Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.981 views

Onderwerpen

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
De stappen zijn als volgt:

1. Aanmelden op de GoT ledenlijst zodat we weten dat je lid bent van GoT en wie je bent (wat je iRacing naam is): http://got.iracing.nickthissen.nl/Pages/Apply.aspx

2. Aanmelden voor de GoT league in iRacing: http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=164

We laten mensen alleen toe in de league als ze D class en 1500 iR hebben, OF als ze lid zijn van GoT, dus als je nog niet D / 1500 of hoger hebt dan moet je stap 1 eerst even afronden zodat deze regel voor jou vervalt :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ha bedankt!
Ik ben A maar wel maar met net geen 1200 irating! Nog even, nog even.....

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:43

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dus je even reggen in de rijdersdatabase ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Verwijderd

Dat heb ik al wel gedaan joep!

• NickThissen
Volgens mij niet hoor... Je staat niet in de ledenlijst en ook niet in de league lijst, voor zover ik kan zien heb je je nog nergens voor aangemeld.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
rondje of 15 afgelegd in de HPD. As usual totaal geen feeling met de auto

Vervolgens direct in de CSpec gesprongen ... woei :D Geen goed idee :D ik ga even de-downforcen denk ik aka huis opruimen :X

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zoals Nick al post. Beide heb je niet gedaan:
Stap 1) Hier je aanmelden inclusief je GoT Nick-name. http://got.iracing.nickthissen.nl/Pages/Apply.aspx
Na 'controle' door Nick of mij wordt je dan toegelaten in de GoT ledenlijst / rijdersdatabase.
Ik heb geen verzoek ontvangen en dus......
Stap 2) Apply for this League" in iRacing: http://members.iracing.com/membersite/member/LeagueView.do?league=164
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/apply_league.png
Ook hier nog geen verzoek van jou gezien en dus....
2 acties en het is klaar....
-PassY- schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:07:
rondje of 15 afgelegd in de HPD. As usual totaal geen feeling met de auto

Vervolgens direct in de CSpec gesprongen ... woei :D Geen goed idee :D ik ga even de-downforcen denk ik aka huis opruimen :X
Vanavond 'moet' je weer in de HPD ;)

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 25-08-2014 15:14 ]

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:35

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:11:
[...]

Vanavond 'moet' je weer in de HPD ;)
yay -O-
:)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Zal bij mij de eerste ronde wel flink stoffen.. die van mij staat al een tijdje stil met een doek erover...

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Stap 1 heb ik nu "juist" uitgevoerd, en stap 2 is dan voor wanneer mijn irating +1500 staat :-).

Bedankt voor de support!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Die 1500 iRating geldt alleen voor niet GoT members. Aangezien je nu dus wel een GoT member bent geldt deze regel voor jou niet, en kun je je dus gewoon voor de league inschrijven en vanavond meedoen.

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:54:
Stap 1 heb ik nu "juist" uitgevoerd, en stap 2 is dan voor wanneer mijn irating +1500 staat :-).

Bedankt voor de support!
Ik heb je omdat je zo slecht leest maar een invite gestuurd voor de League ;)

Verwijderd

had hem al geaccepteerd, maar ook gevonden hoor :-).

Trainen jullie nog ergens samen?

• NickThissen
Vanavond beginnen we met een uurtje trainen, dat is meestal voldoende. Op dinsdag trainen we voor de world sportscar series.

Mijn iRacing profiel

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 13:30

Fuelke

Forza Ferrari

Waarschijnlijk kan ik niet racen, maar kan wel een aantal HPD's stukrijden in practice.

[ Voor 11% gewijzigd door Fuelke op 25-08-2014 18:52 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• NickThissen
Misschien belangrijk voor mensen: het lijkt erop dat (sinds kort? of misschien al stuk langer) accounts tegenwoordig automatisch op 'Automatic renew' staan, ook als je met paypal betaald. Voor zover ik me kan herinneren kon je nooit auto-renew kiezen met paypal (enkel met creditcard), maar in mijn account stond het nu ook aan. Geen punt natuurlijk als je nog een tijdje hebt staan maar als je account bijna op is dan kan het dat je voor een verrassing komt te staan.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Fuelke schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:52:
Waarschijnlijk kan ik niet racen, maar kan wel een aantal HPD's stukrijden in practice.
Daar ga ik ook mee beginnen en dan zie ik wel of ik het aandurf of niet!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Chris Page
Sim updates.

Edit: This update was originally scheduled for Aug 26.

CEST
Wednesday 2014-08-27 1000 Hosted Sessions Unavailable*
Wednesday 2014-08-27 1600 Service Unavailable
Wednesday 2014-08-27 1800 Service Restored
Cold tire glij bug?

Verwijderd

Ik hoop ook een fix op de hitte opbouw/verlies aan grip, al vrees ik dat we daarop moeten wachten tot de volgende build. Op een oval krijg je geen hitte opbouw meer op de achterbanden in de bochten.
Zodra je dat wel voor elkaar krijgt loop je een heel groot risico te spinnen. Binnen 1 seconde schiet de temperatuur van 160F naar 360F en is er totaal geen grip meer. Dus elke kleine glijder is hopen dat je al in een rechte lijn staat, anders ga je achterstevoren.

• NickThissen
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:19:
[...]

Ik hoop ook een fix op de hitte opbouw/verlies aan grip, al vrees ik dat we daarop moeten wachten tot de volgende build. Op een oval krijg je geen hitte opbouw meer op de achterbanden in de bochten.
Zodra je dat wel voor elkaar krijgt loop je een heel groot risico te spinnen. Binnen 1 seconde schiet de temperatuur van 160F naar 360F en is er totaal geen grip meer. Dus elke kleine glijder is hopen dat je al in een rechte lijn staat, anders ga je achterstevoren.
Ik merk ook soms iets vergelijkbaars in de Riley. Even kort gas los omdat je opgehouden wordt - geen grip meer en onmogelijk te vangen spin zodra je weer op het gas gaat. Even een kleine powerslide - geen grip meer volgende bocht en moeite hebben om uberhaupt weer op gang te komen.

Het vreemde is dat het lang niet altijd gebeurt, ik kan het niet nadoen als ik het probeer. Vorige week ook geen enkele keer last van gehad, alle weken daarvoor wel een of twee keer per week.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:38:
[...]

Ik merk ook soms iets vergelijkbaars in de Riley. Even kort gas los omdat je opgehouden wordt - geen grip meer en onmogelijk te vangen spin zodra je weer op het gas gaat. Even een kleine powerslide - geen grip meer volgende bocht en moeite hebben om uberhaupt weer op gang te komen.

Het vreemde is dat het lang niet altijd gebeurt, ik kan het niet nadoen als ik het probeer. Vorige week ook geen enkele keer last van gehad, alle weken daarvoor wel een of twee keer per week.
Ik zie het terug in de telemetry. In vergelijking tot het vorige model echt een wereld van verschil.
edit:
25% verhoging in temperatuur in een seconde omdat je achterbanden 4mph sneller ronddraaien dan de voorbanden bijvoorbeeld

hier nog video-tje van een frustrerende Bristol race... 2x onterecht zwarte flag :( . En 't gaat lekker dit jaar op de Ovals, ik crash zo verschrikkelijk vaak |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2014 19:51 ]

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
Haha Rudy noob *;

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Kwam verder dan ik had verwacht vanavond, maar uiteindelijk toch gecrashed in het downhill stuk.

Lag op dat moment wel 10de, maar dat kwam meer omdat er wat man vanaf ging voor mij, maar uiteindelijk was ik ook aan de beurt :+

Op naar volgende week. Heb weer alle dagen de tijd om eens goed voor silverstone te gaan zitten :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
De snelheid zat er goed in op de berg met de practise.
In de quallie geen goed rondje neer kunnen zetten want tikte elke keer de muur aan dus p10

In de race op p8 maar spinde en om crashes te voorkomen meteen op esc gedrukt.
Na een lange town nog 1 rondje gereden maar toen sloeg Ziggo weer toe. :(

Hopen dat de monteur het donderdag op lost.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 13:30

Fuelke

Forza Ferrari

Dat is balen. Ik spin bij het ingaan van The Cutting, auto staat stil aan de binnenkant. Kan nog net iemand langs, ik rij achteruit om niet in de weg te staan, niet aan gedacht dat ik daarmee mezelf blind wegstak voor aankomend verkeer.

Jos had geen schijn van een kans om me te ontwijken, en knalt bovenop. Verknal ik niet alleen zijn race, maar ook die van Robbert die er vlak achter zat :(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Deze feature moeten we ook in iRacing hebben! :+

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
haha :D hoe kom je erop om ziets te doen :D

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Lachuh!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26

BM

Moderator Spielerij
Lol, didn't see that one coming :D

Geinige combo vanavond, maar niet helemaal mijn ding. In de training amper een ronde kunnen uitrijden. Tijdens kwali maar wat rustiger aan gedaan, en dat werkte een stuk beter, 2 seconde van m'n tijd en ergens in het middenveld. Werd in de race zover ik kon zien best netjes geraced, maar een fout zit in een heel klein hoekje op deze baan. Kon uiteindelijk rustig opklimmen door fouten van anderen, tot ik uiteindelijk op de berg m;n auto op z'n dak legde. Tow, voltanken en doorrijden. Dat ging iets meer dan een half rondje goed toen ik weer teveel aan het pushen was en m'n auto voor de 2e keer afschreef.

Daarna nog ff snel een paar rondjes met de L79 gedaan. So far bevalt ie me een stuk beter dan op Mosport. Kwam in de race tot 49.7 ofzo, en daar kon nog wel redelijk wat tijd van af.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We zijn gestart met 26 auto's maar na 24 rondjes kwamen er 7 rijdend over de finish. Best wel een scherprechter die berg.
Zeer frustrerend. Ik heb mijn auto 2x afgeschreven nadat ik gespinde auto's ontweek. Beetje jammer.
En de derde keer verremde ik me gewoon dom in T4 en helaas was dat maar een paar ronden voor het einde liggend op plek 8. Ik dacht in ieder geval mijn punten te hebben, maar ik had beter nog even met de beschadigde auto kunnen doorrijden, want nu zat ik na de finish op 79% van de rondes van Nick en dus geen punten ;(

Volgende week weer wat exotisch. L79 @ Donington!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
Ik was er bang voor, maar wilde gewoon even rijden, dus gejoined, geen spijt van gehad! Her en der wat hints en tips gehad en eigenlijk vrij weinig aanvaringen gehad met de muur, heerlijke combi! Snelheid lag nog niet hoog, maar daar ging ik ook niet voor. 1 offtrackje doordat ik aan het zoeken was naar instellingen, maar voor de rest geen contact met anderen of de muur. Helaas laatste rondje positie moeten afgeven aan Koen, maar zeker niet ontevreden. Lekker! :)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

geheel buiten verwachting een leuke avond gehad in de HPD. Normaal kan ik dat ding wel schieten, maar vandaag viel het reuze mee. Nja, de quali tijd van Nick had ik never nooit kunnen rijden, maar een P2 viel me 100% mee.
In de race dacht ik na 2 rondes dat Nick zo van me weg zou rijden, maar dat viel enorm mee. Na 3 rondes ofzo reed ik ongeveer dezelfde rondetijden, en iets later kon ik zelfs weer aansluiten. Helaas ging ik daarna de mist in en spinde ik bij het uitkomen van de laatste bocht. Kon wel nog doorrijden op P3, maar Dennis en Nick zaten zo'n 15s voor me. Ben wat langer doorgereden dan Nick en Dennis voordat ik voor fuel de pits inging, hopende om zo wat tijd goed te maken, en opzich lukte dat redelijk want ze reden nog zo'n 11s voor me toen ik uit de pits kwam. Helaas ging ik niet veel later boven op de berg de mist in, en draaide hem de muur in. Kon nog net terugrijden naar de pits om in de reserveauto te springen. In de tussentijd was Dirk me voorbij gestoken, maar ik kon vrij snel aanhaken, en niet veel later op de backstraight kon ik er vrij gemakkelijk voorbij (denk dat Dirk wat topsnelheid mistte). Daarna rustig uitgereden en zo P3 gehaald.
De HPD viel me echt mee, maar dat zal vooral de traction control zijn geweest waardoor ik er nu wel mee kan rijden. Jammer genoeg is dit niet echt een auto om mee te vechten, al bewees Nick in de laatste ronde dat het wel kan :) Nice move !

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Verrassend leuke race, Marco en Dennis konden me goed bijhouden, jammer dat Marco weg viel. Twee keer muur aangetikt (0x) en toch wat schade opgelopen blijkbaar want Dennis was ineens veel sneller. Ook totaal niet over fuel nagedacht dus maar gewoon weer vol gegooid na een vroege stop wat veel te veel was en waardoor ik ineens Dennis moest gaan inhalen, wat bijna niet kan... Laatste ronde dan toch een kansje buitenkant van ingaan van de berg, ideaal voor mij om een do or die actie te doen - als het mis gaat plant ik hem in de muur zonder Dennis te raken en heb ik misschien nog wel een groot genoeg gat om 2e te worden, dus ik ging er vol voor en op een haar na tussen de muur en Dennis in langs geglipt :+ Mooie race :)

Wil ook even kwijt dat het naar mijn mening in ieder geval een stuk beter aan toe ging op TS :) Zelf in ieder geval nergens last van gehad en volgens mij is er qua gezelligheid niks ingeleverd. Deze keer waren de crashes in ieder geval het resultaat van de baan (zoals het hoort :+) en voor zover ik kon meekrijgen niet door onoplettendheid.

[ Voor 19% gewijzigd door NickThissen op 25-08-2014 23:47 ]

Mijn iRacing profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik heb ook een leuke avond gehad in de HPD, alleen dan wel op VIR en niet op de berg. Daar had ik toch wel wat meer oefening voor nodig.

Op VIR miste ik alleen de HPD nog voor de WSCS. Dus snel nog een raceje gepakt vooraf aan de got race, 20 ronde lang op p1 gereden, met de nummer 2 hele tijd op mijn bumper. Dat was best spannend af en toe met verkeer enzo. Helaas ging het na 20 ronde dus toch fout en remde ik bij de oak tree op het gras en kwam ik in de banden terecht, niet meer te repareren.

Nadat ik op de berg mijn HPD 2 keer had afgeschreven nog een race gedaan op VIR en deze keer wat rustiger aan gedaan, ik starte van p3 maar kon gelijk in T1 de 2e plek pakken, daarna weer stuk of 10 ronde de nummer 3 op mijn bumper gekleefd gehad. Maar deze keer maakt hij een foutje en was ik hem kwijt. Daarna de rest rustig uitgereden want het gat naar de nummer 1 en naar achter was toch veel te groot.

Nu ik weer met alle klasse heb gereden kan ik wel zeggen dat VIR echt een leuke baan is. Kwa moeilijkheid valt het me alles mee, je moet alleen zorgen dat je op de baan blijft :+

edit:
Oh en dat filmpje met die spiegel verdraaien is fantastisch 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Linc op 26-08-2014 00:13 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Verwijderd

Fragbeestje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:11:
Deze feature moeten we ook in iRacing hebben! :+

[video]
_O- moet je wel super relaxed achter 't stuur zittem om zo'n dolletje uit te halen.

Verwijderd

Wie gaan er allemaal naar de Nurburgring 1000?
Heeft iemand al een bericht ontvangen van Kevin Bobbitt m.b.t. de gratis tickets?

• NickThissen
Nope, ronduit belachelijk hoe lang dat duurt... Is het nou zo moeilijk om random wat mensen te kiezen?

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 01:17:
Wie gaan er allemaal naar de Nurburgring 1000?
Heeft iemand al een bericht ontvangen van Kevin Bobbitt m.b.t. de gratis tickets?
Eens met Nick.
Maar even wat anders. Dit is je eerste post op GoT-iRacing. Misschien aardig (als je hier wilt blijven rondhangen) om je voor te stellen?

Verwijderd

Gisteren een leuke avond gehad in de HPD! Ik heb de race niet kunnen uitrijden, maar ik heb op zen minst niemand in de weg gereden!

Redelijk consistente rondjes gereden maar als je dan een beetje gaat pushen om onder de 2.00 te geraken, 2x rempunt gemist in het downhill gedeelte!

Het was ook lang geleden dat ik nog geraced had en ik zat er maar verkrampt bij na 10 rondjes :-D! Mag ik het daar op steken?

Vandaag komt normaal als het goed is mijn nieuwe fanatec wheelstand aan, dat zal al een stuk schelen tegenover nu!

In elk geval erg leuk om zo samen te rijden :-)!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:26

Phydomir

Dennis

Was een leuke race. MP blijft zelfs als je alleen rijd een heerlijke uitdaging. In de race viel eigenlijk iedereen voor mij weg behalve Nick. Na mijn pitstop zat ik voor Nick die wel steeds wat dichterbij kwam en gezien zijn kwali snelheid ook gewoon veel sneller was.
In de laatste ronde richting bocht twee verdedigde ik niet echt de binnenkant om zo juist bocht 3/4 de binnenkant te hebben, want daar kan Nick nooit buitenom, toch? Maar dat deed hij dus wel, hele mooie actie.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja was leuk gister. Was wel wie houd het langst zijn HPD uit de muur, maar ja dat was al verwacht.

Zelf kon ik redelijk goed mee komen. Alleen Nick was een veel te snel in qualy. Maar met een 4de tijd en een tiende achter de P2 kon het wel is een leuke race worden. Bij de start ging alles goed en met Dennis achter me en Koen voor me reden we de eerste rondes door. Na paar rondjes viel Koen weg in de laatste bocht. Schrok wel enorm omdat hete cht vlak voor men neus gebeurde en ik hem maar net kon missen. Op p3 liggend achter Marco aan ging het echter in de chicane mis. Denk dat ik er toch iets te snel in ben gegaan want in een keer glee de auto onder me vandaan. Nog niet eerder gehad daar en werd er door verrast. Ging het gras in en moest wat mensen voorbij laten. Kwam achter Jos de baan weer op. Na rondje zat ik op Jos zen bumper en ik was me al klaar aan het maken voor een gevecht (altijd lastig tegen Jos) maar voor het zover kon komen kwamen we Davy tegen die dwars over de baan stond. Men voorkant lag er half af maar kon gelukkig door. Wel met een stuk minder snelheid en een bak onderstuur. Roy en Dirk kon ik dan ook niet achter me houden maar ik moest door tot het pit window.
Na een nieuwe auto gehaald te hebben en wat brandstof weer op weg. Roy was ik met wat snelle rondjes na men pitstop voorbij en Dirk maakte een foutje waardoor die schade had. Kon hierdoor in de een na laatste ronde Dirk nog inhalen. Zo door alle uitvaller nog 4de geworden.

Nu vanavond Silverstone gaan proberen, nog ff kijken welke auto ik pak.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alhoewel ik de DP ook een leuke auto vind ga ik weer voor de FGT. Toch wel de lekkerste auto. :)

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:03
Had de auto niet dus was er niet bij, leek me wel een leuke uitdaging maar als ik nog 0,0 heb gereden in de auto is het alleen maar crashen.

Vanavond doe ik weer mee in de FGT, ga wat meer energie in deze auto stoppen met oog op NEO (nu ik boven de 2000 IR zit).

Vorige week veel gereden in de Skip en ik ga deze zeker proberen het hele seizoen verder te rijden want ben weer verslaafd aan de auto.

iRacing Profiel

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Over leuke combo's gesproken: Deze week rijden de NASCAR trucks op Mosport :P

Iedere bocht ga je lichtjes driftend doorheen, echt ontzettend leuk! Heb een paar rondjes getest, maar heb de hele tijd met een vette smile op mijn gezicht rond gereden :D

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Rijd er iemand silverstone met de HPD vanavond? Daar heb ik wel zin in!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vast wel. Het veld is altijd redelijk gevarieerd.

• NickThissen
Ik zal wel weer de enige zijn maar pak toch weer de DP denk ik ;)

Mijn iRacing profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 16:44

Arfman

Drome!

Als ik er bij kan zijn pak ik ook de DP :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• -PassY-
Ik ga gewoon lekker vertrouwd in de CSpec stappen :) Mogen jullie weer lekker een avondje om me heen rijden :p

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Erg leuk gisteren!!
Uiteindelijk moeten stoppen, wegens het afschrijven van de hpd. Toch een gebrek aan ervaring denk ik.
Was wel een goede oefening om je focus te blijven houden.

iRacing Profiel

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Als ik er vanavond ben (weet niet precies hoe laat ik thuis ben) zal ik in de Ford stappen. Denk dat mijn Mosport set-up wel aardig zal werken op Silverstone.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:04

elni

Carrot

Zekers,alleen bandenspannig hoger en gaan met die banaan.

• thijmennabuurs
Ik ga vanavond weer in de hpd :) .
Snelheid zat er aardig in gister dus hopelijk kan ik dat meenemen naar silverstone. En later deze week als mijn netwerk probleem is opgelost een raceje race

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:08

Niellie41

[object Object]

Ik heb een van de kaartjes gewonnen voor de Nürburgring 1000!!!!

• Fragbeestje
Ik ben er ook bij *O*

[ Voor 16% gewijzigd door Fragbeestje op 26-08-2014 17:15 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben er ook bij :+
Maar ik bedoel: Ik ga ook naar het event, maar ik moet zelf betalen. 8)7

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb geen kaartjes gewonnen. Ik kijk dan wel of mijn rug en knie goed genoeg zijn om het daar een dag vol te houden.

Cube Nuroad Race (2022)

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik kijk het ook ff aan. Ligt ook aan het weer.

iRacing Profiel

• Gruwel84
Mij lijkt het wel echt een mooi event, maar net als DD koop ik geen kaarten vooraf.
Heb vaak genoeg op Spa zitten vernikkelen.

iRacing Profiel

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik heb iracing vip kaarten :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 18:02
Net voor het eerst vanuit de pits gestart in de rookie klasse. Dat is echt heel goed bevallen, was goede tip (van hier ergens? ;)).

Ook voor het eerst echt leuke clean wedstrijd gehad. Ging mooi op gelijke snelheid, beetje om en om inhalen en alles netjes clean. Bleek later een class-c rijder, dat verklaard misschien beetje ;)

In ieder geval wel erg fijn, na paar races destruction derby style te zijn gebeukt bij de start.

• Gruwel84
Loona35 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:26:
Net voor het eerst vanuit de pits gestart in de rookie klasse. Dat is echt heel goed bevallen, was goede tip (van hier ergens? ;)).

Ook voor het eerst echt leuke clean wedstrijd gehad. Ging mooi op gelijke snelheid, beetje om en om inhalen en alles netjes clean. Bleek later een class-c rijder, dat verklaard misschien beetje ;)

In ieder geval wel erg fijn, na paar races destruction derby style te zijn gebeukt bij de start.
Ik geloof dat ik dat was, zo ben ik ook uit rookie gekomen en bleek vaak goed voor een top 5 klassering.
Als je verder komt kun je natuurlijk wel beter op de grid starten, het is natuurlijk ook belangrijk om in verdere klassen meer vooraan te starten omdat daar toch minder fouten gemaakt worden door je tegenstanders.

Op de iracing forums zou ik ook eens zoeken naar de 'essential readings'

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1354827.page

Hier vind je enorm veel content over voornamenlijk rookie series, en hoe je er het beste uitkomt.
Er zijn zelfs een drietal videos die zich echt focussen op de crashes bij rookies en hoe je ze het beste kunt ontwijken

iRacing Profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:03
Maarten had een tow nodig en meerdere kwamen helpen.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-DFY6OSE3-D.jpg

iRacing Profiel

• -PassY-
Als Rudy en Jonathan Butel een 1:54.1 rijden in de CSpec, dan mag ik denk ik best blij zijn met een 1:54.3 :+

Nu alleen meer als 1 rondje kunnen rijden zonder fouten en met fuel :)

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:04

elni

Carrot

-PassY- schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:19:
Als Rudy en Jonathan Butel een 1:54.1 rijden in de CSpec, dan mag ik denk ik best blij zijn met een 1:54.3 :+

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 18:02
Gruwel84 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:15:
[...]

Ik geloof dat ik dat was, zo ben ik ook uit rookie gekomen en bleek vaak goed voor een top 5 klassering.
Als je verder komt kun je natuurlijk wel beter op de grid starten, het is natuurlijk ook belangrijk om in verdere klassen meer vooraan te starten omdat daar toch minder fouten gemaakt worden door je tegenstanders.

Op de iracing forums zou ik ook eens zoeken naar de 'essential readings'

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1354827.page

Hier vind je enorm veel content over voornamenlijk rookie series, en hoe je er het beste uitkomt.
Er zijn zelfs een drietal videos die zich echt focussen op de crashes bij rookies en hoe je ze het beste kunt ontwijken
Thanks, zal ik eens doorlezen :)

Ik ben zojuist gepromoveerd. Viel uiteindelijk nog wel mee, stuk of 7 races gereden geloof ik.

/edit
die promo race was trouwens ook erg leuk, maar wederom C en D rijders waar ik mee zat te rijden dus ben benieuwd hoe dat straks gaat :) zal stuk fijner rijden.

[ Voor 8% gewijzigd door Loona35 op 26-08-2014 22:52 ]

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://nickthissen.nl/Images/iracing/tt_logo_sml.png

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lsD24bFhwgs]

Zoals al eerder gehint gaan we eind van dit seizoen (misschien wel voor het laatst) een viertal Team Challenge races organizeren, dit keer in de vorm van een kort toernooi op de zondagavond. De eerste race is al over twee weken op 7 september!

De informatie is hier te vinden:
Topic start
Member forum (+ inschrijven)

We hopen weer een mooi veld neer te kunnen zetten, dus probeer alvast een team te maken! Nieuw in dit toernooi is dat je meer dan 2 man in een team kan hebben, dus als je een keer niet kan dan kun je een reserve regelen. Uiteraard mogen er wel maar 2 man per team in een race rijden.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alle eer voor deze prachtige video gaat naar Nick. Top is ie weer!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Helaas moet ik deze aan me voorbij laten gaan. Ben op zondagavond al bezet met de Skip 2k league. Wel jammer, maar helaas...

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Wat een vet filmpje :D

Weet alleen nog of ik mee kan doen.

Verwijderd

-PassY- schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:19:

Net als op road america rem je te laat voor een aantal bochten, op de exits liet je daardoor behoorlijk wat tijd liggen(meer dan .2). De wagen brak daardoor uit tijdens het remmen en werd op een gegeven moment een snowball met de banden temps en de spins als gevolg.

Kon zelf niet echt wennen, uiteindelijk in q van set gewisseld en blind een van't forum genomen. Ging wel beter, maar het wennen duurt altijd even. Merkte wel dat een semi-lockup de gehele bocht en het rechte stuk daarna veel tijd kost. Wordt overleven tot de volgende build en hopen dat het grip verlies, of de pieken iets afgevlakt worden.

• -PassY-
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:20:
[...]

Net als op road america rem je te laat voor een aantal bochten, op de exits liet je daardoor behoorlijk wat tijd liggen(meer dan .2). De wagen brak daardoor uit tijdens het remmen en werd op een gegeven moment een snowball met de banden temps en de spins als gevolg.

Kon zelf niet echt wennen, uiteindelijk in q van set gewisseld en blind een van't forum genomen. Ging wel beter, maar het wennen duurt altijd even. Merkte wel dat een semi-lockup de gehele bocht en het rechte stuk daarna veel tijd kost. Wordt overleven tot de volgende build en hopen dat het grip verlies, of de pieken iets afgevlakt worden.
ik ben nog opzoek naar wat herkenningspunten om te remmen en in te sturen. Was de eerste keer deze combi, maar ik heb nog een hele week :D nadeel is dat silverstone zo uitgestrekt is wat dat weer lastig maakt.

Verwijderd

Ik reed gisteren met de HPD aldof ik op eieren reed! De auto gaf helrmaal geen vertrouwen, ook niet met de setup van nick!

Mid-corner uitbreken, los achtereinde bij het insturen en uitaccelereren! Een groot deel zal wel aan mezelf gelegen hebben maar dat moet ik vanavond toch eens grondig onder de loep nemen!

• Arfman

Arfman

Drome!

Was weer leuk gisteren jongens :)
Helaas in P moeten stoppen omdat mijn rug begon te protesteren. Wel erg glibberig met de DP en ik bljif maar aan het prutsen met de FFB instellingen. Misschien ligt het aan het bandenmodel maar ik kan deze build blijkbaar toch beter overweg met de Linear Mode en dan een hogere FFB (15).

In ieder geval voldoende rondjes af kunnen leggen voor een cleane Q later in de week zodat ik weer een race mee kan pakken.

Oh, en waarom organiseren we misschien voor het laatst een Team Challenge? Ik ga er zeker aan mee proberen te doen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Fragbeestje
Misschien omdat er binnenkort driver swaps zitten aan te komen?

Denk dat er dan wel wat nieuws geprobeerd zal worden ;)

• -PassY-
-PassY- schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:59:
Wat een vet filmpje :D

Weet alleen nog of ik mee kan doen.
ik kan mogelijk 5 october niet, maar daar kan ik me denk ik wel onderuit lullen :) Dus ... iemand intresse om een team te vormen?

Auto keuze is beperkt, ik rij de CSpec, dus als zich radical voelt :+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik pak de radical... Teampje GoT 1 vormen?
Ik wil wel met 'onze' teamskin rijden. Heb ik ook voor de RuF voor jou met nummerborden en zelfs je eigen naam erop ;)

Hier flitst de livery voorbij: KLIK

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 27-08-2014 09:56 ]

• -PassY-
Deal :)

Als mijn naam dan maar knal oranje is :+ Maar dan kan ik denk ik ook zelf :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Schrijf maar in... Komt goed ;)

• NickThissen
Wel even de registratie regels lezen he :+

Mijn iRacing profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik wil ook mee doen met de team challenge, maar de eerste 2 races ga ik niet redden ben ik bang, dus als er dadelijk een team is die een reserve rijder nodig heeft voor de laatste 2 races dan doe ik graag mee. Maakt me niet uit welke auto, wel kleine voorkeur voor de radical :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• -PassY-
NickThissen schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:09:
Wel even de registratie regels lezen he :+
heb ik het fout gedaan?

volgens mij is Joep Team leader omdat hij de eerste met GoT1 is, en ik ben dan nu toch 2de rijder?

Toch? :D

/edit: gevonden :D Joep moet mijn naam bij zijn team zetten. Lezen en citrix problemen :X

[ Voor 13% gewijzigd door -PassY- op 27-08-2014 11:13 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:30:
[...]

heb ik het fout gedaan?

volgens mij is Joep Team leader omdat hij de eerste met GoT1 is, en ik ben dan nu toch 2de rijder?

Toch? :D

/edit: gevonden :D Joep moet mijn naam bij zijn team zetten. Lezen en citrix problemen :X
Je moet gewoon het format invullen met als teamname de naam die ik al neer gezet heb.

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Nou hier is hij dan:

http://www.fanatec.com/forum/categories/blog

Prijs valt nog mee ;)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
heb me ingeschreven met radical

zoek wel nog een team

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• -PassY-
JoepW schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:30:
[...]

Je moet gewoon het format invullen met als teamname de naam die ik al neer gezet heb.
dus toch goed de eerste keer. Dan was denk ik de opmerking van nick niet richting mij ... tijd voor weekend :P

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Op zich ziet die nieuwe fanatec base er goed uit, maar je ouwe wordt je aan de straat stenen niet kwijt.
Dat gezegd hebben, iemand interesse in een csw base incl BMW stuur voor 550,- ?
BMW stuur is weinig gebruikt en de base zal tussen de 200 en 300 uur op de teller hebben staan sinds dec 2012.

[ Voor 48% gewijzigd door derx666 op 27-08-2014 11:51 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Nee... Ik wil voorkomen dat men zichzelf gaat inschrijven bij teams zonder dat die teams het weten. Vandaar dat je even met de team captain moet communiceren dat HIJ jou toevoegt. Dat moet hij doen door jouw naam en gegevens (custid, ir, sr) te posten. Is het zo verwarrend? Kan de verwoording wel aanpassen hoor...

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Ik zou niet weten wat ik met die nieuwe base zou moeten. Ik lees werkelijk niks waarvan ik denk "dat moet ik hebben", laat staan voor 600 euro.

Mijn iRacing profiel

• Phydomir

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:56:
Ik zou niet weten wat ik met die nieuwe base zou moeten. Ik lees werkelijk niks waarvan ik denk "dat moet ik hebben", laat staan voor 600 euro.
Als ik de V1 base zou hebben ook niet. Als upgrade van mijn GT3RS V2 is het misschien wel leuk. Wel prijzig.

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 14:09
Nieuwe V2 base ziet er wel goed uit moet ik zeggen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 33% gewijzigd door gtrNL op 27-08-2014 12:07 ]

iRacing Profiel

• -PassY-
NickThissen schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:45:
Nee... Ik wil voorkomen dat men zichzelf gaat inschrijven bij teams zonder dat die teams het weten. Vandaar dat je even met de team captain moet communiceren dat HIJ jou toevoegt. Dat moet hij doen door jouw naam en gegevens (custid, ir, sr) te posten. Is het zo verwarrend? Kan de verwoording wel aanpassen hoor...
ik denk dat het aan mij ligt :)

al 100x moeten switchen van nederlands/vlaams,engels, en frengels (fransen die engels praten). Merk dan altijd dat ik moeite heb na een tijdje. Laatst begon ik ook gewoon engels tegen nederlandse vrienden te praten, en toen ik dacht nederlands te praten, moest ik wat vlaamse woorden uitleggen die ik perongeluk overgenomen heb.

Ben een beetje 8)7 nu, maar tijd voor een boterham :9

600 euro vind ik wel een beetje heel erg veel voor alleen een base. Ook als upgrade voor mijn GT3. En dan moet je ook nog een stuurtje, en schakelpook.

Complete set zou dan best prijzig worden. Misschien maar even sinterklaar, kerstman en de paashaas lief aankijken :+

• Arfman

Arfman

Drome!

Maargoed, het is dus geen direct drive systeem. Jammer. Lijkt zo op het eerste oog wel een goede upgrade voor GT3/G27 gebruikers en ook goed dat ze zo benadrukken dat de durability/reliability enorm verbeterd is.

Of dat ook echt zo is zien we over een paar maanden wel.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sla de Team Challenge over denk ik. Kan de laatste 2 races zeker niet meedoen, en vind het zonde om dan eventueel iemand anders plek in te nemen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:08

Niellie41

[object Object]

BM schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:45:
Sla de Team Challenge over denk ik. Kan de laatste 2 races zeker niet meedoen, en vind het zonde om dan eventueel iemand anders plek in te nemen :)
Linc kan de eerste 2 races niet mee doen. Dat komt dan toch goed uit? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 27-08-2014 12:49 ]

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Mja, in pre order is het 499, als iemand mijn stuur combo wil voor 550 dan verlies ik er geen geld op, en zijn mijn grootste ergernissen/mogelijke risico's weg. Kan ik rustig gaan sparen voor direct drive.

Cube Nuroad Race (2022)

• BM

BM

Moderator Spielerij
derx666 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:01:
Mja, in pre order is het 499, als iemand mijn stuur combo wil voor 550 dan verlies ik er geen geld op, en zijn mijn grootste ergernissen/mogelijke risico's weg. Kan ik rustig gaan sparen voor direct drive.
Hmmz? Waar dacht je voor 50 euro een stuur vandaan te halen voor die nieuwe base dan?
of ik snap je berekening niet :+
Die had ik gemist :) Dat zou een optie zijn. M'n voorkeur gaat ook uit naar de Radical :p

Xbox

• thijmennabuurs
Ik moet deze series helaas laten gaan. Kan de eerste en laatste race niet rijden.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

BM schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:05:
[...]

Hmmz? Waar dacht je voor 50 euro een stuur vandaan te halen voor die nieuwe base dan?
of ik snap je berekening niet :+
Ik heb zowel het BMW stuur als het f1 stuur. Die laatste hou ik, de BMW mag weg, die gebruik ik eigenlijk nooit meer.

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Nog maar een keer: je team mag meer dan 2 rijders hebben en je kan afwisselen. Dus als je een of twee races moet missen dan kun je gewoon meedoen als je een team vind met iemand die wil afwisselen (of die moet afwisselen omdat hij zelf de andere races niet kan).

Bas / Maykel ik kan wel een team vormen met jullie dan? :)

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 89 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.