Bedankt alvast! Ik zal proberen er volgende keer terug bij te zijn. Dacht dat het een hosted session was...
voeg ons toe in je iracer lijst dan kan je join race doen
GoT doet het niet slecht in NEO GT team standings 

Toch maar m'n best doen op COTA
Toch maar m'n best doen op COTA
Dan moet je het doen zonder teammanager 
Misschien kan iemand anders spotten en de fuel berekeningen doen?
Ik doe wel een setup voorbereiden
Misschien kan iemand anders spotten en de fuel berekeningen doen?
Ik doe wel een setup voorbereiden
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Oh, dat is beter dan ik had verwacht! Had zelf uitgerekend dat we op de 5e plek zouden staan nu, maar ik was de 7 bonus punten vergeten 
Flink oefenen voor COTA dan maar!
Flink oefenen voor COTA dan maar!
Webupdates... Niks dus 
Zou maar 1/2 uurtje duren of zo.
Site is al weer up.
Zou maar 1/2 uurtje duren of zo.
Site is al weer up.
[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 03-06-2014 15:47 ]
Radicals ook nietNickThissen schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:50:
GoT doet het niet slecht in NEO GT team standings
Alhoewel het misschien wel 1-2 geweest was als Mack niet zo gefaald had in beide races
Ja, ik ben benieuwd wat hij volgende race gaat doen om 0 punten te scoren. Misschien na een spin de verkeerde kant op rijden zodat hij een DQ krijgt?
Ik denk na T6 links af, de west course pakken en zo een DQ oplopen. Wel een punt voor de snelste rondeLinc schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:16:
Ja, ik ben benieuwd wat hij volgende race gaat doen om 0 punten te scoren. Misschien na een spin de verkeerde kant op rijden zodat hij een DQ krijgt?
Ik wist niet dat we daar een punt voor geven bij NEO.
Ach, dat gunnen we hem dan toch. Heeft ie toch nog 1 punt na 3 wedstrijden
ineschreven voor het karten 😃
gaan er mensen carpoolen? want Ik mag nog geen auto rijden 😉.
gaan er mensen carpoolen? want Ik mag nog geen auto rijden 😉.
rijbewijs afgepakt? 
Toen ik even aan het volgen was zag ik dat Mack z'n benzine op was en dat hij een duwtje kreeg.
Weet niet hoe het verder is afgelopen maar ik denk dat hij daarmee wel heel wat plaatsen verloren heeft.
Hij is wel snel maar hij schakelt z'n verstand blijkbaar uit als hij aan het rijden is.
Toen ik even aan het volgen was zag ik dat Mack z'n benzine op was en dat hij een duwtje kreeg.
Weet niet hoe het verder is afgelopen maar ik denk dat hij daarmee wel heel wat plaatsen verloren heeft.
Hij is wel snel maar hij schakelt z'n verstand blijkbaar uit als hij aan het rijden is.
[ Voor 87% gewijzigd door Fragbeestje op 03-06-2014 17:15 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Hij had 3L vergist met 3 laps terwijl het 3 liter was en is daarna gestopt. Nu nog een grote crash veroorzaken in T1 waar bas en ik langs kunnen glippen en dan is de set compleet
Als er iemand door zeeland heen gaat wil ik graag mee rijden aangezien ik dat weekend geen auto heb (uiteraard betaal ik een deel van de benzine!). Heb echt een hekel aan het OV 
Ik wacht even met aanmelden totdat ik wat weet btw met vervoer.
Ik wacht even met aanmelden totdat ik wat weet btw met vervoer.
[ Voor 15% gewijzigd door R0y. op 03-06-2014 20:09 ]
Nee woon in nederland. In de buurt van Boxmeer, voor als iemand dat kend.
Ik ben ook bereid mee te betalen voor benzine.
De Racing Lions skin voor de BMW is bijna af.
Niks meer aan doen 
Ik geloof niet dat ik de L79 op Brands Hatch leuk ga vinden...
Ik geloof niet dat ik de L79 op Brands Hatch leuk ga vinden...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik woon in Venlo, dus Boxmeer is niet helemaal op de route, maar ik denk wel dat ik degene ben die het dichts bij je in de buurt woont. Ik vind het niet zo'n probleem om ff een klein stukje om te rijden. Rijden we gewoon via Uden en dan de A50... Scheelt dat ik een leaseauto heb en een aardige (AHUM) baas die er een tankpas bijgedaan heeftthijmennabuurs schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:35:
Nee woon in nederland. In de buurt van Boxmeer, voor als iemand dat kend.
We regelen de rest wel via PM
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Als iemand met mij wilt meerijden kan dat, ik kom vanuit omgeving haarlem/amsterdam (of ergens op de route tussen amsterdam - eindhoven kan natuurlijk ook)
Zo avondje tweakeren is geslaagd 
Nieuwe voeding erin, kabels netjes weg gewerkt en weer heerlijk stabiel kunnen gamen en stress-testen
Morgen weer instappen en verder racen, de electrische problemen van mijn auto zijn opgelost
Operatie geslaagd, patient niet overladen
Nieuwe voeding erin, kabels netjes weg gewerkt en weer heerlijk stabiel kunnen gamen en stress-testen
Morgen weer instappen en verder racen, de electrische problemen van mijn auto zijn opgelost
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Heb me gisteren ook maar aangemeld voor karten, ik kom uit regio Amsterdam dus als iemand mee wil rijden of iemand me op wil halen zou gezellig zijn. (is toch een stukje rijden)
Heb me wel aangemeld voor ook BBQ dus dat is dan wel handig, anders moet ik nog ander vervoer terug hebben. :-p
Heb me wel aangemeld voor ook BBQ dus dat is dan wel handig, anders moet ik nog ander vervoer terug hebben. :-p
Gaan met die banaan. Altijd fijn om te weten dat je systeem weer te vertrouwen is.-PassY- schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:35:
Zo avondje tweakeren is geslaagd
Morgen weer instappen en verder racen, de electrische problemen van mijn auto zijn opgelost![]()
Gister leuke practise met de BMW gehad. Redelijk constant in de 2.04 en lage 2.05 kunnen rijden. En in de race netjes 4de kunnen worden. En als bonus Arno kunnen verschalken door hem te laten schrikken.
ja was leuk gisteren.
begin van de race koen op mijn dikke kont gehad. maar die maakte fout door bergop te hard wille pushen. en zo wat rustiger kunnen rijden naar Bob toe. en door foutje van hem erlangs geraakt. maar nam positie terug door draft en de niet ideale lijn die te glad bleek
( dacht echt dat ik daar binnenkant zou kunnen houden ) toch mooi P3
ja en arno was een beest gisteren
begin van de race koen op mijn dikke kont gehad. maar die maakte fout door bergop te hard wille pushen. en zo wat rustiger kunnen rijden naar Bob toe. en door foutje van hem erlangs geraakt. maar nam positie terug door draft en de niet ideale lijn die te glad bleek
[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 04-06-2014 10:47 ]
Zijn er hier mensen met ervaring met de (snelheid van) leobodnar.com support?
Tijdens het installeren van een hallsensor mod voor mń clutch + throttle heb ik het voor elkaar gekregen om m'n bodnar kabeltje om zeep te helpen
Het probleem staat ook wel netjes omschreven op hun website.
Nou zou ik in theorie wel gewoon kunnen oefenen met de pedalen op het stuur aangesloten (op lagere resolutie), maar daarbij heb ik ook schijnbaar een probleem waarbij na een paar keer remmen (TSS mod) m'n G27 zichzelf even reset
(clutch + gas werkt wel gewoon)
Nou heb ik die TSS mod al een klein jaartje en altijd gebruikt met de bodnar kabel, dus ik vermoed dat het wel weer werkt als die bodnar kabel het weer doet.
Maar ik vroeg me dus af of iemand weet of ze bij leobodnar een beetje snel zijn met reageren op contact formuliertjes? Met zaterdag weer een WCS race zou ik toch graag wel even een paar rondjes willen oefenen en ik zie het ook niet echt zitten om nou even last minute te switchen naar een standaard set g27 pedalen
Tijdens het installeren van een hallsensor mod voor mń clutch + throttle heb ik het voor elkaar gekregen om m'n bodnar kabeltje om zeep te helpen
Echter op hun firmware pagina staat er geen download voor de kabel, dus heb ik maar het contact formuliertje ingevuld om te vragen voor een download.quote: leobodnar.com FAQQ. My product doesn't work anymore and is recognised by Windows as 'Bootloader', is it broken?
A. This problem occurs when the controller has lost it's firmware, ususally caused by static dissipation. Please visit our 'Firmware' page for the up to date firmware for your device. If this is a re-occuring problem then it may be caused by a mounting issue or the device may needs to be sent back to us to re-program the bootloader. This is free of charge.
Nou zou ik in theorie wel gewoon kunnen oefenen met de pedalen op het stuur aangesloten (op lagere resolutie), maar daarbij heb ik ook schijnbaar een probleem waarbij na een paar keer remmen (TSS mod) m'n G27 zichzelf even reset
Nou heb ik die TSS mod al een klein jaartje en altijd gebruikt met de bodnar kabel, dus ik vermoed dat het wel weer werkt als die bodnar kabel het weer doet.
Maar ik vroeg me dus af of iemand weet of ze bij leobodnar een beetje snel zijn met reageren op contact formuliertjes? Met zaterdag weer een WCS race zou ik toch graag wel even een paar rondjes willen oefenen en ik zie het ook niet echt zitten om nou even last minute te switchen naar een standaard set g27 pedalen
Je maakt mij aan het blozendabelg schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:46:
ja was leuk gisteren.
begin van de race koen op mijn dikke kont gehad. maar die maakte fout door bergop te hard wille pushen. en zo wat rustiger kunnen rijden naar Bob toe. en door foutje van hem erlangs geraakt. maar nam positie terug door draft en de niet ideale lijn die te glad bleek( dacht echt dat ik daar binnenkant zou kunnen houden ) toch mooi P3
Ze hebben het aardig druk dus weet niet echt hoe snel ze normaal reageren.Red Baron schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:19:
Zijn er hier mensen met ervaring met de (snelheid van) leobodnar.com support?
[...]
Echter op hun firmware pagina staat er geen download voor de kabel, dus heb ik maar het contact formuliertje ingevuld om te vragen voor een download.
Nou zou ik in theorie wel gewoon kunnen oefenen met de pedalen op het stuur aangesloten (op lagere resolutie), maar daarbij heb ik ook schijnbaar een probleem waarbij na een paar keer remmen (TSS mod) m'n G27 zichzelf even reset(clutch + gas werkt wel gewoon)
Maar... welk apparaat gaat het exact over? Misschien kan ik je helpen aangezien ik een redelijk rechtstreekse lijn heb met ze.
Edit:
Heb meteen contact met ze gehad, de goeie firmware staat nu bij de downloads als het goed is.
http://www.leobodnar.com/...x.php?main_page=page&id=5
[ Voor 5% gewijzigd door DirkT op 04-06-2014 12:04 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Ik heb toch nog er aan gewerkt.

Nu zal ik er niets meer aan doen.
Misschien.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 04-06-2014 12:11 ]
Nice hoor... Vind wel de deuren een beetje erg wit, misschien die oranje strepen iets meer doortrekken ofzo, dan breekt het wat meer.
Cube Nuroad Race (2022)
Goede aanvulling derx. En er is plek zat voor, want de nummers zitten onder het BMW logo.
Normaal komen daar ongeveer stickers van een serie. Daarom heb ik die plek voor nu open gehouden.
Misschien later.
Misschien later.
Ik zat te wachten tot ik Joep online zag komen (dat was rond 20.10u) en dan zag ik dat het een tournament league was en geen normale host.dabelg schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:15:
voeg ons toe in je iracer lijst dan kan je join race doen
Ziet er heel goed uit Niel!
Iemand zin om mij op te halen in Alkmaar voor het karten?
Ik mag ook niet rijden.
ThanksDirkT schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:54:
[...]
Ze hebben het aardig druk dus weet niet echt hoe snel ze normaal reageren.
Maar... welk apparaat gaat het exact over? Misschien kan ik je helpen aangezien ik een redelijk rechtstreekse lijn heb met ze.
Edit:
Heb meteen contact met ze gehad, de goeie firmware staat nu bij de downloads als het goed is.
http://www.leobodnar.com/...x.php?main_page=page&id=5
Het ging inderdaad om deze http://www.leobodnar.com/...&cPath=71&products_id=187
Ergens aangeschaft in juni 2012, maar het is wel die nieuwere versie waar die controller in die stekker zit, in plaats van die hele oude waar je een los blokje hebt.
Aangezien het rev B is zal het dus wel kloppen, dus ik ga zo eens kijken of het de boel weer oplost.
/edit: fw updaten was een fluitje van een cent. Een orginele set pedalen deed het weer en ook de gemodde versie lijkt weer te werken.
Nu is het alleen nog ff een kwestie van die calibratie doen, maar daar wacht ik wel ff mee tot vanavond als ik die pedal faces er weer op heb zitten.
[ Voor 14% gewijzigd door Red Baron op 04-06-2014 13:50 ]
:offtopic:
@dirk: denk je dat fanaleds symprojects sli's gaat ondersteunen in de toekomst ?
heb er zo eentje goedkoop kunnen kopen
@dirk: denk je dat fanaleds symprojects sli's gaat ondersteunen in de toekomst ?
heb er zo eentje goedkoop kunnen kopen
@dabelg
We hebben een keer contact met ze gezocht en gehad, en die bedoeling was er zeker. Maar vervolgens is het totale radio silence vanaf hun kant, beetje onprofessioneel.
Maargoed, dat slaat mij niet uit het park, als je bereid bent wat mee te werken, kan ik misschien wel wat voor je betekenen. Dan moet ik remote op je pc met het device aangesloten het e.a. doen. Mocht je daar wat voor voelen gaan we dit gesprek vervolgen over DM.
We hebben een keer contact met ze gezocht en gehad, en die bedoeling was er zeker. Maar vervolgens is het totale radio silence vanaf hun kant, beetje onprofessioneel.
Maargoed, dat slaat mij niet uit het park, als je bereid bent wat mee te werken, kan ik misschien wel wat voor je betekenen. Dan moet ik remote op je pc met het device aangesloten het e.a. doen. Mocht je daar wat voor voelen gaan we dit gesprek vervolgen over DM.
voel ik wel wat voor 
zullen als je kan vanavond apart op TS gaan kunnen we zo wat afspreken. (ben nu op het werk)
hehe
zullen als je kan vanavond apart op TS gaan kunnen we zo wat afspreken. (ben nu op het werk)
hehe
[ Voor 60% gewijzigd door dabelg op 04-06-2014 14:01 ]
Denk dat je beter samen op teamspeak kan gaan. Apart zal het nogal lastig worden.
bedoel apart. anders storen jullie met jullie geouwehoer
Na een dag hard werken kijk ik hier even om weer enige conversatie van niveau te zoeken....
Ik had ook gewoon beter moeten weten
Anyway. Hebben we toevallig een linkje van de huidige aanmeldingen voor het Karten? Kan ik kijken of ik mensen kan lastig vallen voor vervoer.
Anyway. Hebben we toevallig een linkje van de huidige aanmeldingen voor het Karten? Kan ik kijken of ik mensen kan lastig vallen voor vervoer.
Begin eerst is met online te komen.themac1983 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:27:
Na een dag hard werken kijk ik hier even om weer enige conversatie van niveau te zoeken....
Die is niet publiek omdat er email adressen in staan. Maar neem aan dat iedereen hier wel rond hangt. Maar zal vanavond wel even een lijstje met namen posten die tot nu toe hebben aangemeld.themac1983 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:27:
Ik kom uit Bussum, geen idee waar ik allemaal langs rij, maar ik kan eventueel wel wat mensen mee nemen onderweg 
Max 3 op het comfi te houden
Max 3 op het comfi te houden
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Godverdomme,
Ik vanochtend naar me moeder toe om te vertellen dat ik de 12e ga karten en dat het vervoer enzo geregeld is/word. Zegt ze: 'Ik wou jullie (me zusje ook) Verrassen met een weekje in Rome en dat is al geboekt.'
3 keer raden welke week dat is, 28. Dat houd in dat ik jammer maar helaas niet mee kan naar het karten
Bedankt nog Marco voor het ter beschikking stellen van het vervoer.
Ik vanochtend naar me moeder toe om te vertellen dat ik de 12e ga karten en dat het vervoer enzo geregeld is/word. Zegt ze: 'Ik wou jullie (me zusje ook) Verrassen met een weekje in Rome en dat is al geboekt.'
3 keer raden welke week dat is, 28. Dat houd in dat ik jammer maar helaas niet mee kan naar het karten
Ik zal proberen uit te vissen of ik aanwezig kan zijn op het karten maar dat gaat me niet zo direct duidelijk worden tegen vrijdag vrees ik
Ik zou graag met de trein komen, en ik neem aan dat er wel meer mensen met het ov komen? Helaas ligt de kart baan niet echt in de buurt, is er iemand die langs het station in Eindhoven wil komen en ons daar ook weer kan afzetten? Denk dat het ongeveer een kwartiertje is van station naar kartbaan?
Ik ben woonzaam in het centrum (10mins lopen vanaf station), dus ik kan eventueel ook 3 of 4 mensen meenemen vanaf huis. (ik doe er langer over om met de auto naar het station te komen dan dat het te lopen is)
[ Voor 27% gewijzigd door DirkT op 04-06-2014 18:06 ]
Dat is ook prima
Dus mensen die geen vervoer hebben: trein is ook een optie
Mmmm thrustmaster gaat ook iets aankondigen op E3
https://m.facebook.com/st...ndex=0&id=177715455589531
https://m.facebook.com/st...ndex=0&id=177715455589531
Verwijderd
Als het weer niet tegen valt kom ik op 2 wielen. Heb geen stepjes, dus duo zit er ook niet in.
Je kan de kolommen verbergen (echte naam en email) en dan openbaar makenDutchDevil79 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:45:
[...]
Die is niet publiek omdat er email adressen in staan. Maar neem aan dat iedereen hier wel rond hangt. Maar zal vanavond wel even een lijstje met namen posten die tot nu toe hebben aangemeld.
Dat is toch mooithijmennabuurs schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:19:
Godverdomme,
[ Voor 40% gewijzigd door JoepW op 04-06-2014 20:14 ]
Nu met die endurance races overal, las ik een drop week in. Om toch wat bezig te blijven wou ik mijn oval C licentie halen met de street stock. Gaat me dat langzaam
Net een foutloze race achter de rug door minstens 3 autolengtes van de rest weg te blijven en toch maar +0.12 SR erbij.
Nu, de street stocks zijn niet ideaal voor naar C te gaan omdat het eigenlijk onder mijn licentie is. De Late Model (Chevy Monte Carlo SS), is die aan te raden? Of kan ik best de National Impala kopen?
Nu, de street stocks zijn niet ideaal voor naar C te gaan omdat het eigenlijk onder mijn licentie is. De Late Model (Chevy Monte Carlo SS), is die aan te raden? Of kan ik best de National Impala kopen?
Klopt maar had ook graag jullie ontmoet en met julie gekart. Ik praat toch elke maandag met jullie 😉 terwijl ik geneen gezicht ken hahah.JoepW schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:03:
[...]
Je kan de kolommen verbergen (echte naam en email) en dan openbaar maken
[...]
Dat is toch mooi
Daar mis je opzich niet veel aan hoor
Cube Nuroad Race (2022)
Nou als we dan toch foto's van ons zelf gaan plaatsen:

Dus Thijmen, lekker naar Rome gaan

/blame nickelni schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:35:
[...]
Begin eerst is met online te komen.Waar hang je uit man?
Hij had me uitgenodigd Arma3 online te spelen..... best verslavend
Dat en ik ben weer erg druk met werken en te moe om serieus te oefenen door de weeks
Waarom ga je dan niet karten in Rome op dat moment?
Ik had gisteren avond een 5de plek in SS en 0x, ondanks hevige gevechten werd er altijd ruimte gehouden.ThiJor schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:35:
Nu met die endurance races overal, las ik een drop week in. Om toch wat bezig te blijven wou ik mijn oval C licentie halen met de street stock. Gaat me dat langzaamNet een foutloze race achter de rug door minstens 3 autolengtes van de rest weg te blijven en toch maar +0.12 SR erbij.
Kreeg toen ook maar 0,06 SR door foutje in Warmup.
Ik wil de Impala gaan rijden maar nog niet echt aan toe gekomen en ik zie op 3.70 Sr ongeveer dus denk dat ik met SS blijf want USA bevalt me wel.
Alleen door een herinstallatie waren me instellingen veranderd en ging het Dinsdag nogal fout.
In Spa gemaakt? Ziet er up-to-date uitJoepW schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 07:18:
Nou als we dan toch foto's van ons zelf gaan plaatsen:
[afbeelding]
* BM rent
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Wilde gisteravond een Bathurst race meepakken met de GT3, zie ik dat die race 70 minuten duurt 
Dropweek dan maar en weer eens geoefend voor niks
Dropweek dan maar en weer eens geoefend voor niks
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
70 min op bathurst in de GT3 challange..... lol! daar hoef je hem enkel uit te rijden voor top 5 klassering lijkt me.
Ik zat gister even mee te kijken en zag Bas net disconnecten.. Helaas..
Deze week eindelijk weer een leuk circuit in de C-Spec! Hoge 1.23 gereden nu. Optimal is een seconde sneller, dus zeker nog ruimte voor verbetering.
Deze week eindelijk weer een leuk circuit in de C-Spec! Hoge 1.23 gereden nu. Optimal is een seconde sneller, dus zeker nog ruimte voor verbetering.
Dat is al een uitdaging opzicht denk ikthemac1983 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:15:
70 min op bathurst in de GT3 challange..... lol! daar hoef je hem enkel uit te rijden voor top 5 klassering lijkt me.
Oulton is met alles leuk denk ik
Gisteren heb ik hem uitgereden op P8 startend vanaf P15, maar ik ben dan ook ontzettend traag in de GT3's, rondjes van 2:06 laag.themac1983 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:15:
Voor de rest heb ik last gehad van 1 divebomber die ik gelukkig van heel ver zag aankomen. 2 rondjes later stond hij in de muur bovenop de berg
gaan vandaag wel is GT3 meedoen gisteren 2 leuke races gezien waar vrij clean gereden werd.
hoop dat het bij mij niet anders gaat zijn.
vorig seizoen -800ir gehad in gt3 op brathurst
hoop dat het bij mij niet anders gaat zijn.
vorig seizoen -800ir gehad in gt3 op brathurst
[ Voor 15% gewijzigd door dabelg op 05-06-2014 10:51 ]
Ja, zag volgens mij wheeldamage op Twitch/YouTube die hem uitreed met 16 incs en een gekreukte motorkap. Op zich een leuke uitdaging maar ik kan op dit moment geen 80 minuten aaneengeschakelde tijd vrijmaken.themac1983 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:15:
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb gister alvast -110 ir geincasseerd op Bathurst 
In de eerste ronde een crash recht voor me op de berg die ik niet kon ontwijken. Schade viel gelukkig wel mee, maar moest wel wachten tot het hele veld voorbij was voordat ik kon keren. Daarna in ronde 3 een dikke opstopping aan de voet van de berg. En die opstopping loste ook niet op. Een of andere gast die constant vooruit en achteruit aan het steken was, waarbij hij overal tegenaan knalde. Heb wel 30 seconden stil gestaan toen ik dacht dat ik nu wel er langs kon gaan. Niet dus
Diezelfde persoon knalde hem naar voren op het moment dat ik er voorbij ging. Daarna was de auto onbestuurbaar, en ben maar gestopt. Van het weekend nog maar eens proberen, hopelijk met wat meer geluk.
In de eerste ronde een crash recht voor me op de berg die ik niet kon ontwijken. Schade viel gelukkig wel mee, maar moest wel wachten tot het hele veld voorbij was voordat ik kon keren. Daarna in ronde 3 een dikke opstopping aan de voet van de berg. En die opstopping loste ook niet op. Een of andere gast die constant vooruit en achteruit aan het steken was, waarbij hij overal tegenaan knalde. Heb wel 30 seconden stil gestaan toen ik dacht dat ik nu wel er langs kon gaan. Niet dus
Ah GT3 op Bathurst. Daar ben ik ook aan het meedingen. Ik rij in de Z4. Ik heb naar mijn idee flink het tempo erin zitten, echter kom ik niet lager uit dan 2:05.6
. Iemand nog tips misschien?
Meer gas gevenMisiek schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:10:
Ah GT3 op Bathurst. Daar ben ik ook aan het meedingen. Ik rij in de Z4. Ik heb naar mijn idee flink het tempo erin zitten, echter kom ik niet lager uit dan 2:05.6. Iemand nog tips misschien?
Vooral op de berg de auto goed laten rollen en niet te hard de bochten in gaan.Misiek schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:10:
Ah GT3 op Bathurst. Daar ben ik ook aan het meedingen. Ik rij in de Z4. Ik heb naar mijn idee flink het tempo erin zitten, echter kom ik niet lager uit dan 2:05.6. Iemand nog tips misschien?
En T1 en T18 (vlak voor de 2 rechte einden) mooi vloeiend nemen en gas mooi opbouwen zodat je veel snelheid meeneemt. In T1 en T18 maak of breek je de rondetijd.
Jup, aanvallen op de berg is alleen goed voor de schadehersteller die daar zit
kunnen beter zo'n GTA shade hersteller boven zetten. (doorrijden is nieuwe auto
)
Of een pit alla mariokart waar je auto word gemaakt terwijl je er vol gas doorheen rijd.
Gewoon autorepair pickups op de weg aub....Naast de wapens zodat je moet kiezen.

Doe dan een DAF YA 126 ofzo 
Wel heerlijk rijden, je krijgt overal voorrang en mensen gaan aan de kant, en je mag het gewoon met je B-rijbewijs rijden
En ja kan achterin een (Verwarmd)zwembad maken
Wel heerlijk rijden, je krijgt overal voorrang en mensen gaan aan de kant, en je mag het gewoon met je B-rijbewijs rijden
En ja kan achterin een (Verwarmd)zwembad maken
Laatste reminder. Je hebt nog tot morgen in de loop van de middag, Dan ben ik namelijk van plan te reserveren voor de baan op 12 Juli.

![]() GoT Kart Meet 2014: Datum: 12 Juli 2014 Locatie: Circuit "De Landsard" te Eindhoven Na 2 zeer geslaagde Kart meetings is het weer tijd om weer eens met zijn allen te gaan karten leek ons. Nu hebben we al wat voor onderzoek gedaan (zie enquête van afgelopen week) en daarmee zijn we aan de slag gegaan. Jammer genoeg viel Circuit Berghem af omdat die geen race konden toe laten op het circuit. Echter in Eindhoven was dat geen probleem. En aangezien deze ongeveer evenveel stemmen had word dit de locatie van dit jaar. We hebben het volgende programma samen gesteld: Aanvang met een drankje rond 14:00 Waarna we 3 Heats karten van 10 minuten: Heat 1: Practise en kwalificatie voor race 1. Heat 2: Race 1 Heat 3: Race 2 met reverse grid Hierna willen we een bbq houden echter is dit bij Circuit Landgraaf alleen mogelijk vanaf 20 personen. Mochten we geen 20 personen halen dan zullen we ergens in de buurt van Eindhoven gezellig gaan eten (ongeveer 20 euro pp rekenen). Dit onderdeel is niet verplicht maar ervaring van vorige jaar is het wel een zeer gezellige afsluiting van de dag. De kosten voor deze dag zijn: Karten met afsluitende BBQ: 69,50 Euro pp Alleen karten: 48,- Euro pp Alleen bbq +/- 20 Euro pp Hier kan je je aanmelden voor deze dag: Hier klikken Uiterlijk invullen voor Vrijdag 6 Juni! |
Owh en meteen de stand van zaken. Deze mensen hebben zich al opgegeven dat ze gezellig langs komen. Waarvan 12 man karten.
DutchDevil79
DirkT
JoepW
NickThissen
derx666
FransJansen
Ruudje123
iXiRo
Ericjooo
BM
Linc
Themac1983
FabiandJ
elni
Passy
Ithric
DutchDevil79
DirkT
JoepW
NickThissen
derx666
FransJansen
Ruudje123
iXiRo
Ericjooo
BM
Linc
Themac1983
FabiandJ
elni
Passy
Ithric
dus we moeten nog 4 man voor de BBQ regelen begrijp ik hieruit?
Vanavond een nieuwe versie van mijn setup downloader, nu hernoemd naar 'iRacing Setup Sync' (iRSS)
Ik ga de beta ook publiekelijk beschikbaar maken om te zien hoe het gaat met meer gebruikers (ik hou m'n hart vast
)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3257285.page

Vanavond even de server stresstesten met tweakers ?NickThissen schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:51:
Vanavond een nieuwe versie van mijn setup downloader, nu hernoemd naar 'iRacing Setup Sync' (iRSS)Ik ga de beta ook publiekelijk beschikbaar maken om te zien hoe het gaat met meer gebruikers (ik hou m'n hart vast
)
[afbeelding]
Anders verzinnen we wel iets anders. Komt goed. Waarschijnlijk nog goedkoper ook dan.themac1983 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:07:
dus we moeten nog 4 man voor de BBQ regelen begrijp ik hieruit?
Goedkoper weet ik niet maar deze zit om de hoek.
http://www.longhorn.nl/Pagina/Welkom.html
http://www.longhorn.nl/Pagina/Menukaart.html
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Hopelijk is de kwaliteit beter dan die van Vista.FransJansen schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:01:
Goedkoper weet ik niet maar deze zit om de hoek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehehehe
Cube Nuroad Race (2022)
Ik sla over deze keer met het karten. Had graag meegewild maar zie het echt niet zitten om 2 en een half uur in de trein te zitten (en vervolgens nog 2:20 terug)! Ik wens jullie toch veel plezier en hoop dat het weer meezit
.
FransJansen schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:01:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is die wel nog open, of staan we straks weer voor een gesloten keet?FransJansen schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:01:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ga maar testen, de download staat online!back2basic schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:06:
[...]
Vanavond even de server stresstesten met tweakers ?
Nou kan niet meer zeggen dat ik nooit geluk heb, ik wist niet direct wat te doen dus ging maar uit van een DQ. (want was best close kwa tijden).
https://www.dropbox.com/s/xa69xrqwgvyicyk/Blink.rpy
Maar resultaat met 2 grotere fouten (waar ik geen incs voor kreeg.
)
http://members.iracing.co...id=11056662&custid=144416
En ben wederom gestegen in IR (1912) en SR (3.81).
Gaat dus lekker, de top splits in SS zijn toch best leuk als er ongeveer 6-7 man een lage 25 kan rijden.
EDIT: zie zelfs dat ik de top 25 in ben gegaan voor SS seizoen.
https://www.dropbox.com/s/xa69xrqwgvyicyk/Blink.rpy
Maar resultaat met 2 grotere fouten (waar ik geen incs voor kreeg.
http://members.iracing.co...id=11056662&custid=144416
En ben wederom gestegen in IR (1912) en SR (3.81).
Gaat dus lekker, de top splits in SS zijn toch best leuk als er ongeveer 6-7 man een lage 25 kan rijden.
EDIT: zie zelfs dat ik de top 25 in ben gegaan voor SS seizoen.
[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 05-06-2014 21:34 ]
Als je de app sluit met X blijft het kader nog steeds staan Nick. Nog niet gevonden?NickThissen schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:27:
[...]
Nou, ga maar testen, de download staat online!
Helaas niet, dat is een fout van de grafische interface die ik gebruik en die zou al opgelost moeten zijn, maar blijkbaar nietJoepW schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:47:
[...]
Als je de app sluit met X blijft het kader nog steeds staan Nick. Nog niet gevonden?
Bij het bekijken van een replay gaat de app ook zoeken naar setups! Wel de bedoeling?
Tuurlijk, na het laden van de juiste setup gaan ze in de replay ook beter door de bochten.
Dit topic is gesloten.
![]()