Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.982 views

Onderwerpen

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 22:22
Had ik pas ook, hij bleef sukkelen tussen een waarde van 1 of 2 in DiView, gewoon een minimale deadzone instellen van 5 ofzo. De eerste paar millimter slag tot je de loadcell pas gaat activeren (door de terugkomveer) gebruik je toch niet :)

Vond het al zo gek dat ik geen DRS kon gebruiken in een andere sim, maar die ging natuurlijk uit als de rem wordt ingetrapt...

[ Voor 21% gewijzigd door Schuey op 10-08-2014 17:20 ]

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:35

derx666

mecker ende blaet

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:56:
ik heb een slepende rem de laatste tijd met mijn loadcell , iemand dit nog al voor gehad ? of gewoon maar vervangen :) .... ik heb wel niet veel meer gereden maar ik dacht als die stuk is dat die dan gewoon piekt en niets meer continue geeft
Haal de usb er eens uit als je pc aan staat. Daarna weer terug stoppen, en dan zou het weer goed moeten zijn.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Verwijderd

derx666 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:58:
[...]

Haal de usb er eens uit als je pc aan staat. Daarna weer terug stoppen, en dan zou het weer goed moeten zijn.
thnx guys ga straks eens proberen ... ik snapte al niet waarom ik geen enkele wagen op de baan hield, ik maar vloeken op de banden update (wat ook wel enorm krom is die update) maar goed kan ik weer even verder

edit:lost niets op ... en gevoel is nada .... toch maar is zien voor een nieuwe loadcell

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2014 19:00 ]

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
Volgens mij zijn het je pedalen die vertellen dat je meer moet rijden :>

Mijn iRacing profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-11 23:43

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:56:
ik heb een slepende rem de laatste tijd met mijn loadcell , iemand dit nog al voor gehad ? of gewoon maar vervangen :) .... ik heb wel niet veel meer gereden maar ik dacht als die stuk is dat die dan gewoon piekt en niets meer continue geeft
Open maken, foamje goed insmeren met lube?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Verwijderd

TuxieDeni schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 19:02:
Volgens mij zijn het je pedalen die vertellen dat je meer moet rijden :>
daar kan ik ze geen ongelijk ingeven maar op deze manier geraak ik zelfs niet aan rijden :+ ....Joep ik zal uw tip ook een keer nakijken en de boel open gooien .... heb toch 3 weken verlof dus hopelijk vind ik dinsdag even tijd ;)

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:30
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L2ASIya.gif

Voor het eerst in een lange, lange tijd weer een official race. Netjes oefenen met de C-Spec op Road America, netjes qual.
Race, ik sta 2e op grid, zeg tegen nr 1, hé laten we 2-3 sec van de FGT houden. "Ok".
Vervolgens mist die gast de grid. Dus ik tegen nr 3, voor de zekerheid, van ik hou 2-3 sec afstand, dat je het weet.

Pace lap, wij netjes afstand. Gaan groen, wij zijn nog in twee-na-laatste-bocht. Ik geef gas, stuur beetje in, maar niet verder dan helft van de bocht, bovendien, ik heb voorsprong op de gast op 3... BAM, vol in mn zijkant. 4x over de kop "you've got wheel damage".

Echt... laat maar.

Wanneer begint de NES ook alweer?

iRacing Profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ai, dat klinkt wel heel erg. Vraag me trouwens af hoe je dat voor elkaar moet krijgen, klinkt bijna alsof hij spinde of iets dergelijks.
Achteraf misschien wel goed dat ik motogp heb zitten kijken met een whisky :9

Zelf had ik vandaag het geluk dat de groene vlag precies in canada corner viel :) insturen en gas erop :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• gtrNL
Hij gaf gewoon vol gas, en dus ging hij naar buiten, want dat is de race lijn. Dat ik daar toevallig reed in mijn voorsprong-positie was voor die gene van ondergeschikt belang.
Hij kon trouwens vrolijk door, op mijn scherm zonder schade zo te zien.

iRacing Profiel

Verwijderd

Allstar race gehad met de Gen6. 5 segmenten, 4x 20 laps en de laatste 1x 10 laps met daartussen een yellow. Hoewel mijn pit crew er totaal geen zin in had met telkens 14+ seconden pitstops wist ik wel steeds de leiding te pakken en langzaam afstand te nemen.

Laatste restart ging het helaas fout, spinnende wielen en helaas de muur in. Jammer, toch het gevoel dat ik daar een mooie overwinning heb laten liggen.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Nog ff drie korte highlights van m'n Lotus race vanmiddag... lol

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xEsEzXZ7Ots]

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

achja... net vanaf P15 gestart in de Skip 2k league. Lichen gaan op rood, ik trap de koppeling in, schakel naar 1, en trap het gas in. Plots knippert mn koppeling..... Auto rolt, zwarte vlag, ik rem, meteen dan springt het licht op groen.... Verlies zo nog even 5 plekken ofzo, en moet een extra fucking pitstop maken, alleen omdat die K*T pedalen besluiten om even te knipperen.... MANMANMAN k*t Fanatec rommel... Daar gaat echt nooit geen cent van mij meer naartoe.
Morgen maar eens met een maat van mij gaan overleggen om asap een rig te bouwen, als die klaar is ff een afspraak met Niels Heusinkveld maken voor een set fatsoenlijke pedalen.

Cube Nuroad Race (2022)

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Het racen ging lekker vandaag. 5 races gereden (3x Indycar oval, 2x HPD), en bij alle races uitgevallen :+

Hoop dat ik morgen met de Indycar op Spa wat meer geluk heb dan vandaag ;)

Mijn iRacing profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 16:44

Arfman

Drome!

derx666 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 23:16:
achja... net vanaf P15 gestart in de Skip 2k league. Lichen gaan op rood, ik trap de koppeling in, schakel naar 1, en trap het gas in. Plots knippert mn koppeling..... Auto rolt, zwarte vlag, ik rem, meteen dan springt het licht op groen.... Verlies zo nog even 5 plekken ofzo, en moet een extra fucking pitstop maken, alleen omdat die K*T pedalen besluiten om even te knipperen.... MANMANMAN k*t Fanatec rommel... Daar gaat echt nooit geen cent van mij meer naartoe.
Morgen maar eens met een maat van mij gaan overleggen om asap een rig te bouwen, als die klaar is ff een afspraak met Niels Heusinkveld maken voor een set fatsoenlijke pedalen.
Is mij ook wel eens gebeurd. Wat ik doe is, voordat de lichten aangaan, koppeling indrukken en een beetje gasgeven. Dan moet je koppelingsbalkje helemaal vol worden. Doet hij dat niet -> koppeling opnieuw indrukken en nogmaals proberen. Soms moet ik dat een keer herhalen maar dan werkt het ook altijd. Fanatec CSP V1's overigens, verder prima pedalen voor mijn gebruik.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 23:01:

[video]
Jij hebt je dosis geluk voor de komende maanden ook al op gebruikt :p

Wat deed jij trouwens zo ver naar achter bij dat 1e shot :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• NickThissen
Geen tijd voor qualy gehad

Mijn iRacing profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

NickThissen schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 23:01:

[video]
Zo dat ging maar net goed steeds 8)7
Even voor je gefixt :+

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• NickThissen
Volgens mij heb ik nog steeds meer punten dan jij dus niet zeiken :+

Mijn iRacing profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Oh ja! zullen we anders eens kijken wie er meer punten kan halen in de FW31 :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 20:31
Er staat een race in m'n stats waarvan ik me niet kan herinneren dat ik 'm gestart ben.
Maar hij telt wel mee blijkbaar.

Als ik de race report open staat er ook dat ik al laatste ben geëindigd en 0 laps gereden heb. (en gedisconnect ben)

Kan ik dit ergens aandragen?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
nils7 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:24:
Er staat een race in m'n stats waarvan ik me niet kan herinneren dat ik 'm gestart ben.

Als ik de race report open staat er ook dat ik al laatste ben geëindigd en 0 laps gereden heb. (en gedisconnect ben)

Waarschijnlijk heb je de race wel geselecteerd en vervolgens op forfeit gedrukt vlak voor de race begon. En dan telt ie gewoon mee.

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:13
nils7 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:24:

Je kunt maximaal tot 1:30min voor de start van de sessie straffeloos afmelden. Zit je binnen die 1.30min dan wordt je gewoon in de uitslag opgenomen. In onderstaande link staat 2min, maar ik ben er vrij zeker van dat het 1:30min is. Ik vermoed dat je daar de mist in bent gegaan :)

http://faq.iracing.com/article.php?id=63

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• nils7
Afmelden?

Maar heb 'm niet opgestart (althans nooit als in "join" dus niet eens de warm up gereden), ik zie dat het de race van 6 uur gister avond.
Ben toen TV (het nieuws) gaan kijken en had m'n computer toen (na ja tablet) uit gezet.

[ Voor 14% gewijzigd door nils7 op 11-08-2014 10:42 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• NickThissen
Als je op de race klikt ben je aangemeld. Als je niet op tijd afmeld dan geldt het als "did not start" en wordt je laatste, dus verlies je flink wat punten. Als je je aanmeld moet je dus ook racen, tenzij je op tijd afmeld en dat is tot ongeveer anderhalve minuut voor de race.

Je hoeft dus nooit de server te joinen om 'mee te doen', als je aangemeld blijft en niet komt opdagen dan telt het gewoon mee.

Dit is overigens zo gemaakt zodat je ook vrij zeker kan zijn dat het aantal geregistreerde rijders ook klopt en dat je niet 30 man ziet en er uiteindelijk maar 5 meedoen omdat de rest geen zin had of de competitie te sterk vond of whatever.

[ Voor 41% gewijzigd door NickThissen op 11-08-2014 10:48 ]

Mijn iRacing profiel

• nils7
Met op race drukken bedoel je "Race now"?

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Nee, als je op een tijd geklikt hebt om te racen dan ben je geregistreerd. Dan zie je op die plek ook een tellertje aflopen naar het moment dat de race van start gaat. Als je dan niet gaat racen (groene knop) word je dus laatste. Zolang er 'Withdraw now' staat kun je 'straffeloos' afmelden, vanaf het moment dat er 'forfeit' staat gaat het je punten kosten.

Goed opletten dus voor welke race je je aanmeld, niet racen kost punten.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• NickThissen
nils7 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:48:
Met op race drukken bedoel je "Race now"?
Nee. Met de Race Now knop komt alleen het Race Now panel omhoog (of druk je het juist weer weg). In dat panel zie je rechts de "Select a session" box. Daarin kun je beschikbare sessies zien: race, qual, TT (timetrial) en pract (practice).

Als je op Race klikt dan zie je de komende 3 races. Als er een rood is dan kun je die aanklikken om je aan te melden (aanmelden kan vanaf ongeveer 30 min voor de race). Zodra je dat doet gaat een timer lopen, je kunt zien hoeveel mensen er ingeschreven zijn en hoe lang je nog moet wachten. Op dit moment kun je nog afmelden door op 'Withdraw' te klikken. Dat is 'gratis' en kost geen punten. Zodra die timer op 1:30 staat veranderd 'Withdraw' in 'Forfeit', op dat moment zit je vast in de race en kun je er niet meer uit zonder punten te verliezen. Als je dan niet komt opdagen (niet op join klikt) dan zit je toch in de race, en verlies je dus punten.

Mijn iRacing profiel

• nils7
BM schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:50:
Nee, als je op een tijd geklikt hebt om te racen dan ben je geregistreerd. Dan zie je op die plek ook een tellertje aflopen naar het moment dat de race van start gaat. Als je dan niet gaat racen (groene knop) word je dus laatste. Zolang er 'Withdraw now' staat kun je 'straffeloos' afmelden, vanaf het moment dat er 'forfeit' staat gaat het je punten kosten.

Goed opletten dus voor welke race je je aanmeld, niet racen kost punten.
Ah ok... klinkt duidelijker.
Weet niet of die op een teller stond heb mn tablet gelocked en ben TV gaan kijken.

Dure les hahaha

• NickThissen
Heb je iRacing op je tablet geinstalleerd dan? Anders kun je niet eens aanmelden voor een race.

Maak je niet druk, die les heeft bijna iedereen 'hard' moeten leren. Erg duidelijk is het allemaal niet aangegeven (het staat wel allemaal uitgelegd in de sporting code dus lees die echt een keer goed door). Je verliest nu wat punten (ook al zie je dat nog niet in rookie class) maar t is niet het einde. Als je in bocht 1 eraf wordt gekegeld dan verlies je net zo veel punten en dat gaat alleen maar meer pijn doen hoe hoger je komt :p

Mijn iRacing profiel

• nils7
NickThissen schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:53:
Heb je iRacing op je tablet geinstalleerd dan? Anders kun je niet eens aanmelden voor een race.

Maak je niet druk, die les heeft bijna iedereen 'hard' moeten leren. Erg duidelijk is het allemaal niet aangegeven (het staat wel allemaal uitgelegd in de sporting code dus lees die echt een keer goed door). Je verliest nu wat punten (ook al zie je dat nog niet in rookie class) maar t is niet het einde. Als je in bocht 1 eraf wordt gekegeld dan verlies je net zo veel punten en dat gaat alleen maar meer pijn doen hoe hoger je komt :p
Jap :) kan niet de hoogste settings kiezen qua graphics maar het draait soepel op m'n tablet.

Heb ze een mail gestuurd, eens kijken hoe ver ik kom, de les is in ieder geval geleerd.
Gelukkig kijk ik al ruim 10 jaar F1 dus ken ik wel enkele "race" regels.
Volgens mij ken ik Richard117 van ooit het F1racing forum (als hij dezelfde is)

En grappig dat ik nu ook merk (heb voorheen nooit echt online geracet, incidenteel in F1-Challenge en Gran Turismo) dat je zo hard gaat als het groepje waar je in rijd.
Vooraan als eerste kan ik rondjes 1:52 laag eruit persen maar zodra je in een groepje rijd was 1:54 nog lastig hahaha (ondanks dat ik voor mn gevoel die wedstrijd veel meer gleed in de bochten).
Maar ook 1 keer gehad dat iemand me eraf beukte op een recht stuk :(

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
nils7 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:23:
[...]

Jap :) kan niet de hoogste settings kiezen qua graphics maar het draait soepel op m'n tablet.......
Race je met je Tablet? 7(8)7

• nils7
Ho Ho gekoppeld aan mn Tv (46") met een Playseat en een T500RS 8)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
nils7 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:52:
[...]

Ho Ho gekoppeld aan mn Tv (46") met een Playseat en een T500RS 8)
Bijzondere combi....

• NickThissen
Dan nog, een tablet zal geen super performance leveren en de input lag in een typische TV is genoeg om even een kopje thee te zetten na het insturen :+

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond gaan we als GoT iRacing voor de tweede keer (eerste keer was toen ie net uit was ;) ) racen met de DW12 en nu op Spa GP!
GoT Monday Tournament S3-W311-08-14
Car(s)Track(s)
Dallara DW12
Dallara DW12
Fuel100 % (+/- 83,2 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Circuit de Spa-Francorchamps - GP Pits
Circuit de Spa-Francorchamps - GP Pits
Day or NightDay
Pit stalls48
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
18° C80%0%0 Km/uSOvercast
One stop!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:13
nils7 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:23:
[...]
Volgens mij ken ik Richard117 van ooit het F1racing forum (als hij dezelfde is)
Zo dan, dat is wel lang geleden zeg. Maar dat ben ik inderdaad :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49

Phydomir

Dennis

JoepW schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:07:
Vanavond gaan we als GoT iRacing voor de tweede keer (eerste keer was toen ie net uit was ;) ) racen met de DW12 en nu op Spa GP!
Leuke combi, kan er helaas niet bij zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• nils7
NickThissen schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:57:
Dan nog, een tablet zal geen super performance leveren en de input lag in een typische TV is genoeg om even een kopje thee te zetten na het insturen :+
Valt mee... Heb ooit eens het geluk gehad dat een maat van me 3D tv's moest reviewen en ik telkens op mocht komen draven met m'n PlayStation en Gran Turismo 5 (vanwege 3D en elke fabrikant niet dezelfde test content mee levert).
Hierdoor heb ik de tv gekocht die het beste paste bij de PlayStation qua respons etc
Er waren inderdaad tv's bij waarbij je echt een lag had van bijna een seconde.

De tablet (Surface pro) is niet super natuurlijk en op Zandvoort heb ik de eerste de beste setting waar nog net de hoofdtribune op weergegeven is... Maar t draait gewoon smooth (beter dan verwacht want Grid Autosport draait niet smooth).
Ik wacht nog op de Alienware Alpha... mooi cadeau voor kerst denk ik zo en dan zal 't wel op hogere graphics smooth draaien :)
Richard117 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:11:
[...]

Zo dan, dat is wel lang geleden zeg. Maar dat ben ik inderdaad :)
Cool dan zie ik je snel wel weer op de digitale baan ;)

Die Indycar race op Spa, kan ik daar als rookie aan mee doen? :$

[ Voor 25% gewijzigd door nils7 op 11-08-2014 13:04 ]

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
nils7 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:42:
[...]
Die Indycar race op Spa, kan ik daar als rookie aan mee doen? :$
Als je lid bent van de GoT league, Spa en de DW12 hebt kan dat ja :)

Xbox

• gtrNL
Ga proberen vanavond er bij te zijn, volgens mij gaat het wel lukken met m'n werk. DW12 is leuk, maar wel raar op Spa denk ik.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:18:
[...]

Als je lid bent van de GoT league, Spa en de DW12 hebt kan dat ja :)
En je kan als Rookie enkel lid worden van de League als je HIER geregistreerd bent als GoT iRacer met je iRacenaam EN GoT-nick!
gtrNL schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:23:
Ga proberen vanavond er bij te zijn, volgens mij gaat het wel lukken met m'n werk. DW12 is leuk, maar wel raar op Spa denk ik.
Daarom rijden we de combi ook ;)

[ Voor 41% gewijzigd door JoepW op 11-08-2014 13:39 ]

• -PassY-
ik ben er vanavond sowieso niet bij :)

Heb alleen de dalara, en uit eten, en als ik op tijd thuis ben nog een WCSC race doen. Daarna kom ik denk ik nog wel even online op TS voor de Neo :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Balen dat ik nog niet thuis ben...
Had graag meegedaan met deze combi.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Heb de auto nog niet, dus nog even in de winkelmand gooien straks, maar ga zeker een poging doen om mee rond te komen :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:52
JoepW schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:30:
[...]

En je kan als Rookie enkel lid worden van de League als je HIER geregistreerd bent als GoT iRacer met je iRacenaam EN GoT-nick!

[...]

Daarom rijden we de combi ook ;)
Over 2 weken komt hij in de officiële serie. :9

Denk alleen dat ik hem moet missen, is echt een leuke auto.
Heb nog niet op Spa ermee gereden helaas en heb andere prioriteiten vanavond..

[ Voor 14% gewijzigd door Ithric op 11-08-2014 14:38 ]

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Krijg ik dit mailtje binnen:
Hi,

Grant Reeve has made a new post in the "iRacing.com Staff Announcements" forum. You may use the following URL to read the message.

http://members.iracing.co...list/3268931.page#8291248

You have received this email because you have a forum watch on Grant Reeve.
If you no longer want to receive notifications for this user, please access their profile at this URL and change your setting

http://members.iracing.com/jforum/user/profile/8.page
CLICK.... (want ik wil de Nürnburgring testen) krijg ik dit te zien.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/down.png
Dit zijn de updates btw:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/140811_update.png

Weten iemand tot hoe laat het zou duren? Ik was vergeten dat er onderhoud zou zijn....

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 11-08-2014 16:25 ]

• -PassY-
uhm ... Soon :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De download is er al, btw: KLIK

• Arfman

Arfman

Drome!

Wuh ?!

You have requested to update the following packages
Size Package Version Status

1k
Mazda MX-5
v2014.08.06.01

downloaded

81k
Circuit de Spa Francorchamps
v2014.08.06.01

downloaded

168mb
Nurburgring GP
v2014.08.02.01

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:35:
Wuh ?!

You have requested to update the following packages
Size Package Version Status

1k
Mazda MX-5
v2014.08.06.01

downloaded

81k
Circuit de Spa Francorchamps
v2014.08.06.01

downloaded

168mb
Nurburgring GP
v2014.08.02.01
:+
Gevonden....
Graphics

- Fixed a bug that was causing occasional weird shadows to appear on the track surface at night tracks.

- Fixed a bug which could cause parts of the Gen 6 Nascars to disappear.

- Fixed a bug that was preventing certain shadows from being visible in mirrors.

- Improve performance of shadows at night tracks.

Auto Config

- Fixed the autoconfig to more properly detect amount of video memory of GPUs with 2+ GB of RAM and increased the system memory slider for high end PCs

Driving Aids

- Fixed the automatic gearbox driver aid's downshift logic to cope with very close gear ratios, so now the Dallara won't get stuck in 6th.

Chevrolet Camaro Class B

- Fixed the mandatory stamp so that the top blade parts of the spoiler doesn't stamp on custom cars.

- Improved texture mapping on the roof.

Chevrolet SS-Gen6

- Added a california.sto, and added updated Hall of Fame setups.

Chevrolet Silverado

- Updated and added setups.

Dallara DW12 IndyCar

- Fixed a bug where the push to pass limit of 10 during road course races was not being applied.

Ford Fusion-Gen6

Ford Mustang Class B

- Improved texture mapping on the roof.

Mazda MX5 Cup and Roadster

- Quieten the transmission sounds back to original levels.

Toyota Camry-Gen6

Circuit de Spa-Francorchamps

- Fixed the bug where the pace car would crash through the pit wall at the Endurance configuration.

- Fixed the bug where the pace car would not stop correctly at the GP Pits configuration.

Circuit of the Americas

- Fixed the visible seam in the track surface entering Turn 1.

[ Voor 64% gewijzigd door JoepW op 11-08-2014 16:38 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Jammer :P

Zal mij benieuwen wanneer ze de visible seam op Interlagos in het gras rechts na T3 gaan aanpakken :)

• NickThissen
Nog geen fix voor de tire bug dus... had er gisteren ook last van, gelukkig alleen in warmup.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Dacht dat de tire bug wel mee viel. Tot ik gister en berg FGT's zag staan in de warmup lap en er een paar weer terug door het RUF veld moesten :+ Dacht ook nog ergens een riley gezien te hebben in alle chaos :+

Allemaal leuk hier en daar wat schaduw. maar de tire bug is eigenlijk de enigste bug waar ze nu aan moeten werken :) en ik weet het, data verzamelen lijkt me lastig in dit geval.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik weet niet of je graphics afdeling aan tire physics wilt laten werken. ;)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gloeiende....
Krijg ik de mogelijkheid om met de zaak na de GP van Spa te gaan (gold tickets), zit ik nog steeds met gezeik met mn rug, waardoor ik nog geen 2 minuten kan lopen/staan. Oftewel... ik kan niet gaan omdat alleen het stuk van de parkeerplaats -> tribune te ver is voor mij op dit moment.... Aangezien het met een aantal mensen van de zaak is, kan ik ook niet het kaartje innen en verkopen.

Oh man ik baaaaaal als een malle...
Als jullie me straks raar zien rijden, dan komt het omdat ik al flink wat alcohol ahter mn kiezen heb

Cube Nuroad Race (2022)

Verwijderd

derx666 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:00:
Gloeiende....
Krijg ik de mogelijkheid om met de zaak na de GP van Spa te gaan (gold tickets), zit ik nog steeds met gezeik met mn rug, waardoor ik nog geen 2 minuten kan lopen/staan. Oftewel... ik kan niet gaan omdat alleen het stuk van de parkeerplaats -> tribune te ver is voor mij op dit moment.... Aangezien het met een aantal mensen van de zaak is, kan ik ook niet het kaartje innen en verkopen.

Als jullie me straks raar zien rijden, dan komt het omdat ik al flink wat alcohol ahter mn kiezen heb
Gewoon zeggen dat je mee gaat. Je hebt nog bijna 2 weken om fit te worden ;) :p Of een rolstoel te regelen ;) Nee sterkte met je rug

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor ons aller gemak en herkenbaarheid herhaal ik maar weer eens de oproep om in je handtekening hier op het forum een link naar je iRacing profiel te zetten ;)

Dit is de code
code:
1
[url="http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=JOUWCUSTID"]iRacing Profiel[/url]

!!! Wel ff JOUWCUSTID vervangen door je eigen customer id ;) !!!
En je kan dat hier instellen: http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Gloeiende....

F1 is toch een beetje meh.

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:52
Helaas de race gemist, wel jammer volgende keer beter.

iRacing Profiel

• gtrNL
Drommels, deksels en donder.
Eerst tik ik Jos al aan in de eerste ronde bus stop (sorry), probeerde nog te stoppen maar lukte net niet. En vervolgens 1,5 ronde later iets te ver naar buiten en zo linksaf de muur in. Ooh well...

iRacing Profiel

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ach, ik laat me gewoon gek maken door die Burton die me gewoon twee keer vol raakt en mij dikke schade bezorgd.....maarja, om iemand dan moedwillig eraf te rammen, dat kan echt niet......Als straf ga ik dit hele seizoen wel op maandag op de strafbank zitten :(

iRacing Profiel

• -PassY-
Gloeiende....

kan je je niet laten afzetten op/bij de vip parkeerplaats (wel even krukken regelen dan om gezeik te voorkomen met de politie/verkeer regelaar). en je hebt geen hoogte verschillen (tenzij gold radillon) als je naar de tribunes loopt (+-5m lopen)

En kijk even goed naar de gold kaarten, vaak zit er ook iets bij om te parkeren :) Bij mijn silver kaarten zit een optie erbij hiervoor (15 euro activeren) zodat ik op P5/P6 sta en alleen de heuvel hoef af te lopen naar de eau rouge ingang.

in ieder geval succes met je rug.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ja bij de goud kaarten kun je ook op p4/5/6 staan, maar die ken ik nog van de 6 uur van spa... Dat stuk kan ik gewoon nu niet lopen. Ik heb al een mail terug gestaartd naar mn baas wat het probleem is, en dat hij beter de kaarten aan iemand anders kan geven... Mijn dag kan op dit moment niet echt veel slechter...

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Ai, dan heeft je baas de verkeerde goud kaarten :(

Wat misschien nog kan, en met de auto kan je daar wel komen vroeg op de dag de afgelopen jaren, is dat ze jouw op de rotonde onderaan P5 zetten, rechtdoor is de VIP/team ingang, links de ingang en rechts stijl omhoog dan naar P5

Maar dat is dan hopen dat ze dit jaar ook nog zo soepel zijn. Maar de ervaring is wel dat het ieder jaar een stukje strenger overal word.

Anders inderdaad best vervelend om het netjes te houden :+

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:33

Fuelke

Forza Ferrari

Een beetje te weinig concentratie zorgde voor een aantal spins bij het aanremmen van La Source en de derde keer tikte ik met het achterwiel de muur aan en einde verhaal.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ericjooo schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:36:
Ach, ik laat me gewoon gek maken door die Burton die me gewoon twee keer vol raakt en mij dikke schade bezorgd.....maarja, om iemand dan moedwillig eraf te rammen, dat kan echt niet......Als straf ga ik dit hele seizoen wel op maandag op de strafbank zitten :(
Ja Eric dat kan echt niet hoor, het zou verboden moeten worden! Ja je mag best op de strafbank zitten elke maandag, als je van 20:00 tot en met 22:00 dan maar in/op/achter je rig zit om te racen met ons. Want we houden van je hoor :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

High-downforce gaat niet m'n ding worden, maar ik heb ook nog wel ruzie met m'n rig. Met de CSP's was m'n positie hoe ik zat perfect voor mij, volledig ontspannen. Maar deze pedalen staan helemaal kaarsrecht, en dat past dan weer totaal niet bij de huidige zitpositie.

Ik moet dus nog maar even nodig een keer back to the drawingboard om dit te optimaliseren.

De race was voor mij echt heel saai, door meerdere spins heb ik eigenlijk de hele race zo goed als in niemandsland gereden. Hoop dat volgende week wat leuker wordt :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het duurde voor mij even om op tempo te komen. En ik heb ook aardig wat extra rondjes afgelegd (in de 360 graden range). Maar uit eindelijk met de Setup die Bob had gedeeld, de auto wat beter onder de knie gekregen. In kwalificatie een 4de plek kunnen pakken wat ik niet verwacht had van te voren. Ben namelijk niet de snelste in high downforce auto's normaal gesproken.

Race start verliep redelijk maar door wat voorzichtig te zijn wel Koen voorbij moeten laten. Had de eerste 1 1/2 ronde wel erg last van de koude bandjes en Koen liep zo wat uit. Marco zat achter me en die hield de druk erop. Gelukkig kon ik na men bandjes op temperatuur waren wel weer goede tijden neer zetten. Marco spinde en daarna was er niet al teveel druk meer achter me en kon ik me op Koen gaan richten. Daar liep ik langzaam naar toe. Echter beetje tijd verloren bij de pitstop, maar omdat Koen uit eindelijk wat fouten maakte. Lag ik vrij makkelijk weer op p4. Daarna ging Paul de fout in en lag ik op een podium plek.
Bij de laatste pitstop ging Nick in de fout en zo kwam ik 2 seconde voor hem de baan op. Nick ree echter het gat dicht en in de laatste 2 rondes was het vechten voor P2. Ik had nog 5 push to pass over welke ik nu hard nodig had. Ik kon hem dan ook achter me houden echter op het stuk voor de bustsop kwam ik niet lekker uit de bocht en kon Nick hem aan de buitenkant zetten. Door ultiem laat te remmen van Nick kon die hem buitenom bij de bustsop er voorbij zetten. Knap dat die hem hield want ik dacht echt owh die gaat eraf. Daardoor dus uit eindelijk 3de geworden.

Leuke race gehad zo en dat voor een auto die me normaal toch minder ligt.

iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Was niet zo'n goede race. Tempo zat er redelijk in maar heel wat foutjes. Ook een paar keer rond zonder enige aanleiding lijkt het wel.
Heel wat andere zaken aan m'n hoofd en dat maakte het er niet beter op.

Had ook weinig gevoel met de auto en lag nogal hobbelig op de baan maar dat kan ook aan de setup gelegen hebben.
Maar zoals wel meerderen hier is zo'n high downforce gebakje niet echt mijn ding.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wat fragbeestje zegt zo ging mijn avond ook... Alleen wa ik het na de 5e keer spinnen wel zat. Na de 1e spin zowat de hele tijd alleen gereden, en dan is er echt geen fuck aan. Downforce auto's zijn niet echt geschikt om mee te vechten, en uitrem/inhaal acties zoals Nick op DD waren eerder uitzondering dan regel. Wat dat betreft zijn de GT's en de langzame gebakjes een stuk leuker.

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Net als velen met mij, lees ik hier boven, ben ik ook niet zo van de DF auto's ;)
Het kostte me dan ook de hele practice en een deel van de kwali om de auto enigszins te begrijpen.
In de practice de setup die Bob geshared had nog wat aangepast naar mijn zin. Iets meer bandendruk, meer camber achter, langere 6 en de diff iets aangepast. Ik kwam niet verder dan een plek 13. In de kwali TS ff gemute en er een 1:54,6 eruit geperst. Goed voor een 7de plek.
De start ging best redelijk maar ik verloor uit voorzichtigheid wel wat plekken. Uiteindelijk 5de geworden met wel wat leuke race momenten, close encounters en de onvermijdelijke 360'rs.
Ik ga deze week de replay nog even bekijken ivm enkele ongelukken in de eerste ronden. Ik zal mijn opmerkingen niet hier plaatsen, maar individueel sturen naar de betrokken rijders.

Wel gaan we instellen voor 'onbekende' rijders dat ze minstens op tijd moeten joinen in de practice. Los van de eventuele mening over wat er met Robert B. (nee het is geen crimineel) gebeurde is het niet fijn als mensen op deze late manier instappen en we niet weten hoe iemand rijdt.

Verwijderd

De rondjes op Spa waren m'n eerste road rondjes met de DW12. Van een oval race wis ik dat er enorme draft en verlies aan downforce zat binnen 0.5 sec. Ook kon de wagen enorm onderstuurd worden als je te hard de bocht in pushte. Met die gedachte gaan rijden. Was verrast met p3 in Q omdat ik net 1 half fatsoenlijk rondje in practice reed.

Begin vd race was leuk sidebysides met Paul en Nick. Door foutjes aan hun kant uiteindelijk eenzaam rondjes gereden. Downforce is ook niet mijn ding. Volgende keer een Nascar op Spa? ;)

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:58:
... Volgende keer een Nascar op Spa? ;)
*O* oOo *O*

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Red Baron
  • Laatst online: 22-11 06:29
Gisteren last minute nog even gejoined ;) en m'n eerste rondjes dus in de Q gedaan.
Nou had ik de dag ervoor wel al zitten oefenen met de FW31 voor de WCS, maar dit rijd toch wat anders.

Ik had de setup van Bob gepakt en ik was eigenlijk wel verbaasd dat ik ondanks 0 voorbereiding (op 5 rondjes op mid ohio in w13 na) meteen al voorin kon kwalificeren.
Na een fout in een rondje was er nog tijd over voor 1 lap waarin het wel mogelijk was geweest had om een 52 te doen. Echter had ik niet op de benzine gelet en toen ik wilde beginnen aan de hotlap was de tank leeg. Met minder dan 2 minuten te gaan was er dus geen tijd meer voor een outlap helaas.

De race een beetje rustig aangevangen achter Nick en ik maakte een klein foutje in Les Combes omdat ik niet heel erg zeker was over de handling 2-wide daar en ik verloor een plekje aan Rudy.
Niet veel later kon ik Rudy volgen tijdens het inhalen van Nick en kort daarna kon ik ook p1 pakken en een gaatje slaan.

Echter na m'n eerste stop ging het mis, bij het uitkomen van de pits pakte ik iets te enthousiast de kerb op Eau Rouge mee en verloor de auto die links de muur in knalde.
Terug gehobbeld naar de pits voor een nieuwe wagen en van buiten de top 10 nog weer terug weten te rijden naar p6 door Bas in de laatste ronde in de Busstop nog even in te halen.

Het was een leuk avondje, maar een beetje jammer dat er niet echt spannende gevechten waren :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Red Baron schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:41:
Het was een leuk avondje, maar een beetje jammer dat er niet echt spannende gevechten waren :)
Gevecht om P2 was wel spannend in de laatste rondes. >:) >:)

En volgende week Mustang op Mosport dus das weer met GT bakje. ;)

iRacing Profiel

• Red Baron
  • Laatst online: 22-11 06:29
Ja ik spreek meer voor mezelf he.
Ook met Rudy en Nick was inhalen vrij simpel met die draft.
Ik weet niet of ze push to pash gebruikten om te verdedigen, maar ik heb die pas in de laatste 2 rondes gebruikt om een snel rondje neer te zetten. Helaas had ik toen in beide rondes traffic, dus wellicht was er nog wel een lage 52 mogelijk geweest.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• NickThissen
Ik gebruikte het niet want tegen die draft is toch niet te verdedigen, zonde om hem daar op te gebruiken en dan alsnog de positie te verliezen. Jullie liepen na de inhaal actie snel uit maar daarna liep ik weer op Rudy in, totdat ik in de pit exit rond ging en hem kwijt was. Bij de laatste pit ook nog gespind bij de entry waardoor Robbert nog voor me kwam, maar gelukkig kon ik hem nog net inhalen met een do or die actie :p

Mijn iRacing profiel

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Die Burton zit te mekkeren over Eric, hij zou tijdens het mekkeren beter blijven opletten ipv me op te houden door de schade aan zijn auto als ik de Raidillon opstuif.

Persoonlijk vond ik wel dat er best wel wat meer fuel in had moeten kunnen, de tank leek precies meteen leeg.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fuelke schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:59:
......Persoonlijk vond ik wel dat er best wel wat meer fuel in had moeten kunnen, de tank leek precies meteen leeg.
Ik heb in W13 alle Monday Tournament races ingevoerd en toen bij de races waarvan ik dacht dat we de fuel zouden beperken 50% fuel capacity ingevuld. Bij de DW12 had het 100% moeten zijn, want dan hadden we één stop moeten doen. Helaas is die 50% fuel capacity blijven staan en daarom moesten we 3x pitten. Wat ik overigens wel een leuke twist vond. ;)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik dacht helaas dat ik nog wel een rondje extra kon, maar in Blanchimont dacht mijn DW12 hé zo gaan we niet verder hoor. En vlak voor de kegeltjes viel ie stil.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik neem aan dat die burton in niet mis te verstane woorden is duidelijk gemaakt dat wij zo niet racen, en als hij denkt dat dat wel zo kan, dat hij maar op moet sodem**teren :)
Een race ongeluk kan altijd gebeuren, ben zelf regelmatig de schuldige en de ontvanger geweest (en ontploft, enz. sorry bout that...), maar als je denkt tijdens de Q in te kunnen stappen zonder de nodige skills (Paul is een uitzondering, want known Alien), en dan even een avond racen voor een paar mensen verpest... nja... opzouten.nl :)

Cube Nuroad Race (2022)

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja alleen ik mag jouw race verstieren en dan vrolijk door rijden. >:) >:)

Maar ja deze keer deden we het in de practise hey. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door DutchDevil79 op 12-08-2014 14:21 ]

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hehehehe... My revenge will be sweet :)

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:16:
Ik neem aan dat die burton in niet mis te verstane woorden is duidelijk gemaakt dat wij zo niet racen, en als hij denkt dat dat wel zo kan, dat hij maar op moet sodem**teren :)
Een race ongeluk kan altijd gebeuren, ben zelf regelmatig de schuldige en de ontvanger geweest (en ontploft, enz. sorry bout that...), maar als je denkt tijdens de Q in te kunnen stappen zonder de nodige skills (Paul is een uitzondering, want known Alien), en dan even een avond racen voor een paar mensen verpest... nja... opzouten.nl :)
Rustigrustigrustig...

• derx666

derx666

mecker ende blaet

IK.... BEN..... RUSTIG.... GVD !!!!

>:) >:) >:)

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Ik heb de replay bekeken en hij stuurde me ook meteen een PM van "wat gebeurde daar". Ik ben het er wel mee eens dat we niet meer zo laat moeten toelaten, en iemand had ff moeten meekijken om te bepalen of hij veilig kon rijden. Maar achteraf gezien viel het volgens mij ook wel weer mee. Het was niet zo alsof hij z'n auto niet op de baan kon houden, hij kon volgens mij prima mee komen, en had gewoon twee onhandige momentjes met Eric. Beide incidenten waren gewoon zijn schuld (Robert), maar ze waren nou ook weer niet zo erg dat ik vind dat er speciaal een punt van gemaakt moet worden ofzo. In een gemiddelde maandag race gebeuren er 3 of 4 keer op een race ergere dingen, dat kan toch allemaal gewoon gebeuren, en dat het nou net gebeurt bij iemand die net instapt was in dit geval volgens mij gewoon toeval.

Handig zeker niet en hij haalt zich de ellende zo wel zelf op de nek, maar zoveel was er nou ook weer niet aan de hand imo.

Maar goed ik was niet betrokken dus dat is makkelijker praten :p

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 12-08-2014 14:42 ]

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb de replay helaas niet gezien, en kan er eigenlijk ook niet over oordelen, maar ik denk dat het goed is dat we mensen die we niet kennen cq. geen requlars zijn niet tijdens een quali laten connecten en dan meeracen. Wil je racen, prima, maar dan wel eerst ff practice van te voren zodat wij hem leren kennen, en hij ons.

Cube Nuroad Race (2022)

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Precies, een minimum was 15 minuutjes trainen (voor mensen die we niet goed kennen, de regulars hier kunnen allemaal wel redelijk sturen) lijkt me een redelijke tijd, maar daar mag de organisatie een ei over leggen :)

Xbox

• -PassY-
ik was er gister niet bij, maar het klinkt een beetje "een beetje ongelukkige actie" en daarna wat misverstanden

Denk ook dat wel meespeelt dat wij hem, en hij ons niet goed kent. En als je dan een ongelukkige actie doet, dan kan dat nog al raar overkomen lijkt mij.

Maar ja, wie ben ik, ik heb ook een keer Joep er af gekegelt met een handige actie in de 2de bocht :+ En zelf ben ik er ook een paar keer vanaf gekegelt :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Joep eraf gekegeld? En jij zit nog in de league?

>:)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb een keer een heel veld bij elkaar geveegd :'( En nog wel meer O-)
Arfman schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:09:
Joep eraf gekegeld? En jij zit nog in de league?

>:)
Als dat soort dingen zouden gebeuren in onze league dan was het snel over... met...
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/iracing/membersite/got_iracing.png

[ Voor 87% gewijzigd door JoepW op 12-08-2014 16:11 ]

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Joep eraf kegelen? Nog nooit gedaan lol.

Maar ja incidenten horen bij het racen we moeten ook niet allemaal softies worden tijden het racen. In het heetst van de strijd lopen de gemoederen wel is op. Het is gebeurd en we kunnen er van leren voor de volgende keer.

iRacing Profiel

• -PassY-
als ik heel eerlijk ben, vind ik de kwaliteit van het rijden erg goed.

Uiteraard worden er wel eens wat fouten gemaakt, en soms ook domme fouten, en soms ook geduld fouten, maar zolang ze niet iedere week gemaakt worden is er niks aan de hand.

Senna, Schumacher, Prost, Alonso, Vettel maken ook wel eens een foutje :) En aangezien we met zijn allen nog niet eens het talent hebben van 1 van hun, denk ik dat een foutje er zo nu en dan bij hoort.

Zolang we maar niet zonder kip zonder kop over de baan gaan rennen/racen ofzo. En er rekening mee houden dat persoon A zich lekker voelt met veel downforce, en Persoon B liever driftend de bochten neemt in een dikke GT. Maar dat is een kwestie van niet last minute joinen zodat je een beetje kan aftasten :)

Verwijderd

Het racen wel, lap 1 zijn er meestal wel een paar met contact als ik uitga van ts. Daar zit wel room for more patience.

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Ik heb alleen de ervaring van vorige week, waar ik me goed geamuseerd heb, alleen maar gentlemen 8) .
Vanavond gaat me wederom niet lukken, helaas.
Deze week erg weinig tijd, jammer want ik heb vanochtend in de specracer wat rondjes op COTA west gereden, en wat is dat een leuke combi voor deze week zeg!

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Verstappen Jr. naar Red Bull... Zouden we dan toch weer een keer een F1 coureur krijgen in een top team.

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:04:
Het racen wel, lap 1 zijn er meestal wel een paar met contact als ik uitga van ts. Daar zit wel room for more patience.
Idd.. :)

• -PassY-
derx666 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:16:
Verstappen Jr. naar Red Bull... Zouden we dan toch weer een keer een F1 coureur krijgen in een top team.
Laten we het hopen :) Talent heeft ie zeker, en nu ook een grote zak geld (red bull) achter zich.

Hopen dat hij in het programma kan blijven, met de rijders die eruit moesten is het vaak niet goed afgelopen met de cariere in de autosport (geen geld meer). Maar wat Max dit jaar laat zien is best 7(8)7

:)F *O* :)F *O*

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Server is up ;)

• -PassY-
Was best een leuke sessie. Alleen jammer dat Bob eraf ging. Had best moeite om in het ritme te komen en het gaatje dicht te rijden of te verkleinen zelfs nadat wat Ford GTs in de opwarm ronde banden problemen hadden. Even voorbij gelaten en gaan was het idee.
En de keer dat er iets van ritme kwam, dan kwamen de HPD's voorbij :+ Hup weg, en opnieuw beginnen :+

En het verkeer viel me echt heel erg mee, had 10000x erger verwacht omdat mosport best tricky is. En ritme is gewoon een kwestie van oefenen :D

Pagina: 1 ... 85 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.