Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.981 views

Onderwerpen

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:52

Niellie41

[object Object]

Hoe team paints gaan werken met driver swaps: http://members.iracing.co.../100/3270513.page#8333217

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 29-08-2014 17:59 ]

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Speedy55 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:46:
Ik heb al een foto gezien met iracing scanwagen op de track daar, dus volgens mij hebben ze al wat gescanned, of ze alles gedaan hebben is dan weer de vraag.

http://bridgetogantry.com...nuerburgring-nordschleife

dit was dat verhaaltje.

/edit, de scan is zelfs al klaar.
Alleen maar geruchten, waar haal je uit dat die auto van iRacing is? Sowieso gebruikt iRacing niet hun eigen team voor scans in Europa. Het zou kunnen maar het is veel waarschijnlijker dat het een andere scan is (AC bijv).

Mijn iRacing profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26

BM

Moderator Spielerij
Zoals ik het lees gaan ze er van uit dat de organisatie achter de nurburgring zélf die scan gemaakt heeft om door te verkopen. Vraag me wel af waar Forza Motorsport dan hun scan vandaan heeft.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:43

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nightcrowy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:33:
misschien een domme vraag, maar waar moet ik de zipfiles uitpakken om de GoT "stickers" terug te zien in de game? Dus in welke map moet ik de uitgepakte files zetten?
Maar even bot uit de hoek komen, dan maar?
Ja, domme vraag :)
De zip-file bevat 'stickers' die je kan gebruiken in gimp of photoshop als je zelf een skin / livery maakt.
Per auto is er een template en allemaal verschillend.
Hier staat het zo'n beetje uitgelegd: KLIK

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Verwijderd

Wauw ondertussen al 2 weken aan de gang met Fanatec voor mijn pedalen .... nou sturen ze mij een nieuwe loadcell en gaat die niet .... lijkt mij ook een andere connector (andere grote) ... zij zeggen stuur heel de zooi maar op :p ... ik heb gevraagd : ik stuur jullie de oude en de nieuwe loadcell wel op ... ik ga geen volledig set terug opsturen terwijl enkel de connector v/d loadcell anders is 8)7 ... ik ben benieuwd van het antwoord .... anders toch nog maar eens Remco contacteren want dit wordt weer te gek voor woorden .... dan kan die eens beide connectoren vgl. want als ik de oude plaats dan geeft die nog wel signaal , dus om jullie voor te zijn >:) , aan mijn twee linkerhanden gaat het niet liggen :P :+

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Hahaha het is een talent van me om domme vragen te stellen, bedankt voor de reeds aanwezige info!! ;-)
Stuurtje komt morgen binnen met pedalen, de oudere logitech versie gekozen trouwens.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:22
BM schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:30:
Zoals ik het lees gaan ze er van uit dat de organisatie achter de nurburgring zélf die scan gemaakt heeft om door te verkopen. Vraag me wel af waar Forza Motorsport dan hun scan vandaan heeft.
Zijn gewoon een aantal bedrijven die data aanbieden hoor, geen probleem. Niet te betalen natuurlijk, maar scan apparatuur en de kennis zelf in huis halen is dat ook voor een ontwikkelaar :)

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Zoals al eerder aangegeven, in overleg met Joep zullen we jullie via deze weg nu en dan informeren over onze traditionele ZAC competitie op DigitalRacing.nl. We zijn inmiddels van start met testraces. De eerste was een succes, nu is het tijd voor een vervolg.

Deze tweede race rijden we, geheel in de GT/24u sfeer van dit weekend, op het circuit van Zolder. Doel is wederom data verzamelen, maar dan dit keer zijn het vooral de pitstops die onze aandacht hebben. De testrace en de bijbehorende forumthread is hiervoor de uitgelezen gelegenheid :)

Ook als je geen zin hebt in teveel discussie maar wel zin hebt om leuk een avondje mee te testen in 1 van de GT3's, dan ben je van harte welkom.

Hopelijk tot zondag, iedereen is welkom!

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Speedy55 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:46:
Ik heb al een foto gezien met iracing scanwagen op de track daar, dus volgens mij hebben ze al wat gescanned, of ze alles gedaan hebben is dan weer de vraag.

http://bridgetogantry.com...nuerburgring-nordschleife

dit was dat verhaaltje.

/edit, de scan is zelfs al klaar.
Nog maar 20 dagen wachten voor de pressconference over de grootste climax/anticlimax in iRacing`s history. >:)

Maw tijd is tekort om allerhande speculaas te voorschijn te halen, zowiezo zitten de specuklazen er meestal toch naast.

How do you save a random generator ?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-lol.9cache.com/photo/aQpn9Qq_460s.jpg

oooohhhhh wie heeft er een paar ruggen over voor mij?? Dit wil ik ook!!!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:22
Duur geintje voor een veredelde dbox setup :P

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
OMG, zojuist echt een hele stomme actie uitgehaald. Denkend dat ik nog voor een practice sessie sta aangemeld in iracing druk ik op forfeit. Alleen was het geen practice sessie, maar een race die op het punt stond te beginnen. Bye bye irating :+ |:(

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat is ons allemaal wel eens gebeurd. Mij zelfs 2x (net geen ezel) en dat was 2x 100 iRating naar z'n grootje.

• NickThissen
Mij gebeurt het altijd net niet, ik kan me altijd nog net inhouden :+ Maar ik doe wel vaak withdraw uit de practice zodat ik al voor Q of R kan inschrijven (terwijl ik nog in practice zit) en dan heb ik altijd de neiging om na afsluiten van practice weer withdraw (/ forfeit) te doen inderdaad... nog nooit echt gebeurd, maar wel tientallen keren dat ik erop klikte en net bedacht voordat ik op 'confirm' klik haha.

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 06:29
Over een paar uurtjes is het weer tijd voor het WCS op Interlagos.
Tot dusver zijn we er nog totaal niet uit qua race voorbereiding dus dat kan nog leuk worden :X

[YouTube: http://youtu.be/RQ_hFyCqnvA]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• NickThissen
Succes! Misschien maar weer eens kijken..

Mijn iRacing profiel

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:26

Phydomir

Dennis

Je kan ook wel mee doen en dan gebeurd er dit in ronde 15.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Phydomir schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:48:
Je kan ook wel mee doen en dan gebeurd er dit in ronde 15.

[video]
Ik neem dus aan dat jij ook weer om 18.00 uur gaat rijden ;)

Ik was ook nog eens #1 in de 2de split, daardoor 110 irating verloren door mijn stomme actie. Kijkend naar de tijden die gereden werden had ik deze race ook nog kunnen winnen ook :+

Mijn iRacing profiel

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 07:02:
[afbeelding]

oooohhhhh wie heeft er een paar ruggen over voor mij?? Dit wil ik ook!!!
Dan lijkt mij dat een Oculus Rift toch efficienter en goedkoper is; en daarbij een betere immersie geeft.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Paul staat op P24 op het grid. Hoop inhalen wordt dat ;)

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Heeft iemand een linkje voor Paul zijn race zodat je ook in duitsland kan kijken, want ben daar nu voor een weekje vakantie!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Huh..... Paul zijn stream zegt Interlagos en de race in iRacing is op Suzuka.... Verwarrend ;)
Het is interlagos..... Maar dit staat op de iRacing site:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/verwarrend.png

Pascal: Geen id.

[ Voor 48% gewijzigd door JoepW op 30-08-2014 16:18 ]

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Het is niet anders dan he!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Paul al op ..... varieert te veel met de pitstops

[ Voor 78% gewijzigd door JoepW op 30-08-2014 16:46 ]

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nog meer mensen die de Zandvoort Masters gaan rijden vanavond om 22:00? Ik heb net even getest met wat setups en het is goed te doen. Star Mazda lijkt dit seizoen ook weer leuk te rijden. Iig niet dat vreemde gedrag gehad wat we vorig seizoen hadden.

iRacing Profiel

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-11 09:20
Heeft iemand al met de Corvette op Watkins Glen gereden deze week? Ik zou willen weten hoeveel fuel nodig is voor de 20 rondjes, maar dat is nergens te vinden. Ik gok voorlopig op 75 liters...

iRacing Profiel

• NickThissen
Je kunt toch zelf uitrekenen? 4-5 rondjes rijden, kijken hoeveel fuel je overhebt en je weet hoeveel je gemiddeld per rondje verbruikt. Tools als iSpeed maken het nog makkelijker, die laten live zien wat je verbruik is.

Mijn iRacing profiel

• Zoef1
Ja, had ik vorige keer op Daytona road ook geprobeerd en het klopte blijkbaar niet. Of ik heb mij misrekend of zou het kunnen dat de auto meer verbruikt bij volle tank?

iRacing Profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zoef1 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:36:
Heeft iemand al met de Corvette op Watkins Glen gereden deze week? Ik zou willen weten hoeveel fuel nodig is voor de 20 rondjes, maar dat is nergens te vinden. Ik gok voorlopig op 75 liters...
Ik heb net met 60L uitgereden en had nog 2L over op einde dus was wat krap. 60 lukt en 65L is safe zeg maar.

iRacing Profiel

• NickThissen
Zoef1 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:44:
Ja, had ik vorige keer op Daytona road ook geprobeerd en het klopte blijkbaar niet. Of ik heb mij misrekend of zou het kunnen dat de auto meer verbruikt bij volle tank?
Hij zal wel een tikje meer verbruiken met volle tank maar dat is zo minimaal dat je het niet gaat merken. Voor een snelle berekening gewoon fuel per rondje berekenen en vermenigvuldigen maar verwacht aantal rondjes, zo moeilijk is dat toch niet ;) Als de race op minuten is is het nauwkeuriger om fuel per minuut uit te rekenen (gemiddeld aantal minuten van de rondjes nemen die je gereden hebt).

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je kan ook naar eerdere uitslagen kijken hoe veel ronden worden afgelegd.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:26

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:01:
[...]
Als de race op minuten is is het nauwkeuriger om fuel per minuut uit te rekenen (gemiddeld aantal minuten van de rondjes nemen die je gereden hebt).
Of even naar de voorgaande resultaten zoeken en zo zie hoeveel rondjes er gereden gaan worden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• NickThissen
Per minuut uitrekenen is nauwkeuriger, als jouw pace veel sneller is dan gaan er meer rondjes gereden worden en heb je het mis; als jouw pace veel langzamer is dan rij je minder rondjes en heb je het ook mis. Uiteraard altijd een rondje marge nemen maar dan nog.

Mijn iRacing profiel

• x1ao
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-11 21:06
Bij de Corvette Challenge worden er sowieso 20 laps gereden, dus is het niet moeilijk te berekenen

iRacing Profiel

• Zoef1
DutchDevil79 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:56:
[...]

Ik heb net met 60L uitgereden en had nog 2L over op einde dus was wat krap. 60 lukt en 65L is safe zeg maar.
Bedankt ;) . Dit kan kloppen want ging daarnet in practice in 1 ronde van 14,2 naar 11,7 ongeveer. Zelfde systeem had ik laatst op Daytona gebruikt en het klopte blijkbaar niet. (of ik had verkeerd gerekend)

iRacing Profiel

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://nickthissen.nl/Images/iracing/tt_logo_sml.png

We missen nog een groot aantal mensen voor ons toernooi! Volgens mij hebben we een aantal keer gevraagd of er interesse was voor dit toernooi op de zondagavond en toen waren er genoeg man met interesse, dus waar zijn jullie inschrijvingen? ;)

http://members.iracing.co...list/3271227.page#8326776

Mijn iRacing profiel

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BobvK schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:11:
OMG, zojuist echt een hele stomme actie uitgehaald. Denkend dat ik nog voor een practice sessie sta aangemeld in iracing druk ik op forfeit. Alleen was het geen practice sessie, maar een race die op het punt stond te beginnen. Bye bye irating :+ |:(
In tegenstelling tot jou heb ik wel op join gedrukt in plaats van forfeit :+

Zaterdag middag dus de NASCAR iRacing Series op Atlanta gereden. Bijzondere race, ik vond de auto erg loose. Het was een race vol met fouten:
- raak de muur bij insturen turn 1 (17s optional repair)
- spin bij het spinnen in een spin uit turn 1 (ja, inderdaad bij de derde glij actie verlies ik hem pas volledig 8)7 )
- schiet mijn pitbox voorbij
- speeding in de pitlane
- verlies controle op de tri-oval en schiet door het gras
Hoop foutjes dus, maar dankzij het reglement van NASCAR betekend dat niet meteen einde race. Erg leuke race met een hoop lange green flag runs, dat zie je niet vaak.

Ik vond het aan het eind alleen erg jammer dat een lapped car, die met niemand in gevecht was, de laatste paar rondjes het nodig vond om zich tussen de leadpack te gaan plaatsen. Een derde plek had er anders zeker in gezeten voor mij.

rond 1:25 met nog 5 laps to goYouTube: iRacing - 2014 NASCAR iRacing Series - Race 25 - Atlanta

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
niet de meest spannende race, maar ook saaie tellen mee :+

http://members.iracing.co...id=11731666&custid=114057

resultaat van de laatste 3 weken, 2 overwinningen en 1x niet mee gedaan wegens te weinig oefening :+ En een hele berg SR erbij :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• NickThissen
Zo, weer 100+ iRating kwijt als het niet meer is. Gaat alweer hard de "goeie" kant op. Weer dezelfde gast in de Lotus die enorme chaos veroorzaakt (hij heeft 5000+ iRating) en niet eens sorry zegt. :(

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat sucks Nick. :(
Voorproefje van morgen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SSutq6EsSUQ]
Er is een server up van DRNL met de GT3's op Zolder.
Om 20:10 kwali en aansluitend een race van 40 minuten.
Zou leuk zijn als we die server zo even 'flooden' ;)
Ik ga er zo heen!

http://forum.digitalracin...r-zondag-31-augustus-2014

[ Voor 59% gewijzigd door JoepW op 31-08-2014 19:13 ]

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ik kan het zondag tournament alleen de eerste twee weken. Is er een team die daar wat aan heeft, of valt daar wat mee te maken. Mij maakt de auto keuze niet uit.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• -PassY-
Wou nog even een stukje lekker rijden. Pc aangezet.

Gaat ie in 1x uit. Ik op de aanknop drukken. Helemaal niks.

Pc op de keukentafel. Kappen eraf, BIOS reset. Stroomkabel aangesloten, aanknop

De vonken van zeker 1,5cm vliegen uit mijn de PCI-E kabels naar mijn videokaart. Gelijk de stroom eraf, maar tering. ik schrok me helemaal de plurris.

PCI-E kabels vervangen, en gelukkig tik ik dit bericht vanaf achter mijn pc. Maar rijden zit er niet in.

Hart klopt nog in mijn keel. Als je even de gedachten hebt dat je pc letterlijk voor je overlijd, dan bedenkt hoeveel het misschien gaat kosten om het te vervangen, en dan ook nog dagen zonder zitten ...

*O* hij doet het nog *O*

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Arfman
  • Laatst online: 22-11 16:44

Arfman

Drome!

En hup, na een saaie race in de Riley op Silverstone terug in de Road A class dmv een fast track. Eindelijk verlost van die peasant B class ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
JoepW schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:24:
Dat sucks Nick. :(
Voorproefje van morgen.
[video]
Er is een server up van DRNL met de GT3's op Zolder.
Om 20:10 kwali en aansluitend een race van 40 minuten.
Zou leuk zijn als we die server zo even 'flooden' ;)
Ik ga er zo heen!

http://forum.digitalracin...r-zondag-31-augustus-2014
Wat een VETTE combi, kijk er naar uit!

iRacing Profiel

Verwijderd

Gisteren nog de tijd genomen om zelf een keer een setup te maken. Met de know how die ik heb vanuit mijn rc verleden ben ik daar aardig in geslaagd!

Toch nog een hoge 1.37 gezet en een 4de plaats!

Vandaag nog een dagje vrij voor de eerste schooldag van men spruit, dus deze namiddag maar eens wat rondjes draaien op donington!

See you tonight champs!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wat ik gister toevallig tegen kwam :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JTQbwitKStjsw4VIvJMO8xVG/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/U3ziQXgs3J8UBDFZXp6Z6326/thumb.jpg

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ook weer weekend met wat leuke racjes kunnen vullen. En boven de 4500 met men Irating uit gekomen. Record voor mij, heb misschien niet de snelheid t.o.v. andere met zo'n hoge Irating. Maar door niet uit te vallen en al men racejes te finsichen in de top toch aardig opgeklommen de laatste weken.

Had Zaterdag middag even getraind voor de Road Warriors Dutch Masters. Is de Star Mazda op Zandvoort. Ging verrassend goed en na 30 minuten kon ik al goede tijden neer zetten. Daarna maar snel een kwalificatie neer gezet en s'avonds om 22:00 uur de race ingepland.
Race van 22:00 splitte en zat in de top split. Men kwali tijd was goed voor p5. Bij de start was het even wat chaotisch maar alles ging goed en kon men positie behouden. Kon ook netjes aanhaken bij de nr 4. Achter me had ik op begin klein gaatje maar na een tijdje kwam er een die niet gekwalificeerd had steeds dichterbij. Kon hem wel achter me houden maar tijden werden wel iets minder met verdedigen. Daardoor sloot er nog wat man aan. Daar zat er een tussen die wat agressiever was en die ramde degene achter me ook van de baan. Daarna zat die achter mij en nadat die op een onmogelijke plek wou inhalen heb ik hem maar voorbij gelaten. Dacht die vliegt er nog wel af. Dat gebeurde ook niet veel later.
Was nu wel door wat foutjes van degene voor me opgeklommen naar P3. Kon een klein gat naar achter trekken en zag ineens rook voor me opdoemen. Bleek de nr 2 zen motor te hebben opgeblazen. En nr 1 verdween ook ineens van men F3 scherm doordat die zijn verbinding verloor. Ree ik ineens op p1 met gat van 3 seconde naar achter. Met nog 5 rondjes te gaan op safe de race uitgereden (gast achter me kwam nog tot op 1,6 seconde) en winst gepakt. Zo de meeste punten gepakt voor de road warriors deze week. De Dutch Masters gewonnen dus. *O* *O*
Wel jammer dat er niet meer Tweakers (lees Nederlanders lol) mee deden. Volgens mij alleen Richard gezien. De Star Mazda is best een leuk karretje om te racen maar denk dat velen nog de handling van afgelopen seizoen in hun hoofd hebben.

Race in de Sportscar met de Riley op Silverstone leuk kunnen vechten met Nick. Eerste race op Zaterdag stond ik voor hem gekwalificeerd en kon ik hem eerste gedeelte achter me houden. Echter met verkeer zaten er ineens 2 Rufs en een Ford GT voor ons en kwam er een HPD achterop. Ik moest kiezen welke kant te pakken om 1 van de Rufs in te halen. Alleen koos ik verkeerd want Ruf daarvoor boxte me in en Nick ging er aan de andere kant voorbij. Ging gelukkig wel allemaal goed zonder contacts maar was wel men positie tov Nick kwijt. Daarna uitgereden op p2.
Race daarna op Zondag avond kon ik nog net mee nemen omdat ik net op tijd thuis was. Nick had zijn kwali tijd verbeterd en stond nu 2 plekken voor me. Echter doordat Nick door verkeer gespind was zat die na tijdje achter me. Kon hem tot 10 minuten voor het einde achter me houden. Alleen toen was er een HPD die een lekkere divebomb plaatste. IK zag het aan komen en koos ervoor hem maar niet te blocken. Wou liever de race uitrijden. Jammer genoeg lag de deur voor Nick hierdoor wagenwijd open en kon die er van profiteren. Weer dus niet achter me kunnen houden maar ja met verkeer is dat ook zeer lastig en wel leuk gevochten. :)

iRacing Profiel

• -PassY-
*O* Gefeliciteerd *O*

Als beloning mag jij nu een F1 wagen tegen de vangrail rijden :+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
offtopic:
papa papaaaaaaaa: Ik kan het ook!

@DD: Gefeliciteerd!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:39
DutchDevil79 schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:01:
Wel jammer dat er niet meer Tweakers (lees Nederlanders lol) mee deden. Volgens mij alleen Richard gezien. De Star Mazda is best een leuk karretje om te racen maar denk dat velen nog de handling van afgelopen seizoen in hun hoofd hebben.
Klopt, gefeliciteerd nog d:)b
Ik had de laagste iRating van de split en ben dus blij dat ik 8e ben geworden, na een mooie inhaalactie in de laatste ronde buitenom in de Audi-S.
In practice had ik problemen met de bakverhoudingen, of hij liep zonder slipstream net in de limiter of ik moest een langere 6 nemen. Uiteindelijk voor het laatste gekozen, en om op safe te gaan nam ik ook geen risico met de wings. Op het rechte stuk was ik vaak dus kansloos in het verdedigen, maar in de rest van de ronde had ik wel de snelheid (en als enige 0 inc aan het einde). Ik werd paar rondjes voor het einde dus vrij makkelijk ingehaald maar eenmaal er langs kon hij niet weglopen, waardoor ik in de laatste ronde toch een aanval kon doen.

Hier nog mijn hele race onboard, vanaf 47:00 de laatste ronde:

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

-PassY- schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:17:
[...]

*O* Gefeliciteerd *O*

Als beloning mag jij nu een F1 wagen tegen de vangrail rijden :+
Moet iRacing wel even Rotterdam in gaan scannen. >:)

iRacing Profiel

• Red Baron
  • Laatst online: 22-11 06:29
DD ik zie je volgend jaar wel in de WCS verschijnen dus :p

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Arfman

Arfman

Drome!

Goed bezig allen! Ik kwam echt 2 seconden te kort per ronde met de Riley. Nauwelijks kunnen oefenen en de baan was extreem glibberig. Ook weer zo raar dat ik me geregistreerd had voor de race met nog 15 minuten te gaan en even een Test Car on Track deed. Toen de racesessie gejoined en ik zweer dat de grip anders was, dat mag toch niet kunnen?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:54:
Goed bezig allen! Ik kwam echt 2 seconden te kort per ronde met de Riley. Nauwelijks kunnen oefenen en de baan was extreem glibberig. Ook weer zo raar dat ik me geregistreerd had voor de race met nog 15 minuten te gaan en even een Test Car on Track deed. Toen de racesessie gejoined en ik zweer dat de grip anders was, dat mag toch niet kunnen?
Meen dat er vorig seizoen een issue was dat 'Test Car' niet het weer van de sessie overnam, maar ik dacht dat dat ondertussen wel gefixed was.

Xbox

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:55:
[...]

Meen dat er vorig seizoen een issue was dat 'Test Car' niet het weer van de sessie overnam, maar ik dacht dat dat ondertussen wel gefixed was.
Nouja, cold tyre bug zou ook gefixed zijn maar toch zag ik in de warmup en race een 5 tal mensen klagen dat ze die nog steeds hadden.

De WSCS rijdt komende week op Watkins Glen. Ik vind het normaal maar een saaie baan maar misschien dat het in multiclass leuker is met al dat verkeer.

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Red Baron schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:53:
DD ik zie je volgend jaar wel in de WCS verschijnen dus :p
haha heb je mij al wel is in een F1 zien rijden? ;)

En WSCS is komende week 70 minuten. Benieuwd hoe opkomst is. Heb wel zin in een wat langere race met pitstops. Ook kijken hoe het dan met de bandjes gaat nu ze slijten. :)

iRacing Profiel

• -PassY-
DutchDevil79 schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:08:
[...]

haha heb je mij al wel is in een F1 zien rijden? ;)

En WSCS is komende week 70 minuten. Benieuwd hoe opkomst is. Heb wel zin in een wat langere race met pitstops. Ook kijken hoe het dan met de bandjes gaat nu ze slijten. :)
Vanavond toch? Is wel een iets oudere versie, maar het is een een F1 wagen :D

ik kijk ook wel uit naar 70m WG, maar toch ook weer niet :)

De laatste tijd gaat het me steeds beter af om 45m races uit te rijden :) Maar 70m is toch weer een stapje verder.

Moet ook wel omdat de Neo dichterbij komt :D Al ging de race van gister me heel goed af, en kon ik denk ik nog wel een stukje verder rijden zonder tijd verlies of meer inc's te pakken. Banden hielden het goed, dus mijn rijstijl gaat ook de goede kant op ;)

• Arfman

Arfman

Drome!

Oh ja, 70 minuten in de WSCS deze week. Weet nog niet of ik dat ga volhouden qua rug en qua planning thuis.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Programma vanavond is:
GoT Monday Tournament S3-W601-09-14
Car(s)Track(s)
Lotus 79
Lotus 79
Fuel100 % (+/- 148,9 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Donington Park Racing Circuit - Grand Prix
Day or NightDay
Pit stalls34
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
27° C60%0%3 Km/uNMostly

Tot straks ;)

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
Net mijn CSW base opgestuurd naar Fanatec voor herstelling. Ik heb geen idee hoe lang dat duurt, dus ik voorzie een tijdje zonder iRacing.

Mijn iRacing profiel

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

De mijne was ik precies 1 week kwijt :)

L79, hmm, volgens mij de laatste keer met dat ding op Oran park gereden, toen was het eigenlijk stiekem wel leuk, ben benieuwd.

Had er nog iemand interesse om een team te vormen voor de T T? Ik kan dus alleen de eerste twee races, misschien de derde race ook, maar de laatste zeker niet. Auto keuze maakt mij niets uit.

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Ik had de mijne binnen 2 dagen terug. Dus zolang zal je niet zonder zitten denk ik.

Zijn er nog mensen die naar de iRacing Nürburgring 1000 gaan en de camping gebruiken?
of gaat iedereen op hotel? :)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:58:
Zijn er nog mensen die naar de iRacing Nürburgring 1000 gaan en de camping gebruiken?
Zoals het er nu naar uit ziet, ben ik van plan om daar te kamperen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:58:
.....Had er nog iemand interesse om een team te vormen voor de T T? Ik kan dus alleen de eerste twee races, misschien de derde race ook, maar de laatste zeker niet. Auto keuze maakt mij niets uit.
Als niemand zich meldt kan je wel bij en Nick erbij en dan zien we wel hoe we het doen ;)

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:01:
[...]

Als niemand zich meldt kan je wel bij en Nick erbij en dan zien we wel hoe we het doen ;)
Ok, houd ik dat in het achterhoofd, thanks :>

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:58:...Zijn er nog mensen die naar de iRacing Nürburgring 1000 gaan en de camping gebruiken?
Ik ben er zaterdag in de loop van de dag, heb waarschijnlijk al een eetafspraak (toch Eric?) slaap in een hotelltje a € 43,- en ga zondag ook weer naar het circuit.

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Ik gebruik de race vanavond om een paar dingen te testen om mij internet de fixen. Want wil de wscs race heel graag rijden.

Had op silverstone de snelheid erg goed inzitten. Moest door een disconect vanuit de pits starten. Na 25 min had ik al 10 hpd's ingehaald van de 23. Dus zonder disconectie had er veel ingezeten.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 13:30

Fuelke

Forza Ferrari

JoepW schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:47:
Programma vanavond is:
GoT Monday Tournament S3-W601-09-14
Car(s)Track(s)
[afbeelding]
Lotus 79
Fuel100 % (+/- 148,9 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
[afbeelding]
Day or NightDay
Pit stalls34
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
27° C60%0%3 Km/uNMostly

Tot straks ;)
Donington altijd leuk gevonden, in veel racegames / sims gezeten, dus ik kom zeker een kijkje nemen vanaf deel 2 van de practice.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Gisteren een leuke race gehad op Atlanta. 35 man, 195 rondjes, slechts 1 caution. verbazingwekkend eigenlijk dat er zo weinig cautions waren. Ook leuk detail dat het hard ging deze week. een 5e tijd gereden uit ongeveer 2000 man. En dat was een rondje zonder draft. :)

Kleine video met highlights: (is nog even aan 't processen).
En deze week passeer ik iemand die heet Noobis. Whats in a name ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2014 19:39 ]

Verwijderd

ThiJor schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:50:
Net mijn CSW base opgestuurd naar Fanatec voor herstelling. Ik heb geen idee hoe lang dat duurt, dus ik voorzie een tijdje zonder iRacing.
ga ik ook met mijn pedalen moeten doen ... geen antwoord van Fanatec dus ik vrees dat ze met mijn oude en nieuwe loadcell niet tevreden gaan zijn alleen :) ... btw wordt dit opsturen vergoed door Fanatec en via welke weg heb jij dit opgestuurd ?

• NickThissen
Ik heb mijn Formula rim opgestuurd, in de mail stond dat ze de verzendkosten vergoeden (wel bonnetje bewaren en inscannen/emailen). Gewoon support gebruiken.

Mijn iRacing profiel

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 17:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Even een hele rare vraag tussendoor. Remmen jullie met links of met rechts?
Ik remde zelf altijd met links. Alleen ben nu druk aan het oefenen om te rijden zonder auto clutch.
Echt snel lijk ik hierdoor niet te worden. Ik ben dus wel even benieuwd hoe jullie remmen. Ik rij voornamelijk Skip.

Mijn iRacing Profiel

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:03:
Ik heb mijn Formula rim opgestuurd, in de mail stond dat ze de verzendkosten vergoeden (wel bonnetje bewaren en inscannen/emailen). Gewoon support gebruiken.
OK , thanks ... zal eens de doos zoeken zodat het in de originele verpakking terug verstuurd kan worden .... Moet wel zeggen , vind de support met momenten wel heel traag antwoorden, ligt dit aan mij of zijn er nog mensen met de ervaring ?

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
The DenMan schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:06:
Ik remde zelf altijd met links. Alleen ben nu druk aan het oefenen om te rijden zonder auto clutch.
Echt snel lijk ik hierdoor niet te worden. Ik ben dus wel even benieuwd hoe jullie remmen. Ik rij voornamelijk Skip.
Ehhm ik ben ook begonnen met alle hulp uit (Blip/clutch) etc, bij de Skip.
Hierbij kwam ik er dus achter dat beide eigenlijk bijna niet nodig is Clutch gebruik ik nooit.
Blip is alleen even bij opschakelen downshift is gewoon gas/rem erop houden en geen clutch/blip.

Was er paar tiende sneller mee op New Hamepshire, hopelijk heb je er wat aan.

iRacing Profiel

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:02:
[...]

ga ik ook met mijn pedalen moeten doen ... geen antwoord van Fanatec dus ik vrees dat ze met mijn oude en nieuwe loadcell niet tevreden gaan zijn alleen :) ... btw wordt dit opsturen vergoed door Fanatec en via welke weg heb jij dit opgestuurd ?
Ik heb het opgestuurd via de Belgische post in de originele verpakking, die in een doos van Shurgard gestopt wat piepschuim van de Ikea :) In de mail staat dat het opsturen vergoed wordt, maar ik moest wel de goedkoopste levermethode kiezen.

[ Voor 3% gewijzigd door ThiJor op 01-09-2014 20:19 ]

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Downforce?

Iets wat niet voor mij gemaakt is denk ik. Vorige week was de auto nog wel leuk, maar de L79 is echt 79x niks voor mij :)

Denk je op eieren te rijden, heb je mega veel grip, denk je mega veel grip te hebben, rij je op eieren.

Kijk wel uit naar volgende week :) Montreal met iets is altijd leuk :D
The DenMan schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:06:
Ik rem met links in alles en gebruik alleen schakelhulp bij H-bakken.

Toen ik nog skip deed, even liften bij opschakelen en even kort blippen bij het terugschakellen. Koste me ongeveer 2 weken om het onder de knie te krijgen, vooral het terugschakellen, maar uit eindelijk ben ik er denk ik wel ietsjes sneller van geworden.
Auto-clutch is sowieso ietsjes langzamer om geen voordeel te hebben (iracing myth?)

[ Voor 56% gewijzigd door -PassY- op 01-09-2014 21:44 ]

Verwijderd

Kreeg 2 hairpins maar niet voor elkaar en kreeg mede daardoor totaal geen ritme. Probeerde steeds meer op't gas te sturen en toen draaide die iets te goed :+ . Jammer dat de motor plofte, ik ging netjes van 5->3 ipv 5->2 of 4->1.

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 17:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

-PassY- schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:39:

Ik rem met links in alles en gebruik alleen schakelhulp bij H-bakken.

Toen ik nog skip deed, even liften bij opschakelen en even kort blippen bij het terugschakellen. Koste me ongeveer 2 weken om het onder de knie te krijgen, vooral het terugschakellen, maar uit eindelijk ben ik er denk ik wel ietsjes sneller van geworden.
Auto-clutch is sowieso ietsjes langzamer om geen voordeel te hebben (iracing myth?)
Wat wordt nou bedoeld met blippen? Ik lees er veel over, alleen op een of andere manier dringt het nog niet tot me door. Dat liften met opschakelen gaat me nu redelijk af. Ik kan nu ook wel opschakelen met de clutch. Dat geeft me iets meer zekerheid mbt miss-shifts. Het terug schakelen gaat nu al bij mij 99x vd 100 goed, dus snap niet echt wat er met blippen wordt bedoeld en of dat er tijd winst mee te halen valt.

Mijn iRacing Profiel

• NickThissen
Blippen is gewoon wat gas bijgeven terwijl je terugschakelt. Het nut is om de toeren iets op te hogen zodat de snelheid van de motor (die wat langzaam is omdat je uit een hogere versnelling komt) beter past op de snelheid van de wielen. Als je niet blipt dan is het verschil in toeren vaak te hoog om uberhaupt te schakelen, en als hij al wel schakelt dan kunnen je wielen blokkeren omdat ze ineens afgeremd worden door de motor die langzamer draait dan "de bedoeling" is in die lagere versnelling.

Hele mond vol: maar gewoon even het gas aantikken als je terugschakelt. Paar dagen oefenen en dan doe je het automatisch, zelfs in auto's waar het niet nodig is.

Mijn iRacing profiel

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Leuke combinatie vanavond. Tijdens de kwalificatie voelde ik me steeds minder worden, en dat zette door tijdens de race. Ook had ik moeite om de auto door de laatste twee bochten te krijgen. Dus mensen die sneller dan mij waren doorgelaten om ongelukken te voorkomen.

In ronde 29 van de baan geraakt.Ik zag wat wazig en aangezien de Rode Horde eraan kwam was het verstandiger om te stoppen.

Trading Paints laat nog steeds mijn CTC skin zien terwijl ik die al tijden geleden heb verwijderd. :-/

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Erg leuke race, erg spannend begin, drie wide aantal keer zonder problemen, en ik kon absoluut niet uitlopen toen ik eenmaal vooraan reed. Vaker zo :)

Mijn iRacing profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:35

derx666

mecker ende blaet

Leuke race en leuke wagen inderdaad. Ben wel snel, alleen niet consistent. Ik spin nog te vaak op exit, en dat kostte me nu de race. Eerste keer was vlak voor de brug. Kon gelukkig door, maar verloor een paar plekken. In een poging om bij te komen maakt ik een tijd later op hetzelfde punt een fout, kreeg een tankslapper, en plempte hem links in de muur. Ophanging krom en terug moeten limpen naar de pits. Daar nieuwe auto gehaald (en 15s penalty voor afkorten van de baan :) ). Daarna nog 1 of 2 man ingehaald en de snelste ronde van 1:19.0 neergezet.
Nogmaals, erg leuk, maar ik ben te inconsistent om een hele race te rijden.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:28
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:08:
[...]

OK , thanks ... zal eens de doos zoeken zodat het in de originele verpakking terug verstuurd kan worden .... Moet wel zeggen , vind de support met momenten wel heel traag antwoorden, ligt dit aan mij of zijn er nog mensen met de ervaring ?
Ik heb vrijdag ochtend een bericht gestuurd en nog niks gehoord. Ik heb een premium garantie erbij afgesloten dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Zelf zit ik ook een beetje met de vraag hoe ik de base moet gaan verpakken en via welke weg ik het ga versturen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik was niet super snel, maar wel consistent. ;)
Dat resulteerde in een 13de startplek, slow down in lap 1 en uiteindelijk een 8st plek. 8)
Leuke auto en mooie baan :9~

Verwijderd

Ik was niet snel maar wel een beetje consequent!

Leuke auto maar moeilijk om snel mee te rijden vind ik! Toch heb ik em heel gehouden en weer stuurervaring opgedaan!

Eerst de hpd maar eens goed onder de knie krijgrn en dan wil ik misschien als 2 de serie de l79 of 49 nog wel bijnemen!

Nu het schooljaar op de muziekacademie weer start zal ik mijn tijd netjes moeten gaan verdelen tussen gezin, gitaar en iracing!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was weer leuk gister avond. Tijdje geleden dat ik voor het laatst in de Lotus79 heb geredenn. Voor het eerst op nieuwste banden model en ik moet zeggen hij voelt weer heerlijk aan. Was ook snel op snelheid in de practise.

In kwalificatie op een 4de plek uit gekomen. Jammer dat ik in men snelle ronde nog 3 tiende had verloren in de laatste bocht maar tevreden met p4.
Start van de race zat ik jammer genoeg aan de buitenkant waardoor ik niet lekker uit de eerste bocht kwam en Koen profiteerde daarvan. Daarna kwam ik ook nog verkeerd uit in bocht 3 waardoor ik nog 2 plekken verloor. Zat zodoende op p7 te rijden achter Roy en voor Paul. Ik was op het begin wat afwachtend waardoor Paul hem ernaast prikte en me zo inhaalde. Nadat Roy een foutje had gemaakt kon ik die wel inhalen en toen kon ik beter in men ritme komen. Kon nu ook naar Paul toe rijden en hem onder druk zetten. Zo heel tijdje achter hem gereden en toen die foutjes begon te maken kon ik hem ook voorbij steken. Ree toen op p3 en lag 3 seconde achter Koen en Nick. Geprobeerd wat snelle rondjes neer te zetten. Lukte aardig en kon ook in de 1.19 komen. Echter door wat meer op de limiet te rijden begon ik kleine foutjes te maken waardoor gat na tijde toch weer 3 seconde was. Uit eindelijk niet meer dichterbij gekomen en op p3 gefinished.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2014/hoofdstukken/tt_logo_text.png
Zondag 7 september as. is de eerste race! Dat is dus komende zondag!

Er zijn inmiddels slechts 8 complete 'teams' ingeschreven voor het GoT Team Tournament.
  1. Gathering of Tweakers 1
  2. Team Kenneth
  3. Team Wim
  4. Virus
  5. Gathering of Tweakers 2
  6. Blondy Racing
  7. 8or80
  8. Racing Lions
En één incompleet team:
  1. Gathering of Tweakers 99
Ik mis echt nog ontzettend veel rijders die bij het polsen hier van het idee positief reageerde en zeker mee gingen doen. Dus....... zoek een maatje / of niet ;) en schrijf in!

Verwijderd

ThiJor schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:18:
[...]

Ik heb het opgestuurd via de Belgische post in de originele verpakking, die in een doos van Shurgard gestopt wat piepschuim van de Ikea :) In de mail staat dat het opsturen vergoed wordt, maar ik moest wel de goedkoopste levermethode kiezen.
aha ... ik dacht even DHL in te schakelen , maar dat zal geen optie zijn dus :) .. thanks voor de info

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik was (en ben) wel enthousiast over de Team Tournament maar het is simpelweg niet te combineren met een kleine baby die ook nog eens zeer onregelmatig slaapt. Ik ben al blij als ik 1 race per week kan doen voor de WSCS, laat staan dat ik de hele zondagavond achter de PC kruip. Hopelijk gaat het over een tijdje beter en regelmatiger zodat ik weer mee kan doen maar ik kan het nu gewoon niet maken, helaas.

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik heb me op het forum vast provisorisch ingeschreven, hopelijk wil er nog iemend met me teamen en vinden we een spare driver voor de 4e race.

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Team Wim = ART Simracing :p

nog leuke info :

The AccuForce Pro and AccuForce Pro Momo Edition have a complete button box, aluminum / carbon fiber paddle shifters, quick release, button box and some more goodies that may surprise you. These are all available at launch time. voor +-$2000 de niet momo versie is zelfs goedkoper.

jammer gaat de import kosten zijn, maar ze gaan "waarschijnlijk" bulk naar europa verschepen

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
JoepW schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:05:
[afbeelding]
Ik mis echt nog ontzettend veel rijders die bij het polsen hier van het idee positief reageerde en zeker mee gingen doen. Dus....... zoek een maatje / of niet ;) en schrijf in!
Ik vind het zeker een leuk idee, maar race al de gehele zomer niet. Nu het lang licht is geniet ik liever van het zonnetje :)

Mijn account is nu zelfs verlopen, maar half oktober renew ik wel..

iRacing Profiel

• -PassY-
[afbeelding]

Er zijn inmiddels slechts 8 complete 'teams' ingeschreven voor het GoT Team Tournament.
  2. Team Kenneth
  3. Team Wim
  4. Virus
  6. Blondy Racing
  7. 8or80
  8. Racing Lions
En één incompleet team:
Ik zat er over na te denken om mijn CSpec helemaal vol te plakken met reclame hiervoor :) Zal als ik straks thuis ben eens een poging wagen :+ kunnen jullie het resultaat vanavond zien :+

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
Dat gaat een stuk minder hard kwa teams als ik verwacht had!

Dennis en Ik kunnen er de eerste race al niet bij zijn vanwege een BBQ..

Verwijderd

[afbeelding]

2. Team Kenneth
  3. Team Wim
  4. Virus
  6. Blondy Racing
  7. 8or80
  8. Racing Lions
En één incompleet team:
Hey Joep, ik wil graag meedoen maar ik heb geen teampartner.
Mijn broer kan op zondag niet.

Ik wil ook niet dat piloten die veel beter zijn door mij verliezen.
Kan ik een eigen team starten met euh....mezelf?

Mvg,

Oei, Irating 1500 haal ik niet tegen zondag.

Volgende keer dan!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2014 12:46 ]

• NickThissen
Die 1500 geldt uiteraard weer niet voor jou omdat je bij GoT zit ;) Maar een team met jezelf is eigenlijk niet mogelijk nee. We hebben eigenlijk nog niet echt nagedacht wat er met de punten gebeurt als je team niet compleet is, mijn eerste gedachte was om het team dan geen punten te laten scoren, maar met zo weinig teams is het misschien beter om 'halve' teams toch mee te laten doen...

Mijn iRacing profiel

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Voor zover het werk toelaat kan ik alleen 14 sept.
Als een achterhoede team nog een rijder mist voor die dag wil ik wel invallen. ;)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• Gruwel84
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:42:
[...]

Hey Joep, ik wil graag meedoen maar ik heb geen teampartner.
Mijn broer kan op zondag niet.

Ik wil ook niet dat piloten die veel beter zijn door mij verliezen.
Kan ik een eigen team starten met euh....mezelf?

Mvg,

Oei, Irating 1500 haal ik niet tegen zondag.

Volgende keer dan!
Tommeke, wil je met mij een team vormen?
Ik ben ook niet zo geweldig snel, maar zoek wel nog een teammaat!

Ik kan sowieso race 1 en 3.
2 kan ik helaas niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Gruwel84 op 02-09-2014 13:16 ]

iRacing Profiel

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

FransJansen schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:04:
Voor zover het werk toelaat kan ik alleen 14 sept.
Als een achterhoede team nog een rijder mist voor die dag wil ik wel invallen. ;)
Voorhoede achterhoede, als je maar lol hebt toch :)

Het zou goed zijn als jij de laatste kan doen, dan kan ik namelijk niet. Moeten we alleen nog wel een rijder erbij hebben voor de andere auto.

Hmm scratch that, ik had de maanden helemaal in de war, je kan alleen race 2, dan kan ik zelf ook...

Tommeke?

[ Voor 10% gewijzigd door DirkT op 02-09-2014 13:19 ]

• Gruwel84
Dus dan een team, Tommeke, Frans, Dirk en ik?
Dan moeten we wel wat kunnen schuiven en plekjes vullen dacht ik zo!
Want ik kan juist 1 en 3 :)

[ Voor 11% gewijzigd door Gruwel84 op 02-09-2014 13:21 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 91 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.