DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Gaat iemand filmen met een go pro ofzo?
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Jelle uit leeuwarden!derx666 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:46:
Moest ik nou nog iemand meenemen... Ik kan me daar vaag iets van herinnneren...
Cube Nuroad Race (2022)
Vast wel.thijmennabuurs schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:31:
veel plezier vandaag heren!
Gaat iemand filmen met een go pro ofzo?
Heb er zelf ook een maar net als vorige keer kan ik er weinig mee, heb geen eigen helm (tenzij ze een snowboard helm goed genoeg vinden
Ik kan hem wel meenemen als iemand een eigen helm heeft en wil filmen?
Hopelijk word het wel droog. Op dit moment nog lichte regen.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heeft die een gopro mount plakkertje? En zo niet - is het erg als ik er een gopro mount plakkertje op plak die je er eigenlijk niet meer af krijgt?FransJansen schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:14:
Ik kan mijn eigen helm wel meenemen.
Hopelijk word het wel droog. Op dit moment nog lichte regen.
Ik zou er niet aan beginnen. Volgens mij is nogal een gepuzzel om die camera op de juiste hoek te krijgenNickThissen schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:40:
[...]
Heeft die een gopro mount plakkertje? En zo niet - is het erg als ik er een gopro mount plakkertje op plak die je er eigenlijk niet meer af krijgt?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Moet ik evt. nog iemand op het station ofzo ophalen ?
[ Voor 13% gewijzigd door derx666 op 12-07-2014 13:25 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Zal morgen ook de foto's en filmpjes uploaden. Heb alleen niks van tijdens het eten, maar toen was Dirk dacht ik aan het schieten
/offtopic: Jack van Gelder was best slecht vandaag op de radio
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Als het mee zit een van de komende weken pc/computer kamer af en daarna wat hardware (schermen)
Nu maffen na een lang ritje
Met dank aan de organisatie !!
Nog ff de Niels pedalen kunnen testen.... nu wordt het echt tijd dat ik een rig ga bouwen om die pedalen in te kunnen monteren
Cube Nuroad Race (2022)
Eric bedankt voor de lift.
Organisatie bedankt , was een geslaagde dag.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Heel gave rig heb je!
[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 13-07-2014 00:44 ]
Heb net even door m'n GoPro beelden heengeskipped, de eerste 2 heats staan er goed op, de 3e heeft Joep weer met de mist settings van iRacing lopen spelen... Dus die wordt wel wat vaag op een gegeven moment.
Ik zal ze binnenkort uploaden, nu is het tijd voor een bed, vermoeiend zo'n dagje
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Robbert & Dirk bedankt voor het organiseren! En Dirk bedankt voor het 'lenen' van je huis.
En de koks bedankt voor het koken
Gelukkig hebben we de foto's nog: KLIK
En hier de link voor de luitjes die OneDrive gebruiken: KLIK
[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 13-07-2014 10:29 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
nogeens bedankt aan de organisatie + aan dirk om te kijken naar mijn SLI. wat dus eigenlijk beetje miskoop was. maarja was geen geld dus zal het bij simsli moeten houden
leuke foto's joep
ben benieuwd naar beelden van heat 2 dirk was close
Leuk foto's ook, een ding weet ik nu wel ik ga een mooie rig bouwen want het is echt een meerwaarde.
Geen bureaustoel die altijd anders staat of je geen kracht kan zetten.
Op naar de volgende meet..
Eerste heat
Tweede heat (gereden in mistcam) reversed grid
Was wel leuk in dat groepje ja dabelg, ik heb alle zeilen bij moeten zetten
[ Voor 16% gewijzigd door DirkT op 13-07-2014 10:55 ]
Ik heb daar deze dingen voor gekocht: http://www.versusshop.nl/...og-inserts-voor-gopro.phpDirkT schreef op zondag 13 juli 2014 @ 10:53:
Inderdaad, misschien eens wat rijstkorrels erbij gooien. Het schijnt overigens ook wel een veel vorkomend probleem te zijn bij de hero1/2. Wellicht is er een permanentere oplossing te vinden op internet.
Was wel leuk in dat groepje ja dabelg, ik heb alle zeilen bij moeten zetten
De meeting was erg goed geslaagd, eindelijk had ik eens een goeie kart
Alleen de reverse grid had ik verkloot door bij de hairpin te laat te remmen de boel te blokkeren en het zand in te rijden
Daarna als BBQ-kok gespeeld, en nog even de pedalen etc geprobeerd en een servaren wat 3 schermen doet, staat onder soon op de verlanglijst
Wie rijdt er met die Shark helm? Hij lijkt namelijk heel erg op mijn Vision-R
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Dirk bedankt voor de gastvrijheid!
@feulke dat was ik en is inderdaad een vision-r
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2014 12:52 ]
Wij gingen gisteravond niet echt hoger dan 2500 had ik het idee, dus er is ruimte genoeg in die loadcellsEvery kilo is about 75 RAW calibration steps.
This means that the white rubbers can be safely calibrated up to about 55×75 =4125 RAW
Kartnummers waren:FabiandJ schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:13:
Iemand die trouwens ook de uitslag heeft van de laatste heat?
19 : Rudy
26 : Fabian
11 : Robbert
20 : Wim
5 : Bas
7 : Dirk
15 : Maykel
4 : Robert
2 : Nick
14 : Eric
12 : Frans
6 : Dennis
? : Michel
Hier de uitslagen (ranking op rondetijden
Kwalificatie
Beide heats
[ Voor 10% gewijzigd door OneSixthRoy op 13-07-2014 16:37 ]
Edit: zware L79 race net, maar met een van m'n beste resultaten van dit seizoen. Grid van 39 man, startte zelf als 15e. 1e paar ronden beetje settlen, maar langzaam maar zeker mezelf naar voren kunnen werken. Uiteindelijk achter Barry West en John Hill terecht gekomen. Rondenlang lekker close kunnen rijden, uiteindelijk er voorbij gekomen, en omdat die 2 zo vriendelijk waren met elkaar het gevecht aan te gaan weer terug kunnen komen. Uiteindelijk had ik ze weer vlak achter me zitten (achterblijvers kozen niet de meest handige plekken uit), maar wederom kon ik dankzij hun gevecht weer wat weglopen. In de laatste ronden nogiemand achter me aan die duidelijk wat meer downforce had, maar helaas in de laatste ronden wel in m'n slipstream kwam door een foutje van mij, maar die heb ik uiteindelijk op 3 tiende achter me weten te houden.
Uiteindelijk van 15 naar 6 gereden. Dik en dik tevreden mee. Maakt de schade van donderdag voor ongeveer de helft goed (dat was -99 iR, meer dan ik dacht...)
[ Voor 78% gewijzigd door BM op 13-07-2014 19:41 ]
Xbox
Hierbij mijn filmpjes.
Kwalificatie:
Race 1:
Race 2 (reversed grid):
Helaas bij race 2 viel de camera uit op het eind, maar de rest van de race veranderde er niet meer zoveel en ben ik dus 3e geworden.. Ik zag wel dat Fabian op het eind nog aardig in mijn buurt kwam.
Ja ik denk als de race nog twee rondes duurde dat ik achter je zat en misschien er voorbij, trouwens race 2 duurde maar 9 i.p.v. 10 rondesLinc schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:59:
Helaas bij race 2 viel de camera uit op het eind, maar de rest van de race veranderde er niet meer zoveel en ben ik dus 3e geworden.. Ik zag wel dat Fabian op het eind nog aardig in mijn buurt kwam.
Hoe die timing ons dan volgde weet ik niet. Dat was in eefde allemaal ff beter geregeld
En Bas moet toch ff rally rijden: YouTube: GoT iRacing Kart Meeting Race 1 @ Outdoor Karting Eindhoven
Ik vond de NEO test sessie ook wel fijn om te doen. De HPD lijken net genoeg vertraagd om de divebombs te verminderen, hoewel dat in een testsessie moeilijk te simuleren is. In een race kan het nog altijd gebeuren.
Tussen FGT en C-spec was het niet zo simpel vond ik. Nu denk ik wel dat Road Atlanta één van de moeilijkste banen is voor die combinatie, samen met Daytona. Ik heb dit weekend bijvoorbeeld ook een testsessie gedaan met de nieuwe WSCS auto's op Laguna Seca, en daar ging het iets beter. Het probleem daar was dat er toch nog heel veel mensen uitvielen en dat de DP's dan weer wat meer problemen hadden met de FGT's. Voor resultaten -> hier
| GoT Monday Tournament S2-W12 | 14-07-14 |
| Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||
| Programma (CET) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Weersvoorspelling |
| Temperatuur | Luchtvochtigheid | Mist | Windsnelheid | Windrichting | Wolken |
| 18° C | 70% | 0% | 3 Km/u | W | Clear |
| Aangepast naar 2 races |
Jep, al was 29 rondjes met de spierpijn van zaterdag ook wel echt genoeg
Weet niet wat er met Nick gebeurde, die zag ik een rondje of 10 (?) voor het einde vertrekken
Xbox
Curb op de exit van die doordraaier verkeerd geraaktBM schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:01:
[...]
Jep, al was 29 rondjes met de spierpijn van zaterdag ook wel echt genoeg
Weet niet wat er met Nick gebeurde, die zag ik een rondje of 10 (?) voor het einde vertrekken
[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 14-07-2014 09:23 ]
Auch, dat kan slecht aflopen jaNickThissen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:21:
[...]
Curb op de exit van die doordraaier verkeerd geraakt
Xbox
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
4 Stars = 40% Discount!
We are all celebrating and everybody can join us.
40% Discount on all Porsche 911 GT2 racing wheels and ClubSport Base units!
Grab your special deal at www.Fanatec.com
This offer is limited for today until 24.00 German time and only if the product is in inventory or as long as it is in inventory.
Godver de godver, word wel heel aantrekkelijk om een goed stuur te gaan vervangenNiellie41 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:14:
Zijn er nog mensen die een CSW willen kopen? Je krijgt vandaag 40% korting op de base! De base kost nu €270.
[...]
Toffe actie none the less, ik wist het wel als ik er niet al één had.
[ Voor 4% gewijzigd door gtrNL op 14-07-2014 12:50 ]
Zaterdag bij Dirk voor het eerst met die BMW rim gereden, en dat viel me toch niks tegen
Xbox
Heb al een verzoek ingedient voor nieuwe motors, hopelijk mag ik die binnenkort gaan ontvangen.
Xbox
Thanks voor de tip!!!Niellie41 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:14:
Zijn er nog mensen die een CSW willen kopen? Je krijgt vandaag 40% korting op de base! De base kost nu €270.
[...]
Your order has been successfully processed!
[ Voor 12% gewijzigd door Schuey op 14-07-2014 13:22 ]
Aa ik twijvelde even of mijn FFB zoveel hoger stond, maar was dus een issue.DirkT schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:01:
Ondanks de dode FFB
Heb al een verzoek ingedient voor nieuwe motors, hopelijk mag ik die binnenkort gaan ontvangen.
Ik val denk ik wel buiten de boot erin, want ik heb hem behoorlijk hoogstaan dat ik zelfs soms hobbels voel.
Is dat GTR 2 wiel iets voor een beginnende simracer ? Of kan ik dan beter een G27 op de kop tikken ? Het zal allemaal ver onder jullie standaard liggen, maar zover ben ik nog niet. Ik heb net een nieuw systeempje gebouwd en Assetto Corsa aangeschaft en dat smaakt naar meer (iets wat af isNiellie41 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:14:
[...]
Dan is € 149,- voor een compleet stuurtje niet gek natuurlijk. Alleen balen dat nergens op internet te vinden is of hij ook zal gaan werken met de PS4. Project Cars wil ik toch ook met vrienden spelen die geen goede pc hebben.
ik heb hem ook zo hoog staan dat ik alles voel en dat ik echt veel kracht moet zetten om hem om te halen bij la source bv.Ithric schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:27:
[...]
Aa ik twijvelde even of mijn FFB zoveel hoger stond, maar was dus een issue.
Ik val denk ik wel buiten de boot erin, want ik heb hem behoorlijk hoogstaan dat ik zelfs soms hobbels voel.
De allersnelste rijders hier gebruiken gewoon een g27 hoor.Beakzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:55:
[...]
Is dat GTR 2 wiel iets voor een beginnende simracer ? Of kan ik dan beter een G27 op de kop tikken ? Het zal allemaal ver onder jullie standaard liggen, maar zover ben ik nog niet. Ik heb net een nieuw systeempje gebouwd en Assetto Corsa aangeschaft en dat smaakt naar meer (iets wat af is)
Dan is € 149,- voor een compleet stuurtje niet gek natuurlijk. Alleen balen dat nergens op internet te vinden is of hij ook zal gaan werken met de PS4. Project Cars wil ik toch ook met vrienden spelen die geen goede pc hebben.
Fanatec en alle nog veel duurdere spullen die te krijgen zijn maken je niet sneller.
Enkel voelt een stuur met riemen wat realistischer...
Dus gewoon doen wat je eigen financiele situatie toelaat.
Dat GT2 stuur is helemaal niks mis mee hoorBeakzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:55:
[...]
Is dat GTR 2 wiel iets voor een beginnende simracer ? Of kan ik dan beter een G27 op de kop tikken ? Het zal allemaal ver onder jullie standaard liggen, maar zover ben ik nog niet. Ik heb net een nieuw systeempje gebouwd en Assetto Corsa aangeschaft en dat smaakt naar meer (iets wat af is)
Zelfde geldt overigens voor de G27, daar is ook niks mis mee
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 14-07-2014 14:15 ]
Xbox
There, I fixed it
Grmbl, BMW rim besteld.
Xbox
Ik heb zelf een GT3, maar prima stuurtjes voor een prima prijs vind ik. Vergelijkbaar met een G27 denk ik. Al is de g27 dacht ik aangedreven door tandwielen, en de GT2 door riemen.Beakzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:55:
[...]
Of deze ook PS4 compatible is, geen idee. Maar als het niet op de site van fantec staat, ga er dan maar vanuit dat het niet op een ps4 werkt. Anders staat het wel groot aangegeven is mijn ervaring.
Dubbel check ook even of er een pendalen set bij zit
Ik denk dat het goedkoopste pakketje de Forza Motorsport CSR wheel value pack is, terug te vinden op http://eu.fanatec.com/ind.../configurator&bundle_id=2 en dan heb je nog altijd geen shifter.
De CSW is blijkbaar al uitverkocht, lijkt dat er toch veel mensen van de actie gebruik maken.
Dat wil ik nu juist niet doen, want ik heb nogal een ruim budget gesteld voor gaming. In het verleden vanaf de Dreamcast voor alles al een stuurtje gehad en er te weinig mee gedaan dus nu maar ff budget beginnen voor ik groot inzetJoepW schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:14:
[...]
Dus gewoon doen wat je eigen financiele situatie toelaat.
Inderdaad geen pedalenDevler schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:01:
Zover ik kan zien op de website (maar kan het mis hebben uiteraard) zitten daar inderdaad geen pedalen bij ...
Ik denk dat het goedkoopste pakketje de Forza Motorsport CSR wheel value pack is, terug te vinden op http://eu.fanatec.com/ind.../configurator&bundle_id=2 en dan heb je nog altijd geen shifter.
De CSW is blijkbaar al uitverkocht, lijkt dat er toch veel mensen van de actie gebruik maken.
Moet je wel even oppassen want wanneer ik het pakketje samenstel valt de korting weg.
Als ik dan alles optel wordt de Forza Motorsport CSR wheel value pack XL ineens een stuk interessanter. Of die voor PS4 ook werkt kan ik niet zeggen.
[ Voor 42% gewijzigd door Devler op 14-07-2014 15:57 ]
Ben toch langzaam aan het kijken om de G27 als reserve te houden en over te stappen naar iets nieuws...
Dus...
Binnenkort ben ook ik de trotse bezitter van een setje CSP v2.... hopelijk worden ze deze week nog afgeleverd door Fanatec
En de DSD button box komt er ook aan (krijg net bericht van DS dat ie verstuurd is

Downloaden: http://members.iracing.co.../425/1593366.page#8210633
Maar geef mij maar 2 cilinders minder
Al heeft Niel het denk ik wel door zo te zien
Race 2 ook gewonnen, maar het was niet makkelijk! Ik moest bijna heel de race verdedigen en in de laatste ronde was ik de overwinning bijna kwijt.

Ik ga even douchen.
Excuus aan Wim en Pascal als ik niet al teveel ruimte liet, ik deed m'n best om zoveel mogelijk vrij te laten. Maar dat is vast niet overal gelukt.
De pedalen heb ik gisteren wel aardig aan kunnen wennen. Heb de rem nu op 3000 counts gecalibreerd, wat op de piek neerkomt op 40kg pedaaldruk. Klinkt veel, is ook meer dan een Fanatec pedaaltje. Maar het voelt erg goed, remmen was ook niet het probleem gisteren. Met die V8 is gasgeven toch het meeste tricky
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heat 2 ging een stuk beter en lag inmiddels op de 10de plek toen opeens vlak voor T1 mijn motor plofte bij het terugschakelen naar de 2de versnelling
En na de tow werd er niet gerepareerd
Koen: gefeliciteerd met je seizoenstitel
Mocht iemand berichten over Fanatec stuurtjes missen, die zijn naar Fanatec Race stuurtjes verplaatst
Xbox
Hehe, alleen aan gas denken deed mijn wielen spinnen.
Al snap ik nog niet helemaal hoe ik gecrashed ben in de eerste race
Auto stond al 2-3m recht en was voorzichtig aan het gas geven. In ene trekt de achterkant naar rechts. Weet dit nog op te vangen om vervolgens rechts in de muur te glijden met een rokende motor als gevolg.
Thanks Joep! De eeuwige roem is binnen!JoepW schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:52:
Tja heat 1 was heelhouden en doorbijten voor mij. 14de geworden.
Heat 2 ging een stuk beter en lag inmiddels op de 10de plek toen opeens vlak voor T1 mijn motor plofte bij het terugschakelen naar de 2de versnelling
En na de tow werd er niet gerepareerdDus einde race, jammer.
Koen: gefeliciteerd met je seizoenstitel
Ikzelf vind die V8 echt heel leuk om in te rijden en ja, hij is aarstmoeilijk, maar dat maakt het voor mij alleen maar leuker.
Je moet er echt voor werken en zoals iemand gisteren ook zei geeft het heel wat voldoening als je hem goed op de baan kan houden. Als je er dan nog een paar gevechten mee kan aangaan is het helemaal de max!
Het is wel de auto waar ik het meeste tijd heb moeten insteken om hem onder de knie te krijgen maar eenmaal dat een beetje lukt is het onwijs gaaf
Vind het daarom ook heel jammer dat die Europese V8 serie redelijk dood is. Denk dat er heel veel mensen niet graag irating verliezen in die officiële series
Na de race gisteren wat aan het rondklikken en even de world sportscar series (riley en c-spec) gecontroleerd, gewoon om te kijken of er volk zat. Zaten 8 man klaar voor de race. Ik verplaats wat schermpjes en er bleef er eentje hangen. Wil ik hierop klikken maar registreer me eigenlijk voor de race met nog minder dan 2 minuten te gaan.
Dan maar snel even setupje zoeken op het forum en 2 testrondjes in de warmup.
Dacht dat ik wel achteraan ging eindigen maar toch nog een 2e plek kunnen behalen
Die Riley is echt leuk geworden!
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

1 weekje, 1 puntje, 1 plekje, 1x nog er even goed voor gaan zitten
Echter kan ik eerst nog wel even bezig om wat FPS issues op te lossen.
Zwart (2013s4 pro series) vs Paars gisteren

En 2 rondes gisteren vergeleken met elkaar.

Ik ontdekte al wel dat fanaleds 2+ GB geheugen gebruikte, wat wellicht die rare random drops verklaart, maar dan alsnog heb ik denk ik ergens wat met m'n graphics settings lopen pielen waardoor het een stukje lager is momenteel.
Weet iemand toevallig of er op het iRacing forum naast die AMD / Nvidia topics nog een soort generiek topic is over de ingame graphics instellingen? Met van die info je beter shadow maps ipv volumes kunt gebruiken omdat dat veel fps-vriendelijker is etc?
Zo, je hebt er echt zin in zo te lezen.Red Baron schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:51:
Na een lekkere WCS break is het helaas weer tijd om aan de slag te gaan.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wat een gebrek aan motivatie, hoezo 1 punt? 71! Go for it!-PassY- schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:50:
[afbeelding]
1 weekje, 1 puntje, 1 plekje, 1x nog er even goed voor gaan zittenZandvoort, HERE I COME
Xbox

Cube Nuroad Race (2022)
heb je toevallig nvidia streaming services draaien? Dit was namelijk de oorzaak bij mij toen ik wat performance problemen kreeg.Red Baron schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:51:
Echter kan ik eerst nog wel even bezig om wat FPS issues op te lossen.
Als je je scherm niet streamed, is het denk ik beter om dit uit te zetten. Volgens mij is dat niet nodig voor extern streamen met een camera achter je.
iets met maximale score van 100punten in 1 week en een laagste score van 82 punten als ik me niet vergis. 2de plek is ook buiten bereikBM schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:01:
[...]
Wat een gebrek aan motivatie, hoezo 1 punt? 71! Go for it!
Team underdog met Rudy en Bas in 1 team? Hoezo underdogs?
Wait wut? En dit is een recente versie? Er heeft een keer een flink lek ingezeten maar die is toch al een tijdje niet meer aanwezig. Of misschien met hibernation/sleep, daar heb ik zelf 0 ervaring mee want dat gebruik ik niet.Red Baron schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:51:
Ik ontdekte al wel dat fanaleds 2+ GB geheugen gebruikte
[ Voor 11% gewijzigd door DirkT op 15-07-2014 13:23 ]
Als ze de summer-break met nog 4 weken zouden verlengen zou ik geen nee zeggen.
Het racen zelf is wel leuk hoor, maar het kost gewoon veel tijd qua oefenen om enigszins competitief te zijn in die serie.
Feitelijk rijd ik eigenlijk al non-stop sinds 2012s3 in de FW31; A-series, Pro Series 2012, WCS 2013, Pro 2013, WCS 2014.
En ik merk wel dat het na zo'n lange tijd het er toch wel begint in te hakken.
Waar ik eerder eigenlijk nog wel voor de lol een andere gewone serie ernaast deed (ProtoGT of Trucks bijv) heb ik daar dit jaar eigenlijk ook al geen zin meer in gehad.
M'n laatste officiële race dateert dan ook van voor dit WCS seizoen ergens in februari.
Enfin ik wil niet te veel klagen hoor, maar ik mag toch wel hopen dat ik dit seizoen wel in de top 25 eindig zodat ik in ieder geval in de wintermaanden niet weer elke week in de Pro Series aan de bak moet om m'n zwarte streep te behouden. Ik spendeer die tijd liever om weer even de batterijen op te laden voor het volgende seizoen en wat andere dingen voor de fun te rijden.
Noop, heb een AMD 7950, geen Nvidia.-PassY- schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:13:
[...]
heb je toevallig nvidia streaming services draaien? Dit was namelijk de oorzaak bij mij toen ik wat performance problemen kreeg.
Volgens mij sinds de update naar 2.2c laatst, daarvoor is het me niet opgevallen in ieder geval.DirkT schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:21:
[...]
Wait wut? En dit is een recente versie? Er heeft een keer een flink lek ingezeten maar die is toch al een tijdje niet meer aanwezig. Of misschien met hibernation/sleep, daar heb ik zelf 0 ervaring mee want dat gebruik ik niet.
Ik hybernate nooit, en volgens mij valt m'n pc ook al geruime tijd niet meer naar de sleep mode dus dat is het denk ik ook niet.
Enfin had het vanochtend ook al gepost op jullie forum.
Voor mij persoonlijk ook niet zo'n heel issue verder, aangezien ik "maar" een G27 heb en Fanaleds dus ook niet heel erg noodzakelijk is verder
[ Voor 29% gewijzigd door Red Baron op 15-07-2014 13:32 ]
Dit topic is gesloten.
![]()