iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
misschien moet ik eens met mijn baas gaan overleggen over een SIM ruimteNiellie41 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:34:
Voor de mensen die al vakantie of niets te doen hebben, ik heb een sessie gehost voor NES met de ballast. Kijken hoe dat gaat.
we hebben al:
- een stilte ruimte
- een gebedsruimte
- complete ruimte met prof frituur apparatuur en bakkers ovens
tijd voor een SIM ruimte waar ik me af en toe helemaal kan uitleven
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3262489.pageIf I don’t mention it, it has not changed:
Road Racing:
Rookie:
Legends Road Racing Cup: Gone.
Production Car Challenge: New Series, MX5 Roadster (not MX5 Cup) and Solstice. Multiclass.
D:
Grand Touring Cup: Mustang, VW Jetta, and Solstice. Multiclass, Grid by speed, Mustang will be first.
iRacing Mustang Cup: Tough decision but gone for now.
C:
Mazda MX-5 Cup-Open: New Series. Will just be the MX-5, not the Roadster.
Global Challenge-Open: New Series with Cadillac and Kia. FYI, The Global Challenge-Fixed stays at D class.
Corvette Challenge: New, short races. Open setup
World Sports Car Series: Kill it at C but it moves to B with new cars.
B:
World Sports Car Series: Moved from C with new cars, 4 cars gridded by speed. The four cars are in no particular order Ford GT, LMP/HPD, Riley DP, Ruf C Spec
iRacing GT3 Challenge: Please note a strong possibility a fourth car might be added. The Ford GT3 car, it will look pretty much identical to the existing Ford GT. If you own the existing Ford GT you will get for free and if buying it would get the two versions going forward.
Prototype and GT Challenge: Gone
Oval:
Since people will ask, No changes to the series offered but always looking to tweak things in terms of scheduling etc.
Dan zal de world sportscar series wel genoeg volk hebben denk ik zo.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik kan niet wachten tot de NNS Chevy Camaro ook GT3 wordt.
Inderdaad beetje jammer, dat het geen volledige Matech GT3 wordt, prima, maar gooi er gewoon een andere vleugel op (is nu GT2 homologatie ding), andere velgjes en maak de koplampen wit.
Zal me niets verbazen als zelfs de nummerplaten nu nog LMGT stijl zullen zijn, erg jammer.
Verder lijken het me wel goede wijzigingen.
[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 08-07-2014 17:06 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Denk dat ik wel lekker door blijf CSpeccen, maar dan in de nieuwe series
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Misschien dat ik ook een paar races in de Open Global Challenge zal meepikken. Ik begrijp wel niet dat er zowel een Fixed Global Challenge zal zijn, voor Class D en een Open voor Class C. Ik dacht dat die 2 langs elkaar niet werkten, getuige de Open en Fixed Proto & GT van enkele seizoenen geleden?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Beh
Maar daarna wel 7-8 ronde met Bas gestreden
Verwijderd
Ik wil komende 3 woensdagen wel een sessie inplannen.
Verwijderd
*edit
Maar zoals gezegd, zie ik de woensdagen wel zitten
Ik heb in ieder geval voor morgen tussen 20:00 en 22:00 een sessie erin staan, geen idee wie er nog tijd vind voor het nederlands elftal los gaat, sessie is open zonder wachtwoord.
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2014 00:08 ]
En zonder WW zou ik niet doen
[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 09-07-2014 06:37 ]
Ik kom wel mee oefenen hoor, meestal door de weeks s'avonds kan ik wel (alleen vandaag niet).Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:31:
Zijn er practice sessies gewenst voor de Sonoma 150? Ik wil er wat oefenrondjes ingooien, maar heb altijd weinig motivatie als ik offline oefen
Ik wil komende 3 woensdagen wel een sessie inplannen.
Heb me gisteren wel goed vermaakt, niet laatste gestart en toch wel in de buurt van de gene voor me.
Toen kwam de battle voor T1, die bijna misging ik remde wel heel laat.
Beetje weg kunnen komen en aanklampen aan die voor me, maar uiteindelijk in de bandestapel helaas.
Heb besloten de Skip weer op te pakken, aangezien Badhurst me wel redelijk afging en verwacht dat wel 1/3 -2/3 zal uitvallen dus mooi punten scoren dan.
Toch nog gefinished al spinde ik nog dom in de allerlaatste bocht... Tevens 1x aangereden in de race door iemand die zijn rempunt 20 meter mist.
Ik realiseer me dat er weinig overlap, kwa rijders is tussen de sessies.JoepW schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 06:37:
Ik host wel een sessie, maar morgenavond is al de oefensessie van Marcel tbv Kia @ WG.
En zonder WW zou ik niet doen
Dussuh:
quote: JoepWPractice: [GoT] Sonoma 150
Tonight we host the first official practice session.
The weather is default. We will decide on the weather for the race later in the coming weeks.
Would you please report your fuel consumption / minute to me (by Private Message and please state the car you're driving) for fuel tank capacity calculations.
Server up: 18:00 GMT (20:00 CEST)
Server down: 20:00 GMT (22:00 CEST)
Password: son150
[ Voor 46% gewijzigd door JoepW op 09-07-2014 11:27 ]
Ik kom vanavond denk ik wel even langs in mn Kia, heb nog geen teamie, want weet nog niet of ik wel kan. Maar neem aan geen probleem als ik wel vast bij de prac. ben?
Je komt maar langs.....
Wie o wie? Ik heb geen voorkeur voor auto, ik vind ze beide niks
Ben toch blij dat jij niet de marketing doet van onze evenementenJubby schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:04:
......geen voorkeur voor auto, ik vind ze beide niks
Ik wil wel de wederhelft van je team zijn.. mag jij kiezen welke auto je wil.... ik pas me wel aanJubby schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:04:
Ik zoek ook nog iemand om een team te vormen.
Wie o wie? Ik heb geen voorkeur voor auto, ik vind ze beide niks
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Verwijderd
Bij mijn weerberichtleverancier wordt 't ook mooi weer.DirkT schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:50:
Welk weerbericht heb jij geraadpleegt? Het gaat gieten als een malle, met onweer
1 mm regen en 25 graden word ik nog niet bang van hoor!
[ Voor 5% gewijzigd door DutchDevil79 op 09-07-2014 13:05 ]
Ik gok op weeronline & buienradar. Die hebben meestal een betere voorspelling een paar dagen vooruit.
Ja was leuk vechten om er voorbij te komen!-PassY- schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:16:
[afbeelding]
Maar daarna wel 7-8 ronde met Bas gestredenHad denk ik iets meer naar buiten moeten komen toen je me inhaalde, maar wou voorkomen dat je toch nog rechts van me kwam
Was wel grappig om te zien, tijdens de race, we reden met 4 man vooraan als groepje. Ik achteraan, 1 ronde later reed ik ineens in m'n eentje vooraan
En dat deed jij ook een aantal rondjes later en kon ik er weer langs.Linc schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:12:
....... En een stukje verder ging Joep iets teveel op het gas en kon ik er zo voorbij
Maar wat is dat circuit toch glad.
Ja, en ik reed weer 1,5-2s op dat moment achter jeLinc schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:12:
[...]
Ja was leuk vechten om er voorbij te komen!
Was wel grappig om te zien, tijdens de race, we reden met 4 man vooraan als groepje. Ik achteraan, 1 ronde later reed ik ineens in m'n eentje vooraanEn ik had niet eens iemand aangetikt
Eerst Bob die de achterkant verloor, helaas kon Robbert hem niet meer op tijd ontwijken en had hierdoor wat schade. 4 bochten later ging hij hierdoor ook de baan af. En een stukje verder ging Joep iets teveel op het gas en kon ik er zo voorbij
Wat voor een sessie is dat? Global Challenge rijdt toch op Mosport deze week?DutchDevil79 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:44:
Morgen kan je gezellig op Watkins Glenn komen rijden. Heb je weer wat ervaring met de Kia en leuke combi Watkins en Kia.
Ik wil me inschrijven, maar ik krijg de controlevraag niet in orde. Koningin van Nederland is toch Maxima?
[ Voor 42% gewijzigd door ThiJor op 09-07-2014 14:12 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Heb je Bea al geprobeert? Misschien zijn het oude vragen met oude antwoordenThiJor schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:05:
Ah, goed om te weten. Ik zal me op dat forum inschrijven en iets laten weten.
Ik wil me inschrijven, maar ik krijg de controlevraag niet in orde. Koningin van Nederland is toch Maxima?
Oh da's prima, gaan we doen. Ik heb al gereden is de Kia maar ofback2basic schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:44:
[...]
Ik wil wel de wederhelft van je team zijn.. mag jij kiezen welke auto je wil.... ik pas me wel aan
ik dat leuk vind....
Zometeen nog maar eens oefenen in de Kia
[ Voor 10% gewijzigd door Jubby op 09-07-2014 19:50 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Spring ik wel in de mx5Jubby schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:48:
[...]
Oh da's prima, gaan we doen. Ik heb al gereden is de Kia maar of
ik dat leuk vind....
Zometeen nog maar eens oefenen in de Kia
Ik ga de mx5 rijden, team vormen?Fuelke schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:35:
Voorlopig ingeschreven op de KIA, waar dan wel even het stof vanaf moet geblazen worden. Hopelijk zijn de beentjes niet teveel vermoeid na de 24H Spa
( verwacht niet te hoge positie trouwens, moet de baan nog kopen
Volgend seizoen lekker B class, als ik überhaupt al tijd heb om te racen
[ Voor 4% gewijzigd door BobvK op 10-07-2014 01:39 ]
Verwijderd
Houd zaterdag rekening met de werkzaamheden op de A50
http://www.vananaarbeter....t%20DEF_tcm220-354386.pdf
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Aha, een niet te hoge positie dat is perfect compatible met mijiXiro schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:39:
[...]
Ik ga de mx5 rijden, team vormen?
( verwacht niet te hoge positie trouwens, moet de baan nog kopen)
Ik weet wel niet of Remco meedoet, in de voorgaande races reed ik met hem samen. Dus ik check ff bij hem, en anders rijden we samen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Wim, wel winnen hé makker!
[ Voor 7% gewijzigd door Fragbeestje op 10-07-2014 16:38 ]
Ook maar eens een batterypack voor aanschaffen trouwens, enkele batterij is maar krap iedere keer.
http://link.marktplaats.nl/827071666
Eventuele biedingen via PB
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Ik neem die van mij ook mee!DirkT schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:18:
Ik neem de GoPro weer mee, leverde de vorige keer ook erg leuke beelden op, moet hem nog wel even opladen van tevoren denk ik
Ook maar eens een batterypack voor aanschaffen trouwens, enkele batterij is maar krap iedere keer.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Xbox
Uit het L79 topic:
Tony Gardner
Looking good to have new tires on car for build....
Cube Nuroad Race (2022)
Lotus? Jammer.. Ik heb nog geen meter gereden, misschien straks ff en anders morgen, maar m'n table clamp nog geen tijd gehad om te fixen. Morgen misschien tijd om ergens langs te gaan. Heb net geprobeerd om er een fatsoenlijk stuk hout tussen te stoppen maar het probleem is erger dan ik dacht, ik krijg met geen mogelijkheid de schroeven ver genoeg omlaag gedraaid (stuk hout past dus niet, te dik), ook al is er nog 5 cm schroef over, hij loopt gewoon vast. Ben benieuwd of ik ze uberhaupt eruit krijg om er nieuwe in te doenBM schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 20:48:
Grrrr. crashed er 1 op WG in de laatste bocht de muur in, en laat 'm zo terug de racelijn op rollen ipv te remmen.... einde race, was net zo leuk in gevecht
En L79 op NTM5 ben erg benieuwd, als dat goed aanvoelt ga ik het toch nog een seizoen proberen denk ik.
[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 10-07-2014 20:53 ]
L79 op NTM5, hmmz. Ben ik straks na 1 seizoen net een beetje gewend aan deze, kan ik opnieuw beginnen
Xbox
Verwijderd
Ik zit eraan te denken voor iedereen (myself not included) strafgewicht mee te nemen.derx666 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 19:33:
Ik neem denk ik een stok mee... ben weer eens door mn rug gegaan....
Cube Nuroad Race (2022)
Nou iXiro welkom in Blondy RacingZeeZeiler schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:46:
Ik sla een keertje over, helaas te weinig tijd om te racen. Wel aardig dat je aan me denkt!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Hihi
Ga straks mijn auto naar de garage brengen. Reed daar straks lekker op de snelweg tot er een snerpent geluid onder de motorkap kwam en de auto begon te schokken vanwege gebruik aan accuut vermogen
Ik weet dus niet of het simpel is of niet. Maar ik ga er vanuit dat ik morgen geen auto heb.
En voor mensen OV zeggen ... dan ga ik liever niet en maak ik de gemaakte kosten wel over
Dus ... iemand die langs Bussum rijd en mij kan oppikken en thuis brengen?
op 10 minuten loopafstand van Centraal Eindhoven staat mijn huis, vanaf daar kan je meerijden met mij, net zoals Nick dat doet.
Maar iPad / Tablet / goed boek inpakken en hupsa in de trein!
ben ooit 4 dagen met OV naar mijn werk gegaan, heb toen de vrijdag (in mijn eerste week) vrijgenomen om een auto te gaan kopen
Misschien kan je iets regelen dat je in Utrecht kan worden afgezet/opgehaald? Je moet het zelf weten uiteraard.
ben ondertussen daarom aan het proberen of ik ergens iets kan lenen/huren
Als je eventueel bij Utrecht of Breukelen kan aankomen is er misschien iets te regelen.
Vooral de terugweg heb ik neit veel zin om ver om te rijden, aangezien ik ook al via Alkmaar moet.
Ik (Robert met 1 b) kan je wel ophalen (en thuis brengen) als je wilt.-PassY- schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:27:
Dus ... iemand die langs Bussum rijd en mij kan oppikken en thuis brengen?
Xbox
double file?DirkT schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:05:
Tja, kan er ook niks aan doen dat Eindhoven besluit om alles maar open te trekken. We rijden wel gewoon als een convoy naar mijn huis
Goed idee, langzaamste op kop anders raced (pun intended) iedereen er vandoor.DirkT schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:05:
Tja, kan er ook niks aan doen dat Eindhoven besluit om alles maar open te trekken. We rijden wel gewoon als een convoy naar mijn huis
Dacht dat het morgen vroeger was maar het is 16.00 verzamelen ongeveer geloof ik dus lekker uitslapen en race nog in de ochtend.
Dat zou perfect zijniXiro schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:55:
[...]
Ik (Robert met 1 b) kan je wel ophalen (en thuis brengen) als je wilt.
Ik ga dan wel onderaan de aflsag Huizen/Blaricum (afslag 7 op de A1) staan. Amerfoortse straatweg en roep maar een tijd
Zocht jij ook nog vervoer vanuit omgeving Amsterdam? Ik kom daar langs dus je kan ook meerijden als je wilt.Ithric schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:58:
[...]
Dacht dat het morgen vroeger was maar het is 16.00 verzamelen ongeveer geloof ik dus lekker uitslapen en race nog in de ochtend.
Oh, ik dacht ook dat het vanaf ongeveer 14:00 was. Kan ik mooi nog de NiS mee rijden.Ithric schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:58:
[...]
Goed idee, langzaamste op kop anders raced (pun intended) iedereen er vandoor.![]()
Bussem is voor mij vanuit Arnhem wel heel erg om.
Edit
nevermind, moest natuurlijk de base restarten... lijkt weer te werken (buiten iRacing dan, even kijken na herkalibreren).
[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 11-07-2014 19:13 ]
Er hoeft niet meer langs bussum gereden te worden. Ik kan nu eventueel mensen ook onderweg meenemen
Ik heb de auto van mij pa mee
Tot vanmiddag!
Dit topic is gesloten.
![]()