Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
NickThissen schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:19:
Bas / Maykel ik kan wel een team vormen met jullie dan?
Lijkt mij zeker een goed plan!
Tires
- Fixed a mathematical instability bug where the tires could begin to jitter and shake and feel slippery, particularly after driving around at low speeds and/or on a cold track for a while.
UI
- Fix to make right click popups work properly when in triple display mode.
Controls
- Support seperate triggers on the X-Box One controller.
Chevrolet Corvette C6R
- Updated baseline.sto.
Chevrolet SS-Gen6 , Ford Fusion-Gen6 en Toyota Camry-Gen6
- Added sonoma.sto and sonoma_hof.sto.
Dallara DW12
- Fixed a bug where telemetry was reporting the fuel density incorrectly.
- Increased the '3rd spring gap' at ovals to correctly show that the 3rd spring can never be engaged.
- Alter 3rd spring gap pass/fail limits at all oval tracks so gap can never fall into the red and fail tech on an otherwise passable setup.
- Updated phoenix_2012.sto.
Dallara IndyCar
- Fixed a bug where telemetry was reporting the fuel density incorrectly.
HPD ARX-01c
- Update 6th gear rev lights in order to engage all the lights by 9900 rpm.
Lotus 49
- Fixed fuel conversions between UK and US gallons.
Lotus 79
- Fixed fuel conversions between UK and US gallons.
McLaren MP4-12C GT3
- Updated baseline.sto.
Spec Racer Ford
- Updated baseline.sto.
Star Mazda
- Improved the calibration of the dashboard's speed indicator.
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 27-08-2014 15:29 ]
Eindelijk die glij-bug opgelost.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Als het goed is.JoepW schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:21:
Ja, zag het net.
Eindelijk die glij-bug opgelost.
Maar mooi dat die glijbug eindelijk gefixed is, zelf nooit last van gehad, maar was een knap vervelende.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
We krijgen er vast iets 'nieuws' voor terug
Kunnen ze gelijk een drift serie opzetten
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Heb je de DW12 na een spin wel eens gevoeld? Je zou bijna denken dat die er al in zit-PassY- schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:30:
Gladde banden op hoge snelheid/temparatuur. Hot tire bug
Kunnen ze gelijk een drift serie opzetten
Xbox
ik heb alleen de oude indycar. Maar met de Skip precies het zelfde hoorBM schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:33:
[...]
Heb je de DW12 na een spin wel eens gevoeld? Je zou bijna denken dat die er al in zit
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
dat is geen bug maar een feature. Treed heel concequent op.BM schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:33:
[...]
Heb je de DW12 na een spin wel eens gevoeld? Je zou bijna denken dat die er al in zit
I know, maar de 1e keer dat ik dat meemaakte (ik spin niet zo vaak, *kuch)) schrok ik wel ff, was ik helemaal niet gewendVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:53:
[...]
dat is geen bug maar een feature. Treed heel concequent op.
Xbox
Verwijderd
of het realistisch is weet ik ook niet, maar een klein slippertje op Michigan leverde de volgende data op:BM schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:59:
[...]
I know, maar de 1e keer dat ik dat meemaakte (ik spin niet zo vaak, *kuch)) schrok ik wel ff, was ik helemaal niet gewendGeen idee of het realistisch is.

Het eerste slippertje was een kleintje, de tweede was niet meer te vangen. In de sprint cup ze zich een klein glijdertje veroorloven en maar kunnen ze gewoon door.
videootje van het bijbehorende momentje
Je temperaturen van je banden gaan sky high en je hebt geen grip meer.
Dat heb ik zo vaak mee gemaakt in het echt
.
.
.
.
.
NOT
Dat is een bug / feature, maar blij wordt ik er niet van.
Maar misschien is het wel een feature om te voorkomen dat je onrealistisch hard kan rijden met de auto's.
Maar daar moeten ze toch iets anders op kunnen bedenken, zoals...
1
2
3
| if tire.temp.currect > tire.temp.max then tire.temp.current = tire.temp.max endif |
Mag ik als developper beginnen?
Als ik in de buurt zou zijn, dan zou ik stoppen en wat eitjes op je banden leggen. Niks lekkerder dan vers gebakken eieren op rubberVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:07:
[...]
of het realistisch is weet ik ook niet, maar een klein slippertje op Michigan leverde de volgende data op:
[afbeelding]
Het eerste slippertje was een kleintje, de tweede was niet meer te vangen. In de sprint cup ze zich een klein glijdertje veroorloven en maar kunnen ze gewoon door.
videootje van het bijbehorende momentje
De F1 is nu juist wel leuker geworden, met name ook omdat je nu niet meer blind voor een 1 stop race moet gaan op 95% van de circuits, maar nu 2-stops de norm lijkt te worden.
Komend weekend hebben we de race op Interlagos en misschien wordt dat wel een 3-stopper
Verwijderd
BTW weet iemand waarom iRacing het forum gekoppeld heeft staan aan de hoofdpagina? Het zou toch fijn zijn als je gewoon op het forum kan als er een update word uitgerold aan de client
Verwijderd
helaas.JoepW schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:22:
code:
1 2 3 if tire.temp.currect > tire.temp.max then tire.temp.current = tire.temp.max endif
Mag ik als developper beginnen?
Slijtage zat in de vorige build met het verval in rondetijd (op ovals) op de goede weg muv de cliff.
Ik denk dat de temperatuur opbouw, de grip afbouw, of de combnatie in deze build te heftig zijn. Ben benieuwd of het in de volgende build aangepast wordt.

Download van de update is beschikbaar @ http://members.iracing.com/download
En de boel is weer UP.
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 27-08-2014 17:23 ]
Maandag afspraak met de neurochirurg en dan zsm in Keulen onder het mes. Aangezien ik dan zeker 6 weken niet mag autorijden, zit simracen er ook niet in... GRMBL!!!!! Dat laatste is nog het ergste van alles, mja, hernia is ook ellende en ik ben liever in november weer klaar om te racen dan dat ik nu nog langer loop te sukkelen.
pfff.. 6 weken niet racen... bagger...
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
En tja, niet simracen is wel @!%#$!@^#.
Suc6 in ieder geval!
---
Diagnose is iig beter dan geen diagnose, Derx. Maar mag simracen ook niet? Is autorijden schadelijk voor je rug of een veiligheidsrisico?
[ Voor 50% gewijzigd door ZeeZeiler op 27-08-2014 18:21 ]
ai, dat is klote inderdaad.
Denk maar zo: 6 weken niet racen is beter dan verder in de problemen komen met je rug. Succes in ieder geval
weet het eigenlijk niet, ik ga het maandag aan die neurochirurg wel vragen hoe het zit. Maar aangezien overal aangegeven staat dat ik niet mag autorijden, ga ik er ook van uit dat simracen uit den boze is.ZeeZeiler schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:18:Diagnose is iig beter dan geen diagnose, Derx. Maar mag simracen ook niet? Is autorijden schadelijk voor je rug of een veiligheidsrisico?
Cube Nuroad Race (2022)
That's all.
(Ik ben een kenner omdat de overbuurman gisteren is geopereerd
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Mijn prestaties in de C-Spec ... euhm kijkt angstig rondZeeZeiler schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:18:
Ik heb wel oren naar de GoTTT. Davy, ben jij beschikbaar? Auto voorkeur?
Mijn prestaties in de Radical: Divisie 9 titels in 2011S3 - 2012S2 - 2012S3, een derde plaats in 2012S1 en ook derde plaats in TT 2012S2.
Ik keer dus graag terug in de Radical
Succes Marco en beterschapZeeZeiler schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:18:
Diagnose is iig beter dan geen diagnose, Derx. Maar mag simracen ook niet? Is autorijden schadelijk voor je rug of een veiligheidsrisico?
[ Voor 33% gewijzigd door Fuelke op 27-08-2014 19:42 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ok! Team Blondy, jij in de Radical en ik in de C-Spec dan?Fuelke schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:41:
[...]
Mijn prestaties in de C-Spec ... euhm kijkt angstig rond![]()
Mijn prestaties in de Radical: Divisie 9 titels in 2011S3 - 2012S2 - 2012S3, een derde plaats in 2012S1 en ook derde plaats in TT 2012S2.
Ik keer dus graag terug in de Radical
Oh ja, we hebben race 2 gewonnen, ik ben namelijk jarig op 28 september, dus we krijgen van Joep 2 ronden voorsprong cadeau.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Hier staan de tijden in 'onze' tijd: KLIK, maar ja je moet er 2 uur bij optellen. Vanaf 26 oktober is het pas weer een uurtjevekie schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:17:
de race tijden voor de GOTTT zijn in GMT dat wilt dus zeggen 2uur bijtellen bij die tijd als ik het correct heb?
[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 27-08-2014 20:25 ]
3x pricewatch: Philips 240S4LPMS Zilver voor 80,- per stuk.
Ze komen van mijn werk, zijn een paar maanden gebruikt en er zit zelfs nog paar maanden garantie op. Ik wilde ze eerst zelf gebruiken om mijn huidige schermen te vervangen, maar vind mijn U2311's er toch net even wat beter uit zien. Dus misschien dat er hier iemand nog interesse heeft ?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Ik krijg net een mail van Tony himself, dat er een VIP kaart voor me apart ligt
Verwijderd
LeukJoepW schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:42:
Nieuwsflitsje....
JoepW schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:42:
Nieuwsflitsje....
Ik ga gewoon de hele dag mn vrouw vervelen.... Revenge nemen
Cube Nuroad Race (2022)
Ik zou graag meedoen met de seizoensfinale. Liefst in de C-spec.
Ik heb alleen het probleem dat ik met wisseldiensten werk, en niet weet of ik vrij kan krijgen met alle races.
Ik kan dus een 'teammaat' geen beloftes doen of ik er alle races bij kan zijn.
Wel kan ik tijdig aan geven welke races ik wél kan, en eventueel iemand als reserverijder te hulp kan schieten.
Het maakt me dan ook niet uit om in de radical te stappen als de c-spec al bezet is.
Is hier voor iemand een mouw aan te passen?
Ik zal zsm aangeven welke races ik mee kan doen, en of het uberhaupt zin heeft om me in te schrijven.
Erg jammer, 2 leuke auto's op 4 te gekke circuits....
Gewoon een kwestie van de armpjes de lucht in
Sterkte / beterschap iig
Nog een geluk dat ze kunnen opereren. Bij mij kunnen ze er niet aan beginnen.
Vriend van mij zit er ook mee te klooien maar die weegt zo veel dat ze niet willen opereren.
Nou leuk... gaat m'n vriendin niet leuk vinden want had haar gezegd dat jij ze wel ging vergezellen als ik in de iRacing suite zatJoepW schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:42:
Nieuwsflitsje....
[ Voor 47% gewijzigd door Fragbeestje op 28-08-2014 11:27 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Thanks.Fragbeestje schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:24:
Veel beterschap Derx!
Nog een geluk dat ze kunnen opereren. Bij mij kunnen ze er niet aan beginnen.
Vriend van mij zit er ook mee te klooien maar die weegt zo veel dat ze niet willen opereren.
Ik wordt ook niet in Nederland geopereerd maar in Duitsland. Mijn neuroloog zei meteen na het zien van de MRI dat hij me wel door kon verwijzen naar de neurochirurg hier in Venlo, maar dat zijn eerste reactie zou zijn: ga maar eerst afvallen. Het probleem daarmee is dat ik nauwelijks mobiel ben, niet kan werken, en maar heel beperkt kan sporten. Hoe moet ik dan in godsnaam afvallen? Afvallen werkt alleen door een combinatie van verstandig eten (dat doen we sinds juni door een koolhydraat arm voedingspatroon, soort palio), en genoeg beweging. Dat laatste is op dit moment nou juist het probleem door die hernia... Sukkels zijn het.
Gelukkig had mijn neuroloog nog een 2e optie: In Echt (bij Sittard) heeft een neurochirurg 2x/maand spreekuur. Hij is Nederlander, maar opereert in Keulen waar ze totaal niet moeilijk doen. Website is geen hoogstandje, maar daar vind je wel de benodigde info: http://www.hernia-weg.nl/
Heb ook verder nog wat naar die chirurg gezocht op het internet, en ik kom alleen positieve reacties tegen, dus ik heb er wel vertrouwen in.
Cube Nuroad Race (2022)
De iRacing-1000km kaartenraffle heb ik geloof ik gemist, mochten er nog mensen zijn die wel kaarten hebben maar niet gaan dat weekend, dan houdt ik mij aanbevolen.......ik zit namelijk voor een RC-event dat weekend op de Nürburgring maar heb geen kaarten
Twijfel erg tussen deze 2 aangezien de T300 erg slechte pedals heeft, maar wel de betere FFB zou hebben. Met de T500 kan ik iig even vooruit met de pedals tot ik het waard vind om Fanatecs te halen alleen die is niet 100 % compatible met de PS4. De PC sims hebben wel voorrang, maar als het op de PS4 ook goed werkt is het wel een groot voordeel.
Eigenlijk had ik wel verwacht dat de pedals van de T500 overal los te koop waren aangezien serieuze simmers toch gelijk de pedals upgraden, maar dat valt in de praktijk nog tegen
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 28-08-2014 14:23 ]
Hebben die ook een loadcel? Ik ben toen mijn CSP defect waren even terug gegaan naar G25 pedalen maar ik kon er niet meer aan wennen.Arfman schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:13:
Ik heb nog T500 pedalen in de doos staan, in het plastic. Nooit gebruikt, maar ik wil ze niet kwijt omdat ik Fanatec CSP pedalen heb en die willen het nog wel eens opgeven
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Het wordt wel een soort geijkte gewoonte van je om steeds te posten dat Fanatec stuk gaatArfman schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:13:
Ik heb nog T500 pedalen in de doos staan, in het plastic. Nooit gebruikt, maar ik wil ze niet kwijt omdat ik Fanatec CSP pedalen heb en die willen het nog wel eens opgeven
Maar het gaat toch ook allemaal stukJoepW schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:39:
[...]
Het wordt wel een soort geijkte gewoonte van je om steeds te posten dat Fanatec stuk gaat
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
3 dingen van fanatec gehad allemaal stuk heb nu langer mijn T500 dan alle 3 fanatec dingen samen
Heb nu 5 stuks Fanatec hardware in gebruik (gehad), en daar is niks stuk van gegaan. Even wat tegengewicht bieden aan de negatieve reactiesdabelg schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:57:
inderdaad heb die ervaring ook gaat echt wel steeds stuk.
3 dingen van fanatec gehad allemaal stuk heb nu langer mijn T500 dan alle 3 fanatec dingen samen
Xbox
Al heb ik laatst wel mijn pook gesloopt, maar dat is mijn eigen stomme schuld
En als 'vroege gebruiker' wat probleempjes gehad met mijn CSW. Allemaal prima opgelost en nu al 'eeuwen' en vele kilometers geen last meer.
JoepW: ik heb me de laatste maanden eigenlijk niet meer negatief uitgelaten over Fanatec. Eerlijk gezegd bevallen de pedalen erg goed maar het hele debacle met mijn stuur (en vele anderen) hebben mijn vertrouwen in het bedrijf toch wel erg geschaad.
Beakzz: je hebt toch geen adapter nodig voor Fanatec pedalen? Die pedalen kun je gewoon in een USB poort hangen en dan worden ze gezien door de game.
Dennis heeft het over de T500 pedalenArfman schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:42:
Phydomir: de CSP pedalen hebben inderdaad een loadcell.
Da's wel weer jammer!Richard117 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:57:
Ook na de update is er nog de cold tyre bug, eerste keer dat ik hem in de race had.
[video]
Denken jullie er aan om in te schrijven?Klikkerdeklik: http://members.iracing.co...list/3271227.page#8326776
[ Voor 118% gewijzigd door JoepW op 28-08-2014 20:19 ]
maar o, o, wat zijn die 1e en laatste bocht moeilijk
[ Voor 18% gewijzigd door BM op 28-08-2014 21:32 ]
Xbox
Zoals verwacht...... niks gevonden
Maar hij dacht misschien een nieuwe internet kabel want deze is al heel oud met wat scheurtjes erin.
Oowja hij had wel ff de software van het modem geupdate. Hopen dat het hierna is opgelost anders zeg ik doei tegen Ziggo. ofja dan zegt me moeder dat.
Vanochtend een balletje opgegooid....JoepW schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:05:
[...]
Da's wel weer jammer!
[afbeelding]Denken jullie er aan om in te schrijven?
Klikkerdeklik: http://members.iracing.co...list/3271227.page#8326776
Ik wil wel als reserve rijder in een van de auto's instappen als iemand verhinderd is.
[ Voor 10% gewijzigd door Gruwel84 op 29-08-2014 03:15 ]
Was zelf ook wel tevreden. 'Schrok' er eigenlijk van dat ik qua pace heel aardig bij je in de buurt kon blijven, dat scheelde volgens mij max 3 tot 5 tiende per ronde. Helaas in ronde 9 te hard op het gas bij opkomen backstraight. Auto glijdt wat en ik sta naast de baan. Daarna vrij eenzaam. Reed langzaam weg van degene achter me, en kwam niet dichterbij bij degenen voor me. Jammer, want omdat ze daarvoor nog tegen elkaar aan reden had dat best P4 kunnen zijnNickThissen schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:32:
IdemFavoriete ban by far in elke auto eigenlijk. Goeie race gehad met twee gelukjes (een disconnect en een spin voor me) en lekker veel puntjes erbij weer
Oh well, toch weer 100+ punten, heel stuk beter dan op COTA
Xbox
Er zit nog 1 zo'n bocht in, in het middenstuk, rechtsaf, met in de bocht aanremmen en aan de linkerkant dat zand na de curb bij het uitkomen.BM schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:31:
Wat is Sebring eigenlijk een gave baan met de L79. Heb het nooit zo beseft eigenlijk, maar misschien wel 1 van de leukste banen die ik er mee gereden heb
maar o, o, wat zijn die 1e en laatste bocht moeilijk
Maar inderdaad wel een erg leuke baan. Ook om een lekkere flow op te krijgen
Xbox
Hoop dat ze iets heel erg stil hebben kunnen houden
Verwijderd
Pedalen zijn belangrijker dan het stuurNightcrowy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:27:
Ik heb de opening gelezen en de starterguide filmpjes op youtube gekeken en ik wil het graag gaan oppakken. Alleen moet ik nog een stuurtje aanschaffen met waarschijnlijk pendaaltjes erbij of is dit laatste geen noodzaak? Kan ik al starten met rijden zonder het stuurtje (xbox360 controller) of kan ik beter wachten daarop? Hoop in ieder geval me snel bij een training van jullie te kunnen aansluiten ;-)
Succes!
Ergens kan ik me niet zo goed voorstellen dat iRacing zo'n even gaat sponseren terwijl ze niks zouden kunnen tonen wat er mee te maken heeft. Maar iRacing heeft wel vaker rare dingen gedaan, dus we zullen wel zien-PassY- schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:27:
nu nog deze baan in iracing.
Hoop dat ze iets heel erg stil hebben kunnen houden
Xbox
Met de xbox controller kan het wel, alleen de controle is natuurlijk een stuk lastiger als met een stuur. Op het iRacing forum is vast wel wat te vinden hoe je het beste de controller kunt calibreren en instellen. Als je je nog niet aangemeld hebt bij iRacing niet vergeten om Joep te vermelden als referral, dan hebben we weer wat $$$ voor onze hosted sessiesNightcrowy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:27:
Ik heb de opening gelezen en de starterguide filmpjes op youtube gekeken en ik wil het graag gaan oppakken. Alleen moet ik nog een stuurtje aanschaffen met waarschijnlijk pendaaltjes erbij of is dit laatste geen noodzaak? Kan ik al starten met rijden zonder het stuurtje (xbox360 controller) of kan ik beter wachten daarop? Hoop in ieder geval me snel bij een training van jullie te kunnen aansluiten ;-)
Cube Nuroad Race (2022)
Ik zou niet meteen dure pedalen gaan kopen. Alle stuurtjes die je koopt behalve die van Fanatec hebben pedalen erbij zitten. Zou eerst gewoon lekker gaan rijden met een stuurtje en kijken of het wat is voor je. Kijk even op vraag en aanbod voor een DFGT stuur (veel sim racers zijn hier mee begonnen) en als het wat is kan je uit eindelijk stuurtje weer door verkopen en een betere combo aanschaffen.Nightcrowy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:33:
ja zeker hoor ga eerst goed oefenen, met beleid, zoals geadviseerd in de filmpjes haha. Thanx voor de snelle reply, zal me eerst eens goed gaan inlezen over de pedalen e.d. ;-)
Rijden met controller is niet aan te raden in Iracing.
Hier is er een voor 80 euro:
V&A aangeboden: Logitech Driving Force GT
Verwijderd
Ik denk dat ze dan bekend maken dat de gp gescand gaat worden. Dan hebben we er een mooie baan bij. 100x beter dan de moderne Tilke troep.BM schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:44:
[...]
Ergens kan ik me niet zo goed voorstellen dat iRacing zo'n even gaat sponseren terwijl ze niks zouden kunnen tonen wat er mee te maken heeft. Maar iRacing heeft wel vaker rare dingen gedaan, dus we zullen wel zien
En inderdaad gewoon een dfgt is meer dan genoeg. Daar zijn ook voldoende mensen kampioen mee geworden.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2014 12:04 ]
Ik vind anders het nieuwe 1e deel van de baan niet echt inspirerend. De oude layout, met gewoon een chicane was imho beter. Voor de rest wel een mooie baan.Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:02:
[...]
Ik denk dat ze dan bekend maken dat de gp gescand gaat worden. Dan hebben we er een mooie baan bij. 100x beter dan de moderne Tilke troep.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-08-2014 12:03 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Vooral het eerste stuk vind ik helemaal fantastisch. Vol gas erin, en steeds ietsjes terug terwijl je op de limiet probeerd te blijven
Alleen het stuk tussen het rechte stuk achterop en die snelle doordraaier naar rechts vind ik niks. Veelste veel stoppen en keren
nog 3 weken, kan iedereen weer lekker klagen, terwijl ik lekker mijn rondjes aan het rijden ben
http://bridgetogantry.com...nuerburgring-nordschleife
dit was dat verhaaltje.
/edit, de scan is zelfs al klaar.
[ Voor 5% gewijzigd door Speedy55 op 29-08-2014 14:46 ]
Ik heb een supportticket aangemaakt bij Fanatec gisterenmiddag, samen met een filmpje over het opstarten en wacht nu op antwoord.
Ik kan er wel nog mee rijden, maar dan met zwaar verminderde FFB, of zelfs helemaal zonder FFB. Dat is wel serieus wennen, want onderstuur en overstuur zie en hoor je dan alleen nog maar.
van de makers van de Accuforce :
"The AccuForce isn't your typical, rushed to market, sim racing item. It's been in testing for over a year already and is built on real race car parts + industrial parts. It's not a Chinese consumer grade wheel where you have to worry about it breaking annually."
Da's vervelend.... Klinkt als einde motoren.ThiJor schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:57:
En de FFB motor van mijn CSW heeft gedeeltelijk de geest gegeven. Als ik nu een bocht met constante straal moet pakken, bijvoorbeeld de carusel van Road America, dan schokt de FFB. Hij lijkt een beetje op een stappenmotor met lage resolutie. Ook als ik het stuur opstart gaat de opstartsequentie veel trager in vergelijking met vroeger. Soms haalt hij zelfs het centerpunt van het stuur niet meer, alsof hij te weinig vermogen heeft.
Ik heb een supportticket aangemaakt bij Fanatec gisterenmiddag, samen met een filmpje over het opstarten en wacht nu op antwoord.
Ik kan er wel nog mee rijden, maar dan met zwaar verminderde FFB, of zelfs helemaal zonder FFB. Dat is wel serieus wennen, want onderstuur en overstuur zie en hoor je dan alleen nog maar.
Die is wel grofdabelg schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:03:
alle er wordt met spek geschoten richting andere nog uit te komen wheel bases
"The AccuForce isn't your typical, rushed to market, sim racing item. It's been in testing for over a year already and is built on real race car parts + industrial parts. It's not a Chinese consumer grade wheel where you have to worry about it breaking annually."
[ Voor 46% gewijzigd door JoepW op 29-08-2014 15:07 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Het mooie is dat ze waarschijnlijk wel gewoon een chinese direct drive motor gebruiken, anders komen ze namelijk volgens mij nooit onder die $2000dabelg schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:03:
alle er wordt met spek geschoten richting andere nog uit te komen wheel bases
Uitspraak is misschien grof, maar wel heel treffend als je het mij vraagt
[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 29-08-2014 15:17 ]
Doh!
Maar ook een beetje appels en peren vanwege het prijs verschil
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 29-08-2014 16:15 ]
Mijn CSW vertoond dezelfde kuren. Gaat binnenkort ook retour richting Fanatec voor een controle/reparatie.ThiJor schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:57:
En de FFB motor van mijn CSW heeft gedeeltelijk de geest gegeven. Als ik nu een bocht met constante straal moet pakken, bijvoorbeeld de carusel van Road America, dan schokt de FFB. Hij lijkt een beetje op een stappenmotor met lage resolutie. Ook als ik het stuur opstart gaat de opstartsequentie veel trager in vergelijking met vroeger. Soms haalt hij zelfs het centerpunt van het stuur niet meer, alsof hij te weinig vermogen heeft.
Zag die quote vandaag ook voorbij komen. Not done imho, niet zolang ze beiden op een totaal andere markt mikken. De gemiddelde CSW gebruiker stapt niet zomaar over naar een AccuForce, al zouden ze dat vast graag hebben.DirkT schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:13:
Ben niet heel veel anders gewend van Amerikanen, daar is het ook de normaalste zaak om je rivaal te gebruiken in je reclame slogan...
Xbox
o.t. Ik zou wel mee willen (gaan) doen met de zondag challange, ik moet alleen nog even uitdokteren of ik ze "vrij" kan regelen.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
[ Voor 20% gewijzigd door Nightcrowy op 29-08-2014 18:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()