Gisteren last minute nog even gejoined

en m'n eerste rondjes dus in de Q gedaan.
Nou had ik de dag ervoor wel al zitten oefenen met de FW31 voor de WCS, maar dit rijd toch wat anders.
Ik had de setup van Bob gepakt en ik was eigenlijk wel verbaasd dat ik ondanks 0 voorbereiding (op 5 rondjes op mid ohio in w13 na) meteen al voorin kon kwalificeren.
Na een fout in een rondje was er nog tijd over voor 1 lap waarin het wel mogelijk was geweest had om een 52 te doen. Echter had ik niet op de benzine gelet en toen ik wilde beginnen aan de hotlap was de tank leeg. Met minder dan 2 minuten te gaan was er dus geen tijd meer voor een outlap helaas.
De race een beetje rustig aangevangen achter Nick en ik maakte een klein foutje in Les Combes omdat ik niet heel erg zeker was over de handling 2-wide daar en ik verloor een plekje aan Rudy.
Niet veel later kon ik Rudy volgen tijdens het inhalen van Nick en kort daarna kon ik ook p1 pakken en een gaatje slaan.
Echter na m'n eerste stop ging het mis, bij het uitkomen van de pits pakte ik iets te enthousiast de kerb op Eau Rouge mee en verloor de auto die links de muur in knalde.
Terug gehobbeld naar de pits voor een nieuwe wagen en van buiten de top 10 nog weer terug weten te rijden naar p6 door Bas in de laatste ronde in de Busstop nog even in te halen.
Het was een leuk avondje, maar een beetje jammer dat er niet echt spannende gevechten waren