Hoe team paints gaan werken met driver swaps: http://members.iracing.co.../100/3270513.page#8333217
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 29-08-2014 17:59 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 29-08-2014 17:59 ]
Alleen maar geruchten, waar haal je uit dat die auto van iRacing is? Sowieso gebruikt iRacing niet hun eigen team voor scans in Europa. Het zou kunnen maar het is veel waarschijnlijker dat het een andere scan is (AC bijv).Speedy55 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:46:
Ik heb al een foto gezien met iracing scanwagen op de track daar, dus volgens mij hebben ze al wat gescanned, of ze alles gedaan hebben is dan weer de vraag.
http://bridgetogantry.com...nuerburgring-nordschleife
dit was dat verhaaltje.
/edit, de scan is zelfs al klaar.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar even bot uit de hoek komen, dan maar?Nightcrowy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:33:
misschien een domme vraag, maar waar moet ik de zipfiles uitpakken om de GoT "stickers" terug te zien in de game? Dus in welke map moet ik de uitgepakte files zetten?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
Zijn gewoon een aantal bedrijven die data aanbieden hoor, geen probleem. Niet te betalen natuurlijk, maar scan apparatuur en de kennis zelf in huis halen is dat ook voor een ontwikkelaarBM schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:30:
Zoals ik het lees gaan ze er van uit dat de organisatie achter de nurburgring zélf die scan gemaakt heeft om door te verkopen. Vraag me wel af waar Forza Motorsport dan hun scan vandaan heeft.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nog maar 20 dagen wachten voor de pressconference over de grootste climax/anticlimax in iRacing`s history.Speedy55 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:46:
Ik heb al een foto gezien met iracing scanwagen op de track daar, dus volgens mij hebben ze al wat gescanned, of ze alles gedaan hebben is dan weer de vraag.
http://bridgetogantry.com...nuerburgring-nordschleife
dit was dat verhaaltje.
/edit, de scan is zelfs al klaar.
How do you save a random generator ?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik neem dus aan dat jij ook weer om 18.00 uur gaat rijdenPhydomir schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:48:
Je kan ook wel mee doen en dan gebeurd er dit in ronde 15.
[video]
Dan lijkt mij dat een Oculus Rift toch efficienter en goedkoper is; en daarbij een betere immersie geeft.Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 07:02:
[afbeelding]
oooohhhhh wie heeft er een paar ruggen over voor mij?? Dit wil ik ook!!!

[ Voor 48% gewijzigd door JoepW op 30-08-2014 16:18 ]
[ Voor 78% gewijzigd door JoepW op 30-08-2014 16:46 ]
Ik heb net met 60L uitgereden en had nog 2L over op einde dus was wat krap. 60 lukt en 65L is safe zeg maar.Zoef1 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:36:
Heeft iemand al met de Corvette op Watkins Glen gereden deze week? Ik zou willen weten hoeveel fuel nodig is voor de 20 rondjes, maar dat is nergens te vinden. Ik gok voorlopig op 75 liters...
Hij zal wel een tikje meer verbruiken met volle tank maar dat is zo minimaal dat je het niet gaat merken. Voor een snelle berekening gewoon fuel per rondje berekenen en vermenigvuldigen maar verwacht aantal rondjes, zo moeilijk is dat toch nietZoef1 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:44:
Ja, had ik vorige keer op Daytona road ook geprobeerd en het klopte blijkbaar niet. Of ik heb mij misrekend of zou het kunnen dat de auto meer verbruikt bij volle tank?
Of even naar de voorgaande resultaten zoeken en zo zie hoeveel rondjes er gereden gaan worden.NickThissen schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:01:
[...]
Als de race op minuten is is het nauwkeuriger om fuel per minuut uit te rekenen (gemiddeld aantal minuten van de rondjes nemen die je gereden hebt).
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
BedanktDutchDevil79 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:56:
[...]
Ik heb net met 60L uitgereden en had nog 2L over op einde dus was wat krap. 60 lukt en 65L is safe zeg maar.

In tegenstelling tot jou heb ik wel op join gedrukt in plaats van forfeitBobvK schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:11:
OMG, zojuist echt een hele stomme actie uitgehaald. Denkend dat ik nog voor een practice sessie sta aangemeld in iracing druk ik op forfeit. Alleen was het geen practice sessie, maar een race die op het punt stond te beginnen. Bye bye irating![]()
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
[ Voor 59% gewijzigd door JoepW op 31-08-2014 19:13 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wat een VETTE combi, kijk er naar uit!JoepW schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:24:
Dat sucks Nick.
Voorproefje van morgen.
[video]
Er is een server up van DRNL met de GT3's op Zolder.
Om 20:10 kwali en aansluitend een race van 40 minuten.
Zou leuk zijn als we die server zo even 'flooden'
Ik ga er zo heen!
http://forum.digitalracin...r-zondag-31-augustus-2014
Verwijderd
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Klopt, gefeliciteerd nogDutchDevil79 schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:01:
Wel jammer dat er niet meer Tweakers (lees Nederlanders lol) mee deden. Volgens mij alleen Richard gezien. De Star Mazda is best een leuk karretje om te racen maar denk dat velen nog de handling van afgelopen seizoen in hun hoofd hebben.
Moet iRacing wel even Rotterdam in gaan scannen.-PassY- schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:17:
[...]
Gefeliciteerd
![]()
Als beloning mag jij nu een F1 wagen tegen de vangrail rijden
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Meen dat er vorig seizoen een issue was dat 'Test Car' niet het weer van de sessie overnam, maar ik dacht dat dat ondertussen wel gefixed was.Arfman schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:54:
Goed bezig allen! Ik kwam echt 2 seconden te kort per ronde met de Riley. Nauwelijks kunnen oefenen en de baan was extreem glibberig. Ook weer zo raar dat ik me geregistreerd had voor de race met nog 15 minuten te gaan en even een Test Car on Track deed. Toen de racesessie gejoined en ik zweer dat de grip anders was, dat mag toch niet kunnen?
Xbox
Nouja, cold tyre bug zou ook gefixed zijn maar toch zag ik in de warmup en race een 5 tal mensen klagen dat ze die nog steeds hadden.BM schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:55:
[...]
Meen dat er vorig seizoen een issue was dat 'Test Car' niet het weer van de sessie overnam, maar ik dacht dat dat ondertussen wel gefixed was.
haha heb je mij al wel is in een F1 zien rijden?Red Baron schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:53:
DD ik zie je volgend jaar wel in de WCS verschijnen dus
Vanavond toch? Is wel een iets oudere versie, maar het is een een F1 wagenDutchDevil79 schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:08:
[...]
haha heb je mij al wel is in een F1 zien rijden?
En WSCS is komende week 70 minuten. Benieuwd hoe opkomst is. Heb wel zin in een wat langere race met pitstops. Ook kijken hoe het dan met de bandjes gaat nu ze slijten.
| GoT Monday Tournament S3-W6 | 01-09-14 |
| Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||
| Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||
| Weather |
| Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
| 27° C | 60% | 0% | 3 Km/u | N | Mostly |
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Zoals het er nu naar uit ziet, ben ik van plan om daar te kamperen.Fragbeestje schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:58:
Zijn er nog mensen die naar de iRacing Nürburgring 1000 gaan en de camping gebruiken?
of gaat iedereen op hotel?
Als niemand zich meldt kan je wel bij en Nick erbij en dan zien we wel hoe we het doenDirkT schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:58:
.....Had er nog iemand interesse om een team te vormen voor de T T? Ik kan dus alleen de eerste twee races, misschien de derde race ook, maar de laatste zeker niet. Auto keuze maakt mij niets uit.
Ok, houd ik dat in het achterhoofd, thanksJoepW schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:01:
[...]
Als niemand zich meldt kan je wel bij en Nick erbij en dan zien we wel hoe we het doen
Ik ben er zaterdag in de loop van de dag, heb waarschijnlijk al een eetafspraak (toch Eric?) slaap in een hotelltje a € 43,- en ga zondag ook weer naar het circuit.Fragbeestje schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:58:...Zijn er nog mensen die naar de iRacing Nürburgring 1000 gaan en de camping gebruiken?
of gaat iedereen op hotel?
Donington altijd leuk gevonden, in veel racegames / sims gezeten, dus ik kom zeker een kijkje nemen vanaf deel 2 van de practice.JoepW schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:47:
Programma vanavond is:
GoT Monday Tournament S3-W6 01-09-14
Car(s) Track(s)
[afbeelding]
Lotus 79 Fuel 100 % (+/- 148,9 L) Extra weight 0 Kg Basic content No
[afbeelding]
Donington Park Racing Circuit - Grand Prix Day or Night Day Pit stalls 34 Basic content No
Program (CET)
Heat 1 Free practice / Warm-up 20:00 - 21:00 (60 min.) Qualification 21:00 - 21:15 (15 min.) Race 21:15 - 22:00 (45 min.) Start Standing MC Grid Single Class Grid order Qualification Cautions Off (local yellows only) Restart - Fast Repairs 2 Disqual. Inc's -
Weather
Temperature Humidity Fog Wind speed Wind direction Sky 27° C 60% 0% 3 Km/u N Mostly
Tot straks
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
En deze week passeer ik iemand die heet Noobis. Whats in a name
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2014 19:39 ]
Verwijderd
ga ik ook met mijn pedalen moeten doen ... geen antwoord van Fanatec dus ik vrees dat ze met mijn oude en nieuwe loadcell niet tevreden gaan zijn alleenThiJor schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:50:
Net mijn CSW base opgestuurd naar Fanatec voor herstelling. Ik heb geen idee hoe lang dat duurt, dus ik voorzie een tijdje zonder iRacing.
Verwijderd
OK , thanks ... zal eens de doos zoeken zodat het in de originele verpakking terug verstuurd kan worden .... Moet wel zeggen , vind de support met momenten wel heel traag antwoorden, ligt dit aan mij of zijn er nog mensen met de ervaring ?NickThissen schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:03:
Ik heb mijn Formula rim opgestuurd, in de mail stond dat ze de verzendkosten vergoeden (wel bonnetje bewaren en inscannen/emailen). Gewoon support gebruiken.
Ehhm ik ben ook begonnen met alle hulp uit (Blip/clutch) etc, bij de Skip.The DenMan schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:06:
Even een hele rare vraag tussendoor. Remmen jullie met links of met rechts?
Ik remde zelf altijd met links. Alleen ben nu druk aan het oefenen om te rijden zonder auto clutch.
Echt snel lijk ik hierdoor niet te worden. Ik ben dus wel even benieuwd hoe jullie remmen. Ik rij voornamelijk Skip.
Ik heb het opgestuurd via de Belgische post in de originele verpakking, die in een doos van Shurgard gestopt wat piepschuim van de IkeaVerwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:02:
[...]
ga ik ook met mijn pedalen moeten doen ... geen antwoord van Fanatec dus ik vrees dat ze met mijn oude en nieuwe loadcell niet tevreden gaan zijn alleen... btw wordt dit opsturen vergoed door Fanatec en via welke weg heb jij dit opgestuurd ?
[ Voor 3% gewijzigd door ThiJor op 01-09-2014 20:19 ]
Ik rem met links in alles en gebruik alleen schakelhulp bij H-bakken.The DenMan schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:06:
Even een hele rare vraag tussendoor. Remmen jullie met links of met rechts?
Ik remde zelf altijd met links. Alleen ben nu druk aan het oefenen om te rijden zonder auto clutch.
Echt snel lijk ik hierdoor niet te worden. Ik ben dus wel even benieuwd hoe jullie remmen. Ik rij voornamelijk Skip.
[ Voor 56% gewijzigd door -PassY- op 01-09-2014 21:44 ]
Verwijderd
Wat wordt nou bedoeld met blippen? Ik lees er veel over, alleen op een of andere manier dringt het nog niet tot me door. Dat liften met opschakelen gaat me nu redelijk af. Ik kan nu ook wel opschakelen met de clutch. Dat geeft me iets meer zekerheid mbt miss-shifts. Het terug schakelen gaat nu al bij mij 99x vd 100 goed, dus snap niet echt wat er met blippen wordt bedoeld en of dat er tijd winst mee te halen valt.-PassY- schreef op maandag 01 september 2014 @ 21:39:
Ik rem met links in alles en gebruik alleen schakelhulp bij H-bakken.
Toen ik nog skip deed, even liften bij opschakelen en even kort blippen bij het terugschakellen. Koste me ongeveer 2 weken om het onder de knie te krijgen, vooral het terugschakellen, maar uit eindelijk ben ik er denk ik wel ietsjes sneller van geworden.
Auto-clutch is sowieso ietsjes langzamer om geen voordeel te hebben (iracing myth?)
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ik heb vrijdag ochtend een bericht gestuurd en nog niks gehoord. Ik heb een premium garantie erbij afgesloten dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Zelf zit ik ook een beetje met de vraag hoe ik de base moet gaan verpakken en via welke weg ik het ga versturen.Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:08:
[...]
OK , thanks ... zal eens de doos zoeken zodat het in de originele verpakking terug verstuurd kan worden .... Moet wel zeggen , vind de support met momenten wel heel traag antwoorden, ligt dit aan mij of zijn er nog mensen met de ervaring ?
Verwijderd

Verwijderd
aha ... ik dacht even DHL in te schakelen , maar dat zal geen optie zijn dusThiJor schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:18:
[...]
Ik heb het opgestuurd via de Belgische post in de originele verpakking, die in een doos van Shurgard gestopt wat piepschuim van de IkeaIn de mail staat dat het opsturen vergoed wordt, maar ik moest wel de goedkoopste levermethode kiezen.
Ik vind het zeker een leuk idee, maar race al de gehele zomer niet. Nu het lang licht is geniet ik liever van het zonnetjeJoepW schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:05:
[afbeelding]
Zondag 7 september as. is de eerste race! Dat is dus komende zondag!
Ik mis echt nog ontzettend veel rijders die bij het polsen hier van het idee positief reageerde en zeker mee gingen doen. Dus....... zoek een maatje / of nieten schrijf in!
http://members.iracing.co...list/3271227.page#8326776
Ik zat er over na te denken om mijn CSpec helemaal vol te plakken met reclame hiervoorJoepW schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:05:
[afbeelding]
Er zijn inmiddels slechts 8 complete 'teams' ingeschreven voor het GoT Team Tournament.En één incompleet team:
- Gathering of Tweakers 1
- Team Kenneth
- Team Wim
- Virus
- Gathering of Tweakers 2
- Blondy Racing
- 8or80
- Racing Lions
Ik mis echt nog ontzettend veel rijders die bij het polsen hier van het idee positief reageerde en zeker mee gingen doen. Dus....... zoek een maatje / of niet
- Gathering of Tweakers 99
en schrijf in!
Verwijderd
Hey Joep, ik wil graag meedoen maar ik heb geen teampartner.JoepW schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:05:
[afbeelding]
Er zijn inmiddels slechts 8 complete 'teams' ingeschreven voor het GoT Team Tournament.En één incompleet team:
- Gathering of Tweakers 1
- Team Kenneth
- Team Wim
- Virus
- Gathering of Tweakers 2
- Blondy Racing
- 8or80
- Racing Lions
Ik mis echt nog ontzettend veel rijders die bij het polsen hier van het idee positief reageerde en zeker mee gingen doen. Dus....... zoek een maatje / of niet
- Gathering of Tweakers 99
en schrijf in!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2014 12:46 ]
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Tommeke, wil je met mij een team vormen?Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:42:
[...]
Hey Joep, ik wil graag meedoen maar ik heb geen teampartner.
Mijn broer kan op zondag niet.
Ik wil ook niet dat piloten die veel beter zijn door mij verliezen.
Kan ik een eigen team starten met euh....mezelf?
Mvg,
Oei, Irating 1500 haal ik niet tegen zondag.
Volgende keer dan!
[ Voor 3% gewijzigd door Gruwel84 op 02-09-2014 13:16 ]
Voorhoede achterhoede, als je maar lol hebt tochFransJansen schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:04:
Voor zover het werk toelaat kan ik alleen 14 sept.
Als een achterhoede team nog een rijder mist voor die dag wil ik wel invallen.
[ Voor 10% gewijzigd door DirkT op 02-09-2014 13:19 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Gruwel84 op 02-09-2014 13:21 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq