La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik heb het weer eens geprobeerd (W8.1) en het werkt nu goed!Red Baron schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:55:
[...]
Heb dat wel eens eerder gelezen, maar de keren dat ik dat geprobeerd heb werkte het niet zoals jullie omschrijven als ik het me goed herinner.
Dan switchte het terug naar 3 schermen die gecloned waren in plaats van een grote desktop dacht ik.
Verder heb ik naast de 3 schermen ook nog mijn tv via HDMI aangesloten als 4e scherm.
Vroeger op dezelfde kaart, maar tegenwoordig hangt die aan de onboard HDMI aansluiting na wat geëxperimenteer met met quick sync.
Ik zal het vanavond nog eens proberen, maar heb geen goede hoop dat het werkt zoals jullie zeggen
Windows zet zelfs alle icoontjes op de desktop weer op de originele plek. Fijnsssss.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Zoals dit maar dan met nummers (voor pc)
http://shop.fanatec.com/i...e/formula-PS3Mode_575.jpg
Heb een Round1 stuur met universal hub gekocht en vandaag binnen, wil wel even zorgen dat ik de knoppen goed aansluit anders moet ik steeds opnieuw calibreren... Van de universal hub heb ik de knoppen, maar van het F1 stuur kan ik het niet vinden...
om met die race mee te doen moet je een c-licentie hebben. heb je dat al?nils7 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:57:
Hej hej het draait prima op m'n Surface Pro.
Alleen geen idee hoe het met anderen is in een race of die dan alles nog bij houdt hahaha.
Het zijn geen super graphics maar het gaat smooth.
Heb veel getest en nog geen race gereden, ik blijf toch een OpenWheel man.
Heb wat gereden op Zandvoort, CotA, Zolder en Spa.
Met de Williams op Spa een 1:58 en de ronde er na zat ik er al 2 seconden onder in Pouhon toen ik van de baan schoot. Dus een 1:56 zit er wel in met de standaard set up
Toen niet meer geprobeerd misschien dat het sneller kan als ik geen standaard set up probeer, maar zelf ga proberen.
Van het weekend eens gaan racen, wilde een race beginnen die rond 21:15 zou beginnen stond er (20:15 GMT) maar ik drukte op "racen" met 21:11 en toen kon ik niet meer joinen met de Mazda op Gilles Villeneuve.
Hoe ver van te voren kan ik een race nog mee doen?
- Heerlijk om een rond stuur te gebruiken, voelt veel natuurlijker vooral in de Lotus. Weet niet wat het precies is maar leek alsof ik meer controle had. Zat meteen op een sneller rondje (verknald in laatste bocht alleen) zelfs met vermoeidheid.
- Round1 stuur is misschien toch net aan de kleine kant (27 cm). Maar ik weet zeker dat ik alle andere opties (32 cm zoals BMW of nog groter) te groot vind. Getest bij Dirk en ik vond het toch wat onprettig groot. Eventjes wennen denk ik, en anders kijken of ik een mooi echt stuurtje kan vinden wat er tussenin zit.
- Universal hub is prima ding, fijn stevig en goed te customizen. Kreeg alleen niet 4x button box (3 buttons) plus de rotary encoder tegelijk erop want dan zat de rotary encoder in de weg voor de shifters (bij de grote shifters past het wel maar die vond ik niet prettig). Die heb ik dan maar eraf gelaten voor nu want gebruik ik bij het F1 stuur ook nooit (maar voornamelijk omdat die niet lekker werken, deze werkt volgens mij beter).
- Aan de andere kant is het qua assemblage toch veel meer werk dan ik had gedacht. Alles zit met moertjes en boutjes vast, niks geen slim klik systeem ofzo. Alles moet los geschroefd als je een extra button ding erop wil of zelfs maar wil verschuiven. Belangrijk dus om ff goed na te denken hoe je het wil hebben want eventjes een dingetje opschuiven kan dus niet, dan moet alles weer los. Nu alles erop zit geen probleem natuurlijk, en het was ook echt niet moelijk maar gewoon een pruts werkje.
Al met al prima tevreden, stuurtje ligt lekker in de hand en ik denk dat ik zo gewend ben dat het wat klein is (toch hetzelfde als de g25/27 volgens mij), en zo niet dan is een nieuwe rim er zo opgezet (in tegenstelling tot alle buttons enzo kun je de rim wel gewoon eraf schroeven en snel vervangen).
Grappig, ik heb sinds 2 dagen de Universal Hub met Flat1 (ook 27 cm) en vind 'm ultra klein en moet er nog heel erg aan wennen.NickThissen schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:52:
- Round1 stuur is misschien toch net aan de kleine kant (27 cm). Maar ik weet zeker dat ik alle andere opties (32 cm zoals BMW of nog groter) te groot vind. Getest bij Dirk en ik vond het toch wat onprettig groot. Eventjes wennen denk ik, en anders kijken of ik een mooi echt stuurtje kan vinden wat er tussenin zit.
Wel super veel controle in de open wheelers, en voelt heel fijn, maar ben nog totaal niet gewend aan het kleine formaat.
Heb hiervoor 2 jaar lang exclusief met de BMW gereden, dus heb waarschijnlijk het omgekeerde van wat jij hebt.
Beetje vreemd is het wel want F1 is ook 27 en de G25 die ik daar voor lang heb gehad volgens mij ook dus ik zou er gewend aan moeten zijn..
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Iemand nog een Flat1 (zonder hub dus) kopen voor 90 euro (letterlijk nog maar 10 rondjes mee gereden)?
Kan ik van dat geld en wat extra de P310 halen.
Nou daar moeten we dan maar op hopen. Want met 3-4 teams vanuit GoT trainen is veel leuker!Ithric schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:21:
[...]
...... en be afhankelijk van de team hoofd van RL.
.....
+1JoepW schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:47:
[...]
Nou daar moeten we dan maar op hopen. Want met 3-4 teams vanuit GoT trainen is veel leuker!
Ik heb nog een forum draaien, waar we we allemaal terecht kunnen.
[ Voor 34% gewijzigd door Niellie41 op 07-08-2014 10:35 ]
Had denk ik de verkeerde smile.JoepW schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:47:
[...]
Nou daar moeten we dan maar op hopen. Want met 3-4 teams vanuit GoT trainen is veel leuker!
Volgens mij komt het wel goed Joep, gaat altijd gemoedelijk hier en een top sfeer dus vast wel een aantal die mee gaan doen en samen trainen.
EDIT: zoals gezegd als ik niet kan/mag rijden (Vanwege Irating) dan wil ik wel helpen met andere dingen.
Mocht dit niet bij RL zijn dan bij GoT.
Misschien gooi ik dan wel een full stream (onboard dan etc) op, dat andere zich op de rest kunnen focussen.
[ Voor 24% gewijzigd door Ithric op 07-08-2014 10:37 ]
Te druk bestaat nietNiellie41 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:34:
Wordt het dan niet te druk, wanneer er ineens 6/7 man bij komen?
Ik heb nog een forum draaien, waar we we allemaal terecht kunnen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
TuxiDeni, DutchDevil79, creapYYY, elni, Fragbeestje en ik dan. Ithric kan je er ook nog bij doen.
Dit is het, voor nu.
Ik heb even wat setups getest en een Q gereden met de setup die op het forum staat voor deze week van Bruno Linden Muller. Q van 2.04.2 gereden geloof ik. Auto reed compleet anders dan vorige week op Spa, heel stabiel maar op de rechte stukken verloor ik veel tijd. Setup van Spa erbij gepakt (http://members.iracing.co...t/25/3265836.page#8258580) en daar reed ik in een practice sessie een volle seconde sneller mee (2.03.1). Wel onstabieler, de eerste ronde moet je echt uitkijken en ook bij het uitkomen van een bocht blijft hij tricky maar dus wel veel sneller. Doe er je voordeel mee
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
De Ford GT heb ik inmiddels al weer een raceje mee gewonnen, vanavond ga ik oefenen in de HPD en misschien ook gelijk een race doen.
Ik heb het gisteren ook even geprobeerd en het leek nu wel goed te werken.JoepW schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:21:
[...]
Ik heb het weer eens geprobeerd (W8.1) en het werkt nu goed!
Windows zet zelfs alle icoontjes op de desktop weer op de originele plek. Fijnsssss.
De vraag is alleen of het dan ook weer werkt met een meer up-to-date driver, maar ik voel er weinig voor om dat eens even te gaan testen.
Is zo'n Win+P actie trouwens ook te doen via een CLI? Een snelle Google search levert niets op.
Ik gebruik op dit moment namelijk een batch file om te switchen.
Naast het switchen tussen profielen pas ik dan ook wat iRacing ini settings aan.
Zo race ik met wat lagere settings voor de fps, gebruik ik windowed mode als ik spectate, of doe ik single+full screen met alles op max voor het maken van screenshots.
Ja, dat kanRed Baron schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:11:
[...]
Ik heb het gisteren ook even geprobeerd en het leek nu wel goed te werken.
De vraag is alleen of het dan ook weer werkt met een meer up-to-date driver, maar ik voel er weinig voor om dat eens even te gaan testen.![]()
Is zo'n Win+P actie trouwens ook te doen via een CLI? Een snelle Google search levert niets op.
Ik gebruik op dit moment namelijk een batch file om te switchen.
Naast het switchen tussen profielen pas ik dan ook wat iRacing ini settings aan.
Zo race ik met wat lagere settings voor de fps, gebruik ik windowed mode als ik spectate, of doe ik single+full screen met alles op max voor het maken van screenshots.
1
2
3
4
| displayswitch.exe /internal displayswitch.exe /clond displayswitch.exe /extend displayswitch.exe /external |
bron
Xbox
Heb de tijden aangepast naar onze tijdzone
http://members.iracing.co...list/3268396.page#8280237Sim and web updates.
Release notes will be posted with details.
CEST
Monday 2014-08-11 1000 Hosted Sessions Unavailable*
Monday 2014-08-11 1600 Service Unavailable
Monday 2014-08-11 1800 Service Restored
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 07-08-2014 15:49 ]
Kijk dan wordt het interessant.BM schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:24:
[...]
Ja, dat kan
code:
1 2 3 4 displayswitch.exe /internal displayswitch.exe /clond displayswitch.exe /extend displayswitch.exe /external
bron
Overigens is het /clone ipv /clond aldus MS en heeft jouw source dus een typo gemaakt.
Wel appart trouwens dat /? of --help o.i.d. geen opties geeft, maargoed dan gaan we dat maar eens proberen ipv het switchen met profielen.
Ik vond het al een rare switch, maar zat op kantoor, dus maar 1-op-1 overgenomenRed Baron schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:03:
[...]
Kijk dan wordt het interessant.
Overigens is het /clone ipv /clond aldus MS en heeft jouw source dus een typo gemaakt.
Wel appart trouwens dat /? of --help o.i.d. geen opties geeft, maargoed dan gaan we dat maar eens proberen ipv het switchen met profielen.
Xbox
Lijkt me duidelijk dat dan Nurburgring en de Nordschleife komenNiellie41 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:49:
Er komt een update aan komende maandag.
[...]
http://members.iracing.co...list/3268396.page#8280237
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Yep en dag-/nacht-transitie en regenArfman schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:23:
[...]
Lijkt me duidelijk dat dan Nurburgring en de Nordschleife komen
Cube Nuroad Race (2022)
/thread
Vergeet vooral de Mercedes, Aston Martin, Jaguar, Audi, Camaro, Corvette, Cadillac, Viper, Ferrari, Lamborghini, Ford en Nissan GT3's nietArfman schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:23:
[...]
Lijkt me duidelijk dat dan Nurburgring en de Nordschleife komen
[ Voor 44% gewijzigd door Ithric op 07-08-2014 17:36 ]
* Results page now shows elapsed time for winnerNiellie41 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:49:
Er komt een update aan komende maandag.
[...]
http://members.iracing.co...list/3268396.page#8280237
Zo, waardeloze race van mij zeg. Eerste paar laps gaan prima (muv 3 beschadigde HPD's die de Riley's weer blokkeren), daarna begin ik te prutsen met verkeer, wordt afgeleid door m'n vriendin die begint te praten terwijl m'n microfoon openstaat dus die wil ik muten en ik misshift en ga er bijna af + verlies aansluiting met Riley 1 en 2 en daarna spin ik ook nog eens en loop wat aero damage op. In de laatste ronde heeft een HPD schade en die besluit op het laatste moment de pits in te gaan -> weer een 4x en toen zat ik op 16 incs. Op eierschalen de race uitgereden maar fun was anders, wat slecht zeg.Arfman schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:45:
Thanks DD, die ga ik over 1 minuut eens proberen
Setup is verder prima DD, beetje tricky met op gas gaan net zoals die Spa setup van Joao maar hield het verder goed.
Helaas geen streaming beelden omdat mijn PC of OBS of de webcam geen 1080P trekt zonder om de haverklap frames te droppen. Terug naar 720P dus, hopelijk volgende race beter op alle fronten.
Thanks. Vond de gearing niet zo fijn, heb de 2 flink korter gemaakt en de 3 ook een beetje. De 5 lijkt ook wat te lang of is dat in de draft wel goed? Reed een 2:02.9 met 2:02.4 optimal kan nog wel flink wat vanaf dus. Vond hem wat onderstuurd in de langzame bochten, es kijken of ik dat eruit krijg...DutchDevil79 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:33:
https://dl.dropboxusercon...3_RdR_Road_America_R1.sto
Setup voor de Riley op Road America.
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=6036
Een 2:02.393 gehaald met race fuel.
*prikt Niellie41*Fuelke schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:54:
[...]
Wat verwacht je eigenlijk van een crew chief ?
Zeker ondergesneeuwd zo'n reactie onderaan de pagina
De strategie qua benzine bepalen, waarschuwen voor verkeer om de auto heen en er voor zorgen dat de instellingen voor de pitstops goed staan (dat kan als je joined als spotter).Fuelke schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:38:
[...]
*prikt Niellie41*
Zeker ondergesneeuwd zo'n reactie onderaan de pagina
En je bent het eerste aanspreekpunt voor racecontrol.
Zal mij benieuwen hoe ze dat oplossen met rijderswissels. Je joined nu als Spotter van een rijderNiellie41 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:57:
...... (dat kan als je joined als spotter)......
Hmm lijkt me wel wat eigenlijk, dan de headset wel eens ontdoen van het stof.Niellie41 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:57:
[...]
De strategie qua benzine bepalen, waarschuwen voor verkeer om de auto heen en er voor zorgen dat de instellingen voor de pitstops goed staan (dat kan als je joined als spotter).
En je bent het eerste aanspreekpunt voor racecontrol.
Ze hebben sowieso al aangegeven dat je met meerdere rijders tegelijk in de server kan zitten. Degene die dan het eerste op Drive klikt, kan dan in de auto.JoepW schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 22:11:
[...]
Zal mij benieuwen hoe ze dat oplossen met rijderswissels. Je joined nu als Spotter van een rijder
Zoals ik het nu allemaal lees, blijft het principe allemaal het zelfde. Alleen wordt driver dan car/team.
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 07-08-2014 23:31 ]
Zal hem is proberen. Maar die 5de versnelling moet wel echt zo lang. Had hem eerst een klikje korter staan maar kwam toen een aantal keer in practise al in de limiter als ik in de slipstream ree. In mijn race zat ik ook constant achter iemand en dan is die perfect kwa 5de gear.NickThissen schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:33:
Heb hem iets aangepast nog, iets lastiger bocht uit maar nog wel te doen (rondje opwarmen wel);
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=6036
Een 2:02.393 gehaald met race fuel.
Wordt interesant, gisteren 22 IR punten gehaal dus kom in de buurt om te kunnen rijden.Niellie41 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:29:
[...]
Ze hebben sowieso al aangegeven dat je met meerdere rijders tegelijk in de server kan zitten. Degene die dan het eerste op Drive klikt, kan dan in de auto.
Zoals ik het nu allemaal lees, blijft het principe allemaal het zelfde. Alleen wordt driver dan car/team.
Weet alleen niet of ik iedereen hun race wil vergallen en gewoon spotter/2de spotter wil zijn.
Ga in iedergeval wel bij betrokken zijn lijkt me een leuke ervaring om als team je door de race te slaan.
Wim starte achter mij, maar zag dat hij ook niet veel geluk heeft gehad.
Net nog even een Q gedaan met Nick's setup met iets langere 5e versnelling (mag in Q juist wel weer 1 tikje korter omdat je geen draft hebt), tijd gezet van 2.02.523 waarmee ik tevreden ben. En oh ja: +0.45SR, zit nu weer op B 3.44. Zat na de race van gisteravond op B2.99, grmbl
Na het lezen van deze opmerking heb Ik er toch nog eens naar gekeken, en ik denk dat het beeld dat heerst over input lag met vsync achterhaald is. Het verschil tussen vsync aan (op de driver met 1 max prerender en ingame uncapped) en geen vsync zonder locking kan ik niet zien. Het stuur snel heen en weer bewegen zie ik geen input lag verschil. Theoretisch is er natuurlijk input lag, maar de lengte van je USB kabel is theoretisch ook een factor daarinNickThissen schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 22:13:
[...]
Probeer het eens zonder cappen, of cappen op een ander nummer, en zonder vsync, want vsync is echt evil qua input lag.
Mogelijk dat mijn Logitech Driving Force Pro daarbij een grotere rol speelt.
Overigens met een NVidia GPU en single screen.
Het is gewoon een feit dat je met vsync altijd extra input lag hebt. Hoe veel die extra input lag is hangt van veel factoren af, maar het is altijd minimaal 1 frame (16.7 ms dus)The_FrankO schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:16:
[...]
Na het lezen van deze opmerking heb Ik er toch nog eens naar gekeken, en ik denk dat het beeld dat heerst over input lag met vsync achterhaald is. Het verschil tussen vsync aan (op de driver met 1 max prerender en ingame uncapped) en geen vsync zonder locking kan ik niet zien. Het stuur snel heen en weer bewegen zie ik geen input lag verschil. Theoretisch is er natuurlijk input lag, maar de lengte van je USB kabel is theoretisch ook een factor daarin
Mogelijk dat mijn Logitech Driving Force Pro daarbij een grotere rol speelt.
Overigens met een NVidia GPU en single screen.
http://www.anandtech.com/show/2803/5
Daarnaast is input lag niet iets wat je makkelijk direct ziet, zelfs als je er op let. Maar onbewust kun je er wel last van hebben.
Als je er geen last van lijkt te hebben en je het fijner vind rijden dan moet je het zeker gebruiken, maar ik zou eerst andere opties proberen voordat je naar vsync grijpt zodat je kan vergelijken.
Had de race om 22:00 mee willen pakken, maar dat laat ik maar ff gaan denk ik.
Xbox
Lol @ Dennis op 32.10 min
Maar serieus, vraag me af of die Ladak ooit nog eens gebanned gaat worden. Hij is een gevaar in iedere race die hij rijdt
[ Voor 16% gewijzigd door BobvK op 08-08-2014 22:47 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ook heel cool met de position tracking nu, je kan gewoon naar links of rechts leunen, naar voor / achter, even dichter bij je spiegel leunen om er beter in te kijken, etc. En dit is nog allemaal zonder dat er low persistence enabled is (komt binnenkort) dus er zou veel blur moeten zijn, en zelfs dat valt me nu al mee. Als ik vsync aanzet dan is het nog een stuk vloeiender, maar dan loopt de tracking achter en dat is meteen exit, dan ben je binnen 5 seconden misselijk. Maar dat hadden ze inmiddels ook verbeterd las ik.
Overigens prima mee te racen, resolutie is gewoon goed genoeg. Niet super uiteraard, maar ik had er gewoon geen last van. Ben erg benieuwd hoe dat in iRacing is want zal toch wel anders zijn met een sim die je gewend bent (LFS eigenlijk nooit gedaan).
[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 09-08-2014 00:14 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Dan de race. Was een sof van 2200 dus dat viel wel mee. Mocht weer eens van pole starten, maar zag dat ik Matt Dafoe achter me had staan op P2, en ik wist dat het een zware race zou worden. Bart de Laat (Nedelander die nog vrij nieuw is, maar wel verdomde snel, en ik moet hem nog hier naar GoT halen) had nog geen Q tijd, en startte vrij achteraan.
Eerste rondes gingen vrij goed, en we konden met z'n 2e langzaam weglopen van P3. Bart had ondertussen moeite om Joey Schmidt in te halen, en nadat hem dat eindelijk gelukt was spinde hij terwijl hij P4 in wilde halen. Daar hadden we dus ook geen last meer van... pfew...
Helaas kreeg ik Matt niet uit mn slipstream, en op wat kleine plaagstootjes na, maakte hij ook niet echt aanstalten om me in te halen. Ik wist dus dat hij het in de laatste ronde ging proberen... jippy...
2-3 rondes voor het einde begon hij richting bridge uitproberen of hij me daar kon pakken, maar ik kon de aanvallen vrij gemakkelijk afslaan door buitenom te blijven rijden in Bridge, en daarna makkelijk de binnenbocht te pakken in Priory.
En toen de laatste ronde... Matt vond deze zo cool dat ie hem op youtube heeft geknald... See for yourself:
[YouTube: http://youtu.be/slcjA1wRSmE]
Ik zeg maar een ding:
Cube Nuroad Race (2022)
------------------------------------------------------------------
Balen...
Dacht dat de wscs nog steeds c-class was.
Dan maar een andere serie uitkiezen om mijn irating omhoog te krijgen voor de neo.
Heeft iemand de corvette challange geprobeerd?
[ Voor 21% gewijzigd door thijmennabuurs op 09-08-2014 05:14 ]
Ik heb een paar races gedaan, maar is echt overleven.BM schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:45:
DW12 op Watkins, vind het nog knap lastig. Zonder trainen de kwalificatie in gedoken en tot een lage 1:30 gekomen, daarna in practise een volle tank leeg gereden, maar dat was vrij hopeloos... 1:31 mid tot 32 laag, veel te traag om te gaan racen. Pitstop gemaakt, volle tank, verse banden, en dan rijd ik in m'n 2e rondje ineens een 31.0
Had de race om 22:00 mee willen pakken, maar dat laat ik maar ff gaan denk ik.
Veel mensen spinnen en maakte zelf ook teveel fouten.
Kon kwa pace de top 5 bij houden, tot een klein foutje waar het altijd goed gaat en dan lig je 12-14de en moet je hopen dat als je moet pitten je niet meer hoeft te tanken.
Weekend even verder racen, maar de auto heb ik redelijk onder de knie op WG.
Na vorige week wou ik gisterenavond op mid-ohio meedoen, maar... 1 persoon in de practice. 0 in de qualify en 2 in de race van 23 uur en dat op een vrijdagavond. Ziet er dus niet goed uit. Op Road Atlanta was de bezetting nog iets beter en heb er wel fijn geraced in een klein veld met deelnemers van 800 tot 4000+ ir. Over het algemeen wordt er redelijk proper gereden, dus zeker geen GT3 toestanden. Dit had mijn voorkeur op de WSCS wegens kortere races en geen multiclass.thijmennabuurs schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 04:41:Heeft iemand de corvette challange geprobeerd?
Verwijderd
Toch wel respect hoor. Zo weinig vaardigheden en zo lang/veel iRacen. Aan het filmpje te zien lijkt het of Ladak een keyboard of andere controller gebruikt.BobvK schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:34:
YouTube: iRacing: Road Warrior Round 10 DW12 - "Mid Ohio Indy Car" - The Best Driver In Iracing
Lol @ Dennis op 32.10 min![]()
Maar serieus, vraag me af of die Ladak ooit nog eens gebanned gaat worden. Hij is een gevaar in iedere race die hij rijdt
Als je de statistieken bekijkt ruikt het trouwens naar account sharing met iemand die de A license gehaald heeft.
Heb 'm ook eens opgezocht, maar dat is niet best. Als je in die Road Warrior na 15 rondjes race als snelste tijd een tijd hebt staan die 31 seconde trager is dan de snelste. Zo te zien ook geen enkele practice of kwalificatie sessie gedaan.Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:33:
[...]
Toch wel respect hoor. Zo weinig vaardigheden en zo lang/veel iRacen. Aan het filmpje te zien lijkt het of Ladak een keyboard of andere controller gebruikt.
Als je de statistieken bekijkt ruikt het trouwens naar account sharing met iemand die de A license gehaald heeft.
Hoe hij inderdaad ooit A geworden is is me nog niet heel helder. Hoop dat ik 'm niet tegen hoef te komen
Edit: net de bijbehorende Road Warrior thread gelezen en de video, goeie rijder!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3268592.page
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 09-08-2014 16:21 ]
Xbox
race pace nu steady op 2:13-14. En kan dit ook volhouden
Deze week ook nog niet met lege tank gereden, dus voor de gein er net maar 15l ingestopt, en prompt rij ik een 2:12.4
En ik hoop niet dat ik die Abbas gast tegenkom na wat ik gezien en gelezen heb
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Dat gaat echt al jaren zo met hem, alles draait voor hem om World Tour en nu Road Warrior races. Een gevaar op de baan, altijd maar ellende veroorzaken en vooral heel veel zeiken op het forum. Zijn vast nog wel topics van hem te vinden waar hij om certificaten vraagt die hij op basis van zijn resultaten niet eens verdiend, maar omdat hij zichzelf wel goed vind denkt hij daar anders over.BM schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:46:
[...]
Heb 'm ook eens opgezocht, maar dat is niet best. Als je in die Road Warrior na 15 rondjes race als snelste tijd een tijd hebt staan die 31 seconde trager is dan de snelste. Zo te zien ook geen enkele practice of kwalificatie sessie gedaan.
Hoe hij inderdaad ooit A geworden is is me nog niet heel helder. Hoop dat ik 'm niet tegen hoef te komen
Edit: net de bijbehorende Road Warrior thread gelezen en de video, goeie rijder!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3268592.page
Voor versie 3.0 heb je een nieuwe installer nodig:
http://iracingsetupsync.n...gSetupSync_v3_install.zip
Deze zal zoals gewoonlijk automatisch updaten naar versie 3.0. Als je de huidige versie (2.6) nog wil gebruiken dan moet je de nieuwe versie even in een andere folder installeren anders wordt het overschreven.
In deze versie kun je eindelijk setups uploaden, en ik heb het hopelijk zo makkelijk mogelijk gemaakt (je kan bijvoorbeeld gewoon een .sto file openen met iRSS om hem snel te uploaden). Hier kun je lezen hoe het werkt:
http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Home/Uploading
En hier zijn verdere updates beschreven:
http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Home/News
Alvast bedankt
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Verwijderd
Wat een heerlijke kaart. 2 schermen 140 frames met de RuF op Spa en Donnington met alles op max-PassY- schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:28:
[...]
ik heb nog een MSI GForce 660 OC Twin Frozer 2 liggen. Heb ik zelf een jaar gebruikt met 3 schermen. Niet alles op full, maar 3 schermen op medium is een goede 120fps nog mogelijk.
Had deze al verkocht voro 75 euro, maar die persoon was toen op vakantie, en na terugkomst hoor ik maar niks. Dus wellicht dat ik hem omnieuw in de verkoop doe als ik voor morgen avond niks gehoord heb.
Reden van verkoop: een MSI GForce 780 OC
Daarna hele race met 2 andere Riley's in gevecht geweest, met de nodige spannende momentjes door verkeer. Uiteindelijk 2e geworden. Morgen de C-Spec nog doen dan heb ik alle classes weer gehad
Begon met de NiS race op Watkins Glenn. 90 rondjes met een Gen6. En tja, dan heb je soms wat geluk nodig:
Uiteindelijk 4e geworden nadat ik werkelijk de hele race in gevecht ben geweest. Eerst met Steffen Nobis en daarna met Alexander Abraham. Helemaal kapot na 90 rondjes maar wel voldaan.
Hierna nog twee DW12 races op de Glenn waarin ik 4e en 6e ben geworden. Vooral die laatste was erg lekker gezien de SOF van 3722
Die 2e race werd overigens gewonnen door Joel Guez. Opzich niet bijzonder, hele snelle jongen, maar wel als je bedenkt dat hij met 1 hand rijdt!!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Veel plezier er mee, goed om te horen dat ie bevaltVerwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:54:
[...]
Wat een heerlijke kaart. 2 schermen 140 frames met de RuF op Spa en Donnington met alles op maxNu eens testen in een room met wat meer auto's. Dit is zonder SoftTH. Ik ga het ook nog even met SoftTH proberen en dan even een maand of 2 wachten en dan nog 1 of 2 keer 22" of 24" halen
Wat een bende. En zoals Fuelke zegt. Wat een %#$& dat ie gast met die HPD niet blijft staan of het gras in gaat. Wel netjes ontwekenLinc schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 01:15:
Zo, dat was een spannede race net in de WSCS, gezellig met 60 man op de baan. De eerste ronde was echt chaos.....
Netjes Dennis. En idd mazzel dat je net door dat gaatje heen kon.Phydomir schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:03:
Gisteren eindelijk weer eens een echt goede dag gehad.......
En bijzonder om die gast met 1 hand te zien rijden. Knap hoor.
[ Voor 37% gewijzigd door JoepW op 10-08-2014 10:22 ]
Verwijderd
http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Download
Ik had helaas wat minder geluk. Die witte auto die stil staat ben ikPhydomir schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:03:
Gisteren eindelijk weer eens een echt goede dag gehad.
Begon met de NiS race op Watkins Glenn. 90 rondjes met een Gen6. En tja, dan heb je soms wat geluk nodig:
[video]
De race van 18.00 uur ging gelukkig een stuk beter. 9de geworden in top split
Hoe kan ik een race rijden?
Ik druk op "race now" maar als ik een tijd aan wilde klikken dan zegt ie dat ik niet de juiste license heb terwijl het de Mazda Cup is.
Iemand een idee waar ik kan beginnen haha
[edit]
Ik had dit eerder moeten typen, ik ga een qually in op Yokohama :-) volgens TT Aida circuit dat dat was in de F1
[ Voor 21% gewijzigd door nils7 op 10-08-2014 13:32 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Xbox
Vermoed dat de serrie dan niet goed staat, Race Now is ook gewoon om de sessie open te krijgen niet voor IRacing te openen volgens mij.nils7 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:22:
Ehm ik ben nog rookie.
Hoe kan ik een race rijden?
Ik druk op "race now" maar als ik een tijd aan wilde klikken dan zegt ie dat ik niet de juiste license heb terwijl het de Mazda Cup is.
Iemand een idee waar ik kan beginnen haha
[edit]
Ik had dit eerder moeten typen, ik ga een qually in op Yokohama :-) volgens TT Aida circuit dat dat was in de F1
Ik zou even goed kijken en eventueel de Tutorial nogmaals doorgaan en eventueel de Start post van Joep bekijken.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Gestart van P4 (geen idee hoe en wat na een P8 in qually).
Een superstart gehad en meteen naar P2 gegaan na de eerste bocht.
Toen de bocht naar het lange rechte stuk goed en Side by side en naar P1 gereden.
Dat enkele ronden gereden maar een curb te ver afgesneden en kreeg een waarschuwing van "cut corner".
Maar kon niet zachter rijden en wist nie hoe ver langzamer want nummer 2 reed al op 0,2 seconden van me.
Dus kreeg een stop en go. En blijkbaar de pit entry voor de laatste bocht gepakt maar blijkbaar zat ie een bocht ervoor dus een service en een stop en go van 48 seconden
Voor een eerste race was ie goed :-)
Leuk gevecht gehad de eerste paar rondjes
Als je een cut track penalty krijgt dan moet je binnen een korte tijd (20 sec ofzo) even flink wat tijd opgeven door op een recht stuk (veilig!!) gas los te laten, of wat langzamer door een bocht te gaan. Als iemand op 0.2 sec van je zit dan moet je dus ff zorgen dat je veilig aan de kant gaat en het doet waar hij ruimte heeft om er langs te komen. Hem achter je houden moet je niet proberen met een cut track penalty want dan krijg je alleen maar ongelukken, dat lukt toch niet.
Pole in de Cspec klasse, 1x de leiding moeten afstaan om op het volgende rechte stuk er gelijk voorbij te cruisen. Persoon achterme had veelste teveel wing. Ik liep zelfs een stukje uit op de rechte stukken.
Gooi ik alles weg in de 2de voorlaatste bocht. 5m repair.
dom dom dom dom dom, ging echt lekker en ik maakte me ook geen zorgen meer dat ik 2de lag. Op de rechte stukken was het gewoon cruisen geweest dan. Grrr.
Bij mijn Career stats staat m'n overwinning er nog niet bij maar bij "last 10 races" wel...
Wordt dat eens in de zoveel tijd ge-update?
[ Voor 58% gewijzigd door nils7 op 10-08-2014 15:41 ]
Volgens mij ook nog met maar 10m te gaan ofzoTuxieDeni schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:33:
ik zag het gebeuren ja, balen pascal!
Pfffff, nou ja, dan maar morgen 20:45 als ik op tijd ben (uiteten). of vanavond om 20:45 als ik nog nuchter ben
Zeg, had jij morgenavond rond die tijd niet wat anders op de planning staan?-PassY- schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:43:
[...]
Pfffff, nou ja, dan maar morgen 20:45 als ik op tijd ben (uiteten). of vanavond om 20:45 als ik nog nuchter ben
Kan zijn ja, die stats lopen wel vaker wat achternils7 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:34:
Mooi m'n tweede race gestart als P4 en gewonnen :-)
Bij mijn Career stats staat m'n overwinning er nog niet bij maar bij "last 10 races" wel...
Wordt dat eens in de zoveel tijd ge-update?
Xbox
Als ik in mijn garage box van de DW12 ga kijken, dan is die leegBM schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:58:
[...]
Zeg, had jij morgenavond rond die tijd niet wat anders op de planning staan?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()