Overstap naar de CSP toch wat kleine probleempjes gehad(gelukkig zijn we tweakers en geven we niet snel op ..

)
na het installeren in de obottu (is het normaal dat ik er 2 gaten voor moet bijboren op de paat?) usb erin geplugd en de drivers geïnstalleerd...
Tijdens het testen kwam ik er al snel achter dat ik weer wat raars had.
Koppeling en rem werkte goed en stabiel.
Echter bij het intrappen van het gaspedaal ging meteen de bloeddruk mee ophoog omdat ik iets vreemds merkte.
Als ik vol gas gaf zag ik de waarde van het pedaal trillen.(in de tool van fanatec .. ging ong 1 cm op en neer

)
geprobeerd te kalibreren in Iracing maar tijdens een test merkte ik dat het gas varieerde bij elke stand en dit ook terug hoorde in het motor geluid...
Dus Alle drivers van het moederbord geupdate.. helaas geen resultaat....
andere USB 2 en 3 poorten geprobeerd .. geen resultaat nog steeds dezelfde schommelingen in de waardes.
alles losgekoppeld en alleen de pedalen aangesloten.. nog steeds hetzelde...(Damn....langzaam maar eens het nummer van fantex gaan zoeken ..

zal toch geen doa zijn

)
omdat de koppeling dit verschijnsel niet had nog geprobeerd de sensor van de koppeling met die van het gas te wisselen maar dat kabeltje naar de koppeling is dus net iets korter dan die naar het gas waardoor dat dat ook niet ging.
daarna eens goed naar de sensoren gekeken en gemeten met een schuifmaat en zag dat de gas sensor dichter op het metaal zat dan de sensor op de koppeling...
hierna de sensor van het gas losgedraaid en voor zien van een beetje locktide en op dezelfde afstand gezet als het koppelingspedaal en tadaa issue resolved....
gellukkig nog net op tijd om de training voor SON150 mee te pakken en de eerste meters te maken met de CSP's
Rondscheuren in de MX5 voelde meteen een stuk realistischer aan maar daarna in de Ruf Cup had ik toch nog iets moeite om het juiste rempunt en remdruk te vinden.
gelukkig heb ik nog een weekje om te wennen aan het nieuwe spul
Gisteravond nog even zitten spelen met fanaleds maar dat heb ik nog niet helemaal werkend gekregen...
hij ziet wel het G27 stuur maar niet de CSP's
Weet iemand waar dat aan kan liggen ?