Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.984 views

Onderwerpen

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep en ik bedoelde de originele Ford GT blijft in iRacing zitten om te pakken in bijvoorbeeld league races of single events. Maar officiële series moeten af en toe uitfaseren. Dus begrijpelijk dat je de Proto-GT en Grand AM niet meer naast elkaar kan krijgen als je de cijfers bekijkt. Dat ze dit nu proberen is meer om te kijken of het zo wat populairder word.

En als je echt realistisch wil moeten er veel meer auto's in Iracing komen want de Proto GT mist nog aardig wat auto's en zelfs een volledige klasse (LMP1). Echt realistisch als real life gaat niet lukken. En iracing bied een pakket om online te racen en is virtueel dus als ze soms wat kantjes eraf moeten halen om een betere online ervaring te geven hoor je mij niet klagen.

Maar dit is mijn mening maar mooie van Iracing dat we gewoon naast elkaar kunnen racen want er zit realisme in voor jullie realisme freaks en voor degene die minder nauw kijkt daarop kan dan weer in andere klasse rijden of in een league die dat weer bied. Iedereen blij toch

[ Voor 15% gewijzigd door DutchDevil79 op 27-06-2014 11:59 ]

iRacing Profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01:03
Die GT3 Ford wordt gratis(als je de GT2 al hebt), dan kun je toch niet verwachten dat ze een compleet nieuwe auto maken?

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Richard117 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:52:
Die GT3 Ford wordt gratis(als je de GT2 al hebt), dan kun je toch niet verwachten dat ze een compleet nieuwe auto maken?
Ik denk dat het punt is dat veel mensen liever een tientje neerleggen voor een nieuwe auto dan gratis een nep auto erbij krijgen. Daar ben ik het dan wel mee eens want een auto van GT2 naar GT3 spec brengen is volgens mij 90% van het werk van een hele nieuwe auto. De rest is alleen het 3d model, en kom op, amateurs maken 3d modellen in een paar uurtjes van een paar foto's...

Mijn iRacing profiel

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Denk dat het bij iRacing daarom ook meer op licenties hangt, ze zullen geen vrijbrief hebben om al die verschillende modellen visueel na te maken.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:03

Niellie41

[object Object]

Dan moet je het ook niet gaan forceren op deze manier, IMO. :S

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 27-06-2014 13:17 ]

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:41

elni

Carrot

Zouden ze bij iracing door hebben dat dit jaar nog een aantal semi/sims uitkomen?

Verwijderd

Net als Niel vind ik dat iRacing enkel 'echte' wagens moet aanbieden en niet allemaal halve clonen met diverse physics.

Een GT3 klasse, prima, maar vereist een hele goede BoP. Goed BoP-en is voor (sim) iRacing denk ik niet haalbaar. Als ik terug denk aan GTR... F550...

Ook is het tijd om eens afscheid te gaan nemen van een aantal wagens. Impala B vervangen door de Camaro (Komt de Toyota ook nog??) en de Gen5 Impala A en oude Dallara deleten.

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01:03
NickThissen schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:05:
[...]

Ik denk dat het punt is dat veel mensen liever een tientje neerleggen voor een nieuwe auto dan gratis een nep auto erbij krijgen. Daar ben ik het dan wel mee eens want een auto van GT2 naar GT3 spec brengen is volgens mij 90% van het werk van een hele nieuwe auto. De rest is alleen het 3d model, en kom op, amateurs maken 3d modellen in een paar uurtjes van een paar foto's...
Oh ik zie ook veel liever een nieuwe echte auto hoor, en als je weet dat ik bij de 100% club hoort kun je ook wel raden dat ik het niet erg vind om daar geld voor te betalen.
Maar blijkbaar zitten nieuwe licenties er op het moment niet in. En klagen over iets dat je gratis krijgt vind ik een beetje overdreven :)

Als het aan mij zou liggen maken ze in 1x de hele Blancpain Endurance Series, WTCC/BTCC of de LMP2 klasse met de verschillende auto's en motoren. Niets mooier dan een veld gebaseerd op een echte raceklasse (zoals in GTR(2) en de Race serie), maar met het huidige tempo waarin iRacing auto's en circuits maakt is dat onmogelijk.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Tjello
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 10:41
Met BTCC (NGTC) zou dit toch mogelijk moeten zijn? Dat is toch een standaard wielophanging en dan gewoon de spec motor gebruiken. Enige verschil is dan de wielbasis en FWD/RWD.

iRacing profiel | Sim Gear: Accuforce Pro v2, Heusinkveld Pro, Triples, custom MDF rig :)

• NickThissen
Richard117 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:05:
[...]
maar met het huidige tempo waarin iRacing auto's en circuits maakt is dat onmogelijk.
En dat is juist de reden dat ik klagen over gratis dingen niet overdreven vind. Het duurt al zo lang om nieuwe auto's te maken, als ze er dan niet eens aan verdienen dan hoeft het van mij niet hoor... Leuk zo'n Ford GT3 maar dat is 9 maanden werk (ik zeg maar iets) eigenlijk voor niks want hij gaat gewoon in de GT3 challenge die nou niet echt meer mensen nodig heeft. Spendeer dan de tijd aan dingen die het wel nodig hebben...

Allemaal leuk en aardig die gratis dingen maar als ze een heel seizoen nodig hebben om zo'n nieuwe camaro uit te brengen (copy/paste physics alleen nieuw model) dan hou ik m'n hart vast voor alle tijd die ze (naar mijn mening) weg gooien met gratis auto's.

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 27-06-2014 15:17 ]

Mijn iRacing profiel

• Tjello
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 10:41
NickThissen schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:15:
[...]

En dat is juist de reden dat ik klagen over gratis dingen niet overdreven vind. Het duurt al zo lang om nieuwe auto's te maken, als ze er dan niet eens aan verdienen dan hoeft het van mij niet hoor... Leuk zo'n Ford GT3 maar dat is 9 maanden werk (ik zeg maar iets) eigenlijk voor niks want hij gaat gewoon in de GT3 challenge die nou niet echt meer mensen nodig heeft. Spendeer dan de tijd aan dingen die het wel nodig hebben...
Kuch kuch, rijderswissels kuch kuch ;)

iRacing profiel | Sim Gear: Accuforce Pro v2, Heusinkveld Pro, Triples, custom MDF rig :)

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 13:01
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:46:
Ook is het tijd om eens afscheid te gaan nemen van een aantal wagens. Impala B vervangen door de Camaro (Komt de Toyota ook nog??) en de Gen5 Impala A en oude Dallara deleten.
Nou deleten is wel heel grof, volgens wordt de Gen5 en vanaf komend seizoen de Dallara niet meer gebruikt in officiële races. Dat zouden ze zeker ook met andere auto's moeten doen. Zou het niet leuk vinden als de oude auto's uit mijn inventory verdwijnen, heb ik gewoon voor betaald. Dat ze niet meer officieel worden ingedeeld prima, maar als ik ze in hosted of practise wil rijden moet dat kunnen.

Zodra de Corvette DP uit is moet de Riley lekker naar hosted only. Als we ooit één of twee goede GTE's hebben zou je prima de Ford GT en Corvette kunnen retiren. Als we ooit een moderne LMP2 krijgen, enz. enz.

En ik ben persoonlijk een voorstander van wisselend scheduele. Er is geen enkele reden om elk seizoen elke auto in een serie te hebben.
Bijvoorbeeld:
S1-S3: Grand-Am / S2-S4: Proto/GT

iRacing Profiel

• NickThissen
gtrNL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:19:
[...]

En ik ben persoonlijk een voorstander van wisselend scheduele. Er is geen enkele reden om elk seizoen elke auto in een serie te hebben.
Bijvoorbeeld:
Dat werkt natuurlijk ook niet, 9/10 mensen rijdt in een serie omdat ze de auto of de combinatie leuk vinden. Als ik protogt leuk vind en die volgend seizoen niet meer bestaat dan ga ik niet ineens grandam rijden met compleet andere auto's, dan is het meer waarschijnlijk dat ik een heel seizoen helemaal niet rij. Zijn natuurlijk uitzonderingen maar over het algemeen is het 'afpakken' of limiteren van het aantal mogelijke races geen goeie optie gebleken omdat mensen de alternatieven gewoon niet willen rijden.

Mijn iRacing profiel

• Habbekrats_NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-11 11:04
Ik heb me ook al aangemeld bij iRacing, ik ga het eerst eens proberen met een Xbox One controller om vervolgens te kijken of het de moeite waard is om een G27 te halen.

@JoepW ik heb je ook als referral door gegeven ;)

XBL GT: HabbekratzNL

Verwijderd

gtrNL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:19:
[...]

Nou deleten is wel heel grof, volgens wordt de Gen5 en vanaf komend seizoen de Dallara niet meer gebruikt in officiële races. Dat zouden ze zeker ook met andere auto's moeten doen. Zou het niet leuk vinden als de oude auto's uit mijn inventory verdwijnen, heb ik gewoon voor betaald. Dat ze niet meer officieel worden ingedeeld prima, maar als ik ze in hosted of practise wil rijden moet dat kunnen.

Zodra de Corvette DP uit is moet de Riley lekker naar hosted only. Als we ooit één of twee goede GTE's hebben zou je prima de Ford GT en Corvette kunnen retiren. Als we ooit een moderne LMP2 krijgen, enz. enz.

Bijvoorbeeld:
Het laatste ben ik met je eens. Een auto/serie hoeft niet elk seizoen terug te komen, afwisseling is prima en goed voor participatie..

De Gen5 was een heerlijke wagen om mee te racen, maar doe er sinds de Gen6 helemaal niets meer mee. Deleten is inderdaad een behoorlijke beslissing, ook omdat mensen daarvoor betaald hebben (= end of the world drama...). Maar onderhoud kost tijd/geld wat ik liever besteed zie worden aan content/verbeteringen.

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:16

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Habbekrats_NL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:29:
Ik heb me ook al aangemeld bij iRacing, ik ga het eerst eens proberen met een Xbox One controller om vervolgens te kijken of het de moeite waard is om een G27 te halen.

@JoepW ik heb je ook als referral door gegeven ;)
Dank je voor de referral. Melding had ik al ontvangen.

Maar met een controller (en zonder force feedback) ervaar je niet echt (of eigenlijk echt niet) hoe goed de physics zijn in iRacing. Plus dat je elke feeling met de auto mist.
Dus ik raad je aan om een G27/G25 te scoren op marktplaats of zo of om ergens even met stuurje te testen bij iemand die wel spullen heeft staan. 8)
Hier een goedkopertje: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Habbekrats_NL
JoepW schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:35:
[...]

Dank je voor de referral. Melding had ik al ontvangen.

Maar met een controller (en zonder force feedback) ervaar je niet echt (of eigenlijk echt niet) hoe goed de physics zijn in iRacing. Plus dat je elke feeling met de auto mist.
Dus ik raad je aan om een G27/G25 te scoren op marktplaats of zo of om ergens even met stuurje te testen bij iemand die wel spullen heeft staan. 8)
Hier een goedkopertje: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Ik haal een nieuwe G27 op zodra ik weer loon/stufi heb (over 3 a 4 week dus :P), mijn eerste ervaringen van net met controller waren wel goed. Maar het is inderdaad lastig om zo realistische sim goed te spelen met een controller.

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-11 17:59
Habbekrats_NL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:18:
[...]

Ik haal een nieuwe G27 op zodra ik weer loon/stufi heb (over 3 a 4 week dus :P), mijn eerste ervaringen van net met controller waren wel goed. Maar het is inderdaad lastig om zo realistische sim goed te spelen met een controller.
Zo ben ik ook begonnen, binnen 14 dagen had ik een stuurwiel gekocht (via een mede tweaker) :)

• NickThissen
Nieuwe blog van Steve. Driver swaps in S4:
http://www.iracing.com/bi...ch-ness-monster-do-exist/

Mijn iRacing profiel

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:19

Fuelke

Forza Ferrari

Als je een extra GT3 spec auto wil ga dan voor de Mercedes SLS, de Audi R8, de Aston Martin V12 Vantage, de Ferrari 458, de Nissan GT-R of de nieuwe Bentley.

Maar ga niet aan de Ford GT sleutelen, die komt er in het echt toch nooit meer in GT3 spec, de grote baas van Matech Competition die ze gebouwd heeft (GT1 & GT2) is immers overleden en alle wagens staan in een museum te blinken.

Ben het wel eens met de opmerking dat we sowieso met veel verouderde modellen rijden, daar worden we vaak in de kou gelaten (tenzij je naar NASCAR A & B gaat kijken). Circuits al even erg trouwens.

Oh ja, dit is het nieuwste GT3 wapen

Afbeeldingslocatie: http://cdn-4.motorsport.com/static/img/mgl/1700000/1720000/1724000/1724000/1724034/s1_1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Fuelke op 27-06-2014 19:21 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fuelke schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:18:
Ben het wel eens met de opmerking dat we sowieso met veel verouderde modellen rijden, daar worden we vaak in de kou gelaten (tenzij je naar NASCAR A & B gaat kijken). Circuits al even erg trouwens.
In het geval van Lime Rock Park, gaan er geruchten dat ze de baan weer gaan aanpassen. Dan zou het zonde zijn om die nu te scannen, als hij toch weer veranderd.

Wat betreft andere banen ben ik het met je eens. Vooral Silverstone, die heeft de grootste update nodig.
Voor de rest zijn het vooral wel/geen grindbakken en andere naast de baan veranderingen.
Komende build krijgen we ook de repaved Phoenix. Nu kan je de dog leg afsnijden.

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Vandaag mijn nieuwe simrig binnen gekregen *O*

Toch maar meteen begonnen met het in elkaar zetten.

Vandaag deel 1 morgen de rest( monitorsteun en afstellen)

https://www.facebook.com/...43154&type=1&l=85c1c8ad75

Het geheel is zeer stabiel en ziet er degelijk uit. ben vooral te spreken over de kwaliteit van de stoel.
Alleen even afwachten hoe comfortabel het is bij warmer weer ;)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Verrie naajs! Comfort stoeltje. hoop dat je ook nog aan racen toekomt!

iRacing Profiel

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:49
Fuelke schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:18:Maar ga niet aan de Ford GT sleutelen, die komt er in het echt toch nooit meer in GT3 spec, de grote baas van Matech Competition die ze gebouwd heeft (GT1 & GT2) is immers overleden en alle wagens staan in een museum te blinken.
De Ford GT GT3 heeft/had gewoon een FIA homologation hoor, die hebben vorig jaar nog in de Blancpain GT meegereden. Ben het verder wel met je eens dat de manier waarop iRacing dit aanpakt niet optimaal is maar vind de keus voor de auto zeker niet vreemd of onrealistisch.

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik had een leuke race gisteren avond in de Lotus op Suzuka, veel mensen die moeite hadden om de auto op de baan te houden (Waaronder ikzelf tegen het einde van de race). De laatste ronde was vooral erg spannend. En het hielp niet dat ik een achterligger tegen kwam in de hairpin.

Kleine samenvatting:

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wel zonde dat je die 3de plek net nog kwijtraakte..... Waarom verdedigde je bij het ingaan van de laatste chicane net niet wat meer?

• Habbekrats_NL
Ben momenteel bezig met het afstellen van mijn drie monitoren, aangezien ik een complete newbie ben. Wat is de aan te raden hoekgraad ten opzichte van het centrale scherm? Ik heb ze nu ongeveer op 25°.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De bedoeling is dat je ze zo afstelt dat de afstand van je oog naar elk scherm gelijk is.
De de optimale hoek varieert dus met de afstand tot het centrale scherm.
Download / kopieer dit google spreadsheet maar eens. (Je mag niks bewerken in de gedeelde versie, wel als je 'm zelf ophaalt naar je eigen docs omgeving of importeert naar Excel):
https://docs.google.com/s...9LR2lEQkdhZ0E&usp=sharing

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
:( wat is de race kwaliteit bij de NASCAR iRacing Series bedroevend. Lijkt wel of mensen zonder te oefenen aan de race beginnen, zo enorm vaak cautions. Meer dan 5 rondjes zonder ongeluk is al een prestatie. Niet gek als je het gedrag ziet van een aantal tijdens de restart.

Ook dit weekend weer, Kentucky helemaal geen lastige baan en setup, maar toch weten mensen de auto niet in het rechte spoor te houden. En dan krijg je restarts wat het niet beter maakt.

2 mensen achter me besluiten het 3 wide te gaan maken, toch besluit er eentje af te haken en gaat achter me rijden maar geeft me een beuk :/

rond 17 minuten YouTube: iRacing - 2014 NASCAR iRacing Series - Race 17 - Kentucky

Na 7 minuten repair was de auto nog steeds te krom om mee te rijden, DNF dus. De persoon heeft zijn excuus aangeboden maar het blijft een lompe en onnodige actie. Hiermee wordt ook de race van een aantal andere verpest. Hij heeft de race ook niet vol kunnen maken en heeft 15 incidenten waarvan een groot aantal car contact...

Straks nog maar een poging doen.

Niel, ik zie jou ook niet veel meer bij de NiS.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• NickThissen
Mooi filmpje Bas. Mijn race ging iets minder nadat ik het m'n dak belandde omdat iemand voor m'n neus spint... Nou ja, over een uurtje herkansing, vind Suzuka toch wel leuk.

Vanavond ben ik van plan ProtoGT te rijden om 9 uur in de Ford, nog iemand? Daarna om 10 uur begint de practice voor een 'oefenleague' voor de nieuwe ProtoGT/GrandAm combo van volgend seizoen (HPD, Riley, Ford en C-spec) op Road Atlanta, hoop ik ook aan mee te doen (45 min racen begint om 23.15), was vorige keer erg leuk. Kans dat de grid al vol is echter tegen de tijd dat de protogt race klaar is...

Mijn iRacing profiel

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
NickThissen schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:22:
Mooi filmpje Bas. Mijn race ging iets minder nadat ik het m'n dak belandde omdat iemand voor m'n neus spint... Nou ja, over een uurtje herkansing, vind Suzuka toch wel leuk.

Vanavond ben ik van plan ProtoGT te rijden om 9 uur in de Ford, nog iemand? Daarna om 10 uur begint de practice voor een 'oefenleague' voor de nieuwe ProtoGT/GrandAm combo van volgend seizoen (HPD, Riley, Ford en C-spec) op Road Atlanta, hoop ik ook aan mee te doen (45 min racen begint om 23.15), was vorige keer erg leuk. Kans dat de grid al vol is echter tegen de tijd dat de protogt race klaar is...
Als je de ProtoGT van 21:00 gaat doen vanavond kun je niet mee doen met de warmup series, die begint om 22:00. ProtoGT race is 70minuten.

Bij mij staat de ProtoGT race zondag op de planning waarschijnlijk die van 17:00 en 19:00. Maar meeste Nederlanders zitten dan denk ik aan het voetbal.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• NickThissen
Om 22:00 begint de warmup, de race is pas om 23:15, zolang de server nog niet vol is kan ik dus nog om 23:14 joinen ;)

Mijn iRacing profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

JoepW schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:17:
Wel zonde dat je die 3de plek net nog kwijtraakte..... Waarom verdedigde je bij het ingaan van de laatste chicane net niet wat meer?
Ik had een slowdown van de bocht ervoor, dus ik moest iets eerder remmen om die kwijt te raken. En wou hem niet blocken daarmee. Had gehoopt dat ik er alsnog wel sneller weer uit zou komen. Je hebt niet veel tijd om na te denken. Meer proberen de auto op de weg te houden :+

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

The_FrankO schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:22:
Niel, ik zie jou ook niet veel meer bij de NiS.
De laatste weken heb ik niet zo veel tijd om te oefenen, daarnaast ben ik nu ook met andere dingen bezig zoals de voorbereidingen van de NEO Endurance Series.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:42:
[...]

Ik had een slowdown van de bocht ervoor, dus ik moest iets eerder remmen om die kwijt te raken. En wou hem niet blocken daarmee. Had gehoopt dat ik er alsnog wel sneller weer uit zou komen. Je hebt niet veel tijd om na te denken. Meer proberen de auto op de weg te houden :+
Aha... ;)

• FransJansen
De bouw is klaar,
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10492429_650378668388909_8246019360108770333_n.jpg?oh=a543dc57dc08120075a156b0c6f5440b&oe=54212BF2

Morgen de laatste dingen nog, ben nog niet tevreden over de positie van mijn stuur.
Staat nog teveel achterover :S
Jammer dat dat niet verstelbaar is :N

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10434143_650490558377720_3498445861518334_n.jpg
Fov tussen 175 en 178 :)

En nog even de kabels bundelen.

Al met al een stevige rig voor een redelijke prijs.

Alle foto`s staan op FB
https://www.facebook.com/...43154&type=1&l=85c1c8ad75

[ Voor 10% gewijzigd door FransJansen op 28-06-2014 20:36 ]

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
The_FrankO schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:29:
[...]

Als je de ProtoGT van 21:00 gaat doen vanavond kun je niet mee doen met de warmup series, die begint om 22:00. ProtoGT race is 70minuten.

Bij mij staat de ProtoGT race zondag op de planning waarschijnlijk die van 17:00 en 19:00. Maar meeste Nederlanders zitten dan denk ik aan het voetbal.
Er is een practice van 50 minuten vanaf 22u00 voor die warm-up race, dus als het nog niet vol zit zal dat wel lukken.

Mijn iRacing profiel

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-11 15:14
Ziet er OK uit Frans! Nu vraag ik mij wel af hoe breed jouw schermen zijn, ik bedoel: volgens het excelletje van Joep moet je bv. al een schermbreedte van 80cm hebben met kijkafstand 70cm om op een FOV van 178 uit te komen. Anders gezegd, je moet al richting 26inch (diagonaal) schermen of meer gaan lijkt mij?

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als de afstand tot het middelste scherm iets minder is dan de breedte van het scherm is 179 al haalbaar.
Ik rij met 179 met 24" ;)

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-11 15:14
JoepW schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:26:
Als de afstand tot het middelste scherm iets minder is dan de breedte van het scherm is 179 al haalbaar.
Ik rij met 179 met 24" ;)
Inderdaad, maar dan moet het middelste scherm vlak achter het stuurtje komen te staan. Dan heb je wel degelijk zo een race rig nodig want op een normaal bureau betekent dit dat je zijschermen op de grond donderen. :)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zoef1 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:53:
[...]

Inderdaad, maar dan moet het middelste scherm vlak achter het stuurtje komen te staan. Dan heb je wel degelijk zo een race rig nodig want op een normaal bureau betekent dit dat je zijschermen op de grond donderen. :)
Inderdaad. Mijn middelste scherm zit vlak achter mijn stuur en boven mijn CSW-unit.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/140104%20Final%20Rig/stuur-scherm.JPG

• NickThissen
Vraagje voor mensen met een CSW: heeft er toevallig iemand een table clamp (v2) over die niet gebruikt wordt ? Die van mij is gisteravond kapot gegaan, en ze zijn tot augustus niet beschikbaar op de website... Daarnaast moet ik er 100 euro voor neerleggen incl verzend kosten wat ik een beetje belachelijk vind.

Heeft er iemand eentje die hij kwijt kan voor een prijs van jou keuze dan laat maar weten :)

Mijn iRacing profiel

• FransJansen
Op het moment heb ik 22" schermen. Mijn middelste scherm staat inderdaad boven op mijn GT3. :) Als ik mijn stuur vast heb kan ik met mijn vingers het scherm aanraken :Y

Nick, ik heb wel de table clamp van mijn GT3 over.
Volgens mij moet dat ook passen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vandaag vanaf 14 uur hosten we een server met de Kia & de MX-5 Cup op Sonoma Long als test sessie tbv onze grande finale.
Join svp ook even om mee te testen en om te zien of de combi leuk is.... ;)
Het is een League sessie.

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 29-06-2014 11:57 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:07

Arfman

Drome!

Oeh, het is bijna de goden verzoeken om dit te tikken maar volgens mij heb ik dan niks te doen, dus ik kom wel even meecrossen in de Kia. Die staat onder een 10CM stoflaag in mijn virtuele garage :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• NickThissen
FransJansen schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:30:

Nick, ik heb wel de table clamp van mijn GT3 over.
Volgens mij moet dat ook passen.
Heb je daar een foto van ofzo? Volgens mij is dat namelijk een compleet andere :-(

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zijn er meerdere versies dan? Zo ver ik weet niet.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De gt3 heeft toch de clamp ingebouwd?
Of past die losse clamp ook op de gt3?

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Alle Fanatec stuurtjes passen op die table clamp.
Compatibility
All Porsche wheels
All CSR and CSR Elite wheels
ClubSport Wheels
http://eu.fanatec.com/Sta...20Table%20Clamp%20V2%20EU

Tenzij Frans het over de standaard clamp heeft. Die gaat niet passen. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 29-06-2014 12:24 ]

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Die kan je loshalen. Vervolgens kan je de bevestigings punten gebruiken. Alleen geen idee of dat de zelfde layout heeft.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• NickThissen
Alle stuurtjes passen op de table clamp v2 inderdaad, maar dat wil niet zeggen dat de table clamp van de gt3 (die ingebouwd is en ik gok dus niet de 'table clamp v2' is?) ook op de csw past.

maar goed, het lijkt erop dat ik eigenlijk alleen nieuwe schroeven nodig heb, misschien zijn die wel hetzelfde en kan ik ze vervangen..?

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De ingebouwde clamp van de GT3 gaat niet werken voor de CSW inderdaad. Die heeft ook geen schroeven of zo.

• FransJansen
Het is niet de standaard clamp van de GT3.
Foto in de whatsapp nick.

• Arfman

Arfman

Drome!

Voor de GT3 had je destijds de table clamp V1 (die had ik en heeft Niel nu volgens mij) en de V2. Je had de V2 nodig voor de CSW, dat is wat me nog bijstaat. Maar als het alleen de schroeven zijn kun je die vast wel ergens halen, toch Nick?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• NickThissen
Ja daar ben ik dus bang voor, aan de foto te zien is het een V1 (in ieder geval net iets anders dan V2). Ik ga eens mailen naar fanatec of ze iets voor me kunnen betekenen met losse onderdelen, wie kan ik daar het beste voor mailen, die Remco toch? Wat is zijn adres?

Mijn iRacing profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb toen fanatec.benelux@gmail.com gekregen als support email adres voor de Benelux.

FYI: je nieuwe SetupShopHelper icm. dat userscript werkt trouwens d:)b

• NickThissen
Ok, thanks, nederlands dus?

En mooi dat het werkt :)

Mijn iRacing profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja, je kunt gewoon Nederlands met hem lullen, dacht dat hij in Eindhoven zat dus misschienb kun je vanmiddag nog even langsgaan :+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Server is up.
Kom svp ff rijden en balanceer de beide auto's een beetje.
En als je wilt ook ff brandstof verbruik / minuut opgeven via een dm aan mij of nick.
Ik kom zo ;)

Verwijderd

Toch om er iets van te krijgen he.
Heb je bijna nieuwe licentie. Rijden ze 2x op mij in en rond duwen. krijg ik de strafpunten. erg erg :(

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Yes, eindelijk een overwinning behaald in de GT3 challenge :)

http://members.iracing.co...nid=11242751&custid=67928

Spannend gevecht gehad met Julien Oligo voor de overwinning. Uiteindelijk gewonnen doordat ik 10 rondes eerder de pit opzocht. Nadat hij zijn pitstop had gemaakt had ik opeens 3 seconden voorsprong. Heerlijk als zoiets goed uitpakt! :*)

[ Voor 14% gewijzigd door BobvK op 29-06-2014 15:33 ]

Mijn iRacing profiel

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:41

elni

Carrot

BobvK schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:33:
Yes, eindelijk een overwinning behaald in de GT3 challenge :)

http://members.iracing.co...nid=11242751&custid=67928

Spannend gevecht gehad met Julien Oligo voor de overwinning. Uiteindelijk gewonnen doordat ik 10 rondes eerder de pit opzocht. Nadat hij zijn pitstop had gemaakt had ik opeens 3 seconden voorsprong. Heerlijk als zoiets goed uitpakt! :*)
Gefeliciteerd *O* *O* *O* *O*

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:22
Was gezellig en leerzaam op de server die Joep hoste.
Auto wasvsoms listig maar toch niet gek op ne een seconden meen ik.

Wordt dan een leuke race maar wel erg opletten, want de Kia is zoveel sneller.

iRacing Profiel

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Zoef1 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:53:
[...]

Ik rij voor nu single screen, in de toekomst wil ik wel gaan investeren in een triple screen setup.
Ik heb geen ruimte voor een aparte rig, ben daarom aan het denken om zelf een bureau te bouwen waar ik in het midden een stuk uit kan halen en ook weer terug kan plaatsen.
Als ik zorg dat het ruim breed genoeg is, kan ik toch de schermen aan de zijkant plaatsen, en heb ik ook nog een gewoon bureau tot mijn beschikking voor al het andere werk (en het houdt mijn vrouwtje tevreden)
Een soort work/play setup transformer desk 8)7

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dan wel met afstandsbediening en volledig automatisch / elektrisch :)

Vanavond een wel heel bijzondere combi!
Dat wordt een (in-)spannende race. :)

Weet wel dat de Riley een heel stuk makkelijker te rijden is sinds de update.

GoT Monday Tournament S2-W1030-06-14
Car(s)Track(s)
Riley MkXX Daytona Prototype
Brandstof35 % (+/- 26,5 L)
Extra gewicht0 Kg
Basis contentNee
Oran Park Raceway - South Course
MomentDag
Pitplaatsen38
Basis contentNee
Programma (CET)
Heat 1
Vrije training20:00 - 21:00 (60 min.)
Kwalificatie21:00 - 21:15 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartRolling
MC GridNVT
StartopstellingKwalificatie
CautionsOff (local yellows only)
RestartNVT
Fast Repairs2
Disqual. Inc'sNVT
Weersvoorspelling
TemperatuurLuchtvochtigheidMistWindsnelheidWindrichtingWolken
20° C20%0%9 Km/uWPartly
Reken op een pitstop

[ Voor 96% gewijzigd door JoepW op 30-06-2014 11:16 ]

Verwijderd

JoepW schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:56:
Vandaag vanaf 14 uur hosten we een server met de Kia & de MX-5 Cup op Sonoma Long als test sessie tbv onze grande finale.
Join svp ook even om mee te testen en om te zien of de combi leuk is.... ;)
Het is een League sessie.
Is de info voor de finale al bekend? Ik vind de cup versie leuker omdat die iets korter (en voor deze wagens lang genoeg) is.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We vonden het met 42 auto's aan de start een betere keuze de iets langere versie te nemen. En het was echt leuk met beide auto's...

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Heeft iemand de pitstraat van vanavond al gezien? Niet alleen is de entry krap zoals je gewend bent, ook de exit is aardig krap. Maar wel is het opkomen op het circuit iets overzichtelijker dan normaal.

Misschien vanavond dat maar even oefenen voordat de race start :)

Verwijderd

Ik hoop vanmiddag m'n race pc weer aan te kunnen sluiten, dus misschien tot vanavond!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:32:
Heeft iemand de pitstraat van vanavond al gezien? Niet alleen is de entry krap zoals je gewend bent, ook de exit is aardig krap. Maar wel is het opkomen op het circuit iets overzichtelijker dan normaal.

Misschien vanavond dat maar even oefenen voordat de race start :)
Ik heb vandaag nog overwogen om de race te veranderen in 2 sprint races zonder pitstop. Dus 20 en 30 minuten zonder reversed grid, maar gewoon 2x starten op basis van Q.

Misschien gezien de bijzondere combinatie en de moeilijke pitingang, doen?

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik ben wel voor ja, het circuit leent zich er eigenlijk niet voor met ditsoort auto's.

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja lijkt me dan ook beter.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het is een beetje last minute, maar het lijkt mij ook beter voor de fun factor vanavond ;)

Aangepast!

GoT Monday Tournament S2-W1030-06-14
Car(s)Track(s)
Brandstof100 % (+/- 75,7 L)
Extra gewicht0 Kg
Basis contentNee
Oran Park Raceway - South Course (Heat 1)
MomentDag
Pitplaatsen38
Basis contentNee
Programma (CET)
Heat 1
Vrije training20:00 - 21:00 (60 min.)
Kwalificatie21:00 - 21:15 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:15 - 21:35 (20 min.)
StartRolling
MC GridNVT
StartopstellingKwalificatie
RestartNVT
Fast Repairs1
Disqual. Inc'sNVT
Heat 2
Vrije training21:45 - 21:55 (10 min.)
KwalificatieOp basis van Heat 1
Race21:55 - 22:25 (30 min.)
StartRolling
MC GridNVT
StartopstellingSequential (Voorgaande race/heat)
RestartNVT
Fast Repairs1
Disqual. Inc'sNVT
Weersvoorspelling
TemperatuurLuchtvochtigheidMistWindsnelheidWindrichtingWolken
20° C20%0%9 Km/uWPartly
Aangepast naar 2 races

[ Voor 96% gewijzigd door JoepW op 30-06-2014 13:07 ]

• Fragbeestje
  • Laatst online: 24-11 16:10
Ik moet deze avond eerst naar een huisje gaan kijken... Hopelijk ben ik voor de kwali terug.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Deze wil ik jullie niet onthouden. De NES gaat gewoon gebeuren! :D

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:06

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:29:
Waar moet ik qua racelengte aan gaan denken? :) Gezien het feit dat jullie nu al over de 2,5 uur heen gaan ben ik benieuwd wat er mét driver swaps gaat komen qua lengte :) Al denk ik dat jullie die informatie bewust nog niet bekend gemaakt hebben, vragen kan altijd natuurlijk :p

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 30-06-2014 13:37 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:39

Phydomir

Dennis

Voor minder dan 5 uur kom ik mijn bed niet uit ;)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BM schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:36:
[...]

Waar moet ik qua racelengte aan gaan denken? :) Gezien het feit dat jullie nu al over de 2,5 uur heen gaan ben ik benieuwd wat er mét driver swaps gaat komen qua lengte :)
Zonder dag en nacht transities zou het raar zijn om 12+ uur in alleen dag of alleen nacht te rijden. Zoals het er nu naar uit ziet, worden de races 6 uur lang.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Cool Niel!!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:06

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:38:
[...]

Zonder dag en nacht transities zou het raar zijn om 12+ uur in alleen dag of alleen nacht te rijden. Zoals het er nu naar uit ziet, worden de races 6 uur lang.
Ongeveer wat ik al in gedachten had. Ben erg benieuwd :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Niellie41 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:38:
[...]

Lijkt me een prima lengte om mensen te leren endurance racen. ;) . Ben heel benieuwd of de setups tussen de rijders echt 100% gelijk moet zijn of dat je nog kan sleutelen aan rembalance en steer ratio.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bij de meeste auto's kan je in ieder geval de rb in de auto wijzigen.
Steering weet ik niet.

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 30-06-2014 16:05 ]

• NickThissen
Het lijkt me dat je gewoon dezelfde wijzigingen kunt doen als normaal in de pits? Ligt er dus aan per auto, sommige auto's kun je in de pits veel veranderen maar tijdens het rijden niks. Kan me niet bedenken waarom dat bij een rijderswissel anders zou zijn.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
Pov aanpassen word ook onmogelijk :p Moet je maar de zelfde lengte hebben als team genoten.

Zal er wel niet van komen, maar ja. IT's A SIM, NOT A GAME :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuke combi hoor :)

• Ithric
Onze alien :+
Niellie41 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:29:
Gaaf Niel, gaat wat worden. _/-\o_

iRacing Profiel

Verwijderd

Evolutie. 1997-2005-2011-2014.
ps ik gebruik nog altijd dezelfde stoel :9

Afbeeldingslocatie: http://wit9.home.xs4all.nl/racehoek1997.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wit9.home.xs4all.nl/racehoek2005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wit9.home.xs4all.nl/racehoek2011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wit9.home.xs4all.nl/racehoek2014.jpg

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Lachen, Rudy ;)

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Vooral de downgrade naar laptop doet het em.

• Ithric
ZIet er mooi uit Rudy.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vermakelijke combi was het ;)
1ste race erg leuk, 2de schrok ik, spinde en kon niet uit het gras komen..
Wel leuke gevechten gehad.
Tot morgen op Brands Hatch Indy met de GT3's!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De piepende pedalen van Rudy :p En dat kastje gaat ook al een tijdje mee zo te zien.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat uitleg over driver swaps
It will be possible to set up a long race that does not involve driver changes at all. It will also be possible to set up a driver-change race where you allow more than one driver, but do not require it (just set the minimum number of drivers to 1).
Je moet met meerdere PC's (en accounts) een race joinen, anders kan je niet wisselen.
Je kan dus niet met meerdere personen op één pc rijden.
No, sorry. Person 1 would have to pit, exit the sim, log out of the web site, and then person 2 would have to log into the web site, launch the sim, and get into the car. The pit crew will "advance" the pit stop for the time lost while nobody on the team is connected to the server. If it was going to be a long pit stop, you might finish all the shenanigans and end up no worse off. In most situations, though, you'd probably lose some time. If there's a lot of demand for this, we can look into it.
en
Sure.
But that doesn't count as a "driver-swap", should the session require it.
And any incidents that Bob causes will ding Adam's SR (or if Bob has no incidents, his "good" driving will accrue to Adam's SR, not to Bob's SR).
And if Bob starts swearing his head off or driving like a maniac, everyone will think that Adam was driving the car. If someone protests, it's Adam that will get the chat ban, or service suspension.
And if it's an official session where iRating is involved, all of Bob's driving will count towards Adam's iRating.
And when you look at the results for the session, you won't be able to tell which laps Adam ran vs.which laps Bob ran (or that Bob ran any laps at all).
Wat meer uitleg over pitstops, reparaties en disconnecten.
The short answer is that pit work will continue.

There will be a short gap when the replacement driver gets into the car, as the physics for your team's car is transferred from your computer to their computer. The pit crew will "catch up" for that little bit of lost time, and then continue the pit work.

If there are lengthy repairs, you and your teammates can all disconnect and go get some sleep. When you connect later, your pit crew will quickly catch-up for all the lost time. If there is still work to do, they will keep working, as if you had never disconnected. When the car is ready (enough), you can hop back in and continue racing.

That's the goal, anyway. This part is still a work-in-progress.

One difference from the way Members works now is related to this. When you get out of the car now, the car is also removed from the track. Once driver-swaps are released, using ESC or Reset to get out of the car does just that - gets the driver out of the car. But the car is left sitting in the pit stall. Unless you (are allowed to and) ask for a new car, when you or anyone else on the team gets back into the car, you'll be getting back into the same car. Your co-driver pranged the RF susp? You get the same pranged RF susp (unless the pit crew worked on it).

Verwijderd

Als dat is waar ze een jaar aan gewerkt hebben valt het toch een beetje tegen. Dat lijkt ontzettend veel op hoe we de driver swaps in NR2003 deden.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat had jij dan in gedachte?
Ik vind het juist best goed klinken. Je duwt op ESC en de volgende kan er in. Simpeler kan het bijna niet, daarnaast wordt ook bijgehouden we wanneer heeft gereden. Geen idee of dit ook al bij NR2003 het geval was of hoe het precies werkte.

Voor duidelijk:
quote: Quentin Young
so... from what I understand, we will need to completely sign out for the driver swap to take place, couldn't it be easier then that (ie once driver a gets out of the car, driver b gets a popup asking if he/she would like to enter the car) instead of making people have to leave and sign out of their account for it to work
quote: Randy Cassidy
You would only need to do this if you and your co-driver are sharing the same computer. If this turns out to be a common situation, we can look into how to better handle it.

In what we expect to be the "normal" situation, your co-drivers (crew chiefs, spotters, etc) will all be using their own accounts on their own computers. As it stands now, up to six of you and your teammates can all connect to the session at the same time (and over the course of the session up to around 60 of your teammates can connect). If the next driver to do a stint is connected, the current driver just brings the car into the pit stall, hits ESC to get out of the car, and the next driver hits the [Drive] button to get into it.

[ Voor 128% gewijzigd door Niellie41 op 01-07-2014 00:51 ]

Verwijderd

Toch iets anders dan ik had begrepen. (esc, sim afsluiten en uitloggen van de site voor de ander kan joinen en dan de sim nog moet starten.)

Esc indrukken voor de andere ingelogde rijder een groene drive button krijgt is natuurlijk wel zoals het zou moeten.

volgende keer moet ik toch iets beter inlezen ;-)

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:41

Hoogie2004

Whohooooo

Driver swaps klinkt als iets dat veel league rijders erg leuk gaan vinden. Ik wil het zelf misschien ook wel eens proberen, lijkt me wel leuk om samen met iemand een langere race te rijden.

Aan de andere kant de laatste tijd echt 0 tijd om te racen. Incidenteel op zaterdag een keer, maar zelfs dat is drama qua tijd :(

My iRacing profile | Strava

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:02

derx666

mecker ende blaet

prioriteiten :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Fragbeestje
  • Laatst online: 24-11 16:10
Bedankt Niel voor de uitleg, had het eerst ook niet goed gelezen / begrepen en vond het maar raar dat je helemaal moest uitloggen... maar da's dus voor het geval dat je op dezelfde pc wil verderdoen.

Verder vind ik het wel een hele leuke toevoeging maar ik vraag me wel af hoe vaak ik het kan gebruiken want er kruipt wel een heleboel tijd in zo'n race. En dat is nou net hetgeen ik de laatste tijd wel vaak mis.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Pagina: 1 ... 71 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.