc

mzzl

Hier replay van mijn crash in de video van Mark:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Q8-37lBT8Nc#t=1h19m00s]
(1:19:00)

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja das pech hebben. Volgende race dan maar beter hey. Mark heeft wel enorm veel geluk dat die er niks aan over houd.

iRacing Profiel

• -PassY-
dat is best een lullige manier om uitgeschakeld te worden :\

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:55:
Hier replay van mijn crash in de video van Mark:

[video]
(1:19:00)
Oef auw.... da's wel heel jammer en idd onvermijdelijk voor jou.
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2014/hoofdstukken/tt_logo_text.pngIs er interesse voor een practice server vanavond van zeg eens 20:00 tot 22:00 ?

[ Voor 28% gewijzigd door JoepW op 05-09-2014 16:09 ]

• -PassY-
Sebring ken ik redelijk goed, maar een practice sessie sla ik niet over als deze er is vanavond :)

Kan ik gelijk mijn GoT kleuren in gebruik nemen :)

Pagina: 1 ... 92 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.