How do you save a random generator ?
2 PC's met kabel er tussen op de parallelle poort, en dan 45 rondjes op Hockenheim ... in ronde 30 verdedigde ik netjes mijn positie, maat reeds me gewoon van de baan. Nu nog beweert hij dat ik de deur gewoon dichtgooide
Vreemd trouwens met de HPD op VIR dinsdag, ik was plots topspeed / horsepower kwijt halfweg de qualify, en ik had niks geraakt
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
@Fuelke: calibratie pedalen niet meer ok? Misschien registreerde ze bv nog maar half gas? Kan ook zijn dat je een keer te hard over een curb geknald bent en dat er iets stuk is, been there done that....
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Nope, de indicator stond nog volledige in het groen. Een nieuwe auto loste het probleem meteen op, dus wellicht toch ergens eens te hard een stuk gras / kerb meegenomen.derx666 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:36:
@Fuelke: calibratie pedalen niet meer ok? Misschien registreerde ze bv nog maar half gas? Kan ook zijn dat je een keer te hard over een curb geknald bent en dat er iets stuk is, been there done that....
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Reageer eens niet zo extreem op wat ik zeg.derx666 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:36:
@Enchion: wat een haat toch allemaal. Als iRacing zo slecht is, waarom ga je dan niet AC spelen ofzo...
[ Voor 76% gewijzigd door enchion op 21-08-2014 23:51 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Welke campagne, als ik iets merk dat erg vreemd is of mij niet professioneel overkomt zeker terwijl iRacing zichzelf erg serieus neemt dan uit ik dat.derx666 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:59:
Ik reageer alleen op je klaarblijkelijke haatcampagne tegen alles wat met iracing te maken heeft.
Van een haatcampagne is geen sprake, alleen in jouw hoofd.
Het lijkt er eerder op dat je mij hier en op het forum aan het volgen bent, maw kijk ook een beetje naar jezelf wil je, je bent zelf ook eentje die het erg hoog van de toren blaast als het tegen zit, zeker als het je race heeft beeindigd door een inc waar je vaak zelf medestichter van bent.
Van op de man spelen kan je mij niet verdenken, ik wil me alleen wel eens ernstig teleurstellen over iRacing`s businessview als ze weer overduidelijke bugs in hun build hebben.
Mijn teleurstelling komt omdat ik grotere verwachtingen heb dan ze leveren.
ik ga ff verder op pm om het topic niet verder te vervuilenenchion schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:11:
[...]
Welke campagne, als ik iets merk dat erg vreemd is of mij niet professioneel overkomt zeker terwijl iRacing zichzelf erg serieus neemt dan uit ik dat.
Van een haatcampagne is geen sprake, alleen in jouw hoofd.
Het lijkt er eerder op dat je mij hier en op het forum aan het volgen bent, maw kijk ook een beetje naar jezelf wil je, je bent zelf ook eentje die het erg hoog van de toren blaast als het tegen zit, zeker als het je race heeft beeindigd door een inc waar je vaak zelf medestichter van bent.
Van op de man spelen kan je mij niet verdenken, ik wil me alleen wel eens ernstig teleurstellen over iRacing`s businessview als ze weer overduidelijke bugs in hun build hebben.
Mijn teleurstelling komt omdat ik grotere verwachtingen heb dan ze leveren.
Cube Nuroad Race (2022)
En ja, hij werkt ook goed voor road racers.It's been a long time coming, but I finally got around to figuring out the Lucky Dog stuff, so now the pack should be back to 100% coverage on all spotter / crew chief matters. This isn't a huge update, but there's other new stuff in here as well. While trying to figure out the LD sounds, I found a bunch of things that weren't even being played, so that should work now too. Thanks to Jacob Klein for the assist, and for the helpful tool that makes it much easier to keep track of 3000+ files!
Download de spotter pack hier
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Cube Nuroad Race (2022)
De rest van de video is overigens ook de moeite waard en gaat over de L79 Classic Team Championship en bevat ook de promo van de CTC.
Bron: The Simpit @ YouTube
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 22-08-2014 15:42 ]
Cube Nuroad Race (2022)
race of 4 uitvallen in goede positie, omdat de verbinding 1-5seconden weg valt en meteen disconnect.derx666 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:58:
300 ?!?!? holy crap, hoe krijg je dat voor elkaar ?
Hij heeft er nog geen 1 goed uitgereden hierdoor.
[ Voor 8% gewijzigd door Ithric op 22-08-2014 16:07 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Hij is offline nu, maar wat ik begreep heeft hij alles gereset PC/Modem en kabels gecontroleerd etc maar gebeurde steeds weer.derx666 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:48:
bagger... Weet je al hoe het kan ? Misschien modem eens een schop geven ofzo ?
4.54 It's only a game...JoepW schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:40:
Hier een video waarin met name vanaf 2:54 tot 5:06 het begrip 'community' leuk wordt toegelicht:
...
Nu voor een redelijke prijs op steam.
http://store.steampowered.com/app/244210/?snr=1_620_4__45
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Maar hier: [PC] Assetto Corsa
Gefeliciteerd en Suc6 daarmee.thijmennabuurs schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:38:
Maandag ga ik het weer recht zetten. Heb wel mijn sr naar 4.40 gebracht dus kan nu mooi in de HPD gaan rijden ☺☺
Probleem wel gevonden van de disconnects?
[ Voor 44% gewijzigd door JoepW op 22-08-2014 19:53 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=puD6lHQCQFE]
[ Voor 44% gewijzigd door thijmennabuurs op 22-08-2014 19:55 ]
Holy crap... Vraag me af hoe je zo de mist in kunt gaan bij de busstop ?
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
KLIK
PS. Om het e.e.a. goed te laten werken moet je in je profiel minimaal 22 posts per pagina hebben ingesteld.
En voor ik het vergeet: Als je aanvullingen hebt voor de TS dan hoor ik dat graag
[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 23-08-2014 12:10 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 3% gewijzigd door BobvK op 23-08-2014 14:23 ]
Verwijderd
Mwa Blancpain heeft de Iracing GT3 lap1 challenge overgenomen hoor.NickThissen schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:06:
GT3 raak ik niet meer aan...
Massive
[video]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2014 15:19 ]
Ik twijfel nog. Vond het met de BMW wel aardig rijden, maar heb totaal geen fatsoenlijke setup kunnen vinden. Komt bij dat 22:00 wel erg laat is, en de race morgen tijdens de F1 valt...Phydomir schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:21:
Nog mensen die vanavond of morgen de 2,4u van Zolder gaan rijden. Ik wil die van vanavond wel mee pakken, in de McLaren.
Edit: zie nu dat er 2 setups op het forum staan, die eens testen.
[ Voor 7% gewijzigd door BM op 23-08-2014 16:06 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Ik werd via het iracing forum hierheen verwezen :-)!
Ik ben net terug begonnen met iracing, en ik niet zo goed welke klasse te rijden.
Een A licentie heb ik al gehaald eind vorig jaar, en begin dit jaar heb ik een aantal radical races gereden.
Wegens tijdsgebrek toen alles even aan de kant gezet.
Ik zou het fijn vinden moest ik kunnen samen rijden met een aantal mensen uit de benelux!
Nu vraag ik mij af waar de meesten onder jullie zoal rijden in de road afdeling?
Ik heb vanavond een beetje geprobeerd te trainen in de gt3 sessie omdat ik las dat er daar veel deelnemers zijn.
Waar o waar zitten jullie ergens? F1, star mazda, radical, gt3, ........?
Thx!!!
Verwijderd
Veel mensen op dit forum rijden het WSCS. Hier is elke dinsdag een GoT practise sessie van. Daarnaast rijdt een man of 4-5 de skippy. Ook hebben we elke maandag een tournament met van alles en nog wat. Elke week weer een andere auto/track. Kom ook gezellig op teamspeak. Link staat in de OP. Daarnaast lijkt de road warrior af en toe ook zeer veel interesse te trekken van forumledenVerwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:14:
Hallo,
Ik werd via het iracing forum hierheen verwezen :-)!
Ik ben net terug begonnen met iracing, en ik niet zo goed welke klasse te rijden.
Een A licentie heb ik al gehaald eind vorig jaar, en begin dit jaar heb ik een aantal radical races gereden.
Wegens tijdsgebrek toen alles even aan de kant gezet.
Ik zou het fijn vinden moest ik kunnen samen rijden met een aantal mensen uit de benelux!
Nu vraag ik mij af waar de meesten onder jullie zoal rijden in de road afdeling?
Ik heb vanavond een beetje geprobeerd te trainen in de gt3 sessie omdat ik las dat er daar veel deelnemers zijn.
Waar o waar zitten jullie ergens? F1, star mazda, radical, gt3, ........?
Thx!!!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Het gerucht gaat (gebaseerd op een post van David Tucker) dat er volgende week een update zou zijn.
En welkom Tommeke
[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 24-08-2014 09:10 ]
Verder was de race oninteressant. Waren iets van 4 HPD's, 2 DP's, 2 GT's, en een zeut GTC's. Was iets van 4-5s sneller per ronde dan de andere GT, en 1s per ronde sneller dan de 2e DP. Die spinde gelukkig vrij snel zodat ik daar geen last meer van had. Andere DP was ook maar nauwelijks sneller. Aangezien ik toen al een flinke voorsprong had ben ik maar rustig rond gaan rijden, en door concentratie verlies uiteindelijk in de voorlaatste bocht nog een keer het gras op gegaan
Voor de punten was het redelijk, 111 punten, 36ir en 0.22sr
Heb nu sinds 2 februari dit jaar 1000 irating erbij gescoord. Tot nu toe een geslaagd jaar dus...
En natuurlijk welkom Tommeke...
[ Voor 39% gewijzigd door derx666 op 24-08-2014 09:30 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Ik kijk er misschien helemaal naarst maar ik kan nergens de teamspeak gegevens vinden in de openingspost.
Ik denk dat ik met de prototype ga beginnen, die heb ik al eens aangekocht!
Verwijderd
Verwijderd
ik ben sinds 8 maanden geleden in de sim wereld beland en ik heb het naar men zin
Nu heb ik een paypal account maar als ik mijn 0$ wil afrekenen moet ik aan mijn paypal account een credit card koppelen. Probleem is, ik ben nog maar een student en heb dit dus niet
https://erazerbrecht.wordpress.com/
Paypal kan je koppelen aan je bankrekening. Je kan Paypal machtigen hiervoor, ook om automatisch van je rekening af te schrijven.AMD_Aero schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:36:
hallo allemaal!
ik ben sinds 8 maanden geleden in de sim wereld beland en ik heb het naar men zin. Ik heb vooral rfactor en rfactor 2 geraced en zoveel mogelijk league races gedaan. Alleen is het moeilijk om hier op een dagelijkse basis wat online te racen. Nu weet ik dat bij iracing zijn online systeem goed werkt en omdat je nu de eerste 3 maanden gratis kan subscriben wou ik het een kans geven.
Nu heb ik een paypal account maar als ik mijn 0$ wil afrekenen moet ik aan mijn paypal account een credit card koppelen. Probleem is, ik ben nog maar een student en heb dit dus nietzijn er andere betaal mogelijkheden waarbij geen credit card nodig is? Dit zou een grote hulp kunnen zijn, ik zou graag wat willen racen
Dat kan ik zo niet in schatten... Krijg je nu een foutmelding dan?AMD_Aero schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:42:
Mijn rekening is gekoppeld aan paypal zo ver ik het begrijp. Of ik doe iets verkeerd
Ingame kan ik via ultimatepay, met iDeal betalen.AMD_Aero schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:57:
Ik krijg geen fout meldingen. Ze vragen tijdens het afrekenen van mijn abbonoment van 0$ dat ik een credit card aan mijn paypal account koppel. Ik heb enkel geen credit card, ik zou deze stap graag willen vermijden en willen betalen met het geld wat op mijn paypal staat.
Ik weet niet of dat kan werken bij je eerste transactie ?
Ik heb zelf nooit een credit card gehad of gelinked (wel alleen aan Paypal gelinked) dus het zou zonder moeten werken.
[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 24-08-2014 18:28 ]
Ging best goed eigenlijk, totdat er paar vanachter in mijn auto ramde terwijl ik gewoon mijn lijn hield. Beetje jammer
Ik kan alleen geen setups laden. Ik heb er een gedownload van GoT en in de directory van de Mazda gezet, maar hij ziet hem daarna niet meer staan om te openen.
Niet meer racen vanaf nuNickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:35:
Voor de derde keer ooit over de 4000 iR heen... ben benieuwd hoe lang ik het dit keer vol hou en tot hoe ver ik nu weer terug zak
Toch besloot ik me aan te melden voor de race met de gedachte dat het vaak in de race wel meevalt. Een grid met 11 Ford GT's beloofd een hoop goed. Totdat na 200 meter van de start positie de cold tyre bug begint op te spelen. Hier was ik voor voorbereid met een sneltoets met een waarschuwing erin. Mocht niet baten en kom daardoor met 2 andere deelnemers in aanraking.
Daarna was mijn stuur krom en heb ik maar afgesloten.
Ik ben er wel klaar mee en ga me niet langer richten op de Ford GT
Welke series ik me wel op ga richten ben ik nog niet overuit, misschien dat ik me nog alleen op de NASCAR iRacing Series ga richten.
Ik heb nooit een creditcard gebruikt voor iRacing. Gewoon Paypal.AMD_Aero schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:27:
Je moet dus een credit card koppelen aan je paypal account als je een abbonement wilt. Spijtig.
Hoe probeer je je te registreren?
[ Voor 6% gewijzigd door Streskip op 24-08-2014 19:29 ]
Nee hoeft niet.AMD_Aero schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:27:
Je moet dus een credit card koppelen aan je paypal account als je een abbonement wilt. Spijtig.
Via Ideal geld op je PayPal account zetten en in iRacing met PayPal afrekeken.
Als ik naar iRacing ga en dan naar 'sign up', maak ik een keuze en krijg ik direct optie op Paypal..AMD_Aero schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:29:
Ik krijg het niet voor elkaar om dit te vermijden, er is nergens een knop of een optie waar je kan zeggen van dat je dit niet wilt
Verwijderd
Daarna moet je gewoon via Paypal kunnen betalen volgens mij. Ik heb geen credit card gebruikt toen ik erop begon.
Verwijderd
Intussen maar wat rondjes draaien in practice!
Ik heb voor de gezelligheid mijn broer ook maar uitgenodigd op dit forum!
Vervelend van de cold tire bug, daar had ik gisteren ook last van. Had alleen het mazzel dat ik alleen van de baan af spinde en niks raakte.The_FrankO schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:20:
Man wat baal ik hier van. Tijdens de practice op VIR voor de WSCS race deze week had ik het al niet heel erg naar mijn zin. Ik kom sinds de nieuwe build snelheid te kort en heb helemaal geen gevoel in de auto. De auto spint zo onder me vandaan waar ik geen verklaring voor heb. Ik ben dus het complete vertouwen in de Ford GT verloren. Even voor de duidelijkheid, ik denk niet dat dit de coldtyre bug is omdat het na een paar rondjes het me overkomt.
Voor het rijden in de FGT; kan het niet je setup zijn waardoor je geen vertrouwen hebt? Ik heb nl. juist het tegenover gestelde met de FGT. Heb het nooit een fijne auto gevonden om in te rijden, maar juist sinds dit seizoen vind ik hem heerlijk. Ik kan straks als ik achter m'n iracing kist zit wel ff m'n setup sharen via Nick z'n setup database mocht je er interesse in hebben.
Cube Nuroad Race (2022)
Het zou toch echt moeten werken en het lijkt mij een PayPal probleem en niet iets bij iRacing.AMD_Aero schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:06:
Ik heb paypal al gebruikt dus mijn bankrekening is gekoppeld met paypal. Hij staat in de lijst van bankrekeningen. Maar toch blijft men vragen voor credit card gegevens. Ik geraak tot het punt waar ik inlog op mijn paypal account. Dan wil ik afrekenen en daar vragen ze credit card gegevens. Ik heb dollars erop staan dus zou moeten werken.
Ik heb het net getest en het werkt prima tot het moment dat ik op 'Betaal' moet drukken. Dat laatste heb ik natuurlijk even niet gedaan
Dus ik zou de helpfunctie van PayPal eens aanspreken / een mailtje doen aan PayPal.
Even gecorrigeerd. Het is de moderne variant, niet de klassieker.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:08:
Het is de GT40 geworden!
Intussen maar wat rondjes draaien in practice!
Ik heb voor de gezelligheid mijn broer ook maar uitgenodigd op dit forum!
Dat mag toch geen beperking zijn. Er staat bij mij geregeld niet genoeg geld op, maar als je een bankrekening hebt gekoppeld tankt PayPal het geld daar meteen vanaf.AMD_Aero schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:28:
Na wat zoek werk heb ik misschien een verklaring gevonden. Voor de moment zijn voor nieuwe gebruikers de eerste 3 maanden gratis dus je betaald niets. Maar wat iracing gaat doen is gaan kijken of ik genoeg geld op mijn paypal heb om 3 maanden te kunnen betalen wanneer dit niet gratis is (het bedrag dat erop staat is in mijn geval te laag). En daarom wordt er gevraagd om een credit card om daar geld te gaan halenIk ga nu wat geld overschrijven naar mijn paypal account en morgen nog eens proberen
Oeps....NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:53:
Meer dan 4000 iRating en dan in de 2e split komen, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt...
[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 24-08-2014 21:03 ]
Verwijderd
Gezien jouw klasse de nrs. 1, 2 en 3 hebben, zal die klasse wel door de betere jongens gekozen zijn in de topsplitNickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:53:
Meer dan 4000 iRating en dan in de 2e split komen, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt...
Verwijderd
het was een gezellige bende :-)!
Rijden jullie op een hosted practice server of....?
Conclusie is toch dat ik de hpd leuker vind om te rijden dan de gt40!
Misschien zit er volgend weekend wel een eerste race op silverstone in.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2014 23:55 ]
Het is een hele tijd geleden dat ik in de HPD heb gereden en het is weer ontzettend wennen. Ook de extra ballast (95 kg) verandert een beetje hoe je moet rijden. Je kan niet meer zo lomp de bocht in duiken. Het is echt super!
Ik zoek wel nog 1 of 2 coureurs voor Racing Lions voor in de HPD.
Verwijderd
Trouwens de meest realistische racesim
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2014 01:10 ]
Ga je voor Low Downforce tbv de rechte stukken of Medium Downforce om de 'bochtige berg' te overleven.....
Tot vanavond!
| GoT Monday Tournament S3-W5 | 25-08-14 |
| Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||
| Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||
| Weather |
| Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
| 25° C | 100% | 10% | 0 Km/u | NW | Partly |
| One stop! |
maar ik ben er wel bij
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Ben dit weekend nog gaan kijken naar de ADAC Rally in Klusserath maar geen gele vlek voorbij zien komen-PassY- schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:45:
ik heb nog spierpijn van de Ardenne, en vanavond een andere bergpffff
![]()
maar ik ben er wel bijdenk dat ik vanmiddag maar eens wat rondjes in de hpd ga doen :0 De Cspec word niks vandaag
Verwijderd
Ik ga wel wat in de weg rijden, dus als ik niet mag ook goed!
Als je lid bent van de league, en de content hebt zie ik niet waarom je niet mee zou mogen doenVerwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:37:
Mag ik niet meedoen? Ik heb die al eens gereden met de lotus 79!
Ik ga wel wat in de weg rijden, dus als ik niet mag ook goed!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Ik ben geregistreerd op het forum en heb mij daarstraks geregistreerd als piloot op de membersite ja!
Straks wat trainen en dan zie ik wel! Eventueel na overleg met de andere aanwezigen :-).
Xbox
Dit topic is gesloten.
![]()